A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Wellness Hotel Szindbád , Balatonszemes >>
2024. március 02. szombat
2024. március 03. vasárnap
Wellness Hotel Szindbád Balatonszemes kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- locsolóbállal
- masszázskuponnal
- gyermekanimációval
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- játék- és koktél kuponnal
- parkolással
- teljes ellátással
- italkuponnal
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
2024. február 13. kedd
2024. március 03. vasárnap
2024. február 02. péntek
2024. március 03. vasárnap
2024. január 29. hétfő
2024. március 03. vasárnap
2024. január 19. péntek
2024. március 03. vasárnap
2024. január 13. szombat
Nagyon szépen köszönjük pozitív véleményét és értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk!
Reméljük hamarosan lesz lehetőségünk újra találkozni!
2024. január 13. szombat
Köszönjük véleményét, a kedves szavakat illetve észrevételeiket.
2024. január 08. hétfő
2024. január 13. szombat
Köszönjük szépen véleményét. Sajnálattal olvassuk levelét. Észrevételeit tudomásul vettük, szállodánk azon van hogy minél többet tudjon fejlődni, ezért is fontos számunkra az Önök véleménye.
2024. január 08. hétfő
2024. január 13. szombat
Köszönjük szépen véleményét. Reméljük jól érezték magukat nálunk.
2024. január 07. vasárnap
Köszönjük szépen visszajelzésüket és a pozitív értékelést! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Reméljük hamarosan újra lesz szerencsénk találkozni. Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2023. november 17. péntek
2024. január 07. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat és a pozitív visszajelzést. Örömmel olvassuk, hogy jól érezték magukat nálunk. Reméljük mihamarabb lesz lehetőségünk újra élvezni egymás társaságát. Várjuk vissza Önöket sok sok szeretettel!
2023. október 20. péntek
2023. november 12. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést és a pozitív véleményt. Reméljük hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2023. szeptember 13. szerda
2023. szeptember 16. szombat
Köszönjük, hogy megtiszteltek bizalmukkal, örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Reméljük, legközelebb is vendégeink közt üdvözölhetjük Önöket!
2023. szeptember 08. péntek
2023. szeptember 16. szombat
Köszönjük szépen pozitív véleményét és kiváló értékelését!
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat!
Reméljük hamarosan újra találkozunk.
2023. szeptember 07. csütörtök
2023. szeptember 09. szombat
Örömünkre szolgál, hogy elégedetten utaztak haza tőlünk!
Várjuk vissza szeretettel legközelebb is Önöket!
2023. augusztus 25. péntek
2023. szeptember 09. szombat
Őszintén sajnáljuk, hogy ilyesmi történhetett, legközelebb legyenek kedvesek azonnal jelezni felénk, bármi problémát is észlelnek, hogy azonnal orvosolni tudjuk!
Üdvözlettel:
2023. augusztus 21. hétfő
2023. augusztus 21. hétfő
Nagy szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel: a Wellness Hotel Szindbád Csapata
2023. augusztus 18. péntek
2023. augusztus 21. hétfő
Legközelebbi alkalommal jelezze felénk a fiúk magasságát, hogy megfelelő szoba illetve ágy választással nekik is kényelmesebbé tehessük az itt tartózkodásukat.
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
Üdvözlettel: a Wellness Hotel Szindbád Csapata
2023. augusztus 21. hétfő
Üdvözlettel: a Wellness Hotel Szindbád Csapata
2023. augusztus 21. hétfő
Következő alkalommal kérje kimondottan klímával rendelkező szobáink valamelyikét (apartmanok, lakosztályok).
Üdvözlettel: a Wellness Hotel Szindbád Csapata
2023. július 21. péntek
2023. július 26. szerda
Köszönjük kedves szavait, várjuk vissza a legnagyobb szeretettel!
2023. június 16. péntek
2023. július 10. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a rengeteg kedves szót és a pozitív véleményezést.
Nem csak szemes, hanem mi is várjuk önöket vissza sok-sok szeretettel!
2023. június 16. péntek
2023. július 10. hétfő
Köszönjük jó érékelését, véleményét pedig tudomásul vettük és azon leszünk hogy mihamarabb orvosoljuk a feltételes problémákat!
2023. június 15. csütörtök
2023. július 10. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést és a kedves szavakat. Reggelinél kolléganőink szívesen készít önöknek friss meleg kávét kérésükre!
Reméljük mihamarabb újra találkozunk.
2023. május 30. kedd
2023. június 05. hétfő
Köszönjük szépen pozitív értékelését. Megjegyzését tudomásul vettük. Örülünk, hogy jól érezték magukat. Reméljük a közeljövőben újra találkozunk.
2023. május 30. kedd
2023. június 05. hétfő
Nagyon örülünk, hogy újból minket választottak üdülésük helyszínéül. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Várjuk mihamarabb vissza önöket!
2023. május 20. szombat
2023. június 05. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést és a kedves szavakat. Örülünk, hogy jól érezték itt magukat, észrevételét tudomásul vettük. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2023. május 19. péntek
2023. május 23. kedd
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Köszönjük szépen a kedves szavakat és a pozitív értékelést. Hálásak vagyunk érte!
Reméljük mihamarabb újra találkozunk!
2023. május 19. péntek
2023. május 23. kedd
Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést, és a kiváló értékelést. Hálásak vagyunk érte. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Reméljük még sokszor fogunk találkozni!
2023. május 18. csütörtök
2023. május 23. kedd
Köszönjük szépen a pozitív értékelést és a kedves szavakat. Recepciónkon tudnak kérni hajszárítót térítésmentesen, ha legközelebb jönnek akkor ezzel már nem lesz probléma. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.
Várjuk vissza önöket sok szeretettel!
2023. április 18. kedd
2023. április 24. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Reméljük mihamarabb újra találkozunk.
2023. április 24. hétfő
Köszönjük véleményét és értékelését. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Tapasztalataikat az étkezéssel kapcsolatban tudomásul vettük és a jövőben mi is próbálunk majd minél hangulatosabb környezetet teremteni.
Várjuk önöket vissza sok szeretettel!
2023. április 11. kedd
2023. április 24. hétfő
Köszönjük a pozitív értékelést. Tapasztalataikat tudomásul vettük, már folyamatban van a renoválás, köszönjük.
2023. március 31. péntek
2023. április 24. hétfő
Köszönjük a kedves szavakat é a jó értékelést. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Véleményét tudomásul vettük, és azóta javítottunk rajta. Köszönjük véleményét!
2023. március 04. szombat
2023. március 22. szerda
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat!
Várjuk önöket vissza sok szeretettel!
2023. március 02. csütörtök
2023. március 05. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat és a jó értékelést! Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
2023. február 28. kedd
2023. március 05. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat.
Várjuk önöket vissza sok szeretettel!
2023. február 28. kedd
2023. március 05. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat és a pozitív visszajelzést!
Várjuk vissza önöket sok szeretettel!
2023. február 25. szombat
2023. március 05. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat és a kiváló értékelést. Nagyon örülünk, hogy nálunk szálltak meg.
Reméljük mihamarabb újra találkozunk!
2023. február 25. szombat
2023. március 05. vasárnap
Köszönjük szépen a pozitív értékelést. Észrevételeiket tudomásul vettük, a jövőben mindenképp figyelembe vesszük véleményét és javítjuk hiányosságainkat.
2023. február 24. péntek
2023. március 05. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a pozitív véleményezést és a kiváló értékelést. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.
Várjuk önöket vissza sok sok szeretettel!
2023. február 24. péntek
2023. március 05. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a pozitív véleményt és a kedves szavakat. Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. Reméljük legközelebb is minket választanak!
2023. február 24. péntek
2023. március 05. vasárnap
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk! Köszönjük szépen a jó véleményezést, a kedves szavakat és a pozitív értékelést is.
Reméljük mihamarabb újra találkozunk.
2023. február 22. szerda
2023. március 05. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük a kiváló értékelést. Észrevételeiket tudomásul vettük, köszönjük szépen!
2023. február 13. hétfő
2023. február 16. csütörtök
Köszönjük a pozitív értékelést és a véleményüket. Hibáinkat tudomásul vettük és korrigáltunk rajta.
Reméljük hamarosan újra találkozhatunk!
2023. február 16. csütörtök
Köszönjük a pozitív értékelést és a kedves szavakat. Hálásak vagyunk önökért. Reméljük mihamarabb újra találkozhatunk és újra minőségi időt fognak tölteni majd nálunk.
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2023. február 10. péntek
2023. február 16. csütörtök
Köszönjük szépen a pozitív értékelést és a kiváló értékelést. Reméljük hamarosan újra találkozhatunk önökkel.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Wellness Hotel Szindbád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Apartman, Standard kétágyas szoba és Lakosztály.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.