A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Silver Hotel, Hajdúszoboszló >>
2022. április 24. vasárnap
2022. április 25. hétfő
Köszönjük szépen értékelését, illetve dicsérő szavait.
Örülünk, hogy ismét kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
Silver Hotel Hajdúszoboszló csomagajánlatai - 14 ajánlat
2022. április 11. hétfő
2022. április 12. kedd
Köszönjük szépen pozitív értékelését, és szavait. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. március 16. szerda
2022. március 18. péntek
Köszönjük szépen pozitív értékelését, és dicsérő szavait.
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból. Észrevételét továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. március 06. vasárnap
2022. március 16. szerda
Köszönjük szépen dicsérő szavait.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. március 16. szerda
Télen, az új épületi, kültéri medence nem üzemel. Ezért is érezhette hidegnek.
A Fitness termünk jelenleg is zavartalanul üzemel, a kellemetlenségért elnézését kérjük.
2022. március 16. szerda
Köszönjük pozitív értékelését. Észrevételeit természetesen továbbítottuk az illetékes részlegeink felé.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. február 16. szerda
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk, hogy éttermünk felhozatala nem nyerte el a tetszését, nem szokott rá panasz érkezni. Természetesen észrevételét jeleztük a konyha felé
2022. február 14. hétfő
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. február 06. vasárnap
2022. február 08. kedd
Tűzvédelmi okok végett, sajnos nem lehetséges hibrid autóval a mélygarázsban való parkolás.
Észrevételeit továbbítottuk az illetékes részlegek felé.
2022. január 17. hétfő
2022. március 16. szerda
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat a szállodában. Dicsérő szavait külön köszönjük.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2022. január 17. hétfő
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. január 03. hétfő
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk, hogy nem nyerte el a tetszésüket szállodánk karácsonyi hangulata.
Dekorációval, és az ünnephez illő menüvel vártuk a vendégeinket.
2021. december 30. csütörtök
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távozott szállodánkból. Észrevételét továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
2022. március 16. szerda
Nagyon örülünk, hogy ismét jól érezték magukat szállodánkban. Észrevételét természetesen továbbítjuk az illetékes részlegünk felé.
Várjuk vissza Önöket 6. alkalommal is.
2021. december 27. hétfő
2022. március 16. szerda
Köszönjük pozitív értékelését. Észrevételét, ötletét továbbítjuk az illetékes részlegünk felé.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. december 01. szerda
2021. december 02. csütörtök
2021. november 13. szombat
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy pozitív élményekkel távoztak szállodánkból. Sajnáljuk, hogy a masszőrünkkel nem voltak megelégedve.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. november 05. péntek
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. november 03. szerda
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket. Jeleztük a problémát az illetékes részlegünk felé.
2021. október 28. csütörtök
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. október 25. hétfő
2022. március 16. szerda
Köszönjük pozitív értékelését.
Sajnos az egész sétányon való parkolás fizetős, sőt már a sétány melletti utcán is.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2021. október 25. hétfő
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk, hogy nem nyerte el a tetszésüket a konyhánk felhozatala. Erre nem igen érkezik panasz, de az észrevételt természetesen továbbítottam az illetékes részlegünk felé.
2021. október 19. kedd
2022. március 16. szerda
Köszönjük visszajelzését. Az adódott problémákért szíves elnézését kérjük, ezeket továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
2021. október 17. vasárnap
2022. március 16. szerda
Köszönjük szépen dicsérő szavait, örülünk, hogy mindig kellemes napokat töltenek nálunk.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2021. október 15. péntek
2022. március 16. szerda
Legközelebb, kérjük a főépületbe kérje a foglalását. Kezelések, illetve az étterem végett ez kényelmesebb.
Észrevételét természetesen továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
2021. október 14. csütörtök
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy ismételten érkeznek szállodánkba. Sajnos mindennek az ára emelkedett az idén, így mi is erre kényszerültünk.
Észrevételeit továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
Várjuk Önöket sok szeretettel októberben.
2021. október 11. hétfő
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk, hogy negatív élményekkel távoztak szállodánkból.
A problémát természetesen továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk, hogy nem tudták zökkenőmentesen igényelni szolgáltatásainkat. Észrevételét természetesen továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
2021. október 04. hétfő
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. október 01. péntek
2022. március 16. szerda
Köszönjük észrevételét, ezt továbbítjuk az illetékes részlegünk felé.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. szeptember 23. csütörtök
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. szeptember 22. szerda
2022. március 16. szerda
Köszönjük észrevételét, melyet továbbítunk az illetékes részlegünk felé.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. szeptember 17. péntek
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. szeptember 16. csütörtök
2022. március 16. szerda
Köszönjük szépen pozitív értékelését.
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. szeptember 06. hétfő
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
A kellemetlenségekért elnézését kérjük, ezeket továbbítottuk az illetékes részlegeink felé.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. szeptember 06. hétfő
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy ismét kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel.
2021. augusztus 31. kedd
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy ismét kellemes élményekkel távoztak szállodánkból. Köszönjük szépen a dicsérő szavakat.
Várjuk Önöket vissza sok szeretettel.
2022. március 16. szerda
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését. Észrevételét, illetve ötletét természetesen továbbítjuk az illetékes részlegünk felé. Szállodánkban erős wifi működik, nem szokott panasz érkezni rá, de kivizsgáljuk.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. augusztus 31. kedd
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk, hogy negatív élményekkel távoztak szállodánkból. A vacsoránál nem szokott az árban lenni az italfogyasztás. Az okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük, a problémákat továbbítottuk az illetékes részlegünk felé.
2021. augusztus 27. péntek
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk a negatív élményeket. A problémát továbbítjuk az illetékes részlegünk felé, reméljük egy újabb alkalommal már nem lesz ilyenben részük.
2022. március 16. szerda
Sajnáljuk, hogy ilyen negatív élményekkel távoztak szállodánkból. A konyhánkra sosem érkezik panasz, sajnáljuk, hogy nem elégítette ki az elvárásaikat. Észrevételeit, és véleményét természetesen továbbítottuk az illetékes részlegeink felé.
2021. augusztus 11. szerda
2022. március 16. szerda
Köszönjük szépen pozitív értékelését.
A visszaigazolásunkban fel van tüntetve, hogy ajánlott az előfoglalás, pláne egy ilyen teltházas időszakban.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. augusztus 09. hétfő
2022. március 16. szerda
Örülünk, hogy kellemes élményekkel távoztak szállodánkból.
Reméljük, ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önöket.
2021. július 27. kedd
2022. március 16. szerda
Köszönjük értékelését.
A szobákban Cardo matrac található. Sajnáljuk, hogy nem elégítette ki a kényelmüket.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Silver Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Új épületi, erkély nélküli, kádas, Superior franciaágyas szoba, Új épületi erkély nélküli Standard kétágyas szoba és Főépületi erkélyes Standard kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.