A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Gotthard Therme Hotel & Conference, Szentgotthárd >>
Gotthard Therme Hotel & Conference Szentgotthárd kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
- félpanziós ellátással
- korlátlan italcsomaggal
- fürdőbelépővel
- parkolással
2024. február 03. szombat
2024. február 21. szerda
2024. január 30. kedd
2024. február 21. szerda
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel olvastuk, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival. Sajnálattal olvastuk, hogy a fürdőben a víz hőfoka nem volt megfelelő. Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánk és a St. Gotthard Spa & Wellness külön üzemeltetés alatt működik, azonban észrevételeit továbbítjuk a termálfürdő vezetőségének. Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Örülünk, hogy szállodánkban eltöltött pihenésük alkalmával jól érezték magukat.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánk és a St. Gotthard Spa & Wellness külön üzemeltetés alatt működik, azonban észrevételeit továbbítjuk a termálfürdő vezetőségének.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánkban köszönthetjük Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. január 28. vasárnap
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szént rá és megosztotta velünk észrevételeit. Vendégeink véleménye nagyon fontos számunkra, hiszen ez sokat segít szolgáltatásaink minőségének folyamatos javításában. Sajnálattal tapasztaltuk, hogy nem volt mindennel maradéktalanul elégedett. Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánk és a St. Gotthard Spa & Wellness külön üzemeltetés alatt működik, azonban észrevételeit továbbítjuk a termálfürdő vezetőségének. Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. január 22. hétfő
2024. február 22. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel tapasztaltuk, hogy egy-két apróságot leszámítva, elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival. Nagyon sajnáljuk, hogy észrevételeit szállodánkban tartózkodásuk alatt nem jelezte felénk, hiszen biztosan tudtunk volna megoldást kínálni annak érdekében, hogy a nálunk eltöltött napokban komfortosabban érezzék magukat.
Bízunk benne, hogy mihamarabb ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket! Üdvözlettel: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. február 22. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük kedves sorait! Örülünk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, kollégáink hozzáállásával és jól érezték magukat szállodánkban. Kollégáinkkal azon dolgozunk, hogy Vendégeink minden kényelmi igényét maradéktalanul teljesítsük és kellemes pihenésben legyen részük.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. február 22. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük visszajelzését. Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat nálunk és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánk és a St. Gotthard Spa & Wellness külön üzemeltetés alatt működik, azonban észrevételeit továbbítjuk a termálfürdő vezetőségének.
Reméljük, következő pihenésük alkalmával is szállodánkra esik a választásuk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket! Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2024. január 08. hétfő
2024. február 23. péntek
Köszönjük szépen, hogy időt szánt és megosztotta velünk megtisztelő véleményét. Vendégeink véleménye nagyon fontos számunkra, hiszen ez sokat segít szolgáltatásaink minőségének folyamatos javításában. Sajnálattal tapasztaltuk, hogy nem volt mindennel maradéktalanul elégedett és ételkínálatunk minősége nem nyerte el tetszését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy szállodánk és a St. Gotthard Spa & Wellness külön üzemeltetés alatt működik, azonban észrevételeit továbbítjuk a termálfürdő vezetőségének.
Bízunk benne, hogy a tapasztalat ellenére egy következő pihenésük alkalmával ismét szállodánkra esik a választásuk, ahol ismét kipróbálhatják ételeinket, akár séfünk és felszolgáló kollégáink segítségét kikérve megtalálhatja az Önhöz legközelebb álló ízvilágot. Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük Szentgotthárdról, Gotthard Therme Hotel & Conference csapata.
2024. január 03. szerda
2024. február 23. péntek
Nagyon szépen köszönjük az elismerő szavait.
Örülünk, hogy szállodánkban eltöltött pihenésük alkalmával jól érezték magukat és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Szállodánk minden munkatársa azon dolgozik, hogy Vendégeinknek zavartalan és tartalmas legyen a pihenése. Számunkra fontos, hogy mindenki jól érezze magát, és megtalálja a számára legmegfelelőbb programot. . Reméljük, következő pihenésük alkalmával is szállodánkra esik a választásuk. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket! Szívélyes üdvözlettel Szentgotthárdról: a Gotthard Therme Hotel & Conference csapata
2023. szeptember 25. hétfő
2023. szeptember 17. vasárnap
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Gotthard Therme Hotel & Conference szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Családi szoba, Superior romantikus szoba és Superior kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a baráti társaságok, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.