A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Szieszta, Sopron >>
2024. április 19. péntek
2024. április 24. szerda
2024. április 16. kedd
2024. április 17. szerda
2024. április 16. kedd
2024. április 17. szerda
Hotel Szieszta Sopron kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- fürdőbelépővel
- játszószoba használattal
- élőzenés táncestekkel
2024. április 17. szerda
2024. április 15. hétfő
2024. április 17. szerda
2024. április 14. vasárnap
2024. április 17. szerda
2024. április 17. szerda
2024. április 13. szombat
2024. április 17. szerda
2024. április 17. szerda
2024. április 11. csütörtök
2024. április 05. péntek
2024. április 11. csütörtök
2024. április 11. csütörtök
2024. március 29. péntek
2024. április 11. csütörtök
2024. március 05. kedd
2024. március 06. szerda
2024. február 29. csütörtök
Köszönjük az értékelést!
Vacsoránk minden este 2 levesből, 3 vagy 4 féle főételből és 2 vagy 3 féle köretből áll. Sajnáljuk, hogy nem volt megfelelő ízvilága az Ön számára.
Várjuk vissza Önöket!
2024. február 27. kedd
2024. február 29. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését!
Legújabb Deluxe szobáink alap felszereltsége már a minibár hűtő, régebbi szobáinkba kérésre is tudunk biztosítani.
Várjuk vissza Önöket!
2024. február 27. kedd
2024. február 29. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését!
Szállodánk teljes körű felújításon esik át, amely minden szobánkat érint.
Észrevételeit továbbítjuk illetékes kollégáink felé.
Várjuk vissza Önöket szállodánkba!
2024. február 25. vasárnap
2024. február 29. csütörtök
A weboldalon és csomagajánlatunkban is fel van tüntetve, hogy a fürdőköpeny és a parkolás térítéses szolgáltatások. Az erdő közepén sajnos előfordulnak nem kívánatos állatok, ezekre folyamatosan ügyelünk, hogy elkerüljük őket a szobákban.
Az étteremről szóló észrevételét továbbítjuk illetékes kollégáink felé és törekszünk a javulásra!
2024. február 22. csütörtök
2024. február 29. csütörtök
Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, várjuk vissza Önöket!
A szálloda teljes épülete felújítás alatt van, így a szobák és fürdőszobák is teljesen megújulnak.
2024. február 21. szerda
2024. február 29. csütörtök
Sajnáljuk, hogy negatív véleménnyel távozott szállodánkból!
A főbejáratnál rámpa a mozgáskorlátozott vendégek részére került kialakításra. Jelenleg szállodánk teljes körű felújításon esik át. A Recepción jelezve kollégáink biztosan segítettek volna egy másik szobát találni Önöknek, például akár legújabb 4* kategóriájú Deluxe szobánkat. Az éttermünk és konyhánk mindig figyel az ételek változatosságára, sajnáljuk, ha az Ön tetszését nem nyerték el ételeink. A szállodáról szóló észrevételét továbbítjuk illetékes kollégáink felé, hiszen ebből tudunk javulni és épülni! Reméljük viszont köszönthetjük Önöket a már megújult, 4*-os Hotel Sziesztában!
2024. február 19. hétfő
2024. február 21. szerda
2024. február 19. hétfő
2024. február 21. szerda
2024. február 16. péntek
2024. február 21. szerda
2024. február 05. hétfő
2024. február 07. szerda
2024. február 01. csütörtök
2024. február 07. szerda
2024. január 29. hétfő
2024. február 07. szerda
2024. január 26. péntek
2024. február 07. szerda
2024. február 07. szerda
2024. január 14. vasárnap
2024. február 07. szerda
2024. január 03. szerda
2024. február 07. szerda
2024. január 02. kedd
2024. február 07. szerda
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Szieszta szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Deluxe szoba, Standard szoba és Classic szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a csoportok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.