A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Narád, Mátraszentimre >>
2025. szeptember 15. hétfő
2025. szeptember 17. szerda
Mi köszönjük Önnek, hogy a mini pihenésüket szálláshelyünkön töltötték el - s nagy öröm számunkra, hogy rövid idő alatt is szép élményekkel gazdagodtak nálunk.
Bízunk benne, hogy a későbbiekben is lesz még alkalmunk személyesen köszönteni Önöket!
2025. szeptember 13. szombat
2025. szeptember 17. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta értékelését. Örömet jelent számunkra, hogy szállodánk minden egyes területén megfelelt az előzetes várakozásoknak és a nálunk töltött napok csodásan teltek, még ha nehézkesebbnek is találták az idejutást.
Szeretettel várjuk vissza Önöket Mátraszentimrére!
2025. szeptember 12. péntek
2025. szeptember 17. szerda
Hálásan fogadtuk pozitív benyomásainak megosztását. Jó érzésekkel tölt el bennünket, hogy valódi kikapcsolódásra leltek szállodánk falain kívül és belül egyaránt.
Reméljük, hamarosan visszatérnek hozzánk egy újabb hegyvidéki pihenésre!
Hotel Narád Mátraszentimre kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitnesz terem használattal
- játszósarokkal
- parkolással
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitnesz terem használattal
- játszósarok használattal
- parkolással
2025. szeptember 06. szombat
2025. szeptember 08. hétfő
Nagy örömmel olvastuk, hogy szálláshelyünkön csupa pozitív benyomásai születtek, köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait.
Bízunk benne, hogy lesz még alkalmunk a későbbiekben is bizonyítani vendégszeretetünket Önök felé.
2025. szeptember 05. péntek
2025. szeptember 08. hétfő
Hálásan köszönjük, hogy szálláshelyünket ajánlja másoknak is. Igyekszünk a jövőben is mindent megtenni azért, hogy otthonos, kellemes helyszínt biztosítsunk a pihenni vágyók számára.
Szeretettel várjuk vissza Önöket is!
2025. szeptember 04. csütörtök
2025. szeptember 08. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta szállodánkban szerzett benyomásait. Hálásak vagyunk észrevételeiért, igyekszünk a külső környezetünkre is kiterjeszteni azt a minőséget, amelyet mi is fontosnak tartunk. Örülünk, hogy idejük remeken telt nálunk, szeretettel várjuk visszatérésüket!
2025. szeptember 03. szerda
2025. szeptember 03. szerda
Nagyon köszönjük, hogy szálláshelyünket választották és megosztotta velünk tartózkodása során szerzett benyomásait. Őszintén örülünk, hogy sikerült magas színvonalú alapszolgáltatásokat biztosítanunk az Önök részére és összességében elégedettek voltak.
Szálláshelyünkön a freecharger 22 kW teljesítményű, AC - váltakozó áramú töltői állnak rendelkezésre, s ha ehhez nem sikerül kapcsolódni, sajnos egyéb valóban biztonságos hálózatot és biztonságos körülményeket valóban nem tudunk vendégeink rendelkezésére bocsátani. Elnézését kérem, amennyiben ehhez kapcsolódóan bármiféle nehézségük keletkezett, s ha esetleg félreértés adódott a kommunikációnk során.
Bízom benne, hogy a későbbiekben még változik az álláspontjuk és visszatérnek hozzánk a Felső-Mátrába!
2025. augusztus 30. szombat
2025. szeptember 03. szerda
Hálásak vagyunk ajánlásáért és észrevételei megosztásáért. Nagy öröm számunkra, hogy összességében jól sikerült a pihenésük hotelünkben.
Reméljük, hamarosan visszatérnek hozzánk egy hamisítatlan erdei feltöltődésre!
2025. augusztus 29. péntek
2025. augusztus 31. vasárnap
Igazán nagy örömet jelent számunkra, hogy remek napokat töltöttek szálláshelyünkön. Fontos számunkra, hogy vendégeink kifogástalanul érezzék magukat, s jó érzés számunkra, hogy személyzetünk elkötelezettsége és ellátásunk ehhez hozzá tudott járulni.
Bízunk benne, hogy Önök is visszatérnek hozzánk!
2025. augusztus 27. szerda
2025. augusztus 31. vasárnap
Hálásan köszönjük, hogy értékelte szálláshelyünket. Szomorúan olvastuk, hogy a standard tetőtéri elszállásolás beárnyékolta mátrai pihenésüket. Minden esetben azon vagyunk kollégáimmal, hogy itt helyben mielőbb korrigáljunk vendégeink igényei szerint - erre azonban az ilyen esetekben csak akkor van módunk, ha ezt az adott kapacitás engedi. Őszintén sajnálom, hogy a magas foglaltságunk miatt az Önök esetében ez nem sikerült. Minden esetben javasoljuk kedves vendégeink, bármilyen kérésük / igényük áll fenn, már foglaláskor jelezzék felénk, hiszen mi is annak örülünk, ha az itt töltött napok kifogástalanul telnek.
Bízom abban, hogy mindez ellenére szép emlékeket is gyűjtöttek és lesz még alkalmunk személyesen üdvözölni Önöket. Szeretettel várjuk vissza!
2025. augusztus 28. csütörtök
Őszintén örülünk, hogy összességében maradandó szép emlékekkel gazdagodtak pihenésük során és remek napokat töltöttek nálunk. Ugyanakkor sajnálattal olvastuk, hogy a gyermekeknek szánt kínálatunk nem találkozott az elvárt szinttel - déli gyermekmenünk választható étlapról, vacsoránál és reggelinél valóban egységes svédasztalos kínálatunk él minden korosztály számára. Emellett kollégáim igyekeznek az egyedi kéréseknek is megfelelni, s örömmel vesszük a helyszínen visszajelzésüket, hiszen fontos számunkra, hogy a család minden tagja megfelelő ellátást kaphasson.
Hálásan köszönjük visszajelzését és bízunk abban, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük Önöket szállodánkban.
2025. augusztus 24. vasárnap
2025. augusztus 28. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Nagy öröm számunkra, hogy ilyen elégedettek voltak az itt töltött napokkal, igazán jó érzés olvasnunk, hogy elkötelezettségünk révén is sikerült emlékezetessé tennünk pihenésüket. Azon dolgozunk, hogy a jövőben egyre magasabb színvonalú szolgáltatásokat biztosítsunk vendégeink részére.
Örömmel várjuk újabb látogatásukat!
2025. augusztus 22. péntek
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta értékelését. Nagy örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szálláshelyünkkel és a Mátra hangulata, személyzetünk és gasztronómiai kínálatunk mind elnyerte tetszését.
A korai bejelentkezéssel kapcsolatban szeretném jelezni, hogy a szolgáltatás minden esetben az aktuális kapacitásunk függvénye, őszintén sajnálom, hogy igyekezetünk ellenére ebben az időszakban nem volt lehetőségünk biztosítani azt az Önök részére.
Remélem, lesz még alkalmunk ismét személyesen köszönteni Önöket a Hotel Narád****-ban.
2025. augusztus 19. kedd
2025. augusztus 22. péntek
Köszönjük, hogy időt szakított tapasztalatai megosztására. Fontos számunkra, hogy pihenő vendégeink megfelelő kiszolgálásban és kiemelt figyelemben részesüljenek, így nagy örömet jelent olvasnunk, hogy értékelésében Ön is megemlítette személyzetünket.
Sok szeretettel várjuk legközelebb is egy fantasztikus nyaralásra!
2025. augusztus 15. péntek
2025. augusztus 22. péntek
Nagy örömmel fogadtuk pozitív értékelését, jó érzéssel olvastuk, hogy valódi pihenésben volt részük nálunk. Hálásan köszönjük sószobára vonatkozó javaslatait is, melyeket továbbítok kollégáim részére, hogy megvizsgáljuk lehetőségeinket.
Bízunk abban, hogy a későbbiekben is lesz még alkalmunk vendégeink közt üdvözölni Önöket.
2025. augusztus 11. hétfő
2025. augusztus 12. kedd
Hálásak vagyunk pozitív értékeléséért. Nagyon jóleső érzésekkel kísérve olvastuk, hogy szuper hétvégét töltöttek nálunk és elégedettek voltak szolgáltatásaink mindegyikével.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. augusztus 04. hétfő
2025. augusztus 08. péntek
Hálásak vagyunk, hogy időt szakított értékelésünkre és köszönjük észrevételeit is, melyeket továbbítok vezetőink felé. Nagy öröm számunkra, hogy összességében jól sikerült a pihenésük, s a zöld erdei környezet mellett ételeink minősége és személyzetünk készségessége egyaránt hozzájárult kikapcsolódásukhoz.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. augusztus 02. szombat
Köszönjük, hogy értékelte szálláshelyünket. Őszintén sajnálom, ha wellnessrészlegünkön nem találta meg azt a nyugalmat, mely teljesen tökéletessé tette volna pihenésüket. Pontszámait örömmel látva azonban bízom abban, hogy összességében valóban kellemes emlékeket őriz a szálláshelyünkön eltöltött napokról.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. július 18. péntek
Nagy örömmel olvastuk kedves sorait, chefünk dicséretét és hálásak vagyunk szálláshelyünk ajánlásáért. Fontos számunkra, hogy a hotelünkben pihenő vendégek kényelme és ellátása tökéletes legyen és valódi feltöltődést nyújthassunk, különösen jó érzés számunkra, hogy ezt Önök is megtapasztalták.
Szeretettel várjuk visszatérésüket!
2025. július 08. kedd
2025. július 11. péntek
Nagy örömmel fogadtuk pozitív visszajelzését, hiszen vendégeink elégedettsége a legfontosabb számunkra. Javaslatát köszönettel vettük, átgondoljuk lehetőségeinket, hogyan alakíthatjuk tovább wellnessezőink komfortját.
Bízunk abban, hogy hamarosan viszontláthatjuk Önöket, szeretettel várjuk egy újabb szuper üdülésre!
2025. július 07. hétfő
2025. július 11. péntek
Hálásan olvastuk ajánlását. Igazán jó érzés számunkra, hogy ennyire elégedett volt a Hotel Narád****-ban töltött napokkal, s hogy szolgáltatásaink és személyzetünk révén pozitív emlékeket adhattunk.
Örömmel várjuk vissza Önöket!
2025. július 06. vasárnap
2025. július 11. péntek
Hálásak vagyunk, hogy megosztotta értékelését és jelezte felénk észrevételeit. Igyekszünk nagyobb hangsúlyt fektetni a jövőben arra, hogy egyértelműbben jelezzük elhelyezkedésünket és megközelíthetőségünket. Az úszó hőmérsékletére vonatkozó meglátását továbbítom kollégáim részére.
Nagyon örülünk, hogy összességében szép élményekkel gazdagodtak általunk és reméljük, Önök is visszatérnek hozzánk.
2025. július 03. csütörtök
2025. július 11. péntek
Jóleső érzésekkel olvastuk kedves szavait. Köszönjük, hogy bizalmat szavazott nekünk, s bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét üdvözölhetjük Önöket vendégeink között.
2025. július 02. szerda
2025. július 11. péntek
Köszönjük, hogy értékelte szálláshelyünket. Örömmel olvastuk, hogy remekül telt a pihenésük nálunk, s hogy elégedettek voltak szolgáltatásunk minden egyes részével.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. július 02. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta szálláshelyünkön szerzett tapasztalatait. Őszintén sajnálom, ha a klímaberendezés beállítása okozott némi kényelmetlenséget, de nagy örömünkre szolgál, hogy mindez összességében nem befolyásolta ittlétüket és jól sikerült a baráti találkozójuk.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. június 22. vasárnap
2025. június 25. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait. Igazán jó érzés számunkra, hogy otthonosan érezték magukat szállodánk falai között és a bennünket ölelő különleges hegyvidéki környezet is hozzájárult a pihenésükhöz.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. június 21. szombat
2025. június 25. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkról. Nagy örömmel olvastuk, hogy szép élményeket nyújtottak az itt töltött napok és szolgáltatásainkkal hozzájárulhattunk az Önök pihenéséhez.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét köszönthetjük vendégeink között!
2025. június 19. csütörtök
2025. június 20. péntek
Köszönjük szálláshelyünk részletes értékelését. Örömmel olvastuk, hogy erdei és szűkebb környezetünk, valamint részlegeink szolgáltatásai összességében egyaránt elégedettségükre volt.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. június 19. csütörtök
2025. június 20. péntek
Jó érzéssel olvastuk, hogy visszatérő vendégeinkként ezúttal is nagyon jól érezték magukat a Hotel Narád****-ban. Köszönjük bizalmukat, várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. június 10. kedd
2025. június 17. kedd
Nagyon köszönjük, hogy értékelte szálláshelyünket. Örömmel olvastuk, hogy pihenésük remekül telt. Javaslatait illetően megfontoljuk lehetőségeinket, hogyan tehetjük még komfortosabbá mindenki számára a pihenést, köszönjük észrevételeit.
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb hétvégére!
2025. június 09. hétfő
2025. június 13. péntek
Nagy örömmel olvastuk értékelését szálláshelyünkről. Jó érzés tudnunk, hogy szolgáltatásaink és hegyvidéki környezetünk révén teljes kikapcsolódásban volt részük nálunk.
Szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb erdei felüdülésre!
2025. május 24. szombat
2025. május 30. péntek
Köszönjük kiváló értékelését. Őszintén örülünk, ha a kilátást illetően nem is volt teljesen elégedett, összességében elégedettek voltak szálláshelyünkkel.
Szeretettel várjuk egy újabb pihenésre!
Rapi Mariann
Front Office Supervisor
2025. május 22. csütörtök
2025. május 24. szombat
Köszönjük, hogy időt szentelt szálláshelyünk értékelésére. Őszintén sajnálom, hogy elhelyezésükkel nem voltak elégedettek. Szobájuk valóban nem volt panorámás, csak részben néz zöldre, de bízom benne, hogy maga a szobabelső elnyerte tetszésüket, s szolgáltatásaink kárpótolni tudta Önöket.
Bízunk abban, hogy a későbbiekben lehetőségünk lesz újra vendégeink közt köszönteni, szeretettel várjuk vissza!
2025. május 06. kedd
2025. május 10. szombat
Köszönjük, hogy időt szakított véleménye megosztására. Sajnálattal olvastuk, hogy gasztronómiai kínálatunkkal nem sikerült megfelelnünk előzetes elvárásainak, de bízunk abban, hogy összességében mégis jól telt a pihenésük a Hotel Narád****-ban.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. április 18. péntek
2025. április 20. vasárnap
Igazán jó érzésekkel olvastuk pozitív értékelését, nagy öröm számunkra, hogy szálláshelyünkön remekül telt a pihenésük. Törekvésünk a jövőben is arra irányul, hogy ez minden esetben így legyen.
Szeretettel várjuk vissza!
2025. április 07. hétfő
2025. április 08. kedd
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Bízunk benne, hogy összességében jól telt a pihenésük és lesz még alkalmunk a jövőben is vendégül látni Önöket.
Szeretettel várjuk vissza!
2025. március 31. hétfő
2025. április 04. péntek
Őszintén örülünk, hogy összességében tökéletes pihenésben volt részük szálláshelyünkön.
Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.
2025. március 29. szombat
2025. április 04. péntek
Köszönjük pozitív értékelését. Nagyon örülünk, hogy igazán nagyszerű élményben volt része a Hotel Narádban.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
2025. március 20. csütörtök
2025. március 21. péntek
Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy szálláshelyünkkel maximálisan elégedett volt. Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük.
Szeretettel várjuk Önöket egy újabb mátrai kikapcsolódásra!
2025. március 10. hétfő
2025. március 12. szerda
Nagy örömmel olvastuk, hogy mátrai szállodánkban töltött pihenése minden igényüket kielégítő volt. Bízunk benne, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor ellátogattak hozzánk, sok szeretettel várjuk Önöket egy újabb hegyvidéki feltöltődésre!
2025. március 04. kedd
2025. március 06. csütörtök
Örömmel olvastuk, hogy wellness részlegünk fantasztikus élményt nyújtott Önnek. Köszönjük éttermi választékra vonatkozó észrevételeit is.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogatnak hozzánk. Várni fogjuk szeretettel!
2025. március 03. hétfő
2025. március 06. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szakított szálláshelyünk értékelésére. Hálásak vagyunk wellnessünket érintő észrevételeit illetően, ezeket továbbítom az érintett részlegek felé, hogy a jövőben még tökéletesebb élményt biztosíthassunk vendégeink részére.
Bízunk abban, hogy hamarosan ismét köszönthetjük Önöket a Hotel Narád****-ban!
2025. február 21. péntek
2025. február 26. szerda
Köszönjük, hogy a Hotel Narád****-ot választották mátrai pihenésük helyszínéül. Jó érzés látni, hogy személyzetünkkel és a tisztasággal elégedett volt. Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy az éttermünkben nyújtott szolgáltatás nem felelt meg elvárásainak illetve a wellnessen zavaró körülményeket tapasztalt.
Remélem, hogy a fentiek ellenére ad nekünk még egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, érdemesek vagyunk minden vendégünk bizalmára.
2025. február 15. szombat
2025. február 26. szerda
Boldogan olvastuk lelkes visszajelzését, igazán örülünk, hogy hotelünk elnyerte tetszését. Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait.
Nagyon nagy szeretettel várjuk vissza a jövőben is egy újabb kikapcsolódásra!
2025. január 17. péntek
2025. január 18. szombat
Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, s örömmel olvastuk, hogy szolgáltatásunk legnagyobb része kellemessé tette tartózkodását. Sajnálom, ha ez alól úszómedencénk hőmérséklete kisebb kivételt jelentett, meglátását jelzem az illetékes kollégák felé, köszönöm, hogy felhívta figyelmünket erre az aspektusra is.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket Mátraszentimrére!
2025. január 08. szerda
Köszönjük, hogy időt szentelt szálláshelyünk értékelésére. Hőmérsékletet illető észrevételét továbbítom a műszaki részlegünk felé, ugyanakkor bízom abban, hogy mindent egybevetve szép napokat töltött nálunk.
Sok szeretettel várjuk vissza!
2024. december 15. vasárnap
2024. december 15. vasárnap
Köszönöm, hogy időt szakított értékelésünkre és megosztotta tapasztalatait. Hálásak vagyunk az ételekkel kapcsolatos jelzéséért, igyekszünk a jövőben hatékonyabban megtartani a megfelelő hőmérsékletet. Nagy öröm számunkra, hogy összességében szuper kikapcsolódásban volt részük a Hotel Narád****-ban és szeretettel várjuk visszatérésüket.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Narád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba terasszal vagy erkéllyel, Nagy családos apartman szoba és Standard szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, az idősebb párok, a fiatal párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.