Hotel Narád, Mátraszentimre - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.7 / 5
RENDKÍVÜLI
1532
vélemény
4.91
Személyzet
4.80
Tisztaság
4.56
Ár / érték arány
4.68
Kényelem
(szoba)
4.71
Szolgáltatások
4.56
Étkezés
4.81
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (134 darab) számoltuk ki.

Hotel Narád, Mátraszentimre >>

Hotel Narád, Mátraszentimre - Vélemények, értékelések
  
"Mini pihi a Mátrában"

2025. szeptember 15. hétfő
4.9
Idősebb pár
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép környezetben gyönyörű panorámával egy szuper szálloda. Nagyon jól sikerült rövidke pihenésünk. Köszönjük !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. szeptember 17. szerda
Kedves Vendégünk!

Mi köszönjük Önnek, hogy a mini pihenésüket szálláshelyünkön töltötték el - s nagy öröm számunkra, hogy rövid idő alatt is szép élményekkel gazdagodtak nálunk.

Bízunk benne, hogy a későbbiekben is lesz még alkalmunk személyesen köszönteni Önöket!
"csodás pár nap volt"

2025. szeptember 13. szombat
5
Idősebb pár
Superior Plus szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon köszönjük, hogy Önöknél tölthettük ezt a pár napot. Nagyon jó a szállás, de sajnos ado vezető ut sajnos borzalom. Várjuk a viszontlátást.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. szeptember 17. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta értékelését. Örömet jelent számunkra, hogy szállodánk minden egyes területén megfelelt az előzetes várakozásoknak és a nálunk töltött napok csodásan teltek, még ha nehézkesebbnek is találták az idejutást.

Szeretettel várjuk vissza Önöket Mátraszentimrére!

2025. szeptember 12. péntek
4.8
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép, tiszta a szálloda az erdő mellett van. Kedvesek a vendégekkel az ott lakók és a szállodai dolgozók is. Felnőtteknek, gyerekeknek van sportolásra lehetőség a jó levegőn. A wellnes részleg is szuper.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. szeptember 17. szerda
Kedves Vendégünk!

Hálásan fogadtuk pozitív benyomásainak megosztását. Jó érzésekkel tölt el bennünket, hogy valódi kikapcsolódásra leltek szállodánk falain kívül és belül egyaránt.

Reméljük, hamarosan visszatérnek hozzánk egy újabb hegyvidéki pihenésre!

Hotel Narád Mátraszentimre kiemelt csomagajánlatai

A Hotel Narád Mátraszentimre ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellnessrészleg és fitneszterem használattal
  • parkolással
Érvényes: 2026.07.01-ig
102 800 Ft / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Hotel Narád Mátraszentimre ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellnessrészleg és fitnesz terem használattal
  • játszósarokkal
  • parkolással
Érvényes: 2026.07.01-ig
92 520 Ft / 2 fő / 2 éjtől kiváló félpanzióval
A Hotel Narád Mátraszentimre ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • wellnessrészleg és fitnesz terem használattal
  • játszósarok használattal
  • parkolással
Érvényes: 2026.07.01-ig
50 773 Ft / 2 fő / éjtől kiváló félpanzióval
"Kellemes kiruccanás. "

2025. szeptember 12. péntek
4.6
Egyéni utazó
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt, de inkább annak ajánlanám aki autóval jön és jól tud túrázni, de ez nem a szálloda hibája, így is lehet kellemesen sétálni a jó levegőn.
"Kellemes néhány nap a NARÁD hotelben"

2025. szeptember 11. csütörtök
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Már második alkalommal jártunk itt a férjemmel,most a barátainkat is hoztuk.Nagyon meg voltunk elégedve az összes szolgáltatással, első alkalommal és most is.Szép, tiszta szálloda, gyönyörű környezetben, szép kilátással, finom félpanziós ellátással.A környék is tele van látnivalókkal,pl.Galyatető, Szentkúti Mária kegyhely,Ilona völgyi vízesés, Hollókő, Kékestető.
"Remek relaxáció a Hotel Náradban"

2025. szeptember 06. szombat
4.8
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba ízlésesen van berendezve és tiszta. Bármilyem problémával nyugodtan a személyzethez lehet forrdulni " ha " adódna. Barátságos fogadtatás és profeszionális tájékoztatás minden téren. Család barát, csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. szeptember 08. hétfő
Kedves Vendégünk!

Nagy örömmel olvastuk, hogy szálláshelyünkön csupa pozitív benyomásai születtek, köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait.

Bízunk benne, hogy lesz még alkalmunk a későbbiekben is bizonyítani vendégszeretetünket Önök felé.
"Néhány nyugodt nap a Hotel Narádban"

2025. szeptember 05. péntek
4
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda abszolút tiszta, rendezett. Wellness részleg kiváló. Aki nyugalomra, békességre vágyik, bátran keresse ezt a hotelt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. szeptember 08. hétfő
Kedves Vendégünk!

Hálásan köszönjük, hogy szálláshelyünket ajánlja másoknak is. Igyekszünk a jövőben is mindent megtenni azért, hogy otthonos, kellemes helyszínt biztosítsunk a pihenni vágyók számára.

Szeretettel várjuk vissza Önöket is!
"Nagyon remek időt töltöttem a Hotel Narádban!"

2025. szeptember 04. csütörtök
5
Kisgyerekes család
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda nagyon jó volt., az ellátás ,a szobák kiváloak. Nagyon szép volt a szobából a kilátás. Talán egy kicsit a k9rnyezetet jobban rendbe kellene tenni. gondolok itt a szabadtéri torna részre. No de már lassan ösz van. Nem kimondottan a szálloda feladata lenne,de a hözzávezetó út nem a legjobb minóségú, gondolok itt az útpadkára, különösen ha esós idó van. Összességében nagyon jó idót töltöttem a szállodában.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. szeptember 08. hétfő
Kedves Vendégünk!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta szállodánkban szerzett benyomásait. Hálásak vagyunk észrevételeiért, igyekszünk a külső környezetünkre is kiterjeszteni azt a minőséget, amelyet mi is fontosnak tartunk. Örülünk, hogy idejük remeken telt nálunk, szeretettel várjuk visszatérésüket!


2025. szeptember 03. szerda
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a villanyautó töltés hiányos a töltön nincs kábel igy nem tudtam használni a személyzet felajánlot egy ipari konektort olyanrol otthon evek ota töltök. de megláthata egy nem tul kedves fönök és letiltotta igy sajnos máskor nem tudok önökhöz menni pedig jó lett volna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. szeptember 03. szerda
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy szálláshelyünket választották és megosztotta velünk tartózkodása során szerzett benyomásait. Őszintén örülünk, hogy sikerült magas színvonalú alapszolgáltatásokat biztosítanunk az Önök részére és összességében elégedettek voltak.
Szálláshelyünkön a freecharger 22 kW teljesítményű, AC - váltakozó áramú töltői állnak rendelkezésre, s ha ehhez nem sikerül kapcsolódni, sajnos egyéb valóban biztonságos hálózatot és biztonságos körülményeket valóban nem tudunk vendégeink rendelkezésére bocsátani. Elnézését kérem, amennyiben ehhez kapcsolódóan bármiféle nehézségük keletkezett, s ha esetleg félreértés adódott a kommunikációnk során.

Bízom benne, hogy a későbbiekben még változik az álláspontjuk és visszatérnek hozzánk a Felső-Mátrába!
"Két nap a Narádban"

2025. augusztus 30. szombat
4.5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Amit ki kell emelnem az a wellness részleg. Az, a szinthez mérten, messze átlagon felüli ! Az étkeztetés jó, de a vacsoránál az étel választék szolid. A szoba kényelmes és nagyon tiszta, kivétel az ablakok, amik meglehetősen koszosak. A parkoló nem kicsi, de sokszor teljesen telített. Furcsa, hogy nincs kijelölve mozgáskorlátozott parkoló. A személyzet általában kedves és készséges, de sajnos ezen a területen is van kivétel. Összességében azonban mindenképpen ajánlható a Hotel Narád.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. szeptember 03. szerda
Kedves Vendégünk!

Hálásak vagyunk ajánlásáért és észrevételei megosztásáért. Nagy öröm számunkra, hogy összességében jól sikerült a pihenésük hotelünkben.

Reméljük, hamarosan visszatérnek hozzánk egy hamisítatlan erdei feltöltődésre!
"Remek napok a Hotel Narádban."

2025. augusztus 29. péntek
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A felújított hotel meglepően színvonalas. A személyzet (a takarítóktól a recepciósokig) közvetlen, kedves és udvarias volt. A szobák tiszták és kényelmesek, az ellátás (félpanzió) ötcsillagos volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 31. vasárnap
Kedves Vendégünk!

Igazán nagy örömet jelent számunkra, hogy remek napokat töltöttek szálláshelyünkön. Fontos számunkra, hogy vendégeink kifogástalanul érezzék magukat, s jó érzés számunkra, hogy személyzetünk elkötelezettsége és ellátásunk ehhez hozzá tudott járulni.

Bízunk benne, hogy Önök is visszatérnek hozzánk!
"őszi pihenés"

2025. augusztus 27. szerda
3.5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Negatív dolog: Tetőtéri szobát kaptunk, a párom nem szereti a tetőteret, ezért másik szobát szerettünk volna, amit sajnos nem sikerült a recepción elintéznünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 31. vasárnap
Kedves József!

Hálásan köszönjük, hogy értékelte szálláshelyünket. Szomorúan olvastuk, hogy a standard tetőtéri elszállásolás beárnyékolta mátrai pihenésüket. Minden esetben azon vagyunk kollégáimmal, hogy itt helyben mielőbb korrigáljunk vendégeink igényei szerint - erre azonban az ilyen esetekben csak akkor van módunk, ha ezt az adott kapacitás engedi. Őszintén sajnálom, hogy a magas foglaltságunk miatt az Önök esetében ez nem sikerült. Minden esetben javasoljuk kedves vendégeink, bármilyen kérésük / igényük áll fenn, már foglaláskor jelezzék felénk, hiszen mi is annak örülünk, ha az itt töltött napok kifogástalanul telnek.

Bízom abban, hogy mindez ellenére szép emlékeket is gyűjtöttek és lesz még alkalmunk személyesen üdvözölni Önöket. Szeretettel várjuk vissza!



"Remek 3 nap volt"
2025. augusztus 24. vasárnap
4.1
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A gyerek étkeztetésre nem figyelnek eléggé. Legalább egy gyerekmenű lehetne. A többi ellátás és szoba teljesen rendben volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 28. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Őszintén örülünk, hogy összességében maradandó szép emlékekkel gazdagodtak pihenésük során és remek napokat töltöttek nálunk. Ugyanakkor sajnálattal olvastuk, hogy a gyermekeknek szánt kínálatunk nem találkozott az elvárt szinttel - déli gyermekmenünk választható étlapról, vacsoránál és reggelinél valóban egységes svédasztalos kínálatunk él minden korosztály számára. Emellett kollégáim igyekeznek az egyedi kéréseknek is megfelelni, s örömmel vesszük a helyszínen visszajelzésüket, hiszen fontos számunkra, hogy a család minden tagja megfelelő ellátást kaphasson.

Hálásan köszönjük visszajelzését és bízunk abban, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük Önöket szállodánkban.
"Hotel Narád maga a tökéletes hely"

2025. augusztus 24. vasárnap
5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A kiszolgálás tökéletes volt. A szoba tisztasága is megfelelő. Az étkezés csillagos ötös. A személyzet kedves, tisztelettudó barátságos hozzáállást tanúsítottak. Egyszerűen minden tökéletes volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 28. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét. Nagy öröm számunkra, hogy ilyen elégedettek voltak az itt töltött napokkal, igazán jó érzés olvasnunk, hogy elkötelezettségünk révén is sikerült emlékezetessé tennünk pihenésüket. Azon dolgozunk, hogy a jövőben egyre magasabb színvonalú szolgáltatásokat biztosítsunk vendégeink részére.

Örömmel várjuk újabb látogatásukat!

2025. augusztus 21. csütörtök
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A korai érkezést más szállodákkal ellentétben egyáltalán nem veszik figyelembe, még akkor sem, ha kint szakad az eső. A padlószönyeg és függönyök már eléggé elavultak. Ragyogó tisztaság, szépen felújitott étterem és fürdőszoba, izletes, választékos ételkinálat, és kedves személyzet. Kitünő kirándulási lehetőségek a környéken.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 22. péntek
Kedves Vendégünk!

Hálásan köszönjük, hogy megosztotta értékelését. Nagy örömmel olvastuk, hogy összességében elégedett volt szálláshelyünkkel és a Mátra hangulata, személyzetünk és gasztronómiai kínálatunk mind elnyerte tetszését.
A korai bejelentkezéssel kapcsolatban szeretném jelezni, hogy a szolgáltatás minden esetben az aktuális kapacitásunk függvénye, őszintén sajnálom, hogy igyekezetünk ellenére ebben az időszakban nem volt lehetőségünk biztosítani azt az Önök részére.

Remélem, lesz még alkalmunk ismét személyesen köszönteni Önöket a Hotel Narád****-ban.
"nyaralás"

2025. augusztus 19. kedd
4.8
Kisgyerekes család
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Korábban nem jártunk még itt gyermekeimmel(15,17 évesek), a benyomásunk mindannyiunknak nagyon pozitív volt. A kiszolgálás, a vendégekkel való törődés 5*-os.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 22. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szakított tapasztalatai megosztására. Fontos számunkra, hogy pihenő vendégeink megfelelő kiszolgálásban és kiemelt figyelemben részesüljenek, így nagy örömet jelent olvasnunk, hogy értékelésében Ön is megemlítette személyzetünket.

Sok szeretettel várjuk legközelebb is egy fantasztikus nyaralásra!
"Igazi pihenés gyönyörű környezetben."

2025. augusztus 15. péntek
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves és segítőkész, az ételek finomak. A sófürdő szuper! A só szobában viszont zavaró, hogy nem lehet papucsban bemenni, csúszós és hideg a kő. Javítana a minőségen, ha sóbefúvás is lenne vagy kicsit magasabb hőmérséklet, esetleg relaxációs zene szólna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 22. péntek
Kedves Vendégünk!

Nagy örömmel fogadtuk pozitív értékelését, jó érzéssel olvastuk, hogy valódi pihenésben volt részük nálunk. Hálásan köszönjük sószobára vonatkozó javaslatait is, melyeket továbbítok kollégáim részére, hogy megvizsgáljuk lehetőségeinket.

Bízunk abban, hogy a későbbiekben is lesz még alkalmunk vendégeink közt üdvözölni Önöket.

"Szuper hétvége a Narád Jotelben"

2025. augusztus 11. hétfő
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba elhelyezése,a tisztaság, a személyzet udvariassága, az ételek választéka, mennyesége. Minden nagyon szuper volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 12. kedd
Kedves Vendégünk!

Hálásak vagyunk pozitív értékeléséért. Nagyon jóleső érzésekkel kísérve olvastuk, hogy szuper hétvégét töltöttek nálunk és elégedettek voltak szolgáltatásaink mindegyikével.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!
"Kellemes családi pihenés volt"

2025. augusztus 04. hétfő
4.4
Kisgyerekes család
Nagy családos apartman szoba
2 éjszakát töltött itt
Kellemes Hotel,de nehéz megtalálni. Rosszul van kitáblázva. Kedves személyzet,finom ételek. A wellness szép,nem nagy, de itt ebben a környezetben nem is erre kell fókuszálni. Családi lakosztály szép és tágas. Külön wc a fürdőtől ennyi emberre praktikusabb lenne...illetve a hűtő az emeleti szobában van,nem lent a nappaliban,pedig elférne bőven. Ez sem praktikus. A terasz nagyon szép a panorámával! Masszázs nagyon felejtős, szauna szeánsz viszont jó volt. Összességében jól éreztük magunkat . Apró valtoztatásokkal még szuperebb hotel lenne.,Köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 08. péntek
Kedves Erika!

Hálásak vagyunk, hogy időt szakított értékelésünkre és köszönjük észrevételeit is, melyeket továbbítok vezetőink felé. Nagy öröm számunkra, hogy összességében jól sikerült a pihenésük, s a zöld erdei környezet mellett ételeink minősége és személyzetünk készségessége egyaránt hozzájárult kikapcsolódásukhoz.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. július 28. hétfő
4.9
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kicsit zavart hogy a kedves szülők nem ertikmeg hogy a welness medencébe ne hozzák be a gyerekeket. Nem vagyok gyerekellenes...sőt, Nekem is van unokám...szeretem ha velem vannak. De néha kell egy kis nyugalom fröcskölődes nélkül. És tudom hogy ez nem a szálloda hibája.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. augusztus 02. szombat
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy értékelte szálláshelyünket. Őszintén sajnálom, ha wellnessrészlegünkön nem találta meg azt a nyugalmat, mely teljesen tökéletessé tette volna pihenésüket. Pontszámait örömmel látva azonban bízom abban, hogy összességében valóban kellemes emlékeket őriz a szálláshelyünkön eltöltött napokról.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!
"Csodás három nap a Hotel Narádban"
2025. július 14. hétfő
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel a nyugalom szigete, csendes, patyolattiszta, tökéletes a pihenésre. Nagyon kedves, segítőkész a személyzet, a reggeli és a vacsora is nagyon finom, bőséges volt. Külön köszönet azért, hogy a séf a kérésünkre megoldotta a speciális étkezést, amikor a szállodában ebédeltünk (cukorbeteg vagyok), de a reggeli és a vacsora is olyan volt, hogy tudtam a diétámnak megfelelően étkezni. Csak ajánlani tudom a szállodát, negatívumot nem tudok említeni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. július 18. péntek
Kedves Vendégünk!

Nagy örömmel olvastuk kedves sorait, chefünk dicséretét és hálásak vagyunk szálláshelyünk ajánlásáért. Fontos számunkra, hogy a hotelünkben pihenő vendégek kényelme és ellátása tökéletes legyen és valódi feltöltődést nyújthassunk, különösen jó érzés számunkra, hogy ezt Önök is megtapasztalták.

Szeretettel várjuk visszatérésüket!
"Szuper üdülés."

2025. július 08. kedd
5
Baráti társaságok
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elégedettek voltunk. A wellness részleg szuper volt, a személyzet kedves. Egy javaslat: vizes fürdőruhákat nem tudtuk jól szárítani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. július 11. péntek
Kedves Vendégünk!

Nagy örömmel fogadtuk pozitív visszajelzését, hiszen vendégeink elégedettsége a legfontosabb számunkra. Javaslatát köszönettel vettük, átgondoljuk lehetőségeinket, hogyan alakíthatjuk tovább wellnessezőink komfortját.

Bízunk abban, hogy hamarosan viszontláthatjuk Önöket, szeretettel várjuk egy újabb szuper üdülésre!
"Pihentető mátrai napok a Narádban"

2025. július 07. hétfő
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Szép környezetben van a hotel. Kitűnő a tisztaság, tetszett, hogy csak kérésre takarítják a szobát és nem zavarják a vendég pihenését napi takarítással. Az ételek finomak, nagy a választék, soha nem fogynak ki az egyes ételekből, akármilyen későn is megy a vendég étkezni. A személyzet udvarias és segítőkész. A wellness-részleg egy kicsit túlzsúfolt, ha sok a vendég. Ajánlom a hotelt! 😊
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. július 11. péntek
Kedves Vendégünk!

Hálásan olvastuk ajánlását. Igazán jó érzés számunkra, hogy ennyire elégedett volt a Hotel Narád****-ban töltött napokkal, s hogy szolgáltatásaink és személyzetünk révén pozitív emlékeket adhattunk.

Örömmel várjuk vissza Önöket!
"Gusztusos szép környezet.erős 4 csillagos épület.Jól berendezett szobák.nagyon jó vellnesz szolgáltatások ."

2025. július 06. vasárnap
4.6
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
SUBJEKTÍív:mindennel elégedettek voltuunk ,két apróság nélkül .1.A falun belül nehéz megtalálni.2.bár nagyon meleg volt az úszó medence nekem hideg volt .egészségügxile a 29 fok ajánlott.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. július 11. péntek
Kedves Vendégünk!

Hálásak vagyunk, hogy megosztotta értékelését és jelezte felénk észrevételeit. Igyekszünk nagyobb hangsúlyt fektetni a jövőben arra, hogy egyértelműbben jelezzük elhelyezkedésünket és megközelíthetőségünket. Az úszó hőmérsékletére vonatkozó meglátását továbbítom kollégáim részére.

Nagyon örülünk, hogy összességében szép élményekkel gazdagodtak általunk és reméljük, Önök is visszatérnek hozzánk.


2025. július 03. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Korrekt, udvarias, segítőkész személyzet, remek panoráma, kiváló túraútvonalak. Remekül éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. július 11. péntek
Kedves Vendégünk!

Jóleső érzésekkel olvastuk kedves szavait. Köszönjük, hogy bizalmat szavazott nekünk, s bízunk benne, hogy a közeljövőben ismét üdvözölhetjük Önöket vendégeink között.
"Remek hétvége a Hotel Narád"

2025. július 02. szerda
5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
xxxxx
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. július 11. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy értékelte szálláshelyünket. Örömmel olvastuk, hogy remekül telt a pihenésük nálunk, s hogy elégedettek voltak szolgáltatásunk minden egyes részével.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!

"Baráti Találkozó! "
2025. június 29. vasárnap
4.9
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobaban a klíma rossz helyen volt,mert pont az ágy fejreszére fújt, így pihenés közben ki kellett kapcsolni. Egyébként mindennel meg voltunk elégedve,jól éreztük magunkat. A környezet is csodalatos volt !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. július 02. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta szálláshelyünkön szerzett tapasztalatait. Őszintén sajnálom, ha a klímaberendezés beállítása okozott némi kényelmetlenséget, de nagy örömünkre szolgál, hogy mindez összességében nem befolyásolta ittlétüket és jól sikerült a baráti találkozójuk.

Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
"Kellemes pihenés a Hotel Narádban."

2025. június 22. vasárnap
5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Mindennel megvoltunk elégedve. Nagyon jó a szálloda fekvése, gyönyőrú a kilátás. Az étterem izléses,modern. A wellness részleg tágas. Nagyon jól éreztük magunkat.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. június 25. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait. Igazán jó érzés számunkra, hogy otthonosan érezték magukat szállodánk falai között és a bennünket ölelő különleges hegyvidéki környezet is hozzájárult a pihenésükhöz.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!
"Remek hét a Narád Hotelben"

2025. június 21. szombat
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
6 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt, kedves, barátságos személyzet, gyors, készséges kiszolgálás volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. június 25. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkról. Nagy örömmel olvastuk, hogy szép élményeket nyújtottak az itt töltött napok és szolgáltatásainkkal hozzájárulhattunk az Önök pihenéséhez.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét köszönthetjük vendégeink között!



2025. június 19. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Kedves,barátságos ,segítőkész személyzet,meglepően színvonalas fürdőszoba,kényelmes ágyak,nagy fokú tisztaság mindenütt. A wellness elég jó,kivéve a kicsi úszómedence hideg vize.A környezet nagyon szép,egész jó turista utak indulnak ki a szállótól. Az ételek finomak,de lehetne egy kicsit bővebb választék.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. június 20. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük szálláshelyünk részletes értékelését. Örömmel olvastuk, hogy erdei és szűkebb környezetünk, valamint részlegeink szolgáltatásai összességében egyaránt elégedettségükre volt.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!



" Nagyon jó 3 napot töltöttünk a szállodában.an, nem előszőr jártunk itt, visszatérő vendégek vagyunk. Budapesthez közel van, gyönyörű a körny"

2025. június 19. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étkezéseknél a friss kenyér feledhetetlen volt számomra.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. június 20. péntek
Kedves Vendégünk!

Jó érzéssel olvastuk, hogy visszatérő vendégeinkként ezúttal is nagyon jól érezték magukat a Hotel Narád****-ban. Köszönjük bizalmukat, várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
"Remek hétvége a Hotel Narádban"

2025. június 10. kedd
5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Talán egy kis ruhaszárítót elhelyezni a szobában, illetve a közös teraszon a dohányzást betiltanám. Ezt leszámítva szuper hely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. június 17. kedd
Kedves Vendégünk!

Nagyon köszönjük, hogy értékelte szálláshelyünket. Örömmel olvastuk, hogy pihenésük remekül telt. Javaslatait illetően megfontoljuk lehetőségeinket, hogyan tehetjük még komfortosabbá mindenki számára a pihenést, köszönjük észrevételeit.

Szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb hétvégére!
"Hétköznapi kikapcsolódás a Mátrában a Hotel Narádban"

2025. június 09. hétfő
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Vasárnap-kedd között nem volt zsúfolt a szálloda, de az ellátás és a szolgáltatások mind rendelkezésre álltak. A wellnessben és a szálloda minden részén nyugodtan tudtunk pihenni, kikapcsolódni. A környezet és a panoráma csodálatos.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. június 13. péntek
Kedves Vendégünk!

Nagy örömmel olvastuk értékelését szálláshelyünkről. Jó érzés tudnunk, hogy szolgáltatásaink és hegyvidéki környezetünk révén teljes kikapcsolódásban volt részük nálunk.

Szeretettel várjuk vissza Önöket egy újabb erdei felüdülésre!

"Kiváló NARÁD"

2025. május 24. szombat
5
Idősebb pár
Standard szoba
5 éjszakát töltött itt
A 216-os szoba kilátásába az oldalsó /kinti/ fal sokat takart!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. május 30. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük kiváló értékelését. Őszintén örülünk, ha a kilátást illetően nem is volt teljesen elégedett, összességében elégedettek voltak szálláshelyünkkel.

Szeretettel várjuk egy újabb pihenésre!

Rapi Mariann
Front Office Supervisor

2025. május 22. csütörtök
4
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A teraszajtó nem volt buktatható,és szellőző re sem lehetett állítani A kilátás a szemétkupacra,ill.ott füstölgött a kazánból kiszedett hamu. Amúgy más rendben volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. május 24. szombat
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szentelt szálláshelyünk értékelésére. Őszintén sajnálom, hogy elhelyezésükkel nem voltak elégedettek. Szobájuk valóban nem volt panorámás, csak részben néz zöldre, de bízom benne, hogy maga a szobabelső elnyerte tetszésüket, s szolgáltatásaink kárpótolni tudta Önöket.

Bízunk abban, hogy a későbbiekben lehetőségünk lesz újra vendégeink közt köszönteni, szeretettel várjuk vissza!



"Konyhát kivéve jól éreztük magunkat."

2025. május 06. kedd
4.5
Egyéni utazó
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Majdnem Minden megfelelő volt. Környékét járhatobbá szebbnek gondoltam. A szálloda konyhája nekem nem volt jó. Ételek nem voltak ízletesek. Reggeli és a vacsora sem.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. május 10. szombat
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szakított véleménye megosztására. Sajnálattal olvastuk, hogy gasztronómiai kínálatunkkal nem sikerült megfelelnünk előzetes elvárásainak, de bízunk abban, hogy összességében mégis jól telt a pihenésük a Hotel Narád****-ban.

Szeretettel várjuk vissza Önöket!





"Remek 4 napot töltöttünk a hotelben. "

2025. április 18. péntek
4.8
Egyéni utazó
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. április 20. vasárnap
Kedves Vendégünk!

Igazán jó érzésekkel olvastuk pozitív értékelését, nagy öröm számunkra, hogy szálláshelyünkön remekül telt a pihenésük. Törekvésünk a jövőben is arra irányul, hogy ez minden esetben így legyen.

Szeretettel várjuk vissza!

2025. április 07. hétfő
4.6
Fiatal pár
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
Wellness vize kitűnő az átlagosnál melegebb. Kedves, segítő személyzet. A vacsora ízletes igaz picit átlagos volt. A reggeli gazdag és finom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. április 08. kedd
Kedves Vendégünk!

Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk értékelését. Bízunk benne, hogy összességében jól telt a pihenésük és lesz még alkalmunk a jövőben is vendégül látni Önöket.

Szeretettel várjuk vissza!
"Hotel Narád"

2025. március 31. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
A wifi nem működött tökéletesen. Lassú az internet. Minden más szuper.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. április 04. péntek
Kedves Vendégünk!

Őszintén örülünk, hogy összességében tökéletes pihenésben volt részük szálláshelyünkön.

Reméljük, hogy hamarosan ismét ellátogatnak hozzánk.



"Nagyszerű pihenés a hotel Narádban."

2025. március 29. szombat
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Patyolat tisztaság, udvarias kiszolgálás, abszolut segítőkészség, csodálatos kilátás,maximális figyelem az idősebb korosztályra is,igazi palócos ízvilág az ételeknél
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. április 04. péntek
Kedves Vendégünk!

Köszönjük pozitív értékelését. Nagyon örülünk, hogy igazán nagyszerű élményben volt része a Hotel Narádban.

Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.



"Kiváló külső és belső környezet, minőségi ellátás, szolgáltatás!"

2025. március 20. csütörtök
5
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. március 21. péntek
Kedves Vendégünk!

Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy szálláshelyünkkel maximálisan elégedett volt. Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük.

Szeretettel várjuk Önöket egy újabb mátrai kikapcsolódásra!

"Remek hétvège, kellemes kikapcsolódás"

2025. március 10. hétfő
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Gyönyörű helyen van a szálloda. Csend, nyugalom, kristály tiszta levegő. Nagyon jó a wellness ès finom èteleket ettünk. Pénteken élő zene volt, táncolni is lehetett. Nagyon jól éreztük magunkat! Kőszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. március 12. szerda
Kedves Vendégünk!

Nagy örömmel olvastuk, hogy mátrai szállodánkban töltött pihenése minden igényüket kielégítő volt. Bízunk benne, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor ellátogattak hozzánk, sok szeretettel várjuk Önöket egy újabb hegyvidéki feltöltődésre!
"Kellemes, nyugodt hétvége a Narád Hotelben"

2025. március 04. kedd
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Mjadnem minden 5*. Kicsi hiányérzet a desszertek és gyümölcsök nem túl bőséges választéka miatt volt, de a többi étel kárpótolt! A wellness-részleg szuper, egész napot el lehet tölteni benne. (legközelebb hosszú hétvégére megyünk:)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. március 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Örömmel olvastuk, hogy wellness részlegünk fantasztikus élményt nyújtott Önnek. Köszönjük éttermi választékra vonatkozó észrevételeit is.

Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogatnak hozzánk. Várni fogjuk szeretettel!
"Nagyon kellemes 3 nap a Narádban."

2025. március 03. hétfő
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Az úszómedence vize nagyon hideg. A medencék körül többször kéne a vizet feltörölni, mert nagyon csúszil.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. március 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szakított szálláshelyünk értékelésére. Hálásak vagyunk wellnessünket érintő észrevételeit illetően, ezeket továbbítom az érintett részlegek felé, hogy a jövőben még tökéletesebb élményt biztosíthassunk vendégeink részére.

Bízunk abban, hogy hamarosan ismét köszönthetjük Önöket a Hotel Narád****-ban!
"Változástatásra fel."

2025. február 21. péntek
3.5
Idősebb pár
Superior Plus szoba
3 éjszakát töltött itt
A reggelivel és az étteremben lévő székekkel nem voltam megelégedve. A wellness részleg medencéiben az ugráló gyerekek viselkedése nagyon zavaró volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. február 26. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy a Hotel Narád****-ot választották mátrai pihenésük helyszínéül. Jó érzés látni, hogy személyzetünkkel és a tisztasággal elégedett volt. Ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy az éttermünkben nyújtott szolgáltatás nem felelt meg elvárásainak illetve a wellnessen zavaró körülményeket tapasztalt.

Remélem, hogy a fentiek ellenére ad nekünk még egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, érdemesek vagyunk minden vendégünk bizalmára.
"Kitűnő program néhány nap Mátraszentimrén, a Hitel Narádban!"

2025. február 16. vasárnap
5
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Már voltunk a Hotel Narádban. Szeretünk oda járni! A felújított étterem nagyon szép lett! Az ételek finomak voltak! Az új fotelszékek kényelmesek, da az új padlóburkolaton nehezen csúsznak és mozgatásban nagyon hangosak! Érdemes lenne hangtompító filcet ragasztani a széklábakra!
"Nagyszerű feltöltődés"

2025. február 15. szombat
5
Idősebb pár
Superior szoba terasszal vagy erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Mindenben azt a magas minőséget kaptuk amit a Hotel honlapján hírdet. Csodálatos környezet, gyönyörű Szálloda. A szoba kifogástalan. A panoráma étteremben fantasztikus kínálat és ízvilág várt. A szálloda munkatársai nagyon kedvesek. A wellness szekció fantasztikus,a látványa is lenyűgöző. Bármely korosztály számára szívből ajánljuk! Visszatérünk ide!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. február 26. szerda
Kedves Veronika!

Boldogan olvastuk lelkes visszajelzését, igazán örülünk, hogy hotelünk elnyerte tetszését. Köszönjük, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait.

Nagyon nagy szeretettel várjuk vissza a jövőben is egy újabb kikapcsolódásra!



"Pihenés a mátrában."

2025. január 17. péntek
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A vártnak megfelelő volt összességében,kényelmes szoba,finom ételek. Barátságos,segítőkész személyzet,elfogadható,inkább jó wellness.Negatívum:a hűvös vizű kis úszómedence.(szeretek úszni)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. január 18. szombat
Kedves Vendégünk!

Hálásan köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, s örömmel olvastuk, hogy szolgáltatásunk legnagyobb része kellemessé tette tartózkodását. Sajnálom, ha ez alól úszómedencénk hőmérséklete kisebb kivételt jelentett, meglátását jelzem az illetékes kollégák felé, köszönöm, hogy felhívta figyelmünket erre az aspektusra is.

Sok szeretettel várjuk vissza Önöket Mátraszentimrére!
2024. december 19. csütörtök
4.8
Egyéni utazó
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Wellness tér és víz hűvös volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2025. január 08. szerda
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy időt szentelt szálláshelyünk értékelésére. Hőmérsékletet illető észrevételét továbbítom a műszaki részlegünk felé, ugyanakkor bízom abban, hogy mindent egybevetve szép napokat töltött nálunk.

Sok szeretettel várjuk vissza!
"Hotel Narád"

2024. december 15. vasárnap
4.9
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Reggelinél,vacsoránál volt kihűlt étel,(pl Debreceni,sült bacon,tésztaféle) De ez volt az egyetlen kifogásolható,minden más szuper volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Narád, Rapi Mariann - Front Office Supervisor
2024. december 15. vasárnap
Kedves Vendégünk!

Köszönöm, hogy időt szakított értékelésünkre és megosztotta tapasztalatait. Hálásak vagyunk az ételekkel kapcsolatos jelzéséért, igyekszünk a jövőben hatékonyabban megtartani a megfelelő hőmérsékletet. Nagy öröm számunkra, hogy összességében szuper kikapcsolódásban volt részük a Hotel Narád****-ban és szeretettel várjuk visszatérésüket.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Narád szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Narád korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba terasszal vagy erkéllyel, Nagy családos apartman szoba és Standard szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Narád szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a csoportok, az idősebb párok, a fiatal párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2025 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.