Green Hotel Budapest, Budapest - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.06 / 5
22
vélemény
4.40
Személyzet
4.30
Tisztaság
4.30
Ár / érték arány
4.10
Kényelem
(szoba)
3.90
Szolgáltatások
3.10
Étkezés
4.30
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Green Hotel Budapest, Budapest >>

Green Hotel Budapest, Budapest - Vélemények, értékelések
  
"Könnyen feledhető!"
Zalaegerszeg, Magyarország 2017. február 13. hétfő
2.8
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Szerintünk az előző tapasztalataink alapján sem a szolgáltatások,sem az étkezési lehetőség színvonala nem felel meg a 4*-nak!!
"Egy kiváló pihenés a Hotel Green Budapestben"
2015. december 14. hétfő
5
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Összességében mindennel teljes mértékben elégedett voltam. Nagyon tetszett a szoba kellemes, otthonos kialakítása, a dolgozók segítőkész, kedves hozzáállása; a tisztaság tökéletes volt; a reggeli bőséges, friss és finom! Későbbiekben ismét a Hotel Green Budapestet fogom választani!
"Vélemény"
Székesfehérvár, Magyarország 2015. november 16. hétfő
4.4
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
A szoba változatlanul jó, a személyzet segítőkész, külön dícséretes a foglalást intéző kolléganő segítőkészsége. Egyedüli hibának a kicsit gyenge reggelikínálat róható még mindig fel, bár ez is javult az eddigiekhez képest. Biztos fogunk még menni mert ár/érték arányban nagyon jó a hotel.

Green Hotel Budapest Budapest csomagajánlatai - 2 ajánlat

megnézem ▼

"Green Hotel Budapest"
Székesfehérvár, Magyarország 2015. április 02. csütörtök
4.6
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
A szállás nagyon jó, kényelmes ágy, rugalmas személyzet. A reggeli viszont nagyon gyenge. Kis választék, elfogyott dolgokat nem pótolják, pékáru száraz. Ha ez javul tökéletes lesz a hotel.
"Visszatérő vendégek leszünk!"

Sopron, Magyarország 2013. december 30. hétfő
3.5
1 éjszakát töltött itt
Átlagos szálloda, Budapest frekventált helyén. A személyzet kedves, az étterem jó. A szoba (amiben voltunk) átlagosnak mondható, leszámítva azt, hogy az előttünk itt lakó nem nagyon vette figyelembe a dohányzásra vonatkozó tilalmat, ezért a szobában elég rendesen érződött ennek a szenvedélynek az utóhatása. Talán egy alapos(abb) szellőztetés segített volna a dolgon. Ezt leszámítva, amire nekünk kellett a szoba, arra tökéletesen alkalmas volt, ezért ha úgy adódik visszatérő vendégek leszünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Green Hotel Budapest, Zámori Szilvia - Reservation Manager
2014. január 10. péntek
Tisztelt Lehelvári Zsolt!
Ezúton szeretném megköszönni, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedetten távoznak szállodánkból.
Ami a negatívumot illeti, minden igyekezetünk ellenére, sajnos néha előfordul, hogy egy-egy vendég figyelmen kívül hagyja a szállodai szabályokat. Szeretném Önt biztosítani, hogy nagyon komolyan vettük véleményét, és továbbítottuk azt az illetékes részleg felé, hogy ilyen probléma többet ne fordulhasson elő.
Reméljük a közeljövőben ismételten lesz alkalmunk vendégeink között üdvözölni Önöket!
"Üzleti hétvége"

Dörgicse, Magyarország 2013. szeptember 23. hétfő
4
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
A forgalom ellenére a szoba csendes, az ablakok hangszigetelése tökéletes. A 3 ágyas szoba tágas, kényelmes, ellenben a matracok állapota hagy némi kívánni valót maga után. A hotelportás hölgy problémamegoldó képessége és segítőkészsége kiemelkedő.
"Korrekt ellátás közel az Arénához"

7621 Pécs., Magyarország 2013. február 10. vasárnap
3.9
Család nagyobb gyerekkel
1 éjszakát töltött itt
Ár érték arányos. A szoba meleg volt éjjel és nem tudtuk szabályozni a hőfokot, az utcára a zaj miatt nem lehetett éjszakára résnyire nyitva hagynia az ablakot és a klíma úgy tűnt nem egyedileg szabályozható. De ez csak apróság volt, egyébként minden rendben volt. A személyzet nagyon udvarias volt. Köszönjük.
"Hotel Green Budapest"
Debrecen, Magyarország 2012. január 07. szombat
3.4
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
kedves személyzet, jól felszerelt szobák, kicsit zajos környék, de ez elfogadható, mert forgalmas csomópontban van
"Egy ejszaka a Green Hotelben!"
Szombathely, Magyarország 2011. november 14. hétfő
4.7
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Nagyon tiszta, jol berendezett hotel kedves szemelyzettel. A tv-csatornak nem csak TV2-böl es M1-böl alltak. Valamint sajat, fedett parkolohely. Csak ajanlani tudom!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Green Hotel Budapest szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Kiknek ajánljuk a Green Hotel Budapest szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az egyéni utazók, a nagygyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.