Hotel Magyar Király, Székesfehérvár - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.39 / 5
58 vélemény alapján
4.5
Személyzet
4.63
Tisztaság
4.38
Ár / érték arány
4.38
Kényelem
(szoba)
3.88
Szolgáltatások
4.75
Étkezés
4.88
Elhelyezkedés
Hotel Magyar Király, Székesfehérvár - Legújabb vélemények
"Év végi pihenés a Hotel Magyar Királyban."
2019. január 13. vasárnap
5
Háromágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel megvoltunk elégedve.
"Szilveszter"

2019. január 07. hétfő
3.9
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A férjemmel töltöttem a szállodában két éjszakat,amiben a szilveszteri program is benne volt. A szobánkban a tv sajnos az ágyhoz képest,az oldalsó falon volt,ezért ha akartuk is volna nézni,a nyakunk megfájdult volna. A wc ülőkét egyetlen egy csavar tartotta,annyira csúszott,hogy használhatatlan volt. A wellness -t talán nele sem írnám a szolgáltatásba,hiszen egy kétszemélyes jakuzzi nem szolgálja ki a vendégeket. Második alkalommal,nem volt bent recepciós,ezért egy pár órákig ült ittas állapotban a jakuzziban,egyéb alkoholos üvegekkel körülvéve. Sajnos a darts sem működött,pedig többször rákérdeztünk. A recepciós válasza az volt,hogy kérdezzük meg a pincéreket. (???) Pozitívum a szálloda elhelyezkedése,valamint a kitűnő konyha ( bàr a reggeli zsemlét egyesével összefogdosta a teggeliztetős hölgy) a pincérek udvariasak voltak. Cukorbetegekre egyáltalán nem gondoltak,az egy szem browni torta szeleten kívül. A szilveszteri programmal is elégedettek voltunk. Természetesen ezek csak apró bosszúságok,hiszen nem egy wellness szállodáról van szó. Összességében jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Czeczei Krisztina - Front Office Manager
2019. január 31. csütörtök
Kedves Krisztina,

köszönettel vettük visszajelzésüket tartózkodásukkal kapcsolatos tapasztalataikról. Ezekből tanulva változtatásokat eszközölünk, hogy működésünk, illetve a személyezet felkészültsége a lehető legszínvonalasabban várja Önöket vissza.

Bízom benne, hogy lesz lehetőségünk a jövőben is vendégeink között üdvözölni Önöket.
"Szilveszter 2018"

2019. január 04. péntek
5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A Székesfehérvári Hotel Magyar Királyt mindenképpen ajánlani szeretném a jovendo vendégeknek, mivel rendkívul elégedettek voltunk az itt tartózkodásunk idején. Az évszázados hotel visszarepít a régi idokbe, de ugyanakkor a mai kort is frisseségében, technologiai fejlettségében visszatukrozi szolgáltatásaiban. A személyzet rendkívul segítokész volt, még olyan dolgokban is ami nem feltétlenul tartozott a munkakorukbe.A ruházatuk mindíg az alkalomhoz illo volt! A zongrista - aki egyben recepcios is volt - egyszeruen elbuvolt bennunket zongorajátékával egy zenés vacsora estén.Kulon szeretnénk megkoszonni az ajándékcsomagot , amit újév napján figyelmesen elhelyeztek a szobánkban. Koszonjuk ,jól esett! A szilveszeteri gálavacsora nagyon finom és izletes volt -sult malac,dinsztelt káposzta,rozmaringos burgonyával - tobbek kozott.A felszolgáló személyzet illedelmesen visszafogott és elozékeny volt! Gratulálunk a Vezetoség munkájához - csak így tovább!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Czeczei Krisztina - Front Office Manager
2019. január 18. péntek
Kedves Mária,

Köszönettel vettük visszajelzésüket szilveszteri tapasztalataikról.
Nagy örömünkre szolgál, hogy mindannyian hozzájárulhattunk a tavalyi év kellemes hangulatban történő búcsúztatásához, továbbá bízunk benne, hogy az idei évben is vendégül láthatjuk Önöket nem csak szilveszterkor.

Hotel Magyar Király Székesfehérvár csomagajánlatai - 4 ajánlat

megnézem ▼

2019. január 03. csütörtök
4.4
Lakosztály
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
2
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

2019. január 03. csütörtök
3.5
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
3
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
3
Kényelem (szoba)
2
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés

2019. január 02. szerda
5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

2019. január 02. szerda
5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
2019. január 02. szerda
3.9
Egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
4
Személyzet
3
Tisztaság
4
Ár / érték arány
3
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Remek hétvége"

, Szolnok 2018. augusztus 06. hétfő
4.6
1 éjszakát töltött itt
Nagyon szép a szálloda, remek helyen, tökéletes kényelem, tisztaság. Reggeli választékos, ízletes. Glutén érzékeny vagyok, mégis találtam megfelelő bőséges választékot magamnak (tojás, felvágottak, gyümölcsök, kávé, gyümölcslevek). Egy csalódás, hogy a wellnessben nem üzemelt a jakuzzi. Érdeklődésünkre első válasz az volt, hogy menjünk nyugodtan, üzemel a wellness, de azt tapasztaltuk, hogy a szaunák működnek ugyan de mindkét jakuzzi üres. Reklamálásunkra tájékoztattak, hogy most az nem üzemel. Kicsit csalódtunk, de kaptunk kedvezményt az elmaradt szolgáltatásért. Összességében meg voltunk elégedve, ha újra Székesfehérváron járunk, biztosan visszatérünk.
"Bosszúság"
, Pécs 2018. július 16. hétfő
3.6
1 éjszakát töltött itt
Távozáskor rendezni szerettem volna a számlát, de közölték velem, hogy már ki van fizetve és a számlát is átadták részemre. Hosszas intézkedés után kiderült, hogy egy másik vendég fizetett, neki adták a számlát is. Ezután kaptam egy számla másolatot, majd jött a következő meglepetés. Nem fogadták el a SZÉP kártyámat, mert szerintük a terminál nem érzékeli, illetve azt jelzi, hogy lejárt. Előző este a közeli étterembe, majd ezután du.13 órakor is ezzel a SZÉP kártyával fizettem. Ezek szerint vannak még csodák !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Czeczei Krisztina - Front Office Manager
2018. július 26. csütörtök
Kedves Hölgyem, Uram,

köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.

Sajnos valóban hibáztunk, felcserélésre került két szobaszámla. A történések kivizsgálása természetesen megtörtént és megtettük a kellő intézkedéseket, hogy a jövőben ehhez hasonló ne fordulhasson elő.

SZÉP-kártya elfogadó terminálunkon valószínűsíthetően pillanatnyi üzemzavar lehetett, hiszen azon a napon az Ön fizetését megelőzően egy másik vendégünk is fizetett SZÉP-kártyával.

Bízom benne, hogy a kijelentkezési problémák ellenére legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket.

2018. február 14. szerda
5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"jó hangulatú Szilvesztert töltöttónk ott"

2018. január 12. péntek
4.6
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Mint jeleztük fent, mindennel meg voltunk elégedve, kivéve a szoba kényelmét, részletezve: szoba világítása nagyon gyenge, a TV elhelyezése pocsék, mivel magasan a falra van szerelve és csak az ágyból volt nézhető. Az állólámpa elhelyezése miatt használhatatlan volt. Az ágy kényelmes volt, az ágynemű jó volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Czeczei Krisztina - Front Office Manager
2018. január 22. hétfő
Kedves Tivadar!

Köszönjük értékelését és észrevételeit. A szálloda vezetésével egyeztetve, a világítások kivizsgálásra fognak kerülni és amennyiben lehetséges, változtatni fogunk azok beállításain.

Bízunk benne, hogy hamarosan ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
"Szilveszteri kikapcsolódás"

2018. január 03. szerda
5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
December 30-án érkeztünk, a szállodában töltöttük a Szilvesztert és január 2-án indultunk haza. A szálloda nagyon szép! A szoba szép és tiszta, a fürdőszoba is megfelelt egy 4 csillagos szállóhoz mérten. Nagyon kényelmes, tiszta és feltöltődésre teljesen megfelelő szobát kaptunk. Amit esetleg kifogásolhatunk, hogy a világítás túl diszkrét, olvasáshoz kevés a fénye. De megoldottuk! Összecsoportosítottuk a lámpákat. Az ételek nagyon finomak voltak, a kiszolgálás tökéletes. A szilveszteri menü nagyon finom és nagyon sok volt, nem is tudtunk mindent megkóstolni, akkora volt a választék. Itt egyetlen egy dolgot említenék negatívnak: túl sokan ültünk, ezért igen szorosan (10 fő) a kerek asztal körül. Ha a szálloda meg tudja oldani, akkor ajánlanám ilyen rendezvényre a szögletes asztalokat, mert akkor intimebb lehet a vacsora a párunkkal. A kerek asztal nem teszi lehetővé, hogy az asztal társaságot kizárjuk a beszélgetésből, az ember óhatatlanul is hallja és odafigyel arra, amit a másik pár mond egymásnak. Ez lehet zavaró, főleg, amikor ismeretlen emberek kerülnek egy asztalhoz. A kerek asztal kiváló egy esküvői rendezvényhez, ahol rokonok, barátok vannak együtt, és emeli a hangulatot, ha rá vannak kényszerítve, hogy beszélgessenek. A szilveszteri műsor, a zenekar nagyon jó volt, minden gördülékenyen zajlott.Le a kalappal a kiszolgáló személyzet előtt. Még hajnalban is éppen olyan szolgálatkészek voltak, mint este 8 órakor. Ráadásul velük találkoztunk másnap a reggelinél is! Gratulálok hozzá. Nagyon jól éreztük magunkat. Köszönjük szépen!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Czeczei Krisztina - Front Office Manager
2018. január 22. hétfő
Kedves Adrienn!

Köszönjük a pozitív visszajelzéseket és a jó tanácsokat, melyeket lehetőségeinkhez és kapacitásunkhoz mérten igyekszünk kivitelezni.

Reméljük az idei szilveszter alkalmával is Önökkel együtt ünnepelhetünk!
"Isteni szilveszter a Magyar Királyban Székesfehérváron"

2018. január 03. szerda
5
Superior kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Fantasztikus figyelmesség,kiszolgálás, elegáns helyszín, pazar étkek, kényelem. Kiváló szilveszteri program, kedves szimpatikus asztaltársaság. Ide biztosan visszajövünk még! Király ez a hely!
"Szilveszter"
2018. január 03. szerda
4.6
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jol ereztuk magunkat, fergeteges volt a szilveszter. Szilveszterkor felszolgalo pincereket kulon dicseretben reszesitjuk. Ami nem tetszett, hogy a hotelben nem tudtunk masszazst foglalni, mivel teli voltak az idopontok, pedig mar az erkezeskor erdeklodtunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Czeczei Krisztina - Front Office Manager
2018. január 22. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönettel vettük visszajelzését. Sajnos a masszázsidőpontok valóban hamar elkeltek, azonban ebből tanulva a jövőben mindenképpen változtatni fogunk rajta.
Bízunk benne, hogy legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket.
"Szuper szilveszter a Hotel Magyar Királyban"

2018. január 02. kedd
5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Egy szuper hétvégét töltöttünk a Hotel Magyar Király-ban,amiben egy fergeteges szilveszteri buli is benne volt.Standard kétágyas szobával teljesen meg voltuk elégedve,összetolva is nagyon kényelmes volt,mert már későn foglaltunk,így franciaágyas szobáról lemaradtunk.Kellemes meglepetés volt a szobában a vízforraló,és a hozzá bekészített kávé és tea is.A félpanziós étkezések is minden igényt kielégítettek.Büféreggeli,és -vacsora nagy választéka is szuper volt.A szilveszteri ételkínálat fenomenális volt!Rengetegféle húsos ételből,a hozzá illő körettel,legalább 5 különböző salátából.4-5 féle desszertből mindenki megtalálta a kedvére valót.Az ételek és italok(alkoholos italok is) korlátlanul egész éjjel fogyaszthatóak voltak,természetesen melegen tartva.A nagy létszám ellenére sem kellett sorban állni,az önkiszolgálás ellenére sem,mert a terem két szélén állították fel a svédasztalos menüket.A Soundwitch zenekar gondoskodott a szórakoztatásról, egész éjjel többféle stílust felváltva .A tánctér is hatalmas.A személyzet kivétel nélkül nagyon segítőkész,kedves.Visszatérünk!Jól éreztük magunkat!Szívből ajánljuk mindenkinek.Köszönjük a kellemes szilvesztert Hotel Magyar Király.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Czeczei Krisztina - Front Office Manager
2018. január 22. hétfő
Kedves Zsolt!

Örömünkre szolgál, hogy kellemesen érezték magukat a Hotel Magyar Királyban. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket az év bármely szakában, kedvező csomagajánlatainkkal vagy akár az év végén egy újabb fergeteges szilveszteri bulival!

4.8
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
3.4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
3
Ennyire tetszett
3
Személyzet
4
Tisztaság
2
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
2
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Fergeteges szilveszter a Magyar Király Hotelben"
4.9
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel maximálisan elégedettek vagyunk! A kényelem, az alkalomhoz illő környezet a szép dekorációkkal, a kiváló konyha/étterem látvány és ízvilágában.
4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
"szilveszteri hétvége"
4.3
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagy várakozással tekintettünk a Hotel Magyar Királyban meghirdetett szilveszterezésre.véleményünk szerint túl sok jegyet értékesített a szálló külső vendégeknek,így a bulizás kezelhetetlenné vált.A hangosítás hibás beállítása is tovább rontott a helyzeten. Így elveszett az a hangulat amit vártunk.
4.3
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
3
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Fantasztikus hétvége a patinás hangulatú Hotel Magyar Királyban"
4.6
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű, az étterem hangulatos, az ételek fenségesek. A személyzet segítőkész, és kedves. A szobák kényelmesek, azonban a fürdőszobában a mennyezeten lévő szellőző roppant piszkos volt, találtunk egy előző vendég által ott hagyott polót, illetve egy három ágyas szobát kértünk, de a harmadik ágy pótágy volt, melynek kivitele és kényelme kívánni valót hagyott maga után.
"Hotel Magyar Király"
4.8
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Összességében nagyon elégedettek vagyunk. Az előtérben hiányzik egy nagyméretű óra! Indultunk, érkeztünk, jó lett volna ránézni egy órára.
"Kellemes élmények"
3.8
Superior kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda a város egyik legfrekventáltabb helyén található. Az épitészetben mult és a jelen ötvözése kiválóan sikerült.Szép, hangulatos a szálloda, jók az ételek. Kiváló ötlet, hogy a csomag tartalmazott belépő jegyet a csodálatos Árpád fürdőbe! Ami kevésbé tetszett, hogy a szobánk nagy belmagassága miatt,- illetve a miatt, hogy az I. emeleti szoba a szinház melletti sikátorra nézett- a menyezeten elhelyezett világitás nem adott elég fényt, az ágyak melletti lámpák szintén nem adtak elegendő fényt az olvasáshoz. A szoba sötét volt!!!- ami sokat rontott a hangulatán.
"Székesfehérvári szilveszter"
4.6
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Elegáns szálloda a belvárosban. A legfőbb látnivalók pár perc sétával elérhetőek.A wellness-részleg kicsi, ezt az Árpád fürdőbe szóló belépővel ellensúlyozták.
5
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
4.9
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"ahogy vártuk..."
4.8
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek elhelyezkedés, gyönyörű város, remek konyha, nagyvonalúság.
"Év végi pihenés és Szilveszter a szállodában."
3.3
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
-A szállás elfoglalásakor hideg volt a szobában. Megjegyzem, december vége volt! -Nappal is sötét volt a szobában, mert csak egy kis ablak nyílt az utcafrontra. -A Tv programlistáján csak a magyar alapműsorok voltak és kicsi volt a választási lehetőség. Több volt az idegen nyelvű műsor, mint a magyar! -A többi 4 csillagos szállodához képest szűkebb a Wellness lehetőség. Nincs például úszómedence. Lehetne például a wellness helyiségekbe halk ellazító zene! -December 29-én este, az étlap ajánlatból kiválasztott ételeket az éttermi "látvány konyhában" egy-egy nejlonzacskóból melegítették fel. Legalább ne hozták volna ki a látványkonyhára! Egyébként érezhető volt a lefagyasztott, már korábban elkészített, felmelegített ételek ízén, hogy nem frissen főtt, illetve sült!( Húsleves,gombaleves,csirkemell és tört burgonyán.) December 30-án, 31-én és január elsején viszont elfogadható volt a svédasztalos reggelik és vacsorák kínálata, viszont december 30-án reggel,-a konyhai személyzet,-már 9.00 órakor kezdett elpakolni, pedig 10.00 óráig volt a reggeli. A vendégek tájékoztatták a személyzetet, hogy a szálloda ajánlatában 10.00-ig van reggeli! Kommunikációs hiba! A párom január elsején született. Jól esett volna, ha a Szilveszteri-Újévi rendezvényen nemcsak a "vacsora vendégek" részére, hanem a több napot foglaló "szálló vendégekre" is figyelmet fordítottak volna! Korábban más szállodában pl. egy üveg pezsgővel, vagy egy születésnapi tortával kedveskedtek az ünnepelteknek és nekik is elénekeltek egy születésnapi köszöntő dalt! Egy Szilveszteri buli után lehetett volna legalább délig kiterjeszteni a szobák elhagyását!
"Kellemes pihenés a Hotel Magyar Király szállodában"
4.5
2 éjszakát töltött itt
Remek szakácsuk van, bőséges reggeli, vacsora. A welnesz-ben a dzsakuszi 32,5 nem tudták feljebb vinni a hőfokot, sajnos élvezhetetlen, hideg volt így a víz.
4.5
6 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Lehetne jobb is."
4.6
2 éjszakát töltött itt
Először is a televízió magyar csatornái M1,M2 Duna,Duna World. Egy ilyen szállodának többet kéne nyújtania.A másik a Wellness rész nyitva-tartása.Délután 18 tól 21 óráig,ez éppen vacsora idő.Délelőtt félhét és 10 óra között,ez reggeli idő.Lehet hogy ez nem wellness szálloda.A személyzet kiválóan és udvariasan végezte a munkáját 5*****.Összességében nagyon jól éreztük magunkat!Máskor is elfogunk látogatni ebbe a szállodába.
4.3
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
3
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
3
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Szilveszter egy hideg Hotel szobában"
3.1
3 éjszakát töltött itt
Szinte semmi nem tetszett, mivel állandóan hideg volt a szobánkban.
5
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
"Remek hétvége a Hotel Magyar Királyban"
4.3
2 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk.
"Hotel Magyar Király"
4.8
2 éjszakát töltött itt
A szállodával elégedettek voltunk, ugyan péntek este esküvő volt és emiatt a recepción előre szóltak, hogy a mi szobánk a rendezvényteremre néz és esetleg át tudnának tenni zuhanyozós, standard szobába a kádas superior helyett. Szerencsére nem hagytuk magunkat eltéríteni és nem is volt nagy zaj. Az Árpád fürdőben elég furcsa módon a szállodai csomagban lévő 2 db fürdőjegyre 1 db karórát és 1 db kabint akartak adni, mondván, hogy náluk ez a szokás és a kabinok 2 személyesek. Ezt nem hittük el, így reklamációnkat követően megkaptuk a másik karórát és a másik kabint is.
"hosszú hétvége tavasszal"

4.5
3 éjszakát töltött itt
Remek volt a reggeli, és nagyszerű a szálloda épülete. A welness részbwen azonban az infrakabint nem tudtuk működtetni. Nem jöttem rá, hogyan lehet bekapcsolni. Jó lett volna egy leírás mellé. A sauna hideg volt, sok idő mire megmelegszik.Egyébként minden mással elégedettek voltunk
"Remek hétvége a magyar királyban"

5
2 éjszakát töltött itt
Nem fényezni akarom.de egyszoval a csillagok bejelölésével szerintunk minden o legnagyobb ok. köszönjük.
"Kíváló konyhával és udvarias személyzettel rendelkező elegáns szálló"
4.9
2 éjszakát töltött itt
Különösen a konyha szolgáltatásainak színvonalával voltunk megelégedve. A welness szolgáltatások használata a megfelelő kezelési útmutatások hiányában kissé körülményes.Összegezve : jól éreztük magunkat Keresztnevem feltüntetéséhez hozzájárulok, tapasztalatom szerint ez szokásos
"Egy remek hétvége a Hotel Magyar Királyban"

4.9
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép a szálloda, rend és tisztaság mindenhol. A személyzet kedves és udvarias. Az ételek bőségesek és finomak. Egyedül a wellness részleg szegényes, nem illik ebbe a "királyi" épületbe, maga az szálloda többet érdemelne!
"Egy kellemes szilveszter a Magyar Király Hotel-ben"

4.1
2 éjszakát töltött itt
A "nagyon jó" besorolás csak azért nem lett kiváló, esetleg magasabb, mivel a wellnes részleget kicsinek találtuk, főleg így, teltházas időszakban. Azon kivül, az éttermi rész is zsúfoltnak tünt, volt aki nem is tudott leülni reggeli és vacsora alkalmáva az un. főidöben. Igaz, ez egy rendkivüli időszak volt, az év utolsó két napja. A szilveszteri dekoráció, a műsor, a menű-sor, a tálalás és a személyzet viszont kiérdemelte a "kiváló" értékelést. Köszönjük Knéz Jutka
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Schill Roland - Front Office Manager
2013. január 08. kedd
Kedves Knéz Jutka!

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy szállodánkat választotta és a kérdőív kitöltésével segíti munkánkat a minőség javításában.

Köszönjük dicsérő szavait, melyek reményeink szerint hozzásegítenek minket, hogy a jövőben még profibb szolgáltatásokat tudjuk nyújtani kedves vendégeink részére.

Reméljük jól érezték magukat és mihamarabb ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!

Üdvözlettel,

Schill Roland
"Sikeres évbúcsuztató"

4.6
3 éjszakát töltött itt
-
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
Amivel elégedett voltam:
+ Nagyon jó befejezése volt az óévnek. Igazán jó ötlet volt nöket választani. A legjobban a személyzet ragadott meg bennünket. Figyelmes, jó felkészült- ségű fiatalok, átlagon felüli kiszolgálás és hozzáállás a vendégekhez. A szilveszteri vacsora különleges és jó volt, dicsérjük a chef munkáját és a flottul levezetett ünnepi vacsoráztatást. Összességében nagyon jól éreztük magunkat. Köszönettel: Illés házaspár
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Schill Roland - Front Office Manager
2013. január 08. kedd
Kedves Marian Éva!

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy szállodánkat választotta és a kérdőív kitöltésével segíti munkánkat a minőség javításában.

Köszönjük észrevételeit is, melyek reményeink szerint hozzásegítenek minket, hogy a jövőben még profibb szolgáltatásokat tudjuk nyújtani kedves vendégeink részére.

Reméljük jól érezték magukat és mihamarabb ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!

Üdvözlettel,

Schill Roland
"Kellemes évvége"
3.7
2 éjszakát töltött itt
Legalább egy pici úszómedence lehetne a szállodában, ha már wellness.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Schill Roland - Front Office Manager
2013. január 08. kedd
Kedves Hölgyem/Uram

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy szállodánkat választotta és a kérdőív kitöltésével segíti munkánkat a minőség javításában.

Köszönjük észrevételeit is, melyek reményeink szerint hozzásegítenek minket, hogy a jövőben még profibb szolgáltatásokat tudjuk nyújtani kedves vendégeink részére.

Reméljük jól érezték magukat és mihamarabb ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!

Üdvözlettel,

Schill Roland
"Szilveszter a Hotel Magyar Királyban"
3.1
2 éjszakát töltött itt
Ami tetszett: étkezés, az ételek minősége (a reggelit kivéve) és az éttermi kiszolgálás. Ami nem tetszett: A szobát "szuperior"-nak neveztél, de a belső udvarra néző hosszúkás, csőszerű szoba távolról sem tekinthető annak. Tusfürdő és sampon gyanánt csupán egy hígított tartályos kézmosó folyadék szolgált. A feleségem két héttel korábban bejelentkezett fodrászhoz dec. 31.-én délutánra, de elfelejtették vele közölni, hogy mivel csak ő jelentkezett fodrászatra, a fodrász nem jött be, így a személyzet egyik tagja mint botcsinálta fodrász - minden kellék nélkül - csinált neki egy szörnyű frizurát, amit később alig tudtunk nagyjából helyre hozni. 30.-án estére egy operett műsort hirdettek a programban. Ez úgy zajlott, hogy vacsora időben, miközben a vendégek a tányérokkal szaladgáltak az étteremben, két helyi színész megpróbált ünnepi hangulatot teremteni az ételes badellák előtt egy rossz hangosítás mellett az akusztikailag alkalmatlan teremben. Nem a színészekkel volt a baj, ők mindent megtettek, a helyzet volt szánalmas és számukra is megalázó. Mellesleg egy 20-25 perces műsort nehezen lehet "est"-nek nevezni. Szilveszter este a beígért revüműsorhoz Détár Enikő és a tánckar nem érkezett meg. Így két másik hölgy énekelt egy kicsit, majd sietve távoztak. Az estet az Irigy Hónaljmirigy éjfél utáni fellépése mentette meg, akik valóban komolyan vették a feladatukat és nagyon színvonalas műsort adtak. Hab a tortán, hogy a zenekar a vendégek összetételét figyelmen kívül hagyva, többnyire diszkó jellegű zenét játszott. Életünk egyik legrosszabb szilvesztere volt.
"Hangulatos Szilveszter a Hotel Magyar Királyban"

4.1
3 éjszakát töltött itt
Szokatlan volt, hogy a szállodai szobát előre kellett kifizetni, minden szolgáltatás igénybevételét megelőzve. A szobában kellemetlen csatorna szag terjengett, szellőztetni nem lehetett, mert az ablakok kulcsra voltak zárva. A személyzet tudott a hibáról. A szobák világítása gyenge. A fényterápiát nem lehetett igénybe venni, mert kiégett egy fénycső. Egy 4 csillagos szálloda esetén ezekre a hiányosságokra jobban kellene figyelni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Schill Roland - Front Office Manager
2013. január 07. hétfő
Kedves Jánosi Edit!

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy szállodánkat választott és a kérdőív kitöltésével segíti munkánkat a minőség javításában.

Az előrefizetésnek egy egyszerű pénzügyi oka volt, elnézést kérünk, ha ezzel kellemetlenséget okoztunk.

Köszönjük további észrevételeit is, melyek reményeink szerint hozzásegítenek minket, hogy a jövőben még profibb szolgáltatásokat tudjuk nyújtani kedves vendégeink részére.

Reméljük összességében azért jól érezték magukat és mihamarabb ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!

Üdvözlettel,

Schill Roland
"Kiváló szórakozás a Magyar Királyban:) "
4.7
2 éjszakát töltött itt
-
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Magyar Király, Schill Roland - Front Office Manager
2013. január 07. hétfő
Kedves Uram/Hölgyem!

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy szállodánkat választott és a kérdőív kitöltésével segíti munkánkat a minőség javításában.
Reméljük mihamarabb ismét vendégeink között üdvözölhetjük!

Üdvözlettel,

Schill Roland
"eddigi legjobb hétvége a hotel magyar királyban"

4.6
2 éjszakát töltött itt
ebbe a hotelbe hamarosan vissza térünk
"kiváló"

3.6
1 éjszakát töltött itt
-
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
3
Ár / érték arány
3
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
3
Elhelyez-
kedés
Amivel elégedett voltam:
+ asztaltársak
Amivel elégedetlen voltam:
- szilveszterivacsora
Ki írhat szállásértékelést?

Akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha tartózkodásodhoz rendszerünkön keresztül foglaltál szobát valamelyik szálláshelyre, és azt igénybe is vetted.

Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Csatlakozz te is a klubhoz!
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
HÍVJ MINKET: (+36-1) 457-8450
ÍRJ NEKÜNK: iroda@szallasvadasz.hu
Itt is megtalálsz minket:

További csomagajánlatok:
4 csillagos wellness hotelek | Wellness csomagok | Balatoni szállodák | Vendégvélemények | Gyerekbarát szállodák | Wellness hétvége | Szállás Hajdúszoboszló | Szállás Hévíz | Szállás Zalakaros
Infó:
Hivatalos hotelstars besorolás
Szállásvadász besorolás


Szerzői jog © 2004-2019 Hotelstart Kft.
Minden jog fenntartva.