A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Silver Hotel, Hajdúszoboszló >>
2024. április 07. vasárnap
2024. április 11. csütörtök
Üdvözlettel:
Hotel Silver****
2024. március 20. szerda
2024. március 26. kedd
Köszönjük az étkezésekről és ételekről alkotott pozitív véleményét. Ágyaink Cardo matraccal vannak felszerelve, melyen matracvédő található, erre kerül a lepedő.
2024. március 11. hétfő
2024. március 26. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését és elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért.
Üdvözlettel:
Hotel Silver****
Silver Hotel Hajdúszoboszló kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitnesz terem használattal
- félpanziós ellátással
- wellness szolgáltatásokkal
- bowling kedvezménnyel
- wellness-masszázs kedvezménnyel
- félpanziós ellátással
- wellness szolgáltatásokkal
- wellness-masszázs kedvezménnyel
- fürdőköpeny használattal
2024. március 26. kedd
A probléma megoldásán folyamatosan dolgoznak Kollégáink.
Üdvözlettel:
Hotel Silver****
2024. február 10. szombat
2024. március 04. hétfő
Köszönjük pozitív értékelését és visszajelzéseit, melyet továbbítottunk illetékes Kollégáink felé.
2024. február 04. vasárnap
2024. február 06. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését. Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégül láthatjuk Önöket.
2024. február 01. csütörtök
Köszönjük pozitív visszajelzését a svédasztalos menüvel kapcsolatban. A két épület közötti szabadtéri átjárásról foglaláskor minden esetben tájékoztatjuk Vendégeinket. Az Ön által említett stílus nem jellemző az alkalmazásunkban álló munkavállalókra, panaszára tekintettel erre külön felhívtuk recepciós kollégánk figyelmét.
2024. január 29. hétfő
2024. február 01. csütörtök
Köszönjük pozitív visszajelzését. A technikai probléma azóta megoldódott, köszönjük visszajelzését.
Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégeink között Üdvözölhetjük majd.
2024. január 29. hétfő
2024. február 01. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük megtisztelő értékelését.
2024. január 24. szerda
2024. február 01. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük megtisztelő értékelését.
Reméljük, hogy hamarosan ismét Vendégül láthatjuk.
2024. január 22. hétfő
2024. január 26. péntek
Köszönjük pozitív visszajelzését. Reméljük ismét Vendégül láthatjuk majd Önöket.
2024. január 26. péntek
Nagyon szépen köszönjük megtisztelő értékelését.
2024. január 06. szombat
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését. Várjuk Önöket legközelebb is Sok Szeretettel.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2024. január 03. szerda
2024. január 09. kedd
Köszönjük a visszajelzést, észrevételét továbbítottuk illetékes kollégánknak.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2024. január 03. szerda
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését. Reméljük, hogy a jövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2024. január 03. szerda
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését. Reméljük, hogy 2024 szilveszterén ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2024. január 02. kedd
2024. január 09. kedd
Köszönjük visszajelzését. Kollégáink mindig készséggel állnak vendégeink rendelkezésére. A zajra vonatkozó észrevételét továbbítottuk illetékes kollégánknak. Reméljük, hogy a jövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2024. január 02. kedd
2024. január 09. kedd
Köszönjük visszajelzését, várjuk Önöket legközelebb is Sok Szeretettel.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2023. december 28. csütörtök
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését. Sajnos a vendégek viselkedésére szállodánknak nincs ráhatása.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2023. december 28. csütörtök
2024. január 09. kedd
Örömmel olvassuk pozitív visszajelzését. Reméljük, hogy a jövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket. A technikai probléma azóta megoldásra került.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését, a wellness részlegre vonatkozó észrevételeit továbbítottuk illetékes kollégáink felé. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2023. november 02. csütörtök
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2024. január 09. kedd
Sajnálattal olvastuk észrevételét a wellness részleggel kapcsolatban, amely nem nyerte el az Önök tetszését.
Észrevételét továbbítjuk illetékes kollégánknak.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2023. október 28. szombat
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését. Az ágyaink Cardo matraccal felszereltek, amire még eddig nem érkezett panasz. Sajnáljuk, hogy ez a típusú matrac nem nyerte el az Önök tetszését.
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2023. október 27. péntek
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését, reméljük, hogy a jövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Silver
2023. október 24. kedd
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését, reméljük, hogy a jövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Silver****
2023. október 24. kedd
2024. január 09. kedd
Köszönjük pozitív visszajelzését. Szobáinkat igyekszünk a jövőben úgy kialakítani, hogy elrendezése minden szempontból a Vendégünk kényelmét szolgálja.
Üdvözlettel:
Hotel Silver****
2023. szeptember 15. péntek
2024. január 11. csütörtök
Köszönjük pozitív visszajelzését és magas pontszámait.
Reméljük ,hogy a jövőben ismét Vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Silver****
2023. április 12. szerda
2023. április 14. péntek
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Silver Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétlégterű standard apartman, Új épületi, Deluxe Superior apartman és Főépületi Superior apartman.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a baráti társaságok, az idősebb párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.