Amadeus Szálloda, Budapest - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4 / 5
41
vélemény
4.40
Személyzet
4.20
Tisztaság
4.00
Ár / érték arány
4.10
Kényelem
(szoba)
3.50
Szolgáltatások
3.43
Étkezés
4.00
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Amadeus Szálloda, Budapest >>

Amadeus Szálloda, Budapest - Vélemények, értékelések
  
"Amadeus Szálloda"
2023. február 05. vasárnap
2.3
Fiatal pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Munka végett választottuk ezt a szállást, mivel közel volt a másnapi programhoz. Lokációja egész jó volt, mivel a közelben volt a munkához, de maga a szállás egyáltalán nem olyan, mint amilyen a képeken. Cigaretta szag volt a folyóson, eléggé idejét múlt bútorok voltak, meleg víz helyett csak langyos volt, illetve a fűtés is csak egy kis elektromos géppel volt megoldva. Wifi nem működött, de legalább a személyzet segítőkész volt.
"Amadeus Szálloda"

2020. június 17. szerda
4.9
Fiatal pár
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Ár érték arányban verhetetlen volt!!!
"december"

2019. december 31. kedd
3.9
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Kétágyas szobát foglaltam hármunknak,de szerencsére 3 ágyast kaptunk ugyanazért az árért.Személyzet kedves,tisztelettudó.A reggeli mennyisége bőséges,,elhelyezkedés:kicsit messze van a belváros,de hotel mellett a buszmegálló,
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Amadeus Szálloda, Lázok Csilla - értékesítési asszisztens
2020. január 30. csütörtök
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen az értékelését. Örömmel vettük pozitív véleményét. Reméljük, hogy hamarosan újra vendégeink között üdvözölhetjük!

Amadeus Szálloda Budapest kiemelt csomagajánlatai

Az Amadeus Szálloda Budapest ajánlata:
  • önellátással
  • internet elérhetőséggel
Érvényes: 2025.01.01-ig
50 Euró / 2 fő / éjtől ellátás nélkül
BudapestBudapest
Az Amadeus Szálloda Budapest ajánlata:
  • választható ellátással
  • internet elérhetőséggel
Érvényes: 2024.08.15 - 2024.08.20
60 Euró / 2 fő / éjtől ellátás nélkül
BudapestBudapest
Az Amadeus Szálloda Budapest ajánlata:
  • választható ellátással
  • internet elérhetőséggel
Érvényes: 2024.12.23 - 2024.12.27
60 Euró / 2 fő / éjtől ellátás nélkül
"Többé kevésbe Ok..:)"
9028 Győr 2018. június 27. szerda
3.5
Idősebb pár
1 éjszakát töltött itt
Kicsit zajos helyen lévő...kívülről kicsit lelakottnak tűnő ...de a szobák kitűnőek...tágas és tiszta ... a reggeli is rendben volt...
"remek húsvéti ünnepek az Amadeusban"
Cenkovce, Szlovákia 2016. március 29. kedd
4.3
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Kicsit tartottam tőle de meglepett milyen kedves volt a személyzet . Nagyon jól éreztük magunkat erről a hotelrol nem tudok negatívumot írni köszönettel fekete
"Kellemes hétvége a Hotel Amadeusban !"
Nyíregyháza 2016. március 21. hétfő
4.1
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Minden olyan helyhez közel van , ahova szerettünk volna eljutni ezalatt a kis ido alatt ( IKEA , Hungexpo , Àrkád - és sétálva sincsenek messze a hoteltől ). Kényelmes szoba , tisztaság , finom tiszta illat fogadott érkezésünkkor :) A recepciós fiatalember nagyon jópofa , szimpatikus volt ! A svédasztalos reggeli tokeletes volt . Bátran ajánlom mindenkinek , akár egy éjszakára is ! Köszönjük szépen a lehetőséget :)
"Nyugodt pihenés a Hotel Amadeusban"
2015. szeptember 14. hétfő
4.3
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Kedves, segítőkész személyzet. Finom ételek. Hamarosan visszatérünk!
"Budapesti születésnapi találka"

Kaba, Magyarország 2015. március 12. csütörtök
5
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Összességében en nagyon jol ereztem magam. A recepcion a srác kedves segítőkész mosolygós. A szoba tiszta volt rendezett, valójában ki volt takaritva nem csak látszatra. A reggeli bőséges választékban szép étkezoben. Egyedül a parkolás a pincében ami nehezkesebb mert nagyon szűk a lejárat. Legközelebb is ide fogok jönni.
"Amadeus Szálloda"

2014. augusztus 24. vasárnap
3.9
Fiatal pár
3 éjszakát töltött itt
A szemelyzet kedves,a szoba eleg jo,eleg zajos a kornyek,kielegito.
"remek pihenés a Hotel Amadeusba"
Gyula, Magyarország 2010. szeptember 30. csütörtök
4.6
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
az ágy, az ágynemű nem volt kényelmes
"Korrekt árértékarányú szálloda"
Székesfehérvár, Magyarország 2010. május 28. péntek
3.4
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+söröző, reggeli,
Amivel elégedetlen voltam:
-zajos a szoba, persze erről nem a szálloda tehet,
"Pihenés a Hungexpo alatt az Amadeusban"
9800 Vasvár, Magyarország 2010. március 11. csütörtök
3.3
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+az ár-érték aránnyall
Amivel elégedetlen voltam:
-kicsi kinnti parkolórész
Szombathely, Magyarország 2010. március 06. szombat
4.6
Kisgyerekes család
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+jó választás volt!
2010. január 26. kedd
3.7
Idősebb pár
3 éjszakát töltött itt
hangszigetelt ablakok elkellnének
"Szilveszter este a Hotel Amadeusban"
Debrecen, Magyarország 2010. január 05. kedd
2.7
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Reggeli
Amivel elégedetlen voltam:
-Nagyon büdös cigiszag volt a szobában, nem volt erkély, illetve a berendezési tárgyak nem egy három csillagos hotel létét tükrözték, eleinte nem volt meleg víz!!!
"Egy év végi éjaszka a pesti Amadeusban."

Jablonov Nad Turňou, Szlovákia 2010. január 04. hétfő
3.7
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-Az utcára nyílott az ablak így egy kicsit zajos volt a szoba / új nyílászáró talán segítene rajta, jobban elszigetelné az utca zaját/
"Jól éreztük magunkat"
Nyíregyháza 2009. október 03. szombat
3.6
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+reggeli
Amivel elégedetlen voltam:
-mélygarázs
"átlagos szllás"
7627 Pécs, Magyarország 2009. augusztus 22. szombat
2.6
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
A büféreggeli 1/2 8-kor még nem volt kikészítve, személyzet a láthatáron sem volt. A reggeli nyár közepén nem tartalmazott sem zöldségfélét /paprika, paradicsom, stb/, sem gyümölcsöt.
"Nagyon jó 3 nap a Hotel Amadeusban!"
Győr, Magyar 2009. július 29. szerda
5
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A pincérek kiszolgálása kíváló volt az ételek választékával együtt. A szoba kiváló volt gyerekek részére is.
Amivel elégedetlen voltam:
-Nos, hát ilyen nincs, illetve 1 esetleg: a mélygarázs.
Miskolc, Magyarország 2009. július 18. szombat
3
Egyéni utazó
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Az árral
Amivel elégedetlen voltam:
-hogy a szoba dohányzó volt
"Egy kellemes éjszaka az otthonos Amadeusban!"
Szeged, Magyar 2006. augusztus 30. szerda
4.7
Fiatal pár
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A szállodával összességében nagyon elégedett voltam. Külön nagyon tetszett, hogy a szobát 11 órakor lehetett elhagyni, és amikor mi voltunk nagyon kellemes zene szólt a reggelinél. Nagyon jól esett az üdvözlő levél és a csokoládé. Maga a szálloda nagyon szép és otthonos.
Amivel elégedetlen voltam:
-A TV csatorna kínálattal.
"Első hétvége Budapesten."
Budapest, Pest, Magyar 2006. május 22. hétfő
3.4
Egyéni utazó
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+A személyzet segíőkészségével.
Amivel elégedetlen voltam:
-Fürdőszoba állapota.
.............., Szlovákia 2006. április 03. hétfő
3.5
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+a kituno infrastrukturával, a város illetve a BNV egyszeru és gyors megkozelíthetoségével, valamint a személyzet segítokészségével.
Debrecen, Hajdú-Bihar, Magyarország 2006. február 13. hétfő
3
1 éjszakát töltött itt
Amivel elégedetlen voltam:
-utcazaj zavaró, mélygarázs szűk

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az Amadeus Szálloda szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az Amadeus Szálloda korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk az Amadeus Szálloda szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.