A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hunguest Szeged (korábbi Forrás), Szeged >>
Hunguest Szeged (korábbi Forrás) Szeged kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- fürdőbelépővel
- fitness belépővel
- kedvezményekkel
- önellátással
- fürdőbelépővel
- kedvezményekkel
félpanzióval

2025. augusztus 01. péntek
2025. július 20. vasárnap
2025. július 31. csütörtök
Szeretnénk megköszönni kedves szavait, örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkat választják pihenésük helyszínéül!
2025. július 16. szerda
2025. július 31. csütörtök
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Nagy öröm számunkra, hogy ilyen kellemes élményekkel gazdagodtak!
Nagyon sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. július 13. vasárnap
2025. július 31. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak éttermünk kínálatával és kollégáink munkájával.
Észrevételét a szobával kapcsolatosan jeleztük az illetékes kollégák felé.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2025. július 10. csütörtök
2025. július 31. csütörtök
We would like to thank you for your kind words and for taking the time to share your experience.
It was a pleasure to host you and we hope that you will choose our hotel again soon for your vacation!
2025. július 05. szombat
2025. július 31. csütörtök
Szeretnénk megköszönni, hogy értékelte szállodánkat és megosztotta tapasztalatait.
Észrevételét a matraccal kapcsolatosan jeleztük az illetékes vezető felé.
Bízunk benne, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek el nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. június 29. vasárnap
2025. július 31. csütörtök
It is a great pleasure for us to read your kind words.
Thank you for sharing your experience with us.
We look forward to welcoming you back to our hotel!
2025. június 24. kedd
2025. július 31. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal.
Reméljük hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2025. július 31. csütörtök
Szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk észrevételeit, amiket természetesen jeleztünk az illetékes vezetők és kollégák felé.
Bízunk benne, hogy mindezek ellenére pihentető időt töltöttek el nálunk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. június 14. szombat
2025. július 31. csütörtök
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak mind szállodánk, mind fürdőnk szolgáltatásaival.
Bízunk benne, hogy pihentető időt töltöttek el nálunk.
Várjuk vissza Önöket máskor is sok szeretettel!
2025. május 22. csütörtök
2025. július 31. csütörtök
Szeretnénk megköszönni, hogy időt szánt szállodánk értékelésére és megosztotta velünk tapasztalatait.
Nagy öröm számunkra, hogy ilyen kellemesen telt az itt eltöltött idő, köszönjük kedves szavait!
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. május 08. csütörtök
2025. május 17. szombat
Sajnálattal olvastuk, hogy csalódottan távoztak szállodánkból. Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy a jövőben még színvonalasabb szolgáltatásokat biztosítsunk vendégeinknek.
Észrevételeit jeleztük a vezetők felé.
Köszönjük, hogy szállodánkat választották és bízunk benne, hogy ennek ellenére vendégül láthatjuk még Önöket!
2025. május 01. csütörtök
2025. május 17. szombat
Szívből köszönjük kedves szavait! Örömünkre szolgált Önöket vendégül látni.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. április 09. szerda
2025. május 17. szombat
Szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy a szoba hőmérséklete nem bizonyult megfelelőnek. Ezt jeleztük az illetékes kollégák felé. Azon fogunk dolgozni, hogy a jövőben ilyen fajta hiányosság ne fordulhasson elő. Bízunk benne, hogy lesz még lehetőségünk Önöket vendégül látni és legközelebb kellemesebb élményekkel gazdagodnak majd!
2025. április 08. kedd
2025. május 17. szombat
Nagy öröm számunkra, hogy megosztotta velünk kedves szavait. Bízunk benne, hogy pihentető időt töltöttek el nálunk. Észrevételét az ételek nem megfelelő hőmérsékletével kapcsolatosan jeleztük az illetékes vezető felé. Elsődleges céljaink között szerepel szolgáltatásaink színvonalának folyamatos fejlesztése, így biztosítjuk visszajelzése fontos.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkat választják!
2025. március 28. péntek
2025. április 04. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk kedves szavait.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal. A matraccal kapcsolatos észrevételét továbbítottuk az illetékes vezető felé.
Reméljük, hamarosan újra szállodánkat választják pihenésük helyszínéül!
2025. március 28. péntek
2025. április 04. péntek
Szeretnénk megköszönni, hogy visszatérő vendégként is volt olyan kedves és megosztotta velünk tapasztalatait és értékelte szállodánkat.
Észrevételét a wifi-vel kapcsolatosan jeleztük illetékes kollégáink felé.
Bízunk benne, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek el nálunk. Nagyon sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
2025. március 23. vasárnap
2025. március 25. kedd
Köszönjük, hogy időt szánt megosztani velünk tapasztalatait.
Sajnálattal olvastuk, hogy kellemetlenség érte Önöket éttermünkben. Természetesen észrevételét jeleztük az illetékes vezető felé, hogy a jövőben ilyen fajta hiányosság ne fordulhasson elő.
Bízunk benne, hogy kellemes és pihentető időt töltöttek el nálunk.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. február 16. vasárnap
2025. február 24. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét, tapasztalatait.
Nagy öröm számunkra, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival és kellemesen telt az itt eltöltött idő.
Észrevételét a masszázzsal és parkolással kapcsolatosan jeleztük a vezetők felé. Szállodánk mindent elkövet azért, hogy ilyenfajta hiányosságokat ne kelljen megtapasztalniuk a jövőben.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. január 22. szerda
2025. február 07. péntek
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak fürdőnk szolgáltatásaival.
Észrevételét az ételek nem megfelelő hőmérsékletével kapcsolatban továbbítottuk az illetékes kollégák felé, köszönjük, hogy felhívta rá figyelmünket.
Reméljük hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2025. január 15. szerda
2025. február 07. péntek
Örömünkre szolgált, hogy vendégül láthattuk Önöket!
Köszönjük, hogy időt szánt megosztani velünk tapasztalatait.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel szállodánkba!
2024. december 29. vasárnap
2025. január 13. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Sajnálattal halljuk, hogy nem tudta élvezni a reggeli kávét, és hogy ez csalódást okozott Önnek. Elnézést kérünk a kellemetlenségért, amit az okozott, hogy nem tudott kávét készíteni a gépen. Biztosíthatom Önt, hogy a visszajelzéseit figyelembe vesszük, és törekszünk a szolgáltatásaink javítására ezen a területen is.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és jobb tapasztalatokkal gazdagodhat nálunk.
2025. január 13. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy a karácsonyi ráhangolódás során sok mindent tökéletesnek talált. Ugyanakkor sajnálattal értesülünk arról, hogy az ágy kényelmetlen volt, ami hátfájdalmat okozott Önnek. Kérjük, fogadja őszinte elnézésünket ezért a kellemetlenségért.
Értékeljük visszajelzését, és azon dolgozunk, hogy javítsuk szolgáltatásainkat vendégeink kényelme érdekében. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt, és jobb élményt tudunk nyújtani.
2024. december 24. kedd
2025. január 13. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel halljuk, hogy kiválónak találta a kikapcsolódást nálunk. Sajnáljuk, hogy az ágy kényelmét nem találta megfelelőnek. A visszajelzései fontosak számunkra, és segítenek abban, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásainkat.
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önt.
2024. december 24. kedd
2025. január 13. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal halljuk, hogy kellemetlen szagokkal találkozott a szobában, és hogy a klíma működése nem felelt meg az elvárásoknak. Ez nem tükrözi a szolgáltatásaink színvonalát, amelyet vendégeink részére igyekszünk biztosítani.
Biztosítjuk Önt arról, hogy az ilyen jellegű problémákat komolyan vesszük, és már megtettük a szükséges lépéseket a helyzet javítása érdekében. Az Ön visszajelzése nagyon fontos számunkra, és segít abban, hogy folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét üdvözölhetjük Önt, és pozitívabb élményben lesz része.
2024. december 23. hétfő
2025. január 13. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit.
Örömmel halljuk, hogy remek születésnapi időtöltésben volt része, és mindennel nagyon elégedettek voltak.
Visszajelzése nagy értéket jelent számunkra, és továbbra is arra törekszünk, hogy vendégeink számára kiváló élményeket nyújtsunk.
Várjuk, hogy újra üdvözölhessük Önt nálunk a jövőben.
2024. december 16. hétfő
2024. december 23. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal halljuk, hogy nem teljesen felelt meg elvárásainak a szoba szekrényeinek száma és a medencék vízhőmérséklete. Az Ön visszajelzése fontos számunkra, és segít abban, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásainkat.
Reméljük, hogy a jövőben lehetőségünk lesz ismét vendégül látni Önt, és jobb élményt nyújtani.
2024. december 13. péntek
2024. december 23. hétfő
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait.
Örömünkre szolgál, hogy régóta visszatérő vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és hogy a színvonalunk elnyerte tetszésüket. Nagyra értékeljük, hogy észrevették a fejlődést.
Továbbra is azon dolgozunk, hogy minden látogatásuk alkalmával kiváló élményekkel gazdagodjanak.
Őszintén reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
2024. december 11. szerda
2024. december 23. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy elégedett volt az Aquapolis elérésével, és külön köszönjük, hogy kiemelte Eszter segítőkészségét és gyors ügyintézését. Mindig igyekszünk vendégeink kényelmét és elégedettségét előtérbe helyezni.
Sajnálattal halljuk a szálloda saját uszodájával és a szobák hangszigetelésével kapcsolatos kellemetlenségeket. Ezeket a megjegyzéseket mindenképpen figyelembe vesszük a jövőbeli fejlesztéseink során. A fürdőszobai ajtó és a zuhanyzóval kapcsolatos problémákat szintén továbbítjuk a megfelelő részlegnek a javítás érdekében.
Reméljük, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük, és még jobb élményt nyújthatunk Önnek.
2024. november 26. kedd
2024. november 29. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Örömmel halljuk, hogy összességében jól telt az öt nap Szegeden.
Sajnálattal halljuk, hogy problémát okozott a szoba hőmérsékletének szabályozása.
Az Önöket ért kellemetlenség miatt ezúton is elnézést kérünk!
Folyamatosan dolgozunk szolgáltatásaink fejlesztésén, és reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önt.
2024. november 25. hétfő
2024. november 27. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy élvezte a hétvégét, különösen az ételeket és a wellness részleget.
Elnézést kérünk, ha az ágybetét kényelmetlennek bizonyult, és sajnáljuk, ha a szálloda néha zsúfoltnak tűnt. Visszajelzése nagyon fontos számunkra, és igyekszünk folyamatosan javítani szolgáltatásainkat.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük Önt.
2024. november 23. szombat
2024. november 27. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét. Örömmel halljuk, hogy elégedett volt a bőséges reggelivel és vacsorával, valamint a rendezett és tiszta környezettel. Örömünkre szolgál, hogy a tágas wellnessrészleg és étterem is elnyerte tetszését.
Sajnáljuk, hogy a parkolási lehetőségek és a wifi minősége nem felelt meg elvárásaiknak. Ezeket a visszajelzéseket figyelembe vesszük, és folytatjuk munkánkat a szolgáltatásaink fejlesztésén.
Örülnénk, ha a jövőben újra vendégünkként üdvözölhetnénk Önöket.
2024. november 11. hétfő
2024. november 27. szerda
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy összességében elégedett volt a tartózkodásával és jól érezte magát nálunk. Sajnálattal halljuk, hogy a fürdő vízének hőmérséklete nem felelt meg várakozásainak. Kérjük, fogadja őszinte elnézésünket az okozott kellemetlenségért.
Észrevételeit nagyra értékeljük, és igyekszünk javítani ezen a területen, hogy vendégeink számára még kellemesebb élményt nyújtsunk a jövőben. Reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégeink között üdvözölhetjük.
2024. október 26. szombat
2024. november 07. csütörtök
Köszönjük a remek értékelést!
Nagyon örülünk, hogy minden tökéletes volt, és hogy séfünk teljesítményét is külön kiemelte.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Tisztelettel,
Goldea Bianka
2024. október 25. péntek
2024. november 07. csütörtök
Köszönjük az értékelést.
Nagyon örülünk, hogy teljes mértékben elégedettek voltak a szállodánkkal, és értékelték a tisztaságot, a személyzetet, az ételeket és italokat, valamint a wellness részleget.
Reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Tisztelettel,
Goldea Bianka
2024. október 23. szerda
2024. november 07. csütörtök
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit.
Örömmel halljuk, hogy csodás három napot töltött Szegeden, és örülünk, hogy az étteremben elégedett volt a szolgáltatással.
Sajnálattal vesszük tudomásul, hogy a szobában lévő matrac nem volt kényelmes számukra. Figyelembe vesszük észrevételeit, és törekszünk a folyamatos fejlesztésekre.
Reméljük, hogy újra vendégül láthatjuk Önt a jövőben, és javított szolgáltatásainkkal még kellemesebbé tehetjük tartózkodását.
Tisztelettel,
Goldea Bianka
2024. október 06. vasárnap
2024. október 21. hétfő
Szeretnénk megköszönni, hogy időt szánt szállodánk értékelésére.
Örömmel olvastuk, hogy elégedettek voltak szolgáltatásainkkal, és kellemesen telt az itt eltöltött idő.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2024. szeptember 23. hétfő
2024. szeptember 30. hétfő
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, örömünkre szolgált, hogy vendégül láthattuk Önöket!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkat választják pihenésük helyszínéül!
2024. szeptember 12. csütörtök
2024. szeptember 30. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére!
Észrevételeit továbbítottuk az illetékes vezető felé, köszönjük, hogy felhívta rá figyelmünket!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkat választják!
2024. szeptember 08. vasárnap
2024. szeptember 30. hétfő
Szeretnénk megköszönni, hogy értékelte szállodánkat, kedves szavait örömmel olvastuk!
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2024. szeptember 06. péntek
2024. szeptember 30. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait és értékelte szállodánkat!
Észrevételét a parkolással kapcsolatban továbbítottuk az illetékes vezető felé.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
2024. szeptember 30. hétfő
Szeretnénk megköszönni, hogy időt szánt szállodánk értékelésére!
Az Önöket ért kellemetlenségekért ezúton szeretnénk elnézést kérni. Bízunk benne, hogy mindennek ellenére kellemesen telt az itt eltöltött idő, örömmel olvastuk, hogy fürdőnk szolgáltatásaival elégedettek voltak.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2024. augusztus 30. péntek
2024. szeptember 05. csütörtök
Köszönjük értékelését és kedves szavait.
Örömünkre szolgál, hogy vendégül láthattuk Önöket!
Bízunk benne, hogy hamarosan újra szállodánkat választják!
2024. augusztus 06. kedd
2024. szeptember 05. csütörtök
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, kedves szavait ötömmel olvastuk.
Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk Önöket!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Szeged (korábbi Forrás) szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba és Apartman.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, az egyéni utazók, a fiatal párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.





