Cardoner Hotel, Pilisszentkereszt - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.6 / 5
KIVÁLÓ
4
vélemény
4.75
Személyzet
4.75
Tisztaság
4.75
Ár / érték arány
4.50
Kényelem
(szoba)
4.25
Szolgáltatások
4.50
Étkezés
4.50
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 4 értékelés alapján számoltuk ki.

Cardoner Hotel, Pilisszentkereszt >>

Cardoner Hotel, Pilisszentkereszt - Vélemények, értékelések
  
"Egy kitűnő nap a Cardoner Hotelben"

2024. április 29. hétfő
4.9
Idősebb pár
Classic
1 éjszakát töltött itt
Kiemelten kedvesnek tartottuk a személyzetet, rögtön a megérkezés után. -- Kérésünkre, azonos áron sikerült a standard kategóriában teraszos szobát kapnunk, helyben átírták, s nem csalódtunk, pazar kilátásban volt részünk ott-tartózkodásunk folyamán. -- Az éttermi kiszolgálás, a felhozatal kitűnő volt. -- Talán a wellness-szolgáltatás (picike jazuzzi-medence) hagyott kívánnivalót maga után --, de a wellness-részleg többi részével meg voltunk elégedve.
"Csodás környezet, szépen felújított épület, némi meglepetésekkel..."

2024. március 24. vasárnap
3.8
Idősebb pár
Classic
2 éjszakát töltött itt
Mivel magam is meg szoktam nézni egy-egy hely választása előtt, a már ott korábban tartózkodók értékelését, hiszen az segít a döntésben, így az alábbiakat tartom fontosnak megjegyezni a Cardoner Hotellal kapcsolatban: Maga az épület természetesen csodálatos helyen van a Pilisben, Dobogókőn. Kellemes, környezetbe illő maga a Hotel is, szépen felújítva. Így ilyen értelemben tökéletesen azt találtuk, amire számítottunk, sőt, talán jobbat is. A szobákban, és az egész épületben nagy volt a tisztaság, így minden elismerésünk ilyen értelemben a személyzetnek. A pozitívumok mellett azonban sajnos adódtak negatívumok is. Melyek ezek? A szobából nagyon hiányzott a hűtőszekrény. Úgy gondolom annak ma már alap felszerelésnek kellene minősülnie. A másik negatívum a fogható TV-csatornák minimális száma. Lényegében csak a magyar "alap-adók" nézhetőek. No persze, nem TV-t nézni megy az ember ilyen csodálatos helyre, de azért, ha esetleg rossz idő van, vagy este elalvás előtt ráfanyalodik a TV-re is, és ez a választék semmiképpen sem elégített ki a mi elképzeléseinket. Ami azonban ennél is meglepőbb volt számunkra az az első esti vacsora helyzet volt. Viszonylag hosszú a vacsora idő. Mivel aznap érkeztünk, és még sétálgattunk is a környéken, így mire lejutottunk az étterembe, az kb. a vacsora idő felénél történt, este fél 9-kor. Azt kellett tapasztalnunk, hogy az amúgy svéd asztalos ételekből már csak kettő féle második fogás volt, és a leveses edénynek is csak az aljáról tudtunk valamit összekaparni magunknak. A desszertről már nem is beszélek. Ez megdöbbentett bennünket. Másnap, mikor erre rákérdeztünk a recepción, és kifogásoltuk azt a magyarázatot kaptuk, hogy meglepte őket a nagy számú vendég, és a szakácsokat állítólag nem tudták rávenni, hogy pótolják, ami elfogyott. Megdöbbentünk, mert ilyet még korábban soha nem hallottunk. Ezen érdemes lenne elgondolkodnia a hotel vezetőségének! Aztán a második vacsoránál már nem volt semmi ilyen probléma. Akkor mindenből volt kellő választék és maguk az ételek ízletesek, kiadósak is voltak. Igaz másodszorra egy órával korábba mentünk le az étterembe. A felszolgáló személyzet amúgy korrekt volt. Nem ők tehettek az első napi malőrről sem. Külön kiemelek egy személyt, akit Benedeknek hívnak. Egy fiatalemberről van szó, aki roppant készséges volt, sokat segített nekünk. Nagyon kellemesen el is tudtunk vele beszélgetni. Innen is üdvözöljük, ha valaki elolvassa ezt az írásunkat! Aki wellnessezni szeretne, az ne ezt a hotelt válassza! Ugyanis arra minimális lehetőség van, és előre fel kell iratkozni. Mi így nem is tettünk arra kísérletet sem. Hiszen alapvetően nem fürödni, hanem a csodás tájban gyönyörködni, túrázni, relaxálni mentünk. Ezeket pedig meg is tudtuk valósítani. Annyi a pazar látványosság a környéken, hogy két nap alatt mindenhova nem is jutottunk el. Ezért javaslom azoknak, akik szeretnék a környék összes nevezetességét, természeti kincsét bejárni, legalább 3-4 napra foglaljanak szállást! Szóval összességében merem azért ajánlani a hotelt, de a kritikai megjegyzéseimet fenntartom. És nem ártó, hanem kifejezetten segítő szándékkal!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Cardoner Hotel, Medovarszky Milán - Front Office Manager
2024. március 31. vasárnap
Kedves László!

Nagyon köszönjük részletes értékelésüket, és hogy időt szántak arra, hogy megosszák velünk tapasztalataikat a Cardoner Hotel**** és Konferenciaközpontról. Nagyon örülünk, hogy az épület és a környezet tetszett Önöknek, és hogy a személyzetünk kifogástalan tisztaságot biztosított. Továbbítjuk elismerésüket takarító személyzetnek ebben a tekintetben.

Ugyanakkor sajnálattal vesszük, hogy néhány dolog nem felelt meg az elvárásaiknak. A hiányzó hűtőszekrényt és a korlátozott TV-csatornákat jegyezzük meg, és meg fogjuk fontolni, hogy ezeket a kényelmi szolgáltatásokat hogyan fejleszthetjük a jövőben. Ezenkívül, elnézést kérünk az étteremmel kapcsolatos kellemetlenségekért az első este során. Az Önök által említett hiányosságokra valóban oda kell figyelnünk, és meg fogjuk tenni a szükséges lépéseket annak érdekében, hogy ilyen problémák ne forduljanak elő újra.

Nagyon hálásak vagyunk a kedves szavakért Benedekre vonatkozóan, és örömmel továbbítjuk neki üdvözletüket. Örülünk, hogy ő is hozzájárult ahhoz, hogy tartózkodásuk kellemes legyen.

Végül, köszönjük az Önök által adott ajánlásokat és tippeket a környék felfedezéséhez és a tartózkodás maximális élvezetéhez. Ez valóban segíthet más vendégeinknek is tervezésük során.

Mélyen tiszteltük értékelésüket és észrevételeiket, és reméljük, hogy még egyszer visszatérnek hozzánk, hogy további kellemes élményekben részesülhessenek.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Cardoner Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Cardoner Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Classic.

Kiknek ajánljuk a Cardoner Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.