A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Korona Wellness, Rendezvény & Borhotel Eger, Eger >>
Hotel Korona Wellness, Rendezvény & Borhotel Eger Eger kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- tárlatvezetéssel
- várostérképpel
- játszótér és játékterem használattal
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg használattal
- tárlatvezetéssel
csodás félpanzióval
2022. december 28. szerda
2022. december 12. hétfő
Köszönjük szépen, hogy véleménye megosztásával hozzájárul további sikeres munkánkhoz!
Örömünkre szolgál, hogy kollégáink kedvessége a pihenésük színvonalát emelte.
Szállodánk 3 szintes, így a vendégeink egy része a felső emeleten, tetőtéri szobákban kerül elhelyezésre.
Ezen szobákról fényképek is megtalálhatók, mely alapján ha előre jelzik számunkra, akkor alacsonyabb szinten lévő szobába osztjuk Önöket.
A wellness részlegünkön szolgáltatások széles választéka várja a pihenni vágyókat, természetesen a nagysága csupán viszonyítás kérdése, fényképek erről is mindenhol megtalálhatók.
Őszintén bízunk abban, hogy a negatív tapasztalatok ellenére jól érezték magukat nálunk, és remek élményekkel tértek haza.
Üdvözlettel,
Hotel Korona Recepció
2022. október 17. hétfő
2022. december 12. hétfő
Kérem, engedje meg, hogy pár szóban reagáljunk a szállodánkat ért vádakra.
A recepciós fogadtatásra sajnos nem tudok mit írni, ez egy eléggé szubjektív vélemény, ha megnézi az értékelési lehetőségek között, a személyzet torony magasan az első helyen áll. Óriási hangsúlyt fektetünk arra, hogy a recepción minden információt átadjunk, szívélyesen üdvözöljük az vendégeinket, hiszen az első benyomás az egyik legfontosabb.
A vízre tett megjegyzés, ne haragudjanak, de számomra nonszensz. 4 csillagos szállodaként folyamatosan ellenőrzések alá vagyunk vetve, 30 éve üzemelünk sikeresen, hogyan is működhetnénk, ha csapvizet töltenénk az üvegekbe? Ez minden fajta szabályozásnak teljes mértékben ellent mond.
Hűtőink, raktáraink csordultig vannak a havi szinten frissen rendelt italokkal, közöttük az ásványvizekkel.
A 10 % szervízdíjat a feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák. Ez az információ a szállás visszaigazolásán és az étlapon is olvasható. Pluszban, az Önök tudta nélkül, semmi, soha nem kerül felszámításra.
A reggeli folyamán van lehetőség a svédasztalról ingyenesen is kávét választani, nem kötelező a fizetős opciót mellett dönteni.
A fűtési rendszerünk központi, azonban ha valaki jelzi számunkra hogy fázik, tudunk rajta természetesen állítani, a szállodában állandó 22-23 Celsius fok van.
Az Ön által adott pontszámokon nem teljesen egyértelmű számunkra, hogy mondjuk az elhelyezkedés miért csak 3 pont, amikor gyalogosan 2 percre található a sétálóutca, mégis egy csendes környéken vagyunk.
Összességében sajnáljuk, hogy ennyire negatív véleménnyel távoztak tőlünk, úgy gondolom, hogy ezen sérelmek nagy része könnyen kiküszöbölhető lett volna előre tájékozódás vagy helyszínen való panasz bejelentés esetén.
Utólag sajnos csak minden jót tudunk kívánni Önöknek!
Üdvözlettel,
Hotel Korona Recepció
2019. január 03. csütörtök
2019. március 08. péntek
Nagyon szépen köszönjük értékelését. Visszavárjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Korona Eger
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Korona Wellness, Rendezvény & Borhotel Eger szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Elnöki Lakosztály, VIP Junior Lakosztály és 4* Superior kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a baráti társaságok, az idősebb párok, a fiatal párok és a nagygyerekes családok érezték magukat a legjobban.