A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Kék Laguna Wellness Apartmanok, Egerszalók >>
2024. december 09. hétfő
Sajnálom, hogy nem nyerte el tetszését a Kék Laguna, és a környék látni valója. Sajnos mivel Eger közel van hozzánk, csak egy étterem működik a faluban, valójában ez sem tetszett Önöknek. Nagyon kevés volt a vendégünk ebben az időszakban, mégis az Önökkel együtt reggelizett vendégek jó szájizzel és dicsérettel távoztak tőlünk. 5 főnek nagyon nehéz volt terülj-terülj asztalkát késziteni, de mi ezt mégis próbáltuk megoldani. A reggeli tartalmazott, hideg tálat /két féle sonkát, csemege és paprikás szalámit, 3 féle sajtot,/ péksüteményt /rétest, kakaós kuglófot/, rántottát, tükör tojást, bundás kenyeret, kolbászt, virslit, lekvárokat, tejet, kakaót, alma és narancs levet, kávét 5 félét. Nagyon sajnálom, hogy ebből a kinálatból nem tudott választani, más vendég meg jólakottan távozott. A zuhanyzót ki takaritottuk, valami bele lett taposva, ezért ment le nehezen a viz, de ha szól ezt mag tudtuk volna oldani. A tisztaságról csak annyit, hogy a kiöntött és szét locsolt kávét, elég nehéz volt összetakaritani, Önök után.
Kék Laguna Wellness Apartmanok Egerszalók kiemelt csomagajánlatai
- reggelivel
- parkolással
- önellátással
- parkolással
- választott ellátással
- parkolással
2024. július 26. péntek
2024. július 28. vasárnap
Köszönjük, hogy időt szánt Szálláshelyünk értékelésére! Sajnálattal olvassuk, hogy negatív élményekkel távoztak. Egerszalók egy 2000 főt számláló település, borvidék. A falun belül is számos programlehetőség és látnivaló található, mind felnőttek mind gyerekek részére. Bár Önök gyermekek nélkül éreztek, több visszatérő, gyerekekkel rendelkező családot tudhatunk Vendégeink között.
A település vonzáskörében szintén számtalan túrázási illetve kikapcsolódást biztositó lehetőség található, ha érdeklődnek a recepción, örömmel segítünk az Önök részére legmegfelelőbb programok ajánlásában, mint ahogyan azt az érkezésük reggelén is tettük, azonban a későbbiekben nem kerestek bennünket.
A reggelit tekintve mindig különböző ízesítésű rántottával, tükörtojással, virslivel, felvágottakkal, sajtokkal, zöldségekkel, gyümölcsökkel, joghurtokkal, többféle müzlivel, édes és sós péksüteményekkel, gyümölcslevekkel, kávéval (stb..) készülünk, sajnáljuk, hogy ezek között nem sikerült kedvükre valót találni.
Javasoljuk, hogy a jövőben a félreértések elkerülése végett nézzenek utána a foglalt szálláshelynek illetve településnek annak érdekében, hogy megbizonyosodjanak róla, hogy az Önök igényeinek legmegfelelőbbet válasszák, ugyanis nem gondolom, hogy a fent említettek Szálláshelyünk értékelését befolyásoló tényezők lennének.
2024. május 09. csütörtök
2024. május 13. hétfő
Köszönjük szépen, hogy időt szánt Szálláshelyünk értékeslére!
Recepciónk a hét minden napján 12:00-19:00 között nyitva tart, készséggel álltunk volna rendelkezésükre, ha jelzik a problémát.
Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat!
2024. április 05. péntek
2024. április 11. csütörtök
Köszönjük, kedves szavait és hogy időt szánt Szálláshelyünk értékelésére.
Szívből örülünk, hogy jól telt pihenésük, sok szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2024. március 20. szerda
2024. március 27. szerda
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szálláshelyünk értékelésére! Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat. Sok szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
2024. március 18. hétfő
2024. március 27. szerda
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szálláshelyünk értékelésére! Örömmel olvastuk, hogy jól érezték magukat. Sok szeretettel várjuk Önöket a jövőben is!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Kék Laguna Wellness Apartmanok szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Két szintes galériás apartman, Superior szoba és Egy légteres kis apartman.
Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, a baráti társaságok, a fiatal párok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.