A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Lycium, Debrecen >>
2021. július 01. csütörtök
2021. július 05. hétfő
Július 01-től új chef dolgozik szállodánkban, így fenti észrevételei is orvosolásra kerülnek.
Reméljük,a többi szolgáltatásunkkal elégedettek voltak és a későbbiekben is vendégeink között köszönthetjük Önöket!
2020. január 11. szombat
2020. február 14. péntek
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban, és köszönjük kollégák nevében dicsérő szavait is. A zongorista játékával egy kicsit ünnepibb hangulatot szerettünk volna teremteni. Szeretettel várjuk Önöket a későbbiekben is szállodánkba!
2020. január 10. péntek
2020. február 10. hétfő
2020. január 09. csütörtök
2020. február 12. szerda
Örülünk, ízlettek ételeink és meg voltak elégedve kollégáink munkájával. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalásai is voltak az este folyamán, melyet jeleztünk az illetékes rendezvényes illetve vendéglátós kollégák felé, akik „orvosolják” a problémákat.
Bízunk benne, hogy a későbbiekben ismét visszatérnek hozzánk. Várjuk vissza Önöket szeretettel.
2020. január 08. szerda
2020. február 10. hétfő
2020. február 07. péntek
2020. január 04. szombat
2020. február 05. szerda
Örülünk, hogy tetszett hotelünk elhelyezkedése és szobáink. Burkolatok cseréjére illetve az esetleges wellness részleg bővítésére egy teljes körű szálloda felújítás során kerülhet majd sor.
További szép napot kívánunk Önöknek.
2020. január 04. szombat
2020. február 05. szerda
Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalásai is voltak szállodánkban, az éjféli himnusz és tűzijáték kapcsán. Szállodánk kisebb wellness részleggel rendelkezik, mivel egy belvárosi elsősorban üzleti - és nem kifejezetten wellness – szálloda vagyunk. Az esetleges bővítésére egy jövőben esedékes szálloda felújítás során kerülhet sor. További szép napokat kívánunk Önöknek.
2020. január 04. szombat
2020. február 05. szerda
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban, elégedettek voltak szolgáltatásainkkal: elő szilveszteri programjainkkal ételeinkkel egyaránt.
Reméljük a későbbiekben is vendégeink között köszönthetjük Önöket!Szeretettel visszavárjuk Önöket nyáron is!
2020. január 03. péntek
2020. február 03. hétfő
Bízunk benne, hogy a jövőben is visszatér hozzánk!
2020. február 04. kedd
Nagy örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban és elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. Sajnáljuk, hogy egy pici negatív tapasztalásai is voltak az ültetéssel kapcsolatban, melyet jeleztünk az illetékes rendezvényes kollégák felé. Wellness részlegünk esetleges bővítésére egy jövőben esedékes szálloda felújítás során kerülhet sor.
Bízunk benne, hogy a későbbiekben ismét visszatérnek hozzánk. Várjuk vissza Önöket szeretettel.
2020. január 02. csütörtök
2020. február 04. kedd
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban, elégedettek voltak a rendezvényes és vezető kollégáink munkájával, a kiszolgálással, ételeinkkel és december 30-i elő- szilveszteri salsa-rumba estünkkel egyaránt. Szilveszteri zenés – táncos vacsoraestünk is minden évben más tematikára épül, neves sztárfellépő közreműködésével. Javaslatát igyekszünk a későbbiekben figyelembe venni.
Reméljük, lesz még alkalma a későbbiekben is vendégként köszönteni Önöket szállodánkba!
2020. február 03. hétfő
Nagy örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban, és ízlettek ételeink. Karácsonykor kicsit ünnepibb ételekkel készültünk vendégeinknek, de javaslatát tolmácsoltuk szállodánk vendéglátás vezetője felé. Szeretettel várjuk Önöket a későbbiekben is szállodánkba!
2019. december 30. hétfő
2020. január 30. csütörtök
Bízunk benne, hogy a későbbiekben is visszatérnek hozzánk, és tapasztalni fogják pozitív változásokat!
2020. február 04. kedd
2019. december 30. hétfő
2020. január 30. csütörtök
2019. december 29. vasárnap
2020. január 30. csütörtök
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban, elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, wellness részlegünkkel, szauna ceremóniákkal és kollégáinkkal egyaránt.
Reméljük a későbbiekben is vendégeink között köszönthetjük Önöket!
2019. december 28. szombat
2020. január 29. szerda
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban, elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, ételeinkkel és ünnepi programjainkkal egyaránt.
Reméljük a későbbiekben is vendégeink között köszönthetjük Önöket!
2019. december 16. hétfő
2020. január 03. péntek
Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak szolgáltatásainkkal és reméljük jól érezték magukat szállodánkban. Sajnáljuk, hogy wellness részlegünkkel nem voltak teljesen megelégedve. Bízunk benne, hogy a későbbiekben is visszatérnek hozzánk!
2019. október 31. csütörtök
2019. november 21. csütörtök
2019. október 23. szerda
2019. november 13. szerda
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban, apartmanunkkal és szolgáltatásainkkal is elégedettek voltak. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalásai is voltak wellness részlegünk tekintetében. Visszajelzése alapján azonnal konzultáltunk a műszaki vezetővel a wellness részleg biztonságának felülvizsgálatával kapcsolatban.
Bízunk benne, hogy a későbbiekben is visszatérnek hozzánk!
2019. szeptember 06. péntek
2019. október 01. kedd
Nagy örömünkre szolgál, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban, és több szolgáltatásunkkal is elégedettek voltak. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalásai is voltak az étteremben. Visszajelzése alapján azonnal konzultáltunk az étterem igazgatóval és az összes kollégával, hogy a jövőben ilyen nem történhet.
Bízunk benne, hogy a későbbiekben is visszatér hozzánk, és tapasztalni fogja a pozitív változást!
2019. augusztus 26. hétfő
2019. szeptember 20. péntek
Köszönjük szíves értékelését és kedves, dicsérő szavait.
Nagy örömünkre szolgál, hogy jól érezték magukat szállodánkban, elégedettek volt szolgáltatásainkkal: wellness részlegünkkel és ételeinkkel egyaránt.
Reméljük a későbbiekben is vendégeink között köszönthetjük Önöket!
2019. augusztus 01. csütörtök
2019. május 28. kedd
2019. június 07. péntek
A jövőben is bármikor szeretettel visszavárjuk!
2019. április 24. szerda
2019. május 02. csütörtök
Bízunk benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk megfelelő szolgáltatásokat nyújtani Önnek!
Visszavárjuk szeretettel!
2019. május 02. csütörtök
A jövőben is szeretettel visszavárjuk!
2019. február 10. vasárnap
2019. február 21. csütörtök
A jövőben is bármikor szeretettel visszavárjuk Önöket!
2019. január 02. szerda
2019. január 18. péntek
Bármikor szeretettel visszavárjuk Önöket!
2018. december 29. szombat
2019. január 07. hétfő
A jövőben is bármikor szeretettel visszavárjuk Önöket!
2019. január 07. hétfő
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2018. december 28. péntek
2019. január 07. hétfő
Várjuk Önöket vissza szeretettel!
2019. január 07. hétfő
Bízunk benne, hogy a jövőben lesz még alkalmunk megfelelő szolgáltatásokat nyújtani Önöknek!
Várjuk vissza szeretettel!
2018. október 25. csütörtök
2018. november 05. hétfő
Javaslatait átgondoljuk, és ahol lehetséges módosítunk a minőség javítása érdekében!
Várjuk vissza szeretettel!
2018. augusztus 28. kedd
A jövőben is szeretettel visszavárjuk szállodánkba!
2018. május 22. kedd
A jövőben a házaspárok esetében a franciaágy elhelyezésére nagyobb gondot fogunk fordítani!Sajnos néhány online szobafoglalási rendszernél nincs biztosítva az a lehetőség, hogy leendő vendégeink előre jelezni tudják, hogy franciaágyas szobát szeretnének igénybe venni. Ha a vendégeink előre jelzik, természetesen már az érkezésükre az ágyakat szállodánk személyzete összetolja.
Várjuk Önöket vissza szeretettel!
2018. május 02. szerda
2018. május 18. péntek
A jövőben is szeretettel visszavárjuk!
2018. május 18. péntek
Bízunk benne, hogy a jövőben is lesz még alkalom, hogy ismét vendégeink között üdvözölhessük Önöket!
Várjuk vissza szeretettel!
2018. április 04. szerda
2018. április 12. csütörtök
Sajnáljuk, hogy a wellness részlegünk nem tudta igényüket teljes egészében kielégíteni, jelzése alapján mindent megteszünk, hogy a probléma a lehető leghamarabb megoldásra kerüljön!
Várjuk vissza szeretettel!
2018. április 12. csütörtök
Bármikor szeretettel visszavárjuk!
2018. január 03. szerda
2018. február 01. csütörtök
A wellness részlegünk valóban a nap egyes szakaszában zárva tart. Ilyenkor kollégáink a szükséges higiéniai takarítást és fertőtlenítést végzik el. Ahhoz, hogy wellness részlegünk megfelelő színvonalat nyújthasson mindenképpen szükséges a napi szintű karbantartást rendszeresen elvégeznünk. A jövőben igyekszünk a wellness részleg nyitvatartási idejéről előre tájékoztatni szállóvendégeinket.
Bármikor szeretettel visszavárjuk Önöket!
2018. január 03. szerda
2018. január 19. péntek
2018. január 02. kedd
2018. február 01. csütörtök
A szállodai rész 1 éven belül teljes felújításra kerül, így az Ön által említett javítandó részek is megoldásra kerülnek!
Bízunk benne, hogy a jövőben is igénybe veszik szolgáltatásainkat és visszatérnek hozzánk!
2018. január 02. kedd
2018. február 01. csütörtök
Szállodánk hamarosan teljes felújításra kerül, így természetesen szobáink is új színt öltenek majd.
Reméljük a jövőben visszatér még szállodánkba, és tapasztalja a végbement pozitív változásokat.
Szeretettel visszavárjuk!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Lycium szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Egyágyas szoba, Standard kétágyas szoba és Superior szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok és a csoportok érezték magukat a legjobban.





