Ensana Thermal Hévíz, Hévíz - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.6 / 5
KIVÁLÓ
182
vélemény
4.67
Személyzet
4.73
Tisztaság
4.35
Ár / érték arány
4.68
Kényelem
(szoba)
4.59
Szolgáltatások
4.41
Étkezés
4.81
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (55 darab) számoltuk ki.

Ensana Thermal Hévíz, Hévíz >>

Ensana Thermal Hévíz, Hévíz - Vélemények, értékelések
  
"Ensana Thermal Hévíz"
2024. október 05. szombat
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden nagyon jó volt, az elvarasainkat felülmúlta.
2024. július 30. kedd
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Harmadszor jártunk a szállodában ez volt eddig a leghosszabb itt tartózkodásunk. A szálloda elhelyezkedése nagyon jó a központban van mégis csendes, pihenésre alkalmas! Gyönyörű gondozott kertje az erdő közelsége különleges klímát biztosít a nagy melegben is!
2024. július 29. hétfő
4.5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Pici negatívum. Az étkező asztalait kicsit lehetne fertőtleníteni! Amúgy minden szuper volt!

Ensana Thermal Hévíz Hévíz kiemelt csomagajánlatai

Az Ensana Thermal Hévíz Hévíz ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • fürdőrészleg és fitness terem használattal
Érvényes: 2025.04.01-ig
129 000 Ft / 2 fő / 3 éjtől félpanzióval
Az Ensana Thermal Hévíz Hévíz ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • fürdőrészleg és fitness terem használattal
Érvényes: 2025.08.04-ig
48 500 Ft / 2 fő / éjtől félpanzióval
Az Ensana Thermal Hévíz Hévíz ajánlata:
  • félpanziós ellátással
  • fürdőrészleg és fitness terem használattal
Érvényes: 2025.08.04-ig
48 500 Ft / 2 fő / éjtől félpanzióval
"Rossz élmény"

2024. július 24. szerda
2.9
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Több volt külföldi mint a magyar. Kellemetlen amikor az országomban én érzem magam idegennek, persze erről nem a szálloda tehet. Első este a vacsoránál egy pincér fogadott aki közölte, hogy vacsoránál elvárt a zárt cipő, nem túl kedves módon.(rajtam egy lenvászon ing és lenvászon rövidnadrág, a feleségemen egy csinos blúz és rövid farmernadrág volt és mindketten utcai papucsot viseltünk) Mire én -Ha kaptunk volna egy vouchert amiben tájékoztatnak, biztos hozunk. Közöltem a pincérrel, hogy holnap is így tudok megjelenni mert ez a nyári viseletem, majd rákérdeztem, hogy akkor nem kapok majd vacsorát, mire ő annyit mondott, hogy nem ő hozza a szabályokat, de természetesen vacsorázhatunk. Ezzel a nem túl jó szájízzel ültünk asztalhoz, és kezdtük fogyasztani az ízletesnek amúgy sem mondható vacsorát. Közben nézelődtem és észrevettem hogy a vendégek nagyobb része és az utánunk érkezők nagyobb része is papucsot visel, de ők nem kaptak ilyen kellemes fogadtatatást. Gondoltam csak minket ért ez a "megtiszteltetés" és nem hagyott nyugodni. Odamentem a pincérhez és megkérdeztem hogy a többi vendégnek is szólt-e? Erre ő, hogy ez egy 4 csillagos szálloda, és ismételte hogy nem ő hozza a szabályokat. Mondtam neki, hogy a stílus az nem üti meg a két csillagot sem, és hogy megfordultunk már egy pár csillagos szállodában, de nem találkoztunk még ilyen problémával, sehol nem volt gond a megjelenésünkkel. Hozzáteszem az egyik legcsinosabb pár voltunk az étteremben. Nem vagyunk kötözködők sem egy problémás pár, akik azt keresik mibe lehet belekötni, de ez igen kellemetlen volt és szóvá is tettük a recepción. Reggelinél egy pincér hölgy minősíthetetlen módon reagálta le, hogy a feleségem megkérte, hogy legyen kedves és bontsa ki a GM kenyér csomagolását, mert az étteremben található evőeszközök alkalmatlanok erre. Ezt az esetet inkább már nem részletezném.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Hévíz, Nagy Péter - E-commerce manager
2024. július 26. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését és hogy bennünket választottak. Örömmel láttuk, hogy szállodánk békés, mégis központi elhelyezkedése maximális pontszámot kapott Önöktől. Egyben szeretném legmélyebb sajnálatomat kifejezni, hogy személyzetünk nem tudott hasonlóan pozitív eredményt elérni. Ez azért is különösen szomorú, mert munkatársaink kedvessége és vendégszeretete rendre a legmagasabb pontszámokkal van kitüntetve a Szállásvadász vendégei által hagyott értékelésekben. Ezúton is elnézését kérem, ha kollégáink viselkedése bármiben kivetnivalót hagyott maga után. Bejegyzését továbbítottam az éttermi vezetőségnek további intézkedésre. Az öltözködést illetőn minden vendégünknek jelezzük, hogy lehetőleg zárt lábbeliben jöjjenek étkezni - ezt főként az ő- és kollégáink biztonsága érdekében kérjük.
Szeretném még egyszer megköszönni, hogy leírta tapasztalatait, mivel vendégeink visszajelzései mentén tudunk a leghatékonyabban fejlődni, hogy mindig jobb szolgáltatást nyújthassunk. Egyben reménykedünk benne, hogy ha valamikor a jövőben bizalmat szavaznak nekünk, javíthatunk majd a most kapott értékelésünkön, és egy 100%-ban tökéletes vakációval tudjuk Önöket kiszolgálni. A viszontlátásban bízva üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
"Névnapi wellness-pihenés Hévizen, kedvenc kisvárosunkban. "

2024. július 24. szerda
3.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Tetszett:az elhelyezkedés, a parkolás, a recepció, a liftek, a szoba, az étterem, a wellness. A gyógycentrum folyósója EGYSZERŰEN PAZAR!!! a FAMUNKA CSODÁLATOS!!! Amiken nem ártana javítani:a felszolgálók empátiája, vendégcentrikussága, a folyósók illata, a WC víztakarékossága és ami nagyon fontos - az étlap négycsillagosra emelése!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Hévíz, Nagy Péter - E-commerce manager
2024. július 26. péntek
Kedves József! Köszönjük értétkelését, és hogy szállodánk mellett döntöttek. Örömmel olvastuk, hogy szobáink kényelme, recepciós kollégáink, valamint wellness részlegünk külön is kellemessé tudták tenni pihenésüket. Egyben köszönöm javító szándékú észrevételeit, melyeket továbbítottunk az értintett részlegek felé. Bízunk benne, hogy ha legközelebb is vendégeink között üdvözölhetjük majd Önöket, a hibátlan értékelésre is méltók leszünk. Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
"Hétvége Hévízen"
2024. július 23. kedd
3.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A kaja minőségével kevésbé voltunk megelégedve.A Sárvári Ensanában szuper volt a kaja és a pincérek is nagyon udvariasak voltak.A minőség és a színvonal sokat romlott az előzőekhez képest. A pincéreken látszik hogy kényszetből vannak ezen a helyen.Nekem pedig Hévíz a kedvenc városom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Hévíz, Nagy Péter - E-commerce manager
2024. július 26. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését, és hogy ezen szállodánkba is ellátogattak. Sajnálom, hogy ételkínálatunkkal nem voltak maradéktalanul megelégedve; ezen a téren mindenképp igyekszünk még tovább fejlődni, mert kiemelt célunk, hogy gyógy- és wellness-szállodánkban vendégeink egészéges, ízletes, minőségi és változatos ételeket fogyaszthassanak. Bízunk benne, hogy következő látogatásukkor már meg fogunk tudni felelni az elvárásoknak. Szívélyes üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
"Remek nyaralás az Ensana Thermál Hotelben"

2024. július 20. szombat
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Csodás környezetben helyezkedik el a szálloda. A gyógyászati szolgáltatások, a változatos programok színvonalasak, a wellness kitűnő, akár ki se kell lépni a szálláshelyről, de ott a Tófürdő, a hangulatos, pezsgő belváros, a gyönyörű park, virágok, ami szintén kihagyhatatlan látnivaló. A személyzet rendkívül kedves, készséges. Jeleztük, hogy szétesett a zuhanyrózsa, szinte azonnal kicserélték. Köszönjük munkájukat! Egyszóval, egész biztosan visszatérünk.
"Lazulás pár napra"

2024. május 24. péntek
4.8
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba rendezett tiszta .A velneszrészleg kitünő.Minden medence üzemelt .Kétszeri étkezés volt.Bőséges választékkal.Egyedül a wifi nekem nagyon nemakart működni valamint a szobába a tv adó választék nagyon gyenge.Este esős időbe nem igazán szerettem volna csak híreket nézni.De összeségébe ajánlanitudom a szállót.Máskor is visszatérünk ide.
"Remek"

2024. április 29. hétfő
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szauna részleg is kiváló, csak kár, hogy fürdőruhás.
"Csodás hétköznapok az Ensana hotelban Hévízen."

2024. április 12. péntek
4.3
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett Hévíz ,Ensana Szálloda csodás volt minden .Hévíz tiszta virágokkal teli ami a csodák csodája.A pincesor is kiváló kirándulóhely .Tulajdonosok barátságosak,kedvesek.
"Imádom Hévizet"

2024. április 02. kedd
4.9
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon készséges,barátságos volt. Az ételek fantasztikus finomak voltak.Kulon elismerésem a konyhai személyzetnek,akik kiszolgálták a hotel vendégeit .....szerintem lehettunk tobb százan is..........A hotel elhelyezkedése is nagyon jó, nincs messze a kozponttól,jókat lehet a kornyéken sétálni.KOSZONET MINDENÉRT.
"kellemes 4 éjszakás kaland"
2024. március 19. kedd
4.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
kellemes csendes környezetben, közel mindenhez, pihenésre kimondottan alkalmas felnőttbarát, hetente több este élőzene, jó konyhát vezetnek, a termálvíz nagyon "finom", jó a wellness rész csendes, nagyon jó
"Ensana Thermal Hévíz"

2024. március 13. szerda
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Negatívum: - a szoba fűtése nem szabályozható, eltérő igények szerint - az étkezés választéka ( vacsora ) gyenge Pozitív: a felújítás nagyon jól sikerült. Rendkívül ízléses, jó minőség mindenhol.
"pihentető kikapcsolódás"

2024. március 04. hétfő
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon Jól éreztük magunkat, kellemes volt a szálloda, mindenkinek csak ajánlani tudom aki pihenésre vágyik.
"Élmény volt "

2024. február 15. csütörtök
4.7
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Zuhanyozós fürdőszoba a korunk miatt kényelmesebb lett volna. A wellness részlegen megoldottuk a zuhanyozást, amit nagyon igényesnek találtunk. Nagyon sajnáljuk, hogy TB. támogatással nem lehet igénybe venni kezeléseket,így számunkra elérhetetlen. Minden nagyon jó volt, köszönjük.
"Jó hogy ide jöttünk."

2024. február 15. csütörtök
5
Idősebb pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon szép tiszta szálloda. A recepción nagyon gyorsan megtörtént a bejelentkezés. A velnes részleg és a medencék, főleg a kinti élmény medence kiváló volt. Az étkezés minden szempontból kifogástalan. Szuper szálloda.
"Ensana Thermal Hévíz"
2024. január 30. kedd
4.1
Baráti társaságok
Superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
parkolási díj 2400 Ft,/ nap, a legtöbb szállodában nem kérnek parkolási díjat , ( nem őrzött parkoló) a szobában a szőnyegre ráférne a tisztítás vagy csere, a vacsora választéka, elkészítésének módja és tálalására nagyobb gondot kellene fordítani , jók a zenés estek, ágy kényelmes, tisztaság rendben, wellness és gyógyvizes részleg nagyon jó, nagy a választék a kezelési lehetőségekből,
"Ensana Thermal Hévíz"
2024. január 04. csütörtök
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Romlott a szállóvendégek színvonala. Régen magasabb színvonalon működött a szálloda. Most a bevétel az elsődleges szerintem.
"Katasztrófa!"

2023. november 01. szerda
2.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Katasztrófa! Nemcsak a 20, de a 10 évvel ezelőtti színvonalhoz képest is drasztikus minőségi visszaesés! A wellness részleg egész területén hiányzik a tusfürdő, a gőz büdös, a szaunák takarítása rendkívül hiányos. A kinti szauna lelakott, emberi használatra alkalmatlan. Minibár nem létezik, a takarítók munka közben hangosan káromkodnak. Minden reggeli étel maximum langyos: tojásrántott, virsli, sültkolbász, tej a kávéhoz nem létezi. Ez egész egy ** színvonal!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Hévíz, Nagy Péter - E-commerce manager
2023. november 03. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését. Először is, szeretném legmélyebb sajnálatomat kifejezni, hogy elvárásainak nem tudtunk megfelelni. Wellness részlegünkben folyamatosan végzünk takarítást a nap különböző szakaszaiban; jelenleg öltözőinket és mellékhelyiségeinket óránként fertőtlenítjük, medenceterünkben pedig minden nap 1 órás nagytakarítási szünetet tartunk. Kültéri szaunánkban rendszeresen tartunk szaunaszeánszokat, így biztosíthatom, hogy mindent megteszünk a működési előírások maximális betartásáért.
Levele után személyesen ellenőriztem a zuhanyzóinknál kitett szappanok és tusfürdők állapotát; a mozaikcsempés zuhanyzónk kivételével mindnél van kiépített tároló, és mind fel volt töltve. Amennyiben ezek bármelyike kifogyott, kollégáink kérésre azonnal intézkednek az újratöltésről. Gőzfürdőnk működésével kapcsolatosan nem észleltünk problémát, sem az Ön ittléte előtt, sem azóta. Ennek ellenére bejegyzését továbbítottam az illetékes kollégáknak, hogy kiemelten figyeljék a szolgáltatást működését. Ahogy fentebb is említettem, az ilyen helyzetekben örömmel segítünk vendégeinknek, hogy a lehető leggyorsabban orvosoljunk bármilyen felmerülő esetet. Minibárunk 2020 óta on-demand feltöltéssel működik, vagyis a recepció felé jelezve kérésre szobaasszonyaink feltöltik a hűtőt a kívánt italokkal és ételekkel. Erről érkezéskor, valamint a szobai foldereken is tájékoztatjuk vendégeinket.
Őszinte elnézését kérem, ha takarítószemélyzetünk magatartása bármilyen téren kívánnivalót hagyott maga után; bejegyzését a housekeeping manager részére külön is továbbítottam, további intézkedésre. Továbbá, köszönöm, hogy jelezte felénk reggelikínálatunkkal kapcsolatos tapasztalatait, melyet eljuttattam az éttermi vezetésnek, hogy a jövőben még alaposabban figyeljenek az ételek megfelelő hőfokon tartására. Kávéautomatáinkban beépített funkcióként is kérhető forró, habos, tej a megfelelő gomb megnyomásával, emellett a gépek melletti tárolókban, valamint a müzlis pulton is van kitéve hideg- és meleg tej, valamint laktózmentes, és növényi eredetű tejet is biztosítunk vendégeink részére. Ezek utántöltése folyamatosan történik. Itt is szeretném megjegyezni, hogy pincérkollégáink, valamint teremfőnökeink azonnal intézkednek bármilyen kérés esetén.
Sajnáljuk, hogy a fenti problémák helyszínen történő orvoslására nem adatott lehetőségünk, de bízunk benne, hogy ha a jövőben még kitüntetnek bennünket látogatásukkal, javíthatunk majd a most kapott értékelésünkön. Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
"Ensana Thermal Hévíz"

2023. október 30. hétfő
2.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nem magyar honfitársaink fogadására készülnek! Vacsora nem finom. Minden íztelen vagy édes!! Vagy félig főtt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Hévíz, Nagy Péter - E-commerce manager
2023. november 03. péntek
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését. Örömmel láttuk, hogy személyzetünk maximális pontszámot kapott Öntől. Egyben szeretném kifejezni sajnálatomat, hogy más téren nem tudtunk megfelelni az elvárásoknak - különösen ételkínálatunk terén. Félpanziós vacsorakínálatunkban azért dolgozunk, hogy vendégeinket ízletes, változatos, minőségi és egészséges ételekkel tudjuk kiszolgálni. Sajnálom, hogy ezzel most nem sikerült célt érnünk. Egyben szeretném megnyugtatni, hogy vendégeinket származási országuktól függetlenül, ugyanazzal a profizmussal és vendégszeretettel várjuk szállodánkban. Bízom benne, hogy ha a jövőben valamikor ismét bizalmat szavaznak szállodánknak, javíthatunk majd a most kapott pontszámainkon. A reménybeli viszontlátásig üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
"Ensana Thermal Hévíz"

2023. szeptember 23. szombat
4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A wellnes részleg kiváló A reggeli nagyon egysiku minden reggel ugyan az volt a választék a szobák nagyszerüek
"Kellemes ,pihentető kikapcsolódás az Ensana Thermal Hévíz hotelben"

2023. augusztus 27. vasárnap
4.9
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt csak a vacsorával nem voltam megelégedett.
"Szuper Születésnap az Ensana Thermal Hotelben!"

2023. augusztus 27. vasárnap
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Születésnapomon érkeztünk, mivel ez volt a férjem ajándéka. A szállodában kellemes, kedves meglepetés várt. Jégbehűtött pezsgő, poharak az asztalon plusz egy táblácska "Boldog Születésnapot!" felirattal. Nagyon köszönöm a szálloda dolgozóinak! üdv. Hanna
"3 forró nap"

2023. augusztus 26. szombat
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Negyedszer voltunk itt. Ezúttal a 2. emeleten laktunk. Mintha egy kicsit "lelakott" lenne az előzőekhez képest. (WC deszka billeg, törött, a szobaszéf egy hatalmas batár, nem működik a földön a sarokban...) Talán a légkondi miatt, de a szobába belépve kissé áporodott lábszag van. Egyébként makulátlan tiszta minden. Most a kajáktól sem voltunk annyira elragadtatva. A Wellness, a tisztaság és személyzet azonban kiváló!
"Szuper nyaralás július elején az Ensana Thermal Hévíz Hotelben"

2023. július 07. péntek
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Egyéni kívánságunkat is teljesítette a szálloda: parkettás szobát kaptunk a férjem allergiája miatt. Maximális figyelem, kedves személyzet. Kiváló a reggeli capuccino, persze a többi étel-ital is. Egy dolgot hiányoltunk: éppen felújították a kinti termál medencét, így abban nem lehetett "sziesztázni".
"többet nem megyek"

2023. június 23. péntek
2
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem volt parkoló, csak az épület megetti gazdasági szektorban. Odaszerveztek egy állatorvosi kongresszust , nem tüntették fel a honlapon, eszem ágában sem mentem volna oda, a melegmedencénél lévő wc hagyott kivetnivalót maga után. A pincér még le sem ültünk , már a sarkunkban állt milyen italt rendeljünk. rosszul van berendezve a svédasztalos kinálati boxok.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Hévíz, Nagy Péter - E-commerce manager
2023. június 26. hétfő
Kedves László Attila! Köszönjük értékelését, és hogy szállodánkat választották. Sajnálattal olvastuk, hogy nem tudtunk megfelelni az elvárásoknak. Szállodánk mélyudvara rendezvények alkalmával valóban vendégeink rendelkezésére van bocsájtva, pontosan azért, hogy a megnövekedett autószám mellett is helyet tudjunk Önöknek biztosítani szállodánk területén. Elnézését kérem, ha éttermi kiszolgálásunk nem volt megfelelő; ez különösen azért is szomorú, mert pincér kollégáink előzékenységét és profizmusát gyakran méltatják az online értékelő felületeken. Köszönöm, hogy megosztotta velünk észrevételeit, melyek alapján a jövőben tovább fejlődhetünk, hogy még magasabb szinten szolgálhassuk ki vendégeinket. Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager, Ensana Thermal Hévíz
"Szuper relax"

2023. június 09. péntek
5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden jo volt. Egy dolog viszont nem higy a szobákba erkelyen dohányoznak ami zavaró a nem dohanyzók számára. Vélemenyem szerint jobban kène nyomstékositani felhivni s figyelmez hogy TILoS a dohányzás. Magasabb bírsàggal súlytani a dohányzókat akik a nem kijelolt helyen dohßnyoznak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Ensana Thermal Hévíz, Nagy Péter - E-commerce manager
2023. június 26. hétfő
Kedves Gyöngyi! Köszönjük szépen ötpontos értékelését, és hogy szállodánkat választották. Örömmel láttuk, hogy pihenésük összességében kellemesen telt. Külön köszönöm, hogy felhívta figyelmünket a dohányzási tilalommal kapcsolatos tapasztalataira; gyógy- és wellness-szállodaként ezt ugyanis rendkívül komolyan vesszük. A szobákban elhelyezett füstérzékelők elég érzékenyek ahhoz, hogy a beszűrődő füstre is jelezzenek, ezen felül pedig személyzetünk bármikor vendégeink rendelkezésére áll, hogy a tiltás megszegőivel szemben intézkedjenek, így bátran fordulhatnak hozzájuk. Bízunk benne, hogy ezt leszámítva jól érezték magukat, és a jövőben is kitüntetnek majd bennünket látogatásukkal. A viszontlátásig üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager, Ensana Thermal Hévíz
"4 éjszaka egy nagy, de tökéletesen működő szállodában"

2023. június 06. kedd
4.3
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
nem kaptunk meg minden infót beléptetéskor.Kevés a napozni vágyók területe a szobákhoz viszonyítva( sok az árnyékos terület) A gyógyvizes rész tökéletes a 2 hőmérsékletű medencében,úszómedence is tökéletes,a reggeli és a vacsora is számunkra megfelelő volt,és a személyzet is értette a dolgát-köszönet nekik.
"Maximális relax!"
2023. május 25. csütörtök
5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Ár és minőség teljes összhangban volt! Csak ajánlani tudom!
"Ensana Thermal Hévíz"

2023. május 14. vasárnap
4.8
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
wellnes részleg wifi hiány
"Ensana Thermál Hévíz - újra itt a helyünk!"

2023. április 04. kedd
4.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Annyira elnyerte a tetszésem,hogy -bàr Hévízen több hotelben voltam az utóbbi 6 évben- most egyedül ide vágyakozok vissza. Sérült volt a térdem,àm a víz jelentős javulàst hozott. Ezért különösen hàlás vagyok.
"Remek hely"

2023. március 30. csütörtök
5
Egyéni utazó
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nem tudnék negatívumot mondani, kedves személyzet, tiszta szobák, kényelmes ágyak, kiváló reggeli-vacsora. A sütemények felségesek, nagyon kellemes hőmérsékletű gyógyvíz. A szálloda gyönyörű!!
"Kellemes pihenés"
2023. március 19. vasárnap
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon udvarias, segítőkész személyzet. Finom ételek és szép tiszta szálloda. Merem ajánlani bárkinek. A WiFi nekem sajnos nem működött.
"Ensana Thermal Hévíz"

2023. február 27. hétfő
4.5
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Masodszor pihentunk itt, nem kizart, hogy meg visszaterunk. Elso alkalommal valasztekosabb volt az etel. A szoba kifogastalanul tiszta es illatos volt, a szemelyzet nagyon kedves. Jol ereztuk magunkat.
"Szuper hetet töltöttünk a hévízi Ensana hotelben."

2023. február 20. hétfő
5
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó, hogy van fedett úszómedence, a kinti élmény is szuper, a gyógymedencék is jók a kétféle hőfokkal. Szerettük a vízi tornát és a szaunát is.
"Remek szilveszter volt "

2023. január 04. szerda
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A kényelem minden egy helyen a zene viszont sajnos tul retro volt
"Ensana Thermal Hévíz"
2023. január 03. kedd
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ágymatrac nem túl jó, nagyon magasan van, puha..
"Gyógyító hétvége finom ételekkel"

2022. december 19. hétfő
4.3
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
3 éve jártunk itt először, és azóta vágytunk vissza. A víz gyógyhatása vitathatatlan, ehhez szerettünk volna még finom ételeket, hangulatos pihenést. Nagyjából ezt meg is kaptuk. A kicsit szocreál belső nekünk nagyon bejön, ez pluszpontot ért. A wellness rész, a medencékkel tetszett, a mérete elegendő, a vízhőfokok jó elosztásban vannak kitalálva. A reggeli és a vacsora választéka remek, többnyire az ízek is jók voltak. Viszont volt pár negatív élményünk is: a wellness részben az ember időnként megszomjazik, de ahhoz, hogy inni kapjunk, fel kellett menni a fszt-i presszóba, ahol becslésünk szerint kb 15 fok volt, ez a vizes fürdőruhában nem túl barátságos, a személyzet is fázott szemmel láthatóan. A szobában is nagyon hideg volt. Értjük az energiaárak problémáját, de így a komfortérzet nagyon kicsi, valami középutas megoldás nem lenne rossz.
"Szuper 3 nap Hévízen !"

2022. augusztus 19. péntek
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Egyetlen apró probléma: a férjem szeretett volna igazi kispárnát, az nem volt. Neki megfájdult a nyaka a párnán.
"Igazi kikapcsolódás az Ensana Thermal Hévíz-ben"

2022. július 31. vasárnap
5
Kisgyerekes család
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szállodában mindenki kedves és segítőkész volt. A lányom glutén-, tejallergiájára maximálisan odafigyeltek. Igyekeztek úgy elkészíteni az ételeket, hogy ő is minél többféléből ehessen, körbevitték és megmutatták mikből választhat, de külön is biztosítottak neki pékáru-t, növényi tejet, desszertet. Köszönjük a gondoskodást!
"Kellemes kikapcsolódás az Ensanaban"

2022. július 03. vasárnap
4.4
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Tulajdonképpen elégedettek voltunk mindennel, de néhány észrevételünk azért lenne. Àllatbaràt a szàlloda, de szerintünk úgy, hogy nem kap semmit sem az àllatka pl:(ajándék kakis zacskó, esetleg kis jutomfalat, netán tàlka bekészítés ) aránytalanul dràga. A màsik dolog, hogy érkezéskor szembesültünk hogy a kültéri gyógyvizes medence technikai okok miatt nem üzemelt. Kàrpótlàsként azonban jól esett volna, ha felajánl valamit helyette a szàlloda (sószoba használat)...
"Magasabb igényeknek is megfelelő."

2022. május 17. kedd
4.9
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Remek wellness részleg, ízletes ételválaszték, kulturált személyzet. Kényelmes szoba, kissé süppedős szivacs ágybetét (alvásra megfelelő), szegényes TV műsor választék.
"Húsvéti pihenés"

2022. április 19. kedd
4.4
Idősebb pár
Superior kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Mindennel nagyon meg voltunk elégedve. A hotel elhelyezkedése,Parkolás,szoba tisztasága ,személyzet munkája, A ki és bejelentkezés is gyorsan ment. A teltház ellenére is minden simán működött.
"Klassz 4 nap volt!"

2022. március 18. péntek
4.9
Baráti társaságok
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon szuper volt a szálloda, kiemelném a személyzet kedvességét, segítőkészségét. A szobák tiszták voltak, a kilátás csodás. Az étterem kínálata bőséges, ami elfogyott, azonnal pótolták. Bár elég későn érkeztünk, mégis volt mindenből a vacsoránál. Kellemes volt a wellness részleg is, jó nagy a szauna. A szálloda környékén jót lehet sétálni, a recepción ajánlottak túrázási lehetőségeket is a környéken. Hangulatos volt a bárban az élőzene. Mindenképp ajánlom a hotelt.
"Ensana Thermal Hévíz"

2022. március 07. hétfő
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Pihenni mentünk , köszönjük
"Nagyon jól éreztünk magunkat, vissza megyünk."

2022. február 20. vasárnap
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Fogadás: nagyon jó, késszségesek , emeleti szobaaszony nagyon segitő készek/főrdőkőpeny csere, tőrőlkőző csere,/ étterem minden igényt kielégit, nagyon finómak az étkek. velneszrészleg kulturált tiszta. 5 éjszaka után csak jót tudók mondani.
"Szép hétvége Hévízen"
2022. január 31. hétfő
4.6
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt.
"Jól éreztük magunkat!"
2022. január 05. szerda
4.5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nem tetszett, hogy a külföldi vendégek kiemelt megkülönböztetésben részesültek. Milyen dolog, hogy egy büfévacsora során foglalt asztalok vannak.
"Kellemes karácsony Hévízen."

2021. december 27. hétfő
4.9
Fiatal pár
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szobák kényelmesek voltak, a személyzet udvarias és segítőkész. A programok az előzetes tájékoztatás szerint zajlottak. Az étkezések során a választék változatos és ízletes volt. A fürdőrész is kellemes volt.
"1 éjszakás kikapcsolódás az Ensana Thermal Hévíz Hotelben"
2021. november 22. hétfő
5
Idősebb pár
Standard kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Udvarias személyzet, a szálloda elhelyezkedése, tisztasága, a finom ételek, a wellness részleg szolgáltatásai remek kikapcsolódást nyújtottak, visszatérünk ide.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Ensana Thermal Hévíz szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Ensana Thermal Hévíz korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard kétágyas szoba és Superior kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk az Ensana Thermal Hévíz szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a nagygyerekes családok, az egyéni utazók és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.