Auris Hotel Szeged Szeged

szálláshely átmenetileg nem foglalható.
Auris Hotel Szeged, Szeged - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.5 / 5
KIVÁLÓ
34
vélemény
4.60
Személyzet
4.70
Tisztaság
4.30
Ár / érték arány
4.70
Kényelem
(szoba)
4.30
Szolgáltatások
4.40
Étkezés
4.70
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Auris Hotel Szeged, Szeged >>

Auris Hotel Szeged, Szeged - Vélemények, értékelések
  
"Kényelmes, modern sziget a belváros közelében."

2022. június 15. szerda
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda közel van a belvároshoz, modern kialakítású, kis ékszerdoboz. Nem nagy területen helyezkedik el, de jó tervezéssel, ízléssel van kialakítva. A szoba szép, az ágy kényelmes. Az étterem elegáns, a reggeli minőségi, bőséges és finom.
"Kellemes kikapcsolódás Szegeden!"

2021. szeptember 11. szombat
4.5
Baráti társaságok
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése, tisztasága teljesen rendben volt a szomszédban építkezés zajlik és korán kezdték a munkát, így többször erre ébredtünk. A szobából hiányzott a hűtőszekrény, de az ágy meglepően kényelmes volt. A reggeliztetés kiválóan szervezett, bőséges, választékos a személyzet kedves, figyelmes. Ha Szegeden járok, biztos ott szállok meg. Anikó
"nyári pihenés"

2021. augusztus 25. szerda
3.1
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A szállás teljes díját,a szoba megtekintése előtt érkezéskor elkérték sunyi módon,mivel a szálloda közvetlen szomszédságában építkezés folyik.A mi szobánk közvetlenül az építkezés mellett volt.Reggel 7 órakor a láncfűrész és agregátor hangjára ébredtünk,reggeli közben a falat fúrták,egymás hangját sem hallottuk.A szobában sem hűtő sem saját széf nem áll rendelkezésre.A csomagban szereplő kuponokat csak kérésre állították ki,nem kaptuk meg a szoba kártyájával együtt. A szálloda elhelyezkedése ezt leszámítva nagyon jó,a szobák tiszták,a személyzet kedves.
"Jó időben jó helyen az Aurisban."

2021. augusztus 19. csütörtök
4.8
Fiatal pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Modern, tiszta, jó elhelyezkedésű szálloda. Sajnos vacsorázni nem volt lehetőség (személyzet szerint - érdeklődés hiánya miatt). Mindenki (Takaritók , recepciós, gondnok) barátságos. Jó időnk volt így problémamentesen használhattuk a (csak ez volt) a medencét, ami megfelelő volt számunkra.
"Auris Hotel Szeged"

2021. május 21. péntek
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Piti dolog, de nincs megoldva, WC papír elhelyezése és hozzáférése.
"Kellemes őszi napok Szegeden"

2020. október 08. csütörtök
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Szimpatikus szolgálatkész fiatal csapat !
"Csodás hét a Hotel Aurisban"

2020. augusztus 31. hétfő
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon elégedettek voltunk a szállással ,remek és nagyon kedves személyzetük van , nagyon jólesett ,hogy apró figyelmességekről is gondoskodnak. Legközelebb is Őket fogjuk választani ,ha Szegeden járunk!
"Mindenkinek ajánlom az AURIS Hotelt!"

2020. június 30. kedd
4.9
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Az értékelésemből látszik, hogy meg voltunk elégedve a szállodával. A szolgáltatások értékelésénél azért adtam 4 csillagot, mert a WIFI erőssége erősen változó volt és a TV képe-hangja széteső volt. Nem volt zavaró mert nem TV-t nézni mentünk Szegedre. A személyzetnek köszönünk mindent!
"Csodás hosszú hétvége az Auris Hotelben!!! "

Budapest 2019. augusztus 21. szerda
5
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Gyönyörű szép, nagy teraszos, világos,kényelmes De luxos szobát kaptunk!!! A reggeli nagyon bőséges, nagy választékkal, finom kávéval, és minden reggel frissen sütött palacsintával, friss pékáruval volt feltálalva. Mi szem-szájnak ingere, valóban meglepő volt a kínálat, nagy szállodákban sem szokott ilyen választék, frissesség lenni. Jó volt lemenni reggelizni! A szobánk, gyönyörű, kényelmes, nagy konyhával,étkezővel együtt! Teraszunk a medencés kertre nézett! Minden nap, mivel jó idő volt, fürödtünk, napoztunk, és pihentünk. A Dóm tértől tényleg pár perc séta! Legközelebb is ezt a szállodát fogjuk választani. Tisztaság ragyogó, köszönet a takarító személyzetnek. A recepciós személyzet végtelen kedves, mosolygós és udvarias volt. Bárkinek merjük ajánlani.!!!
"Auris Hotel Szeged"

2019. július 31. szerda
4.8
Egyéni utazó
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
A hütö hiányzott a szobába.p
"Szeged"

2019. július 18. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Tiztaság,elhelyezkedés, a személyzet kedvessége!
"Auris Hotel Szeged"
2019. július 14. vasárnap
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
1 éjszakát töltött itt
Remek reggeli , kedves szemelyzet
"Auris Hotel Szeged"

2019. február 20. szerda
4.9
Fiatal pár
Junior lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Franciaágyas szobát kértem, ehhez képest 2 egyszemélyes ágy volt összetolva. Ezt leszámítva gyönyörű, tisza szoba volt hatalmas erkéllyel.
"Auris Hotel Szeged"

2018. október 27. szombat
5
Fiatal pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
A recepción dolgozó hölgyek rendkívül segítőkészek voltak! Köszönöm!
"Szegedi hétvége kettesben"

2017. augusztus 07. hétfő
4.6
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
A hőségben nagyon jól esett érkezés után csobbanni a hűs medencében és elkortyolni a welcome drinket. A szoba kényelmes és tiszta, bekapcsolt légkondival várt ránk. A hoteltől mindössze pár perc sétával eljuthatunk a dómig.
"Kellemes hétvégi ellazulás Szegeden"
2016. január 25. hétfő
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Kiváló helyen van a hotel, a városközpontban, mégis csendesek a szobák, jól lehet pihenni. A személyzet barátságos és segítőkész volt, a reggeli bőséges, változatos és nagyon finom. Ajánlom mindenkinek, aki tényleg szeretne kikapcsolódni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Auris Hotel Szeged, Szabó Norbert - FO Manager
2016. február 01. hétfő
Örömünkre szolgál, hogy ennyire pozitívan ítélték meg Hotelünk, remélem hamarosan újra találkozhatunk majd Önökkel.
Üdvözlettel:
Szabó Norbert
FO Manager
Hotel Auris

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Auris Hotel Szeged szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Auris Hotel Szeged korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Junior lakosztály, Superior szoba és Standard szoba.

Kiknek ajánljuk az Auris Hotel Szeged szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a fiatal párok, az idősebb párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2025 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.