A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Royal Club Hotel, Visegrád >>
2024. március 22. péntek
2024. március 25. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk értékelését.
Örömmel tölt el minket, hogy elégedett volt az ellátással és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 17. vasárnap
2024. március 19. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy pihenésének minden aspektusával elégedett volt. Nagyra értékeljük ötletét az étterem és a recepció elválasztásával kapcsolatban, melyet megfontolunk későbbi fejlesztéseink során.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér hozzánk!
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
Royal Club Hotel Visegrád kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korlátlan wellness részleg használattal
- internettel
- félpanziós ellátással
- korlátlan wellness részleg használattal
- internettel
csodás félpanzióval
2024. március 16. szombat
2024. március 18. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel olvastuk elismerését személyzetünket illetően valamint, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival.
Nagyra értékeljük visszajelzését a szobában lévő sötétítő redőnyökkel kapcsolatban, és mielőbb intézkedünk ez ügyben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 15. péntek
2024. március 18. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy praktikusnak találta szobáinkat és, hogy ez hozzájárult a kényelmes tartózkodáshoz.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 13. szerda
2024. március 18. hétfő
Köszönjük szépen csodálatos értékelését!
Örömmel halljuk, hogy kiváló élményben volt része szállodánkban, és személyzetünk kedvessége valamint ételeink minősége felülmúlta elvárásait.
Sokat jelent számunka ajánlása és reméljük, hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 08. péntek
2024. március 11. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését.
Elnézést kérünk az ágyakkal kapcsolatos esetleges kellemetlenségekért. Kérjük, legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, akik örömmel segítenek az egyéni kérésekben a maximális kényelemért.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 07. csütörtök
2024. március 11. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a medencék hőmérséklete automatikusan 26-28 és 32-36 fokra van állítva, amelyek minden esetben elérik a kiírt hőfokot. Sajnáljuk, ha hidegnek találta. Az ételek hőmérsékletével kapcsolatos visszajelzését továbbítjuk a vezetőség felé és ellenőrizzük az ételek elkészítését.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 03. vasárnap
2024. március 05. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Nagyra értékeljük kedves szavait a finom ételekkel és felszolgálóink munkájával kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ, mely során tökéletes 5*-os élményben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. március 02. szombat
2024. március 04. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy barátságos és figyelmes személyzetünk pozitív légkört teremtett az Ön tartózkodása alatt. Csodálatos tudni, hogy élvezte a sokféle ízletes ételt, különösen a meglepetés palacsintát és a lángost. Sajnáljuk, hogy a szobából való kilátás nem nyerte el a tetszését.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 29. csütörtök
2024. március 04. hétfő
Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Nagyra értékeljük ajánlását és örülünk, hogy kellemes pihenésben volt része.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 26. hétfő
2024. február 29. csütörtök
Köszönjük kedves szavait és pozitív visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy személyzetünket kedvesnek találta és, hogy lenyűgözte Önt szobáink tisztasága. Örömünkre szolgál, hogy tartózkodása alatt élvezte a nagyszerű kilátást.
Sok szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 24. szombat
2024. február 27. kedd
Köszönjük szépen értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szállodánkkal, beleértve a tiszta szobákat és a bőséges választékot is.
Nagyra értékeljük visszajelzését azokkal a területekkel kapcsolatban, amelyek nem feleltek meg elvárásainak, mielőbb foglalkozni fogunk ezekkel.
Igazán örülünk, hogy máris a visszatérést tervezi és bízunk benne, hogy mielőbb viszont látjuk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 21. szerda
2024. február 23. péntek
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy kellemes élményben volt része tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 22. csütörtök
Köszönjük szépen részletes visszajelzését.
Sajnálattal olvastuk, hogy tartózkodásuk nem az elvártak szerint alakult. Személyzetünkkel kapcsolatban főleg pozitív visszajelzést szoktunk kapni, igazán sajnáljuk, ha Önök máshogy tapasztalták.
Elnézést kérünk az akadozó wifi okozta kellemetlenségért, bízunk benne, hogy ez nem árnyékolta be pihenésüket.
Örülünk, hogy az étkezésekkel meg voltak elégedve.
Szívből reméljük, hogy összességében szép emlékekkel gazdagodtak és egy következő látogatásuk során minden tekintetben megfelelünk elvárásaiknak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 17. szombat
2024. február 19. hétfő
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat pihenésük alatt, amelyhez Móni és Anett munkatársunk is hozzájárult. Mindenképpen továbbítjuk számukra elismerésüket, amelynek rendkívül fognak örülni.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 16. péntek
2024. február 19. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk részletes értékelését.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően valamint, hogy elégedett volt a szobatisztasággal. Nagyon örülünk, hogy éttermünk kínálata elnyerte tetszését és, hogy sikerült ételallergiájának megfelelő ételt találnia.
A tévé méretével és elhelyezésével, továbbá a wifi erősségével kapcsolatos észrevételeit tudomásul vettük, és megvizsgáljuk fejlesztési lehetőségeinket ezen a téren.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 15. csütörtök
2024. február 23. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztalt kellemetlenségek miatt. Recepciós munkatársaink örömmel segítenek a szaunák bekapcsolásában, erről egy figyelemfelhívó tábla is található a wellnessben.
Sajnálattal olvastuk, hogy a szobatisztaság nem az általunk képviselt szintet tükrözte. Kérjük legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, ha extra takarításra vagy bekészítésre lenne szüksége.
Nagyra értékeljük személyzetünkkel kapcsolatos kedves szavait, és örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát tartózkodása alatt.
Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér szállodánkba és minden tekintetben megfelelünk majd elvárásainak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 15. csütörtök
2024. február 19. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését.
Elnézést kérünk a TV-vel kapcsolatos kellemetlenségért. Észrevételét továbbítjuk karbantartó csapatunk számára és igyekszünk mihamarabb megoldani a zökkenőmentes tartózkodás érdekében.
Örülünk, hogy ezt leszámítva kellemes pihenésben volt része.
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánkban köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 13. kedd
2024. február 19. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk élményeit.
Örömmel olvastuk, hogy csodálatosan telt házassági évfordulójuk, amelyhez profi személyzetünk és remek konyhánk is hozzájárult.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 10. szombat
2024. február 12. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Elnézést kérünk a fűtés okozta kellemetlenségért. A zuhanyfejjel kapcsolatos javaslatát nagyra értékeljük és továbbítjuk a felelősök felé.
Bízunk benne, hogy összességében pozitív emlékekkel gazdagodott és hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 05. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy szállásunkat kellemesnek, tágasnak és az Ön igényeinek megfelelőnek találta. Igazán örülünk, hogy kifogástalan wellness szolgáltatásaink és bőséges éttermi kínálatunk is felülmúlta elvárásait.
Nagyra értékeljük visszajelzését a víz hőmérsékletével kapcsolatban, és figyelembe vesszük a közeledő fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy a jövőben is üdvözölhetjük Önt és barátait, és még jobb élményben lesz részünk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 03. szombat
2024. február 05. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel halljuk, hogy munkatársainkat figyelmesnek és udvariasnak találta, és séfünk ételei elnyerték tetszését. Mindenképpen továbbítjuk elismerését nekik.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. február 01. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy időt szánt pozitív tapasztalatainak megosztására.
Örömmel halljuk, hogy kényelmesnek találta szobáinkat, és értékelte az amerikai konyha nyújtotta kényelmet. Örülünk annak is, hogy wellness részlegünk sokféle medencéjével, szaunájával és egyéb szolgáltatásaival minden igényt kielégített.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 25. csütörtök
2024. január 29. hétfő
Nagyon köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy megossza velünk élményeit.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkról és, hogy élvezte a gyönyörű kilátást a hegyre néző szobájából. Igazán örülünk, hogy elégedett volt wellness részlegünk szolgáltatásaival és a klubterem adta lehetőségekkel is. Nagyra értékeljük visszajelzését szállodánk tisztaságáról és szobája kényelméről. Örömünkre szolgál, hogy az étkezések is megfeleltek elvárásainak, beleértve a palacsintát és a kellemes élőzenét a vacsora közben.
Szívből reméljük, hogy hamarosan visszatér hozzánk és ismét emlékezetes pihenésben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 17. szerda
2024. január 18. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően. Továbbá nagyon örülünk, hogy elégedett volt éttermünk kínálatával és, hogy kitűnőnek találta wellness részlegünket.
Sok szeretettel várjuk vissza.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 15. hétfő
2024. január 18. csütörtök
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagyra értékeljük kedves szavait a tágas szobáról és a kényelmes ágyról. Örömmel halljuk, hogy vacsora alatt minden fogást fantasztikusnak talált. Elnézést kérünk a csalódásért, amelyet a saláták és a reggeli korlátozott választéka okozott.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 14. vasárnap
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését.
Örömünkre szolgál, hogy kényelmesnek találta a szobát és, hogy sikerült kellemes meglepetést okozni a bekészített teával és kávéval. Büszkék vagyunk arra, hogy családias környezetet biztosítunk, és örülünk értékelte a gyerekmedencénél elhelyezett játékokat.
Elnézést kérünk a Wifi akadozása okozta kellemetlenségekért, valamint a vacsora közbeni élőzene túl hangos voltáért.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 12. péntek
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt pozitív tapasztalatainak megosztására.
Örömmel olvastuk, hogy munkatársaink segítőkész és hatékony szolgáltatást nyújtottak a bejelentkezési folyamat során. Igazán örülünk, hogy kellemes élményekkel gazdagodott.
Szeretettel várjuk vissza legközelebb is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2024. január 08. hétfő
2024. január 15. hétfő
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy véleményt írjon nekünk.
Örömmel halljuk, hogy tartózkodása első éjszakáján élvezte az élőzenét.
Reméljük, hamarosan újra ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 22. péntek
Köszönjük, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk visszajelzését.
Örömmel halljuk, hogy szobáink elnyerték tetszését és, hogy elégedett volt az ellátással. Javaslatait a törölközők elérhetőségével és a helyi látnivalókkal kapcsolatos információval kapcsolatban mindenképpen figyelembe vesszük.
Visszajelzése felbecsülhetetlen értékű, mivel folyamatos fejlődésre törekszünk.
Szeretettel várjuk Önt a jövőben is.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 20. szerda
2023. december 22. péntek
Köszönjük szépen 5 csillagos visszajelzését.
Örömmel tölt el minket, hogy szuper kikapcsolódásban volt része szállodánkban, amelyhez figyelmes munkatársaink, kiváló ételeink és a kifogástalan tisztaság is hozzájárult.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 18. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy ételeink elnyerték a tetszésüket és, hogy elégedettek voltak szobáinkkal. Nagyszerű érzés tudni, hogy kellemes pihenésben volt részük nálunk és sokat jelent számunkra ajánlásuk is.
Szívből reméljük hogy hamarosan ismét vendégeink körében köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 15. péntek
2023. december 18. hétfő
Hálásan köszönjük maximális pontszámú értékelését.
Örömmel olvastuk, hogy élvezetes pihenésben volt részük szállodánkban, amelyhez kedves személyzetünk és remek ételeink is hozzájárultak. Nagyra értékeljük ajánlását is.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 14. csütörtök
2023. december 14. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy élvezetes pihenésben volt része és, hogy karácsonyi dekorációnk is elnyerte a tetszését.
Törlőkendővel kapcsolatos visszajelzését nagyra értékeljük és megfontoljuk ennek beszerzését.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 13. szerda
2023. december 14. csütörtök
Köszönjük szépen csodálatos visszajelzését tartózkodását illetően.
Megtisztelve olvastuk kedves szavait szállodánk tisztaságáról és munkatársainkról. Továbbá nagyon örülünk, hogy éttermünk kínálatát élményszerűnek, wellness részlegünket pedig kifogástalannak találta.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk és egy újabb álomszerű pihenésben lesz része.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 12. kedd
2023. december 13. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Csalódottan olvastuk, hogy szobája nem az általunk képviselt színvonalat hozta. Kérjük, legközelebb, ha bármilyen észrevétele van a szobát illetően, forduljon bizalommal recepciós munkatársaink felé, akik lehetőségeinkhez mérten biztosítják a szobacserét.
Éttermünk kínálatával kapcsolatban főleg pozitív visszajelzést szoktunk kapni, így nagyon sajnáljuk, ha az ételek ne feleltek meg elvárásainak. A húslevessel kapcsolatos panaszát továbbítjuk a konyha felé és megvizsgáljuk az esetet.
Őszintén reméljük, hogy egy következő látogatása során bebizonyíthatjuk Önnek szállodánk profizmusát és rátermettségét, vendégeink magas szintű kiszolgálására vonatkozóan.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 09. szombat
2023. december 11. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy elégedettek voltak a részletes tájékoztatással és, hogy sikerült kellemes meglepetést okozni Önöknek a névre szóló üdvözlőkártyával. Nagyszerű érzés tudni, hogy minden szolgáltatásunk megfelelt elvárásaiknak és, hogy emlékezetes pihenésben volt részük nálunk.
Szívből reméljük, hogy legközelebb is minket választanak.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 09. szombat
2023. december 11. hétfő
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Igazán örülünk, hogy kényelmesnek találta az ágyat és, hogy elégedett volt a fürdőszoba tisztaságával is. Örömünkre szolgál, hogy éttermünk kínálata megfelelt elvárásainak és, hogy figyelmes felszolgálásban volt része. Elnézést kérünk, amennyiben akadozott a wifi tartózkodása alatt. Karbantartó csapatunkkal minden erőnkkel azon vagyunk, hogy ezt a problémát megszüntessük.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 06. szerda
2023. december 12. kedd
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Elnézést kérünk a meghibásodott pezsgőfürdő okozta kellemetlenségért. Már értesítettük a felelős céget ezzel kapcsolatban és arra várunk, hogy megjavítsák a problémát.
Bízunk benne, hogy érdemesek leszünk még bizalmára a jövőben, mely során pozitívabb képet nyújthatunk Önnek szállodánkról.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 01. péntek
2023. december 04. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Sajnálattal olvastuk, hogy wellness részlegünk szolgáltatásai nem feleltek meg teljes mértékben elvárásaiknak. Az élményelemek, fenntarthatósági okokból, valóban csak bizonyos időközönként működnek, megértésüket nagyra értékeljük. Belső medencénk hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra van állítva, sajnáljuk, ha hidegnek érzékelték.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. december 01. péntek
2023. december 04. hétfő
Köszönjük szépen visszajelzését tartózkodását illetően.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy belső medencénk hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra van állítva, ami általában a felső határt éri el, nagyon sajnáljuk, ha nem találta elég melegnek.
Bízunk benne, hogy összességében kellemes pihenésben volt része és hamarosan ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. november 24. péntek
2023. november 27. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk, hogy összességében kellemes pihenésben volt részük. Szeretnénk tájékoztatni, hogy amennyiben vendégeink nem helyezik ki a 'Kérem ne zavarjon' táblát, munkatársaink minden nap elvégzik a szobatakarítást, beleértve a poharak cserélését is. Evőeszközökkel kapcsolatos javaslatát továbbítjuk a vezetőség felé és megfontoljuk későbbi fejlesztések során.
Bízunk benne, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. november 18. szombat
2023. november 19. vasárnap
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagy örömmel olvastuk, hogy összességében kellemes kikapcsolódásban volt részük és, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Belső medencénk hőmérséklete automatikusan 26-28 fokra van állítva, ami általában a felső határt éri el, sajnáljuk, ha találta elég melegnek.
Szívből reméljük, hogy hamarosan ismét vendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. november 17. péntek
2023. november 19. vasárnap
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Igazán örülünk, hogy wellness részlegünk szolgáltatásait kiemelkedőnek találta és, hogy éttermünk ételei elnyerték tetszését. Örömmel olvastuk kedves szavait munkatársainkat illetően.
Bízunk ebbe, hogy legközelebb is minket választ.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. november 15. szerda
2023. november 16. csütörtök
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését tartózkodását illetően.
Megtisztelve olvastuk elismerését szállodánk színvonalával kapcsolatban és külön örülünk, hogy munkatársaink szaktudását kiemelkedőnek találta.
Nagyra értékeljük a kedves szavakat és bízunk benne, hogy mielőbb ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. november 07. kedd
2023. november 12. vasárnap
Köszönjük szépen értékes visszajelzését.
Igazán örülünk, hogy az élőzenés vacsorával sikerült különlegesebbé tenni a hangulatot és, hogy szobáink tisztasága, kényelme megfelelt elvárásainak. Sajnáljuk, hogy a teltház miatt nem tudta teljes mértékben kihasználni wellness részlegünk adottságait.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk.
Üdvözlettel,
Heier Márk,
Recepció vezető
2023. október 28. szombat
2023. november 02. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük a csodálatos értékelést! Boldogan olvastuk, hogy kellemes élményekkel gazdagodtak s, hogy a lakosztály különösen kedvükre szolgált.
Nagyon sok szeretettel várjuk Önöket legközelebb is.
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
2023. október 26. csütörtök
2023. október 30. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a szuper értékelést! Örömmel olvastuk, hogy kellemesen telt a nálunk töltött idő, és az élő zene különösen kedves volt Önöknek!
Bízunk benne, hogy mielőbb újra találkozunk!
Üdvözlettel:
Heier Márk
Recepció vezető
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Royal Club Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Grand lakosztály, Superior szoba erkélyes és Deluxe Szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.