Hotel Aquarell, Cegléd - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.45 / 5
733
vélemény
4.68
Személyzet
4.47
Tisztaság
4.20
Ár / érték arány
4.39
Kényelem
(szoba)
4.57
Szolgáltatások
4.43
Étkezés
4.37
Elhelyezkedés
Hotel Aquarell, Cegléd - Legújabb vélemények
"Szuper pihenés Cegléden"
2020. szeptember 12. szombat
5
2 éjszakát töltött itt
Az, hogy már többször voltunk a szállodában, mindent elárul.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. szeptember 16. szerda
Kedves Vendégünk,
Szeretnénk megköszönni Önnek, hogy volt olyan kedves, hogy megossza velünk az őszinte és kedves véleményét a Szállásvadász.hu-n. Nagyon hálásak vagyunk, hogy a visszatérő vendégink között tudhatjuk Önöket, őszintén reméljük, hogy rengeteg nagyszerű élménnyel gazdagodtak már nálunk. El sem tudja képzelni milyen boldogok vagyunk, hogy az adható maximális pontszámmal értékelte minden egyes szolgáltatásunkat!
Még egyszer köszönjük a kedves szavakat, remélem, hogy lesz még rengeteg alkalmunk Önöket elszállásolni a Aquarell Hotel-ben.

Üdvözlettel:
Aquarell Hotel Management
"Hotel Aquarell"
2020. szeptember 11. péntek
3.9
3 éjszakát töltött itt
Nagyon finom, választékos ételek voltak reggelinél és vacsoránál. A wellness részleg jó. Pihenni mentünk arra maximálisan megfelelt. Amivel kevésbé voltunk elégedettek: a recepción több tájékoztatás ha először jársz ott, az étteremben az ital kiszolgálás nem megfelelő.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. szeptember 14. hétfő
Kedves Vendégünk!
Nagyon szépen köszönjük a kedves visszajelzését szállodánkról. Először is szeretnénk megköszönni, hogy minket választottak a nyaralásukra. Boldogok vagyunk, hogy elégedettek voltak a bőséges reggeli és vacsora kínálatunkkal és a wellness részlegünkkel is. A kellemetlenségekért elnézést kérünk, köszönjük szépen a visszajelzést, mi ebből sokat tudunk tanulni. A jövőben mindenképp jobban oda fogunk figyelni az Ön által leírt problémákra. Hiszen számunkra a vendégek elégedettsége a legfontosabb.
Reméljük, hogy hamarosan visszatérnek hozzánk!
Üdvözlettel:
Hotel Aquarell Management
"Évfordulós wellness"
2020. szeptember 10. csütörtök
3.9
Superior apartman jacuzzival
2 éjszakát töltött itt
A törölköző pecsétes volt, a fürdő csaptelepei vízkövesek voltak és a szobában elég hideg volt. Az étkezéssel megvoltunk elégedve és a szolgáltatásokkal is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. szeptember 14. hétfő
Kedves Vendégünk!
Hatalmas megtiszteltetés, hogy minket választottak az évforduló ünneplésére. Örömmel olvassuk, hogy elégedett voltak éttermünk kínálatával. Szeretnénk elnézést kérni a kellemetlenségekért, mindenképpen továbbítottuk az illetékes kollégáknak a problémát. Reméljük, hogy ennek ellenére jól érezték magukat nálunk.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Aquarell Management

Hotel Aquarell Cegléd csomagajánlatai - 15 ajánlat

megnézem ▼

"Jól felszerelt ,tiszta, személyzet jó ! Étel választék nagy és izletesek!"
2020. szeptember 10. csütörtök
4
1 éjszakát töltött itt
2 személyes ágyat foglaltam és 3 x1 személyes ágy volt! illetve a ajtó kártya aktiváláshoz 2 x le kellett menni mire sikerült amit úgy kellett volna megkapni,hogy aktív!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. szeptember 14. hétfő
Kedves Vendégünk!
Hatalmas megtiszteltetés, hogy minket választottak az évforduló ünneplésére. Örömmel olvassuk, hogy elégedett voltak éttermünk kínálatával. Szeretnénk elnézést kérni a kellemetlenségekért, mindenképpen továbbítottuk az illetékes kollégáknak a problémát. Reméljük, hogy ennek ellenére jól érezték magukat nálunk.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
Hotel Aquarell Management
"Kitűnő feltöltődésa a Hotel AQUARELLben!"

2020. szeptember 05. szombat
4.8
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon meg voltunk elégedve.Ételek változatosak, és bőséges volt.Egyedül talán a párnák minőségét kifogásolnám. Szeretnénk jövőre ismét itt pihenni.A személyzet is kifogástalan, Köszönjük!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. szeptember 10. csütörtök
Kedves Vendégünk,
Engedje meg, hogy megköszönjük csodás értékelését, hihetetlenül nagy öröm számunkra, hogy remekül telt a Hotel Aquarell-ben töltött vakációja. Örömmel olvassuk, hogy szállodánk minden tekintetben elnyerte a tetszését, és boldogok vagyunk, hogy csodás élményekben gazdagodott az itt töltött nyaralás során. Fantasztikus érzés azt olvasni, hogy remekül telt a nálunk töltött pihenés és boldogok vagyunk, hogy munkánkkal hozzá tudtunk járulni zavartalan kikapcsolódásához. Személyzetünk minden tagja nevében hálásak vagyunk az elismerésért, igen jól esik. Reméljük, mihamarabb ismét vendégül láthatjuk Önöket, szeretettel várjuk Önt és Szeretteit!
Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Vendég nem látás?"

2020. augusztus 22. szombat
3.4
Család nagyobb gyerekkel
4 éjszakát töltött itt
Alapjában véve meg voltunk elégedve a szállodával, de a vacsoránál nagyon furcsállottuk, hogy senki sem jött oda az asztalunkhoz megkérdezni, hogy szeretnénk e valamit inni. Ez 2x is megtörtént a 4 vacsoránkból. Már azt fontolgattuk, hogy viszünk vizet és sört szatyorban. A személyzet nem bírt a vendégsereggel, láthatóan túlterheltek voltak. Úgy látszik ide is elért a munkaerő hiány.... ez így vendéglátásnak nekem gyenge volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. augusztus 28. péntek
kedés
Kedves Vendégünk,

Hálás vagyok, hogy idejét nem sajnálva értékelte a Danubius Hotel Annabellat. Azonban, csalódottan látom, hogy nem volt teljes mértékben megelégedve szállodánk személyzetével. A felmerülő kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérem. Az észrevételeit mindenképpen fontolóra vesszük a jövőben. Annak viszont rendkívül örülünk, hogy ettől a kellemetlenségtől eltekintve elégedettek voltak hotelünkkel.
Megtiszteltetés lenne, ha adna nekünk még egy esélyt és visszatérnének hozzánk!

Üdvözlettel,
Hotel Annabella Management
"Pihenés, nyaralás két gyerekkel."

2020. augusztus 11. kedd
4
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Finom volt a reggeli finom vacsora.Közel volt a fürdő a szálláshoz.Kedves segítőkész személyzet.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. augusztus 14. péntek
Kedves Zoltán!
Köszönjük, hogy pihenéséhez az Aquarell-ben foglalt, és megtisztelt bennünket visszajelzésével. Nagy örömmel olvastuk, hogy mind személyzetünk, mind pedig szállodánk konyhája elnyerte tetszését. Bízunk benne, hogy mihamarabb, ha lehetséges, még magasabb színvonalú ellátással köszönthetjük.
Üdvözlettel: Aquarell Vezetőség
"Kellemes wellness"

2020. augusztus 10. hétfő
4.1
Család nagyobb gyerekkel
1 éjszakát töltött itt
Wellness szolgáltatások nagyon jók (masszázs, szauna szeánsz), játszószoba is remek. Az étterem rész elavult, több választékosabb étel kellene, félpanziós alkalmakkor az asztalokat sűrűn leszedni új terítéket tenni, mivel nem volt tiszta asztal az ott tartózkodásom alatt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. augusztus 14. péntek
Kedves Huszár Tímea Tünde!
Köszönjük, hogy nálunk szállt meg, és részletes visszajelzését elküldte számunkra. Nagy örömmel olvastuk, hogy wellness – és kisgyerekes szolgáltatásaink elnyerték elégedettségét. Meglepve olvastuk negatív élményét éttermünk kapcsán, mivel ez az a terület, amit vendégeink szinte kivétel nélkül dicsérni szoktak, ugyanakkor köszönjük az építő jellegű észrevételt, hiszen ez segít bennünket, hogy még tovább fejlődhessünk a jövőben. Bízunk benne, hogy kellemes élményeket szerzett szállodánkban, és hamarosan lehetőségünk nyílik majd ismét vendégként fogadni Önt.
Üdvözlettel: Aquarell Vezetőség
"Csalódás"

2020. augusztus 10. hétfő
3.3
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Pár évvel ezelőtt voltunk már itt ,ahhoz képest csak romlott az állapota a szállodának,Kopott padló szőnyeg ,hangya a szobába,Terasz ajtó tiszta mocsok tele új lenyomatokkal. A másik csalódás a konyha.ReggelI rántotta tocsogot az olajtól amit kanállal próbáltak kimerni a vendég láttára. Kiss újnyi vastagságu csirkemell aminek 70 százaléka panir kiszáradva, Ízetlen pörkölt stb. Sajnálom de 2csillagnánál többet nem adnék a szállodának
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. augusztus 14. péntek
Kedves Gusztáv!

Köszönjük, hogy pihenéséhez a Hotel Aquarellt választotta, és időt fordított értékelésére annak ellenére is, hogy kellemetlen tapasztalatokat szerzett nálunk. Számunkra mindig megtiszteltetés, ha visszatérő vendégeket köszönthetünk. Nagyon sajnáljuk, hogy ezúttal elégedetlen volt szolgáltatásainkkal, hiszen kollégáink nap nap után vendégeink tökéletes komfortérzetéért dolgoznak. Bízunk benne, hogy a negatív élmény nem szegte kedvét teljesen, hogy visszatérjen hozzánk. Kérjük, következő tartózkodása alkalmával, ha bármilyen kifogása merülne fel, haladéktalanul értesítse személyzetünket, hogy segíthessenek megoldani a problémát. Reméljük, a fentiek ellenére is kellemes emlékekkel gazdagodott nyaralása ideje alatt. Visszavárjuk Önt.

Üdvözlettel: Aquarell Vezetőség
"Remek volt. "

2020. augusztus 02. vasárnap
4.8
Kisgyerekes család
Balkonos szoba
5 éjszakát töltött itt
Gyerekkel nagyon jó, mivel közel van a strand. Kaptam 2 db ingyen belépőt is, mely az aquaparkba is szólt. Kaja finom volt. Csak azt kérem, hogy a mosdó szifont is takarítsák ki, mivel el volt dugulva, de kipucoltam. Egyébként remekül éreztük magunkat. Jó a szállodai wellness is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. augusztus 06. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Örülünk, hogy vendégül láthattuk Önöket szállodánkban és hálásak vagyunk rendkívüli értékeléséért. Mindannyian azért dolgozunk, hogy vendégeink maradéktalanul jól érezzék magukat szállodánkban és szép emlékekkel távozzanak tőlünk, ezért is örülünk, amikor ez meg is valósul. Sok szeretettel várjuk vissza Önöket! Üdvözlettel, Hotel Aquarell Management
"Hotel Aquarell"

2020. július 30. csütörtök
4.4
Család nagyobb gyerekkel
4 éjszakát töltött itt
Szuperek a medencék
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. augusztus 06. csütörtök
Kedves Dóra!
Engedje meg, hogy megköszönjük, hogy értékelte szállodánkat és megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat és medencéinket egyenesen szupernek találták. Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd! Üdvözlettel, Hotel Aquarell Management

"Hotel Aquarell"
2020. július 20. hétfő
4
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Kedves személyzet, finom ételek. Viszont a játék szoba (ping-pong, csocsó) felújításra szorulna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Director of Sales
2020. július 24. péntek
Kedves Vendégünk!
Engedje meg, hogy megköszönjük, hogy értékelte szállodánk szolgáltatásait és megosztotta velünk tapasztalatait. Köszönjük építő jellegű észrevételeit. Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy külön kiemelte személyzetünk kedvességét és boldogok vagyunk, hogy ízlettek Önnek az ételeink. Bízunk benne, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önt! Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Wellness pihenés"

2020. március 11. szerda
4.8
Fiatal pár
Superior apartman jacuzzival
2 éjszakát töltött itt
A matrac nekünk túl puha volt az ágyon, nem volt kényelmes, ételeknél volt 1-2 amitől picit többet vártam, de összességében finomak voltak. A szoba nagyon szép, a wellness is szuper!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. április 05. vasárnap
Kedves Percze Tamás,

Szeretnénk megköszönni kedves visszajelzését és nagyszerű értékelését az Aquarell Hotel szállodánkról! Örömmel látjuk, hogy szállodánk teljesen megfelelt az Ön igényeinek. Reméljük a jövőben lesz alkalmunk viszontlátni.

Üdvözlettel,
Aquarell Hotel Management
"Hosszú hétvége a ceglédi Aquarell hotelben "

2020. március 10. kedd
5
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Egyszerűen szuper volt minden! A gyerekek is imádták minden pillanatát! Nyáron visszatérünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. április 05. vasárnap
Kedves Kurisné Molnár Zsanett,

Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek, hogy idejét nem sajnálva értékelte az Aquarell Hotel-t. Rendkívüli érzéssel tölt el bennünket, hogy ennyire jól érezte magát nálunk, és hogy elvárásainak meg tudtunk felelni. Reméljük mihamarabb visszatér hozzánk.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Wellness pihenés"
2020. március 10. kedd
4.9
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves, előzékeny. Az ételek finomak, változatosak. Szobák tisztasága tökéletes. Wellness részleg csodás. Amiért a tisztaság nem kapta a kiváló minősítést, az az, hogy a pingpong szobában labda nem volt, ütők agyon használtak és töröttek, (mi a sajátunkkal tudtunk játszani), ebben a helyiségben nagyobb takarítás kellene, pl. porcica a sarkokban. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, csak ajánlani tudjuk. Köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. április 05. vasárnap
Kedves Vendégünk!

Nagyon szépen köszönjük a kedves értékelését, hihetetlenül nagy öröm számunkra, hogy az Aquarell Hotel-t választotta. Reméljük, hogy sok szép élménnyel gazdagodott a nálunk eltöltött idő alatt. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ és hamarosan ismét üdvözölhetjük Önt szállodánkban.

Üdvözlettel,
Aquarell Hotel Management
"Szuper"

2020. március 07. szombat
5
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden kiválló
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 23. hétfő
Kedves Haniberg Zoltán!

Szeretnénk megköszönni Önnek, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk az értékelését a Aquarell Hotelről. Hálásak vagyunk pozitív visszajelzéséért és öröm látni hogy elégedett volt. Reméljük, hogy sikerült Önöknek kikapcsolódni és feltöltődni és, hogy mihamarabb vendégül láthatjuk Önöket újra a Aquarell Hotelben!

Üdvözlettel,
Hotel Management

2020. március 02. hétfő
4.1
Fiatal pár
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A matrac ami nagyon rossz, mivel ki volt feküdve nem tudtuk kipihenni magunkat. Pedig ezért mentünk volna. Ezen kívül minden megfelelő volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. április 05. vasárnap
Kedves Morvainé Liza!

Szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk, és az online közösséggel visszajelzését az Aquarell Hotelben eltöltött idejéről! Örömmel olvassuk, hogy szállodánkra esett választása, és többségében elégedett volt az általunk nyújtott szolgáltatásokkal. Alig várjuk, hogy újra vendégeink körében köszönthessük Önt!

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"1 napos kikapcsolódás"

2020. február 29. szombat
3.9
Kisgyerekes család
1 éjszakát töltött itt
A vacsora kínálata lehetne sokkal több.4 * szállodánál ez kevés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 12. csütörtök
Kedves Benkő Éva,

Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek, hogy megosztotta velünk észrevételeit, tapasztalatait. Örömmel tölt el bennünket, hogy az Aquarell Hotel-t választotta szálláshelyéül. Hálásak vagyunk a vacsorával kapcsolatos javaslatáért. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ, és hamarosan ismét üdvözölhetjük Önt szállodánkban.

Üdvözlettel,
Aquarell Hotel Management
"Teljes kikapcsolódás Cegléden"

2020. február 26. szerda
4.9
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép, hangulatos, és tiszta volt a szoba. A fürdőszoba ajtaját valaki korábban betörte, a függönyön egy kicsi szakadás kissé rontották a látványt. Érdemes lenne kijavítani, mert egyébként a kényelmes ágy, hangulatos berendezés mellé illett volna. Finom ételeket fogyaszthattunk, és bármikor mentünk, volt kellő választék. Az asztalról hiányoltam egy kancsó vizet, vagy, ha a vacsorához egy kisüveg ásványvíz járna! A személyzet kedves, főleg az éttermi dolgozókat, és a recepción való fogadtatást szeretném kiemelni! Szívesen utaznék máskor is Önökhöz!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 11. szerda
Kedves Fodorné Király Izabella,

Mindenekelőtt szeretném megköszönni Önnek, hogy idejét nem sajnálva értékelte szállodánkat.
Örömmel látom, hogy szállodánk elnyerte tetszését. Külön köszönjük, hogy kiemelte figyelmes személyzetünket.
Köszönjük még egyszer a visszajelzést. Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba.

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Hotel Aquarell"
2020. február 26. szerda
4.4
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
A kaja kiváló volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 11. szerda
Kedves Vendég,

Nagyon szépen köszönjük, hogy értékelte a Aquarell Hotelt. Nagyon büszkék vagyunk, hogy elvárásainak maximálisan meg tudtunk felelni. Reméljük a jövőben lesz alkalmunk viszont látni Önt.

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Hotel Aquarell"

2020. február 24. hétfő
4.3
Csoport
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
3 szobát foglaltam le, ebből 14.30-kor csak egy szobát lehetett elfoglalni. A másik 2 szobára bő 1 óra hosszát kellett várni. Ezért a kellemetlenségért a szálloda kárpótolt bennünket, melyet köszönünk nekik! Máskor is igénybe fogjuk venni a Hotel szolgáltatását.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 11. szerda
Kedves Dolozim Emese,

Először is engedje meg, hogy megköszönjem, hogy a Aquarell Hotelt választották, másrészt nagy örömömre szolgál, hogy értékelte a szállodánkat. Jó érzés látni, hogy elégedetten távozott tőlünk! Reméljük a közeljövőben ismét minket választanak és újabb élményekkel gazdagodnak!

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Vegyes érzelmekkel való kikapcsolódás"

2020. február 22. szombat
4.4
Fiatal pár
Superior apartman jacuzzival
1 éjszakát töltött itt
Nos, ez volt az első utazásunk így együtt a párommal. Nagyon jó volt összességében pár apro csacsiságot levonva mint pl: a szobában található jakuzziban lévő víz sajnos nem ment le mivel a lefolyó elvolt törve és a karbantartó oldotta meg hogy egy csavar húzóval kifeszítette... Illetve egy 0,25-ös vízért a vacsora közben 500 ft-ot kértek el, miközben én azt hittem hogy egy svéd asztalos vacsorához főleg úgy hogy közel 50.000 ft-ot hagytam ott egy éjszakára nem fogják ezt bejátszani. A személyzet nagyon kedves volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 11. szerda
Kedves Horváth Roland,

Köszönöm, hogy a Aquarell Hotelt választotta legutóbbi budapesti tartózkodása során és hogy időt szánt arra, hogy leírja kedves véleményét. Nagyon hálás vagyok, hogy kiemelte a kedves személyzetünket. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ és hamarosan ismét üdvözölhetjük Önt szállodánkban.

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Jó szálloda kisebb hibákkal."

2020. február 19. szerda
4.3
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
14:45 kopogással zavarnak egy fölösleges kérdéssel! Nem kellett volna, rosszul esett. Meleg tej jéghideg. Szaunában kiteregetett törülköző nagyon tűzveszélyes, de az uszodamestert nem érdekelte kérésemre sem. Némi pór a szobában. Redőny beakadva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 06. péntek
Kedves Kádár Szilárd,

Szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk az élményeit és tapasztalatait az Aquarell hotelról. Nagyon örülünk, hogy a szállodánk összességében elnyerte a tetszésüket, illetve köszönjük szépen az építő jellegű kritikát, igazán sokat tanulhatunk belőle. Még egyszer köszönjük szépen a remek visszajelzését, alig várjuk, hogy ismét köszönthessük és elszállásolhassuk a hotelünkben.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Remek hétvége a HOTEL AQUARELL"
2020. február 17. hétfő
4.4
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Egy kellemes hétvégét töltöttünk el a párommal a Hotel Aquarellben, kevesek voltak az alkalmazottak, jó volt a hangulat. A wellness részlegben a leghidegebb medence is elég meleg volt ahhoz, hogy kényelmesen el lehessen ücsörögni benne.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 04. szerda
Kedves Vendég!

Szeretnénk megköszönni kedves véleményét a Hotel Aquarellről! Remek, hogy meg volt elégedve hotelünkkel és kiemelte alkalmazottainkat is, valamint a kellemes hangulatunkkal. Őszinte örömünkre szolgálna viszontlátni Önt a hotelünkben a jövőben is!

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Kellemes, lazulós néhány napot töltöttünk Cegléden. Köszönjük!"

2020. február 15. szombat
5
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett az udvarias magatartás a szálloda minden dolgozója részéről. Különösen kedvesek voltak a fiatal takarítónők és a fürdő rész úszómestere. Ami javaslat részemről: a szobákban jó lenne mobil szárító, amit szükség esetén elővehetnénk és akár az erkélyen, akár a szobában tudnánk szárítani a vizes fürdőruhát, törölközőt. Jól éreztük magunkat! Köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 04. szerda
Kedves Szabadosné Horák Irén!

Szeretnénk kifejezni hálánkat, amiért megosztotta velünk kedves véleményét a Hotel Aquarellről! Örülünk, hogy mindennel tökéletesen meg volt elégedve és kiemelte udvarias alkalmazottainkat, valamint konstruktív ötleteit is. Reménykedünk abban, hogy a jövőben is minket választ majd!

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Emlékezetes napok a Hotel Aqarellben."

2020. február 15. szombat
5
Kisgyerekes család
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon elégedettek voltunk. A kislányom távozáskor megkérdezte, hogy eljövünk e még ide? Megígértem neki.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 04. szerda
Kedves Tancsa István!

Szeretnénk köszönetet mondani, amiért megosztotta velünk kedves szavait hotelünkről és elismerően nyilatkozott mindenről, amit a Hotel Aquarellben tapasztalt. Reméljük, hogy pozitív tapasztalatai visszavezérlik majd hozzánk a jövőben!

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Igazi pihentető kikapcsolódás."

2020. február 14. péntek
5
Idősebb pár
Superior apartman jacuzzival
3 éjszakát töltött itt
Először voltunk itt. Nagyon elégedettek voltunk mindennel. Többet is kaptunk mindenben, mint amire számítottunk. A Lobby Bár fantasztikus hangú zenésze még kellemesebbé tette az estéket.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 04. szerda
Kedves Major Krisztina!

Szeretnénk kifejezni hálánkat, amiért leírta véleményét és megosztotta velünk kiemelkedő értékelését. Öröm azt olvasni, hogy nagyon elégedett volt mindennel és reménykedünk abban, hogy legközelebb is ránk esik választása!

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Remek volt máskor is megyünk."

2020. február 13. csütörtök
5
Idősebb pár
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden szép és kényelmes volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. március 04. szerda
Kedves Gergely Béláné!

Köszönjük elismerő visszajelzését a Hotel Aquarellről! Őszinte örömünkre szolgál elégedett véleményeket olvasni, hiszen ezekért dolgozunk. Reménykedünk abban, hogy visszatér még hozzánk!

Üdvözlettel,
Hotel Management
"Pihentető kikapcsolódás a Hotel Aquarellben."
2020. február 09. vasárnap
4.9
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindenkinek csak ajánlani tudom a helyet. Kiváló az étterem választéka és nagyon finomak az ételek. Sok éve járunk oda, de még sohasem csalódtunk. Remek programok a kicsiknek is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2020. február 26. szerda
Kedves Vendégünk,

Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk és a Szállás.hu olvasóival értékelését a Aquarell Hoteről. Nagy öröm volt számunkra azt olvasni, hogy mind a finom ételeinkkel, a tisztasággal és az elhelyezkedésünkkel is elégedettek voltak. Boldogok vagyunk hogy visszatérő vendégünk és köszönjük, hogy másoknak is ajánlja szállodnákat. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ és hamarosan ismét üdvözölhetjük Önt szállodánkban.
Tisztelettel,
Aquarell Hotel Management
"Pihentető Hétköznapok"

2020. február 07. péntek
3.9
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Már 6-szor voltunk téli időszakban a szálloda vendégei. Ez azt hiszem magáért beszél. Örömmel tapasztaltuk, hogy a stúdió szobában az ágy matracai és a párnák valamint a fürdőköpenyek és a TV készülék is megújultak. A wellness részleg változatlanul jó. A szőnyegpadlók azonban nagyon kopottak, megértek a cserére. Az étterem ételválasztéka szintén csökkent. Mindezt azonban ellensúlyozta a személyzet kedvessége és szolgálatkészsége. Összességében a "jó" értékelés megérdemelt. Hét közben is kellene program a vendégek szórakoztatására-nem csak hét végeken.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2020. február 26. szerda
Kedves Falu Ferenc,
Szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk az élményeit és tapasztalatait az Aquarell Hotelről. Először is, elmondhatatlanul boldogok vagyunk, hogy már a 6. alkalommal jártak nálunk, reméljük továbbra is minket fog választani. Szeretnénk megköszönni, hogy kiemelte a wellness részlegünket. Nagyon hálásak vagyunk, amiért megosztotta velünk az észrevételeit, alaposan át fogjuk beszélni őket. Még egyszer köszönöm szépen a kedves visszajelzését, alig várjuk, hogy ismét köszönthessük és elszállásolhassuk a hotelünkben.
Üdvözlettel,
Aquarell Hotel Management
"Hotel Aquarell"
2020. február 06. csütörtök
4.1
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba minősége nem felelmeg a 4 csillagnak. Kicsit lelakott volt a szobánk. A személyzet és az étterem rendbe volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2020. február 26. szerda
Kedves Vendégünk,

Nagyon hálásak vagyunk, hogy megosztotta velünk értékelését az Aquarell Hotelről. Reméljük nagyon sok élménnyel gazdagodott nálunk. Szeretnénk megköszönni, hogy minket választott szálláshelyéül reméljük, hogy összességében nem bánta meg választását és jól érezte magát nálunk. Még egyszer köszönjük szépen a remek visszajelzését, alig várjuk, hogy ismét köszönthessük és elszállásolhassuk a hotelünkben.
Üdvözlettel,
Aquarell Hotel Management
"Meglepetés utazás "

2020. február 05. szerda
4.3
Fiatal pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt! Egyetlen észrevételünk volt : a vacsoránál nagyon jól volt ízesítve minden, viszont a pulykának és a libamellnek borzasztó íze volt. A sok fagyasztás vissza ütött a hús ízén! Nagyon sajnáljuk mert minden más szuper volt! Ezt leszámítva csak ajánlani tudjuk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2020. február 26. szerda
Kedves Pintér-Dobrocsi Judit,
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat, hihetetlenül nagy öröm számunkra, hogy az Aquarell Hotelt választotta, valamint idejét nem sajnálva leírta a véleményét. Nagyon boldoggá tett minket, hogy mindent nagyon jónak talált és ennyire meg volt velünk elégedve. Az észrevételit is szerenténk megköszönni, nagyon hálásak vagyunk érte, hiszen ezek segítenek nekünk napról napra fejlődni. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ és hamarosan ismét üdvözölhetjük Önt szállodánkban.
Üdvözlettel,
Aquarell Hotel Management
"Hotel Aquarell"
2020. február 03. hétfő
3.8
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
Két szobában laktunk a gyerekekkel. A szobákban nagyon meleg volt. Több bútor is a szétesés előtt állt, mint pl. lógó szekrényajtók, ledőlt lámpabúra stb. Egy sötétítőfüggöny hiányzott, ezt kértem, hogy pótolják, de nem történt meg. A WIFI akadozott, helyenként egyáltalán nem volt elérhető a szobán belül! A reggeli szegényes volt. Laktózmentes tejet külön kellett kérni, nem volt kitéve. Kérésünkre pedig egy bögrével hoztak ki a konyhából....A vacsora mindkét nap finom volt. A személyzet kedves, segítőkész volt a szálloda minden területén.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. február 24. hétfő
Kedves Vendég!

Szeretnénk kifejezni hálánkat, amiért megosztotta velünk véleményét a nálunk töltött idejéről!
Örülünk annak, hogy meg volt elégedve személyzetünkkel. Továbbá szeretnénk megköszönni, hogy kifejezte észrevételeit és kiemelte konstruktív hozzászólását és ötleteit is. Ezek után fogunk nézni és szeretnénk, ha tudná, hogy kiemelten fontosnak tartjuk elégedettségét és szeretnénk, ha legközelebb is ránk esne választása, hogy láthassa igazi professzionalitásunkat.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Szuper barátnős hétvége"

2020. február 03. hétfő
4.5
Baráti társaságok
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Etelek kifogastalanok. A fürdő szintèn ( viszont itt csuszos a burkolat) Szállás szép tiszta volt. Pincérk nem tolakodóak
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. február 24. hétfő
Kedves Balogh Julianna!

Szeretnénk megköszönni visszajelzését a Hotel Aquarellről, valamint a csodás bókjait az ételeinkről, és a wellness részlegünkről! Reméljük, hogy pozitív tapasztalatai visszavezénylik majd hozzánk a jövőben is!

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Csodálatos karácsony a Hotel Aquarell-ben Cegléden!"

2019. december 28. szombat
4.9
Baráti társaságok
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Szuper jól éreztük magunkat!! A személyzet csodálatos! Családias hangulat. A gyerekeknek nagyon jó foglalkozások / kézműves,bűvész/. A felnőtteknek szauna szeánszok, jakuzzi, vizitorna, masszázs, és még sok jó lehetőség a szállodában. A szállodán kivül lehet kirándulni, lovagolni a közelben gyógyfürdő áll rendelkezésre. A szálloda séfjének külön elismerés a finom és változatos ételekért!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. január 31. péntek
Kedves Sagát Róbertné!

Köszönjük szépen a fantasztikus értékelését!
Számunkra a legnagyobb öröm, amikor ilyen kedves visszajelzéseket kapunk a vendégektől. Köszönjük szépen, hogy külön kiemelte a séfünket, kedves szavait mindenképp továbbítjuk neki. Köszönjük, hogy minket választottak a karácsonyi ünnepléshez és boldogok vagyunk, hogy a különböző programok elnyerték az Önök és gyerekeik tetszését.
Sok szeretettel várjuk vissza Önöket!

Üdvözlettel:
Hotel Management
"Téli kikapcsolodas"

2019. december 28. szombat
3.1
Kisgyerekes család
Családi szoba
3 éjszakát töltött itt
Karácsony alkalmából,s a gyerekek szemszogebol nezve meghittebb ,karacsonyi hangulatu szobara,tobb programra-Etelek teren tobb kulonlegesebbre (A GYEREK MENU JO),vmint zenes estekre es felkeszultebb fogadtatasra szamitottam.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. január 31. péntek
Kedves Kotroczó Adrienn!
Számunkra a megtiszteltetés, hogy minket választott. Reméljük, hogy a szálloda elhelyezkedése és szolgáltatásai elnyerték a tetszését. Sajnálattal olvasom az értékelését és a programok hiányát, azon leszünk, hogy tovább fejlődjünk és meg jobbak legyünk. Köszönjük, hogy véleményét megosztotta velünk és másokkal is. Reméljük, hogy még lesz lehetőségünk újra vendégül látni Önt!
Üdvözlettel:
Hotel Management
"Kamu karácsony"

2019. december 28. szombat
2.3
Család nagyobb gyerekkel
Balkonos szoba
Superior apartman jacuzzival
3 éjszakát töltött itt
Karácsonyra utaztunk a családdal,4csillagos szállodaként van hirdetve,de inkább 3csillag a valós(sok helyen megfordultunk már,ez alapján merem ezt állítáni) Az ételek elég rosszak voltak,főételek túlfőzve,desszert még majdnem fagyos állapotban lett kitéve,reggeli ízetlen,reggelihez kitett üdítők túlvizezve. Szobákban takarítás csak 3naponta,törölköző ill köntös csere csak akkor történt ha a folyosón kértünk a személyzettől(igaz ők szó nélkül,kedvesen megtették ezt),szobában nem volt még egy törölköző szárító sem,ezért is nem értettük mért nincs napi csere. Wellnesben nem tudtunk törölközőt kérni,mert az erre kijelölt emberke sosem volt a helyén(jelzem nem feltétlen az ő hibája,mivel ő tartott vizi tornát,szauna szeánszokat,takarított,így érthető ha nem tudott mindenhol egyszerre ott lenni) A karácsonyra beigért programok sem voltak megfelelően megtartva,a zenés este 7től-9ig tartott,az is csak egyik este,második este elmaradt még ez a rövidke előadás is,amit nem jeleztek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2020. január 29. szerda
Kedves Rakittyan Zsuzsa,

Először is szeretnénk, ha tudná, milyen örömet jelentett számunkra, hogy kipróbálta a mi szeretett Aquarell hotelunkat és megosztotta utána másokkal is a véleményét és értékelését. Másrészt sajnálattal olvassuk, hogy néhány kellemetlenség érte Önöket az itt tartózkodásuk alatt, szeretnénk elnézést kérni ezekért. Továbbá mindent feljegyeztünk, amit említett, köszönjük szépen az építő kritikát! Reméljük, a jövőben is újból ellátogatnak hozzánk!

Minden jót kívánunk,
Hotel Aquarell Management
"Csodás pihenés a Hotel Aquarellben"

2019. december 25. szerda
4.9
Kisgyerekes család
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Én az unokámmal kettesben töltöttem Önöknél két éjszakát. Már sok helyen pihentünk az ország területén, de ilyen igényes, szép szállásunk még sehol nem volt. A személyzet figyelmes, mosolygós, segítőkész és nagyon kedves. Az unokám azóta is kérdezgeti, hogy mikor megyünk újra, mert mostmár ez a hotel a kedvence. A közeljövőben biztos, hogy újra ide tervezzük a pihenésünket. Köszönjük Hotel Aquarell
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. január 18. szombat
Kedves Liszi Éva,

Nagyon szépen köszönjük a nagyszerű értékelést és a kedves szavakat, amiket a Hotel Aquarellről írt. Nem is lehetnénk boldogabbak azt olvasva, hogy sikerült teljes mértékben elnyernünk az Önök tetszését. Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat, köszönjük a dicséreteket a kedves és mosolygós személyzetünket illetően! Alig várjuk, hogy hamarosan ismét szállodánk vendégei között köszönthetjük Önt!

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Hotel Aquarell"
2019. december 24. kedd
3.8
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
wellness tetszett
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. január 18. szombat
Kedves Vendégünk,

Köszönjük, hogy megtisztelt bennünket azzal, hogy megosztotta velünk kedves véleményét a Hotel Aquarellel kapcsolatban! Remek, hogy ó elégedettséggel távoztak, és kiemelte a wellness részleget. Reméljük, hogy legközelebb is hozzánk térnek majd be, ha ebben a térségben járnak!

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Hotel Aquarell"

2019. december 22. vasárnap
4.6
Fiatal pár
Stúdió kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Vacsoránál minden italért fizetni kellett, amikre ráadásul szerviz díj is került.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2020. január 18. szombat
Kedves Nagy Viktória Sára,

Szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk az élményeit és tapasztalatait a Hotel Aquarellel kapcsolatban. Még egyszer köszönöm szépen a remek visszajelzését, alig várjuk, hogy ismét köszönthessük és elszállásolhassuk a hotelünkben.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Összeségében jó volt!!!!!!"

2019. december 12. csütörtök
4.5
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
A TV. csatornák választéka elég gyenge, mivel idősebbek vagyunk nagyobb választékot szeretnénk Pl: Hír Tv. ATV
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. december 28. szombat
Kedves Vitéz Balogh Imre,

Köszönjük szépen, hogy a drága idejét nem sajnálva megosztotta velünk, illetve az oldal látogatóival az őszinte véleményét és értékelését a mi szeretett Aquarell hotelunkról. Örülünk, hogy összességében jónak találta a szállodánkat és az itt eltöltött időt. Nagyon hálásak vagyunk a javaslatért is, köszönjük! Reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Szuper pihenés a HOTEL AQUARELL-ben"

2019. december 09. hétfő
4.6
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Alapjában véve minden remek volt,két dolgot kivéve! -a párnák megértek a cserére-nagyon! -több magyar nyelvű csatorna kellene a TV-n
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. december 28. szombat
Kedves Verbói László,

Elképesztően hálásak vagyunk az Ön csodás értékeléséért és visszajelzéséért a mi szeretett Aquarell hotelunkról. Nagyszerű érzés azt olvasni, hogy szupernek találta az itt eltöltött időt. Igazán hálásak vagyunk a tanácsaiért is, biztosan segíteni fognak, hogy napról-napra jobbak legyünk! Reméljük, lesz még alkalmunk újból vendégül látni Önöket, addig is minden jót kívánunk!

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Visszatérők a Hotel Aquarell-be "

2019. december 02. hétfő
5
Idősebb pár
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Kedvenc hotelünk .. már több éve ide járunk pihenni. Minden remek. Kiváló wellness részleg, kiváló ételek. Egyedül a tv. csatorna kínálata nagyon kevés. Összességében szeretjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. december 22. vasárnap
Kedves Bálint Józsefné!
Nagyon hálásak vagyunk értékelésével kapcsolatban! Örömmel olvassuk, hogy szobáink kényelme és tisztasága megfelelt Önöknek. Hálásak vagyunk, amiért kiemelte a wellness részlegünket, számunkra az öröm, hogy minden egyes percet élveztek. A hűtővel, fűtéssel, és fürdőszobával kapcsolatos véleményét és nagyon köszönjük, mindenképp továbbítani fogjuk az illetékes kollégáknak a visszajelzését és mindent megteszünk, hogy jobbak legyünk.
Köszönjük még egyszer a kommentet, reméljük hamarosan visszatérnek hozzánk!
Üdvözlettel:
Hotel Management
"Kellemes pihenés volt"

2019. december 01. vasárnap
5
Fiatal pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Különleges volt a szoba kialakítása a tetőtéri ablak és az oldalsó ablak kialakításával. A tükrös megoldás is nagyon tetszett a szobában. A szobában megtalálható 2 fotel többféle pihenést is lehetővé tett a szobában. Ami kevésbé tetszett, hogy a fürdőszobában a zuhanykabin kapaszkodója nagyon kopott volt, igazán ráfért volna már a csere. A fürdőszobai tükör szélén látszott, hogy nem új már. Ezt egy takaró réteggel el lehetett volna takarni. A szappan és szappanhab viszont nagyon kellemes illatú volt mindkettőnk számára. A törölközők, köntös, ágynemű tisztasága tökéletes volt. Egy jelentős komfortérzet csökkentő tényező volt, amin csodálkoztunk: a minibár hűtője nem működött megfelelően. Inkább fűtött, mint hűtött. Szerencsére nem 40 fokban pihentünk a hotelben, így ezt nem kifogásoltuk a recepción. A szoba hőmérsékletét nem tudtuk egyénileg állítani, a recepción kellett volna jelezni, hogy +- hány fokot állítanánk. Az étterem minden igényünket kielégítette. Az ételek változatosak és ízletesek voltak. A wellness kezelések tetszettek, a vizitorna is. A szaunák tökéletesek voltak. Kellett szólni, hogy a gőzfürdő nem működik, kapcsolják be. A medencék hőmérséklete tökéletes volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. december 28. szombat
Kedves Páhy Zoltán,

Nagyon szépen köszönjük, hogy a mi csodás Aquarell hotelunkat választották és megosztotta velünk, illetve az internetező közönséggel a kedves véleményét és értékelését! Szuper, hogy teljes mértékben elégedettek voltak a szállodánk által nyújtott szolgáltatásokkal és kiemelték a jól felszerelt szobát, a csodálatos wellness részleget és a nagyon finom ételeket. Továbbá hálásak vagyunk az észrevételért, a jövőben biztosan segíteni fog a fejlődésben! Még egyszer köszönjük szépen a remek visszajelzését, alig várjuk, hogy ismét köszönthessük és elszállásolhassuk a hotelünkben.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Hétköznapi kikapcsolódás a Hotel Aquarellben"

2019. november 29. péntek
4.9
Baráti társaságok
Stúdió kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Udvarias személyzet, kényelmes szoba, nagyon ízletes ételek gazdag választéka. A wellness részleg várakozáson felüli volt. Nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2019. december 22. vasárnap
Kedves Varga Zsigmondné!
Köszönjük szépen, hogy értékelte szállodánkat. Örömmel olvassuk, hogy elégedett volt kollégáink munkájával és ételeinkkel. Köszönjük, hogy kiemelte a wellness részlegünket, örülünk, hogy élvezték a szaunát és medencéket. Köszönjük még egyszer a csodás szavakat, reméljük hamarosan visszatérnek hozzánk!
Üdvözlettel:
Hotel Management
"Hétvége a Hotel Aquarellben"

2019. november 25. hétfő
4.1
Fiatal pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Jól éreztük magunkat, az ételek finomak voltak, a személyzet nagyon kedves, viszont a fürdőszoba tisztaságával, nem voltunk megelégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2019. december 09. hétfő
Kedves Toldi-Lessó Zsuzsanna,
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek, hogy megosztotta velünk és az oldal olvasóival észrevételeit, tapasztalatait. Örömmel tölt el bennünket, hogy a Hotel Aquarell-t választotta szálláshelyéül. Szeretnénk megköszönni, hogy kiemelte finom ételeinket és kedves személyzetünket. Azonban őszintén sajnáljuk hogy nem volt megelégedve fürdőszobája tisztaságával. Fogadja el legőszintébb bocsánatkérésünket az okozott kellemetlenségekért. Nagyon hálásak vagyunk az észrevételéért, a jövőben jobban oda fogunk figyelni az említett problémára. Alig várjuk, hogy a jövőben ismét elszállásolhassuk, reméljük, mihamarabb visszatér hozzánk.
Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Maximális kikapcsolódás Cegléden"

2019. november 25. hétfő
5
Baráti társaságok
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ételek nagyon finomak voltak, a munkatársak segítőkészek, nagyon kedvesek! Kiemelném Robit a wellnessz részlegen, aki fantasztikus szeánszt tartott a gőzfürdőben! Kedves, a szakmája iránt maximálisan elkötelezett fiatalember!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2019. december 09. hétfő
Kedves Dr. Pusztai Krisztina,
Nagyon szépen köszönjük a visszajelzést, mindig nagy öröm a vendégeink véleményét olvasni.
Először is, elmondhatatlanul boldogok vagyunk, hogy maximálisan meg volt elégedve a Hotel Aquarellben szerzett élményeivel. Továbbá remek, hogy finomnak találta ételeinket és segítőkész személyzetünk is megfelelt az elvárásainak. Nagyon köszönjük a kedves szavakat Róbert munkájával kapcsolatosan, mindenképpen továbbítjuk felé. Alig várjuk, hogy ismét vendégül láthassuk a hotelünkben, mindig ugyanezzel a színvonallal fogjuk várni.
Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Hotel Aquarell"
2019. november 23. szombat
4
2 éjszakát töltött itt
Személyzet nagyon kedves volt. A játszó szoba nagyon szuper volt. A szobában hideg volt hiába állítottuk melegebbre. Az ételek egész jók volt, nem teljesen a mi szánk íze.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2019. december 09. hétfő
Kedves Vendégünk,
Köszönjük, hogy megosztotta velünk véleményét a Hotel Aquarell-ről! Örülünk, hogy személyzetünk kedvessége az elégedettségét szolgálta! Mindemellett, sajnálattal olvastuk, hogy hideg volt a szobájában, szeretnék elnézést kérni a kellemetlenségekért. Kérjük, ha legközelebb bármi probléma merülne fel, értesítse személyzetünket és mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy megoldjuk a helyzetet. Reméljük, hogy összességében nem bánta meg, hogy minket választott, és hogy legközelebb is ránk esik majd választása!
Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Remek három nap az Aquarellben."

2019. november 22. péntek
5
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda minden dolgozója nagyon kedves volt. A szakács finom ételeket készített, és az éttermi kiszolgálás is kifogástalan volt. Ott tartózkodásunk alatt éppen színházi előadás volt a ceglédi művelődési házban és még sikerült oda is jegyet szereznünk. Nagykörösre is tettünk egy kirándulást és megnéztük Arany János szobrát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. december 08. vasárnap
Kedves Göndör Emil,
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat, hihetetlenül nagy öröm számunkra, hogy szállodánkat választotta, valamint idejét nem sajnálva leírta a véleményét. Nagy örömünkre szolgál elégedettsége, boldogok vagyunk teljes mértékben sikerült megfelelnünk az elvárásainak. Azt is szeretnénk megköszönni, hogy kiemelte a kedves személyzetünket, valamint a finom ételeket is. Reméljük, hogy hamarosan ismét vendégünkként üdvözölhetjük a Hotel Aquarell-ben.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Szuper hétvége az Aquarell ceglédi hotelben"

2019. november 19. kedd
4.6
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett : A Vacsora és a reggeli nagyon változatos és nagyon finom volt. A wellness vize pont megfelelő volt. Jó volt a vasárnapi vízi torna. A szálloda csendes helyen van . Jó a levegő. Ami nem tetszett: Nagyon alacsonyra rakták a WC-t. A zuhanyzó alja nagyon csúszott. Már négyszer voltunk a szállodában , de valószínű nem utoljára.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. december 04. szerda
Kedves Balázs Béláné!

Először is szeretnénk megköszönni, hogy idejét nem sajnálva értékelte az Aquarell Hotel-t. Nagyon örülünk, hogy a reggelit és a vacsorát is bőségesnek és finomnak találta. Köszönjük, hogy megemlítette a szállodánk kiváló elhelyezkedését. Reméljük, hogy a kellemetlenség ellenére is visszatér még hozzánk. Várjuk vissza.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Remek,4 napot töltöttünk a Hotel Aquarellben!!!"

2019. november 16. szombat
4.6
Idősebb pár
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett minden,már többedszer voltunk ott és remélem még leszünk!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. december 04. szerda
Kedves Vokány Gyuláné!

Köszönjük szépen, hogy az Aquarell Hotel -t választotta. Nagyon büszkék vagyunk, hogy már többször minket választottak, és hogy elvárásainak meg tudtunk felelni. Várjuk vissza.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"remek pihenés a hotel aquarell cegléd szállodában."

2019. október 24. csütörtök
5
Fiatal pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
nagyon elégedett voltam mindennel.finomak voltak az ételek,jó volt a wellness részleg,jó volt a kiszolgálás,és remek ár-érték arány.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2019. november 14. csütörtök
Kedves Lázár Csaba,

Köszönöm, hogy megosztotta kedves szavait a Hotel Aquarell szállodánkban töltött idejével kapcsolatosan! Örömmel olvastam, hogy mindennel elégedett volt, valamitn kiemelte a finom ételeinket és a remek kiszolgálást. Remélem, hogy elégedettsége a jövőben is visszavezeti majd hozzánk, alig várjuk!

Szívélyes üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Remek feltöltődés az Aquarell Hotelben "
2019. október 19. szombat
4.9
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon finom, bőséges és változatos reggeli és vacsora. A személyzet udvarias.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2019. november 12. kedd
Kedves Vendégünk,

Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy értékelte Hotel Aquarell szállodánkat, mindig örömmel értesülünk vendégeink elégedettségéről! Boldogsággal tölti el csapatunkat, hogy szállodánk minden aspektusa megfelelt az Ön igényeinek, s hogy kihangsúlyozta, mennyire elégedett volt személyzetünk munkájával, valamint a sokrétű és finom reggelivel, melyet kedves vendégeink számára készítünk roppant odaadással és figyelemmel.
Nagyon örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban, s reméljük, még találkozunk!

Szívélyes üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Remek 1éjszakás wellnes"
2019. október 19. szombat
4.1
Superior apartman jacuzzival
1 éjszakát töltött itt
Nagyon finoman főznek szép a szálloda de a 4* hoz azért nem férbele a fürdőbszobába a rozsdás tükör , A bide csapja erősen használt ,a tetaszon a plafonon plusz az oldalfalon vastag pokháló....
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2019. november 12. kedd
Kedves Vendégünk,

Ezúton szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk a Hotel Aquarell szállodával kapcsolatos élményeit és észrevételeit! Nagy örömmel olvassuk, hogy szállodánk jó benyomást keltett Önben. Továbbá, igazán felemelő érzés számunkra, hogy szállodánkat gyönyörűnek, ételeinket pedig finomnak találta.
Végezetül kérjük, fogadja hálás köszönetünket még egyszer. Őszintén reméljük, hogy lesz még alkalmunk vendégül látni Önt a Hotel Aquarell szállodában. Mindig szeretettel várjuk!

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Összességében jó volt"

2019. október 09. szerda
4.6
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Reggeli szuper, de a vacsora ízetlen gyenge. Az ágynemü lehetne jobb, a párnák pedig büdösek.Más minden kíváló.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Manager
2019. október 31. csütörtök
Kedves Weh Günterné,

Nagyon szépen köszönjük, hogy megosztotta velünk és a Szállásvadász.hu olvasóival értékelését a Hotel Aquarell-ről. Őszintén reméljük, hogy összességében jól telt a nálunk eltöltött ideje. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ és hamarosan ismét üdvözölhetjük Önt szállodánkban.

Tisztelettel,
Hotel Aquarell Management
"Szuper pihenés"

2019. október 01. kedd
4.8
Fiatal pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Nyugodt csendes helyen helyezkedik el! A szoba egyszerű, de a pihenésre teljesen alkalmas. A konyha és annak a személyzete is kíváló! A welnes részleg tágas! Ide vissza fogunk térni! Mindenkinek csak ajánlani tudom!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. október 21. hétfő
Kedves Haraszti Zsolt,

Szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Aquarell szállodát választotta legutóbbi ceglédi kirándulása során. Először is, igazán fantasztikus látni, hogy teljes mértékben elégedett volt a hotelben eltöltött idejével. Külön köszönjük, hogy megemlítette a tökéletes elhelyezkedésünket valamint a személyzetünket. Köszönjük, hogy értékelte szállodánkban eltöltött napjait, és reméljük, hamarosan újra vendégül láthatjuk!

Üvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Kellemes kikapcsolódás volt"

2019. szeptember 27. péntek
4.6
Idősebb pár
Stúdió kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Kis kellemetlenség volt az egész nap hallható ventillátor zajjal, főleg az éjszakai pihenést zavarta a 308-as szobában. Ezen kívűl minden rendben volt. Valószínű visszatérő vendégek leszünk, ha egészségünk engedi.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Aquarell Management
2019. október 24. csütörtök
Kedves Német Sándor Ferenc,

Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, hihetetlenül nagy öröm számunkra, hogy a Hotel Aquarell szállodánkat választotta, valamint idejét nem sajnálva leírta a véleményét. Először is, nagy örömmel töltött el minket, hogy meg volt elégedve szállodánkkal. Azonban sajnálattal olvastuk, hogy nem volt teljes mértékben elégedett a szobájával, szerenténk elnézést kérni a kellemetlenségekért. Szeretnénk ha tudná, hogy nagyon hálásak vagyunk azért amiért leírta őszinte véleményét és tapasztalatait, minden szavát fontolóra fogjuk venni. Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választ és hamarosan ismét üdvözölhetjük Önt szállodánkban.

Üdvözlettel,
Hotel Aquarell Management
" Remek welness az Alföldön"

2019. szeptember 07. szombat
4.8
Idősebb pár
Balkonos szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó a welness( a medece hőfoka nagyon kellemes, a jacuzzi tágas, az ételek finomak, a személyzet udvarias , a masszás jó, az ágyak kényelmesek. A negativúmok: néha a meleg ételek igencsak langyosak voltak,a welness büféjénél sokat kellett várni az alkalmazott megjelenésére, behallatszott a vonat zaja.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. október 21. hétfő
Kedves Ódor Tibor,
Szeretnénk megköszönni Önnek, hogy nem sajnálta arra az idejét, hogy megossza velünk a gondolatait a Hotel Aquarell szállodánkról. Nagy boldogsággal tölt el bennünket, hogy szinte teljes mértékben elégedett volt szállodánkkal és hogy kellemes időt töltött el nálunk. Szeretnénk azt is megköszönni, hogy kiemelte a wellnesszünket, valamint a finom ételeinket. Bízunk benne, hogy hamarosan újra vendégül láthatjuk szállodánkban.

Üvözlettel,
Hotel Aquarell Management
"Hotel Aquarell"
2019. augusztus 26. hétfő
2.1
Balkonos szoba
3 éjszakát töltött itt
Kissé lelakott
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. szeptember 29. vasárnap
Kedves Hölgyem/Uram!

Köszönjük szépen, hogy időt szánt ránk és megosztotta tapasztalatait velünk. Csalódottan olvasom visszajelzését illetve az értékelését, de sokat segít nekünk, hogy kijavítsuk a hibáinkat.
Reméljük, hogy ad nekünk még egy esélyt és hamarosan visszatérnek hozzánk!

Üdvözlettel:
Hotel Management
"Hotel Aquarell"

2019. augusztus 18. vasárnap
5
Család nagyobb gyerekkel
Családi szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett hogy a medencék környékét folyamatosan takarították ,nem csúszik biztonságosan lehet közlekedni a medencék között.A szobák kellemesek és tiszták.A személyzet udvarias és előzékeny.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Aquarell, Értékesítés - Hotel Management
2019. szeptember 29. vasárnap
Kedves Pásztor László!

Számunkra a megtiszteltetés, hogy minket választott családjával! Köszönjük szépen, hogy ilyen csodásan értékelte szállodánkat. Nagy boldogság olvasni, hogy maximálisan elégedett volt szolgáltatásainkkal, wellness részlegünkkel, és szobáinkkal. Örülünk neki, hogy kollégáink kedvessége és udvarissága megfelelt az Önök elvárásainak.
Reméljük, hogy hamarosan újra a vendégeink közt köszönthetjük Önöket!

Üdvözlettel:
Hotel Management
"Nyári vakáció "
2019. augusztus 08. csütörtök
3.9
5 éjszakát töltött itt
Másodszor jártunk itt. Az előzőhöz képest volt pici minőségi romlás. A recepció nagyon gyenge volt. 20 percig tartott a kijelentkezés. A szoba takarítása elég felületesen történt. A klima nagyon hideg volt. Nem lehetett 23 foknál magasabbra állítani. Viszont a wellness rész tökéletes volt. Az éttermi felszolgálók kifogástalanok, kedvesek voltak. Az ételek változóak. Volt amikor minden nagyon finom volt, de voltak elsózott napok is.Első este alig tudtunk valamit enni, mert nem töltötték után az elfogyott ételeket. 19.30-kor ez még elvárható lett volna. Összességében jól éreztük magunkat, de a 4 csillagot gyengén üti meg a szálloda.
"Hotel Aquarell"
2019. augusztus 01. csütörtök
4.4