A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Zichy Park Hotel, Bikács >>
2021. december 27. hétfő
2020. február 10. hétfő
2020. február 24. hétfő
Köszönjük megtisztelő értékelését, és kedves szavait mely szállodánkat illeti. Bízom benne, hogy a jövőben lehetőségünk lesz újra vendégeink között üdvözölni Önöket!
2020. január 25. szombat
2020. február 24. hétfő
Köszönjük megtisztelő értékelését. Nagyon örülök, szállodánk és környezete, illetve éttermünk elnyerte tetszését. Bízom benne hogy a jövőben wellness részlegünk bővítése is lehetővé válik, és remélem, hogy ez nem befolyásolta számottevően kikapcsolódásukat.
Várjuk Önöket vissza szállodánkba!
2020. január 20. hétfő
2020. február 24. hétfő
Nagyon köszönjük megtisztelő értékelését.
Örömmel olvasom, hogy mindennel elégedettek voltak, és bízom benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
2020. február 24. hétfő
Köszönjük megtisztelő értékelését. Szeretnék elnézést kérni a bogarakkal történt kellemetlenség miatt. Bátorítanám Önöket, hogy ilyenkor kérjék recepciós kollégáink segítségét, akik rovarirtóval tudnak szolgálni, vagy lehetőségekhez mérten szoba cserét is fel tudnak ajánlani. Továbbá szeretném elnézését kérni a fürdőszobában felmerülő technikai problémák miatt, ennek mindenképpen utánajárunk, és bízom benne hogy többet nem fordul elő. Remélem hamarosan újra lehetőségünk lesz szállodánkban üdvözölni Önöket!
2019. november 05. kedd
2019. november 21. csütörtök
Köszönjük megtisztelő értékelését.
Nagyon örülök, hogy a nálunk töltött idő ilyen kellemesen telt, és köszönöm kedves szavait.
Várjuk Önöket vissza szeretettel szállodánkba!
2019. október 19. szombat
2019. november 21. csütörtök
Köszönjük kedves értékelését, és pozitív visszajelzését.
Továbbá szeretném megköszönni ötletét, az asztali kukát illetően melyet mindenképpen továbbítok éttermünk felé.
Bízom benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
2019. október 18. péntek
2019. november 21. csütörtök
Köszönjük megtisztelő értékelését.
Utólagosan is szeretném elnézését kérni a textília hiánya miatt, és bízom benne, hogy ez nem befolyásolta számottevően pihenésüket.
Remélem, hamarosan újra ellátogatnak hozzánk.
2019. október 17. csütörtök
2019. november 05. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését.
Nagyon örülök, hogy a szállás elnyerte tetszését, és szeretném utólagosan is elnézést kérni, amennyiben a szobában bogarakat talált. Ilyen esetben bátorítom kedves vendégeinket, hogy forduljanak személyzetünk felé, akik irtót is tudnak biztosítani.
Bízom benne, hogy így is kellemes ételeket tudtak fogyasztani, és svédasztalos kínálatunkban nem találtak hiányt.
Várjuk Önöket újra szeretettel szállodánkban!
2019. október 17. csütörtök
2019. november 05. kedd
Nagyon köszönjük ezt a fantasztikus értékelés, és a személyzetünkről szóló kedves szavakat. Bízom benne hogy hamarosan újra ellátogatnak hozzánk, várjuk Önöket szeretettel!
2019. október 17. csütörtök
2019. november 05. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését.
Örömmel olvasom, hogy szállodánk tisztasága, berendezése, személyzete és ételei mind elnyerték tetszésüket.
Várjuk Önöket vissza Bikácson!
2019. november 05. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését.
Nagyon örülök, hogy a nálunk töltött idő kellemesen telt, és bízom benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
2019. szeptember 28. szombat
2019. november 05. kedd
Köszönjük szépen értékelését. Nagyon örülök, hogy a nálunk töltött idő ilyen kellemesen telt és meg voltak elégedve a környezetünk nyújtotta adottságokkal, szolgáltatásokkal. Várjuk Önöket vissza szállodánkba!
2019. szeptember 24. kedd
Utólag is szeretnék elnézést kérni az okozott zaj miatt. Minden ilyen eseménynél igyekszünk elkülöníteni vendégeinket a közvetlen hangzavartól, ebben az esetben hibáztunk az elhelyezéssel. Bízom benne, hogy ez nem befolyásolta jelentőségteljesen kikapcsolódásukat, és a nálunk töltött idő kellemesen telt.
Remélem hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és teljesen csöndes kikapcsolódást tudunk biztosítani.
2019. augusztus 25. vasárnap
2019. szeptember 24. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését. Szeretném elnézését kérni a felmerült kellemetlenségek miatt. Az Ön által nyújtott panaszt természetesen továbbítjuk felsővezetőségünk felé, hiszen ahogy Ön is írta, egy 4 csillagos szállodában ez elfogadhatatlan, és mindenképpen olyan minőségű szolgáltatást szeretnénk nyújtani, mely minden kedves vendégünknek megfelelő, és bőséges ételeket tudunk kínálni. Szeretném megköszönni pozitív visszajelzését animátorainkról, és lovászainkról, ezt a dícséretet mindenképpen továbbítani fogom Nekik. Bízom benne, hogy a jövőben újra lehetőségünk lesz vendégeink között üdvözölni Önöket, és lehetőségünk lesz érdembeli fejlődést mutatni. Ebben az esetben kérném Önt, hogy a foglaláskor is jelezze, hogy ez a szoba nem volt megfelelő Önnek, és mindenképpen találunk másikat. Mindeközben természetesen utánanézünk a felmerült probléma műszaki okainak is. Várjuk Önöket vissza szállodánkba!
2019. augusztus 23. péntek
2019. szeptember 24. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését. Nagyon örülök, hogy a nálunk töltött idő kellemesen telt, és meg voltak elégedve szállodánk szolgáltatásaival és animátorainkkal. Szállodánk valóban egy ligetben helyezkedik el, így sajnos a közelben nem található egyéb üzlet és vendéglátó egység, azonban így biztosan tudjuk garantáltan biztosítani a vendégek nyugalmát, és a csöndes környezetet.
Örömmel olvasom továbbá, hogy lehetőségük volt kihasználni belső medencénket is, és gyermekkel is élvezhető volt.
Kültéri medencénk fűtése még nem megoldott, azonban a jövőbeni tervekben szerepel ez is.
Bízom benne, hogy lehetőségünk lesz újra vendégeink között üdvözölni Önöket
2019. augusztus 18. vasárnap
2019. szeptember 24. kedd
Köszönjük megtisztelő értékelését.
Örömmel olvasom, hogy a nálunk töltött idő ilyen kellemesen telt, és külön szeretném megköszönni, hogy kiemelte gyermekbarát szerepét szállodánknak.
Főételeinket természetesen szeretnénk mindig a vendégeink igényének megfelelőre alakítani, így bármilyen ötletet szívesen fogadunk, hiszen így tudunk a jövőben fejlődni.
Várjuk Önöket vissza szállodánkba!
2019. szeptember 24. kedd
Szeretném elnézését kérni a teríték hiánya miatt, mindenképpen jelezni fogom éttermünk felé, hogy ezen a területen fejlődésre van szükség.
Bízom benne, hogy ez a kellemetlenség nem befolyásolta lényegesen kényelmüket és pihenésüket, és lehetőségünk lesz újra vendégeink között üdvözölni Önöket.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Zichy Park Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Lovasházi apartman, Parasztudvari szoba és Superior családi szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az idősebb párok, a kisgyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.





