A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
ETO Park Hotel**** Superior Business & Stadium, Győr >>
2022. január 10. hétfő
Szeretném megköszönni Önnek, hogy tapasztalatait megosztotta velünk és értékelt bennünket a felületen. Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és szolgáltatásainkkal elégedett volt.
A jövőbeni tervek között szerepel wellness részlegünk bővítése, mellyel vendégeink újabb élményekkel gazdagodhatnak!
Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk és ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
ETO Park Hotel csapata
2022. január 10. hétfő
Szeretném megköszönni Önnek, hogy tapasztalatait megosztotta velünk és értékelt bennünket a felületen. Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és szolgáltatásainkkal teljes mértékben elégedett volt.
A jövőbeni tervek között szerepel wellness részlegünk bővítése, mellyel vendégeink újabb élményekkel gazdagodhatnak!
Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk és ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
ETO Park Hotel csapata
2022. január 03. hétfő
2022. január 10. hétfő
Szeretném megköszönni Önnek, hogy tapasztalatait megosztotta velünk és értékelt bennünket a felületen. Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és szolgáltatásainkkal teljes mértékben elégedett volt.
A jövőbeni tervek között szerepel wellness részlegünk bővítése, mellyel vendégeink újabb élményekkel gazdagodhatnak!
Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk és ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
ETO Park Hotel csapata
ETO Park Hotel**** Superior Business & Stadium Győr kiemelt csomagajánlatai
- választható ellátással
- wellnessrészleg használattal
- parkolással
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
- választható ellátással
- wellness-részleg használattal
- parkolással
- Wi-Fi internet elérhetőséggel
csodás félpanzióval
2022. január 04. kedd
Szeretném megköszönni Önnek, hogy tapasztalatait megosztotta velünk és értékelt bennünket a felületen. Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és szolgáltatásainkkal teljes mértékben elégedett volt. Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk!
Üdvözlettel:
ETO Park Hotel csapata
2022. január 04. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy szállodánkban eltöltött pihenése után megosztotta velünk tapasztalatait. Számunkra nagyon fontosak vendégeink észrevételei, javaslatai, hiszen segítségükkel szolgáltatásaink minőségén javítani tudunk.
Örömünkre szolgált, hogy nálunk köszönthette az újévet és jól érezték magukat a szilveszteri programon.
Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk és pozitív élményekkel tér haza!
Üdvözlettel:
ETO Park Hotel csapata
2022. január 02. vasárnap
2022. január 04. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy szállodánkban eltöltött pihenése után megosztotta velünk tapasztalatait. Számunkra nagyon fontosak vendégeink észrevételei, javaslatai, hiszen segítségükkel szolgáltatásaink minőségén javítani tudunk.
Sajnálattal olvasom, hogy wellness szolgáltatásainkkal nem volt megelégedve. A jövőbeni tervek között szerepel wellness részlegünk bővítése, mellyel vendégeink újabb élményekkel gazdagodhatnak!
Örömünkre szolgált, hogy személyzetünkkel és éttermünkkel teljes mértékben elégedett volt.
Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk és ismét vendégeink között üdvözölhetjük!
Üdvözlettel:
ETO Park Hotel csapata
2020. január 03. péntek
2020. február 10. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy szállodánkban eltöltött pihenése után megosztotta velünk tapasztalatait. Számunkra nagyon fontosak vendégeink észrevételei, javaslatai, hiszen segítségükkel szolgáltatásaink minőségén javítani tudunk.
Sajnálattal olvasom, hogy wellness szolgáltatásainkkal nem voltak megelégedve.
Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és nálunk köszönthették az újévet!
Üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2020. január 03. péntek
2020. február 10. hétfő
Szeretném megköszönni Önnek, hogy tapasztalatait megosztotta velünk és értékelt bennünket a felületen.
Sajnálom, hogy a tartózkodásuk nem alakult teljes mértékben elvárásaiknak megfelelően. Építő jellegű javaslatait köszönjük, hasznunkra fog válni, hogy a jövőben még tovább tudjuk fejlődni. Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk!
Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és nálunk köszönthették az újévet!
Üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2020. február 10. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy szállodánkban eltöltött pihenése után megosztotta velünk tapasztalatait. Számunkra nagyon fontosak vendégeink észrevételei, javaslatai, hiszen segítségükkel szolgáltatásaink minőségén javítani tudunk. Sajnálattal olvasom, hogy a kiszolgálással problémák adódtak, jelezni fogom az illetékes kollégám felé, hogy a jövőben erre nagyobb hangsúlyt fektessenek.
Örömünkre szolgált, hogy nálunk köszönthette az újévet és jól érezték magukat a szilveszteri programon.
Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk!
Üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2020. január 03. péntek
2020. február 10. hétfő
Szeretném megköszönni Önnek, hogy tapasztalatait megosztotta velünk és értékelt bennünket a felületen. Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és szolgáltatásainkkal teljes mértékben elégedett volt. Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk!
Üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2020. január 02. csütörtök
2020. február 10. hétfő
Szeretném megköszönni Önnek, hogy tapasztalatait megosztotta velünk és értékelt bennünket a felületen.
Sajnálom, hogy a tartózkodásuk nem alakult teljes mértékben elvárásaiknak megfelelően. Építő jellegű javaslatait köszönjük, hasznunkra fog válni, hogy a jövőben még tovább tudjuk fejlődni. Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk!
Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és nálunk köszönthették az újévet!
Üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2020. február 10. hétfő
Nagyon szépen köszönjük, hogy szállodánkban eltöltött pihenése után megosztotta velünk tapasztalatait. Számunkra nagyon fontosak vendégeink észrevételei, javaslatai, hiszen segítségükkel szolgáltatásaink minőségén javítani tudunk.
Örömünkre szolgált, hogy nálunk köszönthette az újévet és jól érezték magukat a szilveszteri programon.
Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk és pozitív élményekkel tér haza!
Üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2019. november 14. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük, hogy szállodánkban eltöltött pihenése után megosztotta velünk tapasztalatait. Számunkra nagyon fontosak vendégeink észrevételei, javaslatai, hiszen segítségükkel szolgáltatásaink minőségén javítani tudunk.
Örömünkre szolgált, hogy éttermünket külön kiemelte, és értékelte.
Sajnálattal olvasom, hogy wellness szolgáltatásainkkal nem voltak megelégedve.
Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk és pozitív élményekkel tér haza!
Üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2019. szeptember 23. hétfő
2019. október 11. péntek
Nagyon szépen köszönjük, hogy szállodánkban eltöltött pihenése után megosztotta velünk tapasztalatait. Számunkra nagyon fontosak vendégeink észrevételei, javaslatai, hiszen segítségükkel szolgáltatásaink minőségén javítani tudunk. Reméljük, hamarosan újra vendégeink közt üdvözölhetjük Önöket!
Szívélyes üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2019. augusztus 01. csütörtök
2019. augusztus 26. hétfő
Szeretném megköszönni Önnek, hogy tapasztalatait megosztotta velünk és értékelt bennünket a felületen. Örömünkre szolgált, hogy az ETO Park Hotelt választotta és szolgáltatásainkkal teljes mértékben elégedett volt. Reméljük, hogy a jövőben lesz még alkalma ellátogatni hozzánk!
Üdvözlettel:
Sárközi Dalma
Front Office Manager
2019. április 23. kedd
2019. április 27. szombat
Köszönjük szépen, hogy időt szántak az értékelés megírására!
Örömmel tölt el minket, hogy a személyzettel, tisztasággal és a szálloda elhelyezkedésével
egyaránt maradéktalanul elégedettek voltak. Külön köszönjük az ételek minőségével és a választékkal kapcsolatos pozitív visszajelzést.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Bartos Csenge
Recepciós
2019. január 03. csütörtök
2019. január 14. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt értékelése megírására!
Örömmel tölt el minket, hogy a személyzettel, az ételek minőségével és nem utolsó sorban a kényelemmel és a tisztasággal egyaránt maradéktalanul elégedettek voltak.
Köszönjük a wellness részleggel kapcsolatos visszajelzését is. Ez nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a későbbiekben javítani tudjunk szolgáltatásaink minőségén.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
Üdvözlettel:
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az ETO Park Hotel**** Superior Business & Stadium szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Business Superior szoba gardróbbal, Business Superior Connecting szoba és Business Superior stadionpanorámával.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a fiatal párok, a nagygyerekes családok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.