Atlantic Hotel, Budapest - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.29 / 5
113
vélemény
4.30
Személyzet
4.60
Tisztaság
4.40
Ár / érték arány
4.30
Kényelem
(szoba)
4.11
Szolgáltatások
4.44
Étkezés
3.90
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Atlantic Hotel, Budapest >>

Atlantic Hotel, Budapest - Vélemények, értékelések
  
"Elégedett voltam. "
2016. október 15. szombat
4.3
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Elégedett voltam a szállással és a szolgáltatással az étkezéssel és az alkalmazottak segítőkészségükkel is. Tiszta, hangulatos, hely, másoknak is ajánlanám. Nekem teljesen megfelelt, szívesen töltöttem volna el akár több napot is ha úgy van, bár azt már társaságban. Egyedüli negatívumként talán azt jegyezném meg, hogy az ingyenes wifi használata sok jóval nem kecsegtetett, mert lassú volt vagy épp be sem töltötte a kívánt oldalt.
"1 éj reggelivel a Hotel Atlanticban"
Miskolc, Magyarország 2015. április 13. hétfő
3.8
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Nem túl vidám környék, de ez nem a Hotel hiányossága.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Atlantic Hotel, Zámori Szilvia - Reservation Manager
2015. április 28. kedd
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük értékelését, melyben kiemelték, hogy a tapasztalt kellemetlenség nem szállodánk hibája. A környéken sajnos csak a helyi önkormányzatnak tudna javítani.
Remélem, hogy ennek ellenére máskor is lesz alkalmunk Önt vendégeink között üdvözölni!
"Egy tökéletes nap a Hotel Atlanticban"
2015. január 04. vasárnap
4.8
1 éjszakát töltött itt
Hálás köszönetem,hogy a megadott időpontnál hamarabb elfoglalhattam a szobát. Köszönöm a személyzet maximális segítőkészségét (porta,reggeli).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Atlantic Hotel, Zámori Szilvia - Reservation Manager
2015. január 07. szerda
Tisztelt Vendégünk!

Ezúton szeretném megköszönni, hogy szállodánkat választotta budapesti tartózkodása idejére. Külön szeretnék köszönetet mondani a személyzetünkkel kapcsolatos kedves szavakért!
Az egész szálloda nevében remélem, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önt!

Atlantic Hotel Budapest csomagajánlatai - 6 ajánlat

megnézem ▼

"Atlantic Hotel"
Marosvasarhely, Románia 2013. október 05. szombat
1.9
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Koszos, de csendes. Kilatas egy tuzfalra. A reggeli gyenge. Ar/minoseg arany felborulva.
"Kellemes 4 nap Pesten"

©ahy, Szlovákia 2013. augusztus 18. vasárnap
4.1
Egyéni utazó
4 éjszakát töltött itt
Jó a szálló elhelyezkedése,közel a centrumhoz, bőséges reggeli, a recepciósok nagyon segítőkészek voltak. Az ágy kicsit kényelmetlen volt,amúgy elégedett voltam.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Atlantic Hotel, Zámori Szilvia - Reservation Manager
2013. augusztus 22. csütörtök
Tisztelt Tóth Tibor!
Ezúton szeretném megköszönni, hogy időt szánt szállodánk értékelésére és tapasztalatait megosztotta más vendégekkel.
Nagyon jó érzés az elégedett visszajelzéseket olvasni. Külön köszönöm, hogy kiemelte elégedettségét recepciós kollégáimmal, a reggelinkkel, illetve szállodánk elhelyezkedésével kapcsolatban. Szeretném biztosítani Önt arról, hogy véleménye nagyon fontos számunkra. Az értékeléseket minden esetben figyelembe vesszük, és azoknak megfelelően próbáljuk szállodánkat fejleszteni.
Még egyszer köszönöm a pozitív értékelést, és remélem lesz még alkalmunk vendégeink között üdvözölni Önt!
"Egy kis homokszem"

Nagykanizsa, Magyarország 2013. június 02. vasárnap
4.6
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Jól éreztük magunkat, csak egy "homokszem" került bele: A szálloda tájékoztatójában azt olvastuk, hogy a szálloda előtt ingyenes a parkolás. Miután büntető csomagot kaptunk és reklamáltam a recepción, csak akkor mondták meg, hogy ebben az évben már érvénytelen a tájékoztatóban lévő ingyenes parkolás. Januártól eltelt 5 hónap. Már régen korrigálni kellett volna a tájékoztató nyomtatványt, vagy ha újat nem is készítenek, legalább áthúzni azt a sot, akkor nem került volna a szállodai tartózkodásunk 3500 ft-tal többe.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Atlantic Hotel, Benedek Györgyi - Sales Manager
2013. június 27. csütörtök
Tisztelt Rácz Károlyné!
Köszönjük a pozitív értékelést, illetve azt, hogy időt szakított rá, hogy véleményét megossza a Hotelstart vendégeivel.
Ami a parkolást, illetve a szállodai tájékoztatót illeti, a módosításokat végrehajtottuk, azonban szeretném megjegyezni, hogy a szállodai tájékoztatónkat a szobákban helyezzük el. Így mire Önök elfoglalták a szobát sajnos, a büntetést valószínűleg már meg is kapták, hiszen a parkolás díját azonnal ki kell fizetni. Kérem következő alkalommal kérjenek segítséget, tájékoztatást, recepciónk örömmel nyújt felvilágosítást bármilyen kérdés is merül fel Vendégeinkben.
Remélem, hogy e kellemetlenség ellenére legközelebb is szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önöket!
"Atlantic Hotel"
Bratislava, Szlovákia 2013. május 01. szerda
3.6
Fiatal pár
4 éjszakát töltött itt
A környezettel kapcsolatosan. Az utcával ahol a szálloda van. Egy veszéleyesnek tűnő része budapestnek. Bár közel a központhoz, mégis az embernek az az érzése, hogy egy másik világba jutott miután befordul a Népszinház utcába. De miután beléptünk a szálloda ajtaján újból biztonságban érezhettük magunkat. A tisztasággal kapcsolatosan: Néha az ágy alá is kellene nézni a takaritónőknek, mert akkor látnák, hogy az előző vendégektől maradt ott egy pár zokni, több üres palack stb. A reggeli átlagos, több gyümölcs és zöldség szinesebbé és izletesebbé tenné.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Atlantic Hotel, Benedek Györgyi - Sales Manager
2013. május 15. szerda
Tisztelt Vendégünk!

Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy megosztotta szállodánkkal kapcsolatos véleményét az utazóközönséggel. Szállodánk Budapest belvárosában található, így sajnos ez a környék sem különbözik más nagyvárosok központjától.Szeretném jelezni, hogy eddig soha semmilyen attrocitás nem érte vendégeinket.
Ami az egyéb észrevételeket illeti, természetesen továbbítottuk az illetékes részlegeknek, hiszen folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásaink minél színvonalasabbak legyenek és, hogy vendégeink elégedetten távozzanak szállodánkból.
Remélem, hogy az apróbb kellemetlenségek ellenére legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket!
"Budapesti program - szállás a Hotel Atlanticban"
, Magyarország 2013. február 19. kedd
4.3
Baráti társaságok
1 éjszakát töltött itt
Tetszett: a recepciós személyzet tájékozott, kedves, segítőkész, tágas, kényelmes szoba, padlófűtés a fürdőszobában, zárt parkoló, bőséges reggeli Negatívum: a Teleki tér közelsége, ami nem a szálloda hibája
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Atlantic Hotel, Benedek Györgyi - Sales Manager
2013. február 27. szerda
Tisztelt Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta szállodánkkal kapcsolatos véleményét. Nagy öröm látni, hogy elégedetten távozott tőlünk, és személyzetünk is pozitív benyomást keltett Önben.
Reméljük, hogy legközelebb is szállodánkban üdvözölhetjük Önöket!
"All in all: kellemes napok a VIII. kerületben"
Szeged, Magyarország 2012. július 08. vasárnap
2.7
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Az előzetesen egyeztetett kéréseimet (csöndes szoba, ne a villamos felőli oldalra, ne a belső étkezőhelyiségre nézzen stb.) a lehető legnagyobb mértékben igyekeztek teljesíteni. Udvarias személyzet.
Amivel elégedetlen voltam:
-A szoba tisztasága (poros bútorok, az ágybetét pedig nagyon koszos volt, szerintem 3*-nál már illene matracvédőt is használni. + egy általános karbantartás ráférne a szobára (szappantartó, ágy stb.)
"felejthetetlen éjszaka..."

Putnok, Magyarország 2012. május 10. csütörtök
3.7
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+tisztaság
Amivel elégedetlen voltam:
-ablakon beszűrődő zajok!!!
"Kellemes kikapcsolódás a Hotol Atlantic-ban4"

Putnok, Magyarország 2012. április 09. hétfő
4.5
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A recepciós személyzet aranyos, segítőkész. Szép környezet.Tiszta igényes helyiségek .Igazi pihenésre kikapcsolódásra alkalmas hely.Egy tündéri recepciós hölgy 2012.04.07.délután.A nevét sajnos nem tudom,de segítő készsége barátságos viselkedése,jutalmat érdemel.
Amivel elégedetlen voltam:
-Nem volt olyan.
"Kifogástalan kiszolgálás és barátságos alkalmazottak a Hotel Atlantic-ban!"

SZOMBATHELY, Magyarország 2012. január 25. szerda
5
Baráti társaságok
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A legelégedettebb a recepciós Hölgy barátságosságával és segítőkészségével voltam!!!! Nagyon köszönünk mindent!!!
"Kellemes napok a Hotel Atlanticban."

Nyíregyháza, Magyarország 2012. január 07. szombat
2.9
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A fürdőszobában a padlófűtés remek volt.
Amivel elégedetlen voltam:
-Nagyon jó lett volna, ha egy bár is található a hotelben.
"A Hotel Atlantic egy kellemes meglepetés"

2011. augusztus 14. vasárnap
3.6
Csoport
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+szoba tisztasága, kényelem, a személyzet pozitív hozzáállása
Amivel elégedetlen voltam:
-a hotel környéke, biztonság

2010. december 02. csütörtök
3.9
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-kicsi volt az agy
"Jó volt Önöknél"
Nyíregyháza, Mo 2010. november 15. hétfő
3
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+szállás körülményei az előzőekben értékeltek szerint
Amivel elégedetlen voltam:
-Nem volt ilyen
"Nem a nyugalom szigete volt ez a hely"
Öskü, Magyar 2010. június 25. péntek
3
Kisgyerekes család
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+szoba tisztaság,szálloda belsőtisztaság
Amivel elégedetlen voltam:
-szálloda környezetével,többi vendég éjszakába nyúló kiabálásával
"Jó pihenés a Metallica koncert után"
Zalaszentgrót, Magyar 2010. május 29. szombat
3.3
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A szoba hangulatával.
Amivel elégedetlen voltam:
-A szálloda elhelyezkedésével, mivel nyolcadik kerületben van
"Metallica 2010 a Hotel Atlanticban!!!!"

MISKOLC, MAGYAR 2010. május 19. szerda
5
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+KÉNYELEM
"Átlagos éjszaka a Hotel Atlanticban"
Debrecen, Magyarország 2010. április 11. vasárnap
3.9
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+udvarias személyzet, tiszta szoba
"-"

Csorvás, Magyarország 2009. december 11. péntek
2.3
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-nem volt internet
"very good"

2009. szeptember 25. péntek
5
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Vell informed and very efficiant helpfull Hotel staff
Hévíz, Magyarország 2009. szeptember 17. csütörtök
2.7
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+jakuzzi
Mohács, Magyar 2009. augusztus 15. szombat
3
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó,hogy interneten keresztűl tudtunk szállást foglalni.Kényelmes megoldás.Köszönjük.
"2 éj az Atlanticban"

93601 Sahy, Szlovákia 2009. augusztus 03. hétfő
3.8
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+a személyzet
Amivel elégedetlen voltam:
-a szoba az utcára nézett, s nagy volt a zaj a villamosok miatt, nem sokat aludtam
4143 Dornach, Svŕjc 2009. április 20. hétfő
2.7
Család nagyobb gyerekkel
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-kevés húsmentes étel
"Hotel Atlantic: mindent a vendégekért"
2009. február 04. szerda
3.3
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A személyzet udvariassága. A szoba csendje, nyugalma.
............, ............ 2006. december 29. péntek
3.4
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Nyugodt szalloda, kedvezö aron, kedves, udvarias szemelyzet
Amivel elégedetlen voltam:
-Keves aramkapcsolodo a szobaban; annak ellenere hogy kertem, haggyak a törülközöket a szobaban, környezetvedelem erdekeböl, megis kicsereltek

Budapest, Magyarország 2006. december 19. kedd
3.6
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+kedvesek voltak
"száp az élet. ha azzá tesszuk"
Szolnok, Jasz-Nagykun, Magyar 2006. november 12. vasárnap
3.9
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+személyzet.parkolás
Amivel elégedetlen voltam:
-vacsorázási lehetőség

MALMÖ, SVÉDORSZÁG 2006. november 11. szombat
5
Idősebb pár
7 éjszakát töltött itt
"Kellemes este egy fárasztó nap után."

Nagykanizsa, Zala, Hungary 2006. október 09. hétfő
4.9
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Udvarias, készséges személyzet. Gratulálok!
Amivel elégedetlen voltam:
-A környéken sok a lézengő hajléktalan, ami számomra elég nyomasztó küönösen sötétedéskor.
"2 szép napom Pesten"
Tapolca, Veszprem, Magyar 2006. augusztus 15. kedd
4.3
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Mindenki nagyon kedves volt és segitőkész.
Amivel elégedetlen voltam:
-A környékkel,de ez ellen nem lehet tenni semmit.Végülis le nem ütöttek.
".."
Sopron, Magyarország 2006. július 14. péntek
2.7
Egyéni utazó
4 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+magyar tv csatornák száma
Amivel elégedetlen voltam:
-reggeliztetés
Longastanton, United Kingdom 2006. június 09. péntek
2.6
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-reggeli
"elképesztő helyzet "
DEBRECEN, HAJDÚ-BIHAR, MAGYARORSZÁG 2006. május 23. kedd
3.6
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
nagy hátrány, hogy nincs a hotelnek garázsa, vagy legalább az udvarba nem lehetett beállni; az utca és környéke eléggé lepukkant ahhoz, hogy az utcán hagyott kocsi nyugtalanítsa az embert
"Budapesti konferencia"

Gossau, Svajc, Svajc 2006. május 22. hétfő
3.3
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-a reggeli
"kellemes hétvége"

Nagydorog, Magyar 2006. április 02. vasárnap
3.5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+lehetett csendesen pihenni
Amivel elégedetlen voltam:
-az ágy matraca nagyon puha volt, ez kényelmetlen
"Elfogadható szállás, kiváló programok"
............., Magyarország 2006. január 24. kedd
3.3
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Recepciós kedvessége, segítőkészsége
Amivel elégedetlen voltam:
-a szoba nem volt előkészítve
"Tartózkodás az Atlantic Hotelben"

Mali Idjos, Vajdaság, Serbia And Montenegro 2006. január 16. hétfő
2.7
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+a tisztasággal
Amivel elégedetlen voltam:
-egyedi kérésem, egy második takaró kérését nem tudták teljesiteni

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Atlantic Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Kiknek ajánljuk az Atlantic Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a fiatal párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.