Kristály Apartman, Hévíz - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.09 / 5
17
vélemény
4.70
Személyzet
4.00
Tisztaság
4.00
Ár / érték arány
4.10
Kényelem
(szoba)
3.67
Szolgáltatások
3.67
Étkezés
4.30
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Kristály Apartman, Hévíz >>

Kristály Apartman, Hévíz - Vélemények, értékelések
  
"Remek hétvége a Kristály hotelben"
2022. november 14. hétfő
5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Tetszett a figyelem amit kaptunk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Kristály Apartman, Sarkadi Árpád - tulajdonos
2022. november 17. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük,szeretettel várjuk Önöket máskor is : Tisztelettel: Sarkadi Árpád.
"Kedves személyzet, koszos szoba"

2020. január 04. szombat
2.3
Fiatal pár
Kristály szoba
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedves és segítőkész, azonban a szoba kissé kiábrándító volt. A jacuzzi nem üzemelt,pedig amiatt választottuk a szobát. Mellesleg ezt már a foglalás véglegesítése után tudtuk meg. Nem volt kitakarítva, kosz volt mindenütt. Az ágy recseg-ropog emiatt folyamatosan felébresztik egymást a vendégek az éjszaka középén. A fürdőben a víznyomás minimális, a kádat körülbelül 45-60 percbe telt feltölteni.
"Elmegy"

2019. október 14. hétfő
3.7
Fiatal pár
Kristály szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos a jakuzzi nem működött, és nagyon gyenge volt a víznyomás, így kb 1-2 óra kellett, hogy meg teljen vízzel! 2 éjszakára 2 személynek fél tekercs WC papír volt, ami kevés! Udvarba nem lehetett parkolni! Viszont a végén mindent elfeledtetett a házigazda, hisz elköszönéskor csekély, de számunkra értékes kis kristály figurával ajándékozott meg bennünket!

Kristály Apartman Hévíz csomagajánlatai - 1 ajánlat

megnézem ▼

"végül is jól éreztük magunkat"
2018. szeptember 16. vasárnap
3.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba erkéllyel
3 éjszakát töltött itt
Az elején megrémültünk, hogy olyan messze van a tótól, de végül nem volt rossz a séta, mert az időjárás kedvezett nekünk.
"Kristályos hétköznapok"

2018. augusztus 06. hétfő
4.5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
A szállás felülmúlta amit vártunk. Szép, tiszta, bátran ajánlom.
"Ajánlom másoknak is"
2018. április 18. szerda
4.5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Barátokkal voltunk, 4 felnőtt. A szállás nem zajos, megfelelő minőségű a reggeli. A személyzet és a tulajdonos nagyon kedves segítőkész. Minden kérdésünkre kérésünkre készséggel válaszoltak. Az épület és a környezet rendezett. Kijelentkezés után még ott hagyhattuk a járművünket ameddig a fürdőben voltunk.
"kellemes hétvége és felfrissülés a Kristály Ap.Szállóban"

2017. május 28. vasárnap
4.8
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
Csendes,kellemes kertvárosi környezet,szép kilátással a környező dombokra. A kiszolgálás első osztályú volt,bőséges büféreggelivel. Ideális hely a pihenni és gyógyulni vágyó embereknek. A tó és a szálló közti távolság elég nagy,ami nem jelent nehézséget azoknak, akik kocsival érkeznek. Dr.Vásárhelyi János
"Kellemes hétvége, teljes odafigyeléssel!"

2017. február 27. hétfő
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Mindent a vendégért! Ezt tapasztaltuk!!!!! Örülök hogy ezt a helyet választottam! Maximális elégedettség!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Kristály Apartman, Sarkadi Árpád - Tulajdonos
2017. március 01. szerda
Köszönjük, örülünk, ha jól érezték magukat, és nem okoztunk csalódást.
"Hévízi Szilveszter"
2017. január 02. hétfő
4.5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba erkéllyel
2 éjszakát töltött itt
Érkezéskor az emeleti apartman rész kissé hűvösnek tűnt, de mivel nem volt teljes a kihasználtság ezt jelezve kaptunk egy másik jobb elhelyezkedésű szobát, ami igényeinknek teljes mértékben megfelelt. A személyzet kedves, a reggeli is nagyon finom volt.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Kristály Apartman szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Kristály Apartman korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba erkéllyel és Kristály szoba.

Kiknek ajánljuk a Kristály Apartman szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.