Attila Hotel Budapest

szálláshely átmenetileg nem foglalható.
Attila Hotel , Budapest - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

3.8 / 5
23
vélemény
3.89
Személyzet
3.80
Tisztaság
4.50
Ár / érték arány
4.10
Kényelem
(szoba)
3.67
Szolgáltatások
2.20
Étkezés
3.80
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Attila Hotel , Budapest >>

Attila Hotel , Budapest - Vélemények, értékelések
  
"Hosszú hétvége Budapesten"

2016. november 03. csütörtök
3.3
Baráti társaságok
3 éjszakát töltött itt
a Hotel Attila tulajdonképpen azt nyújtotta számunkra amit vártunk.Egy olcsó szálláshely, amit inkább Motelnek neveznék. De nem is volt többre szükségünk, mivel egész nap úton voltunk, városnézéssel töltöttük az időnket. A HÉV által a tömegközlekedés kielégítő, s Taxival sem megfizethetetlen. A környék zajos, de ez a Szentendrei út. Nyáron ez kellemetlen lehet, mert nincsen klíma a szobákban. Amivel valójában problémám volt, az a reggeli. Négy személy részére 8000Ft-ért el tudtam volna képzelni egy kis paprikát, paradicsomot, esetleg gyümölcsöt és valódi kávét /nem Instant kávét/. Üdv: Gaál Zoltán
"Kellemes kikapcsolódás az Attila Hotelben."
Szeged, Magyarország 2016. március 28. hétfő
4.7
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
A tulajdonos és a személyzet rugalmasan alkalmazkodik a vendégek igényeihez, egyértelműen vendég-centrikus a hozzáállásuk. Kiemelkedően jónak ítéljük a zuhanyozó kialakítását, végre(!) nem egy műanyag ketrec állt rendelkezésünkre, amelyben meg sem tud fordulni az ember. Továbbá kihangsúlyozandó, hogy a fekhelyek nagyon kényelmes pihenést biztosítottak. Összességében felső latívúszókban lehet beszélni az Attila Hotel által nyújtott szolgáltatásokról. Bátran merem ajánlani széles körben!
"egy nap az Attila Hotelben"

Sátoraljaújhely, Magyarország 2014. augusztus 06. szerda
3
Család nagyobb gyerekkel
1 éjszakát töltött itt
A kapott szobánk ablaka a fő útra nyílt .így az esti, éjszakai pihenés nulla volt.A szobában meleg volt az" ezer" éves ventillátor semmit nem ér.Csak reggelizési lehetőség volt biztosított,további étkezés csak jóval messzebb volt lehetséges. a szobát négy személyre foglaltam de pl.paplanból csak 3.db.volt,igaz a hőség miatt az sem kellett.
"1 éjszakás szállás"
Miskolc, Magyarország 2013. december 06. péntek
4
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Ár/érték arányban nagyon jó kis szálloda.
"jól megközelíthető szállás elfogadható áron"

Pécs, Magyarország 2013. október 22. kedd
3.4
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Épp buli volt az 1. este,úgy fél 11-11körül ennek vége volt ugyan,tehát nem ez volt a fő bajunk,hanem az h. a "bulivendégek "azt képzelték csak ők tartózkodnak a szállodában,és nagyon hangosak voltak,no ezt én "lerendeztem" velük,csend lett...A2.este a melletünk lakó vendég kb.este10-körül a közlekedőfolyosón "tudott" kiabálva telefonálni,őt is rendre utasítottam,elnézést kért,csend lett,de azt gondolom,h.nem az ėn dolgom a csend,nyugalom biztosítása...amúgy is a Szentendrei út egy nagyon zajos környék...viszont az ár ės a tisztaság miatt valószínű visszatérnénk,ám ha hasonlót tapasztalnánk újra,akkor többé soha.Tótiné Szőke Katalin
"Megfizethető Kényelem"
Pécs, Magyarország 2013. június 30. vasárnap
3.3
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Könnyen megközelíthető de kicsit messze van, az egész hotel kellemes de mégsem luxus. Azt kapjuk amiért fizetünk. Pozitív hogy lehet szép kártyával fizetni, ami a kiválasztásban tényező volt nálam.
"Egy éjszaka a Hotel Attilában."
Eger, Magyarország 2013. március 28. csütörtök
4.1
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Jó, és könnyű megközelíthetőség.
"attila "
, Magyarország 2013. február 22. péntek
2.9
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
A parkoló nem őrzött!!
"hosszú hétvége Budapesten"
Dorog, Magyarország 2013. február 10. vasárnap
2.1
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
A reggeli borzalmas volt, pl. a szalámiról bogarak szálltak fel, a feltüntetett választék töredéke se állt rendelkezésre, a kávé ihatatlan, a kenyér száraz volt. Vacsora rendelésekor a személyzet rendkívül lassú volt, pedig egyedül voltunk a vendéglőben. Nagyon zajos volt a szoba. A személyzetről relevánsan nem tudok nyilatkozni, mert nem is nagyon találkoztunk velük. Éjszakai buli zaja zavaró volt. A bútorzat elavult, régi, a tisztaság is hagy maga után problémákat, pl fürdőkád környékén fekete kosz vastagon a csempén, pl. a szappantartó környékén.
Szabadka, Szerbia 2013. január 06. vasárnap
3.4
Baráti társaságok
1 éjszakát töltött itt
Nem tudtunk kártyával vagy euróval fizetni.
Miskolc, Magyarország 2012. október 15. hétfő
2.6
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-A szálloda melletti főút zaja nagyon behallatszik.Kényelmetlen ágyak
"kellemes és szolíd napok az Attila Hotelben"
Nyíregyháza, Magyarország 2012. február 20. hétfő
4.2
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+személyzet
Amivel elégedetlen voltam:
-ilyen nem volt
"Valóban hotel "
, Magyarország 2012. február 11. szombat
5
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Csendes éjszakai pihenés
Amivel elégedetlen voltam:
-Az ágy elhasznált állapotban van! Kifeküdt kényelmetlen nagyon rossz állapotban lévő!!!!
"Nyugalmas napok a Hotel Attilában"
Szeged, Magyarország 2012. január 25. szerda
3.3
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A hotel munkatársai rugalmasan kezelték a szoba elfoglalásával kapcsolatos kérésünket.
Amivel elégedetlen voltam:
-A berendezés lehetett volna kényelmesebb.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Attila Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Kiknek ajánljuk az Attila Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.