Hotel Négy Évszak, Hajdúszoboszló - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.41 / 5
353
vélemény
4.61
Személyzet
4.41
Tisztaság
4.34
Ár / érték arány
4.34
Kényelem
(szoba)
4.17
Szolgáltatások
4.27
Étkezés
4.83
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (41 darab) számoltuk ki.

Hotel Négy Évszak, Hajdúszoboszló >>

Hotel Négy Évszak, Hajdúszoboszló - Vélemények, értékelések
  
"Szuper szilveszter a Hotel Négy Évszakban."

2022. április 29. péntek
4.4
Csoport
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Szilveszterkor voltunk.Nagyon jó és szinvonalas volt a műsor. Kivàlóan ereztük magunkat, szuleimmel együtt. Külön vacsoràt kaptam ételintoleranciam miatt ,ami nagyon finom volt. Ezuton is köszönöm .
"Kissé csalódtam, másra számitottam. "
2022. április 24. vasárnap
3
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem igazán jól van elhelyezve az étkezéshez a tálalás. Szük az egész, mellette nem kellene asztalt nyitni, normálisan nem lehet kvázi sorba állni.
"Szilveszter Hajdúszoboszlón."
2022. január 08. szombat
4.8
Család nagyobb gyerekkel
2 éjszakát töltött itt
Jó éreztük magunkat.Kedves személyzet.Finom ételek.Szuper szilveszteri buli.

Hotel Négy Évszak Hajdúszoboszló csomagajánlatai - 8 ajánlat

megnézem ▼

"Hotel Négy Évszak"

2022. január 07. péntek
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltam elégedve, talán az ágy lehetett volna egy picit puhább! Üdv!!
"Nagyon jól éreztük magunkat a Négy Évszakban"

2022. január 03. hétfő
5
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Igazából minden jó volt amit igénybe vettünk,nem welnesseztünk,nem használtam wifit, a személyzet nagyon barátságos,segítő kész,szakmailag felkészült!
"Karácsony a Négy Évszakban. "

2021. december 28. kedd
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk különösen a személyzettel, akik tíz csillagot is kaphatnak tőlünk.
"Remekül éreztük magunkat."

2021. december 27. hétfő
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves a személyzet. Valódi családias hangulatot tudnak adni. Az ételek egyszerűen finomak.
"Évforduló Hajdúszoboszlón"

2021. október 07. csütörtök
3.8
Fiatal pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Az elhelyezkedése nagyon jó és a wellness részleg is, de a tisztasággal voltak problémák. A wifit pedig egyáltalán nem tudtuk használni. Az ételek nagyon finomak voltak, de a felszolgálás nem mindog ment zökkenentesen.
"Hotel Négy Évszak"

2021. szeptember 16. csütörtök
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon szuper volt minden egyedül a tv nem volt megyünk máskor is és köszönjük
"Csalódás "
2021. szeptember 06. hétfő
2.1
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Sajnos csalódás volt a szállás. Az ablak csak segítséggel volt nyitható, lévén hogy be volt ragadva, így szellőztetni sem lehetett. A fürdőszoba zuhanyzó kabinjában fürdéskor állt a víz,mivel a lefolyó el volt tömítődve. Többszöri szólásra sem történt takarítás. Az étteremben a svédasztalos ételek minősége átlagos menza menü volt. A parkoló hiába volt őrzött, nagyon szűk volt a parkolóhely, így ha nem a szélén álltál, külön jelezni kellett hogy te a következő napon szeretnél majd kiállni onnan, és tegyék lehetővé azt.
"Nagyszerű három nap a Négy Évszak Hotelben"

2021. augusztus 19. csütörtök
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kulturált, tiszta a Hotel, közel helyezkedik el mindenhez.
"Hotel Négy Évszak"

2021. augusztus 10. kedd
4
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Remek napokat töltöttünk a szállodában, melyhez a személyzet kedvessége, figyelmessége nagyban hozzájárult. Az ételek nagyon finomak voltak, a választék bőséges, a személyzet folyamatosan pótolta az ételeket. A szálloda a főútvonalhoz közel, de mégis csendes helyen található, a strandfürdőtől csak a főút választja el. Este a strand előtti sétányon nagy élet és nyüzsgés van, mely igazán hangulatos és jó program egy kis esti kikapcsolódáshoz. A szoba mérete 2 személy részére megfelelő, az ágy nagyon kényelmes. Klíma csak felár ellenében, ami a felső szinten lévő szobák esetében nem a legjobb megoldás és a napi 1500,-Ft, ezért kicsit drága. A TV adás minőségén is lehetne javítani. A fürdőszobában nem praktikus a csaptelep a mosdóhoz és a zuhanyra is ráfért volna egy kisebb felújítás. A szoba takarítása nem volt a legjobb, mert az ágy alatt találtunk otthagyott szemetet az előző lakótól. A szálloda többi részében azonban a takarítással nem volt gond. Összességében jól éreztük magunkat, visszamennénk, akár nagyobb társasággal is.
"Kellemes üdülés"
2021. augusztus 05. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A reggelihez adott kávé minőségét leszámítva minden tökéletes volt.
"Hotel Négy Évszak"

2021. augusztus 05. csütörtök
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Csendes családias környezet. A személyzet igazán kedves udvarias segítőkész.
"Fürdőhöz közeli szálláshely"
2021. augusztus 02. hétfő
3.4
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A légkondi elég gyenge volt, és külön díjat számítottak fel érte, a széfet nem lehetett beüzemelni, de 2 éjszakára megfelelt, az elhelyezkedése nagyon jó.
"Egy rövid tatózkodásra rendben lévő panzió "

2021. július 31. szombat
3.3
Kisgyerekes család
Lux szobatípus
1 éjszakát töltött itt
Egy-két éjszakára megfelelő, átlagos, elfogadható szintű panzió hangulatát és minőségét adó szálláshely, remek elhelyezkedés mellett. A tisztaság rendben volt, az ágyak minősége is megfelelő volt. Az egyes eszközök, berendezések (szoba, fürdőszoba) egyszerűbb, olcsóbb termékek (poharak, WC, zuhany stb.), de rövid időre megfelelők. A reggeli során puha pékárut már nem találtunk, a gyenge, rossz minőségű felvágottak és sajtok mellett az elfogadható tojásrántotta és a frissen készült bundáskenyér mentette meg a reggelit és tette lehetővé, hogy a gyerekek legalább egy kicsit egyenek. A tálalás módja egyáltalán nem volt vonzó, szedett-vetett módon keveredtek a különböző tételek. Ugyanazzal az eszközzel kellett volna a különböző ételeket kiszedni és a tányérra rakni. A tálaló asztal rendetlen és piszkos volt, szemmel láthatóan senki nem foglalkozott azzal, hogy a reggeli során is odafigyeljen arra, hogy rendezett és tiszta körülmények legyenek. Egyáltalán nem keltette azt az érzést, ami egy második reggeli kapcsán hívogató lett volna. A be- és kicsekkolás lassú és körülményes volt. Érthetetlen, megmosolygató és nem túl vendégbarát az a gyakorlat, ami szerint érkezéskor minden vendég karjára egy szalagot ragasztanak, amivel másnap igénybe lehet venni a reggeli. Addig azt folyamatosan viselni kell. Egészen abszurd.... Az, hogy legkondicionáló külön fizetős, nem túl XXI. századi megoldás, de elmegy. Az alig működő tv távirányító 2000 Ft letét ellenében történő átadása szintén messze van attól a gyakorlattól, ami egy hotel esetében megszokott lenne, különösen ha az a nevében viseli a superior besorolást megszokott lenne. A foglalás exkluzív "jutalmaként" felajánlott welcome drink 4x 1 dl szobahőmérsékletű ásványvíz volt, amit a recepció pultján álló, háromnegyedig már üres, másfél literes flakonból töltöttek ki. A szálloda logójával ellátott ajándékot külön kérésre, papírok hosszas böngészése után kaptuk meg, egy darab, a hotel nevével ellátott toll formájában.
"Remek napok a Négy Évszakban"

2020. október 17. szombat
4.5
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kellemes pár napot töltöttünk,a családias ,hangulatos Hotel Négy Évszakban ! Udvarias kiszolgálás,finom ízletes ételek ,italok !Tiszta ,kényelmes szoba. Már tervezzük mikor megyünk újra !
"Hotel Négy Évszak"

2020. október 16. péntek
4.5
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A személyzet szolgálatkész és figyelmes. Az étkezés választékos és nagyon ízletes volt. Kellemetlen volt a fürdőszobai ventilátor nagyon erős hangja, amit sikerült kiiktatni a tükörnél lévő villannyal, ott viszont csak az egyik égő világított. Összességében nagyon jól éreztük magunkat.
"Utószezoni akció "
2020. szeptember 14. hétfő
5
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek szállás, tiszta, kedves a személyzet, jól főznek, magasabb kategóriájú szobát adtak standard áron
"Felejtős"

2020. szeptember 04. péntek
3.1
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ígért svédasztalos vacsora helyett a szálláshely által meghatározott menű volt, két fogás slussz. Mennyisége gyerek adag. Nem korrekt.
"Egy csodás hétvége a Hotel Négy évszakban . "

2020. augusztus 10. hétfő
4.9
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzettel meg voltam elégedve. A reggeli az nagyon finom és jó volt, bőséges kínálat csak ajánlani tudom másoknak is. A vacsora az egy kicsit már annyira nem volt túl jó, nem azt mondom hogy rossz csak lehetett volna egy kicsivel több adag is. De lehet ,hogy ez csak nekem volt kevés. A szoba az nagyon tiszta csak 10 es tudom értékelni ,benne a tv. az esetleg a kép minősége azon lehetne csiszolni egy 2 kép jó a többi az nézhetetlen volt . A szálloda nagyon szép és tiszta volt 10 es. értékelő. A személyzet udvarias .
"Hotel Négy Évszak"
2020. augusztus 01. szombat
4.4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek elhelyezkedés, a strand közel van. A wellnes részleg lehetne rugalmasabb időpontban nyitva, csak a városi strand nyitvatartási idejében használható, reggeli órákban szivesen igénybe venné az ember pl. a szaunát. A szakács álltal készített vacsorák minősége sokat ront a hotel értekelésén.
"Szörnyű-csalódás!"

2020. július 06. hétfő
2.6
Idősebb pár
Lux szobatípus
2 éjszakát töltött itt
nem működött a légkondi kint 33 fok!A szemben lévő pizzás hajnalig nyitva, dorbézolás ! Pihenésre nem való!A csapolt sör savanyú a kávé ihatatlan !Stb.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Négy Évszak, Dr. Vigné Katona Tímea - értékesítési igazgató
2020. július 09. csütörtök
Tisztelt Uram! A klíma berendezést (mivel belső keringetésű) a korona vírus miatt üzemeltetni nem ajánlott - a magasabb egészségügyi kockázat miatt.
"Kellemes napok"
2020. március 16. hétfő
3.8
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
+: a szoba nagysága és felszereltsége, a szálloda elhelyezkedése, wifi kapcsolat minősége kiváló (közösségi terek kivételével, az étteremben gyakran nem volt térerő). -: a wellnessrészlegnek van még hova fejlődnie, a menüválasztásos vacsora adagja egyeseknek kevésnek tűnhet (nekünk tökéletesen megfelelt), elég drága a parkolás, ill. a közelben ingyenes parkolási lehetőség nincs.
"Hotel Négy Évszak"
2020. február 27. csütörtök
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Jó a rendszer amiben dolgoztok, de jó a személyzet aki megvalósítja.
"Lux**** hétvége"
2020. február 25. kedd
2.4
Fiatal pár
Lux**** szoba
2 éjszakát töltött itt
Lux**** szobába foglaltunk szállást, amely a leírás és a hotel oldala szerint is pezsgőfürdővel ellátott, ennek ellenére nálunk az nem működött. A recepciós elmondása szerint ez egy feláras szolgáltás lett volna, de ilyet nem olvastunk sehol - sem előtte, sem utána. Az első este 10 óra után jutottunk oda, hogy zuhanyozni szeretnénk, de már meleg víz nem volt. Kértünk segítséget a portán, a válasz az volt, hogy ez sajnos néha megtörténik, reggelre lesz meleg víz. Ami még számunkra kiemelendő, hogy éjszaka többször keltünk fel az ágy nyikorgására, nem lehetett úgy megmozdulni benne, hogy ne adjon ki hangot, a kényelmével egyébként nem lett volna baj. Mindezt egy kicsit kárpótolta a személyzet és a vacsora, de összességében még így is meglehetősen negatív vélemény alakult ki bennünk a hotellel kapcsolatban, mi biztosan nem térünk ide vissza.
"Napfürdő minden évszakban"

2020. február 18. kedd
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Város központjában, széleskörű egyéni szolgáltatással, fittnes terem, szauna, pezsg.fürdő, masszőr, só szoba, étterem... stb., a városi fürdőhöz közel helyezkedik el. Kedves személyzet, s ez vonatkozik a hotel összes személyzetére. Naponta takarítanak, váltják a szeméttartó betétet. Egyéni igényeket maximálisan figyelembe veszik, ennek megfelelően kaptunk a foglalástól eltérően francia ágyas szobát..., ez különös figyelmesség és volt Valentin napra való tekintettel, de szükség esetén időre..., még taxit is hívtak. Az étteremben is hasonló volt a tapasztalatunk, figyelmes, udvarias kiszolgálás mellett a konyha Szakácsa az étlaptól eltérően, egyéni kérésünket teljesítve, párizsiasan sütötte meg a rántott szeletet. Választhattunk volna vacsorára is napi menüből, ami három fogásos étek volt. A szobánk igazán megfelelt minden kényelmi szempontnak, a fürdőszoba minden kelléke feltöltött, kéz, zuhanyzó szappan, toalet papír. Meglepetés volt a papírzsebkendő, nagyon jól jött alkalom adtán! Hasonlóan feltöltött volt a szobai minibár, mellette ropogtatni való csemege, s érkezéskor igen csak jól esett egy pohár rostos gyümölcslé, bár a párom választhatott volna egy kis pálinkát is. Az épület emeleti szintje hangulatos, növények, szemet gyönyörködtető képek, kényelmes társalgó, érzékelő világítás, biztonságos kártyás szobazár..., stb. Köszönjük szépen, nagyon jól éreztük magunkat! Amin talán lehetne..., az ágy matracának állapotát átnézni, fedő takaróját légáteresztőre cserélni. Ennek ellenére, SZÍVESEN JÖVÜNK MÁSKOR IS!
"Kellemes csalódás!"

2020. január 08. szerda
4.6
Idősebb pár
Lux szobatípus
4 éjszakát töltött itt
Az előzetes vélemények alapján rosszabbat vártam. Jó elhelyezkedés, barátságos személyzet, zárt parkoló(fizetős). Éttermi ellátás: megfelelő kínálat. Ízletes ételek. Vörösborok minősége rossz! (valószínű nem megfelelő tárolás miatt). Az egész szállodának javítana a megítélését egy felújítás. (fürdőszoba WC rossz öblítő tartály, kopott falak, szőnyegek) Talán a lobbi átalakítása, modernizálása nagyban javítaná az első benyomást és a szalloda hangulatát. Köszönjük a szilveszteri program csomagot!
"Remek Szilveszter!"

2020. január 03. péntek
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda elhelyezkedése igazán kiváló. A szálloda dolgozói nagyon segítőkészek és barátságosak. A Szilveszteri Buli fergeteges, a felszolgált ételek nagyon finomak voltak. Külön köszönet a reggelire kínált disznótorosért!
"Tartalmas újév kezdés"

2020. január 03. péntek
4
Csoport
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A félpanziós ellátás keretében kevésnek tartottam a vacsoránál a 2 féle étel választást.A reggeli mindent kielégítő volt.A tisztaság és az alkalmazottak kedvessége kiváló volt.A szilveszteri programokkal nagyon meg voltunk elégedve. Köszönjük!
"Hotel Négy Évszak"

2020. január 03. péntek
3.9
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
A fürdőszobába elviselhetetlen csatorna szag volt.
"Hétvége a Hotel Négyévszakban"

2019. december 30. hétfő
4
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése kiváló, a Tv-ben sok csatorna elérhető.
"Hotel négy évszakban tőltöttünk 4 éjszakát"

2019. december 28. szombat
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó helyen van a szálloda!! . Közel van mindenhez!! . Az étel minősége és mennyisége kiváló!! A személyzet is kiváló, mindenben segítőkészek. Mindenkinek csak ajánlani tudjuk, még mi is visszatérünk!!
"Hotel Négy Évszak"

2019. december 28. szombat
4.7
Idősebb pár
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jol éreztem magam. Feleségem is. Szobák kitünöek. Ár-érték arányt felül multa. Az étterem kitünö.A személyzet udvarias. Családias a hangulat. Köszönünk mindent.
"Szuper csapat munkaban"

2019. november 25. hétfő
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden jó volt ,a szakács kiváló a kiszolgalas szintén.A recepciós hölgy intelligens és figyelmes.
"Hotel Négy Évszak"

2019. november 02. szombat
3.5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Több parkolási lehetőségre lenne szükség!
"elégedett voltam"

2019. október 31. csütörtök
4.8
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Elégedettek voltunk,szép tágas nagy szobák,közeli központ
"Hotel Négy Évszak"
2019. október 21. hétfő
3.1
Fiatal pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Idegesített a légelszívó ventilátor, főleg a szomszéd szobában lévő, mikor egész éjjel úgyhagyta valamelyik ember a fürdőszobában!
"Hotel Négy Évszak"

2019. szeptember 28. szombat
4.5
Baráti társaságok
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Már a fogadtatás is nagyon kedves volt,segitökészek voltak a recepcion,az étteremben a pincérek udvariasok ,az ételek minösége és mennyisége is elsöosztályu volt.Köszönjük.
"Tortúra a Hotel Négyévszakban!"
2019. szeptember 27. péntek
1.8
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Az ágy nagyon kényelmetlen, olyan kemény volt a matrac mintha cementes zsákon feküdne az ember. A fürdőszobában a pára elszivó olyan hangos mintha varrógépeket müködtettnének a szobában. A villany kapcsoló leoltása után még legalább 10 percig. Borzalmas végig hallgatni.... Menü választékos vacsora volt, ami nagyon kevésnek bizonyult. Az ételek több esetben túl zsírosak voltak. Soha többet oda...!!!!
"Renek kikapcsolódás volt"

2019. szeptember 24. kedd
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
kellemes volt az eltöltött idő , kényelmes ,tiszta volt a szoba csendes.Az ellátás kiváló a reggeli bőséges és választékos de a vacsora is lehetne mint a reggeli svédasztalos ajánlani tudjuk mindenkinek.
"Pihenés csendesen."

2019. szeptember 20. péntek
2.8
Egyéni utazó
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Az éttermi személyzet vendéglátásban nagyon gyenge! A menű választásos vacsora a 70-es évek menzáját idézték!
"Nagyszerű négy nap a Hotel Négy Évszakban. "

2019. szeptember 14. szombat
4.1
Baráti társaságok
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A Négy Évszak szálloda tényleg kiváló. 2 emeletes, de van lift, így nem kell felcipelni a nehéz bőröndöket. Van jakuzzi, de lehetne egy kisebb sima medence is. Az étkeztetés is elég jó volt, bár nem éppen káposzta főzelékre van kedve az embernek nyaralás alatt. (Ami azért finom volt). Összességében mindennel meg voltunk elégedve.
"Hotel Négy Évszak"
2019. augusztus 27. kedd
3.4
Család nagyobb gyerekkel
Lux szobatípus
3 éjszakát töltött itt
A recepciónál nagyon kedvesen fogadtak. A szolgáltatásaik olyanok voltak amikre számítottunk. A szobák tisztaságával nem teljesen voltunk megelégedve. Az ágyak túl kemények voltak. A reggeli bőséges volt, viszont a vacsora szinte mindig ízetlen volt (főleg a levesek). A felszolgálók egy kivételével kedvesek és udvariasak voltak. Az esték elég zajosak voltak, mert a szomszéd pizzéria mellett nagyon sokáig mulatoztak. Jó volt, hogy közel van a fürdő, így gyalog is könnyen megközelíthető.
"Hotel Négy Évszak"
2019. augusztus 16. péntek
5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt!
"Hotel Négy Évszak"

2019. július 29. hétfő
3.9
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállás része rendben volt. Kedves recepciós, mindent elmondott, hol találjuk, és hogyan használjuk.Félpanziós ellátást kaptunk. Negatívumként értékelem, hogy a reggeli kávé fizetős nincs benne az ellátásban. Nekünk kicsi volt az adag.
"Kikapcsolódás a párommal"

2019. július 28. vasárnap
4.1
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltam elégedve egy kivételével! Sajnos az ágy nagyon kemény és kényelmetlen volt!
"Kellemes pihenés Hajdúszoboszlón!"

2019. május 04. szombat
4.4
Idősebb pár
Standard szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves volt a személyzet! Közel a fürdő a városközpont.Az ételek ízletesek és bőséges!Mi a párommal meg voltunk elégedve mindennel!
"Szuper Húsvét a Hotel Négy Évszakban"

2019. április 24. szerda
4.6
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A lux apartmanban a széfet nem tudtuk használni, mivel a 4 db ceruzaelem helyett eleve csak 2 db elem volt. A svédasztalos reggelinél nagyon hiányoltuk a kávét, azt külön kellett fizetni. Összességében szuper 3 nap volt!
"Gyenge husveti hetvege Hotel Negy evszak"
2019. április 24. szerda
2
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A csomagban igert es kifizetett unnepi vacsora 2 estere nem letezett,a menuvalasztasos vacsora 2 gyenge es atlagos menubol volt.Az egesz csomagbol ami igaz volt az a 2 belepo az Aqua palaceba, es a svedasztalos reggeli.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Négy Évszak szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Négy Évszak korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba, Standard szoba és Lux szobatípus.

Kiknek ajánljuk a Hotel Négy Évszak szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a baráti társaságok, a kisgyerekes családok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.