A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Napfény, Zalakaros >>
2022. június 14. kedd
2022. június 26. vasárnap
Köszönjük szépen pozitív értékelését szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
Hotel Napfény Zalakaros csomagajánlatai - 7 ajánlat
2022. április 17. vasárnap
2022. április 23. szombat
Sajnáljuk, hogy nem telt kellemesen az itt tartózkodásuk.
A szobák berendezése a honlapon található képekkel megegyezik.
Minden jót kívánunk Önöknek!
2022. április 11. hétfő
2022. április 16. szombat
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket.
2022. március 30. szerda
2022. április 02. szombat
Köszönjük szépen értékelését szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket.
2022. március 25. péntek
2022. március 28. hétfő
Köszönjük szépen pozitív visszajelzését szállodánkról. Bízunk benne, hogy legközelebb is hotelünket választják majd pihenésükhöz.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2022. március 22. kedd
2022. március 23. szerda
Köszönjük értékelését. Örülünk, hogy nálunk jártak.
Észrevételeit továbbítjuk a részlegvezetők felé.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. március 17. csütörtök
Szeretettel visszavárjuk Önöket
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. március 15. kedd
2022. március 17. csütörtök
Szeretettel visszavárjuk Önöket
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. március 17. csütörtök
Szeretettel visszavárjuk Önöket
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. március 06. vasárnap
2022. március 10. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését hotelünkről.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket.
2022. március 01. kedd
2022. március 02. szerda
Köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésül.
Szeretettel visszavárjuk Önöket
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2022. február 21. hétfő
2022. február 24. csütörtök
Köszönjük értékelését hotelünkről.
Legközelebb is visszavárjuk!
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2022. január 06. csütörtök
2022. január 15. szombat
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.Szeretettel várjuk Önöket máskor is.
2022. január 04. kedd
2022. január 15. szombat
Köszönjük kiváló értékelését.
Szeretettel várjuk Önöket máskor is.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. december 28. kedd
2022. január 01. szombat
Köszönjük észrevételét és értékelését hotelünkről.
2021. december 16. csütörtök
2021. december 21. kedd
Nagyon szépen köszönjük, hogy értékelte hotelünket.
2021. november 01. hétfő
2021. november 03. szerda
2021. október 11. hétfő
2021. október 19. kedd
Várjuk vissza Önöket Sok Szeretettel!
2021. október 06. szerda
Örülünk, hogy nálunk töltötték idejüket, jól érezték maguk.
A kellemetlenségért elnézésüket kérjük, de nem rendszeresen történik, hogy nincs masszőr a házban.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. október 04. hétfő
2021. október 06. szerda
Dicsérő szavait nagyon szépen köszönjük. Örülünk, hogy nálunk jártak és jól érezték magukat.
Szeretettel várjuk Önöket a későbbiekben.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. szeptember 27. hétfő
2021. október 04. hétfő
Köszönjük észrevételét. Jelezni fogom az illetékes vezetőknek.
2021. október 04. hétfő
Köszönjük értékelését. Várjuk Önöket máskor is sok szeretettel!
2021. szeptember 24. péntek
2021. szeptember 26. vasárnap
Köszönjük visszajelzését és észrevételeit!
Szeretettel várjuk Önöket vissza!
2021. szeptember 11. szombat
2021. szeptember 21. kedd
Nagy örömünkre szolgál, hogy szállodánkat választotték pihenésül, és jól érezték magukat.
A későbbiekben is szeretettel visszavárjuk Önöket.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. szeptember 08. szerda
2021. szeptember 21. kedd
Köszönjük visszajelzését, negativ észrevételeit is.
A matracok cseréje folyamatosan történik. Az étterem felé továbbítjuk észrevételét.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény***
2021. augusztus 31. kedd
2021. szeptember 01. szerda
Nagyon szépen köszönjük pozitív visszajelzésüket.
Reméljük, hogy legközelebb is szállodánkat választják pihenésükhöz.
Várjuk Önöket szeretettel!
2021. augusztus 31. kedd
Köszönjük szépen észrevételét.Az ágyak minőségi cseréjén folyamatosan dolgozik szállodánk.
Bízunk benne, hogy legközelebb is hotelünket választják pihenésükhöz.
2021. augusztus 27. péntek
2021. augusztus 29. vasárnap
Köszönjük visszajelzését, amin lehet, igyekszünk javítani! Örülünk, hogy jól érezték magukat! Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2021. augusztus 26. csütörtök
2021. augusztus 29. vasárnap
Örülünk, hogy ennek a szép évfordulónak a megünneplésére városunkat és hotelünket választották. Köszönjük szépen az elismerő szavakat!
Az Ön által említett problémát már igyekszünk orvosolni!
Az esetleges kellemetlenségekért ezúton is elnézést kérünk!
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2021. augusztus 26. csütörtök
Köszönjük szépen pozitív jelzésüket, véleményüket szállodánkról.
Reméljük, hogy legközelebb is hotelünket fogják választani pihenésükhöz.
2021. augusztus 12. csütörtök
Köszönjük, hogy nálunk töltötték idejüket, jól érezték magukat és elégedetten távoztak.
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2021. augusztus 03. kedd
2021. augusztus 05. csütörtök
Köszönjük visszajelzését, amin lehetséges, javítunk! :)
Örülünk, hogy minket választottak!
Problémamentes babavárást, jó egészséget kívánunk Önöknek!
Visszavárjuk Önöket sok szeretettel (akkor már talán a wellness részlegünket is ki tudják próbálni).
2021. július 31. szombat
2021. augusztus 05. csütörtök
Örülünk, hogy jól érezték nálunk magukat! Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2021. július 15. csütörtök
2021. július 18. vasárnap
Nagyon örülünk, hogy jól érezték magukat! Köszönjük a kitűnő értékelést!
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2021. július 06. kedd
2021. július 19. hétfő
Köszönjük pozitív visszajelzését.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
2021. július 05. hétfő
2021. július 27. kedd
Nagyon szépen köszönjük Önnek az értékelést.
A pozitívakat és a negatívakat is egyaránt, hiszen a negatív véleményekből tanuljuk a legtöbbet.
Őszintén sajnálom, hogy az ágy kényelmetlenséget okozott, a jövőben igyekszünk figyelni erre.
Visszavárjuk Önöket nagy szeretettel szállodánkba.
2021. június 27. vasárnap
2021. június 28. hétfő
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk és köszönjük a visszajelzést! Szeretettel várjuk Önöket máskor is!
2021. június 11. péntek
2021. június 19. szombat
Hotel Napfény*** Zalakaros
2021. június 19. szombat
2021. június 08. kedd
2021. június 10. csütörtök
Köszönjük visszajelzését és pozitív visszajelzését.
Észrevételét továbbiítjuk az illetékes kollégák felé
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Napfény szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard apartman, Superior háromágyas szoba és Superior kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül a kisgyerekes családok, a fiatal párok, az idősebb párok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.