Hotel Három Gúnár, Kecskemét - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.41 / 5
102
vélemény
4.81
Személyzet
4.38
Tisztaság
4.31
Ár / érték arány
3.92
Kényelem
(szoba)
4.36
Szolgáltatások
4.65
Étkezés
4.72
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (26 darab) számoltuk ki.

Hotel Három Gúnár, Kecskemét >>

Hotel Három Gúnár, Kecskemét - Vélemények, értékelések
  
"Nagyon jól éreztük magunkat. Az ételek finomak és bőséges, a személyzet a vendégekért dolgozik köszönöm szépen"

2023. május 15. hétfő
4.9
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kis légterű volt a toalett és tusoló egy légtérben. Zuhanyozàs utàn vizes volt minden.
"Nagyon jó Szilvesztert töltüttűnk a Hotel Három Gúnárban."
2023. április 29. szombat
5
Baráti társaságok
Superior
3 éjszakát töltött itt
A fürdőszoba kivételével mindennel teljesen elégedettek voltunk. Az üveg fürdőszoba fal zavaró volt. Ha a lámpát felkapcsoltuk a fürdőszobában, szinte átlátszó lett. A zuhany az egész fürdőszobát elárasztotta, a WC-t nem lehetett megközelíteni száraz lábbal. WIFI-t nem használtunk, azért nem értékeltem.
"Remek volt, nagyon jól éreztük magunkat."

2023. január 06. péntek
3.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A zuhanykabin tisztaságával nem voltunk megelégedve. A személyzet és a kiszolgálás kiváló. Az ételek finomak és választékosak voltak.

Hotel Három Gúnár Kecskemét csomagajánlatai - 2 ajánlat

megnézem ▼

"odafigyelés hiányzott, és ezzel elrontották a hangulatot!"

2023. január 03. kedd
4.4
Idősebb pár
Superior manzard
3 éjszakát töltött itt
Wifi 10 percenként megszünt , szilveszteri zene csapnivaló volt, placebo, kivéve az ének, az hamis és kellemetlen volt, étel fele jó volt, a fele nem.
"Szilveszter a Hotel Három Gúnárban"
2023. január 03. kedd
4.1
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
Negatívum: Már a bejelentkezésnél az első benyomás rossz volt. A szálláshelyen a recepciós szolgáltatás színvonala nem megfelelő. Az idős úr, aki a recepción volt felkészületlen, körülményes, bármit kérdeztünk tőle semmire sem tudta a választ. A mélygarázsban parkoltunk, előre kifizettük, viszont amikor el szerettünk volna menni 1-2 órára, közölte az idős úr, hogy nem garantálja, hogy lesz hely ha visszaérkezünk. Ha nem tudunk ott parkolni, akkor majd utólag visszaadják a pénzt. Ez a hozzáállás nem megfelelő. Pozitívum: Az éttermi személyzet kimagasló, beleértve a konyhai személyzetet is. A felszolgálók kedvesek, segítőkészek, gyorsak és precízek. Az étel kifogástalan. Összességében, ha nem lett volna a recepción annyi probléma, a szálláshelyet tudtam volna ajánlani.
"Nehéz kezdés - gyönyörű folytatás !"
2023. január 03. kedd
4.8
Idősebb pár
Premium szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt, az elején kicsit visszariadt ugyan az ember a portán szolgálatot tevő idősebb - Hrabal-i emlékeket idéző -úr kinézetén és viselkedésén, amikor a mikor lehet vacsorázni kérdésre a "kaptak tájékoztatót , olvassák el !" választ adta. De utána minden kisimult.
"Jó emlékű szilveszter a Gúnárban"

2023. január 03. kedd
4.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A szolgáltatások színvonala nagyon jó,udvarias segítőkész személyzet. Jó ötlet a városnéző szilveszteri program idegenvezetővel ami nagyszerű volt.A félpanziós ellátás bőséges,választékos és finom volt.A szobánk fürdőszobájának elrendezése kicsit furcsa volt.
"Vidám és tartalmas Szilveszter, Hotel Három Gúnárban "

2023. január 03. kedd
4.9
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
Elégedett vagyok a hotelben való tartózkodással. Az étterem dolgozói különösen udvariasak voltak. A szoba rendben tartása is kiváló volt, az ott dolgozók is udvariasak voltak. Azt sajnálom, hogy a wellness részleg nem üzemelt, de tudom az okát. Ilyenkor a hotel fel szokott ajánlani fürdő belépőt, ez sajnos nem történt meg. Összességében jól éreztük magunkat, a városnéző program idegenvezetővel nagyon jól sikerült. A belvárosi rész nagyon szép, sok látnivaló van. A fürdőben eltöltött idő is kellemes emlék. Máskor is szívesen ellátogatunk Kecskemétre.
"Szilveszter a Harom Gunarban"

2023. január 03. kedd
3
Baráti társaságok
Superior
3 éjszakát töltött itt
A szoba nagyon kicsi, a fürdö wc üvegajtóval volt elvalasztva a szobatol. Mosdó a szobaban van, alatta a polcon a hajszaritó, ami iszonyú poros. A szekrenybe pakolni nem volt lehetöség, mivel sem polc sem akaszto nem volt benne , igy kihasznalhatatlan. A szilveszteri zenekar sem nyerte el a tetszesemet. Pincérek kedvesek, ügyesek. Idegenvezetö fantasztikusan jo volt, elveztük minden percet.
"Jó pihenési lehetőség! "

2023. január 03. kedd
4.1
Fiatal pár
Superior manzard
3 éjszakát töltött itt
Fontos hogy pontosan írd le milyen igényed van a szobákban lévő ágyakra. Egy kicsit zajos a forgalom miatt de nagyon hangulatos és közzel van a központtól.
"Szilveszter 2022."
2023. január 03. kedd
4.3
Baráti társaságok
Superior
3 éjszakát töltött itt
A földszinti felújított szobában egy zuhany fülkét alakítottak ki, áttetsző üveg fallal, elhúzható ajtóval- egy lépésre az ágytól. Belátás, kilátás zavartalan. Kényelmetlen, zavaró. A wellness egyszerű: finn szauna, infra szauna, gőz kabin, egy zuhany. Medence nincs. De: a személyzet kedvessége, a kitűnő ételek, a jól szervezett programok feledtették a hiányosságokat. Összességében jól éreztük magunkat, kellemes szilvesztert töltöttünk itt.
"Összességében nagyon jól éreztük magunkat."
2023. január 02. hétfő
4
Idősebb pár
Premium szoba
3 éjszakát töltött itt
A szobában a padlószőnyeg nem túl tiszta már, ill. a bútorok,szekrénypolcok kissé porosak voltak.
"Kellenes 2 éjszaka Kecskeméten.0"

2023. január 02. hétfő
4.4
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves volt,az ételek nagyon ízlettek általában. De a menüből kiválasztott kedvenc ételemnél csalódás ért,mert a hús olyan sületlen volt,hogy csak a köretből tudtam fogyasztani. Szép,tiszta volt a szoba,de az átlátszó ajtón keresztül látni minden mozdulatot,ha valaki ráül a wc-re.,na ilyet még szerencsére nem láttunk! Amúgy Kecskemét nagyon szép város.
"Csodálatos Karácsonyi hangulat Kecskeméten."

2022. december 20. kedd
4.6
Idősebb pár
Superior
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó a szálloda elhelyezkedése Kecskeméten, a belvárostól, színháztól pár percre. Az autó biztonságos elhelyezése is biztosított volt. A büféreggeli bő választékú, minden igényt kielégítő. A szoba kicsi, de éjszakai szállásnak elég. Kicsit zavaró volt, hogy a WC és fürdő fala áttetsző, de megszokható. Teljes lett volna a boldogságunk, ha a hotel melletti disco nem tette volna tönkre 2 éjszakánkat (a 4-ből). Az a lélekig hatoló dübörgés (duc-duc) hajnal 4-ig szinte kibírhatatlan volt. Ha legközelebb jövünk Kecskemétre, a péntek és szombat éjszakát biztosan nem itt töltjük.
"Négy csillagos koszos szálloda."
2022. augusztus 30. kedd
2.1
Fiatal pár
Superior
4 éjszakát töltött itt
Ebbe a szállodába az életbe nem megyek vissza. Szörnyű volt. Négy csillagos szálloda létére piszkos, koszos volt minden. A személyzet viszont nagyon kedves, a pincérek profik, kivéve egyet. A recepciósok nem igazán tudtak információval szolgálni szinte semmiről. Az ételek finomak voltak, reggeli, vacsora. A wc. bent van a zuhanyzóba, a mosdó külön kint, az nem igazán tetszett. A zuhanyzóból kifolyt a víz, a légkondiból is folyt a víz. Takarítás szinte egyáltalán nem volt, amíg ott tartózkodtunk egyszer sem volt felmosva az étterem, a folyósok, a közösségi helységek. Érkezéskor a wc, hűtő koszos volt, de az egész szoba koszos, poros volt /ablakok, szekrények, polcok, tv./, ottlétünk alatt sem volt egyszer sem kitakarítva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2022. szeptember 01. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a visszajelzését, így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk.
Nagyon sajnálom, hogy nem itt a helyszínen jelezte a problémáját. Mert akkor a karbantartók elhárították volna a problémát és a szobaasszonyok is jobban odafigyeltek volna. A szobában jelzett gondokat azóta elhárítottuk és takarító személyzet munkáját is jobban ellenőrizni fogjuk. Nem tudom mi történhetett az Önök esetében, mert a lakott szobákban minden nap takarítanak. Az étteremben és a közösségi helyiségekben naponta többször is. Sajnos a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben jóval kisebb a személyzet létszáma, mint indokolt lenne, de igyekszünk orvosolni a helyzetet, felvenni és betanítani új embereket.
Örülök, hogy az éttermünkkel elégedettek voltak. Remélem, hogy a tapasztalt kellemetlenségek ellenére, szép emlékekkel távoztak Kecskemétről!
"Remek 4 napot töltöttünk el a szállodába!"

2022. július 29. péntek
4.9
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
Nagyon szuper volt minden!
"Kettesben a 3 gúnárral"

2022. június 14. kedd
4.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A konyhafőnök csillagos 5-t érdemel. Sajnáltuk, hogy a szauna részleg nem üzemelt és furcsa volt számunkra, hogy a zuhanykabin és a toalett egy légtérben volt.
"Hotel Három Gúnár"
2022. április 19. kedd
3.1
Család nagyobb gyerekkel
Premium szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek nagyon finomak és nagy adagok voltak.A felszolgálás kiváló! Szoba ajtaját nem lehetett belülről bezárni ,fürdőszoba ajtót szintén nem lehetett bezárni. Pótágy kicsi volt egy 11 évesnek (a földön kellett aludnia).Wellness rész csak papíron létezett!!
"Remek húsvét a Hotel Három Gunárban!"

2022. április 19. kedd
4.5
Fiatal pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
Párommal töltöttünk el két éjszakát! Igaz a szobák kicsik de kényelmesek és ragyogó tiszták! A személyzet kedvesége és éttermi felszolgálók kedvesége példa értékű! A konyha ételei választékai pazar! Szálloda központban helyezkedik el. Ajánlom mindenkinek!
"Húsvétolás "
2022. április 18. hétfő
4.4
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
Annyi negatívum volt a szálláson, hogy földszinti szobát kaptunk, aminek az ablaka a dohányzó teraszra nézett. Valaki mindig állt az ablak alatt és nyitni is csak akkor tudtuk az ablakot, ha éppen nem dohányoztak. Kellemetlen volt még, hogy egy gyermek csoport volt elhelyezve a földszinti szobákban, akik este későig, reggel pedig már korán hangoskodtak. Egyebekben kellemes szálloda, jó elhelyezkedéssel és természetesen vannak jobb fekvésű szobák is. Az ételek kiválóak, a személyzet kedves. Húsvéti hétvége lévén kevesen voltak a szállodában.
"Hotel Három Gúnár"

2022. január 17. hétfő
4.4
Család nagyobb gyerekkel
Superior
1 éjszakát töltött itt
A szoba kicsi,de szépen berendezett,a célnak megfelel.Viszont kicsit fura volt a zuhany+wc üvegajtós megoldás,szemben az ablakkal,én minimum egy tapétát tennék az ajtóra.....
"Kecskeméti szilveszter. "
2022. január 09. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A szobába elég érdekes volt a fürdőszoba megoldása, nagyon kicsi és a szoba résztől egy opálos üveggel volt el választava , ami egy kicsit bizarr.
"Kellemes pihenés a Három Gúnárban! "

2022. január 03. hétfő
4.6
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
Finom ételek, gyors kiszolgálás, udvarias személyzet. Ami nem tetszett, nincs ingyenes parkolási lehetőség, az információs pultnál nem mindig kaptam pontos választ.
"Jó éttermi szolgáltatások, gyenge szobák"
2022. január 03. hétfő
3.9
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A superior szoba mérete nem éri el a 4* szintet. A szobához fal nélkül csatlakozó fürdő és WC bizarr megoldás. A szekrényben sem polc, sem akasztó, azaz egy nagy doboz. A szobák közti hangszigetelés nulla. A Wifi gyenge, szakadozó. Kevés parkolóhely, marad a utcán fizetés. Viszont az étterem kiváló. Jó alapanyag, tökéletes ízvilág, nagy adagok. A személyzet képzett, udvarias.
"Itt a vendég királyi bánásmódot kap."

2022. január 03. hétfő
4.6
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Átlagos szállodának gondoltam ezt a szállást, de a személyzet, a tisztaság nagyon sokat dobott rajta!A szobák kicsik, de még az üveg is nagyon szép tiszta. Mindenre is figyelnek! Külön kiemelném az étterem üzletvezetőjét, aki minden vendégre külön figyelmet szentel és érdeklődik, hogy meg van e elégedve! Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert lesik a vendégek minden kívánságát!
"Szilveszter Kecskeméten"
2022. január 03. hétfő
3.9
Kisgyerekes család
Premium szoba
Superior
3 éjszakát töltött itt
Az ételek nagyon finomak voltak. A szilveszteri vacsora is bőséges és ízletes volt. A felszolgálók kedvesek, készségesek voltak. A vacsora kezdő időpontjai nál volt egy kis zavar:fél 8ra volt írva és két alkalommal is módosítva lett 6 órára. Ezt véletlenül vagy későn tudtuk meg.
"Egy vidám évvégi hétvége! "

2022. január 03. hétfő
4.6
Idősebb pár
Premium szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda minden igényt kielégített. A reggelinél a vacsoránál a személyzet profi volt kedves és szolgálatkész. A reggeli vacsora finom volt bőséges ízletes. Tisztaság felsőfokon mind a folyosókon mind a szobába. Szilveszter napi városnéző túra nagyon jó ötlet volt profi idegenvezetéssel. Ami nem tetszett az a recepció diszkréciója volt. Idézem"-ott viszi a k... az ásványvizet! Mindennek ellenére nagyon jól éreztük magunkat.
"Következő szilveszter ugyanitt"
2022. január 02. vasárnap
5
Egyéni utazó
Superior
3 éjszakát töltött itt
Kényelmes , pontos, udvarias, kitünő ellátás...a lehető legjobb!
"Nem úgy alakultak a dolgok..."
2022. január 02. vasárnap
3.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A tájekoztatás, szervezés hiányos volt. A WIFI a szobában nem működött, csak a közösségi terekben. A szoba kicsi és rossz beosztású, egy 4 csillagos hotelben ez nem elfogadható. Az online bejelentkezés miatt már személytelen a megérkezés, pedig nem olyan hatalmas a szálloda. A pincérek kedvesek, segítőkészek voltak, de mégsem éreztem igazán jól magamat. A tény, hogy este 1/2 8- - -kor van vacsora, nekünk nagyon kényekmetlen volt. Soha nem étkezünk ilyen későn. Eddig ezt sehol más helyen tapasztaltuk, pedig rengeteget utazunk.
"Klassz hétvége volt!"

2021. december 06. hétfő
4.5
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
Rendben volt minden!
"Hotel Három Gúnár"

2021. október 04. hétfő
4.3
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A 2 nap alatt nem tudtuk igénybe venni a Wellness szolgáltatást, amit állítólag külsős megbízott üzemel./Van, de nem üzemel 4 csillagnál?/ A személyzet udvariasan kezelte a reklamációkat. A TV vertikális adói/RTL, TV 2/ nem volt foghatók. Az étkezések és a szálloda elhelyezkedése viszont kitűnő volt. A mélygarázs helyeinek igénybevétele is nagyobb szervezettséget igényelne.
"Hotel Három Gúnár"

2021. szeptember 18. szombat
4.8
Idősebb pár
Superior
3 éjszakát töltött itt
A félpanziós ellátásnál a személyzet rendkívül barátságosak, kedvesek. Szuper a mélygarázs is az autóknak. A fittness terem viszont elég gyenge egy négycsillagos hotelhez képest.
"Hotel Három Gúnár"

2021. szeptember 07. kedd
4.4
Kisgyerekes család
Superior
4 éjszakát töltött itt
A képeken nem látszott de a zuhanyzóban volt bent a WC, ami a szobától egy üvegfallal volt elválasztva. A svédasztalos reggeli nagyon szegényes egy 4 csillagos szállodához képest és minden nap ugyanaz A személyzet kedves, udvarias minden kérésünket azonnal teljesítették.
"Remek hétvége a Hotel Három Gunár Szállodában "

2021. szeptember 06. hétfő
5
Idősebb pár
Superior
4 éjszakát töltött itt
Jó Árarány értékű szállás.Közel a Központhoz. Finom ételek.Segítőkész személyzet. Tiszta,jól felszerelt szoba.Másoknak is szívesen ajánlom.Máskor is szívesen töltenék el egy hosszú hétvégét.
"Hotel Három Gúnár"
2021. augusztus 20. péntek
3.6
Fiatal pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A tisztasággal nagyon megvoltunk elégedve. A reggeli is kiváló. A szobában az ágy kényelmes éjszaka lehet pihenni, mert csendes a környék. Sajnos viszont a fürdőszobával nem voltunk elégedettek. A mosdókagyló a szobában van helyhiány miatt. A tusoló és a wc csak egy félig átlátszó üveggel van elválasztva a szobától. Zuhanytálca és zuhanyfüggöny nincs. Igy tusolás után mindenhol áll a víz, a wc-t csak akkor lehet használni ha a vizet letörölgetjük róla. Sajnos ez miatt az ár- érték arány nekünk nem volt megfelelő.
"Remek hétvége a Három gúnárba."
2021. augusztus 02. hétfő
4.8
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A Wifi lassú volt, A személyzet, az ételek minősége, a tisztaság kiváló. A parkolás nem ingyenes.
"Nyugodt ügyintézés Kecskeméten"

2021. június 07. hétfő
4.5
Idősebb pár
Superior
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon csendes utcában található, de mégis egy rövid sétával elérhető a városközpont. A személyzet, a tisztaság, az ételek minősége kifogástalan volt. Ami furcsa, hogy a zuhanyzó és a wc egy pici területen van együtt egy elhúzható üvegajtó mögött a szobában.
"Pihi a belvárosban."

2020. július 06. hétfő
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Segítőkész , kedves személyzet, tiszta környezet.
"Hotel Három Gúnár"

2020. január 06. hétfő
3.6
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Szolnokról érkeztünk,meg voltunk elégedve a tisztasággal és a szemályzettel,késségesek voltak és udvariasak.Étkezés nem volt változatos,szilveszter után csak a maradékok voltakmfelszolgálva. Minden más tökéletes volt.További sok sikert.B.U.É.K Pál- Szabó Ferencné
"Remek hétvége a Három Gúnár Hotelben"

2020. január 03. péntek
4.6
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállás, a kiszolgálás és az étkezés kiváló! A portás fiatalember nagyon segítőkész, rohant helyet keresni az autóinknak, mert nem tudtunk hol parkolni. A szauna is remek, csak nincs pihenőhely, és rövid ideig volt nyitva. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, remek 3 napot töltöttünk ott. / baráti társasággal, 10 fővel voltunk /
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Tisztelt Koloszár Erzsébet!

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta és örömmel tölt el, hogy jól érezte magát nálunk! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt kollégáink segítőkészségével.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. A megújult Énidő Központunk nyitvatartása már hosszabb, hogy vendégeink tovább élvezhessék a szolgáltatásokat.
Reméljük lesz alkalmunk ismét a vendégeink között üdvözölni Önt!
Köszönettel:

Kurczné Bercsényi Viola
"Remek étkeztetés, de gyenge egyéb szolgáltatás"
2019. szeptember 17. kedd
3.9
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkezés, a szálloda elhelyezkedésekiváló. A wellness csak részben volt elérhető, így nem érte meg az árát. Ez nagy csalódás volt. Egy négy csillagos szállodában kellene, hogy legyen szabad konnektor a szobában, talán még kapaszkodó is a zuhanyzóban.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta és örömmel tölt el, hogy jól érezte magát nálunk! Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szállodánk éttermével és elhelyezkedésével.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. A szobákkal kapcsolatos észrevételeit is nagyon köszönjük, idén elkezdtük a szobák felújítását, hogy a jövőben megfeleljünk a felmerült igényeknek. A wellness részlegünk helyett megnyitott az Énidő Központunk amely a szaunán kívül fitness gépekkel, masszázzsal és halpedikűrrel várja a vendégeket.
Reméljük lesz alkalmunk ismét a vendégeink között üdvözölni Önt!
Köszönettel:

Kurczné Bercsényi Viola
Sales Manager
"Kecskeméti kirándulás"
2019. augusztus 29. csütörtök
3.5
Kisgyerekes család
Premium szoba
2 éjszakát töltött itt
Két éves kisgyerekünkkel mentünk, azért választottuk ezt a szállodát, mert gyerekmenüt ígértek és gyerekpancsolót. Ehhez képest a lányunknak csak kérésre hoztak tányért esténként, gyerekmenü nem volt, a miénkből kapott mindig vacsorára. A wellness részlegből csak a szauna működött, ez is akkor derült ki, mikor második este lementünk köntösben, ott közölték, hogy már egy hete nem működik. A portán azzal fogadtak érkezéskor, hogy bármikor mehetünk wellnesselni...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta. Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk.
Elnézést kérek a wellness részleggel kapcsolatos problémákért és hogy a kollégám nem tájékoztatta Önöket. A tavalyi év végén a wellness részlegünket felújítottuk és megnyitott az Énidő Központot, új szolgáltatásokkal. Pontosan azért, hogy a jövőben magasabb színvonalú szolgáltatást tudjunk nyújtani a vendégeinknek. Az étteremben tapasztalt kellemetlenségért is elnézést kérek.
Remélem ezzel együtt jól érezték magukat Kecskeméten!
Köszönettel:
Kurczné Bercsényi Viola
Sales Manager
"Három remek nap."

2019. június 28. péntek
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt,kivéve a fürdöszoba mosdoja törött volt.Az ételek finomak,böségesek voltak. A személyzet udvarias segitő kész.A központi látnivalok ,nagyon közel vannak.
"Majdnem tökéletes."
2019. április 30. kedd
4.6
Idősebb pár
Classic szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness részleg szorul fejlesztésre,egy úszómedencére mindenképpen szükség lenne. A fürdőszobában a zuhanyzófej fixen rögzìtve van,jó lenne,ha szabadon mozgatható lenne. A szállodához tartozó szórakoztató részre ráférne némi hangszigetelés,mivel ott tartózkodásunk egyik napján éppen hajnalig tartó buli volt,mely miatt hajnali 4-ig lehetetlen volt aludni a hangos zenétől. Az ételek nagyon finomak voltak,a kiszolgálás pedig kifogástalan. A szálloda elhelyezkedése kiváló,minden fontos látnivaló a közelben,néhány perc sétára van.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Három Gúnár, Kurczné Bercsényi Viola - Sales Manager
2020. február 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta. Nagyon örülök, hogy az éttermünkkel és a felszolgált ételekkel elégedettek voltak.
Hálásak vagyunk a visszajelzéseiért, mert így tudjuk mely területen kell még fejlődnünk. Sajnálom, hogy nem volt elégedett a wellness részlegünkkel. Idén megnyitott a megújul Énidő Központunk, amely új szolgáltatásokkal várja a vendégeket. A szobákat is felújítjuk és a munkálatok során az Önök jelzéseit is figyelembe vesszük. A zajos esti program miatt is elnézését kérjük.
Remélem a tapasztalt kellemetlenségek ellenére jól érezték magukat Kecskeméten!
Köszönettel:
Kurczné Bercsényi Viola
"Jól éreztük magunkat"

2019. március 27. szerda
4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A második vacsoránál a velünk levő rokon-pár - szerintünk is jogosan - kifogásolta a kacsasült és - másik adag - sülthús minőségét. Korrekt volt a személyzet, nem számolták fel az elfogyasztott üdítőket/sört.
"Kellemes napokat töltöttünk el!"
2019. január 06. vasárnap
4.5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A Wellness szolgáltatással nem voltunk elégedettek. A fürdőköntös,amit kaptunk használt és szakadt volt.
"Szilveszter a Három Gúnárban."

2019. január 02. szerda
3.9
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon közel van a központhoz, mégis csendes környék. A szálloda közösségi része szépen felújított, a standard szoba méretével nincs különösebb probléma. A Tv lehetne egy kicsit nagyobb. A zuhanyzóban rossz megoldásnak a fix zuhanyrózsát, mivel annyira kicsi a kabin, hogy a kezdő hideg víz elől nem lehet elhúzódni. Szilveszter éjjel 3 órakor csak hideg vízben tudtunk zuhanyozni. Az ellátás és a választék megfelelő színvonalú volt. A szilveszteri program hagyott kivetnivalót maga után. (Táncos fiatalok és a zenét szolgáltató "művész úr".)
"Remek hetvege a harom gunar hotelba"

2019. január 02. szerda
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elegedetek voltunk a szilveszteri este nagyon jo volt a szemelyzet kivalo figyelmesek kedvesek nagyon szepen koszonunk mindent
"Páratlanul jól sikerült Szilveszter a Három Gúnárban"

2019. január 02. szerda
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Várakozáson felül jól sikerült a szilveszteri tartózkodásunk a 3 Gúnárban. Mind a személyzet, mind a szolgáltatások kifogástalanok voltak. A zenészek fantasztikus hangulatot teremtettek. A cimbalomművész egyedi produkció, össze is barátkoztunk vele egy kicsit. Az étkezéssel is elégedettek voltunk, minden finom volt. A szálloda belvárosi elhelyezkedése külön öröm volt, kellemes sétákat tettünk. Talán egy kis megjegyzés: a szállodai szoba fürdőjében nagyon hiányzott egy kézi zuhany, a fölső zuhanyrózsa pedig rossz volt: szanaszéjjel fröcskölt.
"A Hotel Három Gúnár egy nagyon kellemes hely"

2019. január 02. szerda
4.1
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A Szilvesztert töltöttük a szállodában a barátnőmmel. Nagyon kellemes hely,szép tiszta. Az ételek nyagyon finomak és bőségesek voltak.Két megjegyzésünk azonban lenne: A fürdőszobában ami nem túl nagy-ez nem baj-,de szükség lenne több fogasra mivel a törölközőket sem nagyon lehet elhelyezni két fördőköpenyt,vagy azt a néhány apróbb ruhadarabot pláne. A szilveszteri vacsorához,ami remek volt kaptunk egy pezsgőkoktélt,viszont az éjféli koccintáshoz már nem. Talán ezt a pezsgőt jobb lett volna akkora tartogatni. Ezek csak apróságok M. Ilona

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Három Gúnár szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Három Gúnár korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic szoba, Superior manzard és Premium szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Három Gúnár szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a baráti társaságok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.

További népszerű szálláshelyek, melyek érdekelhetnek
félpanziós ellátással, wellness szolgáltatásokkal, bowling kedvezménnyel, wellness-masszázs kedvezménnyel
93.800 Ft / 2 fő / 2 éjtől csodás félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, Wellness Centrum és Szauna Világ használattal, a Hotel Móló strandjának korlátlan használatával, fürdőköpeny és törölköző bekészítéssel
98.098 Ft / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, wellnessrészleg használattal, billiárd használattal
73.280 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, korlátlan wellnessrészleg és fitneszterem használattal, kreatív kuckóval
80.580 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, wellnessrészleg használattal, parkolással
0 Ft / 2 fő / 4 éjtől kiváló félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
félpanziós ellátással, üdvözlőitallal, wellnessrészleg használattal, fürdőköntös és törölköző bekészítéssel, parkolással
81.600 Ft / 2 fő / 2 éjtől félpanzióval
infoLegkedvezőbb ár a csomag érvényességi időszakában. Add meg a dátumokat az oldal tetején az árak pontosításához!
Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2023 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.