Tisza Alfa Hotel, Szeged - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

3.96 / 5
47
vélemény
4.00
Személyzet
4.50
Tisztaság
4.10
Ár / érték arány
3.80
Kényelem
(szoba)
3.80
Szolgáltatások
3.80
Étkezés
3.90
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Tisza Alfa Hotel, Szeged >>

Tisza Alfa Hotel, Szeged - Vélemények, értékelések
  
"Jó ár-érték arány, átlagos szállás"
2021. október 05. kedd
3.5
Fiatal pár
Kétágyas Silver szoba
1 éjszakát töltött itt
Összességében nagyon jó ár-érték arányú szálloda. Az elhelyezkedése nem a legjobb, de azért nincs is messze a belvárostól. A személyzet többsége nagyon kedves és figyelmes volt, de a konyhai személyzet inkább sértésnek vette, hogy szeretnénk reggelit kapni. Összességében átlagosnak ítélem a szálláshelyet. Nincs semmi, ami miatt nagyon rosszat írnék róla, de nagyon jó sincs.
"Munkásszálló Szegeden"

2021. szeptember 27. hétfő
2
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas Silver szoba
2 éjszakát töltött itt
Az egész szálloda egy lepukkant épület. A személyzet szörnyű, a reggeli szörnyű.
"Tisza Alfa Hotel"

2021. július 16. péntek
5
Egyéni utazó
Kétágyas Silver szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt!Talán a tv-t lehetne magasabbra helyezni!

Tisza Alfa Hotel Szeged csomagajánlatai - 1 ajánlat

megnézem ▼

"Remek Szilveszter Szegeden !"

2020. január 03. péntek
4.6
Idősebb pár
Kétágyas Silver szoba
2 éjszakát töltött itt
Kellemes hely ,csend , nyugalom .A személyzet segítő készséges . A szoba tiszta ,ágy kényelmes .
"Tisza Alfa Hotel"

2019. október 24. csütörtök
4.3
Idősebb pár
Kétágyas Silver szoba
3 éjszakát töltött itt
Nem vagyunk gyakorlott utazók, de ez a hotel nagyon megfelelt az igényeinknek. A személyzet előzékeny, segítőkész volt. A környékbeli lehetőségekről keveset tudtak. Szeged gyönyörű város, ide bármikor visszatérnénk.
"Kellemes hétvége Szegeden"

2019. szeptember 09. hétfő
5
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas Silver szoba
1 éjszakát töltött itt
Teljes mértékben elégedett voltam.Ár-érték arány kiváló. Családias, barátságos hely. A személyzet segítőkész.
"Tisza Alfa Hotel"
2019. augusztus 31. szombat
4.9
Idősebb pár
Kétágyas Silver szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves,segítőkész fiatal személyzet. Könnyű megközelítés nincs messze a városközponttól.
"Nagyon jó hétvége volt a Tisza Alfa Hotelben"

2018. szeptember 17. hétfő
4.6
Egyéni utazó
Egyágyas Silver szoba
3 éjszakát töltött itt
Közel van a központhoz és a buszpályaudvarhoz.
"Szegedi túra"

2018. augusztus 28. kedd
4.6
Fiatal pár
Kétágyas Silver szoba
3 éjszakát töltött itt
A hotel személyzete nagyon segítőkész volt. A kései érkezésünk ellenére is több hasznos információt kaptunk. Sajnos vasárnap reggel valaki letörte az autónk visszapillantó tükrét. Ugyan a kamerafelvételből nem tudtuk meg, ki volt az elkövető, de szerencsére a személyzetnek köszönhetően vissza tudtuk szerelni illetve haza tudtuk jönni. Ezúton is köszönjük a segítséget a személyzetnek. Az étkezésre illetve a szolgáltatásokra azért adtam csak 4 csillagot, mivel lehetne akár vacsora lehetőséget is biztosítani. De ennek ellenére a reggeli bőséges volt.
"Tisza Alfa Hotel"

Kerekegyháza, Magyarország 2018. február 25. vasárnap
3.1
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Az előrefizetés számomra érthetetlen és udvariatlanság és mikor ezt szóvátettem a válasz az volt: "akkor nincs szoba" :-(
"Pihenésnek remek volt"
2017. december 14. csütörtök
3.8
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Az àgy nagyon kényelmetlen volt, és sétàval nagyon messze van a belvàrostól.
"Tisza Alfa Hotel"
2017. szeptember 05. kedd
2.5
Idősebb pár
Kétágyas Silver szoba
2 éjszakát töltött itt
Tisztaság: A szoba faláról lelógott a pókháló , az ágynemű foltos volt. Kényelem: Az ágy katasztrofális , úgy nyikorog mint egy 100 éves szekrény , addig volt jó amíg nem kellett megmozdulni. A fürdőszobában a zuhanyfülkébe még a tusfürdőnek sincs egy tartó feltéve. Személyzet: Ha nem köszöntöm előre észre se vettek. Akármit kérdeztem semmire nem tudták a választ, mintha nem is ott dolgoznának. Félpanziót kértünk, ami azt takarta, hogy a vacsorát egy étteremben fogyasztottuk el. De kérdésünkre , hogy ez , hogy fog működni , várnak -e minket? Hogy rendelhetünk ? Milyen összegbe? Étlapból ? Semmit nem tudott a recepciós. Ennek függvényében az étterem ért egyedül 5 csillagot .Nagyon finoman, jól főznek, nagyon kedvesek voltak.
"Három szép nap Szegeden."

2017. június 27. kedd
3.9
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Ár-érték aránynak megfelelő szolgáltatás és színvonal,kedves, segítőkész személyzettel. Teljes mértékben meg voltunk elégedve,jól éreztük magunkat.
"Hosszú hétvége Szegeden"

2017. április 24. hétfő
5
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
A szállás tiszta, kényelmes, olcsó, a reggeli finom. Kicsit hátrány, hogy nincs saját étterme, (emiatt nem érdemes máshova menni)de ár-érték arányban tökéletes. A személyzet kedves.
"családi pihenés "
2016. november 04. péntek
4.4
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
Csak a pótággyal volt baj, kényelmetlen volt és minden mozdulatnál nyikorgott.
"Közel a belvároshoz"
2016. október 17. hétfő
4.1
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon jó választás, ha csak alvásra választjuk. Nincs helyben szolgáltatása, de rugalmasan és kedvezően tudnak bármilyen belépőjegyet beszerezni. A reggeli bőséges volt, a választék megfelelő. A szoba tiszta, rendezett.
"Elmegy kategória."
2016. szeptember 01. csütörtök
2.9
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
Nem hinném a szálloda örül a mi értekelésünknek, de sajnos nem mondhatok mindenre jót, ha számunkra nem az volt.Amit kiemelnék, hogy személyzettel teljes mértékben meg vagyunk elégedve, de sajnos minden másról ezt nem mondhatom el. Voltunk már elég sok 4* szállodában Pl: köztük a Hotel Erkel és Eger Parkhotel vagy Zalakaros. (ahová szíves vissza is megyünk bármikor)Mindenhol díjmentesen tudtunk parkolni a mozgáskorlátozott kártyával itt viszont nem engedélyezték. Ezt egy én eléggé nehezményezem. Alapvetően igyekeztünk minél kevesebbet időt tölteni a szállodában. Az egyik gyereknek a pótágynál magasabb volt az oldala az ágynak mint szivacs ezért szegény többször is beütötte, hol a lábát hol a kezét. Erre azért nem ártana odafigyelni gyerekek esetében.Több helyre is szívesen vissza megyünk, de Szeged egy kicsit csalódás volt nekünk.
"Tökéletes kikapcsolodás,lazulás a Hotel Alfa Szegedben."

2016. augusztus 02. kedd
4.9
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
A Hotel Alfa nagy előnye hogy csendes,nyugodt környezetben található.Nincs messze a belvárostól és a gyönyörű,látványos piachoz.A személyzet aranyos,segítőkész.Az éttermük a hotelben hangulatos,tiszta ami az egész szállodára igaz.Ami hiányzott hogy ebédet vagy vacsorát nem készítenek.A szobánk tágas kényelmes volt.Az ágyak nagyon kényelmesek,a klíma szuper.A hűtővel volt gondunk mert inkább melegített mint hűtött de ez a rosszul kivitelezett ajtóknak köszönhető.A tv szuper volt akár csak a fürdő szoba.Nagyon jó volt hogy a szoba ablakon szúnyogháló van így reggelente szúnyog mentessen élvezhettük a friss levegőt. Köszönettel:Csóka Tibor és felesége
"Jó pihenés"
2016. július 13. szerda
4.1
Idősebb pár
Egyágyas Silver szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda folyosói melegek levegőtlenek voltak, szellőztetés ablakok árnyékolásának hiánya miatt.
"Hotel Alfa Szeged apartmanja kiváló választás nagy család részére"
2016. május 17. kedd
4.1
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Ajánlom a Hotel Alfa apartman részét több generációs családnak. Nagyon tetszett a két hálószoba + nappali elrendezese es mérete (80m2) a hotel 3.emeleten. Nagyon kedvesek es segítőkészek a recepción dolgozó hölgyek, kéreseinkre azonnal talaltak megoldást (az apartman konyháján csupán egy főzőedény volt, kerestek nekünk még két lábast). Villamossal gyorsan elérhetők Szeged nevezetességei. Hiányzott a konyhából a vízforraló es a mikrohullámú sütő. A kisebbik hálószobában az ágy matraca nem kényelmes. A lepcsohaz világítás túl rövid ideig működik, az utolsó lépcsőket sötétben kell megtalálni.
"Alfa Hotel Szeged"
Budapest 2015. szeptember 01. kedd
3
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Nem volt sehol szúnyogháló, és nagyon hangos volt az éjszaka
"A zajos szunyoginvazio"

2015. augusztus 02. vasárnap
3.1
Kisgyerekes család
4 éjszakát töltött itt
A szalloda epulete rendezett, tiszta, de egy forgalmas, zajos ut mellett talalhato. Ket szobabol az egyikben nem mukodott a hutoszekreny, a tv csatornak szama keves es rossz a kepminoseg. A wifi rendben mukodott. A reggeli rendben volt, de lehetett volna bovebb a valasztek es a gyumolcslevek minosege nagyon silany es a svedasztal a bejarat melletti szuk folyoson talalhato. Az altalunk kert ket egymas mellett levo szoba kb. 5 meterre nyilt egymastol es kozte volt a takaritoszer tarolo, ahonnan mar koran reggel athallatszott a zaj. Ejszakankent rengeteg szunyog volt meg csukott ablakok mellett is. A szemelyzet kedves volt, de sok esetben nem tudtak informaciot adni es a plusz szolgaltatasokrol nem adtak kello es megfelelo tajekoztatast, pl. nem szoltak, hogy a furdo ahova belepojegyet adtak, csak delben nyit. Osszessegeben draganak talaltam a szolgaltatas szinvonalahoz.
"Pihentető három nap a Hotel Alfában"
2014. november 25. kedd
3.6
Idősebb pár
Kétágyas Silver szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése és a szoba tetszett. A személyzet kedves és segítőkész volt. Kicsit furcsának tartom,hogy a két éjszakás foglalásnál csak egy este biztosítanak vacsorát.
"Az első hűvös őszi hétvége Szegeden"
2014. október 28. kedd
3.9
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
A szobával nem volt semi probléma. Csendes, tiszta, kényelmes. A liftet hiányoltam. Javasolom átrendezni az étkezőt, úgy, hogy a svédasztalnál sorbanállók ne legyenek útban egymásnak. Sajnos lemaradtunk az El classico Reál-Barca meccsről, mert nem lehet fogni a szállóban a Sport Tv-2 adását. Összességében jól éreztük magunkat.
"Akciós hétvége Szegeden"
2014. október 13. hétfő
3
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
3 éjszaka 2 éjszaka áráért.Szoba:hideg.Hűtő:nincs.Ágy:egyik iszonyúan nyikorgott,rugók érezhetők.Első reggeli:több napos zsemle,összeszáradt főtt tojás,nem kaptunk rántottát,virslit(ez volt az ingyen reggeli?).Irtózatos (buggyant?)ivólé.Továbbiakban:ugyanaz a lé,hideg rántotta+virsli(8-kor!).

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Tisza Alfa Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Tisza Alfa Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Egyágyas Silver szoba és Kétágyas Silver szoba.

Kiknek ajánljuk a Tisza Alfa Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a nagygyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.