A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Három Gúnár, Kecskemét >>
Hotel Három Gúnár Kecskemét csomagajánlatai - 2 ajánlat
2022. szeptember 01. csütörtök
Köszönjük a visszajelzését, így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk.
Nagyon sajnálom, hogy nem itt a helyszínen jelezte a problémáját. Mert akkor a karbantartók elhárították volna a problémát és a szobaasszonyok is jobban odafigyeltek volna. A szobában jelzett gondokat azóta elhárítottuk és takarító személyzet munkáját is jobban ellenőrizni fogjuk. Nem tudom mi történhetett az Önök esetében, mert a lakott szobákban minden nap takarítanak. Az étteremben és a közösségi helyiségekben naponta többször is. Sajnos a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben jóval kisebb a személyzet létszáma, mint indokolt lenne, de igyekszünk orvosolni a helyzetet, felvenni és betanítani új embereket.
Örülök, hogy az éttermünkkel elégedettek voltak. Remélem, hogy a tapasztalt kellemetlenségek ellenére, szép emlékekkel távoztak Kecskemétről!
2020. január 03. péntek
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta és örömmel tölt el, hogy jól érezte magát nálunk! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt kollégáink segítőkészségével.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. A megújult Énidő Központunk nyitvatartása már hosszabb, hogy vendégeink tovább élvezhessék a szolgáltatásokat.
Reméljük lesz alkalmunk ismét a vendégeink között üdvözölni Önt!
Köszönettel:
Kurczné Bercsényi Viola
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta és örömmel tölt el, hogy jól érezte magát nálunk! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szállodánk éttermével és elhelyezkedésével.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. A szobákkal kapcsolatos észrevételeit is nagyon köszönjük, idén elkezdtük a szobák felújítását, hogy a jövőben megfeleljünk a felmerült igényeknek. A wellness részlegünk helyett megnyitott az Énidő Központunk amely a szaunán kívül fitness gépekkel, masszázzsal és halpedikűrrel várja a vendégeket.
Reméljük lesz alkalmunk ismét a vendégeink között üdvözölni Önt!
Köszönettel:
Kurczné Bercsényi Viola
Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta. Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk.
Elnézést kérek a wellness részleggel kapcsolatos problémákért és hogy a kollégám nem tájékoztatta Önöket. A tavalyi év végén a wellness részlegünket felújítottuk és megnyitott az Énidő Központot, új szolgáltatásokkal. Pontosan azért, hogy a jövőben magasabb színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani a vendégeinknek. Az étteremben tapasztalt kellemetlenségért is elnézést kérek.
Remélem ezzel együtt jól érezték magukat Kecskeméten!
Köszönettel:
Kurczné Bercsényi Viola
Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Köszönjük, hogy szállodánkat választotta. Nagyon örülök, hogy az éttermünkkel és a felszolgált ételekkel elégedettek voltak.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. Sajnálom, hogy nem volt elégedett a wellness részlegünkkel. Idén megnyitott a megújul Énidő Központunk, amely új szolgáltatásokkal várja a vendégeket. A szobákat is felújítjuk és a munkálatok során az Önök jelzéseit is figyelembe vesszük. A zajos esti program miatt is elnézését kérjük.
Remélem a tapasztalt kellemetlenségek ellenére jól érezték magukat Kecskeméten!
Köszönettel:
Kurczné Bercsényi Viola
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Három Gúnár szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic szoba, Superior manzard és Premium szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a baráti társaságok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.





