A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Narád & Park, Mátraszentimre >>
Hotel Narád & Park Mátraszentimre csomagajánlatai - 9 ajánlat
2023. május 06. szombat
2023. május 10. szerda
2023. május 02. kedd
2023. május 10. szerda
2023. április 28. péntek
2023. május 10. szerda
2023. április 27. csütörtök
2023. május 10. szerda
2023. április 22. szombat
2023. április 25. kedd
Köszönjük, hogy visszajelzésével megtisztelte szállodánkat.
Rossz idő esetén sajnos valóban előfordul, hogy zsúfolt a wellness részleg, azonban sajnos helyhiány miatt nincs lehetőség bővítésre. Szerencsére jó idő esetén Vendégeink többsége kirándul, így wellness részlegünket kényelmesen használhatják a passzív pihenést kedvelők. Nagyon sajnáljuk, hogy a takarítással nem voltak elégedettek, azonban kérésre soron kívül elvégzik a napi takarítást kollégáink és cserélik a törölközőt.
Kérjük Önöket, hogy következő látogatásuk alkalmával szíveskedjenek jelezni ha bármi hiányosságot észlelnek, hiszen célunk, hogy vendégeink kikapcsolódása zökkenőmentes és pihentető legyen.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. április 12. szerda
2023. április 17. hétfő
Köszönjük megtisztelő értékelését, kedves szavait.
Igazán nagy öröm számunkra, hogy kellemesen telt pihenésük és elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, kollégáink hozzáállásával.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. április 06. csütörtök
2023. április 11. kedd
Köszönjük szépen értékelését, dicsérő szavait.
Örömünkre szolgál, hogy kellemesen telt pihenésük, elégedettek voltak szállodáink szolgáltatásaival, kollégáink kedvességével.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. március 23. csütörtök
Köszönettel fogadtuk megtisztelő visszajelzését!
Örülünk, hogy szobáink tisztaságával, személyzetünk kedvességével elégedettek voltak.
A vacsorára tett észrevételét továbbítjuk éttermünk felé és a jövőben igyekszünk még jobban figyelni az ételek hőmérsékletére.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. március 23. csütörtök
Köszönjük szépen kiváló értékelését!
Igazán nagy öröm számunkra, hogy kellemesen telt pihenésük, melyhez személyzetünk kedvessége is hozzájárulhatott.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. március 08. szerda
2023. március 09. csütörtök
Köszönjük megtisztelő értékelését és észrevételét.
Sajnáljuk, hogy recepciós kollégáinkkal nem volt teljes mértékben elégedett. Kollégáinkat folyamatosan tréningezzük, így reméljük a következő látogatásuk során még jobb benyomást tehetünk Önökre.
2023. március 06. hétfő
2023. március 09. csütörtök
Köszönjük kiváló értékelését, kedves szavait.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. március 02. csütörtök
2023. március 09. csütörtök
Köszönjük, hogy visszajelzésével megtisztelte szállodánkat.
Őszintén sajnáljuk, hogy pihenésük nem telt zavartalanul és, hogy ezen problémájukat nem jelezték felénk tartózkodásuk alatt. Számunkra nagyon fontos, hogy vendégeink elégedetten távozzanak, így biztosan találtunk volna megoldást a szobára.
Bízunk benne, hogy ettől függetlenül ismét vendégül láthatjuk Önöket vagy kedves ismerőseiket. Szobafoglaláskor kérjük jelezzék felénk, hogy összenyitható szobát nem szeretnének.
2023. február 14. kedd
Köszönjük, hogy visszajelzésével megtisztelte szállodánkat.
Észrevétele alapján megvizsgáljuk, hogyan lehetne optimalizálni a fűtést és a víz hőmérsékletét.
Bízunk benne, hogy mindezek ellenére kellemesen telt pihenésük és ismét vendégül láthatjuk Önöket!
2023. február 06. hétfő
2023. február 14. kedd
Köszönettel fogadtuk megtisztelő visszajelzését!
Nagyon örülünk, hogy kellemesen telt pihenésük és elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, színvonalával.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. január 28. szombat
2023. február 14. kedd
Köszönjük megtisztelő visszajelzését, kedves szavait.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. január 10. kedd
2023. február 14. kedd
Köszönjük kiváló értékelését.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2023. február 14. kedd
Köszönjük, hogy visszajelzésével megtisztelte szállodánkat.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem állt rendelkezésükre megfelelő hőmérsékletű víz. Időközben a problémát orvosoltuk, így bízunk benne, hogy ha legközelebb is megtisztelnek minket bizalmukkal, még kellemesebben telik majd pihenésük.
Kedves szavait is köszönjük, továbbítjuk dicséretét kollégáink felé is.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2022. december 03. szombat
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Narád & Park szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kis családos apartman, Nagy családos apartman szoba és Superior szoba terasszal vagy erkéllyel.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.