Hotel Aquamarin, Hévíz - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.37 / 5
315 vélemény alapján
4.52
Személyzet
4.62
Tisztaság
4.14
Ár / érték arány
4.33
Kényelem
(szoba)
4.29
Szolgáltatások
4.48
Étkezés
4.38
Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin, Hévíz - Legújabb vélemények
"Remek pihenés"

2020. február 25. kedd
4.6
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nem először voltunk az Aquamarin hotelben, most sem csalódtunk minden nagyon szuper volt. az ellátás és a személyzet kedvesen viselkedett irányunkban az ételek ízletesek voltak és különösen az tetszik hogy helyben van a termál víz.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2020. március 09. hétfő
Tisztelt Puskás Mária, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a gyógymedencékkel, az étkezéssel és a személyzettel. Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Kellemes, nyugodt pihenés volt Hévizen."

2020. február 21. péntek
4
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet mindig kedves és szolgálatkész. Sőt még azt is elviselik , ha az étteremben vendégek közül valaki zsörtölődik (nem, én voltam). A bárban nagyon kedvesek voltak a hölgyek a kiszolgáláskor. Jó volt, hogy mind a két szauna működött, mivel sokan vették igénybe a szaunákat. Jól esett, hogy a szolgáltatást végző személyek szemkontaktus esetén azonnal köszöntek a vendégeknek (ez Magyarországon sajnos nem mindig szokás). Dicséretes a szakácsok munkája: számunkra elég volt a választék és a minőség. Jó ötlet volt, hogy az érkező vendégeknek már biztosítottak parkolási lehetőséget a bejáratnál addig, amíg lebonyolítják a bejelentkezést (ez korábban nem volt). Már többször voltunk az Aquamarin Hotelben és másoknak is ajánljuk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2020. március 06. péntek
Tisztelt Kocsi János Úr, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Külön hálásak vagyunk azért, hogy ilyen korrekt és objektív módon fogalmazta meg tapasztalatait. Nagyon bízunk benne, hogy leendő vendégeink elolvassák sorait és Ön is még sokszor minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"fontosak a részletek!!!"

2020. január 17. péntek
4.4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kellemes a szálloda wellnes részlege, kimondottan tetszett a kültéri uszoda, az ételek minösége, meghaladta a várakozásomat, sajnos volt egy-két dolog ami sokat rontott a megitélésen, a zuhanyzó ajtaját csak be és kifesziteni lehetett, valamint a fiatalabb pincércsapat tagjai inkább csak beszélgettek, még azt sem kérdezték meg hogy esetleg szeretnénk-e valami italt a vacsorához, ellenben elözö este egy idösebb felszolgáló, mindent elkövetett, hogy jól érezzük magunkat. Köszönet neki érte!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2020. február 17. hétfő
Tisztelt László! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a gyógymedencékkel és a külső medencével és szaunákkal. Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat

Hotel Aquamarin Hévíz csomagajánlatai - 10 ajánlat

megnézem ▼

"Ha pihenni szeretnél, gyere az Aqumarinba, Hévízre!"

2020. január 03. péntek
4.9
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon tetszett, a wellness egy kicsit lehetne nagyobb, és kevés a pihenőhely (napozó ágy)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2020. február 03. hétfő
Tisztelt Ferenc! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt az étkezéssel, a gyógymedencékkel és a külső medencével és szaunákkal. Az idősebb épületrész (benne a fürdővel) felújításra szorul, minden erőnkkel a modernizáláson dolgozunk és reméljük, hogy év közben nagyobb munkálatokra is sor kerül. Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Jól éreztük magunkat."

2019. december 04. szerda
4.6
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet barátságos és segítőkész. Az ételek finomak. A kültéri medencéhez fedett bejárat kellene ilyen hideg időben. Üdvözlettel: László András
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. december 16. hétfő
Tisztelt László András! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a személyzettel, étkezéssel. Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Jó tartalmas hétvége az Aquamarin Hotelben"

2019. november 25. hétfő
3.5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Hatalmas a hotel, a tájekozódás, nehézkes, vannak ugyan táblák az eligazodashoz,de nem szembetűnőek! A szemelyzet kedves segitőkész!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. december 11. szerda
Tisztelt Láng Györgyné! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat és örülünk, hogy elégedett volt a személyzettel, és tartalmas hétvégét töltöttek nálunk. Valóban nem kicsi a szálloda, nagyon igyekszünk megfelelően mindent négy nyelve kitáblázni! Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként (kiváló helyismeret birtokában, újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Welness a Hévíz Aqamarinnban !"

2019. november 16. szombat
4.8
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó ár-érték arány ! Személyzet is kedves volt !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. november 29. péntek
Tisztelt Borsos Iván! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt az ár / érték aránnyal, személyzettel. Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Jó hosszú hétvége az AQuamarinban."

2019. június 03. hétfő
4.6
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ellátással teljes mértékben meg voltam elégedve. Többször választottuk már ezt a szállodát, mondhatni visszatérő vendégek vagyunk. Egyetlen dolgot szeretnék kiegészítésként: ha lenne rá lehetőség bővíteni a magyar tv csatornák számát, választékát. Van ugyanis olyan helyzet, amikor esetleg rossz az idő, vagy a vendég fáradt és a szobában szeretne eltölteni pár órát pihenéssel. Ilyenkor jó lenne ha tudna pihenés közben kellemesen kikapcsolódni. Ennek ellenére köszönünk mindent, valószinűleg igénybe vesszük máskor is a szolgáltatásaikat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. június 13. csütörtök
Tisztelt József! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy már törzsvendégként újra minket választott és reméljük, hogy a jövőben ez még sokszor így lesz. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Hotel Aquamarin"

2019. május 19. vasárnap
3.5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Első nap az étel hideg volt. A vacsorához nem kaptunk egy pohár vizet pedig a gyógyszert be kellett venni. Olyan helyen nem voltunk még, ahol a banánt ketté vágták volna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. május 28. kedd
Tisztelt Anita! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon sajnáljuk, hogy pozitív élmény nélkül távozott tőlünk. Az eddigi értékelések alapján a vendéglátásban dolgozó kollégák többnyire pozitív visszajelzést kaptak. Szerintünk ha kért volna egy pohár vizet a gyógyszeréhez, biztosan nem tagadják meg, csupán a gyógyszert kellett volna megemlíteni, illetve ha jelezte volna, hogy az étkezés után egy nem elfelezett banánt szeretne az étteremben elfogyasztani, akkor biztosan kiszolgálták volna. Sajnáljuk, hogy ezeket a negatív tapasztalatait itt helyben nem tudtuk orvosolni. Ezektől függetlenül reméljük, hogyha legközelebb ismét Hévízre látogat, már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Kellemes kikapcsolódás"

2019. május 09. csütörtök
5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon finomak voltak az ételek, a személyzet készséges volt, mindenben a rendelkezésünkre álltak. A wellness részlegen több pihenőhelyet kellene kialakítani, mert volt, hogy széket sem találtunk. Fürdőköpenyt a 2 éjszakát tartózkodóknak is biztosíthatnának. Mindent összevetve kellemesen telt el a "3" nap. Visszatérő vendégek vagyunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. május 16. csütörtök
Tisztelt Petrovics Ferenc! Köszönjük értékelését, és örülünk, hogy mindennel maximálisan elégedett volt. Szeretettel várjuk vissza Önöket! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Jó tavasszal a gyógyvízben gyógyulni!"

2019. április 06. szombat
4.4
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A JAKUZZI hiányzik a gyógyvizes medencéből, a kánikulai időszakot kivéve nem reszkírozom az egészségemet a hideg (úszó) vízben!!!!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. április 08. hétfő
Tisztelt Imre! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Gyógyvizes medencékben nem lehetnek élményelemek, ezek rontanák a gyógyhatást. A külső medencében viszont vannak, ahogy egyre jobb lesz az időjárás, gyakrabban fognak üzemelni. Bízunk benne, hogy törzsvendégként, talán egy melegebb hónapban még visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Hotel Aquamarin"

2019. március 20. szerda
3.3
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A fényképeken nagyon szép volt a szálloda. Oda érve allig találtuk meg a szobát. Aztán kerestük hogy hol lehet eljutni a medencékhez. A szoba tetszett tisztaság volt. Voltak kis szépség hibák. A padlószönyeg vagy 20 éves retro stilus. A szállodára rá férne egy hatalmas teljes felújitás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. március 26. kedd
Tisztelt Attila! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a tisztasággal, szobával, amit sajnálunk hogy nehezen talált meg. Nagyon igyekszünk megfelelően kitáblázni a fürdőt négy nyelve, hely híján sajnos korlátoltak a lehetőségeink. A régebbi "A" épületrész felújításra szorul. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy ez az 1929-ben elkészült épületrész megőrizze "patináját" és teljesen fel legyen újítva. Bízunk benne, hogy törzsvendégként még visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2020. január 06. hétfő
4.3
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
2020. január 02. csütörtök
5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
2019. december 28. szombat
5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

2019. december 14. szombat
4
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés

2019. október 28. hétfő
4.3
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
3
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

2019. június 14. péntek
4.6
Egyágyas szobák „B”
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés

2019. június 13. csütörtök
4.6
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
2019. április 08. hétfő
4
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
3
Ennyire tetszett
4
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
3
Elhelyez-
kedés

2019. március 08. péntek
4.5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
"Hotel Aquamarin rosszabbik oldala!"

2019. január 03. csütörtök
2.9
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kényelmetlen WC, alagsorban volt a szoba mennyezeti világítás nem volt. Lehangoló alagsori folyosó.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Mészáros Orsolya - Értékesítési asszisztens
2019. január 16. szerda
Tisztelt Nemes Zsuzsanna! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Sajnáljuk, hogy elégedetlenül távozott tőlünk. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. január 03. csütörtök
3.9
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
3
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
"Javaslat a kivállóbb értékelés érdekében"

2019. január 01. kedd
4.3
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A wellness részlegen kevés a pihenőágy, és ami van, az is kényelmetlen. Javasolnám az ágyak kicserélését, és ha lehetséges, többet beállítani helyette.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2019. január 10. csütörtök
Tisztelt Petrovics Ferenc! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Sajnos az a helyzet, hogy hely szűkében vagyunk, ezért nem tudunk több ágyat elhelyezni a gyógymedencéknél. Ezeket már egyszer lecseréltük kisebbre, de vissza kellett állítani, mert gyorsan tönkrementek a kénes párától és balesetveszélyesek voltak. Arról nem is beszélve, hogy a jelenlegiekbe sokan támaszkodnak, könnyű belőlük felállni, szóval praktikusak a helyhez. Nagyon bízunk benne, hogy törzsvendégként, esetleg már tavasszal, amikor a külső medence is nyitva van és alkalmas az idő napozáshoz, visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat

4.6
Standard kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

3.9
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
3
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
3
Elhelyez-
kedés
"Régebben jobban éreztem magam."

3
Egyágyas szobák „B”
2 éjszakát töltött itt
A felújítás óta sokat kopott a szálloda.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Vajda Rita - értékesítési vezető
2018. október 31. szerda
Tisztelt Danka Lajosné! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Az elmúlt 5-7 évben folyamatos a felújítás, minden évben kisebb / nagyobb mértékben modernizálunk. Sajnos nem igazán tudjuk értelmezni a véleményét, de nagyon reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat (és addigra olyan állapotban lesz ismét az épület, amilyet Ön elvár), újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
4.9
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
4
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
4
Egyágyas szobák „B”
7 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
-
Kényelem (szoba)
-
Szolgál-
tatások
-
Étkezés
-
Elhelyez-
kedés
4
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
3
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
"4 nap felüdülés "
5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba kényelmes. A személyzet barátságos, az ételek finomak. Talán csak a klíma hiányzik, de a kapott ventilátor elegendő volt. A kinti medence fedett, így a nap sem égetett, függetlenül az időjárástól jól lehet használni, a vize tiszta, nagyon kellemes. Már tervezzük a következő alkalmat, visszatérő vendégek leszünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2018. szeptember 05. szerda
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy jól érezték magukat és elégedett volt, reméljük következő Hévízen pihenésekor, már törzsvendégként, ismét minket választ majd. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Átlagos hosszú hétvége a Hotel Aquamarinban"
3.3
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon udvarias volt, külön dicséret nekik!!! Az ételek minősége már nem annyira, a reggelinél a felvágottas tál, nem tűnt frissnek, a vacsoránál nem volt nagy a húsválaszték. A tusolóban nehéz volt fürödni, mert nem volt támaszték a tusolófejnek, amire fel lehetett volna helyezni, szerintem ez filléres dolog és sok bosszankodástól mentett volna meg. A WC-t nem lehetett rendesen lehúzni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2018. augusztus 21. kedd
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
, Budapest
4
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
"Nekünk a Hotel Aquamarin kellemes kikapcsolódást jelent."

4.5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Rengeteg hotel közül választhattunk volna. Az Aquamarin-nál szebb,jobb hotel is létezik, de az ismételt visszatérésünk elégedettségünket igazolja.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2018. július 19. csütörtök
Tisztelt Sárkány Sándor! Köszönjük, hogy pozitívan értékelte szállodánkat és kellemesen kapcsolódtak ki nálunk! Ön azon vendégek közé tartozik, akik figyelmesen elolvasták szállodánk ismertetőjét és korrektnek találják szolgáltatásainkat, az árakat. Nagyon örülünk elégedettségének és bízunk benne, hogy törzsvendégként még sokszor választ minket! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat.
"átlagban jól"

4.6
Standard kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
A csomagban ígért fürdőköpeny nem volt bekészítve. jó, hogy vittük a szállás vadász visszaigazolását így végül elfogadták a kérésünket és a probléma megoldódott.Az étkezde személyzete kimondottan szimpatikus volt. Az ételek kifogástalannak tartottuk. Kiss István Zsolt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2018. június 13. szerda
Tisztelt Kiss István Zsolt! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Az apró félreértés ellenére reméljük, hogy még sokszor vendégünk lesz! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
4.1
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
3
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés

5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Kellemes pihenés "
4.6
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba kényelmes volt ! Jó lett volna , ha ebédre is lett volna lehetőség ! Az ételek nem voltak igazán jók ! A kávégépből valami ihatatlan lé folyt kávé helyet persze rendeléssel ez is megoldódott ! Azon kívül mindenki nagyon kedves volt !köszönjük a lehetőséget , hogy ott lehettünk !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2018. március 05. hétfő
Tisztelt Fiatal pár! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a szobával és a kollégák kedvességével. Ebéd lehetőség csak a presszóban van (pizza, melegszendvics, leves és egyéb "apróságok"), mert a vendégek többsége nem igényli. A kávé sajnos valóban nem felel meg mindenki ízlésének, ezért is lehet rendelni (az ára tulajdonképpen jelképes) reggelinél és vacsoránál az étteremben eredeti kapszulás Nespresso-t. Örülünk, hogy az ízlett! Reméljük, hogy következő Hévíz pihenése alkalmával már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
3
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Csalódás"

3.5
3 éjszakát töltött itt
Sajnos csalódtunk a hotelben. Első nap,éppen,hogy elhelyezkedtünk,ágyi poloskák jelentek meg az ágyban. Egyértelmű nyomokat is találtunk,hogy egy ideje már ott vannak. Fotókat készítettem,majd jeleztem a problémát a recepción. A recepciós meg sem lepődött,adott egy másik szobát,elnézést sem kért. Átköltöztünk egy másik szobába,de már eléggé leromlott a hangulatunk. 3 nap után tucatnyi poloska csípéssel távoztunk. Meg sem kérdezte senki,hogy rendben volt e minden,vagy valami,szóval,ennél többet vártunk volna...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2018. január 04. csütörtök
Tisztelt Sáska László Úr, Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Ágyi poloska „ügyben” természetesen kihívtuk a gázmestert, aki valóban talált kártevőt az első szobában (ahol Ön 18:00 körül észrevette a rovart és nem is aludt ott) és elvégezte a szükséges beavatkozást. A második szobában, ahova átköltözött (és három éjszakát töltött el) a szakember nem talált rovart, tehát ott indokolatlan volt a beavatkozás! Azt gondoljuk, hogy ha nem is Columbo módjára, de azzal sikeresen megoldottuk a rejtélyt, hogy azóta mindkét szobában lakott Vendég, akik „panaszmentesen” és elégedetten távoztak. Ezúton is szeretnénk minden leendő Vendégünket megnyugtatni, hogy nem jellemző az az esemény, ami Sáska úr (más fórumon is felbukkanó) bejegyzésében olvasható. Szállodánk rendelkezik a megfelelő kontrolling rendszerrel, minden ide vonatkozó előírást betartunk. Az ellen viszont védtelenek vagyunk, ha egy Vendég (akár akaratán kívül) behurcol egy ilyen vagy másfajta rovart. Mentségünkre szóljon, hogy mi biztosan nem telepítettünk kártevőt a szobába és meggyőződésünk, ha ez egy luxus szállodában fordul elő, ugyanolyan kiszolgáltatottan állnak az eset előtt, mint mi. Nagyon sajnáljuk, hogy rajtunk kívül álló okból csalódást okoztunk. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Őszi hétvége"
3.6
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Ár-érték aránynak nagyjából megfelelő szálloda. Kényelmes tiszt szobákkal. Mi a B éületrészben voltunk -ami az új a leírás szerint- ott fütés csak este 6 után volt. Fürdés után felérkezve a szobába, hideg volt. Az értkeszés, főleg a vacsora gyenge. Íztelen, nem változatos max 3-4 féle étel, amiből a fele az oroszoknak készül. Csütörötki érkezéskor vacsora, Répás káposzta leves, káposztás bab, zabkása, perzse volt más is. Zabkása mindig van, nem látunk belőle hiányzó adagot. A reggelik rendben voltak, bár ez sem túl változatos, de legalább finom.
"Kellemes pihentető hételeje. "
4.4
2 éjszakát töltött itt
Csendes nyugodt környezetben lévő Hotel.Elegendő választéku reggeli ill.vacsora.Udvarias segitőkész személyzet.A presszóban a cappucinóval nem voltam megelégedve,nekem hiányzott az "igazi cappucinó".Mindent összevetve nagyon jól éreztük magunkat visszajáró vendégek leszünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2017. november 29. szerda
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy nagyon jól érezték magukat és reméljük, hogy a következő hévízi pihenés alkalmával már törzsvendégként ismét minket választanak majd. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat

4.3
Standard kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
"Az elhelyezés nem felelt meg."
3.5
Standard kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Alergiás vagyok,és az alak sor a B épületben nem felelt meg!
"Hotel Aquamarin"

4.6
6 éjszakát töltött itt
Kítünö hely kíváló emberekkel.A kezelések nagyon jók és hatásosak voltak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2017. szeptember 22. péntek
Kedves Vendégünk! Szívből köszönjük pozitív értékelését, örülünk, hogy elégedetten és gyógyultan távozott. Bízunk benne, hogy következő hévízi pihenése alkalmával ismét minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat.
"Kellemes hétvégi wellness a Hotel Aquamarinban"

4.5
2 éjszakát töltött itt
Külön kívánságomat is teljesítették, így sikerült a születésnapi meglepi.Jól éreztük magunkat és valószínű, hogy visszatérünk még.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2017. augusztus 08. kedd
Tisztelt Vass Henriette! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt és jól sikerült a szülinapi meglepetés. Reméljük, hogy következő hévízi pihenése alkalmával már törzsvendégként újra minket válasszon! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Három felejthetetlen nap!"

5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Már a megérkezésünkkor kellemes benyomást szereztünk.A recepciós hölgy minden "buta" kérdésünkre is türelmes, részletes választ adott.A mosoly egy percre sem tűnt el az arcáról.A szállodai szoba makulátlan tisztaságú volt, kényelmes és kellően hűvös.Két javaslattal szeretnék élni: a fürdőszobában a kézi zuhanynak nem volt tartója,ezt jó lenne pótolni.A tükör mellé egy piperepolc még komfortosabbá tenné a helyiséget.Az étteremben a terítés kifogástalan, az ételekről szuperlatívuszokban lehet beszélni,bőséges, választékos, egyszóval "isteni".A szolgáltatásokkal maximálisan elégedettek voltunk.A személyzet kedves,és udvarias.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2017. július 31. hétfő
Tisztelt Szántó Gáborné! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt a személyzettel, szállással, tisztasággal, fürdővel, étkezéssel. Köszönjük építő jellegű javaslatait, fontolóra vesszük azokat. Bízunk benne, hogy már törzsvendégként következő hévízi pihenése alkalmával ismét minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
"Ha pihenni akarsz,tőlcs el egy hetet a Hotel Aquamarin-ba"

4.8
Standard kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
A szobába nem volt klíma vagy ventilátor,ez a nagy melegbe nélkülözhetetlen,hiányzik egy külső gyermekmedence/nagyon fontos,jelentősen növelné a látogatottságot.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquamarin, Pozsonyiné Vadnai Brigitta - Front Office Menedzser
2017. július 28. péntek
Tisztelt Horváth István, Kedves vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt. Sajnáljuk, valóban nincsen klíma a házban, de tervezzük. Gyerekmedence viszont nem lesz a jövőben sem! Bízunk benne, hogy már törzsvendégként következő hévízi tartózkodása alkalmával újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
4.6
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
4
Tisztaság
3
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
Ki írhat szállásértékelést?

Akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha tartózkodásodhoz rendszerünkön keresztül foglaltál szobát valamelyik szálláshelyre, és azt igénybe is vetted.

Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Csatlakozz te is a klubhoz!
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
HÍVJ MINKET: (+36-1) 457-8450
ÍRJ NEKÜNK: iroda@szallasvadasz.hu
Itt is megtalálsz minket:

További csomagajánlatok:
4 csillagos wellness hotelek | Wellness csomagok | Balatoni szállodák | Vendégvélemények | Gyerekbarát szállodák | Wellness hétvége | Szállás Hajdúszoboszló | Szállás Hévíz | Szállás Zalakaros
Infó:
Hivatalos hotelstars besorolás
Szállásvadász besorolás


Szerzői jog © 2004-2020 Hotelstart Kft.
Minden jog fenntartva.