Hotel Wesselényi Győr

szálláshely átmenetileg nem foglalható.
Hotel Wesselényi, Győr - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.1 / 5
REMEK
16
vélemény
4.20
Személyzet
4.50
Tisztaság
3.90
Ár / érték arány
4.00
Kényelem
(szoba)
3.70
Szolgáltatások
3.90
Étkezés
4.40
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Hotel Wesselényi, Győr >>

Hotel Wesselényi, Győr - Vélemények, értékelések
  
"Hotel Wesselényi"
2017. április 13. csütörtök
2.9
Idősebb pár
De luxe franciaágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Több száláson is megfordultunk már, de ilyen nagyon drága hellyel még nem talákoztunk. Félpanziós ellátással is sokkal kedvezőbb áron jutottunk szálláshoz. A csap éppen csak csöpögött, az egyik éjjeli lámpa nem világított, mondták: " nincs ilyen izzójuk". A függöny itt-ott leszakadva, csak a középső ablak volt megpucolva, a másik kettő ki tudja mikor? Az asztalon is állt a pór. A várbelépőt is határozottan kellett kérni, mert ép az sem volt. A várbelépőt végül megkaptuk másnap, és egy másik szobából hoztak lámpát következő éjszakára. Ami nagyon szimpatikus volt az a hotel elhelyezkedése. A személyzettel sem volt különösebb gond. Nagyjából ennyit szerettünk volna írni a szállásról. Középkorú pár.
"A nagy csalódás ..."

2016. november 21. hétfő
3
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Csütörtökön érkeztem , este a konferencia után elfoglaltam a szállást - 3. emelet , 133 szoba. Azonnal kiderült , hogy a szobában a WiFi nem működik , nem tudok netezni . Négyszer megjártam a 3. emelet és a földszinti porta között a lépcsőket , hogy kommunikáljak a személyzettel. Városnézés után este 11 - kor értem vissza a szállodába de 47 perc csengetés után sem tudtam bejutni mivel a portás aludt. Kénytelen voltam felhívni a szálloda biztonságáért felelős őrzőszolgálatot azzal , hogy ébresszék már fel a portást mert majdnem 1 órája kint fagyoskodom. Ez sikerült - így bejutottam . Másnap estére tényleg már tudtam internetezni . Összességében a 2 éjszakáért fizettem 37 ezer forintot. Az elégedetlenségem főleg a szolgáltatásokban mutatkozó hiányosságokból és nem a szálloda elhelyezkedéséből vagy a tisztaság hiányosságaiból adódott. Dr. Opsitos István
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Wesselényi, Nagy Szabolcs - Szállodavezető
2016. november 29. kedd
Tisztelt Dr. Opsitos Úr!

Engedje meg, hogy reagáljak rövid, de korrekt válaszokkal!
1. A harmadik emeleti szobájában volt működő telefon, amit Ön figyelmen kívül hagyott.
2. A szobakulcsában benne volt a wifi jelszava, amit Ön nem tudott beírni a SAJÁT számítógépébe.
3. A recepciósunk és Ön is, egy sajnálatos technikai dolog áldozatává vált. Nevezetesen annak, hogy a csengőnk tönkrement. Ekkor még Önnek mindig LETT VOLNA két lehetősége:
1./ Kopog a 15 méter hosszú üvegfelület bármely pontján, vagy
2./ Előveszi a mobiltelefonját (amin a szálloda biztonsági szolgálatát felhívta) és felhívja a Szálloda központi telefonszámát!
Úgy érzem, hogy mielőtt másokat okolva hangot ad az Önt ért kellemetlenségeknek, úgy a korrekt, ha a saját felelősségét is vizsgálja az ember!

Mindezek ellenére elnézését kérem a kellemetlenségekért és szeretném, hogy legközelebb is minket válasszon. Azóta a csengőt lecseréltük, a laptopon a wifijelszó el van mentve, erről a kolléganőm gondoskodott Önnek... ;-)

Várjuk szeretettel és egy vacsorával kárpótoljuk Önt az ért kellemetlenségekért.

Köszönettel:
Nagy Szabolcs
Szállodavezető
"Kellemes,de nem kifogástalan."
2016. július 12. kedd
3.5
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
A szoba elég kicsi és légkondi hiányában roppant meleg volt.Az utcai forgalom és a hőség miatt gyakorlatilag éjszaka alig aludtunk. Személyzet udvarias és segítőkész volt.
"Szilveszteri buli a Hotel Wesselényiben!"
2016. január 05. kedd
2.9
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
A fogadtatás nem éppen kedves és szívélyes mivel nem érkeztünk meg délután 17h-ra. Ugyan időben jeleztük, hogy késünk de azért a dorgálást megkaptuk. Éjszaka derült ki, hogy a szobánk ablaka nem zár, fáztunk... Másnap szobát cseréltünk ahol már nem volt ez a probléma. Kellemetlen, hogy az ételszag átjárja a folyósokat. A konyha rugalmas mivel későbbi időpontban is kiszolgáltak. Azonban a reggeli szegényes, gyenge minőségű volt és a tálalás igénytelen. A szilveszteri csomag tartalmazott egy napos wellness belépőt, de azt nem mondták, hogy a szauna nicsen benne ebben a belépőben. Szilveszteri pohárköszöntőre azt írták, hogy a hotel vendégei szervezetten átmennek a térre, de ez a szervezés elmaradt. Egyébként elfogadható, nem rossz, viszont az ár/értékarány nem érvényesül, ha ezeket a hibákat előre tudjuk, akkor nem őket válasszuk.
"Elegánsan romantikus"
2015. március 02. hétfő
5
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
A hely fantasztikusan szép, tiszta. A belváros szívében és mégis csöndes, diszkrét. Minden a jó ízlésről és finomságról szól. A portás bácsi kedvessége felülmúlhatatlan. A konyha kiváló. Csak ajánlani tudom.
"Pompás Szilveszter a Hotel Wesselényiben"

2014. január 02. csütörtök
4.9
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes 4 napos szilveszteri programot élveztünk a Wesselényi Hotel szervezésében. Profi szervezés, baráti hangulat, bőséges és finom ételek, jól megválasztott programok (malacsütés, bor- és pálinka kóstoló)és nívós helyre szervezett szilveszteri vacsora, kiváló zenekarral, finom vacsorával. A vendéglátó személyzet barátságos, segítőkész viselkedése külön dicséretet érdemel. Mindenkinek ajánlom a Wesselényi Hotelt.
"lazitó hétvége"

1158. Budapest, Magyarország 2013. április 10. szerda
4.8
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Kellemes csöndes tiszta és hangulatos kis szálloda.kedves kiszolgáló személyzettel.
"Szuper szilveszter"

2013. január 02. szerda
4.4
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Közel a belvároshoz, mégis csendes helyen található a szálloda. A parkolás kissé körülményes, mivel az udvaron kevés autó fér el /jobb parkolni a Baross utca felőli fronton/ A szoba /204/ szuper tágas, tiszta, két kis hiba: kevés /1/ vállfa volt a két szekrényben, ill. nem volt olvasólámpa. Az étkezésekkel nagyon elégedettek voltunk, a vacsorához esetleg egy kis friss saláta még jól esett volna. A recepción éreztünk néha bizonytalanságot a programok, ill. azok időpontja körül. A szilveszteri gálavacsora a Hotel Rábában remekül sikerült. Összességében igen jól éreztük magunkat.
"remek szilveszteri hétvége a Wesselényi szállóban"
2013. január 02. szerda
4.3
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Tetszett a családias hangulat a szállodában és a személyzet hozzáállása a vendégekhez.Jó volt a 30-i bor-kóstolós este, érdekes dolgokat lehetett megtudni a bemutatott borokról. Egyedül a szilveszter napján nem tetszett az, hogy úgy jött ki az egész szervezés mintha direkt ki lettünk volna rakva a szállóból azzal a jelszóval, hogy a Kristály étteremben nagyon szuper bulik szoktak lenni és így a vezetőség tartott saját vendégeinek bulit a szállóban, pedig a szálló-vendégek is elfértek volna. Igaz nagyon jó volt az étteremben a buli, de hiányoltam a szálloda-vezetőt a köszöntésnél. Illett volna legalább megnézni, hogy minden rendben van-e.
"Hotel Wesselenyi"
Esztergom, Magyarorszag 2011. május 19. csütörtök
4
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
a kiszolgalas tokeletes
"egy kiállítás apropoján"

2011. április 24. vasárnap
3.4
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+szoba elrendezés
Amivel elégedetlen voltam:
-érezhető dohányfüst

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Wesselényi szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Wesselényi korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: De luxe franciaágyas szoba .

Kiknek ajánljuk a Hotel Wesselényi szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, a kisgyerekes családok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2025 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.