Hotel Három Gúnár, Kecskemét - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.44 / 5
77
vélemény
4.70
Személyzet
4.62
Tisztaság
4.21
Ár / érték arány
4.03
Kényelem
(szoba)
4.29
Szolgáltatások
4.82
Étkezés
4.71
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (34 darab) számoltuk ki.

Hotel Három Gúnár, Kecskemét >>

Hotel Három Gúnár, Kecskemét - Vélemények, értékelések
  
"Kettesben a 3 gúnárral"

2022. június 14. kedd
4.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A konyhafőnök csillagos 5-t érdemel. Sajnáltuk, hogy a szauna részleg nem üzemelt és furcsa volt számunkra, hogy a zuhanykabin és a toalett egy légtérben volt.
"Hotel Három Gúnár"
2022. április 19. kedd
3.1
Család nagyobb gyerekkel
Premium szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek nagyon finomak és nagy adagok voltak.A felszolgálás kiváló! Szoba ajtaját nem lehetett belülről bezárni ,fürdőszoba ajtót szintén nem lehetett bezárni. Pótágy kicsi volt egy 11 évesnek (a földön kellett aludnia).Wellness rész csak papíron létezett!!
"Remek húsvét a Hotel Három Gunárban!"

2022. április 19. kedd
4.5
Fiatal pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
Párommal töltöttünk el két éjszakát! Igaz a szobák kicsik de kényelmesek és ragyogó tiszták! A személyzet kedvesége és éttermi felszolgálók kedvesége példa értékű! A konyha ételei választékai pazar! Szálloda központban helyezkedik el. Ajánlom mindenkinek!

Hotel Három Gúnár Kecskemét csomagajánlatai - 4 ajánlat

megnézem ▼

"Húsvétolás "
2022. április 18. hétfő
4.4
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
Annyi negatívum volt a szálláson, hogy földszinti szobát kaptunk, aminek az ablaka a dohányzó teraszra nézett. Valaki mindig állt az ablak alatt és nyitni is csak akkor tudtuk az ablakot, ha éppen nem dohányoztak. Kellemetlen volt még, hogy egy gyermek csoport volt elhelyezve a földszinti szobákban, akik este későig, reggel pedig már korán hangoskodtak. Egyebekben kellemes szálloda, jó elhelyezkedéssel és természetesen vannak jobb fekvésű szobák is. Az ételek kiválóak, a személyzet kedves. Húsvéti hétvége lévén kevesen voltak a szállodában.
"Hotel Három Gúnár"

2022. január 17. hétfő
4.4
Család nagyobb gyerekkel
Superior
1 éjszakát töltött itt
A szoba kicsi,de szépen berendezett,a célnak megfelel.Viszont kicsit fura volt a zuhany+wc üvegajtós megoldás,szemben az ablakkal,én minimum egy tapétát tennék az ajtóra.....
"Kecskeméti szilveszter. "
2022. január 09. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A szobába elég érdekes volt a fürdőszoba megoldása, nagyon kicsi és a szoba résztől egy opálos üveggel volt el választava , ami egy kicsit bizarr.
"Kellemes pihenés a Három Gúnárban! "

2022. január 03. hétfő
4.6
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
Finom ételek, gyors kiszolgálás, udvarias személyzet. Ami nem tetszett, nincs ingyenes parkolási lehetőség, az információs pultnál nem mindig kaptam pontos választ.
"Jó éttermi szolgáltatások, gyenge szobák"
2022. január 03. hétfő
3.9
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A superior szoba mérete nem éri el a 4* szintet. A szobához fal nélkül csatlakozó fürdő és WC bizarr megoldás. A szekrényben sem polc, sem akasztó, azaz egy nagy doboz. A szobák közti hangszigetelés nulla. A Wifi gyenge, szakadozó. Kevés parkolóhely, marad a utcán fizetés. Viszont az étterem kiváló. Jó alapanyag, tökéletes ízvilág, nagy adagok. A személyzet képzett, udvarias.
"Itt a vendég királyi bánásmódot kap."

2022. január 03. hétfő
4.6
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Átlagos szállodának gondoltam ezt a szállást, de a személyzet, a tisztaság nagyon sokat dobott rajta!A szobák kicsik, de még az üveg is nagyon szép tiszta. Mindenre is figyelnek! Külön kiemelném az étterem üzletvezetőjét, aki minden vendégre külön figyelmet szentel és érdeklődik, hogy meg van e elégedve! Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert lesik a vendégek minden kívánságát!
"Szilveszter Kecskeméten"
2022. január 03. hétfő
3.9
Kisgyerekes család
Premium szoba
Superior
3 éjszakát töltött itt
Az ételek nagyon finomak voltak. A szilveszteri vacsora is bőséges és ízletes volt. A felszolgálók kedvesek, készségesek voltak. A vacsora kezdő időpontjai nál volt egy kis zavar:fél 8ra volt írva és két alkalommal is módosítva lett 6 órára. Ezt véletlenül vagy későn tudtuk meg.
"Egy vidám évvégi hétvége! "

2022. január 03. hétfő
4.6
Idősebb pár
Premium szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda minden igényt kielégített. A reggelinél a vacsoránál a személyzet profi volt kedves és szolgálatkész. A reggeli vacsora finom volt bőséges ízletes. Tisztaság felsőfokon mind a folyosókon mind a szobába. Szilveszter napi városnéző túra nagyon jó ötlet volt profi idegenvezetéssel. Ami nem tetszett az a recepció diszkréciója volt. Idézem"-ott viszi a k... az ásványvizet! Mindennek ellenére nagyon jól éreztük magunkat.
"Következő szilveszter ugyanitt"
2022. január 02. vasárnap
5
Egyéni utazó
Superior
3 éjszakát töltött itt
Kényelmes , pontos, udvarias, kitünő ellátás...a lehető legjobb!
"Nem úgy alakultak a dolgok..."
2022. január 02. vasárnap
3.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A tájekoztatás, szervezés hiányos volt. A WIFI a szobában nem működött, csak a közösségi terekben. A szoba kicsi és rossz beosztású, egy 4 csillagos hotelben ez nem elfogadható. Az online bejelentkezés miatt már személytelen a megérkezés, pedig nem olyan hatalmas a szálloda. A pincérek kedvesek, segítőkészek voltak, de mégsem éreztem igazán jól magamat. A tény, hogy este 1/2 8- - -kor van vacsora, nekünk nagyon kényekmetlen volt. Soha nem étkezünk ilyen későn. Eddig ezt sehol más helyen tapasztaltuk, pedig rengeteget utazunk.
"Klassz hétvége volt!"

2021. december 06. hétfő
4.5
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
Rendben volt minden!
"Hotel Három Gúnár"

2021. október 04. hétfő
4.3
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A 2 nap alatt nem tudtuk igénybe venni a Wellness szolgáltatást, amit állítólag külsős megbízott üzemel./Van, de nem üzemel 4 csillagnál?/ A személyzet udvariasan kezelte a reklamációkat. A TV vertikális adói/RTL, TV 2/ nem volt foghatók. Az étkezések és a szálloda elhelyezkedése viszont kitűnő volt. A mélygarázs helyeinek igénybevétele is nagyobb szervezettséget igényelne.
"Hotel Három Gúnár"

2021. szeptember 18. szombat
4.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A félpanziós ellátásnál a személyzet rendkívül barátságosak, kedvesek. Szuper a mélygarázs is az autóknak. A fittness terem viszont elég gyenge egy négycsillagos hotelhez képest.
"Hotel Három Gúnár"

2021. szeptember 07. kedd
4.4
Kisgyerekes család
Superior
4 éjszakát töltött itt
A képeken nem látszott de a zuhanyzóban volt bent a WC, ami a szobától egy üvegfallal volt elválasztva. A svédasztalos reggeli nagyon szegényes egy 4 csillagos szállodához képest és minden nap ugyanaz A személyzet kedves, udvarias minden kérésünket azonnal teljesítették.
"Remek hétvége a Hotel Három Gunár Szállodában "

2021. szeptember 06. hétfő
5
Idősebb pár
Superior
4 éjszakát töltött itt
Jó Árarány értékű szállás.Közel a Központhoz. Finom ételek.Segítőkész személyzet. Tiszta,jól felszerelt szoba.Másoknak is szívesen ajánlom.Máskor is szívesen töltenék el egy hosszú hétvégét.
"Hotel Három Gúnár"
2021. augusztus 20. péntek
3.6
Fiatal pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A tisztasággal nagyon megvoltunk elégedve. A reggeli is kiváló. A szobában az ágy kényelmes éjszaka lehet pihenni, mert csendes a környék. Sajnos viszont a fürdőszobával nem voltunk elégedettek. A mosdókagyló a szobában van helyhiány miatt. A tusoló és a wc csak egy félig átlátszó üveggel van elválasztva a szobától. Zuhanytálca és zuhanyfüggöny nincs. Igy tusolás után mindenhol áll a víz, a wc-t csak akkor lehet használni ha a vizet letörölgetjük róla. Sajnos ez miatt az ár- érték arány nekünk nem volt megfelelő.
"Remek hétvége a Három gúnárba."
2021. augusztus 02. hétfő
4.8
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A Wifi lassú volt, A személyzet, az ételek minősége, a tisztaság kiváló. A parkolás nem ingyenes.
"Nyugodt ügyintézés Kecskeméten"

2021. június 07. hétfő
4.5
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon csendes utcában található, de mégis egy rövid sétával elérhető a városközpont. A személyzet, a tisztaság, az ételek minősége kifogástalan volt. Ami furcsa, hogy a zuhanyzó és a wc egy pici területen van együtt egy elhúzható üvegajtó mögött a szobában.
"Pihi a belvárosban."

2020. július 06. hétfő
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Segítőkész , kedves személyzet, tiszta környezet.
"Hotel Három Gúnár"

2020. január 06. hétfő
3.6
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Szolnokról érkeztünk,meg voltunk elégedve a tisztasággal és a szemályzettel,késségesek voltak és udvariasak.Étkezés nem volt változatos,szilveszter után csak a maradékok voltakmfelszolgálva. Minden más tökéletes volt.További sok sikert.B.U.É.K Pál- Szabó Ferencné
"Remek hétvége a Három Gúnár Hotelben"

2020. január 03. péntek
4.6
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállás, a kiszolgálás és az étkezés kiváló! A portás fiatalember nagyon segítőkész, rohant helyet keresni az autóinknak, mert nem tudtunk hol parkolni. A szauna is remek, csak nincs pihenőhely, és rövid ideig volt nyitva. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, remek 3 napot töltöttünk ott. / baráti társasággal, 10 fővel voltunk /
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Tisztelt Koloszár Erzsébet!

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta és örömmel tölt el, hogy jól érezte magát nálunk! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt kollégáink segítőkészségével.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. A megújult Énidő Központunk nyitvatartása már hosszabb, hogy vendégeink tovább élvezhessék a szolgáltatásokat.
Reméljük lesz alkalmunk ismét a vendégeink között üdvözölni Önt!
Köszönettel:

Kurczné Bercsényi Viola
"Remek étkeztetés, de gyenge egyéb szolgáltatás"
2019. szeptember 17. kedd
3.9
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkezés, a szálloda elhelyezkedésekiváló. A wellness csak részben volt elérhető, így nem érte meg az árát. Ez nagy csalódás volt. Egy négy csillagos szállodában kellene, hogy legyen szabad konnektor a szobában, talán még kapaszkodó is a zuhanyzóban.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta és örömmel tölt el, hogy jól érezte magát nálunk! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szállodánk éttermével és elhelyezkedésével.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. A szobákkal kapcsolatos észrevételeit is nagyon köszönjük, idén elkezdtük a szobák felújítását, hogy a jövőben megfeleljünk a felmerült igényeknek. A wellness részlegünk helyett megnyitott az Énidő Központunk amely a szaunán kívül fitness gépekkel, masszázzsal és halpedikűrrel várja a vendégeket.
Reméljük lesz alkalmunk ismét a vendégeink között üdvözölni Önt!
Köszönettel:

Kurczné Bercsényi Viola
Sales Manager
"Kecskeméti kirándulás"
2019. augusztus 29. csütörtök
3.5
Kisgyerekes család
Premium szoba
2 éjszakát töltött itt
Két éves kisgyerekünkkel mentünk, azért választottuk ezt a szállodát, mert gyerekmenüt ígértek és gyerekpancsolót. Ehhez képest a lányunknak csak kérésre hoztak tányért esténként, gyerekmenü nem volt, a miénkből kapott mindig vacsorára. A wellness részlegből csak a szauna működött, ez is akkor derült ki, mikor második este lementünk köntösben, ott közölték, hogy már egy hete nem működik. A portán azzal fogadtak érkezéskor, hogy bármikor mehetünk wellnesselni...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta. Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk.
Elnézést kérek a wellness részleggel kapcsolatos problémákért és hogy a kollégám nem tájékoztatta Önöket. A tavalyi év végén a wellness részlegünket felújítottuk és megnyitott az Énidő Központot, új szolgáltatásokkal. Pontosan azért, hogy a jövőben magasabb színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani a vendégeinknek. Az étteremben tapasztalt kellemetlenségért is elnézést kérek.
Remélem ezzel együtt jól érezték magukat Kecskeméten!
Köszönettel:
Kurczné Bercsényi Viola
Sales Manager
"Három remek nap."

2019. június 28. péntek
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt,kivéve a fürdöszoba mosdoja törött volt.Az ételek finomak,böségesek voltak. A személyzet udvarias segitő kész.A központi látnivalok ,nagyon közel vannak.
"Majdnem tökéletes."
2019. április 30. kedd
4.6
Idősebb pár
Classic szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness részleg szorul fejlesztésre,egy úszómedencére mindenképpen szükség lenne. A fürdőszobában a zuhanyzófej fixen rögzìtve van,jó lenne,ha szabadon mozgatható lenne. A szállodához tartozó szórakoztató részre ráférne némi hangszigetelés,mivel ott tartózkodásunk egyik napján éppen hajnalig tartó buli volt,mely miatt hajnali 4-ig lehetetlen volt aludni a hangos zenétől. Az ételek nagyon finomak voltak,a kiszolgálás pedig kifogástalan. A szálloda elhelyezkedése kiváló,minden fontos látnivaló a közelben,néhány perc sétára van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta. Nagyon örülök, hogy az éttermünkkel és a felszolgált ételekkel elégedettek voltak.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. Sajnálom, hogy nem volt elégedett a wellness részlegünkkel. Idén megnyitott a megújul Énidő Központunk, amely új szolgáltatásokkal várja a vendégeket. A szobákat is felújítjuk és a munkálatok során az Önök jelzéseit is figyelembe vesszük. A zajos esti program miatt is elnézését kérjük.
Remélem a tapasztalt kellemetlenségek ellenére jól érezték magukat Kecskeméten!
Köszönettel:
Kurczné Bercsényi Viola
"Jól éreztük magunkat"

2019. március 27. szerda
4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A második vacsoránál a velünk levő rokon-pár - szerintünk is jogosan - kifogásolta a kacsasült és - másik adag - sülthús minőségét. Korrekt volt a személyzet, nem számolták fel az elfogyasztott üdítőket/sört.
"Kellemes napokat töltöttünk el!"
2019. január 06. vasárnap
4.5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A Wellness szolgáltatással nem voltunk elégedettek. A fürdőköntös,amit kaptunk használt és szakadt volt.
"Szilveszter a Három Gúnárban."

2019. január 02. szerda
3.9
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon közel van a központhoz, mégis csendes környék. A szálloda közösségi része szépen felújított, a standard szoba méretével nincs különösebb probléma. A Tv lehetne egy kicsit nagyobb. A zuhanyzóban rossz megoldásnak a fix zuhanyrózsát, mivel annyira kicsi a kabin, hogy a kezdő hideg víz elől nem lehet elhúzódni. Szilveszter éjjel 3 órakor csak hideg vízben tudtunk zuhanyozni. Az ellátás és a választék megfelelő színvonalú volt. A szilveszteri program hagyott kivetnivalót maga után. (Táncos fiatalok és a zenét szolgáltató "művész úr".)
"Remek hetvege a harom gunar hotelba"

2019. január 02. szerda
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elegedetek voltunk a szilveszteri este nagyon jo volt a szemelyzet kivalo figyelmesek kedvesek nagyon szepen koszonunk mindent
"Páratlanul jól sikerült Szilveszter a Három Gúnárban"

2019. január 02. szerda
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Várakozáson felül jól sikerült a szilveszteri tartózkodásunk a 3 Gúnárban. Mind a személyzet, mind a szolgáltatások kifogástalanok voltak. A zenészek fantasztikus hangulatot teremtettek. A cimbalomművész egyedi produkció, össze is barátkoztunk vele egy kicsit. Az étkezéssel is elégedettek voltunk, minden finom volt. A szálloda belvárosi elhelyezkedése külön öröm volt, kellemes sétákat tettünk. Talán egy kis megjegyzés: a szállodai szoba fürdőjében nagyon hiányzott egy kézi zuhany, a fölső zuhanyrózsa pedig rossz volt: szanaszéjjel fröcskölt.
"A Hotel Három Gúnár egy nagyon kellemes hely"

2019. január 02. szerda
4.1
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A Szilvesztert töltöttük a szállodában a barátnőmmel. Nagyon kellemes hely,szép tiszta. Az ételek nyagyon finomak és bőségesek voltak.Két megjegyzésünk azonban lenne: A fürdőszobában ami nem túl nagy-ez nem baj-,de szükség lenne több fogasra mivel a törölközőket sem nagyon lehet elhelyezni két fördőköpenyt,vagy azt a néhány apróbb ruhadarabot pláne. A szilveszteri vacsorához,ami remek volt kaptunk egy pezsgőkoktélt,viszont az éjféli koccintáshoz már nem. Talán ezt a pezsgőt jobb lett volna akkora tartogatni. Ezek csak apróságok M. Ilona
"2018 szilveszter"
2019. január 02. szerda
5
Család nagyobb gyerekkel
Classic szoba
2 éjszakát töltött itt
A prémium szoba tökéletes,tágas,gyermeknek pótágyazva is. Az ételek bőségesek és finomak. A szilveszteri mulatság hangulatos volt,a zene inkább idősebb korosztálynak való,de kellemes este volt,jókat táncoltunk.
"Szilveszter Kecskeméten"

2019. január 02. szerda
4
Fiatal pár
Classic szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetőtéri szoba miatt többször bevertük a fejünket. Ketten voltunk de 8fős asztalhoz ültettek minket idegenekkel.
"Hotel Három Gúnár"

2018. november 04. vasárnap
4.1
Idősebb pár
Premium szoba
1 éjszakát töltött itt
A szobával és a szolgáltatásokkal elégedettek voltunk. A szálloda szuper közel van a város legszebb épületeihez, múzeumaihoz. A reggeli választéka szerintünk nem volt elég bőséges, pl. csak 1 féle szeletelt sajt volt. Sajnos nem volt szerencsénk az éjszakai nyugalommal, mert egy rendezvény miatt a cigarettázó vendégek beszélgetése, nevetése hajnalig az ablakunk alatt zajlott.
"Szilveszter"

2018. január 06. szombat
4.4
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Pár éve családunk az új esztendőt egy szállodában köszönti. A 2018-as év a kecskeméti Három Gúnár Hotelben talált minket. Eddigiekkel ellentétben ezt a szállodát már ősszel feltérképeztük, ellátogattunk az étterermébe. Nagyon megtetszett a hely, a személyzet (pincér+recepciós urak) igazán kedvesek voltak, a régi típusú vendéglátást képviselték. Nyugodtan, mégis várakozással tekintettünk a szilveszterre. Az étterem kínálatában (fél panziós ellátás volt a csomagunkban), melyet az első este pálinkakóstolóval színesítettek, változatos és igen ínycsiklandozó finomságokat lehetett megkóstolni. Gratuláluk ez úton is a szakácsoknak. A szobák tiszták, alapvetően kényelmesek. A wellnesz részleg nem túl változatos, de a három fajta szauna számunkra bőven elég volt. A szállásunk egyik gyenge pontja a fürdőszoba volt, melynél minden egy átlag ember magasságában volt. Ez nehézséget, sőt problémát okozott olykor. A csap fölötti tükör egy 150 cm-es embernek nem nyújt segítséget, főleg, hogy ott van csak, odarögzített hajszárító. Figyelmesség a törülközőszárítós radiátor is, de mivel az a wc fölött és mögött volt, még nekem is tornamutatványba került, hogy ráterítsem a vizes ruhákat. A második rossz szájízt adó dolog a számla kifizetésekor ért minket. Azt gondolom, hogy a szálloda elgondolkozhat a könyvelő váltáson, és akkor nem kerül sor olyan esetre, hogy az előleget kétszer számolják fel. Pusztán a jobbító szándék vezérelt abban, hogy ezeket leírtam, mert mi, ezektől eltekintve nagyon jól éreztük magunkat a Három Gúnár Szálloda és a Szállásvadász.hu által ajánlott szilveszteri programok közben.
"Szilveszteri hosszú hétvége a Hotel Három Gúnárban"
2018. január 03. szerda
3.9
Idősebb pár
Classic szoba
3 éjszakát töltött itt
A telt-házas ünnep sem lehet indok arra, hogy a szoba szőnyegpadlózata felületesen legyen porszívózva és a wc csésze matt szürke a vízkőtől. Üdvözlőital helyett némi tisztítószernek jobban örültem volna.
"Szilveszteri csamag "
2018. január 03. szerda
4.6
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
A foglalt csomag szolgáltatásaival nagyrészt elégedettek voltunk, bár a szilveszteri "buli" zenei szolgáltatása gyenge volt. Talán jobb lett volna egy jó DJ, sokkal jobb hangulatot tudott volna csinálni. Így csak zenés estének nevezném. Ez csalódás volt.De minden más program és maga a szálloda nagyon tetszett!
"Hotel Három Gúnár"
2018. január 03. szerda
4.1
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
Amit leginkább ki tudnék emelni a szállodát illetően, az a szálloda konyhája. Rendkívül finom és jól elkészített ételek, és remek éttermi személyzet várja a vendégeket. A szobák elfogadhatók, talán kicsit lehetnének nagyobbak, főleg a fürdőszoba tekintetében. De egyébként mindent rendben találtunk, kellemes 3 éjszakát töltöttünk el itt.
"Eklektikus szolgáltatások"
2018. január 02. kedd
4.1
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda lokalizációja remek, komfortos, programokat is szerveztek, látszoot helyenként az igyekezet. Ugyanakkor a szilveszteri buliban csapnivaló volt a zene, egy pohár pezsgőt nem adtak éjfélkor, amit nyugodtan realizálhattak volna az árban. Tulajdonképpen a korlátlan alkoholfogyasztást is. Ez kicsit sóherségnek tűnt. A reggeli átlgos volt, inkább kommersz, de a vacsora nagyon finom volt.
"Szuper szilveszteri buli volt ! ! !"

2018. január 02. kedd
5
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves, szívélyes volt a recepciónál a fogadás. Barátokkal voltunk, két szobát kértünk egymás mellé, megkaptuk. A szobák tiszták, ízlésesek, szépen berendezettek. Az étterem színvilága, berendezése nagyon kellemes volt. Az evőeszközök ízlésesek. Az étteremben az asztalok között kényelmesen lehetett közlekedni. A lift sokat segített a vertikális közlekedésben. Az alagsori wellnessben a rekreáció biztosított volt. A szilveszteri éjszakára az éttermet fantasztikusan díszítették fel! Az ünnepi étel csodálatos volt! Nagyon kellemesen lehetett a klassz zenére szórakozni! Köszönjük a személyzet kedvességét, mosolyát! Köszönjük a felejthetetlen élményt!
"Édes kettesben a Három Gunárban :)"
2017. szeptember 25. hétfő
4.6
Fiatal pár
Premium szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet messzemenőleg segítőkész, kedves. Éterem jó. Szoba tágas és kényelmes, de a fürdő tisztaságával volt egy kis probléma... A welnessből nekem hiányzik a medence, viszont talán az őszi időpont miatt, lényegében csak ketten voltunk...
"Hétvégi kényeztetés"
2017. június 13. kedd
4.6
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet MINDEN tagja, hihetetlenül kedves, és jókedvű. A hotel remek helyen, a város csodálatos, sok látnivaló. Élmény volt a hétvége. Köszönjük!
"Kecskemét szívében"
2017. május 22. hétfő
3.8
Család nagyobb gyerekkel
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Kecskemét belvárosában, csendes helyen fekvő szálloda remek kiindulópont a környék felfedezéséhez. A családias wellness kellemes ellazulást biztosít.
"at utazo"

2016. szeptember 04. vasárnap
3.9
Család nagyobb gyerekkel
Classic szoba
Pótággyal
1 éjszakát töltött itt
Az etkezes szempontjabol jo a minoseg,izletes finom.Ami nagyon kellemetlenul erintett az a potagy volt,ami az ej kozepen beszakadt,tulajdonkeppen megoldhato lenne(normal aggyal) mert hely az van elegendo.Kivanok sok sikert s sok vendeget! koszonom, tisztelettel Szilagyi Annamaria
"Ismerkedés Kecskeméttel"
2016. augusztus 22. hétfő
4.5
Család nagyobb gyerekkel
4 éjszakát töltött itt
2016. augusztusában töltöttünk 5 nap 4 éjszakát a Három Gúnárban. A szálloda elhelyezkedése nagyon jó, legfeljebb 10 perc sétára van a főtértől, látnivalóktól. Utcára néző lakosztályt kaptunk/egyáltalán nem volt zajos/, ami két gyerekkel is kényelmes elhelyezést biztosított, nagyon tágas, levegős volt. Félpanziós ellátásunk volt, az ételek jó minőségűek, finomak voltak. A személyzet udvarias, segítőkész. A wellness részleg nem nagy, de ott tartózkodásunk alatt nem is igazán volt rá igény, ahogy láttam, amikor használni akartuk, volt rá lehetőség. Nagyon jó, hogy a mélygarázst térítés nélkül lehet használni, ez máshol nem így van. Nagyon kellemes volt ez a néhány nap.
"Kellemes pihenés a HHG-ban"
2016. augusztus 22. hétfő
4.4
Kisgyerekes család
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
A 3 napos kikapcsolódáshoz tökéletes helyszínt választottunk. Az udvarias és figyelmes kiszolgálás mellett, nagyon kényelmes és szép szobában tölthettük az esetéket. Az ár-érték arány tökéletes összhangban volt egymással.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Három Gúnár szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Három Gúnár korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard szoba, Classic szoba és Premium szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Három Gúnár szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.