A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Alföld Gyöngye Hotel, Orosháza >>
Alföld Gyöngye Hotel Orosháza kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- fürdőbelépővel
kiváló félpanzióval
2021. december 31. péntek
2022. január 04. kedd
Köszönjük visszajelzését ! Örülünk, hogy elégedettek voltak szállodánk tisztaságával, személyzetünkkel és az ellátással. Törekszünk arra, hogy szállodánk berendezési tárgyait, Vendégeink nagyobb kényelme érdekében folyamatosan megújítsuk, bízzunk benne ez a folyamat a jövőben is folytatódni fog.
2021. december 21. kedd
2022. január 04. kedd
köszönjük, hogy igénybe vették szolgáltatásainkat. Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak ezek minőségével. Kollégáinkkal folyamatosan azon dolgozunk, hogy vendégeink elégedetten távozzanak szállodánkból! Amennyiben lehetőségük nyílik rá, látogassanak el hozzánk az idei évben is.
2021. augusztus 09. hétfő
2021. augusztus 10. kedd
Köszönjük értékelését, igyekszünk szállodánk szolgáltatásait növelni és az új hűtőszekrények mielőbbi beszerzését.
2021. augusztus 10. kedd
Köszönjük értékelését, észrevételeit továbbítottam szakácsaink részére.
Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
2021. augusztus 10. kedd
Köszönjük kedves szavait, várjuk vissza Önöket nagyon sok szeretettel!
2021. július 31. szombat
2021. augusztus 04. szerda
Köszönjük értékelését, várjuk ÖNöket vissza sok szeretettel!
2021. július 27. kedd
2021. augusztus 10. kedd
Köszönjük értékelését.
2021. július 24. szombat
2021. augusztus 04. szerda
Köszönjük értékelését, várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2021. július 22. csütörtök
2021. augusztus 04. szerda
Köszönjük értékelését, terveink között szerepel további szintek klimatizálása is.
2021. július 18. vasárnap
2021. augusztus 04. szerda
Köszönjük értékelését.
Igyekszünk szolgáltatásink folyamatos fejlesztésére, amelyek között prioritást élvez új hűtőszekrények beszerzése.
A dohányzó áthelyezésével kapcsolatos észrevételeit továbbítottam kollégáim felé.
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2021. augusztus 04. szerda
Köszönjük értékelését.
2021. július 12. hétfő
2021. augusztus 04. szerda
Köszönjük értékelését.
Igyekszünk szolgáltatásink folyamatos fejlesztésére, amelyek között prioritást élvez új hűtőszekrények beszerzése.
2021. augusztus 04. szerda
Köszönjük értékelését és kedves szavait.
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2021. június 14. hétfő
2021. augusztus 04. szerda
Köszönjük értékelését és véleményét, szolgáltatásaink fejlesztése , illetve bővítése terveink között szerepel.
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2021. május 25. kedd
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését,örülünk , hogy jól érezték magukat!
Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
2020. november 13. péntek
2021. június 08. kedd
Köszönjük megtisztelő visszajelzését, bizunk a mihamarabbi találkozásban!
Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
2020. november 01. vasárnap
2021. június 08. kedd
Nagyon szépen köszönjük értékelését, örülünk, hogy jól érezték magukat.
Várjuk vissza Önöket nagyon sok szeretettel!
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését!
2020. október 24. szombat
2021. június 08. kedd
Nagyon szépen köszönjük értékelését, várjuk vissza Önöket nagyon sok szeretettel!
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését, igyekszünk a folyamatos fejlődésre.
Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
2020. október 24. szombat
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését, örömünkre szolgál , hogy mindennel elégedettek voltak.
Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
2020. október 24. szombat
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését, örülünk , hogy jól érezték magukat!
Várjuk vissza Önöket!
2020. október 23. péntek
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését.
Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
2020. október 19. hétfő
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését és sajnálom , hogy ilyen kellemetlenségben volt részük.
2020. október 14. szerda
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését és várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését.
Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
2021. június 08. kedd
Köszönjük értékelését.
Várjuk Önöket vissza nagyon sok szeretettel!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Alföld Gyöngye Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Háromágyas szoba, Superior kétágyas szoba és Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az egyéni utazók, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.