Art Hotel Szeged, Szeged - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.64 / 5
KIVÁLÓ
106
vélemény
4.90
Személyzet
4.70
Tisztaság
4.50
Ár / érték arány
4.80
Kényelem
(szoba)
4.30
Szolgáltatások
4.50
Étkezés
4.80
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Art Hotel Szeged, Szeged >>

Art Hotel Szeged, Szeged - Vélemények, értékelések
  
"Szuper őszi szünet a Hotel Artba"

2020. október 31. szombat
4.8
Kisgyerekes család
Kétágyas erkélyes standard szoba 1 fő részére
3 éjszakát töltött itt
Kislányommal utaztam először voltunk Pécsről,féltem hogy fogunk tájékozódni,de ezzel semmi gondunk nem volt!Szuper helyen van a szálloda és minden megtalálható a közelben!Imádtuk a szobánkat,az egyetlen rossz dolog hogy nem volt wellness rész de találtunk helyette elfoglaltságot!Nagyon kedves személyzet,a takarító nők is maximálisan odafigyeltek mindenre!Szuper volt a reggeli és a kiszolgálás!Jó választás volt! Köszönjük az élményt!Emese és Alexandra
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Horváth-Pócsik Henrietta - Sales coordinator
2020. november 13. péntek
Kedves Emese és Alexandra,

Hálásak vagyunk, hogy ellátogattak szállodánkba. Ezúton szeretnénk köszönetünket kifejezni Önöknek a megtisztelő pontszámokért és kedves értékelésért. Örömmel olvastuk, hogy a nálunk töltött idő kellemesen telt és maximálisan elégedettek voltak mind a szolgáltatásaink színvonalával, mind a kollégák munkájával. Szeretettel visszavárjuk Önöket legközelebb is.

Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged csapata
"Városnéző hétvége Szegeden"
2020. január 06. hétfő
4.8
Fiatal pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Férjemmel töltöttünk egy hosszúhétvégét Szegeden és az Art Hotel Szegedben szálltunk meg 3 éjszakát. Minden nagyon jó volt a szállodában. Egyedül a foglalás során az nem volt egyértelmű, hogy milyen ágyak lesznek a szobában. Ezért meglepetés volt, hogy két külön ágy várt minket. A recepción megtudtam, hogy ez egy konferencia hotel és minden szobában ilyen ágyak vannak, de összetolhatóak. Így is szuper hétvégénk volt. Köszönjük a személyzetnek is.
"Art Hotel Szeged"

2020. január 04. szombat
4.8
Baráti társaságok
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Szilveszter estet töltöttem el a barátnőmmel.Mindennel meg voltunk elégedve,talán a menü sor volt kicsit számomra modern,de végül is az is rendben volt,mivel maga a szálloda is modern! A helyszín csodálatos! A megközelíthetőség ,szintén. Az hogy a Dóm szomszédságában voltunk az meg főleg emelt a színvonalon!A welnesz rész volt kicsit kevés,de ez nem kifejezett olyan szálloda!Csak gratulálni tudok,máskor is szivesen meglátogatom!

Art Hotel Szeged Szeged csomagajánlatai - 12 ajánlat

megnézem ▼

"Kellemes"
2020. január 04. szombat
4.6
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Tetszett: Tisztaság, kényelem, szoba felszereltség, elhelyezkedés, felszolgálás, nagyon finom és bőséges svédasztalos reggeli Nem tetszett: a vacsorai választék 3 napig azonos volt, a parkolási díj túlzottan magas, hagyomanyos ételek teljesen hiányoztak a menüből
"Kiváló szilveszteri kikaocsolódás!"

2020. január 03. péntek
4.8
Fiatal pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem nyertem a tombolán! :-)
"Remek Szilveszter"

2020. január 02. csütörtök
5
Baráti társaságok
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Szilvesztert töltöttük a hotelben, kiváló volt a vacsora, a kiszolgálás, és a zenekar is. Barátokkal voltunk, mindenki elégedett volt. A városközpontban van, kényelmes sétával minden elérhető.
"Szegedi pihenés"
2020. január 02. csütörtök
3.8
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Wellnes
"Az ART Hotel Szegeden legjobb mindenben!"

2019. december 31. kedd
4.3
Idősebb pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Ágy matrac igen "gödrös" és WC ülőlapja már higiéniátlam "sárga". Tisztaság és minden más részünkről rendben volt! Máskor is szívesen visszatérünk!
"Csodálatos karácsony Szegeden az Art Hotelben"

2019. december 31. kedd
4.9
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
6 éjszakát töltött itt
Nagyon tettszett a személyzet figyelmessége, kedvessége, udvariassága. A szobában jó volna, ha két szék lenne.
"Pihenésre alkalmas szálló a belvárosban"

2019. december 30. hétfő
3.9
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
A velness részlegben találni kifogásolhatót, úgy gondolom ekkora szállodához mindenképp egy nagyobb jakuzzi, illetve egy közepes méretű medence is illene.
"szép volt "

2019. december 27. péntek
3.9
Baráti társaságok
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves a személyzet , viszont az ágyak kényelmetlenek a matracok miatt, Wellnes-nek nem nevezném a jakuzzit .(kicsi és hideg a víz)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Győri-Rakonczai Melinda - Reservation agent
2020. január 22. szerda
Kedves János!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk szállodánkkal kapcsolatos tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy kollégáink munkájával elégedettek voltak. Szállodánk vendégkörét elsősorban üzletemberek alkotják, ennek megfelelően wellness részlegünket is úgy alakítottuk ki, hogy számukra nyújtsunk ideális kikapcsolódást egy sűrű munkanap után jacuzzival, szaunával, cardio gépekkel és masszázs lehetőséggel. Nagyon sajnáljuk, hogy nem találták kényelmesnek matracainkat. Reméljük, hogy ennek ellenére kapunk Önöktől még egy esélyt, amikor is bebizonyíthatjuk, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy kellemesen érezzék magukat szállodánkban.

Üdvözlettel:
Art Hotel Szeged csapata
"Egy szuper hétvége Szegeden az Art Hotelben "

2019. október 29. kedd
4.8
Kisgyerekes család
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a sarki teraszos szoba, nagyon szép tiszta szuper a kilátás és nagyon jó a Hotel elhelyezkedése. Amit kicsit hiányoltam, bár tudom hogy konferencia szállodáról van szó, mi a 3 éves kislányunkkal mentünk, nincs semmi elfoglaltság kisgyereknek például egy játszószoba is már nagyon jó lett volna, láttam hogy többen jöttek gyermekkel, szerintem a családosok biztos örülnének neki. És picit kicsi a wellness részleg. De azon kívül mindenki nagyon aranyos volt, barátságosak és segítőkészek az ott dolgozók. köszönjük szépen
"Szép emlékként őrizzük az Art Hotel Szegedben töltött napokat!"

2019. augusztus 14. szerda
4.3
Idősebb pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Összességében, a nagy meleg és az én derékfájásom ellenére nagyon jól éreztük magunkat. Ami kellemetlenséget okozott, az a fürdőkád mélysége volt. Határozottan nehéz volt kiszállni belőle. Ha legközelebb mennénk, zuhanyzóval ellátott fürdőszobát kérnénk. Köszönjük az érdeklődést! Üdvözlettel: dr. Szalay Ferenc
"TSP az Art Hotelben."

2019. február 18. hétfő
4.6
Egyéni utazó
Kétágyas standard szoba 1 fő részére
2 éjszakát töltött itt
A személyzet kedvessége volt a leginkább szimpatikus nekem.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. március 03. vasárnap
Kedves Dr. Hips Frigyes Zsolt!
Köszönjük, hogy megosztotta pozitív tapasztalatait szállodánkról. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt szolgáltatásainkkal. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből, ezért külön öröm számunkra, hogy ennyire elégedett volt személyzetünk munkájával.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket! Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
"Szilveszter 2018"

2019. január 10. csütörtök
4.4
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó helyen van, szép tiszta szobákkal. A szilveszteri vacsora is nagyon jó volt. A személyzet kedves mindenben segítőkészek voltak. Amit hiányoltam az egy hűtőszekrény a szobában . A welness részleg kicsi sajnos a jacuzzi sem működött és erről nem kaptunk előzetesen tájékoztatást ennek nem örültünk de alapjában véve elégedettek voltunk a szállodával, szilveszterre illetve városnézésre amihez pozitívum még idegenvezetőt is kaptunk nagyon jó volt köszönjük!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. február 11. hétfő
Kedves Pintér Anikó!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését.
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
"Art Hotel Szeged"
2019. január 02. szerda
3.9
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem működött a jacuzzi, a masször beteg volt, nem volt szaunatörölköző, a szauna ajtó magától kinyílt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. január 23. szerda
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
"Szilveszteri napok"
2019. január 02. szerda
4.8
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda szép és igényes. Amiatt voltunk csak csalódottak, mert nem jelezték előre, hogy a wellnessben a jacuzzi nem üzemel és mivel ez az egy vizes alkalmatosság van a wellnessben, így hiányzott. Mindenki kedves volt és a szálloda is frekventált helyen van. A Szilveszteri programok és a gálavacsora is maximálisan jó volt. Köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. január 11. péntek
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
"Jó karácsonyi idoeltoltea volt a baratokkal"

2018. december 27. csütörtök
4.1
Baráti társaságok
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kényelem, tisztaság ,személyzet kedvessége, tűzriadó eseten is azonnal tajekoztattak. -negatív nem működött a jacuzzi azonban pozitív hogy adtak mindenkinek fürdő belepot ingyen az Anna furdobe. Meghirdetett karácsonyi vacsora menüsor nem volt. Minden nap majdnem ugyanaz a sütemény volt
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. január 11. péntek
Kedves Vágfalvy Ágnes!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését.
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
"Kellemes pihenés Szeged belvárosában"

2018. december 27. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Ágy és az ágynemű
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Front Office Supervisor
2019. január 11. péntek
Tisztelt Kissné Barta Piroska!
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
"Nem is lehetett volna jobb!"
2018. november 04. vasárnap
4.8
Fiatal pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
1 éjszakát töltött itt
Szuper elhelyezkedés, segítőkész személyzet, tiszta és rendezett belső. Az éjszakai színes ablakvilágítás igazán hangulatos és nagyon ötletes, az különösen tetszett nekünk. Köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Vendégkapcsolati Vezető
2018. november 10. szombat
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy időt szakított pozitív tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből. Nagyon örülünk, hogy szállodánk egyedi fényjátéka ennyire elnyerte tetszésüket!
Bízunk benne, hogy a közeljövőben ismételten Vendégeink között üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
"Remek szilveszteri buli"
2018. január 02. kedd
4.4
Fiatal pár
Kétágyas erkélyes standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szolgáltatás összességében kiváló. A wellness kicsit szűkös, a jacuzzi hideg volt. Jól szórakoztunk, az ellátás magas színvonalú, a felszolgálók udvariasak, figyelmesek. Az ételek minőségiek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relations
2018. január 09. kedd
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük. Üdvözlettel, Art Hotel Szeged csapata
"Hiányosságokkal fűszerezett pihenés!"
2017. január 04. szerda
3.4
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas erkélyes standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A bejelentkezéskor tájékoztattak minket, hogy a jakkuzzit másnaptól tudjuk használni! Másnap egy másik vendég a jakkuzziban ülve invitált, minket, hogy nyugodtan menjünk bele, bár a víz hideg, Ő csak azért érzi jól magát benne, mert a szaunából jött! :) Egyébként pedig egész nap nem működött! Az első este, a 20.15.perckor a svédasztal enyhén szólva hiányos volt!Húsok és hal volt (langyosan!) köret semmi!, illetve bocsánat, hideg tejfölös nokedli! Saláta! Egy lapos tányéron egy pár fonnyadt saláta! Összességében nagyot csalódtam, mert bárkinek mondtam, hogy az Art hotelbe megyek, mindenki el volt ájulva! Felesleges!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relation
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik a felmerülő hiányosságokat kiküszöbölni, valamint folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük megjegyzését!

Sajnos az érkezést megelőző napon műszaki hibából adódóan újra fel kellett töltenünk a jacuzzit, ezt követően időre van szüksége a megfelelő hőmérséklet eléréséhez. Természetesen, ezt a műszaki hibát azóta sikeresen kiküszöböltük.

Szomorúan olvastuk, hogy nem voltak elégedettek éttermünk szolgáltatásaival. Igyekszünk a legtöbb vendég igényeinek megfelelő étlapot kialakítani, így 2017 januárjától a megújult étlapunk választékával várjuk Önöket!

Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkat választják, és megtapasztalhatják szolgáltatásaink folyamatos bővülését és javulását!
"Szilveszer az Art Hotelban"

2017. január 03. kedd
4.5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve a szilveszter vacsorán kívül, egyszerűbb ételsorral v. 2 menűből választva jobb lett volna, mert a társaságunkból többen szinte alig tudtak enni valamit.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relation
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vadász Lászlóné! Köszönjük, hogy időt szakított szállodai tapasztalatainak megosztására. Vendégeink véleményére kiemelt figyelmet fordítunk, ezért mindig szívesen fogadjuk észrevételeiket.

Szállodánk személyzete igyekszik az egyéni igényeknek megfelelni, kéréseit akár már a foglalás pillanatában eljuttathatja kollégáinkhoz, akik mindent megtesznek, hogy teljesítsék azokat! Személyes igényeikkel forduljanak felénk bizalommal!

Üdvözlettel,
Art Hotel Szeged
"Art Hotel Szeged"
2017. január 02. hétfő
4.1
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A szálloda kényelmi szempontból kitűnő, a szoba szép, az ágy nagyon kényelmes, a tisztaság nem hagy kívánni valót maga után.A welness lehetne sokszínűbb, bár a szauna színvonalas. A szilveszteri kiszolgálás kifogástalan volt, ami nem volt számomra kedvező, az a vacsora minősége: a borjúhús kemény és íztelen, a burgonya kicsit égett volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relation
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy időt szakított tapasztalatainak megosztására. A szálloda munkatársai igyekeznek mindent megtenni a vendégek kényelmének érdekében, hogy elégedetten távozzanak az Art Hotelből.

Bízom benne, hogy a közeljövőben ismételten vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos bővülését, javulását!

Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
"Szilveszter Szegeden"

2017. január 02. hétfő
4.3
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A szalloda nagyon jo helyen van es szep. A wellnes reszleg sajnos nagyon kicsi. De kellemes idotoltes volt, egyeduli bosszanto dolog, hogy a revepcio munkatarsai egymasnak segitenek - lathato modon nincsnek jol betanitva - es a vendeg addig varakozik mig ketten egyutt olyan dolgot inteznek amihez nekunk semmi kozunk. A rendszer is bonyolultnak tunik annyit kell kattintgatni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Guest Relation
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk, Köszönjük, hogy időt szakított szállodai tapasztalatainak megosztására. Vendégeink véleményére kiemelt figyelmet fordítunk, ezért mindig szívesen fogadjuk észrevételeiket.

A kiváló belvárosi elhelyezkedésnek sajnos a csekély rendelkezésre álló hely a kompromisszuma, viszont a wellness részleg kialakításakor igyekeztünk a lehető legtöbb pihentető szolgáltatást lehetővé tenni az Önök részére! Örömmel olvastuk, hogy kellemesen érezték magukat!

A 2017-es év ÁFA-tartalomra vonatkozó jogszabály változásai révén rendszerünk jelentősen átalakult. Az új szabályozás saját rendszerünkbe beillesztése időbe telt, amely folyamat nehézségeit sajnos Ön is tapasztalta január első napjaiban.

Mindent megteszünk, hogy vendégeink ügyintézési folyamatai zökkenőmentesen történjenek. Reméljük, hogy a jövőben újra szállodánkat választja, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos javulását!

Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
"őszinte"

2017. január 02. hétfő
4
Egyéni utazó
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedett voltam, szép szobák jó szolgáltatás és tényleg építő szándékkal mondom, hogy meglepett 30.-án vacsorához kértem savanyúságot és semmilyet sem tudtak felszolgálni. A krumplis tészta kolbásszal valami receptjét nem igénylem, mert a tésztán avas töpörtyű morzsalék nem az én világom. Reggelinél kerestem lekvárt és a sokféléből egyetlen egy sem volt. Ezektől függetlenül leszek még vendég a hotelban.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Barta Viktor - Art Hotel Szeged
2017. január 19. csütörtök
Kedves Vendégünk!

Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait szállodánkban töltött pihenéséről. A szálloda vezetősége a vendég észrevételeknek és a standardoknak megfelelően igyekszik folyamatosan növelni szolgáltatásaink kínálatát és színvonalát, ezért is köszönjük észrevételét!

Nagyon örülünk, hogy szolgáltatásaink többségével elégedett volt! Reméljük, hogy a jövőben újra vendégünkként köszönthetjük szállodánkban, és megtapasztalhatja szolgáltatásaink folyamatos javulását!

Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
"Art Hotel Szeged"
2016. november 07. hétfő
4.3
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A jakuzzi rendkívül kicsi, bár a panoráma tényleg gyönyörű. A wellness részen a légtér hűvös volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Pusztai-Szőry Anett - Sales manager
2017. január 06. péntek
Kedves Vendégünk, Köszönjük, hogy megosztotta véleményét szállodánkról. Nagyon örülünk, hogy többségében elégedett volt szolgáltatásainkkal. Remélem, az egyedi kilátás kárpótolta Önöket és reméljük, hogy a közeljövőben ismét szállodánk vendégei között üdvözölhetjük. Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
"Őszi szüneti kikapcsolódás"

2016. november 06. vasárnap
4.3
Kisgyerekes család
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
A hotel a belváros szívében, mindenhez közel fekszik, ennek ellenére a szoba viszonylag csendes volt. A személyzet udvarias, segítőkész. A reggeli választék megfelelő volt, de maga a helyiség nagyon hideg. Az a la carte ételek minősége nem tükrözték a szálló színvonalát, sajnos alul múlták, ráadásul a választék nagyon szegényes, kisgyereknek megfelelő ételt nem tartalmaz. Pozitívum, hogy készítettek külön rántott szeletet (félig nyers) sült burgonyával. Egyszer kipróbáltuk, a többi napokon azonban inkább máshol étkeztünk. A wellness szauna része nagyon jó, csak az előtérbe kihelyezett fitnesz gépektől nagyon zajos, nyugodt pihenésről szó sem lehetett. A jacuzzi irtó kicsi,max 5 ember fért el benne, de ha gyerek is volt köztük, nyilván kevesebb, mivel ők nem igazán tudnak egy helyben ücsörögni. A szoba tiszta, még pótágyazva is elég tágas. Jól esett a kávé-tea-ásványvíz bekészítés, megfelelően kompenzálta a minibár hiányát. Összességében rendben volt.
"Kellemes napok Szegeden"
2016. augusztus 22. hétfő
5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Kellemes 3 napot töltöttünk Szegeden. A személyzet udvariasan mindenben segítségünkre volt. A szoba tiszta, légkondicionált. A szálloda berendezése, színvilága vidám jó hangulatot áraszt. A reggelik finomak voltak és nagy volt a választék. A szálloda a Dóm szomszédságában van. A gyalogos városnézőknek is kiváló, de teremgarázs is a vendégek rendelkezésére áll. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, biztosan elmegyünk még oda.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Art Hotel Szeged, Pusztai-Szőry Anett - Sales manager
2017. január 06. péntek
Kedves Vendégünk, Köszönjük, hogy időt szánt véleményének megosztására. Nagyon örülünk, hogy szállodánk elnyerte tetszését és ennyire elégedett volt személyzetünk munkájával és szolgáltatásainnkal. Bízunk benne, hogy hamarosan, szegedi látogatása alkalmával ismét vendégül láthatjuk Önt! Üdvözlettel, Art Hotel Szeged
"jó volt ott"

2016. január 03. vasárnap
4.8
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. Két gyenge pont volt számunkra. Az egyik a wellness részleg, ezen lehetne még fejleszteni. A másik az ünnepi vacsora ételei. Látványos ugyan, de ezért a konyháért nem ugranék be az étterembe. Üdvözlettel, sok sikert kívánva Széll Gabriella
"Szilveszter 2015"
2016. január 03. vasárnap
4.4
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A szálloda és személyzete kifogástalan pihenést nyújtott! Az étkezéseknél a vacsorát gyengének találtuk a szálloda színvonalához képest!
"Csodás karácsony az Art Hotel Szegedben"
2015. december 28. hétfő
5
Idősebb pár
Kétágyas standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Először voltunk a szállodában, de nem utoljára azt hiszem! Kellemes légkör, a modern berendezés, a színek, mind-mind hangulatossá tette számunkra a karácsonyi ittlétünket. Maximálisan meg voltunk elégedve a tágas szobánkkal is, kényelmes, jó matrac, a fürdőszoba első osztályú, a személyzet udvarias, segítőkész. Kéréseinket azonnal teljesítették, mosolyogva, plusz információkat is adtak. Nagyon jó az étterem is, modern és elegáns egyben, finom ételekkel, azt hiszem senkinek nem volt panaszra oka. Ünnepi vacsorát kaptunk december 24-én, ami sokáig kedves emlék marad számunkra. A wellness is sok szolgáltatásával hozzájárul a kellemes időtöltéshez. Nagyon jó helyen van a hotel a Dóm közvetlen közelségében, a sétáló utcához is közel, könnyen elérhető innen minden. Mi 5 csillaggal jutalmazzuk az Art Hotel Szeged színvonalát.
"Tartalmas hétvége Szegeden"
2015. szeptember 21. hétfő
4.1
2 éjszakát töltött itt
A szálloda modern, tiszta,kényelmes, a városi programok szempontjából kiváló elhelyezkedésű. A leggyengébb láncszem a kevés választékból álló reggeli,illetve az étkezès,ami azonban a környéken pótolható.
"Remek hétvége egy gyönyörű szállodában, egy csodás városban"

2015. április 06. hétfő
4.9
Fiatal pár
Kétágyas standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A hotel nagyon szép volt már kivülről is, a recepción nagyon kedvesek voltak, bár a megbeszélt belépőket nem kaptuk meg. De nem reklamáltunk, mert lehet amúgy sem mentünk volna el ezekre a helyekre. A szoba szép volt, tiszta és kényelmes. A reggeli finom volt és változatos. Főleg a helyben készitett pékáruk. A wellness sajnos nem tudtuk igénybe venni, de megnéztük azt is és nagyon szép és tiszta volt. Köszönünk szépen mindent, felejthetetlen élmény volt.
"Art Hotel Szeged"
2015. január 03. szombat
4.3
Idősebb pár
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó elhelyezkedésű a szálloda. A személyzet kedves, segitőkész. Az ellátás is nagyon megfelelő volt. A fürdőszobában nincs elszívó, illetve semmilyen szellőzés. Nagyon kellemetlen csatorna szag volt folyton a fürdőben. Ezt jeleztük is a recepción. Sajnos nem történt semmi. Szobát nem cseréltek. Valószinűleg tudta a személyzet ezt a problémát, és más szobában is hasonló gondok lehettek. Épületgépészeti gond lehet. Nagyon sajnáltuk.
"Szeged Art-Hotel"

Pécs, Magyarország 2014. október 31. péntek
4.1
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt, a szálloda szép,tiszta, jó helyen van, a személyzet udvarias. Ami nem tettszett: az első éjszaka a fürdőszobában elviselhetetlen bűz volt amit jeleztünk a recepción.(nem takarítás miatt volt büdös) Másnap kaptunk egy másik szobát, ott már semmi gond nem volt.A számla rendezésekor jeleztem, hogy mivel én teljes árú szolgáltatást fizettem és ezt az első este nem kaptam meg szeretnék az első éjszakára kedvezményes árat kapni.Erre azt a választ kaptam, hogy erre nincs lehetőség, de egy kávéra meg tudnak hívni-ezt nem fogadtam el. Én úgy gondolom, hogy egy ilyen szintű szálloda nem engedheti meg magának, hogy olyan szobát ad ki amelyik nem felel meg az alapvető higiéniai követelményeknek, vagy ha ennek ellenére mégis kiadja azt nem teljes áron teszi. Wágner Róbert
"nyugodt hétvége"
2014. október 13. hétfő
4
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
wellness szolgáltatás kiterjedtebb lehetne
"Kellemes hét Szegeden"

2014. október 05. vasárnap
4.4
Baráti társaságok
5 éjszakát töltött itt
A modern szállodát a belvárosban , mind a vasútról , mind személygépkocsival könnyen meg lehet közelíteni.A hotel jól felszerelt , a "60 plusz" nyugdíjas csomaghoz kapott egyéb szolgáltatásokat is igénybe vettük. A recepciós személyzet készségesen állt rendelkezésünkre.Az étterem esti 3 fogásos választékával kevésbé voltunk elégedettek, hagyományosabb magyaros ételeket szokott meg a mi korosztályunk.Ha nyugdíjas szállóvendégeket kívánnak gyakrabban fogadni, ezt is fontolóra kellene venniük. /Gyakorló utazók vagyunk,tavasszal Pécsett voltunk ,- ott is a szállodai vacsora választható ételekből állt- , de több volt a magyaros étel, ill. a vendég egyéni kívánságait is figyelembe vették, rugalmasabban kezelték./ Hiányoltuk a szállodai szobában a hűtőt , a fürdőszobában pedig olyan nagy és mély volt a kád , hogy nehéz volt a ki-és beszállás.Ezzel együtt kellemes hetet töltöttünk Szegeden , a város lakói készségesek, udvariasak.
"Kikapcsolódás Szegeden"

2014. október 03. péntek
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A szegedi Art Hotel modern, ízléses szálloda, nagyon jó helyen. A zöld, fehér és narancs remek hangulatot biztosít. Szoba, fürdőszoba jól felszerelt, színek megválasztása tökéletes, jó az összhatás. Mindenhol nagy a tisztaság. Személyzet udvarias, segítőkész. Reggeli választék bőséges és egészséges, mindenki talál kedvére valót. Vacsora úgy szintén, mennyisége számunkra elegendő volt. Esti fényében még pompásabb a szálloda, és a DÓM látványa lenyűgöző. A környéken sok, szép látnivaló van, rendezett utcák, parkok, melyek szépségével nehéz betelni. Aki teheti töltsön itt pár napot, nem fog csalódni. Amennyiben lehetőségünk lesz rá, visszatérünk.
"Szép napok Szegeden az Art Hotelban "

2014. augusztus 17. vasárnap
5
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
A Szabadtéri Játékok előadára mentünk elsősorban, de szép városnéző sétákat tettünk Szegeden. Elsősorban az Art Hotel kitűnő elhelyezkedése és modernsága tetszett a város közepén.Jövőre ismét megyünk reméljük!
"5 nap Szegeden"
2014. augusztus 04. hétfő
4.1
Kisgyerekes család
4 éjszakát töltött itt
A szoba tágas volt és szépen berendezett, jó volt a szabályozható klíma. A recepción segítőkészek voltak. Sok volt a vendég és sajnos a wellness részleg nagyon kicsi, lehetne nagyobb a jacuzzi, esetleg még egy medence. Ami nem tetszett az főleg az étkezésre vonatkozik. A reggelinél hiányoltuk az édes péksüteményt/kalácsot, a zöldségek csak egy tálon voltak, ami hamar elfogyott. Igyekeztek mindent feltölteni, de sokszor üres volt az asztal. A menüválasztásos vacsorán lenne mit javítani, kicsi a választék és nagyon hiányoztak a saláták és a savanyúságok valamint a gyümölcs. Sem a reggelinél, sem a vacsoránál nem volt külön gyerekmenü sem gyerekbüfé. Előfordult, hogy a pincér nem azt hozta, amit kértünk és lassú volt a kiszolgálás. Összeségében jól éreztük magunkat és ha tehetjük még visszatérünk, de akkor csak reggelis ellátással, mert a vacsorával nem voltunk megelégedve.
"Nagyon jo elmeny,remek kikapcsolodas volt."

2014. augusztus 02. szombat
4.8
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
A hotel szinvonalaval es szolgaltatasaival meg voltam elegedve,hianyossagkent emlitheto,hogy a TV-n a magyar adok kepe szetpotyogott,elvezhetetlen volt,mig az osszes tobbi ado kituno minosegben volt nezheto.Hianyoltam,hogy a szobaban nem volt huto.
"Három nap az Art Hotelben"
2014. július 10. csütörtök
4.3
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
A hotel nagyon jól megközelíthető helyen van a belvárosban, a személyzet kedves, udvarias, segítőkész, a szoba tiszta, kényelmes. Nagyon jó volna, ha néhány egy ágyas szoba is lenne, mert aki egyedül érkezik, annak bizony felárat kell fizetnie, ami egy "büntetés", miután csak kétágyas szobában tudják elhelyezni. Az ételek finomak, de az étlap ott tartózkodásom alatt nem változott. Itt miután 4 csillagos szálloda, többet vártam volna. Összességében jó szívvel tudom ajánlani annak, aki a belvárosban kíván megszállni ebben a szép városban.
"Pünkösdi hétvége Art Hotel Szegedben"

2014. június 10. kedd
2.5
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép szálloda, kiválló helyen Szeged belvárosában. Sajnos a wellnes szolgáltatások hiányosak ,nem működött a finn szauna és a jakuzzi sem,állítólag egy hete nem volt jó. A szoba szép, igényesen berendezett ugyanakkor a fürdőben a szagelszívó nem üzemelt, ill.csatorna szag volt amit a 3 nap alatt nem tudtak orvosolni. Öszzegegezve 4cs.szálloda nem engedhet meg ilyen hiányosságokat főleg nem egy kiemelt hétvégén. Remélem az illétékes is elolvassa az értékelésemet.
"Pünkösd Szegeden"
2014. június 09. hétfő
4.4
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Tetszett: ételek nagyon finomak, nagy választék és bőséges adagok. Hotel elhelyezkedése belváros közepén, minden percek alatt elérhető. A szoba modern, kényelmes. Nem tetszett: az amúgy is szűk wellness részleg az ott tartózkodásunk folyamán korlátozottan volt használható - jacuzzi és a finn szauna nem működött.
"Art Hotel Szeged"
2014. április 22. kedd
4.6
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magukat.Szállás, ellátás, kiszolgálás szóval minden tökéletes volt.Nagyon szépen köszönjük.Egyedül a jakuzzi lehetne nagyobb.
"Átmeneti szállás egy operaelőadáshoz"

2014. április 19. szombat
3.8
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Kedvező feltételekkel két éjszakás, félpanziós szobafoglalás mellett megoldható volt a színházi előadás estéje helyetti ebéd. (Miért is lenne másként?) Pozitívum a mélygarázs kezelése, kicsekkolás után még több órát maradhatott a jármű /igaz, nem kevés felárba került az 'alapparkolás'/. A wellnes részleg kicsit problémás! A Fogadalmi Templom toronyóráján kívül (csak a nagyon minimál artra méretezett Jakuzzi környékéről látható) semmi más óra nem ad eligazítást (legalább 3 db, jól elhelyezett nagy óralapú eszköz hiányzik). A gőzkabin beüzemelése ne attól függjön, hogy van-e igény rá, illetve nem lehet kifogás, hogy az 'illatosítás' nem működik. Összességében azért egészen jól sikerült ez a kétnapos kiruccanásunk Szegedre - be tudtunk nézni a SZERB Temploba! És amiért egyáltalán erre jártunk (azon kívül, hogy vannak szegedi kötődéseim) végülis egy szép 'Hoffmann meséi' operaelőadást láttunk.
"Remek hétvégi kikapcsolódás Szegeden."

2014. március 24. hétfő
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Nagyon csendes hely, pihenésre kiválóan alkalmas, holott a város központjában található. A szobát kiválónak minősitettem, de egy apróbb megjegyzést szeretnék tenni, miszerint a kétszemélyes szobában csak egy szék volt. A reggeli és a vacsora választéka egy kicsit alulmaradt a 4 csillagos szállodákéhoz képest. A recepción dolgozók és a felszolgálók csillagos ötöst érdemelnek.
"Art Hotel Szeged"

2014. január 28. kedd
4.8
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Minden tetszett, a szálloda belső stílusa szuper, nagyon színvonalas, a szobák, a berendezés, a wellness minden tökéletes. Központi helyen van, ahonnan mindent gyorsan el lehet érni, minden látnivaló közel van. Az étel jó minőségű, bár a disznótorosból hiányzott az orjaleves, esetleg a töltött káposzta, vagy mondjuk a sült hús.
"Elegancia és színek világa"
2014. január 12. vasárnap
5
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
Egyszerüen SZUPER minden tekintetben! A város központjában, 2 perc sétára a Dómtól, egy excluziv, de nem hivalkidó, vidám szinekkel, esti fényekkel játékossá alakuló, mégis, mind a helyiségekre, mind a kiszolgálára vontkozoan elegáns, tiszta, kedves szálloda. A szoba és az előszoba, meglepően tágas volt, az esti fények a fürdöszobában meglepetést és örömet okoztak A wellness-ben a személyzet segitőkész volt, a masszázst profi modon végezték. Ha legközelebb Szegeden járok, szeretnék ugyanitt megszálllni. :)

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Art Hotel Szeged szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Art Hotel Szeged korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas erkélyes standard szoba 1 fő részére, Kétágyas standard szoba 1 fő részére és Kétágyas standard szoba.

Kiknek ajánljuk az Art Hotel Szeged szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, az egyéni utazók, a kisgyerekes családok és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.