Central Hotel 21, Budapest - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.4 / 5
KIVÁLÓ
18
vélemény
4.80
Személyzet
4.70
Tisztaság
4.30
Ár / érték arány
4.50
Kényelem
(szoba)
4.22
Szolgáltatások
3.83
Étkezés
4.20
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Central Hotel 21, Budapest >>

Central Hotel 21, Budapest - Vélemények, értékelések
  
"Hosszú hetvege Budapesten"
Höhenkirchen-Siegertsbrunn, Németország 2016. augusztus 31. szerda
4.4
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Kedves figyelmes kiszolgálás. Összeségében minden szuper volt. Egyedül ami negatívum talán,az a megközelíthetőség és a parkolás nehézsége.
"Meglepetés"

DIOSD, Magyarország 2013. november 06. szerda
4.8
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Meglepett, hogy egy régi, patinás épületben ilyen modern és kényelmes szobákat tudtak kialakítani. Nagyon tetszett a berendezés.
"szuper hétvége a Central hotel 21-ben"

Dunaszerdahely, Szlovákia 2013. szeptember 02. hétfő
5
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
Szerintem ez egy nagyon jó hotel,ráadásul remek helyen van!Bárhova is mentünk mindenhez nagyon közel volt!Ami pedig a szobákat illeti mi nagyon megvoltunk elégedve a barátainkkal!A szobák jól felszereltek és szépek és persze ami nem elhanyagolható az ára ami meglepően olcsó!Az étkezést nemakarom értékelni,mert azt nemhasználtuk ki a hotelben!Remélem hamarosan újra lesz utunk Budapestre és biztosan itt fogunk megszállni!!

Central Hotel 21 Budapest kiemelt csomagajánlatai

BudapestBudapest
A Central Hotel 21 Budapest ajánlata:
  • ellátás nélkül
  • kávé és tea bekészítéssel
  • kedvezménnyel
Érvényes: 2024.12.23 - 2024.12.27
62.1 Euró / 2 fő / éjtől ellátás nélkül
BudapestBudapest
A Central Hotel 21 Budapest ajánlata:
  • ellátás nélkül
  • kávé és tea bekészítéssel
  • kedvezménnyel
Érvényes: 2024.10.31 - 2024.11.03
71.1 Euró / 2 fő / éjtől ellátás nélkül
BudapestBudapest
A Central Hotel 21 Budapest ajánlata:
  • ellátás nélkül
  • kávé és tea bekészítéssel
  • kedvezménnyel
Érvényes: 2024.05.16 - 2024.05.20
70.2 Euró / 2 fő / éjtől ellátás nélkül
"Élménydús éjszaka a Central 21ben"
Szeged, Magyarország 2012. október 16. kedd
4.1
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
kár, h nem szabályozható a szobák hőmérséklete egyedileg
"kellemesen toltott éjszaka"

Dunajska Streda, Szlovákia 2011. július 16. szombat
4.2
Család nagyobb gyerekkel
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+személyzettel
Amivel elégedetlen voltam:
-mivel nagyon meleg volt a légkondi nagyon jól lett volna
2010. december 23. csütörtök
3.7
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+fürdőszoba meleg, tiszta
Amivel elégedetlen voltam:
-Franciaágy helyett 2db összetolt ágy volt, amiben a 2 db matrac szétcsúszik, kényelmetlen.
"Remek nap a Hotel Rodosban"
Budapest, Magyarország 2010. december 12. vasárnap
4.3
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Olcsó mégis elegáns szobák.
"kellemes meglepetés a belvárosban"

Kiszsidány, Magyarország 2010. november 21. vasárnap
4.1
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+személyzet
Amivel elégedetlen voltam:
-nem volt megfelelő szék a szobában
"elegedett"

Marosvasarhely, Romania 2010. július 01. csütörtök
4.7
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+mindennel
Amivel elégedetlen voltam:
-a furdoszoba egy kicsit, szukos volt
"Central Hotel 21 a Profik!"

Zalaegerszeg, Magyar 2009. december 01. kedd
4.3
Csoport
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Személyzet,ahogy fogadta és tájékoztatta a vendégeket!
Amivel elégedetlen voltam:
-Hiába is gondolkodom nem tudok rosszat mondani!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Central Hotel 21 szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Kiknek ajánljuk a Central Hotel 21 szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, a fiatal párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.