Mozart Hotel, Szeged - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.7 / 5
RENDKÍVÜLI
56
vélemény
4.90
Személyzet
4.60
Tisztaság
4.80
Ár / érték arány
4.70
Kényelem
(szoba)
4.50
Szolgáltatások
4.50
Étkezés
4.80
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Mozart Hotel, Szeged >>

Mozart Hotel, Szeged - Vélemények, értékelések
  
"Hangulatos kellemes szállás"

2022. április 06. szerda
4
Fiatal pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Nincs saját parkolója, a be- és kiköltözéskor nincs igazán megoldva az autóból való pakolás (Elhelyezkedésre ezért adtam csak 3 csillagot). A viszonyilag közeli parkolóházban a napijegy napra vonatkozik és nem 24 órára így egy éjszakása szállásnál is 2 napot kell fizetni.
"Szegedi pillanatok."

2021. november 10. szerda
4.5
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves, segítőkész személyzet. Kiváló elhelyezkedés. Jó ár-érték arány. Helyszűke miatt nem lehet helyben megoldani a főétkezést. Az étkezésre kijelölt helyen, bár finoman főznek, de csak speciális menü érhető el.
"Remek hétköznapok !"

2021. október 23. szombat
5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép a hotel. A személyzet kedves, segítőkész !!! Reggeli bőséges és finom. Bármikor szívesen visszatérnék, csak ajánlani tudom !!!

Mozart Hotel Szeged kiemelt csomagajánlatai

A Mozart Hotel Szeged ajánlata:
  • reggelis ellátás
  • kávé és tea bekészítéssel
Érvényes: 2024.11.30-ig
28.535 Ft / 2 fő / éjtől kiváló reggelivel
SzegedSzeged
A Mozart Hotel Szeged ajánlata:
  • reggelis ellátás
  • kávé és tea bekészítéssel
Érvényes: 2024.04.01-ig
33.922 Ft / 2 fő / éjtől kiváló reggelivel
SzegedSzeged
A Mozart Hotel Szeged ajánlata:
  • reggelis ellátás
  • kávé és tea bekészítéssel
Érvényes: 2024.10.31 - 2024.11.03
29.044 Ft / 2 fő / éjtől kiváló reggelivel
"Szeged szívében"
2021. október 12. kedd
4.5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon jó helyen teljesen a központban van, így minden nevezetesség könnyen megközelíthető. A szoba nagyon pici de ott alvásra megfelelő. A személyzet nagyon kedves és segítőkész. A reggeli finom és bőséges.A vacsora a Pizza E Pasta étteremben nem igazán tetszett.Speciális eredeti olasz ételek ami nem mindenkinek tetszik, de ez nem a szálloda hibája esetleg csak annyiban hogy más étteremmel szerződhetnének.
"Mozart Hotel"
2021. október 04. hétfő
4.5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A félpanzió csak félig felelt meg, mert a feleségem nem kedveli az olaszos ételeket.
"Mozart muzsikája nem erről szól........."

2021. október 01. péntek
4
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel nem tehet róla, de éppen csatornafelújítás folyt az utcában, és pont a szobánk előtt. 30-án pl. 06.12-kor óriási dörrenésre ébredtünk és mind 3 nap hatalmas zaj volt a lapvibrátoroktól és a légkalapácstól.... A garázs ahová a kocsit tehettük legalább 1 km-re van....nem erről volt szó.... A szoba kényelmes volt, a reggeli és a vacsora kiváló!
"Kiváló rövid nyaralás "

2021. augusztus 02. hétfő
4.5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szuper helyen, segítőkész személyzettel, finom reggelivel, kényelmes ágyakkal várt minket a Mozart Hotel :) Bármikor visszamennék, a város maga is egy kis ékszerdoboz! Andi és Zoli Szfvárról
"Kellemes pihenés Szeged szívében."

2020. július 30. csütörtök
4.4
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tulajdon képpen minden jó volt, kivéve az olasz jelegű vacsorát. Nem mindenki kedveli ezt. Azért szívesen igénybe vennénk még.
"Ismerd meg Szegedet a Mozárt Hotelból."

2020. július 17. péntek
4.9
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Elegáns berendezés, tisztaság, igazi " vendég váró" Munkatársak fogadtak. A Mozart Hotel elhelyezkedése kiváló, szobái kényelmesek, a fürdőszoba is nagyon szép, karban- és tisztán tartott. Az épületen, a berendezésen, a figyelmességen látszik a gondos vezetés.
"2019 utolsó két napja a szegedi Mozart-ba"

2020. január 06. hétfő
5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló elhelyezkedés, kedves és segítőkész személyzet. Nagyon jól éreztük magunkat! Legközelebb is itt fogunk lakni. Köszönjük még egyszer!
"1 napos látogatás"
2019. szeptember 30. hétfő
3.9
Fiatal pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
1 éjszakát töltöttünk a szállodában, városnézéshez tökéletes, központi helyen van, minden elérhető gyalog, az ágyak nagyon kényelmesek, a recepción kedvesek, viszont a reggeli nem éri meg, a tojás hideg volt, a kenyér száraz. A szoba első látásra tisztának tűnt, de a függönyökön állt a kosz, ami azért volt kellemetlen mert tetőtéri szobát kaptunk es ráhullott az ágyra a függönyről a kosz, plusz a wc sem volt rendesen kitisztítva, viszont összességében kellemes hely.
"Jó kis hétvége volt"

2019. augusztus 20. kedd
4.4
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mivel a Szabadtéri Játékokra érkeztünk, fontos volt a Dóm tér közelsége. Ez a vágyunk teljesült. A személyzet kedves, segítőkész. Az ágy szuper kényelmes. Sajnos a W.C. higiéniája már ránézésre is siralmas volt. A függönyök porszagúak voltak (Por allergiás vagyok sajnos). Úgy általában a takarítás minősége nem volt megfelelő. A fürdőszobai szellőző és a szoba széf nem működött. Ezt jeleztük és valószínűleg orvosolni is fogják. Összességében nagyon jól éreztük magunkat.
"Kellemes kikapcsolódás a Hotel Mozartban"

2018. július 16. hétfő
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel Szeged kis ékszerdoboza.Nagyon szép,elegáns,kényelmes,tökéletes a teljes kikapcsolódásra.A személyzet előzékeny, kedves, udvarias és segítőkész.Az ajtón kilépve máris a Dómnál és a gyönyörű belvárosban sétálhattunk.Egy élmény volt,köszönjük.Kizárólag a parkoló hiánya okozott gondot.
"Szabadulás a hétköznapokból"
2016. december 19. hétfő
4.1
Kisgyerekes család
Kétágyas szoba
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemesen telt ez a hétvégénk a Mozart Hotelben Szegeden, ahonnan minden meglátogatni tervezett helyszín elérhető távolságra volt. A személyzet minden tekintetben kedves, segítőkész volt. A szoba ugyan nem nagy, de megvolt benne minden, amire szükségünk lehetett. A reggeli ízletes, változatos és kellően bőséges is volt. Annak ellenére, hogy a szálló a belvárosban található, nem szenvedtünk éjszakai zajoktól, valóban lehetett pihenni. Jó ötlet volt az Anna-fürdővel is kombinálni ezt a hétvégét, ott is és a partnerétteremben is elégedettek voltunk. Szívesen jövünk máskor is!
"Jól éreztük magunkat."

2016. november 28. hétfő
4.4
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Központban helyezkedik el, közel van mindenhez gyalog is. Nehézkes parkolás, nincs saját parkoló. Egyszerű reggelizés. Jó szoba. Kedves, segítőkész személyzet.
"Kellemes pihenés Szeged közpntjában a Mozart hotelben."

2016. november 15. kedd
4.5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon jó helyen a Dóm mögött található. Éttermek100- 300m távolságban. A szálloda családias jellegű. Kedves segítőkész a személyzet.
"Kellemes pihenés a Mozart hotelben "
2016. november 01. kedd
4.6
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
A szoba gyönyörű, a kiszolgálás remek, azonban a félpanziós ellátásnál megadott étteremben az ételek lehetnének változatosabbak is. Összességében nagyszerűen éreztük magunkat.
"gyönyörű szuper tiszta szálloda"
2016. július 16. szombat
4.3
Család nagyobb gyerekkel
5 éjszakát töltött itt
Pozitív élmény volt a szálloda. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a kényelmet. Személyzet kedves, mosolygós segítőkész. Amennyiben tökéletes szállodát szeretnének, akkor a recepciós kollégát jobban be kell tanítani, hogy távozásnál a fizetés gyorsabban történjen és úgy ahogy a vendék kéri.( szép kártya. Bank kártya aránya) köszönjük a kiszolgálást! Amúgy rendkívül jó helyen van a szálloda!
"Kellemes hétköznapok a Mozart Hotelben"
2016. május 28. szombat
4.5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel kiváló helyen van a belváros látnivalóit felfedezni vágyóknak.Éttermek,kávézók,cukrászdák övezetében.Mégis a nyugodt,csendes kikapcsolódást biztosítja.Még biztos visszatérünk!
"Kiváló pihenés !"
2016. május 17. kedd
4.5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel elhelyeztedése tökéletes , csak a parkolási lehetőséggel voltak gondok. A szoba kiválló , és annak ellénére hogy a belvárosban található csend volt. A reggeli nem volt zökkenő mentes, a vacsora helyszíne nem igazán jó választás, mivel tészta és pizza csak a választási lehetőség.
"Hangulatos hétvége a Mozart Hotelben."
2015. július 21. kedd
3.8
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A tetőtéri szobában a meleg nagyon megviselt bennünket, szerintem egy hatékony légkondícionáló berendezés kellene oda, nem pedig ez a mostani, amelyik csak a helyi levegőt keringeti, de nem hűt igazán. A fürdőszobában a mosdónál nem mindig folyt rendesen a víz, volt, hogy csak vékony csíkban csordogált. Ez bosszantó volt, nem jöttünk rá az okára. A szálloda kitűnő helyen van, nagyon szép belülről, hangulatos, kellemes ott lenni. Köszönjük szépen, mi összességében jól éreztük magunkat ebben a szállodában. Üdv.
"Szabadtéri Játékok ideális szálláshelye"
2015. július 06. hétfő
3.8
Idősebb pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A negyedik emeleten a reggeli órákban a vízszolgáltatás /nyomásprobléma / akadozott.A hotel kialakítása hangulatos és igényes Mozart és korát idéző berendezéssel.
"Szép napok,kényelem-jó pihenés a Mozart Hotelben"

2015. június 16. kedd
4.4
Egyéni utazó
4 éjszakát töltött itt
Esztétikailag és emberileg is jó hatást tett rám a Hotel és az alkalmazottak.Talán csak egy apróság zavart néha,ugyanis éjjel nyitott ablaknál alszom -klíma nélkül- s az udvari dohányzóhelyról feláramlott a füst.Egyébként minden nagyon rendben volt.
"Remek hétvége a Mozart Hotelben"
2014. október 21. kedd
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon meg voltunk elégedve, kivétel, hogy nincs megoldva a saját parkolási lehetőség.
"Gondtalan pihenés"

2014. szeptember 01. hétfő
4.8
Idősebb pár
5 éjszakát töltött itt
Ideális helyen, egy nagyon szép város központjában, mégis csendes barátságos hely! Személyzet, ellátás nagyon emberbarát, barátságos. Köszönet a szép napokért! Fodor Attila és Fodor Attiláné
"Remek hétvége."

2014. augusztus 25. hétfő
4.8
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Nagyon jó a belvárosi fekvése. A szobában a világítás kicsit lehetne erősebb.
"Hosszú pihenés Szegeden"
2014. augusztus 16. szombat
4.9
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat a Hotel Mozartban. A szálloda nagyon jó helyen van Szeged belvárosában. A tisztaság maximális, a szoba kényelmes, a személyzet nagyon kedves. A reggeli is kellemes volt.
"Kellemes három nap Szegeden, a Hotel Mozartban"

2014. augusztus 06. szerda
4.8
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Minden szempontból hozta a várakozásokat a Hotel Mozartban töltött két éjszaka. A szálloda elhelyezését tekintve a lehető legjobb helyen van, Szeged belvárosának majdnem közepén. A szálloda nagyon szép, tiszta, a személyzet kedves. A büféreggeli is kellemes volt, bár hosszútávon egyhangú lehet.
"szuper szálloda Szegeden"
Szolnok, Magyarország 2014. július 21. hétfő
4.9
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon-nagyon tetszett, szuperül telt az ott töltött idő. Teljesen elégedettek voltunk.
"ballagó"

2014. június 29. vasárnap
4.9
Csoport
1 éjszakát töltött itt
Nagyon kedvesek rugalmasak voltak. Máskor is Szegedre sodor az élet idejövünk
"Szép napok a Hotel Mozartban"
2014. május 07. szerda
4
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Szép napokat töltöttem testvéremmel a Hotel Mozartban. A szálloda nagyon jó helyen van. Pihenésre kiválóan alkalmas. Kényelmes, jól felszerelt a szoba, udvarias, segítőkész a személyzet. Jól éreztük magunkat.
"Valódi pihentető, és egyéni stilussal rendelkező szálloda"
2014. május 05. hétfő
4.5
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
Kellemes kikapcsolódást biztosít,kicsi de szinte családiasan igazi luxust kínáló szálloda.
"Hosszú hétvége a Hotel Mozartban"

2014. május 04. vasárnap
5
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Maximálisan udvarias és segítőkész személyzet,patyolat tisztaság,olyan figyelmességek,melyeket más szállodá(k)ban nem tapasztaltunk(többek között pl.szobába bekészített vízforraló és Nescafé a reggeli ágyban kávézáshoz). A reggelizéshez fenntartott tér nem túl bőséges,ahogy tapasztaltam,a reggelizésre érkezők döntő többsége pár,ezért talán jobb lenne kisebb,két személyes asztalokon teríteni.A felszolgált reggeli minden igényt kielégítő.Tökéletes helyszín a pihenéshez,kikapcsolódáshoz.
"előhúsvét"

2014. április 21. hétfő
4.8
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Elégedett voltam!
"Mozart Hotel"
2014. március 24. hétfő
4.8
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A Mózart szálló kiváló volt.Az Alabárdos Étteremben a menü 2 napra megfelelt, de pl több napra már nem tudtam volna választani a 4 lehetőségből.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Mozart Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Mozart Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Mozart Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a csoportok, a kisgyerekes családok, az egyéni utazók és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.