A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Napfény, Zalakaros >>
2023. május 04. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését és véleményét hotelünkről, amelyet továbbítunk az illetékes vezetőnek.
Hotel Napfény Zalakaros csomagajánlatai - 7 ajánlat
2023. január 09. hétfő
2023. január 12. csütörtök
Örömmel tölt el bennünket, hogy kellemes volt a pihenésük szállodánkban.
Köszönjük , hogy pozitív élményeiket megosztották velünk is.
2022. november 17. csütörtök
2022. december 19. hétfő
Köszönjük pozitív értékelését és véleményét szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
2022. október 30. vasárnap
2022. november 01. kedd
Köszönjük értékelését és véleményét szállodánkról, ezzel segítve további munkának.
Sajnáljuk csalódottságukat.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2022. október 22. szombat
2022. október 23. vasárnap
Visszajelzését köszönjük, Örülünk, hogy nálunk töltötték szabadidejüket.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. október 20. csütörtök
2023. január 06. péntek
Köszönjük értékelését és véleményét hotelünkről.
2022. október 19. szerda
2022. október 23. vasárnap
Köszönjük visszajelzését. Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat.
A matracok cseréje folyamatosan történik, hogy vendégeink komfortérzetét teljessé tegyük.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. október 14. péntek
2022. október 23. vasárnap
Örülünk, hogy nálunk töltötték házassági évfordulójukat,
Elégedettek voltak szállodánkkal és jól érezték magukat.
Visszavárjuk Önöket sok szeretettel.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. október 13. csütörtök
Köszönjük szépen pozitív értékelését hotelünkről.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
2022. október 08. szombat
2022. október 13. csütörtök
Köszönjük értékelését és véleményét szállodánkról, ezzel segítve további munkánkat.
2022. október 05. szerda
2022. október 06. csütörtök
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését hotelünkről.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják pihenésükhöz.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2022. szeptember 30. péntek
2022. október 06. csütörtök
Köszönjük szépen pozitív értékelését és véleményét szállodánkról.
Bízunk benne, hogy legközelebb is hotelünket választják pihenésükhöz.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2022. augusztus 27. szombat
2022. augusztus 30. kedd
Köszönjük szépen, hogy időt szánt szállodánk értékelésére és tartózkodásával kapcsolatos észrevételei megírására.
Nagyon örülünk, hogy pihenése kellemesen telt, külön köszönjük, hogy kiemelte kollégáink kedvességét, hozzáállását. akik örömmel állnak rendelkezésükre, segítségükre, forduljanak hozzájuk bizalommal.
Bízunk benne, hogy a jövőben ismét szállodánkat választják pihenésük helyszínéül, szeretettel várjuk vissza Önöket.
Üdvözlettel Zalakarosról, a Napfény Hotel csapata
2022. augusztus 22. hétfő
2022. augusztus 23. kedd
Köszönjük értékelését és véleményét szállodánkról.
2022. augusztus 08. hétfő
2022. augusztus 20. szombat
Köszönjük szépen értékelését hotelünkről.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket.
2022. augusztus 07. vasárnap
2022. augusztus 20. szombat
Köszönjük értékelését szállodánkról.
2022. július 29. péntek
2022. augusztus 05. péntek
Bízunk benne, hogy legközelebb is minket választanak pihenésükhöz.
2022. július 25. hétfő
2022. augusztus 30. kedd
Először is köszönjük, hogy minket választott zalakarosi látogatása során. Nagyra értékeljük és köszönjük Önnek a kedves kommentjét a konditeremre, wellness részlegünkre, valamint nagy örömmel tölt el minket, hogy jól érezte magát nálunk, hiszen a vendégeink elégedettsége a legfontosabb számunkra.
Reméljük, mihamarabb újra vendégül láthatjuk Önt!
Üdvözlettel: a Napfény Hotel csapata
2022. július 23. szombat
2022. július 27. szerda
Köszönjük értékelését és véleményét szállodánkról, ezzel hozzásegítve minket a további munkánkat.
2022. július 06. szerda
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról, ezzel hozzásegítve további munkánkat.
2022. július 06. szerda
Köszönjük szépen értékelését hotelünkről, ezzel tovább segítve munkánkat.
2022. június 14. kedd
2022. június 26. vasárnap
Köszönjük szépen pozitív értékelését szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
2022. május 27. péntek
2022. június 10. péntek
Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat, ezzel segítve további munkánkat.
Üdvözlettel: Hotel Napfény Zalakaros
2022. április 19. kedd
2022. április 23. szombat
Köszönjük pozitív visszajelzését .
Örülünk, hogy nálunk jártak és jól érezték magukat.
2022. április 17. vasárnap
2022. április 23. szombat
Sajnáljuk, hogy nem telt kellemesen az itt tartózkodásuk.
A szobák berendezése a honlapon található képekkel megegyezik.
Minden jót kívánunk Önöknek!
2022. április 11. hétfő
2022. április 16. szombat
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket.
2022. március 30. szerda
2022. április 02. szombat
Köszönjük szépen értékelését szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket.
2022. március 25. péntek
2022. március 28. hétfő
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését szállodánkról. Bízunk benne, hogy legközelebb is hotelünket választják majd pihenésükhöz.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2022. március 22. kedd
2022. március 23. szerda
Köszönjük értékelését. Örülünk, hogy nálunk jártak.
Észrevételeit továbbítjuk a részlegvezetők felé.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. március 17. csütörtök
Szeretettel visszavárjuk Önöket
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. március 15. kedd
2022. március 17. csütörtök
Szeretettel visszavárjuk Önöket
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. március 17. csütörtök
Szeretettel visszavárjuk Önöket
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. március 06. vasárnap
2022. március 10. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését hotelünkről.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket.
2022. március 01. kedd
2022. március 02. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésül.
Szeretettel visszavárjuk Önöket
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. február 21. hétfő
2022. február 24. csütörtök
Köszönjük értékelését hotelünkről.
Legközelebb is visszavárjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2022. január 06. csütörtök
2022. január 15. szombat
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.Szeretettel várjuk Önöket máskor is.
2022. január 04. kedd
2022. január 15. szombat
Köszönjük kiváló értékelését.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. december 28. kedd
2022. január 01. szombat
Köszönjük észrevételét és értékelését hotelünkről.
2021. december 16. csütörtök
2021. december 21. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy értékelte hotelünket.
2021. november 01. hétfő
2021. november 03. szerda
2021. október 11. hétfő
2021. október 19. kedd
Várjuk vissza Önöket Sok Szeretettel!
2021. október 06. szerda
Örülünk, hogy nálunk töltötték idejüket, jól érezték maguk.
A kellemetlenségért elnézésüket kérjük, de nem rendszeresen történik, hogy nincs masszőr a házban.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. október 04. hétfő
2021. október 06. szerda
Dicsérő szavait nagyon szépen köszönjük. Örülünk, hogy nálunk jártak és jól érezték magukat.
Szeretettel várjuk Önöket a későbbiekben.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. szeptember 27. hétfő
2021. október 04. hétfő
Köszönjük észrevételét. Jelezni fogom az illetékes vezetőknek.
2021. október 04. hétfő
Köszönjük értékelését. Várjuk Önöket máskor is sok szeretettel!
2021. szeptember 24. péntek
2021. szeptember 26. vasárnap
Köszönjük visszajelzését és észrevételeit!
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
2021. szeptember 11. szombat
2021. szeptember 21. kedd
Nagy örömünkre szolgál, hogy szállodánkat választotték pihenésül, és jól érezték magukat.
A későbbiekben is szeretettel visszavárjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. szeptember 08. szerda
2021. szeptember 21. kedd
Köszönjük visszajelzését, negativ észrevételeit is.
A matracok cseréje folyamatosan történik. Az étterem felé továbbítjuk észrevételét.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Napfény szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior apartman, Superior kétágyas szoba és Standard háromágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, a nagygyerekes családok, az idősebb párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.