A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Főnix Wellness Resort, Nógrádgárdony >>
2025. augusztus 09. szombat
2025. augusztus 21. csütörtök
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk részletes tapasztalatait.
Ugyanakkor sajnálattal olvastuk, hogy több területen is hiányosságokat tapasztalt. Fürdőköntöseink több méretben is rendelkezésre állnak, és amennyiben vendégeink jelzik a méret csere igényét, azonnal biztosítjuk számukra a megfelelő méretet.
Rendszerünkben a kiállított számlát megvizsgáltam, és a bontott fizetés okán bontotta a rendszer négy- és egy éjszakára a kát számlán szereplő vendégéjt. Amennyiben ez megtévesztőnek tűnt, elnézést kérünk ezúttal is, az elszámolásban nem volt helytelenség.
Az megemlített kellemetlenségek ellenére, reméljük, hogy a jövőben ad még nekünk esélyt, és vendégeink között üdvözölhetjük majd újra.
Tisztelettel,
Barbara B.
Front Office Manager
Főnix Wellness Resort Nógrádgárdony kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- szalonjátékokkal
- elektromos autó töltési lehetőséggel
- parkolással
- választható ellátással
- wellnessrészleg használattal
- szalonjátékokkal
- elektromos autó töltési lehetőséggel
- parkolással
kiváló félpanzióval

2025. július 17. csütörtök
2025. július 18. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Sajnálattal olvastuk, hogy az étteremben várakoznia kellett helyhiány miatt. Mindenképpen dolgozni fogunk azon, hogy az éttermünk kapacitását bővítsük.
A kerékpárbérlés lehetősége rövid ideig szünetel, hiszen hamarosan új, frissen szervizelt kerékpárokkal fog bővülni kínálatunk.
Bízunk benne, hogy legközelebbi látogatása során már kedvezőbb tapasztalatokat szerez majd nálunk, és ismét vendégeink között üdvözölhetjük.
Üdvözlettel,
Barbara B.
Front Office Manager
2025. július 05. szombat
2025. július 12. szombat
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a Főnix Wellness Resortban tett látogatása kapcsán. Örömmel olvassuk elismerő szavait az ételeinkről, munkatársaink figyelmességéről és a szálloda környezetéről, valamint a tisztaságot és a recepció segítőkészségét is kiemelte. Nagyra értékeljük, hogy mindezek hozzájárultak kellemes, nyugodt pihenéséhez.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy az úszómedence vízhőmérséklete nem felelt meg elvárásainak, és emiatt kevésbé tudta élvezni az úszást. Visszajelzése fontos számunkra, hiszen lehetőséget ad szolgáltatásaink további fejlesztésére.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük, és újra kellemes élményekkel gazdagodhat nálunk.
Tisztelettel,
Barbara B.
Front Office Manager
2025. július 12. szombat
Köszönjük szépen, hogy megosztotta velünk véleményét.
Reméljük, hogy a közeljövőben ismét vendégül láthatjuk Önt szállodánkban.
Tisztelettel,
Barbara B.
Front Office Manager
2025. június 27. péntek
2025. július 13. vasárnap
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy a wellness részlegünkkel, étkezési szolgáltatásainkkal és szállodánk környezetével elégedett volt.
Sajnálattal olvastuk észrevételeit a petite szobák felszereltségével kapcsolatban, különös tekintettel a hűtő hiányára. Jelenleg a szobáinkban nem biztosítunk hűtőt, és köszönjük, hogy felhívta figyelmünket arra, hogy ezt az információt még egyértelműbben szerepeltessük felületeinken. A takarítással, szemetes kiürítésével, illetve az egészségügyi zacskó hiányával kapcsolatos visszajelzését is köszönjük, ezek mind fontos szempontok számunkra, hogy szolgáltatásainkat tovább fejlesszük.
Vendégeink visszajelzéseit rendkívül komolyan vesszük, hisz ezek segítenek abban, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásaink színvonalát. Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket, és még kellemesebb élményekkel gazdagodnak nálunk.
Üdvözlettel,
Barbara B.
Front Office Manager
2025. június 25. szerda
Ezúton szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örömünkre szolgál, hogy az ételek minősége, munkatársaink segítőkészsége, illetve a környezet és a wellness részleg kellemes élményt nyújtottak Önnek. Nagyra értékeljük pozitív visszajelzését, hiszen elkötelezettek vagyunk szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése iránt, és fontos számunkra vendégeink elégedettsége.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt szállodánkban.
Tisztelettel,
Barbara B.
Front Office Manager
2025. június 16. hétfő
2025. július 18. péntek
Köszönjük pozitív visszajelzését.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben!
Üdvözlettel:
B. Barbara
Front Office Manager
2025. június 15. vasárnap
2025. július 18. péntek
Köszönjük pozitív visszajelzését, és hogy minket választottak pihenésük helyszínéül.
Szívből reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük majd Önöket.
Üdvözlettel:
B. Barbara
Front Office Manager
2025. június 13. péntek
2025. július 18. péntek
Szívből köszönjük, hogy időt szánt szállodánk értékelésére, és örülünk, hogy vendégül láthattuk szállodánkban.
Szeretettel várjuk vissza a jövőben!
Üdvözlettel:
B. Barbara
Front Office Manager
2025. június 09. hétfő
2025. július 21. hétfő
Szívből köszönjük pozitív visszajelzését. Örömünkre szolgál, hogy pihenésük helyszínéül szállodánkat választották.
Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
Üdvözlettel:
B. Barbara
Front Office Manager
2025. június 04. szerda
2025. július 21. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Vendégeink visszajelzései rendkívül fontosak számunkra, és minden ilyen tapasztalat hozzájárul ahhoz, hogy szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesszük.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét ellátogat hozzánk, és lehetőséget ad számunkra a kellemesebb élmény biztosítására.
Tisztelettel,
Barbara B.
Front Office Manager
2025. május 21. szerda
2025. június 03. kedd
Szívből köszönjük a pozitív gondolatokat.
Munkatársaimmal mindent megteszünk, hogy vendégeink számára egy kellemes és pihentető légkört teremtsünk.
Szeretettel látjuk Önöket a jövőben is!
2025. május 01. csütörtök
2025. június 03. kedd
Hálásan köszönjük pozitív visszajelzését, és örülünk, hogy elégedetten távoztak szállodánkból.
Szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben is!
2025. április 29. kedd
2025. május 02. péntek
Köszönjük pozitív visszajelzését.
Szívből reméljük, hogy pozitív élményekkel távozott szállodánkból.
Várjuk vissza szeretettel.
2025. április 23. szerda
2025. május 02. péntek
Köszönjük visszajelzését és észrevételeit.
A megemlített részleteken dolgozni fogunk.
2025. április 14. hétfő
2025. május 02. péntek
Köszönjük visszajelzését.
Észrevételeit továbbítani fogom kollégáim felé.
Várjuk vissza szeretettel!
Üdvözlettel:
B. Barbara
Front Office Manager
2025. április 06. vasárnap
2025. április 10. csütörtök
Köszönjük visszajelzését szállodánk felé.
Kollégáimmal minden alkalommal javasoljuk a vendégeknek, hogy írásban, vagy online felületen véglegesítsék a foglalásukat, így biztosan rögzítésre kerül minden szükséges információ. Szükség esetén, természetesen segítünk a foglalás véglegesítésében.
Amennyiben kellemetlenséget tapasztaltak ezzel kapcsolatban, elnézést kérünk Önöktől.
Szállodánkba szeretettel várjuk vissza Önöket a jövőben!
2025. április 10. csütörtök
Köszönjük értékelését, és szívből örülünk, hogy pozitív élményekkel távozott szállodánkból.
Reméljük, hogy a jövőben ismét vendégeink között köszönthetjük majd!
2025. április 05. szombat
2025. április 10. csütörtök
Örömünkre szolgál, hogy szolgáltatásaink pozitív élmányt nyújtottak itt eltöltött idejük alatt.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2023. április 19. szerda
2023. május 02. kedd
Örülünk, hogy az ételek illetve a szálloda és a wellness részleg szolgáltatásaival elégedett volt. A zene hangossága valóban probléma, ezen a jövőben kisebb létszámú akusztikus hangszereket használó zenekarral próbálunk javítani. Sajnos idén Húsvétkor esős volt az időjárás, ezért a szokásos földutas (csitári hegyek alatti) lovaskocsizás útvonalát kénytelen voltunk módosítani, a felázott talaj okán. Ezzel együtt reméljük, összességében, jól érezték magukat!
2023. április 20. csütörtök
Örömmel olvassuk visszajelzésüket, a továbbiakban megpróbáljuk tovább bővíteni szolgáltatásaink körét. Reméljük hamarosan, visszatérnek hozzánk!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Főnix Wellness Resort szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior szoba, Standard szoba és Petite szoba.
Korábbi vendégeink közül a fiatal párok, a csoportok, az egyéni utazók és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.





