A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Silver Hotel, Hajdúszoboszló >>
Silver Hotel Hajdúszoboszló csomagajánlatai - 14 ajánlat
2023. április 12. szerda
2023. április 14. péntek
2023. április 14. péntek
2023. április 11. kedd
2023. április 14. péntek
2023. március 13. hétfő
2023. március 15. szerda
Főépületünkben is található 2 db beltéri gyógyvizes medence a pihenni vágyóknak, illetve Új épületünkben kinti gyógyvizes medence. A gyermekekre is gondolunk ezért van az Új épületünkben egy kevert vizes medence is fenntartva. Megértésüket köszönjük.
2023. február 25. szombat
2023. március 02. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését. Várjuk vissza Önöket máskor is.
2023. február 05. vasárnap
2023. március 02. csütörtök
2023. január 16. hétfő
2023. január 31. kedd
Köszönjük visszajelzését, örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2023. január 11. szerda
2023. január 13. péntek
Sajnáljuk a bejelentkezés alatt ért negatív élményeket. Az illetékes részlegünk felé továbbítottuk észrevételét. Örömünkre szolgál, hogy az ittlétük alatt ezenkívül mindennel meg voltak elégedve.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2023. január 08. vasárnap
2023. január 10. kedd
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét Hotelünk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2023. január 07. szombat
2023. január 31. kedd
Köszönjük visszajelzését. Észrevételét, meglátását továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2023. január 07. szombat
2023. január 31. kedd
Nagy örömünkre szolgál, hogy ismételten mindennel elégedettek voltak. Várjuk vissza Önöket ötödjére is.
2023. január 04. szerda
2023. január 31. kedd
Köszönjük értékelését. Radics Gigi ismételten, közkívánatra lépett fel szállodánkban. Vendégeink mindig nagyon elégedettek a művésznővel.
Észrevételét természetesen továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2023. január 03. kedd
2023. január 31. kedd
Köszönjük értékelését.
Szállodánknak kültéri medencéi szezonálisan működnek. Nyáron a főépületi strandmedence, illetve az új épületi T alakú úszómedence is használható. Ezen kívül van egy egész évben működő beltéri, kevert vizes élménymedencénk is.
2023. január 02. hétfő
2023. január 05. csütörtök
Köszönjük kedves szavait. Szállodánk új épületében egy beltéri élménymedence található, illetve egy kültéri termálvizes medence is. Van itt egy kültéri úszómedencénk is, jelenleg szezonálisan zárva van. Függetlenül attól, hogy melyik épületbe foglaltak, tudják használni mindkét épület wellness részlegét.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. december 31. szombat
2023. január 31. kedd
Köszönjük értékelését. Szállodánk közkedvelt zenekara a Silver Cool Band, minden héten pénteken és szombaton várja a kedves vendégeket élőzenével.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. december 30. péntek
2023. január 06. péntek
A gyógyvíz összetétele miatt ilyen színű a víz, nem pedig azért mert nincs kellőképpen takarítva.
A tisztaságra felhívjuk kollégáink figyelmét.
2022. december 30. péntek
2023. január 31. kedd
Köszönjük visszajelzését. Szállodánk mindkét épülete rendelkezik wellness részleggel, illetve gyógyvizes medencével. Legközelebb ajánlatos abba az épületbe foglalni, ahol szimpatikusabb a wellness.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. december 27. kedd
2023. január 02. hétfő
Köszönjük pozitív értékelését. Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. december 23. péntek
2023. január 06. péntek
Köszönjük szépen pozitív értékelését. Várjuk vissza Önöket máskor is.
2023. január 31. kedd
Sajnáljuk a történteket. Szállodánk minden alkalommal biztosít gluténmentes étkezést, a problémát továbbítottuk az illetékes részlegünk felé. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. október 17. hétfő
2023. január 31. kedd
Köszönjük értékelését. Nagy örömünkre szolgál, hogy csak pozitív élményekkel hagyták el szállodánkat.
Reméljük, hamarosan ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. október 07. péntek
2023. január 31. kedd
Sajnálattal olvastuk sorait. Szállodánkra ilyen panasz még nem érkezett. Természetesen jeleztük az illetékes részlegünk felé, és kivizsgáljuk a történteket.
2022. szeptember 26. hétfő
2022. július 31. vasárnap
2022. augusztus 05. péntek
Véleménye fontos számunkra, ezért panaszát továbbítottuk minden részleg felé, hogy kivizsgálhassák a problémát.
2022. július 13. szerda
2022. július 21. csütörtök
Köszönjük értékelését, örülünk hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból. Az észrevételüket továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
2022. június 28. kedd
2022. július 21. csütörtök
Reméljük, hamarosan ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. július 21. csütörtök
2022. június 07. kedd
2022. július 21. csütörtök
2022. április 24. vasárnap
2022. április 25. hétfő
Köszönjük szépen értékelését, illetve dicsérő szavait.
Örülünk, hogy ismét kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. április 20. szerda
2022. április 22. péntek
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. április 19. kedd
2022. április 22. péntek
Elnézését kérjük a kellemetlenségek miatt. Az ügyet kivizsgáljuk. A fitness termünk jelenleg is üzemel.
2022. április 11. hétfő
2022. április 12. kedd
Köszönjük szépen pozitív értékelését, és szavait. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. március 16. szerda
2022. március 18. péntek
Köszönjük szépen pozitív értékelését, és dicsérő szavait.
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból. Észrevételét továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. március 06. vasárnap
2022. március 16. szerda
Köszönjük szépen dicsérő szavait.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. március 16. szerda
Télen, az új épületi, kültéri medence nem üzemel. Ezért is érezhette hidegnek.
A Fitness termünk jelenleg is zavartalanul üzemel, a kellemetlenségért elnézését kérjük.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Silver Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Bio-komfort kétágyas szoba teakonyhával, Új épületi, erkély nélküli, kádas, Superior franciaágyas szoba és Főépületi, erkélyes Superior franciaágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, az egyéni utazók és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.