A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Diamant Hotel, Dunakiliti >>
2022. május 27. péntek
2022. május 30. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk elhelyezkedésével és a szobával.
Segítő visszajelzését köszönettel fogadtuk, a jövőben a vacsora menüsorára még nagyobb hangsúlyt fektetünk, hogy minden vendégünk igényét ki tudjuk elégíteni.
Bízom benne, hogy lesz még alkalmunk Önöket hotelünkben köszönteni a jövőben!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2022. február 28. hétfő
2022. március 02. szerda
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, személyzetünkkel és környezetünkkel!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket hotelünkben köszönteni!
Üdvözlettel
Diamant Hotel Csapata
Diamant Hotel Dunakiliti csomagajánlatai - 2 ajánlat
2021. november 24. szerda
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak wellness részlegünkkel és ételeinkkel.
A tisztasággal kapcsolatos visszajelzését köszönjük és egyben szíves elnézését kérjük. A jövőben nagy hangsúlyt fektetünk a takarításra.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még lehetőségünk Önöket hotelünkben köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2021. augusztus 20. péntek
2021. augusztus 22. vasárnap
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy környezetünkkel elégedettek voltak és szolgáltatásaink megfeleltek családjuknak. Elnézését kérjük a törölköző és köntös hiánya miatt, melyet a folyamatos teltház váltás okoz szállodánkban. A gluténmentes kiflik a reggelinél a gluténérkény vendégek számára biztosítjuk, így szükség volt jelezni, mikor szeretné kérni a pékárut.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket hotelünkben köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2021. augusztus 14. szombat
2021. augusztus 22. vasárnap
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos volt számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal!
Elnézését kérjük, de a Szigetköz gazdag állatvilágával folyamatos harcot vívunk, de ezután is nagy hangsúlyt fektetünk a pókhálózásra.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2021. augusztus 22. vasárnap
Szíves elnézést kérjük a felmerült kellemetlenségek miatt és egyben köszönjük építő jellegű visszajelzését, melyeket kivizsgálunk és orvosoljuk a problémát.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2021. június 24. csütörtök
2021. augusztus 22. vasárnap
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos volt számunkra!
Szíves elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségek miatt! A covid 19 vírus sajnálatos módon nagyon megviselte a vendéglátást, de mi töretlenül igyekszünk újra talpra állni és fejlődni.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2021. június 09. szerda
2021. augusztus 22. vasárnap
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos volt számunkra!
Szíves elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségek miatt! A covid 19 vírus sajnálatos módon nagyon megviselte a vendéglátást, de mi töretlenül igyekszünk újra talpra állni és fejlődni.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2020. augusztus 03. hétfő
2020. augusztus 05. szerda
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra! Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, ételeinkkel és Sári Csárdánkkal.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2020. július 25. szombat
2020. július 27. hétfő
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra! Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak wellness részlegünkkel, ételeinkkel és program kínálatunkkal.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2020. július 20. hétfő
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra! Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és személyzetünkkel!
Az internet elérés miatt elnézését kérem, a Szigetköz szívében sajnálatos módon az internet szolgáltatás néha nem zökkenőmentes.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2020. július 04. szombat
2020. július 07. kedd
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra! Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, személyzetünkkel és wellness részlegünkkel!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket vendégeink körében köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2020. február 03. hétfő
2020. február 24. hétfő
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal!
Bízom benne, hogy mielőbb ismét szállodánk vendégeiként üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2019. december 16. hétfő
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Szauna esetén zuhanyok állnak vendégeink rendelkezésére.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni Önöket!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2019. december 02. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
A szobai bekészítéssel kapcsolatos problémáért szíves elnézését kérem. A jövőben még nagyobb figyelmet fogunk rá fordítani.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2019. november 18. hétfő
2019. december 02. hétfő
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömömre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak ételeinkkel és személyzetünkkel.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni Önöket!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2019. november 04. hétfő
2019. november 20. szerda
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
A gyerekeknek szervezett animációs program szállodánk kabala állata, azaz Füli Nyuszi köré, illetve az őszi szünetre való tekintettel az őszre épült. Így a programok között megszervezésre került közös játék Füli Nyuszival és őszi bütykölde is több napon át.
Építő jellegű visszajelzését köszönettel vettük!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2019. november 19. kedd
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömömre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak ételeinkkel, programjainkkal és szolgáltatásainkkal!
A takarítással kapcsolatos kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük! A szükséges szankciókat megtettük, hogy a jövőben hasonló probléma ne fordulhasson elő.
Bízom benne, hogy lesz még alkalmunk Önöket vendégeink körében köszönteni a jövőben is!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2019. október 29. kedd
2019. november 14. csütörtök
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak személyzetünkkel!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkat köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2019. október 21. hétfő
2019. november 08. péntek
Köszönettel vettük kedves visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2019. szeptember 24. kedd
2019. november 08. péntek
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
A felmerült kellemetlenség miatt szíves elnézést kérjük. Rendezvénysátrunk 5 hektáros parkunkban helyezkedik el a Sári Csárda és a hotel közötti területen.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2019. augusztus 25. vasárnap
2019. szeptember 19. csütörtök
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak személyzetünkkel, a tisztasággal és ételeinkkel.
A Szigetköz szíveben sajnálatos módon korlátozott lehetőségeink vannak a kábeltévé szolgáltatást illetően, melyért elnézését kérjük.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni és további kellemes élményekkel gazdagodnak.
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2019. június 13. csütörtök
2019. június 21. péntek
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését!
Nagy örömünkre szolgál, hogy kellemes időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni és további kellemes élményekkel gazdagodnak.
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2019. április 24. szerda
2019. május 01. szerda
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak hotelünk szolgáltatásaival, elhelyezkedésével és személyzetünkkel!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni és hasonló kellemes élményekkel gazdagodnak!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2019. április 23. kedd
2019. május 01. szerda
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
A felmerült kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérem. A darts gép és a sör pultunk szervizelését megkezdtük és figyelmet fordítunk rá, hogy a jövőben hasonló probléma ne fordulhasson elő.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2019. április 29. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
A húsvéti ételek, azaz a sonka és főtt tojás első sorban a reggeli kínálatunkban mutatkozott meg.Megértését köszönjük!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni és további pozitív élményekkel gazdagodnak!
2019. február 04. hétfő
2019. február 08. péntek
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy pihentető időt töltöttek szállodánkban!
Szíves elnézését kérjük a távozás napi wellness nyitásér, azonban technikai meghibásodást történt amit igyekeztünk mielőbb orvosolni.
A sorompó meghibásodásért elnézést kérünk, melyet javítottunk.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni és további kellemes élményekkel gazdagodnak.
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2019. január 14. hétfő
2019. január 28. hétfő
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak személyzetünkkel és szolgáltatásainkkal!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2018. november 05. hétfő
2018. november 09. péntek
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Bízom benne, hogy hamarosan ismét vendégeink körében köszönthetjük Önöket!
Várjuk Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
2018. szeptember 07. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásunkkal!
Vízi trambulinunk és vízi játszóterünk a korábbi vihar miatt felújítás alatt áll. Szíves elnézését kérjük.
Bízom benne, hogy lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. augusztus 27. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásunkkal!
Vízi trambulinunk és vízi játszóterünk a korábbi vihar miatt felújítás alatt áll. Szíves elnézését kérjük.
Bízom benne, hogy lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. augusztus 16. csütörtök
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
A Szigetköz szívében elhelyezkedő szállodánkban sajnos a rovarokat nem tudjuk teljesen kivédeni. Szállodánk rendszeresen irtja és gyéríti őket.
A tisztasággal kapcsolatos problémákért szíves elnézését kérjük, melyre a jövőben még nagyobb hangsúlyt fordítunk.
Szobáink folyamatos felújítás és renoválás alatt állnak, így a sötétítők pótlása is folyamatban.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. május 28. hétfő
2018. május 31. csütörtök
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásunkkal.
Reggelivel kapcsolatos visszajelzését köszönjük, melyre a jövőben még nagyobb figyelmet fordítunk.
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2018. május 28. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltettek szállodánkban.
A személyzettel kapcsolatos visszajelzését köszönettel vettük és megtesszük a szükséges lépéseket és tréningeket!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. május 07. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgált, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásunkkal.
Bízom benne, hogy a nyári időszakban lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni Önöket!
Üdvözlöttel: Diamant Hotel Csapata
2018. május 07. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes időt töltöttek szállodánkban!
Az elmaradt gyermek bekészítés miatt szíves elnézését kérjük. Medencéink az ÁNTSZ által előírt klór mennyiséget tartalmazza, melyet minden héten ellenőriz a szakhatóság.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni Önöket!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. május 01. kedd
2018. május 07. hétfő
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes időt töltöttek szállodánkban!
A szomszédos hangoskodás miatt szíves elnézését kérjük. Medencéink az ÁNTSZ által előírt klór mennyiséget tartalmazza, melyet minden héten ellenőriz a szakhatóság.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni Önöket!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. május 01. kedd
2018. május 02. szerda
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését!
Örömükre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban valamit elégedettek voltak szolgáltatásunkkal.
Bízom benne,. hogy a jövőben lesz még alkalmunk ismét vendégeink körében köszönteni Önöket!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. március 19. hétfő
2018. március 22. csütörtök
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásunkkal.
A csúszdáért szíves elnézésüket kérjük, melyet karbantartás miatt kellett ideiglenes lezárnunk.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. március 14. szerda
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban!
Építő jelegű visszajelzésüket a jövőbeni fejlesztéseink során figyelembe fogjuk venni.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. február 19. hétfő
2018. február 20. kedd
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szállodánk által kínált szolgáltatásokkal!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. február 19. hétfő
2018. február 20. kedd
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szállodánk által kínált szolgáltatásokkal!
Szállodánk nem minden szobája rendelkezik erkéllyel, melyet felár ellenében biztosítunk előzetes foglalás szerint.
Megértésüket köszönjük!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
2018. január 08. hétfő
2018. január 15. hétfő
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban!
Köszönettel vettük visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra és a jövőbeni szervezéseink során figyelembe fogjuk venni.
Szíves elnézésüket kérjük az esetleges kellemetlenségek miatt!
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk Önöket szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel:
Diamant Hotel Csapata
2017. november 03. péntek
2017. november 06. hétfő
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihetető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásunkkal.
Bízom benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk szállodánkban köszönteni Önöket!
Üdvözlettel:
2017. november 01. szerda
2017. november 01. szerda
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk vendégeiként köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2017. október 30. hétfő
2017. november 01. szerda
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Bízom benne, hogy hamarosan ismét szállodánk vendégeiként köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
2017. július 31. hétfő
Köszönettel vettük kedves és pozitív visszajelzését, mely nagyon fontos számunkra!
Örömünkre szolgál, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásunkkal. Itt tartózkodásuk ideje alatt az előírt medence takarítást és karbantartást végeztük, így a felmerült kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük!
Bízom benne, hogy hamarosan lesz alkalmunk Önöket ismét szállodánkban köszönteni!
Üdvözlettel: Diamant Hotel Csapata
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Diamant Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Donau Luxury Suite, Premium Standard és Családi Luxus Apartman.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.





