A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel FIT Hévíz, Hévíz >>
Hotel FIT Hévíz Hévíz kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- billiárd használattal
- félpanziós ellátással
- fürdőbelépővel
- masszázzsal
- wellnessrészleg használattal
- félpanziós ellátás
- wellnessrészleg és biliárd használattal
2024. március 18. hétfő
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. március 13. szerda
2024. március 18. hétfő
A jövőben is sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. március 11. hétfő
2024. március 18. hétfő
A wellness recepción a masszőreink foglalnak helyet. Amennyiben masszázs időpontjuk van, egy figyelemfelkeltő tábla felhívja a vendégek figyelmét, hogy a fenti recepción tudnak érdeklődni.
Bízunk abban, hogy a jövőben ismét ellátogatnak a szállodánkba.
2024. március 09. szombat
2024. március 18. hétfő
Szállodánkban a lehetőségeinkhez mérten, minden évben végzünk felújításokat. Hamarosan a fent említettek is sorra kerülnek. Ettől függetlenül örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk vendégeink körében üdvözölhetni Önöket!
2024. március 18. hétfő
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk vendégeink körében üdvözölhetni Önöket!
2024. március 03. vasárnap
2024. március 18. hétfő
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. február 27. kedd
2024. március 18. hétfő
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. február 26. hétfő
2024. március 18. hétfő
Szállodánkban a lehetőségeinkhez mérten, minden évben végzünk felújításokat. Amennyiben a fent leírtakat az itt tartózkodás során jelzik recepciós kollégáinknak, ők készséggel segítenek a problémák elhárításában.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk vendégeink körében üdvözölhetni Önöket!
2024. február 26. hétfő
2024. március 18. hétfő
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. február 07. szerda
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. február 06. kedd
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 31. szerda
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 25. csütörtök
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 19. péntek
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 18. csütörtök
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 15. hétfő
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 07. vasárnap
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 06. szombat
2024. február 08. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 04. csütörtök
2024. január 08. hétfő
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 08. hétfő
A lifttel kapcsolatos hiányosság miatt ezúton is elnézésüket kérjük.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 01. hétfő
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
A lifttel kapcsolatos hiányosság miatt ezúton is elnézésüket kérjük.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 02. kedd
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. december 30. szombat
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. december 30. szombat
2024. január 02. kedd
A lifttel kapcsolatos hiányosság miatt ezúton is elnézésüket kérjük.
Sajnáljuk, hogy az svéd asztal kínálata nem nyerte el a tetszésüket, ezzel kapcsolatosan ritkán kapunk negatív kritikát, de természetesen utánajárunk a fent leírtaknak.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. december 28. csütörtök
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. december 27. szerda
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
A lifttel kapcsolatos hiányosság miatt ezúton is elnézésüket kérjük.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket a szállodánkba!
2023. december 26. kedd
2024. január 02. kedd
A lifttel kapcsolatos hiányosság valamint a szobával kapcsolatos probléma miatt ezúton is elnézésüket kérjük.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. december 16. szombat
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban. Természetesen ha a vendég kéri, biztosítjuk a csapvizet az étkezésekhez.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. december 14. csütörtök
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy ismét jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. december 10. vasárnap
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
A Tv szolgáltatás meghibásodásával kapcsolatosan ezúton is elnézésüket kérjük.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2024. január 02. kedd
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket!
2023. november 29. szerda
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. január 02. kedd
Szállodánkban a lehetőségeinkhez mérten, minden évben végzünk felújításokat.
Bízunk abban, hogy a jövőben még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket és kizárólag pozitív élményekkel fognak távozni!
2023. november 27. hétfő
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy ismét jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. november 24. péntek
2024. január 02. kedd
Szállodánkban minden évben végzünk felújításokat. Természetesen a fent leírtak is sorra kerülnek a jövőben.
Bízunk abban, hogy még visszatérnek hozzánk és pozitív élményekkel távoznak.
2024. január 02. kedd
A szőnyegpadló cseréje a jövőben tervben van szállodánkban.
Bízunk abban, hogy még lesz lehetőségünk szállodánk vendégeiként üdvözölhetni Önöket.
2023. november 17. péntek
2024. január 02. kedd
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. november 14. kedd
2024. január 02. kedd
Örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat a szállodánkban.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2024. január 02. kedd
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel FIT Hévíz szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a fiatal párok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.