A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hunguest Hotel Béke, Hajdúszoboszló >>
2025. augusztus 25. hétfő
2025. augusztus 25. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és örömmel olvastuk, hogy összességében jól érezte magát nálunk!
Külön köszönjük az őszinte észrevételét a mosdókagylóval kapcsolatban – a visszajelzést továbbítjuk az illetékes kollégáknak. Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy szállodánkban elérhető mosodai szolgáltatás is, illetve a szobákban szárító állvány is rendelkezésre áll, ami segíthet a fürdőruhák szárításában.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önt!
2025. augusztus 25. hétfő
Köszönjük, hogy nálunk szállt meg, és örülünk, hogy összességében elégedett volt a tartózkodásával.
Sajnáljuk, hogy az ételek nem feleltek meg az elvárásainak. A visszajelzését természetesen továbbítjuk a konyhán dolgozó kollégáink felé. Fontos számunkra vendégeink véleménye, még akkor is, ha az kritikus – ezek segítenek abban, hogy folyamatosan fejlődjünk.
Az elmúlt időszakban ételeink gyakran kaptak dicséretet, de minden véleményt komolyan veszünk.
Reméljük, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk, és pozitívabb gasztronómiai élményben lesz része.
Hunguest Hotel Béke Hajdúszoboszló kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- félpanzióval
- wellness részleg használattal
kiváló félpanzióval

2025. augusztus 24. vasárnap
2025. augusztus 25. hétfő
Köszönjük, hogy nálunk töltötték pihenésüket, és megtiszteltek bennünket értékelésükkel! Örömmel halljuk, hogy az ellátás felülmúlta várakozásaikat.
Reméljük, hogy legközelebb is vendégül láthatjuk Önöket Hajdúszoboszlón!
2025. augusztus 18. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta velünk élményeit, és örömmel halljuk, hogy összességében minden szuper volt az egy hét alatt Hajdúszoboszlón. A recepción tapasztalt kommunikációval kapcsolatos visszajelzését is köszönjük, ezt komolyan vesszük, és megosztjuk a kollégákkal, hogy tovább fejlődjünk ezen a területen.
Bízunk benne, hogy a jövőben is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket, és még kellemesebb élményt tudunk nyújtani!
2025. augusztus 08. péntek
2025. augusztus 08. péntek
Nagyon köszönjük, hogy megosztották velünk pozitív tapasztalataikat! Örömmel halljuk, hogy elégedettek voltak az ellátással és az elhelyezéssel, valamint külön öröm számunkra, hogy a város hangulata is elnyerte a tetszésüket.
Nagy szeretettel várjuk vissza Önöket legközelebb is – bízunk benne, hogy ismét kellemes élményekkel gazdagodnak majd nálunk!
2025. augusztus 07. csütörtök
2025. augusztus 08. péntek
2025. augusztus 07. csütörtök
2025. augusztus 07. csütörtök
Ugyanakkor sajnálattal halljuk a lift meghibásodásával kapcsolatos kellemetlenséget.
Köszönjük a kedves szavakat és jókívánságokat – reméljük, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket!
2025. augusztus 07. csütörtök
2025. augusztus 07. csütörtök
2025. augusztus 02. szombat
2025. augusztus 04. hétfő
2025. augusztus 01. péntek
2025. augusztus 04. hétfő
Nagyon szépen köszönjük a kedves szavakat és a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy elégedett volt a tisztasággal és a kedves személyzetünkkel.
Az étterem zsúfoltságát illetően teljesen megértjük észrevételét. A teltházas időszakokban valóban előfordulhat, hogy az étterem kissé zsúfoltabb. Igyekszünk ezt úgy kezelni, hogy vacsoránál turnusokra osztjuk a vendégeket, hogy kényelmesebb és nyugodtabb étkezési élményt tudjunk biztosítani mindenkinek.
Reméljük, hamarosan ismét vendégül láthatjuk Önöket!
2025. augusztus 01. péntek
2025. augusztus 04. hétfő
Szívből köszönjük megható és részletes visszajelzésüket! Nagyon örülünk, hogy ilyen kellemes nyári kikapcsolódásban volt részük nálunk, és külön megtiszteltetés számunkra, hogy pozitív élményekkel távoztak – főleg úgy, hogy volt már összehasonlítási alapjuk Hajdúszoboszlón.
Örömmel olvastuk, hogy az ételeink ízvilága elnyerte tetszésüket, kellemes perceket töltöttek a wellness részlegünkben, és személyzetünk hozzáállása is hozzájárult az élményükhöz. A Munkácsy kiállítás dicsérete pedig szívünknek különösen kedves – büszkék vagyunk rá, hogy ilyen értékes kiegészítője lehet a pihenésnek.
Nagyon szépen köszönjük jókívánságaikat, és bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket – szeretettel várjuk vissza!
2025. július 30. szerda
2025. július 31. csütörtök
Köszönjük szépen a kiváló értéklését! Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban.
Észrevételét továbbítjuk az illetékes kollégák részére.
Szeretettel visszavárjuk máskor is!
2025. július 30. szerda
Köszönjük szépen a kiváló értékelést és az ajánlást is, mely nagy segítség további munkánkhoz!
Örülünk, hogy kiemelten elégedett volt a hangulatos zenés estével, mellyel minden hétvégén próbálunk kedveskedni a vendégeinknek. Szeretettel visszavárjuk szállodánkba!
2025. július 28. hétfő
2025. július 30. szerda
2025. július 27. vasárnap
2025. július 30. szerda
2025. július 24. csütörtök
2025. július 25. péntek
Köszönjük visszajelzését, nagyon örülünk, hogy ilyen pozitív tapasztalatai voltak, kollégáinkkal sokat fáradozunk azon, hogy vendégeink maximálisan elégedetten távozzanak és visszatérjenek hozzánk. Bízunk benne, hogy Önök is lesznek még vendégeink.
2025. július 23. szerda
2025. július 25. péntek
2025. július 25. péntek
2025. július 21. hétfő
2025. július 25. péntek
2025. július 19. szombat
2025. július 25. péntek
2025. július 19. szombat
2025. július 25. péntek
2025. július 15. kedd
2025. július 25. péntek
2025. július 14. hétfő
2025. július 25. péntek
2025. július 11. péntek
2025. július 14. hétfő
Köszönjük szépen a látogatását és az észrevételét, amellyel segíti munkánkat, ugyan is a vendég igényekhez történő igazodás a szálloda egyik legfontosabb célja. Az érintett terület vezetőjének továbbítom a javaslatokat.
2025. július 08. kedd
2025. július 09. szerda
Nagyon szépen köszönjük a "szín-jeles" bizonyítványt és örülünk, hogy kellemes napokat töltöttek a felújított szállodában! Más alkalommal is számítunk érdeklődésére!
2025. július 08. kedd
2025. július 09. szerda
Örülünk, hogy az étkezésekkel maximálisan elégedett volt!
2025. július 07. hétfő
2025. július 09. szerda
2025. július 06. vasárnap
2025. július 09. szerda
A wellness részen a pezsgőfürdő hozzáférésére ezt követően jobban fogunk figyelni, hogy hasonló helyzet ne ismétlődjön meg.
A jövőben is várjuk érdeklődését, visszatérését!
2025. július 05. szombat
2025. július 09. szerda
Még egyszer köszönjük szépen, hogy igénybe vette a felújított szálloda szolgáltatásait és az 1 kivételével maximális pontszámot! Igazán sajnáljuk a kivételes, véletlen eseményt, amire még nem volt korábban példa és észrevétel. Továbbítom az illetékes terület vezetője részére is a bejegyzését amit külön meg fogjuk vizsgálni.
Jó egészséget kívánok és szeretettel vissza várjuk Hajdúszoboszlóra!
2025. július 09. szerda
Más alkalommal is szívesen rendelkezésére állunk!
2025. július 03. csütörtök
2025. július 09. szerda
Köszönjük a részletes véleményét, visszajelzését, a jó és kiváló osztályzatokat!
Örülünk, hogy jól érezte magát és bízunk benne, hogy a jövőben is visszatérnek!
2025. július 02. szerda
2025. július 04. péntek
2025. július 02. szerda
2025. július 04. péntek
A jövőben is számítunk az érdeklődésére!
2025. július 04. péntek
2025. július 02. szerda
2025. július 04. péntek
2025. július 02. szerda
2025. július 04. péntek
Szeretettel visszavárjuk Hajdúszoboszlóra!
2025. július 02. szerda
2025. július 04. péntek
Szeretettel visszavárjuk a jövőben is!
2025. július 01. kedd
2025. július 04. péntek
A jövőben is számítunk az érdeklődésére! Addig is minden jó kívánunk!
2025. június 30. hétfő
2025. július 04. péntek
A jövőben is számítunk az érdeklődésére!
2025. június 30. hétfő
2025. július 04. péntek
2025. június 29. vasárnap
2025. július 04. péntek
2025. június 26. csütörtök
2025. július 04. péntek
A jövőben is számítunk az érdeklődésére!
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hunguest Hotel Béke szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Apartman - zuhanyzóval, Kétágyas szoba - parkra néző oldalon és Kétágyas szoba - pótágyazható - utcai oldal.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az egyéni utazók, a fiatal párok és a kisgyerekes családok érezték magukat a legjobban.





