Echo Residence All Suite Hotel, Tihany - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.43 / 5
51
vélemény
4.69
Személyzet
4.31
Tisztaság
4.46
Ár / érték arány
4.62
Kényelem
(szoba)
4.00
Szolgáltatások
4.46
Étkezés
4.69
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (13 darab) számoltuk ki.

Echo Residence All Suite Hotel, Tihany >>

Echo Residence All Suite Hotel, Tihany - Vélemények, értékelések
  
"Echo Residence All Suite Hotel"

2022. április 19. kedd
2.8
Idősebb pár
Deluxe lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Csodálatos panoráma, jó ízű ételek, kedves éttermi személyzet. A kétféle ételből való választás nem túl szerencsés. A lépcsőház koszos volt, a lift nem működött, a lakosztály rendkívül leromlott állapotú, sötétítő függöny nélküli, alig elfogadható, kivéve a fürdőszoba, ami felújított volt.
"Családi pihenés"

2022. január 06. csütörtök
5
Kisgyerekes család
Deluxe lakosztály
2 éjszakát töltött itt
A szobák kényelmesek, minden igényt kielégítőek voltak. A személyzet nagyon türelmes volt a kicsi gyermekekkel , minden kérést udvariasan teljesítettek! Ajánlani tudom mindenkinek!
"Karácsonyi kikapcsolódás"
2021. december 28. kedd
4
Család nagyobb gyerekkel
Echo Premium lakosztály
2 éjszakát töltött itt
A szolgáltatásokkal és a színvonallal elégedettek voltunk, a személyzet barátságos. Amit hátránynak írnék, az a hely adottságaiból fakad. Amikor ott jártunk, esett a hó,majd olvadni, később fagyni kezdett. Az erős lejtő miatt, a kikövezett út rettentően csúszós volt és a térvilágítás is elég gyér.Nyáron, jó időben hangulatos az út a recepció és a szállás többi épülete között,de csúszós,téli időben jobb lenne valami lépcső és erősebb kivilágítás a biztonságosabb közlekedés miatt. Ettől eltekintve nagyon jó hely!

Echo Residence All Suite Hotel Tihany csomagajánlatai - 4 ajánlat

megnézem ▼

"Őszi pihenés"
2021. november 17. szerda
4.9
Fiatal pár
Minimal Suite
2 éjszakát töltött itt
Nagyon elégedettek voltunk a szállással. A szoba tágas és szép, a kilátás pazar, a wellness jó, a reggeli és vacsora is finom volt. A személyzet nagyon kedves. 2 napot töltöttünk itt, teljes mértékben megfelelt az elvárásainknak, pont olyan, mint a képeken. :) Szívesen visszatérnénk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Echo Residence All Suite Hotel, Horváth-Bertók Kata - Szállodaigazgató
2021. november 19. péntek
Köszönjük dicsérő szavait, mellyel elismeri kollégáink munkáját! Szeretettel várjuk vissza Önöket!
"Echo Residence All Suite Hotel"
2020. szeptember 21. hétfő
4
Fiatal pár
Deluxe lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Gyönyörű a kilátás, kedves a személyzet. A tisztás ággal voltak problémák. Pókháló, bogarak. Rossz szúnyogháló....
" remek napok a tihanyi Echo Res. szállóban"

2020. augusztus 15. szombat
4.6
Idősebb pár
Deluxe lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Összességében nagyon jól éreztük magunkat és sajnáljuk, hogy nem hosszasbb időre foglaltunk Amit negatívumként értékelnénk : a tájékoztatóban az állt ,hogy 15 h kor lehet elfoglalni a szobát.Másfél órával korábban érkeztünk, abban a reményben hogy talán még hamarább is megkapjuk a szobát Ott ültünk a recepció előtt és végül csak 15 h 35 kor kaptuk meg a kulcsot. Az egyik ablakon a rolló nem működött A hálóban a klíma nem működött.Folyt rajtunk az izzadság amikor lefeküdtünk Mindkettőt jelentettük a recepción, az ígéretük ellenére semmi nem történt.. Kíváló volt az épület fekvése , szép volt a kilátás, kedves volt a személyzert, finomak és bőségesek voltak a reggelik és a vacsorák.Rendelkezésünkre állt a teremgarázs, kényelmesek voltak az ágyak,És sorolhatnám a dícsérő jelzőket Reméljük még máskor is nyaralhatunk ebben a kellemes szállodában
"2 éj a hotelben"

2020. június 18. csütörtök
4.5
Idősebb pár
Deluxe lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes gyönyörű volt környezet. A hotelben a személyzet nagyon intelligens, segítőkészek és kedvesek voltak.Kényelmes volt a szoba amit kaptunk. Sajnos a wellness részlegét nem tudtuk igénybe venni- remélem legközelebb igen.
"Karantén utáni családi fellélegzés."

2020. június 05. péntek
4.3
Család nagyobb gyerekkel
Echo Premium lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Apróságok, melyek azt a képzetet adják, hogy nincs tisztaság, karbantartás: összes lefolyó, szifon dugulós állapotban- gusztustalan- A tüll függönyök szakadtak, a világítás hiányos égők! A konyhához legalább 1 konyharuhát mosogatószert bekészíthettek volna. A hely a kilátás az illat felülmúlhatatlan! A Füvészkert étterem étkei és személyzete fenségesek!
"Csalódást keltő hétvége..."
2019. december 31. kedd
2.6
Fiatal pár
Minimal Suite
2 éjszakát töltött itt
Egy nagyon komoly felújítás, karbantartás, takarítás ráférne az egész komplexumra...
"Katasztrófa"

2019. december 29. vasárnap
2.5
Baráti társaságok
Minimal Suite
1 éjszakát töltött itt
Egy magasabb kategóriájú szobát választottam, mert külföldi vendégemmel akartam eredetileg megszállni. Végül egy magyar barátnőmmel mentem. A szoba mosdója balesetveszélyes volt és több része felújításra szorult. Ezt szóvátettem a recepción, ahol kárpótlásul 10%-ot engedtek az árból. Nem értettem, hogy lehet ilyen állapotú szobát kiadni szállòvendégeknek, így megjegyeztem, hogy a magyar benyomás miatt, jobb lenne, ha felùjítás alatt erre figyelnének. Erre a mondatomra goromba módon nekem esett mint utólag kiderült a tulajdonos és ordenáré módon sértegetett, letegezett és elküldött "melegebb éghajlatra".
"Kivalo"

2019. november 18. hétfő
4.9
Idősebb pár
Deluxe lakosztály
1 éjszakát töltött itt
A két fürdő helység
"Pihenj itt te is!"

2019. szeptember 07. szombat
4.9
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elégedettek voltunk: gyönyörű a hely,szívélyes személyzet,kiváló ellátás.Köszönjük! Viszont hiányoltuk a szállodát hirdető táblát . (Egyet láttunk az utca elején )
"Felejtős 3 éjszaka az Echo Resindence-ben"
2019. július 20. szombat
2.6
Család nagyobb gyerekkel
Deluxe lakosztály
3 éjszakát töltött itt
Rendkìvül drága ahhoz képest amit nyújt. Félpanziót választottunk, ami azt jelentette hogy 2 menüből lehetett választani, ami bizony nem volt egyszerű ha egyik sem nyerte el pl. a gyerekek tetszését és nem vagyunk válogatósak. A törölközők szó szerint büdösek voltak. A WC, zuhanyzóban kellemetlen szag volt. A reggeli automatás kávénak meg nem sok köze volt a kávéhoz. Hát nem ajànlanám jó szívvel és mi sem fogunk visszamenni.
"Remek Pünkösdi Hétvége"

2019. június 11. kedd
4.6
Kisgyerekes család
Echo Premium lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Kiváló a csodálatos panoráma,kedves a személyzet,segítőkész!Gyerekbarát hely. Plage 18 gyalogosan 5 percre!
"Echo Residence All Suite Hotel"

2019. április 02. kedd
3.5
Kisgyerekes család
Deluxe lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép szálloda lehetett mikor átadták.Gyönyörű helyen van . Azóta nem sokat költhettek rá.Szakadt függöny, törölköző! Szaunában ülő részből hiányzott egy rész!
"Ar ertek aranyban megfelelo."
2019. március 17. vasárnap
4.6
Baráti társaságok
Minimal Suite
2 éjszakát töltött itt
Nagyon keszseges szemelyzet, remek kiszolgalas. Sajnos nem mukodott a lift. A wellnessben hasznos lenne korlatot beszerelni a medence melle, mert csuszas es baleset veszelyes.
"Echo Residence All Suite Hotel"

2019. január 02. szerda
3.4
Fiatal pár
Deluxe lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Tetszett: wellness, masszázs, apartman. Nem tetszett: a szilveszteri élőzenés vacsora hangulatában inkább egy irodalmi est komolyságát közelítette meg - semmiképp sem nevezhető óévbúcsúztató party-nak.
"Remek hely pároknak a kikapcsolódásra."

2018. december 27. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Minimal Suite
3 éjszakát töltött itt
Nagyon kedvesek voltak a pincérek, és a SPA részlegen is nagyon készséges a személyzet. Biztos vagyok benne, hogy visszatérünk.
"Echo Residence All Suite Hotel"

2018. december 27. csütörtök
5
Kisgyerekes család
Echo lakosztály
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedvessége kiemelkedő!
"Echo Residence All Suite Hotel"
2018. november 28. szerda
4.3
Kisgyerekes család
Deluxe lakosztály
2 éjszakát töltött itt
Valójában minden jó volt, de a szoba kicsit le van élve! A beltéri ajtók lógnak, csúnyán fel vannak ázva korhadt rohadt a tokok alja! Kisgyermekes családnak nem ajánlom a nagymedence 180cm mély és a jakuzzi a csak 4 ember mehet bele! A wellness lehetne kulturaltabb szinte fekete korhadt a szauna ajtaja! Alapos felújítás illetve szakszerü javitasokkal megfelelő gondoskodassal szinvonalasabbá tehető!!!
" Pünkösdi hétvége Echo Residence-Tihany"

2018. május 22. kedd
3
Család nagyobb gyerekkel
Minimal Suite
2 éjszakát töltött itt
A szálloda fekvése és elhelyezkedése pazar! A szoba amit kaptunk tágas és kényelmes volt, de...... a szobánk (A épület 1.em.3 szoba) falán volt az étterem szellőztető-berendezése, ami nagyon hangosan zúgott, amikor szóltunk rögtön lekapcsolták. Az éttermi dolgozóknak pont a terasz végénél van egy gazdasági kijárat. Azt itt történt dolgokat, telefonon nézett videó közvetítéseket (Benny Hill show, Palik László forma 1-es közvetítések), beszélgetéseket kiválóan hallottuk, igaz nem voltunk rá kíváncsiak. A szobához tartozó teraszon a szék lába el volt törve egy csavarral volt rögzítve, de csak óvatosan lehetett használni, az egyik törölköző lyukas volt, a függöny szakadt, mindkét fürdőben ázott a fal. Kértünk takarítást, nem kaptunk. A recepciós hölgy az érkezésnél sem a fürdőköntösöket, sem a masszázsokhoz járó kedvezmény kuponokat nem adta oda. Másnap kértem el, az egyik fürdőköntös szintén lyukas volt, a wellness részlegen pergett a mennyezeti vakolat pont az alatta lévő kanapéra, az itt lévő wc-ben nem égett a villany. Az ételek átlagosak voltak a reggeli is. A pincérek és a kiszolgálás viszont kifogástalan, gyors és vendég barát volt. Sajnos a recepción sem kaptunk semmilyen segítséget programok vagy rendezvények kapcsán, amikor eljöttünk akkor sem kérdeztek semmit. A masszázst végző hölgyet viszont szeretném kiemelni, mert jó munkát végzett és nagyon kedves volt. Sajnálom, mert nagy várakozással mentünk a szállodába, de nem azt kaptuk, amit vártuk. Mándoki Andrea
"Vidám, havas hétvége at Echóban"

2018. március 19. hétfő
4.4
Baráti társaságok
Minimal Suite
2 éjszakát töltött itt
A szobák designja általánosságban jó, de az egyik hálóban nagyon hiányzik egy kis lerakó, vagy fogas. A konyhai felső szekrény alá mindenképp kellene egy vonalizzó. A világítás egyébként sem kielégítő, az előszobában túlzóak a reflektorok, a nappaliban és az étkezőben gyér a világítás, ami mondjuk egy kártyázásnál nagyon jó lenne. A fürdőszobai csapok elhelyezkedése nem célszerű, hiszen a kezelő része a csapon kívül van, így a pult mindig vizes. A fürdőszoba és a szauna egyébként szép.
"Echo Residence All Suite Hotel"
2017. május 15. hétfő
3.5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves, készséges volt, de a Resort messze áll a nevében szereplő luxustól. A képekhez képest minden jóval egyszerűbb és kopottabb. A Balatonpartra lejutás autó nélkül kicsit körülményes és hosszú kerülőúttal jár. Összességében ajánlom, de az elvárásokat picit vissza kell fogni, különben csalódás lehet.
"Jobbra számítottunk"
2016. november 07. hétfő
3.3
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Túl nagyok voltak az elvárásaink.Az 5 csillagosnak feltüntetett szálloda sajnos nem hozta azt a színvonalat,amelyet egy ilyen minősítésű szálláshelynek illene.Előrebocsátom,hosszú évek óta rendszeres "wellnessezők" vagyunk,már gyerekek nélkül is,és a gyerekek születése óta is évi legalább 2 alkalommal megyünk ilyen jellegű szállodába. A negatívumok: - több,különálló épületszárnyból áll a szálloda,így a wellness épületet is kintről kell megközelíteni.Novemberben voltunk,esőben hidegben kellett a gyerekekkel átcsoszogni minden nap...roppant kellemetlen,ráadásul ez előzetesen nem volt feltüntetve. - unalmas félpanziós vacsorák.A reggeli viszonylag oké,de a vacsora nem a szokásos svédasztal,hanem előre közölt fix előétel,leves,desszert,a főételt pedig két opcióból lehet kiválasztani. 3 vacsorát töltöttünk el,addig kb 5 alapanyagból készültek az ételek... - nem tapasztaltuk,hogy takarítottak volna.Törölközőt - jelzésúnkre - egyszer cseréltek,de ugyanolyan poros volt a szoba. - a wellnessben nem gondolnak a gyerekekre.Van egy jakuzzi,egy "csak úszóknak" jelzésű mély medence,és kész. Egyik este kb 10-12 ember volt a wellnessben ösiszvissz,és elfogytak a törölközők!! Summa: elhelyezkedésénél fogva kellemes hely is lehetne,de az ár/érték arány feltűnően rossz. Egy 5 csillagos wellness szálloda ilyen árakért sokkal minőségibb szolgáltatást kell nyújtson!
"Echo Residence All Suite Hotel"
2016. november 01. kedd
3.3
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
A szállás akkor pihentető, ha az apartman a legfelső szinten van, különben nagyon hallatszik a felső szomszéd járkálása, dobogása, székhúzkodása. A wellnes részlegben az úszómedence kellemes, a jakuzzi a 2 napból egyszer üzemelt (egyedül ebben 32 fok körüli a víz) A jakuzzit külön gombbal kell kapcsolni, erre senki nem hívja fel a figyelmet. A szaunát is az első érkezőnek kell felfűteni. Az ellátás nem rossz, de a reggeli mindig ugyan az, a vacsora pedig lehetne változatosabb (2 naponta karfiolleves kicsit sok)
"Kellemes kikapcsolódás Tihanyban."
2015. július 03. péntek
3.8
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Összességében kellemes három napot töltöttünk ott. A terület belső része adott, a parkolók elég hamar megtelnek,mivel azok egy része névre szóló. Ha minden szoba foglalt lett volna, nem tudom, hová is tudtunk volna parkolni. Szerencsére nem így volt. Étkezéskor - kivéve reggeli - sem kenyeret, sem sima vizet nem készítenek az asztalra, külön kérni kell.
"1 éjszaka az Echo Residence All Suite Hotelen"
Dunaújváros, Magyarország 2010. október 07. csütörtök
3
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Stílus, kíváló belsőépítészet,gyönyörű kilátás
Amivel elégedetlen voltam:
-Szoba tisztasága (hajszálak,pókhálók)

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Echo Residence All Suite Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Echo Residence All Suite Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Echo lakosztály, Echo Premium lakosztály és Minimal Suite.

Kiknek ajánljuk az Echo Residence All Suite Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a baráti társaságok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.