A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Stáció Wellness & Konferencia, Vecsés >>
2022. március 16. szerda
2022. március 18. péntek
Igazán nagy megtiszteltetés, hogy a Hotel Stációt választották pihenésük helyszínéül a márciusi hosszú hétvégén! Hálásak vagyunk, hogy maximális pontszámmal értékelte szállodánk szolgáltatásait! Örömmel olvassuk a kedves szavakat, melyek elégedettséget sugallnak, s megosztok a Stációs csapat minden tagjával. Bízunk benne, hogy visszatérnek még hozzánk a jövőben!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
Hotel Stáció Wellness & Konferencia Vecsés csomagajánlatai - 11 ajánlat
2022. január 19. szerda
2022. január 21. péntek
Hálásan köszönjük, hogy szállodánkat választották szilveszteri pihenésük alkalmával! Mindig felemelő érzés egy hozzánk visszatérő vendég elégedett értékelését olvasni, hiszen mindez pozitív visszacsatolást ad számunkra munkánkról, illetve további motivációt nyújt munkatársaink számára - csak így tovább a jövőben is!
Őszintén örülünk, hogy a visszatérés ilyen hamar elérkezett, s, hogy ma újra találkozhatunk!
Kellemes pihenést és sok boldogságot kívánok névnapja alkalmából!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. január 04. kedd
2022. január 11. kedd
Igazán nagy megtiszteltetés, hogy a Hotel Stációt választották szilveszteri kikapcsolódásuk helyszínéül, melyet hálásan köszönünk!Őszintén örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, s reméljük, hogy legközelebb újra együtt ünnepelhetünk! Várjuk vissza Önöket sok szeretettel szállodánkba!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. január 04. kedd
2022. január 11. kedd
Örömmel olvasom pozitív értékelését, s köszönöm, hogy időt szánt szállodánk értékelésére!Nagyszerű érzés, hogy nálunk töltött szilveszteri pihenése során sikerült elnyernünk maximális elégedettségét!Igazán örülünk, hogy félpanziós ellátásunk teljes mértékben kielégítőnek bizonyult Önök számára.Ajánlásukat köszönjük, s nagyra értékeljük!
Még egyszer köszönjük, hogy bennünket választottak ezen az ünnepi alkalmon, szeretettel várjuk vissza Önöket a Hotel Stációba!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. január 03. hétfő
2022. január 11. kedd
Szeretnénk megköszönni, hogy szállodánkat választották szilveszteri kikapcsolódásuk helyszínéül, illetve, hogy ilyen magas pontszámokkal értékelte nálunk töltött pihenését!Felemelő érzés olvasni részletes és pozitív beszámolóját, köszönjük szépen, hogy megosztotta tapasztalatait velünk és a jövőbeni utazókkal!Idén is igyekszünk hasonlóan szórakoztató programokat kínálni Szilveszter éjszakáján, s ígérjük, a Himnusz nem marad majd el!Bízunk benne, hogy találkozunk még a jövőben!Várjuk vissza Önöket sok szeretettel a Hotel Stációba!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. január 03. hétfő
2022. január 11. kedd
Hálásak vagyunk, hogy a Hotel Stációt választották szilveszteri kikapcsolódásuk helyszínéül! Nagyszerű érzés olvasni, hogy mind a szilveszteri programunkkal mind szállodai szolgáltatásainkkal maradéktalanul meg voltak elégedve. Külön köszönjük, hogy kiemelte éttermi kínálatunk változatosságát, s nagy öröm számunkra, hogy ízletesnek találták ételeinket. Pozitív véleménye sok motivációt ad számunkra, hogy tovább folytassuk törekvésünket, hiszen a hasonló visszajelzések erőt adnak jövőbeni működésünkhöz. Még egyszer köszönöm, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Bízom benne, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. január 03. hétfő
2022. január 11. kedd
Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy a Hotel Stációt választották szilveszteri kikapcsolódásuk helyszínéül, illetve hogy időt nem kímélve megosztotta velünk építő jellegű tapasztalatait! Örömünkre szolgál, hogy szilveszteri programunkat szórakoztatónak találták, ugyanakkor csalódottan olvasom, hogy szállodánk szolgáltatásaival nem voltak maradéktalanul megelégedve. A vezetékes víz minőségére szállodánknak nincs ráhatása, sajnos helyi adottság, hogy olykor kellemetlen színű vagy szagú víz érkezik a felhasználóhoz. Nagyon sajnálom, hogy Önök éppen ezt tapasztalták nálunk töltött pihenésük során!Igazán nagyra értékelem, hogy megfogalmazta a szobával kapcsolatos benyomásait, visszajelzése további motivációt ad számunkra szolgáltatásaink fejlesztésére, hiszen célunk, hogy a lehető legmagasabb szinten szolgáljuk ki a hozzánk látogató vendégeket. Ígérjük, a Himnusz jövőre nem marad el!
Bízom benne, hogy egyszer még ellátogatnak hozzánk megadva az esélyét annak, hogy csupa elégedett élménnyel távozzanak pihenésük után!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2022. január 11. kedd
Köszönjük, hogy vendégül láthattuk Önöket a Hotel Stációban, valamint, hogy maximális pontszámmal értékelte szolgáltatásainkat!Jó szívvel vesszük wellness részlegünkkel kapcsolatos visszajelzését, ezen és hasonló vendég tapasztalatok segítenek bennünket szolgáltatásaink hosszútávú fejlesztésében. Reméljük, hogy még találkozhatunk a jövőben!Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. december 31. péntek
2022. január 11. kedd
Köszönjük, hogy a Hotel Stációt választották kikapcsolódásuk helyszínéül, örömmel olvassuk, hogy fantasztikus élményben volt részük a szállodánkban töltött néhány napban!Fontos számunkra minden visszajelzést, így szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk a wellness légtér hőmérsékletével kapcsolatos véleményét, melyet továbbítok a Wellness Manager számára. Bízunk benne, hogy ellátogatnak még hozzánk a jövőben!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. december 29. szerda
2022. január 11. kedd
Nagy megtiszteltetés a Stáció csapata számára, hogy szállodánkat választották karácsonyi ünneplésük helyszínéül!Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk, s elégedettek voltak wellness részlegünk szolgáltatásaival, illetve félpanziós ellátásunk kínálatával. Köszönjük, hogy értékelésében külön kiemelte szállodánk személyzetének kedvességét!Köszönjük azt is, hogy további észrevételeivel felhívta figyelmünket arra, hol tudunk még javítani szolgáltatásainkon!Reméljük, hogy mielőbb újra vendégeink körében üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. december 27. hétfő
2022. január 11. kedd
Köszönjük, hogy a Hotel Stációt választotta családi pihenésének és ünneplésének helyszínéül az év legszebb ünnepén!Örömmel olvassuk, hogy szolgáltatásainkkal elégedettek voltak a nálunk töltött néhány nap alatt!Köszönjük szépen az ajánlást, a jövőben azon dolgozunk majd, hogy több gyermekprogramot szervezzünk a legkisebb családtagok számára!Várjuk Önöket vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. november 30. kedd
2021. december 02. csütörtök
Köszönjük, hogy a Hotel Stációt választották kikapcsolódásuk helyszínéül, illetve, hogy időt szánt szállodánk értékelésére! Felemelő érzés olvasni, hogy jól érezték magukat nálunk, s, hogy sikerült elnyernünk elégedettségüket. Köszönjük, hogy visszajelzésében kiemelte svédasztalos kínálatunk bőségességét, mind a reggeli, mind a vacsora tekintetében. Munkatársainkról szóló pozitív sorait mindenképpen továbbítom a Stációs csapat minden tagjának, hiszen ezen visszajelzések további motivációt nyújtanak mindannyiunk számára.
Bízom benne, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket a jövőben!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. november 22. hétfő
2021. november 25. csütörtök
Köszönjük megtisztelő bizalmát, s hogy a Hotel Stációt választotta pihenésének helyszínéül!Rendkívüli büszkeséggel tölt el bennünket, hogy sikerült hozzájárulnunk egy igazán pihentető hétvégéhez, s hatalmas öröm számunkra, hogy pozitív élményben részesültek a nálunk töltött néhány nap alatt. Őszintén reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. november 18. csütörtök
Köszönjük megtisztelő visszajelzését szállodánk szolgáltatásairól! Örömmel olvassuk, hogy jó élményekkel gazdagodott a nálunk töltött pihenése során, s, hogy sikerült elnyernünk elégedettségét! Szeretném köszönetünket kifejezni az ajánlásért! Sok szeretettel várjuk vissza a Hotel Stációba!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. október 11. hétfő
2021. november 18. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül, illetve, hogy nálunk szerzett tapasztalatait részletes leírás mellett megosztotta velünk! Építő jellegű értékelése a szolgáltatásaink javítandó területeire felhívják figyelmünket, olvasása közben mégis kellemes érzet, pozitív hangulat árad visszajelzéséből. Az ajánlásokat jó szívvel fogadjuk, s mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jövőben tovább fejlődhessünk. Bízom benne, hogy lesz még lehetőségünk vendégül látni Önöket a Hotel Stációban!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. augusztus 23. hétfő
2021. szeptember 24. péntek
Nagyra értékeljük pozitív visszajelzését szállodánk szolgáltatásairól. Köszönjük, hogy kiemelte szállodánk tisztaságát, a személyzet kedvességét, az ételkínálat bőségességét. Öröm számunkra, hogy vendégül láthattuk a Hotel Stációban, várja vissza sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. augusztus 22. vasárnap
2021. szeptember 24. péntek
Igazán nagy öröm a Stáció csapat számára, hogy sikerült elnyernünk teljes elégedettségét. Hálásan köszönjük maximális pontszámú értékelését, illetve az ajánlást a jövőbeni utazók számára.
Sok szeretettel várjuk vissza a Hotel Stációba!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. augusztus 21. szombat
2021. szeptember 24. péntek
Köszönjük, hogy a Hotel Stációt választották pihenésük helyszínéül. Igazán sajnáljuk, hogy szolgáltatásainkkal nem voltak maradéktalanul megelégedve. Törekszünk arra, hogy az élménymedence vizét 30-31 fok között tartsuk, s úgy gondoljuk, hogy ez szép teljesítmény egy termálvízzel nem rendelkező szálloda számára. Amennyiben itt tartózkodásuk alatt úgy érezték, hogy ezt a hőfokot nem érte el a vízhőmérséklet, megértem, hogy nem érezték kellemesnek a wellness élményt. Enyhe csalódottságuk ellenére nagyon bízunk benne, hogy lehetőségünk adódik még Önöket szállodánkban üdvözölni!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. augusztus 13. péntek
2021. szeptember 24. péntek
Nagy öröm számunkra, hogy ellátogatott a Hotel Stációba és köszönjük, hogy nálunk szerzett tapasztalatait megosztotta velünk. Hálásak vagyunk nagyszerű értékeléséért, mindig nagy motivációval tölt el bennünket olvasni az elégedett visszajelzéseket! Reméljük, mihamarabb újra vendégeink között köszönthetjük!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. május 17. hétfő
2021. május 25. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Örömmel olvassuk, hogy kikapcsolódása során részt vett szaunaszeánsz esténken, illetve igénybe vette felfrissítő masszázs szolgáltatásunkat is. Visszacsatolása kiemelten fontos számunkra, amelyet továbbítunk megnevezett munkatársaink számára. Bízunk benne, lesz lehetőségünk újra vendégül látni Önöket a Hotel Stációban!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2021. május 17. hétfő
2021. május 25. kedd
Köszönjük nagyszerű értékelését! Örömmel olvassuk, hogy visszatérő vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, hiszen mindez azt jelenti, hogy elégedettek szállodánk szolgáltatásaival. Köszönjük, hogy kiemelte munkatársaink kedves és készséges hozzáállását, szobáink tisztaságát.
Örömmel osztom meg Önökkel legújabb törekvésünk. Szükségét láttuk, hogy kialakítsunk egy kis játszó sarkot a gyermekkel érkezők számára, hiszen valóban egyre több kisgyermekes család érkezik hozzánk. A játszósarok a Pünkösdi hétvégén fogadta először a kicsiket, amelyet legközelebb már Önöknek is lesz lehetősége kipróbálni.
Szeretettel várjuk Önöket újra a Hotel Stációban!
Üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Leisure Sales Manager
2020. október 21. szerda
2020. november 09. hétfő
Köszönjük, hogy a Hotel Stációt választotta családi pihenésük helyszínéül, illetve köszönjük a pozitív értékelést, amelyet nagy örömmel olvasunk.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket a Hotel Stációban!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Corporate Sales Manager
2020. november 09. hétfő
Ez aztán a visszajelzés! Nagyon köszönjük az Ön kiváló pontszámú értékelését! Hihetetlen nagy örömünkre szolgál olvasni, hogy milyen jól érezték magukat nálunk, s, hogy mindent tökéletesnek találtak pihenésük alkalmával. Külön köszönetet szeretnék mondani, hogy kiemelte szállodánk tisztaságát, az ágyak kényelmét és az ágyneműk illatát!
Bízom benne, hogy lesz lehetőségünk újra vendégül látni Önöket a Hotel Stációban!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Corporate Sales Manager
2020. szeptember 11. péntek
2020. november 09. hétfő
Köszönjük szépen a kedves szavakat, illetve a pozitív értékelést! Nagy öröm számunkra, hogy a Hotel Stációt választotta kikapcsolódásának helyszínéül, valamint, hogy idejét nem sajnálva megosztotta véleményét velünk, illetve a jövőbeni utazókkal. Köszönöm, hogy kiemelte spa részlegünk adottságait, amik lehetővé teszik az igazán pihentető kikapcsolódást.
Szívből remélem, hogy a közeljövőben ismét minket választ, amikor majd újabb kellemes élményekkel gazdagodhat!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Corporate Sales Manager
2020. augusztus 31. hétfő
2020. szeptember 10. csütörtök
Szeretném megköszönni, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Örömünkre szolgál, hogy szállodai szobánk kialakításával, ízlésvilágával, wellness részlegünk tisztaságával, medencevíz hőmérsékletével, valamint a személyzet munkájával teljes mértékben elégedettek voltak. Mindemellett köszönöm építő jellegű visszajelzését a vacsorai kínálattal kapcsolatban, melyet továbbítottam a Food&Beverage Manager számára. Minden visszacsatolás kiemelten fontos számunkra, hiszen ezáltal építhetjük, javíthatjuk szolgáltatásaink minőségét. Bízom benne, hogy ellátogatnak hozzánk legközelebb is! Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Corporate Sales Manager
2020. augusztus 30. vasárnap
2020. szeptember 10. csütörtök
Megtisztelő értékeléséért és maximális pontszámaiért szeretném köszönetünket kifejezni. Örömmel olvasom, hogy kellemes élményekkel gazdagodtak 4 éjszakás tartózkodásuk alatt, és elégedetten távoztak a Hotel Stációból. A kültéri medenceépítés nem szerepel a jövőbeli terveink között, a fedett wellness részleg bővítésére annak ötleteink.
Bízom benne, hogy lesz lehetőségünk újra vendégül látni Önöket a közeljövőben!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Corporate Sales Manager
2020. augusztus 27. csütörtök
2020. szeptember 10. csütörtök
Köszönöm szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, s véleményével hozzájárul szolgáltatásaink színvonalának emeléséhez. Örömmel olvasom, hogy sikerült elérnünk elégedettségét, sőt még többet is sikerült teljesítenünk az elvárásainál - számunkra ez fantasztikus érzés! Csatornalistánkon 24 magyar, és számos angol/német/cseh csatorna áll rendelkezésre vendégeink számára. A korábbi tapasztalatok alapján a kínálat kielégíti vendégeinket, az Ön visszajelzése nyomán azonban szívesen számba vesszük, mivel lehetne még bővíteni azt.
Szeretettel várjuk vissza Önöket a Hotel Stációba!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Corporate Sales Manager
2020. augusztus 24. hétfő
2020. szeptember 10. csütörtök
Szeretném megköszönni, hogy a Hotel Stációt választották pihenésük helyszínéül, valamint, hogy véleménye megírásával segíti munkánkat. Örömünkre szolgál, hogy a szállodánk tisztaságát rendben találták, azonban csalódottan olvassuk, hogy szolgáltatásaink nem feleltek meg az Önök elvárásainak. Az augusztus 10-i héten valóban úszócsoport látogatta a wellness részlegünket. Nagyon sajnálom, hogy ez megzavarta az Önök pihenését! A svédasztalos reggeli kínálatunk mindig tartalmaz süteményt/piskótát/sült tejbegrízt is. Visszajelzését köszönöm, melyet továbbítok a Food&Beverage Manager számára további kivizsgálásra. A vacsorát illetően úgy látom a rendszerben, hogy augusztus 11. és 13. között a svédasztalos kínálatban kétféle leves és négyféle főétel szerepel. Amennyiben szeretnék, kérem vegyék fel velem a kapcsolatot a corporate@hotelstacio.hu címen, hogy problémájukat bővebben át tudjuk beszélni. Minden visszajelzés kiemelten fontos számunkra, hiszen a valós értékű vendégvélemények segítségével fejleszthetjük szolgáltatásainkat.
A csalódott élmények és kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük! Bízom benne, hogy lesz lehetőségünk újra vendégül látni Önöket a Hotel Stációban annak érdekében, hogy legközelebb pozitív élményekkel is gazdagodjanak a nálunk töltött pihenés során!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
Corporate Sales Manager
2020. augusztus 09. vasárnap
2020. augusztus 13. csütörtök
Nagyon köszönöm, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, valamint, hogy visszajelzésével segíti munkánkat! Örömmel olvasom, hogy jól érezték magukat a Hotel Stációban. Köszönöm, hogy kiemelte fitness részlegünk felszereltségét, és kerti tavunk szépségét, hangulatát. Bízom benne, hogy legközelebb újra vendégül láthatjuk Önöket a Hotel Stációban egy újabb kellemes kikapcsolódásra!
Szívélyes üdvözlettel:
Hajmási Nikolett
2020. január 27. hétfő
2020. február 24. hétfő
Szeretném megköszönni, hogy megosztotta velünk szállodánkban szerzett tapasztalatait. Nagy örömmel olvasom igazán szívmelengető szavait. Nagyon kellemes érzéssel tölt el, ahogyan a személyzet hozzáértéséről és kedvességéről ír, amelyet természetesen megosztottam csapatunk valamennyi tagjával. Bízunk abban, hogy hamarosan újra vendégeink között köszönthetjük.
Szívélyes üdvözlettel:
Hotel Stáció
2020. január 20. hétfő
2020. február 24. hétfő
Mindig arra törekszünk, hogy vendégeink elégedetten távozzanak tőlünk, ezért fantasztikus érzés olvasni pozitív visszajelzését, amelyet személyesen szerzett tapasztalatai alapján osztott meg velünk. Örömömre szolgál, hogy sikerült lenyűgöznünk Önt és tartózkodását egy csodálatos élménnyé varázsolhattuk. Köszönöm, hogy bennünket választottak, és szeretettel várjuk vissza Önöket a Hotel Stációban!
Szívélyes üdvözlettel:
Hotel Stáció
2020. január 13. hétfő
2020. február 24. hétfő
Köszönöm, hogy vendégül láthattuk Önöket a Hotel Stációban, valamint, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel jelzem Önnek, hogy a vendégek visszajelzései alapján a medence vízének hőmérsékletét 30°C-ra emeltük annak érdekében, hogy vendégeink elégedettségét elnyerjük. Bízom abban, hogy a jövőben lehetőségük lesz újra meglátogatni bennünket, amennyiben kedvük tartja.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel:
Hotel Stáció
2019. december 30. hétfő
2020. február 24. hétfő
Köszönjük a dicsérő szavakat és a konstruktív kritikát is. Örömmel jelzem Önnek, hogy a medence vízhőmérsékletét 30°C-ra emeltük, hogy kényelmesebbé tegyük a pihenést vendégeink számára. Jó érzéssel olvastam, hogy ételeinket ízletesnek találták, illetve, hogy szobánkkal is elégedettek voltak.
Amennyiben lesz rá lehetőségük, látogassanak el hozzánk legközelebb is!
Szívélyes üdvözlettel:
Hotel Stáció
2019. november 25. hétfő
2020. február 24. hétfő
Köszönöm szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére. Köszönöm javaslatát, amelyet továbbítottam a wellness részleg vezetője felé.
Bízom benne, hogy elégedetten távoztak szállodánkból, és vendégül láthatjuk Önöket egy következő alkalommal is!
Szívélyes üdvözlettel:
Hotel Stáció
2019. október 08. kedd
2020. február 24. hétfő
Köszönjük szépen, hogy eljöttek hozzánk és kipróbálták szolgáltatásainkat egy hétvégi wellness pihenés keretében. Vendégeink javaslatait igyekszünk figyelembe venni fejlesztésink során, így valósult meg, hogy az élménymedence hőmérsékletét 30°C-ra emeltük annak érdekében, hogy az itt tartózkodás komfortosabb legyen vendégeink számára. Még egy újítás, amelyet szeretnék megosztani Önnel, hogy hamarosan már külön törülközőt is biztosítunk a fürdőköpeny mellé wellness csomagos vendégeink számára, amelyet a wellness recepción vehetnek majd át a vendégek. Talán elkerülte figyelmüket, de a szaunáknál találhatóak fali akasztók a törülközők, illetve a szaunalepedők számára. Szeretném elnézésüket kérni a bejelentkezés során bekövetkezett szobacsere miatt. Betanuló recepciós munkatársaink kiemelkedő lelkesedéssel és nagy motivációval támogatva sajátították el munkaköri feladataikat, amelyeket ma már kiválóan megoldanak. Úgy gondoljuk, hogy munkája során mindenki követhet el hibákat, így a hibák minél gyorsabb, illetve minél professzionálisabb kijavítására, megoldására fektetjük a hangsúlyt munkatársaink tréningezése során. Szeretném újra megköszönni, hogy szállodánkat választották. Örömmel olvassuk, hogy a néhány kellemetlenség ellenére jól érezték magukat nálunk, és szívesen visszatérnek hozzánk a jövőben. Szeretettel várjuk vissza Önöket! Köszönjük az ajánlást is!
Szívélyes üdvözlettel:
Hotel Stáció
2019. szeptember 30. hétfő
2019. október 18. péntek
Szeretném megköszönni, hogy a Hotel Stáció-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon köszönjük a kiváló visszajelzést, illetve az ajánlást a jövőbeni vendégek számára, és nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Szívélyes üdvözlettel:
Hotel Stáció
2019. május 22. szerda
Ezúton szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Stációt választották húsvéti kikapcsolódásuk helyszínéül, valamint, hogy megosztotta tapasztalatait velünk.
Csomagajánlataink a svédasztalos reggelin kívül vacsorát is tartalmaznak. A vacsora felszolgálási/tálalási módja valóban az adott napi kapacitás-kihasználtságunktól függ, azaz, hogy hány vendég étkezik aznap este félpanziós csomag keretében. Ezt az információt minden csomagos visszaigazolásunk tartalmaz. Amennyiben ez a létszám nem éri el a menedzsment által meghatározott, a svédasztalos vacsora tálalásához szükséges számot, a vendégek egy félpanziós étlapról választanak 3 fogást. Ez a 3 fogás az alábbiakból áll: leves vagy előétel, főétel és desszert. Habár a svédasztalos és étlapról választós rendszer közötti különbség azt sugallhatja, hogy a 3 fogásos választós rendszernél a vendégeket kevésbé bőséges vacsorával fogadjuk, ugyanakkor az adagok meghatározásánál szakácsaink kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy vendégeink ezeken a kevésbé teltházas napokon is jóllakottan távozzanak éttermünkből. Úgy gondoljuk, hogy az étlapról választós 3 fogásos rendszer más szállodában is hasonlóan működik, hiszen e rendszernek a lényegét a neve is leírja, miszerint a vendégeknek kedvük szerint választani kell az ajánlatok közül.
Ezúton szeretnénk elnézésüket kérni, hogy az ötféle főételből egy már elfogyott, mire Önök megérkeztek. Őszintén sajnáljuk, hogy második estéjükön kellemetlen élményekkel távoztak éttermünkből. Reméljük, hogy legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket annak érdekében, hogy egy újabb lehetőséggel elnyerhessük teljes elégedettségüket!
2019. február 26. kedd
2019. március 05. kedd
Szeretnénk megköszönni, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül, valamint köszönjük, hogy időt szántak szállodánk értékelésére. Örömmel olvassuk a kedves szavakat, miszerint elégedettek voltak szállodánk elrendezésével, szobánk tisztaságával. Ugyanakkor sajnáljuk, hogy éttermi kínálatunkat szűknek találták. Minden visszajelzés kiemelten fontos számunkra, hiszen ezekből tanulunk, és fejlődünk. Célkitűzésünk az elégedetten távozó, és hozzánk szívesen visszatérő vendég, ezért minden erőfeszítésünkkel azon dolgozunk, hogy a visszacsatolásokból építsük szolgáltatásainkat. Reméljük, hogy a jövőben kaphatunk egy esélyt és újra vendégül láthatjuk Önöket annak érdekében, hogy elnyerjük elégedettségüket.
Szívélyes üdvözlettel:
Hotel Stáció
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Stáció Wellness & Konferencia szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Háromágyas szoba, Standard kétágyas szoba és Superior Kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok és a csoportok érezték magukat a legjobban.