A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Atlantic Hotel, Budapest >>
2015. április 28. kedd
Köszönjük értékelését, melyben kiemelték, hogy a tapasztalt kellemetlenség nem szállodánk hibája. A környéken sajnos csak a helyi önkormányzatnak tudna javítani.
Remélem, hogy ennek ellenére máskor is lesz alkalmunk Önt vendégeink között üdvözölni!
2015. január 07. szerda
Ezúton szeretném megköszönni, hogy szállodánkat választotta budapesti tartózkodása idejére. Külön szeretnék köszönetet mondani a személyzetünkkel kapcsolatos kedves szavakért!
Az egész szálloda nevében remélem, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önt!
Atlantic Hotel Budapest csomagajánlatai - 6 ajánlat
Šahy, Szlovákia 2013. augusztus 18. vasárnap
2013. augusztus 22. csütörtök
Ezúton szeretném megköszönni, hogy időt szánt szállodánk értékelésére és tapasztalatait megosztotta más vendégekkel.
Nagyon jó érzés az elégedett visszajelzéseket olvasni. Külön köszönöm, hogy kiemelte elégedettségét recepciós kollégáimmal, a reggelinkkel, illetve szállodánk elhelyezkedésével kapcsolatban. Szeretném biztosítani Önt arról, hogy véleménye nagyon fontos számunkra. Az értékeléseket minden esetben figyelembe vesszük, és azoknak megfelelően próbáljuk szállodánkat fejleszteni.
Még egyszer köszönöm a pozitív értékelést, és remélem lesz még alkalmunk vendégeink között üdvözölni Önt!
Nagykanizsa, Magyarország 2013. június 02. vasárnap
2013. június 27. csütörtök
Köszönjük a pozitív értékelést, illetve azt, hogy időt szakított rá, hogy véleményét megossza a Hotelstart vendégeivel.
Ami a parkolást, illetve a szállodai tájékoztatót illeti, a módosításokat végrehajtottuk, azonban szeretném megjegyezni, hogy a szállodai tájékoztatónkat a szobákban helyezzük el. Így mire Önök elfoglalták a szobát sajnos, a büntetést valószínűleg már meg is kapták, hiszen a parkolás díját azonnal ki kell fizetni. Kérem következő alkalommal kérjenek segítséget, tájékoztatást, recepciónk örömmel nyújt felvilágosítást bármilyen kérdés is merül fel Vendégeinkben.
Remélem, hogy e kellemetlenség ellenére legközelebb is szállodánk vendégei között üdvözölhetjük Önöket!
2013. május 15. szerda
Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy megosztotta szállodánkkal kapcsolatos véleményét az utazóközönséggel. Szállodánk Budapest belvárosában található, így sajnos ez a környék sem különbözik más nagyvárosok központjától.Szeretném jelezni, hogy eddig soha semmilyen attrocitás nem érte vendégeinket.
Ami az egyéb észrevételeket illeti, természetesen továbbítottuk az illetékes részlegeknek, hiszen folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásaink minél színvonalasabbak legyenek és, hogy vendégeink elégedetten távozzanak szállodánkból.
Remélem, hogy az apróbb kellemetlenségek ellenére legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket!
2013. február 27. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta szállodánkkal kapcsolatos véleményét. Nagy öröm látni, hogy elégedetten távozott tőlünk, és személyzetünk is pozitív benyomást keltett Önben.
Reméljük, hogy legközelebb is szállodánkban üdvözölhetjük Önöket!
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Az előzetesen egyeztetett kéréseimet (csöndes szoba, ne a villamos felőli oldalra, ne a belső étkezőhelyiségre nézzen stb.) a lehető legnagyobb mértékben igyekeztek teljesíteni. Udvarias személyzet. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | A szoba tisztasága (poros bútorok, az ágybetét pedig nagyon koszos volt, szerintem 3*-nál már illene matracvédőt is használni. + egy általános karbantartás ráférne a szobára (szappantartó, ágy stb.) |
Putnok, Magyarország 2012. május 10. csütörtök
Amivel elégedett voltam: | |
+ | tisztaság |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | ablakon beszűrődő zajok!!! |
Putnok, Magyarország 2012. április 09. hétfő
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A recepciós személyzet aranyos, segítőkész. Szép környezet.Tiszta igényes helyiségek .Igazi pihenésre kikapcsolódásra alkalmas hely.Egy tündéri recepciós hölgy 2012.04.07.délután.A nevét sajnos nem tudom,de segítő készsége barátságos viselkedése,jutalmat érdemel. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Nem volt olyan. |
SZOMBATHELY, Magyarország 2012. január 25. szerda
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A legelégedettebb a recepciós Hölgy barátságosságával és segítőkészségével voltam!!!! Nagyon köszönünk mindent!!! |
Nyíregyháza, Magyarország 2012. január 07. szombat
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A fürdőszobában a padlófűtés remek volt. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Nagyon jó lett volna, ha egy bár is található a hotelben. |
2011. augusztus 14. vasárnap
Amivel elégedett voltam: | |
+ | szoba tisztasága, kényelem, a személyzet pozitív hozzáállása |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | a hotel környéke, biztonság |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | szállás körülményei az előzőekben értékeltek szerint |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Nem volt ilyen |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | szoba tisztaság,szálloda belsőtisztaság |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | szálloda környezetével,többi vendég éjszakába nyúló kiabálásával |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A szoba hangulatával. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | A szálloda elhelyezkedésével, mivel nyolcadik kerületben van |
MISKOLC, MAGYAR 2010. május 19. szerda
Amivel elégedett voltam: | |
+ | KÉNYELEM |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | udvarias személyzet, tiszta szoba |
Csorvás, Magyarország 2009. december 11. péntek
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | nem volt internet |
93601 Sahy, Szlovákia 2009. augusztus 03. hétfő
Amivel elégedett voltam: | |
+ | a személyzet |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | a szoba az utcára nézett, s nagy volt a zaj a villamosok miatt, nem sokat aludtam |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | A személyzet udvariassága. A szoba csendje, nyugalma. |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Nyugodt szalloda, kedvezö aron, kedves, udvarias szemelyzet |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | Keves aramkapcsolodo a szobaban; annak ellenere hogy kertem, haggyak a törülközöket a szobaban, környezetvedelem erdekeböl, megis kicsereltek |
Budapest, Magyarország 2006. december 19. kedd
Amivel elégedett voltam: | |
+ | kedvesek voltak |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | személyzet.parkolás |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | vacsorázási lehetőség |
Nagykanizsa, Zala, Hungary 2006. október 09. hétfő
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Udvarias, készséges személyzet. Gratulálok! |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | A környéken sok a lézengő hajléktalan, ami számomra elég nyomasztó küönösen sötétedéskor. |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Mindenki nagyon kedves volt és segitőkész. |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | A környékkel,de ez ellen nem lehet tenni semmit.Végülis le nem ütöttek. |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | magyar tv csatornák száma |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | reggeliztetés |
Gossau, Svajc, Svajc 2006. május 22. hétfő
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | a reggeli |
Nagydorog, Magyar 2006. április 02. vasárnap
Amivel elégedett voltam: | |
+ | lehetett csendesen pihenni |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | az ágy matraca nagyon puha volt, ez kényelmetlen |
Amivel elégedett voltam: | |
+ | Recepciós kedvessége, segítőkészsége |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | a szoba nem volt előkészítve |
Mali Idjos, Vajdaság, Serbia And Montenegro 2006. január 16. hétfő
Amivel elégedett voltam: | |
+ | a tisztasággal |
Amivel elégedetlen voltam: | |
- | egyedi kérésem, egy második takaró kérését nem tudták teljesiteni |
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Atlantic Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a fiatal párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.