A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Holiday Hotel Csopak, Csopak >>
2024. január 03. szerda
Köszönjük értékelését és véleményét!
Ha legközelebb a főépületben szeretne szobát, akkor Kérem foglaláskor ezt jelezze és igyekszünk kérésének eleget tenni!
2023. november 11. szombat
2023. november 13. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Üdvözlettel:
2023. november 06. hétfő
2023. november 13. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Nagy örömünkre szolgál, hogy évről évre visszatérnek hozzánk és jól érzik magukat!
Reméljük, hamarosan ismét találkozunk!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
Holiday Hotel Csopak Csopak kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- strandbelépővel
- parkolással
- internet elérhetőséggel
- félpanziós ellátással
- strandbelépővel
- parkolással
- internet elérhetőséggel
- félpanziós ellátással
- strandbelépővel
- parkolással
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
2023. szeptember 25. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Üdvözlettel:
2023. szeptember 03. vasárnap
2023. szeptember 04. hétfő
Köszönjük pozitív értékelését és véleményét!
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat Nálunk, reméljük jövőre ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 31. csütörtök
2023. szeptember 04. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Az Ön által leírt tények nem valósak, hiszen a szobákat minden esetben kitakarítva adjuk át vendégeink számára!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 26. szombat
2023. szeptember 01. péntek
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Szállodánk 2* besorolású ezért nem alapfelszereltség a hűtő a szobákban. Vannak olyan felárral rendelkező szobatípusaink, melyekben van, ezt a szobaleírásnál megtalálja!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 25. péntek
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Mivel szállodánk 2* besorolású, ezért nem minden szobában alapfelszereltség a hűtő. Vannak olyan felárral rendelkező szobáink amik ezt tartalmazzák, a szobatípus leírásoknál látható!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt!
Az étteremnek és a konyhának vannak hiányosságai, de a kollégák folyamatosan azon dolgoznak, hogy vendégeink a lehető legjobb szolgáltatásban részesüljenek!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 23. szerda
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Szállodánk 2* besorolású, így sem a klíma sem a hűtőszekrény nem alapfelszereltség a szobákban, ez látható a szálláshely leírásánál is.
Hajszárítót a recepción lehet kérni, illetve poharat is.
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Szállodánk nem rendelkezik klímával, ezért biztosítunk minden szobába ventilátort, ami tudjuk, hogy a nagy melegben nem tudja megfelelőképpen lehűteni a szobákat, de sajnos csak ezzel tudunk segíteni vendégeinknek!
Reméljük ennek ellenére jól érezték magukat és vendégünk lesz a későbbiekben!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt!
Az étteremnek és a konyhának vannak hiányosságai, de a kollégák folyamatosan azon dolgoznak, hogy vendégeink a lehető legjobb szolgáltatásban részesüljenek!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 21. hétfő
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Nagyon örülünk neki, hogy jól érezték magukat Nálunk és pozitívan csalódott szállodánkban!
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 21. hétfő
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat Nálunk!
Reméljük, legközelebb is minket választanak!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 28. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt!
Az étteremnek és a konyhának vannak hiányosságai de a kollégák folyamatosan azon dolgoznak, hogy vendégeink a lehető legjobb szolgáltatásban részesüljenek!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 15. kedd
2023. augusztus 21. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat Nálunk!
Reméljük hamarosan ismét vendégül láthatjuk!
Üdvözlettel: Holiday Hotel
2023. augusztus 12. szombat
2023. augusztus 14. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Örülünk neki, hogy jól érezték magukat, Csopak valóban csodálatos helyen van, a strand pedig nem először nyerte el az ország legszebb strandja címet!
Reméljük, hamarosan újra találkozunk!
2023. augusztus 10. csütörtök
2023. augusztus 14. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Szállodánk 2* besorolású, ezért nem alapfelszereltség a szobákban a hűtő. Foglaláskor a különböző szobatípusoknál ki lehet választani, hogy milyen szobát szeretne, itt leírásban megtalálható, melyik szobában van hűtő (feláras a szoba).
2023. augusztus 14. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
A két épületünkben különböző szobatípusok vannak, így előfordul, hogy ha a foglaláskor nem egy típusú szobát választanak, nem egy épületbe kerülnek.
2023. augusztus 06. vasárnap
2023. augusztus 14. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Örülünk neki, hogy jól érezték magukat Nálunk!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért, az étteremnek és a konyhának vannak hiányosságai, de a kollégák folyamatosan azon dolgoznak, hogy vendégeink a lehető legjobb színvonalú szolgáltatásban részesüljenek!
2023. augusztus 14. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Sajnáljuk, hogy ebben az évben nem volt megelégedve a szolgáltatásainkkal, reméljük ez nem szegte kedvét és a jövőben ismét vendégül láthatjuk!
2023. augusztus 06. vasárnap
2023. augusztus 14. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Örülünk, hogy jól érezték magukat Nálunk!
Az étterem felé jelezzük észrevételét!
Üdvözlettel:
2023. augusztus 04. péntek
2023. augusztus 07. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Ahogy Ön is mondja, a standard plusz szobatípus az, ami tartalmazza a minibárt, hibáztunk, hogy nem volt bekészítve a szobájukba érkezéskor!
Az étteremnek vannak hiányosságai, de a kollégák folyamatosan azon dolgoznak, hogy vendégeink a lehető legjobb szolgáltatást kapják!
Minden jót kívánunk Önnek!
Holiday Hotel
2023. augusztus 02. szerda
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Az étteremnek és a konyhának vannak hiányosságai, de a kollégák folyamatosan azon dolgoznak, hogy vendégeink a lehető legjobb szolgáltatást kapják!
Üdvözlettel
2023. július 31. hétfő
2023. augusztus 02. szerda
Köszönjük értékelését és véleményét!
Szállodánk 2* besorolású, így nem alaptartozék a szobákban a hűtő. Vannak olyan felárral rendelkező szobák, melyekben van, ez szerepel a szobák leírásánál!
Az F&B résznek vannak hiányosságai, de kollégáink folyamatosan azon dolgoznak, hogy vendégeink a lehető legjobb szolgáltatást kapják!
Üdvözlettel:
2023. július 30. vasárnap
2023. augusztus 02. szerda
Köszönjük értékelését és véleményét!
Az étteremnek és konyhának vannak hiányosságai, kollégáink folyamatosan azon dolgoznak, hogy vendégeink a lehető legjobb szolgáltatásban részesüljenek.
Üdvözlettel:
2023. július 28. péntek
2023. augusztus 02. szerda
Köszönjük értékelését és visszajelzését!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért és sajnáljuk, hogy nem érezték jól magukat Nálunk!
Kollégáinkkal folyamatosan azon dolgozunk, hogy vendégeink a lehető legjobban érezzék magukat Nálunk!
Üdvözlettel:
2023. július 27. csütörtök
2023. július 29. szombat
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk az ellátás miatti problémákért!
Az étteremnek és a konyhának folyamatosan jelezzük vendégeink észrevételeit. A kollégák dolgoznak azon, hogy fejlődjenek és Önök megfelelő színvonalú ellátásban részesüljenek!
Minden jót Önnek!
2023. július 26. szerda
2023. július 29. szombat
Köszönjük értékelését és visszajelzését!
Sajnos az étteremnek és a konyhának vannak hiányosságai, melyen a kollégák folyamatosan dolgoznak, hogy vendégeink igényeit kielégítsék!
Reméljük az étkezés ellenére jól érezték magukat Nálunk!
Üdvözlettel
2023. július 24. hétfő
2023. július 24. hétfő
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk!
Az étteremnek vannak hiányosságai, melyen a kollégák folyamatosan dolgoznak.
Észrevételeit továbbítjuk feléjük!
A wifi meghibásodásáról tudtunk, sajnos nem tudta az informatikai cég azonnal megoldani a hibát, elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
2023. július 22. szombat
2023. július 24. hétfő
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Az étteremnek vannak hiányosságai, melyen a kollégák folyamatosan dolgoznak.
2023. július 22. szombat
2023. július 24. hétfő
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk!
Az étterem felé továbbítjuk észrevételét!
2023. július 22. szombat
2023. július 24. hétfő
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk!
Szállodánkat folyamatosan évről évre fejlesztjük, mivel szezonálisan van nyitva, így ez nehezebb.
Kollégáink napi szinten takarítanak, a víz és a park közelsége miatt nehezebb a dolguk!
Üdvözlettel:
2023. július 22. szombat
2023. július 24. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Az étteremnek vannak hiányosságai, melyen a kollégák folyamatosan dolgoznak!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Minden jót Önnek!
2023. július 22. szombat
2023. július 24. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Kérem, legközelebb jelezzék, hogy a férje nehezen megy, akkor nem osztjuk be Önöket a 2.emeletre, hanem 1.emeleti szobát biztosítunk!
2023. július 21. péntek
2023. július 24. hétfő
Köszönjük értékelését és, hogy véleményét megosztotta Velünk!
Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!
Sajnos szállodánk nem rendelkezik klímával, így a meleg ellen csak a ventilátorokkal tudunk küzdeni.
Az étteremnek és a bárnak vannak hiányosságai, amin a kollégák folyamatosan dolgoznak.
2023. július 19. szerda
2023. július 24. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét!
Örülünk neki, hogy jól érezték magukat Nálunk!
Várjuk vissza Önöket!
2023. július 24. hétfő
Köszönjük értékelését és észrevételeit!
Az étteremnek vannak hiányosságai, melyen a kollégák folyamatosan dolgoznak.
Reméljük hamarosan ismét vendégül láthatjuk!
2023. július 24. hétfő
Köszönjük értékelését és jelzését, továbbítjuk az étterem felé!
2023. július 17. hétfő
2023. július 24. hétfő
Köszönjük értékelését, örülünk neki, hogy jól érezték magukat nálunk!
Remélve a mihamarabbi találkozást!
2023. július 16. vasárnap
2023. július 24. hétfő
Sajnáljuk, hogy nem érezte jól magát Nálunk!
Kollégáink napi szinten takarítják a folyosókat és a lépcsőházakat is, az időjárás és a víz közelsége miatt több a bogár, ami ellen küzdünk.
A szobában lévő minibár meghibásodását jeleznie kellett volna, hogy ki tudjuk Önnek cserélni.
Az étteremnek vannak hiányosságai, melyen a kollégák folyamatosan dolgoznak!
2023. július 10. hétfő
2023. július 14. péntek
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta Velünk!
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát Nálunk és külön köszönjük kedves szavait!
Sok szeretettel várjuk jövőre is!
2023. július 13. csütörtök
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk!
Örülünk, hogy jól érezték magukat Nálunk!
A hiányosságainkat igyekszünk folyamatosan orvosolni, hogy vendégeink a lehető legjobban érezzék magukat Nálunk!
Reméljük, hamarosan ismét találkozunk!
2023. július 07. péntek
2023. július 13. csütörtök
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta Velünk!
Az étteremnek vannak hiányosságai és hibái, de a kollégák azon vannak, hogy ezeket minél előbb orvosolják és vendégeink pihenését ezek ne zavarják!
Remélve az újabb találkozást,
2023. július 13. csütörtök
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk!
Szállodánk állatbarát, így ez sajnos ez előfordul, hogy a nem háziállattal rendelkező vendéget zavarja a pihenésben.
Reméljük, hogy ez nem szegte kedvét és a jövőben ismét találkozunk!
2023. július 07. péntek
2023. július 13. csütörtök
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta Velünk!
Az étteremnek vannak hiányosságai és hibái, de a kollégák azon vannak, hogy ezeket minél előbb orvosolják és vendégeink pihenését ezek ne zavarják!
2023. július 06. csütörtök
2023. július 13. csütörtök
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta Velünk!
Sajnos a vendéglátó egység árait magának állítja fel, ezt nem tudjuk befolyásolni!
2023. július 03. hétfő
2023. július 06. csütörtök
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta Velünk!
Az étteremnek vannak hiányosságai, de a kollégák igyekeznek, hogy vendégeink minden igényét ki tudják elégíteni!
Reméljük, hogy ez nem szegte kedvét és legközelebb is vendégünk lesz!
2023. július 03. hétfő
2023. július 13. csütörtök
Az étteremnek vannak hiányosságai és hibái, de a kollégák azon vannak, hogy ezeket minél előbb orvosolják és vendégeink pihenését ezek ne zavarják!
2023. július 13. csütörtök
Köszönjük, hogy véleményét megosztotta Velünk!
Az étteremnek vannak hiányosságai és hibái, de a kollégák azon vannak, hogy ezeket minél előbb orvosolják és vendégeink pihenését ezek ne zavarják!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Holiday Hotel Csopak szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba, Kétágyas Standard Plus szoba és Családi szoba.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a fiatal párok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.