A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Palatinus Grand Hotel, Pécs - Vélemények, értékelések
"Palatinus Grand Hotel"
Kovács József Péter 2022. december 07. szerda
▼
"Nagyon jó volt a Palatinus Grand Hotelben."
Imréné 2022. november 20. vasárnap
▼
"Palatinus Grand Hotel"
Szabó 2022. október 16. vasárnap
▼
"Palatinus Grand Hotel"
2022. október 02. vasárnap
▼
"Palatinus Grand Hotel"
Dienes József 2022. augusztus 14. vasárnap
▼
"Jó időben, jó helyen."
Márta 2022. július 24. vasárnap
▼
"Mediterán felüdülés Pécsen és a Mecsekben."
Pethőné Bárdosi Judit 2022. július 16. szombat
▼
"Pihenés a Palatinusban"
Ágnes 2022. június 26. vasárnap
▼
"Aki egy igazán elegáns, központi helyen található szállodát szeretne az nem fog csalódni."
Judit 2022. június 02. csütörtök
▼
"Szuper hétvége."
Márta 2022. május 30. hétfő
▼
"Egy háromcsillagos hotel és valóban három csillag volt nálam is, az ötből."
Gábor 2022. április 23. szombat
▼
"Palatinus Grand Hotel"
2022. március 16. szerda
▼
"Palatinus Grand Hotel"
2022. január 13. csütörtök
▼
"Jó volt a Palatinus Hotelben"
József 2022. január 06. csütörtök
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2022. január 11. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését, és hogy szállodánkat választotta. Házunk több mint 100 éves és sajnos a csodálatos és hatalmas belső terekkel szemben annak idején kisebb méretű szobák kerültek kialakításra a kor ízlésének megfelelően. Terveink szerint jövőre indul a szálloda felújítása, melynek során többek között nagyobb alapterületű és korszerűbb szobák kerülnek kialakításra. Bízunk benne, hogy egyéb szolgáltatásainkkal kárpótolni tudtuk és remélem a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
"Jót szilvesztereztünk"
György 2022. január 03. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2022. január 05. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését és, hogy szállodánkat választották, valamint a kedves és elismerő szavakat. Bízunk benne, hogy legközelebb is szállóvendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Pécs gyönyörű város a szállás pedig egy patináns szállodában."
Zsuzsanna 2022. január 02. vasárnap
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2022. január 04. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését és, hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal összességében elégedettek voltak. Kollégáink maximálisan igyekeznek mindent megtenni a Vendégeinkért, azonban továbbítani fogjuk észrevételét feléjük.
Bízom benne, hogy legközelebb is szállóvendégeink közt köszönthetjük Önöket.
"Palatinus Grand Hotel"
Krisztina 2021. december 28. kedd
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2022. január 03. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését, és hogy szállodánkat választotta és sajnálatunkra szolgál, hogy szolgáltatásainkkal nem voltak maradéktalanul elégedettek. Házunk több mint 100 éves és sajnos a csodálatos és hatalmas belső terekkel szemben annak idején kisebb méretű szobák kerültek kialakításra a kor ízlésének megfelelően. Terveink szerint jövőre indul a szálloda felújítása, melynek során többek között nagyobb alapterületű és korszerűbb szobák kerülnek kialakításra. Bízunk benne, hogy egyéb szolgáltatásainkkal kárpótolni tudtuk és remélem a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
"Szupi karácsony a pécsi Palatinus szállóban"
Erzsébet 2021. december 27. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2021. december 29. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését, a kedves szavakat és, hogy szállodánkat választotta. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásinkkal elégedett volt és reméljük legközelebb is szállóvendégünkként köszönthetjük Önt.
"Karácsony a Palatinus Grand Hotelben"
Zoltán 2021. december 27. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2021. december 29. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését és, hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásinkkal összességében elégedettek voltak. Házunk több mint 100 éves és sajnos a csodálatos és hatalmas belső terekkel szemben annak idején kisebb méretű szobák kerültek kialakításra a kor ízlésének megfelelően. Terveink szerint jövőre indul a szálloda felújítása, melynek során többek között nagyobb alapterületű és korszerűbb szobák kerülnek kialakításra. Bízunk benne, hogy egyéb szolgáltatásainkkal kárpótolni tudtuk és remélem a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
"Palatinus Grand Hotel"
2021. december 18. szombat
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2021. december 21. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Pécsi Advent"
2021. december 12. vasárnap
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2021. december 13. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését és, hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásinkkal összességében elégedettek voltak. Terveink szerint jövő évben indul a szálloda felújítása, mely során a szobák berendezése is megújul. Bízunk benne, hogy egyéb szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és, hogy legközelebb is szállóvendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Megérte a foglalásunk, nem csalódtunk."
Gáborné Szilvi 2021. november 08. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2021. november 10. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését és hogy szállodánkat választotta. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal összességében elégedett volt és köszönjük építő jellegű észrevételeit, melyekkel foglalkozni fogunk.
Bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önt.
"Köszönjük igazán kellemes pihenés volt !"
Borsos Albert 2021. október 11. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2021. november 10. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Palatinus Grand Hotel"
Teichtinger Judit 2021. október 11. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Szabó Kitti - Sales manager
2021. november 10. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Pécsi városnézés "
Virág László 2021. augusztus 29. vasárnap
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2021. augusztus 30. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Remek hét volt a Pécsi Palatinus hotelben és a Városban. "
Papp Mihályné 2021. augusztus 28. szombat
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2021. augusztus 30. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Palatinus Grand Hotel"
Kökény Szilvia 2021. augusztus 01. vasárnap
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2021. augusztus 03. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Mindenki Pécsi akar lenni 2021"
Éva 2021. július 26. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2021. július 28. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését és, hogy szállodánkat választotta. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedett volt és köszönjük szépen építő jellegű észrevételeit. Örömmel tájékoztatjuk, hogy jövő évben indul a szálloda felújítása, mely során minden szobánk megújul, wellness részlegünk is bővülni fog. Bízunk benne, hogy legközelebb is szállóvendégünkként köszönthetjük majd.
"Remekül sikerült a pécsi kirándulás!"
Ferenc 2021. június 05. szombat
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2021. június 08. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Kellemes napok a hátsó udvarban"
Andras 2021. május 26. szerda
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2021. május 28. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését és hogy szállodánkat választotta. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal összességében elégedett volt és köszönjük építő jellegű észrevételeit, melyekkel foglalkozni fogunk. Terveink szerint jövőre indul a szálloda felújítása, melynek során többek között nagyobb alapterületű és korszerűbb szobák kerülnek kialakításra. Bízunk benne, hogy egyéb szolgáltatásainkkal kárpótolni tudtuk és remélem a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
"Patinás hotel, kisebb hibákkal"
Sándorné Szalai 2020. október 15. csütörtök
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2020. október 19. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését és hogy szállodánkat választotta. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal összességében elégedett volt és köszönjük építő jellegű észrevételeit, melyekkel foglalkozni fogunk.
Bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önt.
"Intenzív pihenés."
Katalin 2020. augusztus 29. szombat
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2020. szeptember 01. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Tökéletes hétvége"
Zsóder Lászlóné 2020. augusztus 26. szerda
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2020. szeptember 01. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Kellemes hétvége a Palatinus Hotelben"
2020. augusztus 14. péntek
▼
"Szecessziós hangulat Pécsett"
Olga 2020. augusztus 13. csütörtök
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Kummermann Kitti - Sales manager
2020. szeptember 01. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és reméljük, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Palatinus Grand Hotel"
Judit 2020. június 16. kedd
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváh Nikolett - Sales manager
2020. június 18. csütörtök
Tisztelt Hölgyem!
Köszönjük megtisztelő értékelését és,hogy szállodánkat választották.
Hotelünk nem rég ünnepelte 100 éves nyitását, így a szobák visszatükrözik még az akkori hangulatot.
Természetesen folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél újabb és kényelmesebb környezetben köszönthessük Vendégeinket.
Reméljük, hogy legközelebb már egy szebb, felújított szobában köszönthetjük Önöket!
"Máskor is a Palatinus"
Beáta 2020. március 02. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2020. március 10. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Danubius Hotel Palatinus"
Stasko Janosne 2020. február 09. vasárnap
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2020. február 24. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Kellemes pihenés a Hotel Palatinusban"
Jakubik Kleopátra 2019. december 23. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2020. január 16. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Hotel Palatinus"
Ferencné 2019. november 23. szombat
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. december 06. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését, és hogy szállodánkat választotta. Házunk több mint 100 éves és sajnos a csodálatos és hatalmas belső terekkel szemben annak idején kisebb méretű szobák kerültek kialakításra a kor ízlésének megfelelően. Az Önök által lefoglalt Economy szobáink a legkisebbek, Standard szobáink nagyobb alapterülettel rendelkeznek. Bízunk benne, hogy egyéb szolgáltatásainkkal kárpótolni tudtuk és remélem a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
"pécsi kiruccanás"
Andrea 2019. november 13. szerda
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. november 28. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Szülinap a Palatinusban"
Ildikó 2019. szeptember 05. csütörtök
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. szeptember 30. hétfő
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését, és hogy szállodánkat választotta. Házunk több mint 100 éves és sajnos a csodálatos és hatalmas belső terekkel szemben annak idején kisebb méretű szobák kerültek kialakításra a kor ízlésének megfelelően. Bízunk benne, hogy egyéb szolgáltatásainkkal kárpótolni tudtuk és remélem a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
"4 nap a Király utcán "
2019. augusztus 25. vasárnap
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. szeptember 19. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelését, és hogy szállodánkat választotta. Szállodánk tavaly ünnepelte újranyitásának 30. évfordulóját és lehetőségeinkhez mérten folyamatosan végezzük a felújítást. Örömünkre szolgál, hogy elégedett volt a reggelinkkel, hiszen folyamatosan dolgozunk azon, hogy minél színvonalasabb szolgáltatást tudjunk nyújtani vendégeinknek. Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
"Hotel Palatinus"
2019. augusztus 24. szombat
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. szeptember 18. szerda
Kedves Vendégünk! Köszönjük visszajelzését és hogy szállodánkat választotta. Sajnáljuk, hogy szolgáltatásainkkal nem volt teljes mértékben elégedett, hiszen folyamatosan azon dolgozunk, hogy mindenből a lehető legjobbat nyújtsuk vendégeinknek. Szállodánk tavaly ünnepelte újranyitásának 30. évfordulóját és lehetőségeinkhez mérten folyamatosan végezzük a felújítást.Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük majd.
"Remek hétköznap! Pécs Hotel Palatinus kihagyhatatlan !"
Gáborné 2019. augusztus 16. péntek
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. szeptember 10. kedd
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és hogy szállodánkat választották. Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak és bízom benne, hogy a jövőben is vendégünkként köszönthetjük Önöket.
"Pécs, Palatinus Hotel az igényes vendégek örömére"
Anikó 2019. augusztus 05. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. augusztus 30. péntek
Tisztelt Hölgyem!
Köszönjük visszajelzését. Mindig öröm számunkra, ha Vendégeink jól érzik magukat!
Remélejük hamarosan újra szűllóvendégeink között köszönthetjük!
Üdvözlettel:
Hotel Palatinus
"Elegans husvet"
Sebestyén Béláné 2019. április 23. kedd
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. április 29. hétfő
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését. Mindig öröm számunkra, ha Vendégeink jól érzik magukat!
Reméljük, legközelebb is szállóvendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Palatinus
"Vissza a múltszázadba, avagy időutazás Pécs belvárosában."
Orsolya 2019. április 01. hétfő
▼
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Palatinus Grand Hotel, Horváth Nikolett - Sales manager
2019. április 04. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük értékelését. Sajnáljuk, hogy nem voltak teljes mértékben megelégedve szolgáltatásainkkal. Javasolnám, hogy legközelebb a felújított, standard szobákban foglaljanak szállást, illetve probléma esetén rögtön legyenek kedvesek jelezni recepciónk felé, akik 0-24-ben állnak Vendégeink rendelkezésére, így még a helyszínen meg tudják oldani az adott problémát.
Reméljük, legközelebb is bizalmat szavaznak nekünk és hamarosan újra szállóvendégeink között köszönthetjük Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Palatinus
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Palatinus Grand Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Palatinus Grand Hotel korább vendégei?
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard Room, Standard Room with balcony és Standard Plus Room.
Kiknek ajánljuk a Palatinus Grand Hotel szálláshelyet?
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a nagygyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.