A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hunguest Hotel Panoráma, Hévíz >>
2024. március 23. szombat
2024. március 25. hétfő
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival maximálisan elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
Hunguest Hotel Panoráma Hévíz kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- szaunavilág használattal
- fürdőjeggyel
- félpanziós ellátással
- Unique fellépéssel
- wellnessrészleg használattal
- fürdőbelépővel
- félpanziós ellátással
- szaunavilág használattal
2024. március 25. hétfő
Köszönjük visszajelzését és értékelését. Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítjuk észrevételeit. Bízunk benne, hogy a legközelebbi alkalommal zavartalanul telik majd a pihenésük.
2024. március 25. hétfő
Sajnálattal olvastuk visszajelzését, hogy ez alkalommal ilyen rossz szájízzel távoztak szállodánkból.
Célunk, hogy vendégeink maximális elégedettséggel távozzanak, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy az Ön által leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Reméljük, hogy itt tartózkodásuk alatt pozitív élményekkel is gazdagodtak és bizalmat szavazva nekünk visszatérnek még hozzánk.
2024. március 16. szombat
2024. március 25. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív értékelését szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat tartózkodásuk során. Bízunk benne, hogy mihamarabb újra vendégül láthatjuk Önöket!
2024. március 16. szombat
2024. március 25. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív értékelését szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagyon örülünk, hogy kikapcsolódásuk kellemesen telt és jól érezték magukat tartózkodásuk során.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkban köszönthetjük Önöket és még több élményt nyújthatunk.
2024. március 16. szombat
2024. március 25. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív értékelését szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagyon örülünk, hogy felejthetetlen élményekkel gazdagodtak és jól érezték magukat tartózkodásuk során. Bízunk benne, hogy mihamarabb újra vendégül láthatjuk Önöket!
2024. március 15. péntek
2024. március 25. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív értékelését szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagyon örülünk, hogy kikapcsolódásuk kellemesen telt és jól érezték magukat tartózkodásuk során.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkban köszönthetjük Önöket és még több élményt nyújthatunk.
2024. március 15. péntek
2024. március 25. hétfő
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival maximálisan elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2024. március 14. csütörtök
2024. március 25. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt a visszajelzésre. Örülünk, hogy szállodánkban eltöltött pihenésük alkalmával jól érezték magukat.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánkban köszönthetjük Önöket! Addig is szívélyes üdvözletünket küldjük!
2024. március 25. hétfő
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival a legtöbb pontban elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2024. március 10. vasárnap
2024. március 25. hétfő
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2024. március 10. vasárnap
2024. március 25. hétfő
Nagyon örülünk, hogy kellemes és pihentető napokat töltöttek el szállodánkban és sikerült igazi élményeket szerezni. Szeretettel várjuk Önöket vissza, ha jöhet majd a ráadás.
2024. március 07. csütörtök
2024. március 25. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív értékelését szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagyon örülünk, hogy felejthetetlen élményekkel gazdagodtak és jól érezték magukat tartózkodásuk során. Bízunk benne, hogy mihamarabb újra vendégül láthatjuk Önöket!
2024. március 05. kedd
2024. március 25. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív értékelését szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagyon örülünk, hogy kikapcsolódásuk kellemesen telt és jól érezték magukat tartózkodásuk során.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkban köszönthetjük Önöket és még több élményt nyújthatunk.
2024. március 05. kedd
2024. március 25. hétfő
Ilyenkor érezzük, hogy megéri az a sok energia, amit belefektetünk a munkánkba, hogy vendégeink valóban jól érezzék magukat nálunk. Várjuk vissza szeretettel!
2024. március 04. hétfő
2024. március 25. hétfő
Köszönjük véleményét, akkor is, ha akad a pozitívok között negatív is. Vendégeink véleménye minden esetben fontos számunkra, hiszen mi is csak így tudunk fejlődni és minden igénynek lehetőségeinkhez mérten megfelelni. Várjuk vissza szeretettel!
2024. március 03. vasárnap
2024. március 25. hétfő
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival a legtöbb pontban elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2024. március 03. vasárnap
2024. március 25. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív értékelését szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Nagyon örülünk, hogy kikapcsolódásuk kellemesen telt és jól érezték magukat tartózkodásuk során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket.
2024. március 03. vasárnap
2024. március 25. hétfő
Ez aztán remek hír! Szuper jó így a nap folyamán ilyen kedves szavakat olvasni. Munkatársaink nevében is köszönjük, a dicséretet természetesen átadjuk nekik. További kellemes napot!
2024. március 03. vasárnap
2024. március 25. hétfő
Köszönjük pozitív értékelését. Igazán örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Reméljük visszatérő vendégeink között köszönthetjük és máskor is ellátogatnak hozzánk.
2024. március 02. szombat
2024. március 25. hétfő
Köszönjük visszajelzését és értékelését. Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítjuk észrevételeit. A kellemetlenségekért szeretnénk elnézését kérni. Bízunk benne, hogy a legközelebbi alkalommal zavartalanul telik majd a pihenésük.
2024. március 25. hétfő
Köszönjük, hogy elküldte nekünk véleményét a szállodánkban töltött pihenésükkel kapcsolatban. Jóleső érzés, hogy mindennel elégedettek voltak és a visszatérés gondolatával távoztak szállodánkból.
Szeretettel visszavárjuk!
2024. március 02. szombat
2024. március 25. hétfő
Köszönjük a kitűnő értékelést. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket és kellemesen telt a pihenésük. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. március 01. péntek
2024. március 25. hétfő
Köszönjük a pozitív értékelést. Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedettek szolgáltatásainkkal és kipihenten térnek haza a hétköznapokba. Szeretettel visszavárjuk!
2024. február 29. csütörtök
2024. február 28. szerda
2024. február 29. csütörtök
A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.
Reméljük a legközelebbi alkalommal zavartalanul telik majd pihenésük.
Várjuk vissza szeretettel!
2024. február 27. kedd
2024. február 29. csütörtök
2024. február 26. hétfő
2024. február 29. csütörtök
2024. február 26. hétfő
2024. február 29. csütörtök
Várjuk vissza sok szeretettel!
2024. február 26. hétfő
2024. február 29. csütörtök
2024. február 29. csütörtök
2024. február 26. hétfő
2024. február 29. csütörtök
2024. február 25. vasárnap
2024. február 28. szerda
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, és építő észrevételeit szem előtt tartva igyekszünk az Ön által említett kellemetlenségeket kiküszöbölni. Várjuk vissza sok szeretettel!
2024. február 25. vasárnap
2024. február 28. szerda
Köszönjük elismerő sorait. Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt a pihenésük. Dicséretét természetesen megosztjuk munkatársainkkal is. A Hunguest Hotel Panoráma csapata nevében kívánunk Önöknek minden jót és reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
2024. február 25. vasárnap
2024. február 28. szerda
Köszönjük a kedves szavakat, azt az egyet sajnáljuk, hogy nem volt mindennel maradéktalanul elégedett. Örülünk azonban, hogy leírta nekünk, így a jövőben nagyobb figyelmet fordítunk majd erre is. Reméljük legközelebb is hozzájárulhatunk pihenéséhez!
2024. február 24. szombat
2024. február 28. szerda
Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, kritikái, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítjuk észrevételeit. Bízunk benne, hogy adnak még egy esélyt szállodánknak és a jövőben is jó hangulatban telik a pihenésük.
2024. február 28. szerda
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy értékelje szolgáltatásainkat. Szállodánk teljes személyzete nap, mint nap azon dolgozik, hogy Vendégeink számára a lehető legnagyobb kényelmet és kellemes kikapcsolódást biztosítsuk. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban és szolgáltatásaink elnyerték tetszésüket. Észrevételeiket továbbítottuk az illetékes Kollégák felé. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2024. február 23. péntek
2024. február 28. szerda
Köszönjük véleményét, akkor is, ha akad a pozitívok között negatív is. Vendégeink véleménye minden esetben fontos számunkra, hiszen mi is csak így tudunk fejlődni és minden igénynek lehetőségeinkhez mérten megfelelni. Várjuk vissza szeretettel!
2024. február 22. csütörtök
2024. február 28. szerda
Köszönjük véleményét, akkor is, ha akad a pozitívok között negatív is. Vendégeink véleménye minden esetben fontos számunkra, hiszen mi is csak így tudunk fejlődni és minden igénynek lehetőségeinkhez mérten megfelelni. Várjuk vissza sok szeretettel!
2024. február 22. csütörtök
2024. február 28. szerda
Köszönjük a kedves szavakat, azt az egyet sajnáljuk, hogy nem volt mindennel maradéktalanul elégedett. Örülünk azonban, hogy leírta nekünk, így a jövőben nagyobb figyelmet fordítunk majd az Ön által észrevételezett dolgokra is. Várjuk vissza szeretettel!
2024. február 28. szerda
Köszönjük, hogy elküldte nekünk véleményét a szállodánkban töltött pihenésükkel kapcsolatban. Észrevételét továbbítottuk az illetékes kollégák részére.
Reméljük visszatérő vendégeink között köszönthetjük és máskor is ellátogatnak hozzánk.
2024. február 28. szerda
Köszönjük pozitív értékelését. Igazán örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Reméljük visszatérő vendégeink között köszönthetjük és máskor is ellátogatnak hozzánk.
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét és értékelését, mellyel segíti munkánkat. Ha kellemetlenség érte Önöket, azért elnézésüket kérjük. Reméljük, hogy az itt eltöltött idő alatt kellemes pillanatokra is szert tett, és a jövőben még Vendégeink között köszönthetjük.
2024. február 21. szerda
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük visszajelzését és értékelését. Rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, mert csak ezek segítségével tudunk szolgáltatásaink minőségén javítani. Az illetékes kollégák felé továbbítjuk észrevételét.
Várjuk vissza szeretettel!
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, számunkra vendégeink visszajelzése a legfontosabb, mert ezekből tudunk építkezni és szállodánk szolgáltatásain javítani. Reméljük, a közeljövőben ismét ellátogatnak hozzánk, várjuk vissza sok szeretettel!
2024. február 20. kedd
2024. február 22. csütörtök
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül. Köszönjük értékelésüket, örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásaival a legtöbb pontban elégedettek voltak. Várjuk Önöket szeretettel legközelebb is!
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük a kitűnő értékelést. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszésüket és kellemesen telt a pihenésük. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. február 19. hétfő
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük, hogy elküldte nekünk véleményét a szállodánkban töltött pihenésükkel kapcsolatban. Jóleső érzés, hogy mindennel elégedettek voltak.
Reméljük, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket! Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Hotel Panoráma szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior franciaágyas panorámás szoba, Standard kétágyas szoba és Superior franciaágyas tó felé néző szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a csoportok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.