Hotel Aquarell, Cegléd - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.33 / 5
864
vélemény
4.45
Személyzet
4.47
Tisztaság
4.21
Ár / érték arány
4.32
Kényelem
(szoba)
4.40
Szolgáltatások
4.09
Étkezés
4.35
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (111 darab) számoltuk ki.

Hotel Aquarell, Cegléd >>

Hotel Aquarell, Cegléd - Vélemények, értékelések
  
"Szép vagy Alföld ..."

2022. június 21. kedd
4.9
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Feleségemmel voltunk Önöknél. Már töltöttünk a szállodában egy szilveszteri csodálatos három napot , akkor családosan / fiam , menyem , két unokám /. A várost akkor csak futtában tudtuk megnézni ,mert nagyon hideg volt . Most pótolni tudtuk ezt is . Imádjuk az Alföldet , a hazaszeretetet sugárzó falvait . Ezeket bejárva olyan jó Önökhöz estére visszatérni.
"Wellnes és relax a Hotel Aquarellben"

2022. június 12. vasárnap
4.9
Fiatal pár
Stúdió kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda gyönyörű szép, a szolgáltatások minden igényt kielégítenek, a személyzet kedves és segítőkész. A svédasztalos reggeli igazán bőséges és ízléses a tálalás.
"Tavaszi pihenés"
2022. május 31. kedd
3.8
Idősebb pár
Balkonos szoba
4 éjszakát töltött itt
Általában mindennel megvoltunk elégedve,kellemes négy éjszakát töltöttünk a szállodában,csak ajánlanitudom.

Hotel Aquarell Cegléd csomagajánlatai - 19 ajánlat

megnézem ▼

"Rövid idő alatt teljes feltöltődés."
2022. május 29. vasárnap
4.5
Idősebb pár
Balkonos szoba
1 éjszakát töltött itt
A szoba minden igényt kielégítő volt, amire nekünk szükségünk volt a rövid tartózkodás alatt. A vacsora főétele azonban nem változatos, más 4 csillagos szállodában sokkal nagyobb a választék. A reggeli kitűnő.
"Egy kellemes 3 éjszaka az Alföldön."

2022. május 27. péntek
4
Idősebb pár
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Tulajdonképpen minden az elvárásoknak megfelelő volt talán az ételekbe csúszott be kisebb hiba pl.zöldborsó levesben a borsó mind a kő az édességek szintén kőkemények voltak.
"Hotel Aquarell"

2022. május 12. csütörtök
2.4
Fiatal pár
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Három napot töltöttünk a szállodába, a szoba tisztasága elég minimális volt, a fürdőszoba tessék lássék alapon volt kitakarítva. A terasz nem tudom mikor lett takarítva de tiszta pór volt minden.A wifi nagyon gyengén működött. Az étterem az volt csak a csúcs!!! Pincérek flegmák voltak ha volt kedvük köszöntek ha nem volt kedvük akkor nem. Az ételek kritikán aluliak voltak!!!!!!Hétfön érkeztünk és kedden reggelire kaptunk még a vacsorából megmaradt megfáradt sült krumplit meg még rosszabbul kinéző grillzöldséget! Megvárják hogy teljessen lefoggyon egy egy részről az étel majd nagy kegyesen hoznak ki de azt is már ugy hogy a vendégek kérdezik meg hogy van még esetleg vagy elfogyott mert akkor eszik mást?!A wellnes részleg szuper volt ott a személyzet nagyon segitőkész volt , a tisztaság is rendben volt. Árérték arányban nagyon drága volt minden!!!!!
"Remek hétvége csodálatos"

2022. április 23. szombat
5
Kisgyerekes család
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Csodálatos volt .Gyerekbarát ajánlom kis gyerekes szülőknek nagyszülőknek.Nagyon szép a gyerekeknek a baba ház csodálatos meleg volt a szobában a fürdőben .Az étkező tiszta választékos reggeli vacsora,személyzet udvarias .
"Húsvéti ünnepek"
2022. április 19. kedd
4
Kisgyerekes család
Superior apartman szaunával
3 éjszakát töltött itt
Wellness részleg és játszó szoba kiváló. Igazán család barát szálloda, viszont a konyhája hagy némi kívánni valót maga után. Unalmas,egyhangú ételek, választék gyenge. Egyébkent jól éreztük magunkat.
"Remek 5 éjszakát töltöttünk az Aquarell Hotelben."

2022. április 16. szombat
4.4
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szoba tisztasága tökéletes volt. Az ételek választéka is kiválónak minősithető. A Wellnes részleg is tökéletes. Masszázsnál külön megemlíteném Ágnes nevű masszőrnőt a kiválóan, magas szinten végezte munkáját. Külön köszönet érte..
"Hotel Aquarell"

2022. április 08. péntek
5
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Barátságos fogadtatás, kiváló személyzet, remek, konyha és étkezde szuper, tisztaság kifogástalan. Mi kell egyéb?
"Jó hétvégét töltöttünk itt."

2022. április 02. szombat
4.5
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mi majd nem mindennel meg voltunk elégedve. Korábban jártunk itt / 11 évvel ezelőtt/ és akkor minden szuper volt, azért is választottuk ezt a helyet a mostani kikapcsolódásunk helyszínének. Most a tetőtérben kaptunk szobát, ahol első éjszaka nem tudtunk aludni olyan borzasztó meleg volt. Az ágy mérete kicsi volt, illetve a párna és kispárna minősége nagyon kifogásolható állapotú volt. szerintem ideje lenne őket kicserélni.
"4 nap az Aquarel én."

2022. március 24. csütörtök
3.5
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
A welnesben az élmény elemek nem működtek. Vagy a gőzkabin vagy a finn szauna nem működött. A reggeli kiadósak finomak voltak a vacsora már nem annyira kifogástalan nem olyan változatos. A masszázs az nagyon jó volt.
"Kellemes, nyugodt napok"

2022. március 22. kedd
4.9
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve, a személyzet elött pedig le a kalappal.
"Hotel Aquarell"

2022. március 18. péntek
4.3
Fiatal pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
A nyakzuhatag nem működött. Azt hiányoltuk, hisz hozzá tartozik a wellnes szolgáltatáshoz.
"Hotel Aquarell"
2022. március 16. szerda
2.3
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobában nem volt megfelelően takarítva. A tükör foltos volt, alatta a faburkolat le volt csöpögtetve valamivel. A konyha messze átlagon aluli volt. A wellness részegen udvarias volt a személyzet, de az élményelemek egyharmada nem működött. Nagy csalódás volt.
"Csalódás"

2022. március 02. szerda
2.9
Fiatal pár
Stúdió kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
A 309 szobában szálltunk meg egész éjszaka zúgott a fürdőszobában az elszívó jeleztem a recepción a kis hölgy a pultnál válaszként annyit mondott,hogy tudják de nem tud vele mit csinálni.Pihenni mentünk,ehelyett egész éjszaka fent voltunk. A wellnes részleg tetszett,jó volt. Reggeli és a vacsora is finom volt.
"Remekül pihentünk"

2022. február 28. hétfő
4
Fiatal pár
Balkonos szoba
1 éjszakát töltött itt
Csak a megérkezés után derült ki, hogy nem franciaágy volt a szobában hanem olyan, ahol 2 ágy volt összetolva. Ennek hátulütője, hogy az ágyak elcsúsztak egymástól, ezáltal kényelmetlenné téve az alvást. Ez az egyetlen probléma merült fel amelyet jeleztem is a recepción. Ettől függetlenül jól éreztük magunkat, a reggelinél kiemelkedően nagy volt a választék, ezért külön köszönet. A kerékpár bérlésének a lehetősége szuper ötlet, ezzel be lehet barangolni a környéket. Ha kapunk franciaágyas szobát, akkor jövünk máskor is. Barátsággal: Halász Márta
"Sajnálom, hogy az előző időszak szállodai élményeim miatt ismét igényeltem az ott létett."

2022. február 25. péntek
3.3
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Már voltunk itt és több ismerősünknek is ajánlottuk. De amit most tapasztaltunk annak az a következménye ide többet nem jövünk. oka: - a hirdetett wifi elérésének módjáról sehol nincs kiírt tájékoztatás, - szobában semmilyen írásos tájékoztatás nem volt található, - a szobában működtetett tv csak szobadísz, mivel a sugárzott adás képminősége élvezhetetlen volt, tartalma pedig megkérdőjelezhető (7 közszolgálatinak mondott magyar adó volt fogható), - amikor a recepción elmondtam a fenti észrevételemet javító szándékkal, akkor az volt a válasz, hogy ez engem örömmel tölt el ennek örüljek, hogy meghallgattak (sicc). - sajnálom, hogy a régi élményeim miatt mentünk oda, mivel ez inkább a leépülés felé mutat.
"Hotel Aquarell"

2022. február 25. péntek
5
Egyéni utazó
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ajánlott elhelyezés szuper volt. A személyzet kedves, figyelmes, segítőkész . A tisztaság maximális. Az ellátás ,étkeztetés változatos, nagy választékú, bőséges és ízletes volt. Minden igényt kielégítő .
"Nagyon jól éreztük magunkat,máskor is ellátogatunk a szállodába."

2022. február 14. hétfő
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve.A személyzet kedves és segítőkész.A szálloda nagyon jó.
"Hotel Aquarell"
2022. február 08. kedd
4.3
Fiatal pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Wellness részleg nagyon jó volt, 8:00-20:00-ig lehetett igénybevenni, járt 40 perc masszázs, fél panziós ellátásnál 3 óra állt rendelkezésre akár többszöri étkezésre és nagyon változatos ételekkel álltak elő. A szobában viszont a tv homályos volt és ugrált a kép, a fürdőszobában meg nagyon hangos volt a szagelszívó, ami folyamatosan megy. A medence mellet lévő kis kávézóban egy undok hölgy szolgált ki minket. A masszázs részlegen a recepciós flegmán válaszolt a kérdésünkre, csak érdeklődtünk hogyan tudjuk felhasználni a masszázst, egyébként a másik recepcióról küldtek oda, hogy tőle kérdezzük meg.
"Hotel Aquarell"
2022. január 30. vasárnap
2.9
Fiatal pár
Superior apartman jacuzzival
2 éjszakát töltött itt
A szobában hideg volt jelzés ellenére nem történt semmi. Vacsoránál 2. este 4 főételből 4 gombát tartalmazott. Számlázásnál pezsgő bekészítés szerepelt sem pezsgőt sem bekészítést nem kértünk nem is kaptunk.
"Hotel Aquarell"

2022. január 28. péntek
4.6
Egyéni utazó
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
nagyon megvoltam elégedve, nyugdíjasként azt is észrevettem, hogy kisgyermekes családokra is gondoltak. Játszóház, vizi játékok. Nagyon finom volt az ennivaló , bőséges, változatos . szívesen mennék máskor is ha van akció.
"Remek szilveszter Cegléden"

2022. január 11. kedd
4.8
Család nagyobb gyerekkel
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Három éjszakát töltöttünk el a szállodában kerekesszékkel közlekedő lányommal.Mindenhol akadálymentesen tudott közlekedni.A személyzet nagyon kedves,segítőkész volt mindkettőnkkel.Az ellátással maximálisan meg voltunk elégedve.Már voltunk itt évekkel ezelőtt és a közeljövőben ismét el szeretnénk tölteni pár napot.
"Tiszta szálloda, nagyon kedves személyzet Hotel Aqvarell Cegléd"

2022. január 08. szombat
4.9
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Összességében minden tetszett. Az étkezésemmel volt csak problémám, mivel inzulin rezisztens vagyok a fő étkezésnél köretet és desszertet nem tudtam választani. Véleményem szerint elég sok a cukros beteg és itt tapasztaltam egyedül, hogy hiába jeleztem a foglalásnál a betegségem nem foglalkoztak velem. Egyedül kenyeret próbáltak majdnem megfelelőt adni. Ha valami akkor az étkezés volna az, ami miatt nem választanám legközelebb a szállodát.
"Hotel Aquarell"

2022. január 06. csütörtök
3.9
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
lehet hogy sokan nem néznek TV-T de elvárható 4 cill. hogy a közszölgálati magyar adásokat M1----- M5 ÉS duna 1 Duna W lehessen nézni A válasz : ismerik a problémát nem rajtuk mulik Ök csak alkalmazottak.
"Hotel Aquarell"
2022. január 06. csütörtök
4.7
Kisgyerekes család
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Visszatérő vendégek vagyunk.
"Nyugalom és a béke szigete"

2022. január 03. hétfő
4.9
Idősebb pár
Balkonos szoba
5 éjszakát töltött itt
Tetszett: - Fiatal munkaerő alkalmazása, munkához való hozzáállása, türelme - A szálloda alkalomhoz illő dekorációja - Tálalás, terítés - Az ételek minősége és mennyisége - A szervezett programok
"Hotel Aquarell"
2021. december 30. csütörtök
4.4
Egyéni utazó
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Kiváló a konyha, a személyzet nagyon kedves.
"Kellemes karácsony a ceglédi Aquarellben"
2021. december 29. szerda
4.8
Csoport
Stúdió kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden nagyon szép, kényelmes. A személyzet kedves, segítőkész. Remek, hogy van gyógyvizes medence is. Az ételek nagyon finomak, sajnos néha hidegek voltak a fogások, mert azokat nem tartották melegen. A hotel messze van a pályaudvartól (ez hátrány annak, aki nem autóval érkezik). Egy esetleges "iránytaxi" nagy segítség lenne, a "sima taxi" nagyon drága. Mivel a hotel kint van a város szélén, ott nincs semmi látnivaló. Kár, hogy nincs egy medence csak a gyerekeknek, ez volt a leginkább zavaró. A felnőttek igazából csak 12 és 2 között tudnak úszni a medencében, amikor a gyerekek alszanak. Nagyon kevés adó jön be a szobai tévéken. Az, hogy karácsony volt, csak a dekorációból derült ki, de valahogy nem uralkodott karácsonyi hangulat (például nem szólt ilyen zene az étkezések ideje alatt).
"Gondtalan Karácsonyi pihenés a Hotel Aquarell-ben!"

2021. december 28. kedd
5
Idősebb pár
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden korosztálynak, családosoknak, egyedülállóknak ajánlom! Minden remek volt! A személyzet udvarias és segítőkész volt! Gratulálok és köszönöm hogy felejthetetlenné tették nekünk ezt Karácsonyt! Biztos hogy még visszamegyünk! Márta
"Szülinapi wellness"

2021. november 29. hétfő
4.3
Idősebb pár
Superior apartman jacuzzival
2 éjszakát töltött itt
A szobával meg voltunk elégedve. A fogadás, az ásványvíz, kávé, gyümölcs jól esett. A vacsora viszont kicsit kellemetlen volt. Nem kérdezték meg, mit kérünk inni. A harmadik napon is ugyanaz a maszatos terítő volt az asztalon. Biztosan emberhiány volt. A wellnessben elromlott a jakuzzi. Ezt csak az elsőt napon és a második napon délelőtt tudtuk használni. A kazán is lekapcsolt a második napunkon délután. Szerencsére a vacsora után, már a szobánkban tudtuk használni a jakuzzit. Minden esetre mi jól éreztük magunkat, férjem 60.szülinapját ünnepelve.
"Klassz pihenés a Hotel Aquarell - ben"

2021. november 11. csütörtök
4.8
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Összességében minden rendben volt. Az ételek finomak voltak. Egy-két észrevétel: Javasolnám kihelyezni az étkezésnél a kiegészítő fűszereket, szószokat, mártásokat saláta eceteket stb. Vacsoránál legyenek hideg konyhai ételek is. Az ételfogyást folyamatosan pótolni szükséges. A személyzet figyelmes volt és udvarias. A WELLNESS-részleg az elvártak alapján biztosította az igényeket. A szállodában tisztaság és igényesség volt tapasztalható. Ajánlom másoknak is a szállodát. Máskor is megyünk az tuti. Tibor és Neje az elégedett vendégek.
"Szuper,pihentető hétvége az Aquarell hotelben."

2021. november 03. szerda
5
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
A bárban a fiú nem tudott koktélt csinálni.De ez a legkevesebb. A medence parti nyugágyakat reggel elfoglalták a leleményesek.Egész nap nem láttuk őket,de a törölközőjükkel foglalták az ágyakat.Mi öten egy székre tudtunk csak lepakolni,amit az úszómester adott nekünk. Az ételek szuperek voltak.Bár telt ház volt a hotelben,nem volt helyhiány az étteremben,az ételeket pótolták.Nagyon gördülékeny volt. A személyzet mindenhol udvarias,előzékeny volt.Biztos,hogy még megyünk oda. Tetszik,hogy ennyire gyermekbarát minden.
"Csalódás"

2021. november 03. szerda
3
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Az ètelek íztelenek ès hidegek voltak. Nem volt gyerekeknek való vacsora a 2.napon. mindkèt este ugyanazt az ètelt raktàk ki vacsoràra(tarja,aminek köze nem volt hozzà)a kiszolgálás is gyenge volt. Így csalódás volt a hely.
"Jó pihenés volt"
2021. november 02. kedd
4.3
Idősebb pár
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Szerettem volna a szobában rendes poharat, amiből ihattunk volna, és hiányzott egy száritó, amire teregethetek.
"Őszi szünet a Hotel Aquarellben"
2021. október 31. vasárnap
4.1
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Két unokánkkal jártunk a szállodában. A gyermekprogramok kiválóak voltak, az elhelyezést is jól megoldották, de az ételek választéka illetve minősége nem volt a legjobb. Az étteremben a pincérek száma valószínűleg kevés volt, mert már befejeztük az étkezést, mire az asztalunkhoz jött a rendelést felvenni.
"Hotel Aquarell"
2021. október 31. vasárnap
4
Kisgyerekes család
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Gyermek barát hely.A konyha nem 4 csillagos, ízetlen ételek.
"Legközelebb unokával jövünk!"
2021. október 30. szombat
4.8
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda műszaki állapota hagy kívánni valót maga után. Ha takarításkor figyelnének arra, hogy nehezen folyik le a víz, akkor célirányosan lehetne karbantartani. Hiányoltuk az ágytakarót, hogy napközben is lehessen ruhástól pihenni. Két pohár helyett csak egy volt bekészítve.
"Hotel Aquarell"

2021. október 30. szombat
4.8
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Gyermek programok
"Kellemes hét egy 3 csillagos hotelben"
2021. október 30. szombat
3.4
Fiatal pár
Balkonos szoba
4 éjszakát töltött itt
A Hotel jelenlegi állapotában nem felel meg egy 4 csillagos szállodának. Pl: rozsdás a fürdőszobai lámpa, hiányzik a lámpabúra. A vacsora kínálata gyenge, ezt kompenzálta a reggeli bősége. A bárba koktélt nem sikerült inni, mert a hölgy aki ott volt nem értett hozzá. Helyi, tájjellegű borokat nem tudtunk megkóstolni, mert nem volt. A személyzet udvarias, segítőkész.
"Hotel Aquarell"

2021. október 29. péntek
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Családi szoba
3 éjszakát töltött itt
Mivel pár éve már voltunk a szállóban, ismerős volt minden. Finomabbak voltak az ételek, több volt a választék is. Kellemes meglepetés volt a kétféle magtej, amit a honlapon nem is jeleztek.(mandula-és laktózmentes tej is lehetne...)Glutén érzékeny lévén "mindig"találtam olyat amit ehettem.(Igaz lehetne bővíteni) Imádtam a Derma Life infrakapszulát.Pont akciós volt a használata is! Mindenkinek ajánlom minden napra, amíg a szállóban tartózkodik! Csak itt találkoztam vele A termálvíz isteni volt, nagymedence picit klórosabb...(nem volt gond) Személyzet is segítőkész, tiszta volt minden! Nekünk első számú szálláshellyé vált minden szempontból! Azért is,mert teltház lévén egyáltalán nem tapasztaltunk zsúfoltságot! Csak ajánlani tudom!
"Kellemes hétvége az Aquarellben"

2021. október 26. kedd
4.6
Kisgyerekes család
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
Dicséretes, ahogy a kisgyermekekkel foglalkoznak. Az étkeztetés jó színvonalú, a felszolgáló személyzet udvarias, szolgálatkész. A szobák jól felszereltek, kényelmesek.
"Ha jól szeretnél pihenni, irány az Aquarell! "
2021. október 07. csütörtök
4.9
Idősebb pár
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Mindennel meg voltunk elégedve! Nagyon jól éreztük magunkat, máskor is pihenünk még Önöknél. Köszönjük munkájukat, kedvességüket, jó egészséget kívánunk Mindenkinek!
"Remek hétvége Cegléden."

2021. október 03. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép csendes környezetben, nagy parkolóval ellátva. Udvarias személyzet jó kiszolgálás. Az étteremben bő és választékos kínálat. A wellness minden igényt kielégítő.
"Remek szabadság pici figyelem ráfordítással... "

2021. szeptember 30. csütörtök
4.5
Fiatal pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Wellness nagyon tetszett, kevésbé tetszett az étkezésnél, h nincsenek letakarva az ételek a legyek miatt és az asztalterítő, első napon a vacsinál ételfoltos terítő várt és még másnap reggel is ugyanaz várt a reggelinél.
"Pihenésre alkalmas"

2021. szeptember 29. szerda
3.5
Család nagyobb gyerekkel
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Pozitív:közel van a lakhelyemhez(max 45perc). Nincs tömeg. Negatív:Az ételek hidegek voltak és gyenge volt a választék. Egy kűltéri medence is elférne.
"A pihenés igen is meg nem is jó volt."

2021. szeptember 29. szerda
3.9
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Wellness kiváló volt, a szoba is jó, de nagyon hiányzott az ablakról a szúnyogháló, mivel sok poloska jött be a szobába. Azon kívül kutya szag /büdös/volt az ágynál. Az étkezésnél a reggeli kiváló, a vacsor viszont elég gyenge volt.
"Jó kis hétvége az Aquarellben"
2021. szeptember 28. kedd
4.4
Baráti társaságok
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tetszett: a reggeli választék, az állandóan működő wellness elemek, a környezet.
"Újabb házassági évforduló Cegléden"
2021. szeptember 17. péntek
5
Idősebb pár
Balkonos szoba
4 éjszakát töltött itt
Az, hogy már negyedik alkalommal voltunk az Aquarellben, azt bizonyítja, hogy mi jól érezzük magunkat itt.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Aquarell szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Hotel Aquarell korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior apartman szaunával, Családi szoba és Balkonos szoba.

Kiknek ajánljuk a Hotel Aquarell szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a csoportok, a nagygyerekes családok, a baráti társaságok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.