Főnix Wellness Panzió Hévíz

szálláshely átmenetileg nem foglalható.
Főnix Wellness Panzió, Hévíz - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.3 / 5
KIEMELKEDŐ
43
vélemény
4.40
Személyzet
4.40
Tisztaság
4.50
Ár / érték arány
4.20
Kényelem
(szoba)
4.50
Szolgáltatások
4.30
Étkezés
4.00
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Főnix Wellness Panzió, Hévíz >>

Főnix Wellness Panzió, Hévíz - Vélemények, értékelések
  
"Remek napok vízen, földön és levegőben!"

2022. július 27. szerda
5
Fiatal pár
Családi szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden tetszett!
"Remek hétvége a Főnix hotelben. "

2021. június 23. szerda
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves, segítőkész. Nagyszerű a kilátás. Csendes helyen van, de nincs messze a belváros. A leírással ellentétben volt klíma a két légterü apartmanban. Az úszómedence nagyon jó. A vacsora nagyon finom. A reggelinél lehetett volna nagyobb választék, de lehet hogy azért volt, mert kevés volt a vendég. A kávé viszont rossz volt. A szobában a hüttő nem hütött. Ezen kívül minden tökéletes volt. Remek szállás. Mindenkinek ajánlom. Szerintem mi is megyünk még.
"Főnix Club Hotel & Wellness"
2020. szeptember 28. hétfő
4.1
Idősebb pár
2 fős Studió apartman
2 éjszakát töltött itt
Kellemetlen csatornaszag volt a fürdőszobában.

Főnix Wellness Panzió Hévíz kiemelt csomagajánlatai

A Főnix Wellness Panzió Hévíz ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • wellnessrészleg használattal
Érvényes: 2024.08.31-ig
22.170 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
HévízHévíz
A Főnix Wellness Panzió Hévíz ajánlata:
  • reggelis ellátással
  • wellnessrészleg használattal
Érvényes: 2024.08.15 - 2024.08.20
35.000 Ft / 2 fő / éjtől reggelivel
"Főnix Club Hotel & Wellness"
2020. szeptember 02. szerda
2.6
Kisgyerekes család
2 fős Studió apartman
4 éjszakát töltött itt
Az ágyak rettentő kenyelmetlenek!! Ennyi pénzért voltunk jobb helyen, Hévízen már! Ahol kaptunk egy kedves mosolyt is. Nem oda való a két fiatal recepciós hölgy. A srác és az idősebb úr nagyon rendes. Csak egy példa, oda léptem a recepciós pulthoz, erre a fekete hajú hölgy nézett csak es a fejével bólintott, hogy kb mit akarsz. Ez nem vendéghez való hozzá állás!!!De egész nap ilyen volt a hozzá állása
"Kellemes időtöltés a Főnix Club Hotelben"

2020. augusztus 24. hétfő
4.5
Idősebb pár
2 fős Studió apartman
3 éjszakát töltött itt
Egy szimpatikus wellness részleggel rendelkező hotel. Csendes tágas szobával, nyugodt alvást biztosított. Nekem hiányzott az étteremben egy kis halk világzene.
"Pazar egy hét a Főnixben."

2020. augusztus 23. vasárnap
5
Idősebb pár
4 fős apartman
7 éjszakát töltött itt
nagyon jól éreztük magunkat,minden kiváló volt.A csend ,a nyugalom nagyban hozzájárult az önfeledt kikapcsolódáshoz,a teljes fizikai és lelki feltöltődéshez. Az étkezés a reggeli és a vacsora kiváló.Ha valamikor még erre járunk ugyanezt a helyet választjuk.Csak ajánlani tudom mindenkinek.
"Főnix Club Hotel & Wellness"

2020. augusztus 12. szerda
3.3
Fiatal pár
2 fős Studió apartman
3 éjszakát töltött itt
Az ételek választéka kevés.a wellness részlegen a szauna és a jakuzzi du.4 től 8ig üzemel.ráadásul a szauna hőfoka is nagyon alacsony.egyébként a szállás tiszta,tágas szobák,a személyzet kedves.
"Főnix Club Hotel & Wellness"
2020. augusztus 02. vasárnap
4
Idősebb pár
2 fős Studió apartman
5 éjszakát töltött itt
A szállás nagyon meredek utcában található,igy egy idősebb vendégnek gyalogosan nehéz megközelíteni.
"Főnix Club Hotel & Wellness"

2020. május 25. hétfő
4.9
Fiatal pár
Családi szoba
4 éjszakát töltött itt
A tisztaság szembeötlő volt. A kilátás a hotel éttermének teraszáról fennséges ,megnyugtató. Az étkezések megfelelő mennyiségben és minőségben álltak rendelkezésre .A személyzet kedves ,segítőkész és gyors volt.
"Vírus fogságából kiszabadulva!"

2020. május 25. hétfő
4
Idősebb pár
2 fős Studió apartman
3 éjszakát töltött itt
Számomra kellemes meglepetésben volt részem. Többet kaptam a szállodától. mint amit vártam. Nagyon tetszett az ebédlő és főleg a terasz! Gyönyörű kilátásban volt részem! Az étkezések felszolgálása kifogástalan volt! Ami egy picit negatív: rövid-4 óra- a rendelkezésre álló idő a dzsakuzziban, valamint a fekhely lehetne jobb! Tervezem a szállóba való vissza térésemet!
"Wellness pihenés"

2020. március 20. péntek
3.6
Idősebb pár
2 fős Studió apartman
2 éjszakát töltött itt
Tiszta apartman, kedves személyzet. Viszont nagyon kevés választék a reggelinél és a vacsoránál is. A wellness részen a pezsgőfürdő elég gyenge, a szauna pedig nem volt elég meleg. Az egész wellness részleg felújításra szorul. Csalódás volt, mivel mi már voltunk itt régebben. A wifi egész hétvégén nem működött, érkezéskor ezt szóvá tettük, azt mondták, tudnak a problémáról, bejelentették. Vasárnap 10 óráig (a távozásunkig) nem sikerült ezen változtatni.
"Februári tavasz Hévízen"
2020. február 19. szerda
4.4
Fiatal pár
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálláshely viszonylag távol helyezkedik el a fürdőtől, viszont kellemes idő volt, ezért jól esett a séta. A szálloda úszómedencéjének vize lehetne egy picit melegebb, illetve a jacuzzi vízsugarai erősebbek. A hotel vezetője kedves és barátságos volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Főnix Wellness Panzió, Farkas Zoltán - üzletvezető
2020. március 07. szombat
Köszönjük szépen értékelését!
Szeretettel visszavárjuk Önöket!

Üdvözlettel:

Farkas Zoltán
"Csalódás"

2020. február 17. hétfő
2.4
Fiatal pár
2 fős Studió apartman
2 éjszakát töltött itt
Wifi nem működött, ételválaszték kevés, nem cserélték ki a törölközőket, nem porszívóztak fel, szemetet nem ürítették
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Főnix Wellness Panzió, Farkas Zoltán - üzletvezető
2020. március 07. szombat
Kedves Bernadett!

Itt tartózkodásuk alatt teljes foglaltsággal üzemeltünk és minden vendégünktől kifejezetten pozitív visszajelzést kaptunk. Sajnáljuk, ha igyekezetünk ellenére Önnek nem sikerült megfelelnünk. Reméljük egy legközelebbi alkalommal kiköszörülhetjük a hibát. Az ételeink minőségére és mennyiségére rendszeresen kapunk visszajelzést, amelyben túlnyomó többségben megelégedésükről számolnak be vendégeink. A takarítás értékelése pedig minden más értékelést megelőz, belső statisztikáink szerint erről nyilatkoznak a legpozitívabban. A Wifi-vel valóban volt problémánk önhibánkon kívül, melyet jelzésünkre a szolgáltató sajnos nem javított ki időben, ezért elnézését kérjük.

Üdvözlettel:
"Pihentető hétvége "
2019. augusztus 26. hétfő
5
Fiatal pár
2 fős Studió apartman
2 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon segítőkész és barátságos volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Főnix Wellness Panzió, Farkas Zoltán - üzletvezető
2020. január 14. kedd
Tisztelettel megköszönjük értékelést, szeretettel visszavárjuk Önöket!
"Főnix Club Hotel & Wellness"

2019. július 28. vasárnap
4.4
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
A tetszés a hotel fekvésére, a panoráma, az épületek esztétikai megjelenésére vonatkozik. A személyzet kérésre, vagy anélkül rendelkezésre állt, visszafogott udvariassággal. A wellness részleg kiváló. Az elhelyezkedés annak, aki nem autós, vagy elmúlt 20 éves, kicsit erőfeszítést kíván. A belső lépcsősorok is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Főnix Wellness Panzió, Farkas Zoltán - üzletvezető
2019. szeptember 04. szerda
Kedves Papp Lászlóné!

Nagyon szépen köszönjük értékelését, reméljük hamarosan ismét vendégeinkként köszönthetjük Önöket.
"Kíváló kikapcsolódás a Főnixben!"

2019. május 05. vasárnap
5
Család nagyobb gyerekkel
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet figyelmes, segítőkész és gyors. Minden igényt kielégitenek, igazán a vendégekért vannak! A fürdőtérben hiányoltuk az órát! A többi ellátással teljes mértékben elégedettek voltunk! Köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Főnix Wellness Panzió, Damina Judit - Sales
2019. május 11. szombat
Kedves Terézia!
Köszönjük pozitív értékelését, örülünk,hogy jól érezték magukat!
"megérdemelt pihenés"

2019. április 30. kedd
5
Idősebb pár
Családi szoba
4 éjszakát töltött itt
A szauna jó meleg volt, a medence nem nagy, de úszni jól lehetett benne. Mi étkezés után nagyokat sétáltunk. Az ágy kényelmes, a Wifi a szobában gyenge volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Főnix Wellness Panzió, Damina Judit - Sales
2019. május 09. csütörtök
Kedves Sándor!
Köszönjük szépen pozitív értékelését ,örülünk, hogy jól érezték magukat.

"Főnix Club Hotel & Wellness"

2019. március 28. csütörtök
4.9
Baráti társaságok
2 fős Studió apartman
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat Családias a szálloda, kedves személyzettel
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Főnix Wellness Panzió, Damina Judit - sales
2019. április 01. hétfő
Kedves Ágota!
Köszönjük szépen pozitív vissza jelzését.
Szeretettel várjuk vissza!
"remek napokat kivánok a főnix hotel látogatoinak"

2019. március 11. hétfő
4.9
Egyéni utazó
2 fős Studió apartman
2 éjszakát töltött itt
nagyon jó a szállás kényelmes kőnnyen meg közelithető nincs messze a tó fürdőtöl de nagyon jó a saját medence is
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Főnix Wellness Panzió, Damina Judit - Sales
2019. március 13. szerda
Tisztelt Kiss Jánosné!

Köszönjük szépen, hogy segíti munkánkat értékelésével. Örülünk, hogy jól érezte magát.
Szeretettel várjuk vissza!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Főnix Wellness Panzió szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Főnix Wellness Panzió korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: 4 fős apartman, Családi szoba és 2 fős Studió apartman.

Kiknek ajánljuk a Főnix Wellness Panzió szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, az egyéni utazók és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.