A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Marina-Port, Balatonkenese >>
2023. április 13. csütörtök
2022. január 03. hétfő
2022. január 06. csütörtök
Köszönjük szépen visszajelzését.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szállodánkkal, és kellemes élményekkel távoztak. A személyzet nevében külön köszönjük a kedves szavakat.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
2022. január 06. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit.
Szeretném tájékoztatni, hogy a víz a szobába volt bekészítve Önöknek, ahogy a kávé és a tea is.
Sajnáljuk, hogy a szilveszteri menüvel nem volt teljesen elégedett.
Reméljük, egy másik alkalommal ismét ellátogatnak hozzánk, és pozitív élményekkel távoznak majd szállodánkból.
Hotel Marina-Port Balatonkenese kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- karácsonyi műsorral
- wellness-részleg és fitneszterem használattal
- sport és szabadidős szolgáltatásokkal
- elektromos autó töltési lehetőséggel
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
- félpanziós ellátással
- wellness-részleg és fitneszterem használattal
- gyermek- sport - és szabadidős programokkal
- elektromos autó töltési lehetőséggel
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
csodás félpanzióval
2022. január 03. hétfő
2022. január 05. szerda
Köszönjük szépen maximális pontszámú értékelését.
Sajnáljuk, hogy a zene nem nyerte el tetszését, egyúttal nagyon örülünk, hogy minden más tetszett Önöknek, és pozitív élményekkel távoztak szállodánkból.
Bízunk benne, hogy máskor is ellátogatnak hozzánk. Szeretettel várjuk Önöket!
2021. október 25. hétfő
2021. október 27. szerda
Köszönjük szépen a maximális pontszámú értékelést.
Nagy öröm számunkra, hogy harmadszorra is minket választottak, és ismét elégedetten távoztak szállodánkból.
A következő alkalommal is szeretettel várjuk Önöket!
2021. július 04. vasárnap
2021. július 05. hétfő
Köszönjük szépen értékelését.
Örömmel tölt el minket, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Köszönjük javaslatait is, melyeket továbbítunk az illetékes kollégák felé.
Reméljük, a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
2019. augusztus 06. kedd
2019. szeptember 02. hétfő
Szívből örülünk neki, hogy elégedetten távoztak tőlünk. Várjuk Önöket máskor is sok szeretettel!
2019. július 09. kedd
2019. július 22. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Szívből örülünk neki, hogy elégedetten távoztak tőlünk. Várjuk Önöket sok szeretettel máskor is szállodánkba!
2019. május 27. hétfő
2019. július 22. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Örülünk neki, hogy összességében pozitív élményekkel távoztak tőlünk, a negatív tapasztalatként megosztottakon pedig igyekszünk javítani.
2019. április 13. szombat
2019. július 22. hétfő
Szívből köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét és pozitív és kedves élményekkel lettek gazdagabbak nálunk. Reméljük visszalátogatnak hozzánk és újra vendégeinkként köszönthetjük Önöket.
2019. július 22. hétfő
2019. február 04. hétfő
2019. július 22. hétfő
Köszönjük szépen észrevételeit, igyekszünk figyelembe venni és javítani az említett hiányosságokon.
2017. augusztus 16. szerda
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Marina-Port szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Háromágyas szoba, Apartman és Balatoni panorámás, erkélyes kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a kisgyerekes családok, a baráti társaságok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.