Matild Country Hotel, Nemesvita - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.64 / 5
KIVÁLÓ
18
vélemény
4.70
Személyzet
5.00
Tisztaság
4.30
Ár / érték arány
4.50
Kényelem
(szoba)
4.60
Szolgáltatások
4.50
Étkezés
4.80
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Matild Country Hotel, Nemesvita >>

Matild Country Hotel, Nemesvita - Vélemények, értékelések
  
"Àlomhét az Equitalban"

2019. augusztus 18. vasárnap
5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Mint a mesèben :)
"Equital Lovasudvar és Wellness Panzió"
2019. július 22. hétfő
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Földszinti apartman
6 éjszakát töltött itt
A kávéfőző és mikro nekem hiányzott az apartmanból de egyébként mesés volt minden. Csodás környezet, nagyon kedves vsndéglátók még visszaférünk :)
"Remek hétvégi feltöltődés."

2019. április 25. csütörtök
4.6
Kisgyerekes család
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kedves és segítőkész személyzet.

Matild Country Hotel Nemesvita csomagajánlatai - 2 ajánlat

megnézem ▼

"Családi pihenés"

2019. április 23. kedd
4.6
Kisgyerekes család
Családi szoba
3 éjszakát töltött itt
Gyönyörű környéken van. Pihenésre, feltöltődésre alkalmas hely. Mindennel megvoltunk elégedve.
"Equital Lovasudvar és Wellness Panzió"

2018. augusztus 22. szerda
5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Szuper volt a szállás,a szolgáltatás.A személyzet kedvessége,udvariassága kiemelkedő volt.Gyönyörű tisztaság mindenhol.Gondozott telek,udvar,gyönyörű tiszta lovas karámok,gyönyörű pacik.Szuper lovas oktató.(Lajos)Kislányom Jázmin imádta.Köszönünk mindent,egy élmény volt.
"Nem várt nyugalom és béke"

2018. május 25. péntek
5
Család nagyobb gyerekkel
Földszinti apartman
2 éjszakát töltött itt
Nem teljes a kérdésre adott kiváló válasz:inkább a csodálatos illene ide! Bár nem volt maradéktalanul szép idő,nekünk így is remek választás volt. Nem pompa,nem ragyogás,hanem tisztaság,béke,nyugalom, mindhárman megtaláltuk a legjobbakat,lovaglást,pihenést,csodaszép tájat, a természet csodáit,és a gasztronómia élményeit,Terike alkotásaiban.Köszönjük.
"Equital Lovasudvar és Wellness Panzió"
2018. március 23. péntek
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Földszinti apartman
2 éjszakát töltött itt
Rendkívül jól éreztük magunkat, a rossz idő ellenére is. A szobák tiszták kellemes megjelenéssel.Félpanziós ellátás rendkívül színvonalas volt. Köszönjük szépen.
"Csodás pihentető hétvége Nemesvitán"

2018. február 22. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Földszinti apartman
2 éjszakát töltött itt
Minden olyan volt, mint amire vágytunk. Béke, nyugalom, csönd, pihenés. Az étkezés számunkra másodlagos volt, de amit az Equital-ban kaptunk, az 5csillagos éttermeknek is becsületére vált volna. Megszokott ételek különleges tálalásban, egyedi ízkombinációk. Szóval fenséges, felejthetetlen és utánozhatatlan. Köszönjük Terike!
"Kellemes pünkösdi hétvége"
2016. május 18. szerda
5
Fiatal pár
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kényelmes, tiszta volt a szállás. Bőséges svédasztalos reggelivel, hangulatos étkezőben. Az egész panzió és a körbevevő területe is nagyon ízlésesen rendezett. Gyerekeknek is lehetőség a kikapcsolódásra a játszótérrel és a hatalmas kertrésszel.
"Kellemes Szilveszter"

2015. január 03. szombat
3.9
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Érkezéskor hideg volt a szobában (valószínűleg csak reggel fűtöttek be), de fokozatosan melegebb lett. A második naptól jó volt. A személyzet udvarias, segítőkész. A konyha kiváló. A téli időszakban nem szerencsés, hogy másik épületbe kell menni étkezéskor. Kategóriájában jó. A lovak aranyosak. Tervezzük a visszatérést tavaszi időszakban.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Matild Country Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Matild Country Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Családi szoba, Kétágyas szoba és Földszinti apartman.

Kiknek ajánljuk a Matild Country Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok, a baráti társaságok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.