A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Hotel Napfény, Zalakaros >>
2024. szeptember 27. péntek
2024. szeptember 30. hétfő
Köszönjük szépen pozitív értékelését szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
2024. szeptember 19. csütörtök
2024. szeptember 24. kedd
Köszönjük szépen értékelését és véleményét, amely nagyban segíti további munkánkat.
Visszavárjuk Önöket!
2024. augusztus 25. vasárnap
2024. szeptember 01. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
Elnézését kérjük a wellness részlegünkben tapasztalt kellemetlenségért.
Hotel Napfény Zalakaros kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- korlátlan wellness használattal
- félpanziós ellátással
- korlátlan wellness használattal
- félpanziós ellátással
- korlátlan wellness használattal
2024. augusztus 05. hétfő
2024. augusztus 13. kedd
Nagyon szépen köszönjük értékelését és véleményét hotelünkről, amely nagyban segíti további munkánkat.
Örülünk, hogy jól telt itt tartózkodásuk és pozitív élményekkel tértek haza.
Visszavárjuk Önöket!
2024. augusztus 02. péntek
2024. augusztus 13. kedd
Köszüönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
Bízunk benne, hogy legközelebb is hotelünket választják majd pihenésükhöz.
2024. augusztus 13. kedd
Köszönjük értékelését szállodánkról. A szobák klímatizálásának fejlesztése évről évre folyamatosan történik.
2024. július 29. hétfő
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják pihenésükhöz.
2024. július 21. vasárnap
2024. július 21. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük értékelését és véleményét hotelünkről.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják pihenésükhöz.
2024. július 14. vasárnap
2024. július 21. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
A masszázs során tapasztalt kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük, már folyamatban van a hangszigetelés a két masszázs helyiség között.
Bízunk benne, hogy legközelebb is hotelünket választják majd pihenésükhöz.
2024. július 04. csütörtök
2024. július 08. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és véleményét hotelünkről.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd pihenésükhöz.
2024. július 02. kedd
2024. július 08. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és véleményét hotelünkről.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd pihenésükhöz.
2024. június 20. csütörtök
2024. június 21. péntek
Köszönjük szépen értékelését hotelünkről. Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd pihenésükhöz.
2024. május 29. szerda
2024. május 30. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését és véleményét hotelünkről.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd pihenésükhöz.
2024. május 22. szerda
2024. május 26. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését hotelünkről.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd pihenésükhöz.
2024. május 21. kedd
2024. május 24. péntek
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.
Bízunk benne,hogy legközelebb is hotelünket választják majd pihenésükhöz.
2024. május 06. hétfő
2024. május 09. csütörtök
Örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk.
Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. április 28. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését hotelünkről.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd pihenésükhöz.
2024. április 03. szerda
2024. április 28. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
2024. március 21. csütörtök
2024. március 24. vasárnap
Értékelését köszönjük. Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban.
Minden jót kívánunk Önöknek.
2024. március 21. csütörtök
2024. március 24. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését szállodánkról.
A recepción elérhető városi illetve város környéki térkép is.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2024. március 18. hétfő
2024. március 24. vasárnap
Köszönjük szépen értékelését szállodánkról.
Helyiséget kérésre tudunk biztosítani, ha jelzik a recepción igényüket.
Takarítási szünet minden nap van wellness részlegünkön, melyről tájékoztatást adunk vendégeinknek a nyitvatartás jelzésével is.
Minden jót kívánunk Önöknek!
2024. március 08. péntek
2024. március 11. hétfő
Értékelését köszönjük. Örülünk, hogy összességében jól érezték magukat szállodánkban.
Minden jót kívánunk Önöknek.
2024. február 23. péntek
2024. február 25. vasárnap
Köszönjük szépen pozitív értékelését szállodánkról.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd pihenésükhöz.
2024. február 15. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
2024. január 27. szombat
2024. február 02. péntek
Köszönjük szépen pozitív értékelését szállodánkról.
Bízunk benne, hogy legközelebb is szállodánkat választják majd pihenésükhöz.
2024. január 13. szombat
Örülünk, hogy nálunk jártak és jól érezték magukat szállodánkban.
Minden jót kívánunk Önöknek!
2024. január 03. szerda
2024. január 06. szombat
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
Visszavárjuk Önöket!
2024. január 02. kedd
2024. január 06. szombat
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését szállodánkról.
Visszavárjuk Önöket!
2024. január 02. kedd
2024. január 06. szombat
Köszönjük szépen pozitív értékelését szállodánkról. Bízunk benne, hogy legközelebb is hotelünket választják majd pihenésükhöz.
2024. január 06. szombat
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
Visszavárjuk Önöket!
2024. január 06. szombat
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
2023. december 28. csütörtök
2024. január 01. hétfő
Köszönjük szépen pozitív értékelését hotelünkről.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
2023. december 28. csütörtök
2024. január 01. hétfő
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2023. december 09. szombat
2023. december 10. vasárnap
Köszönjük szépen pozitív értékelését és véleményét szállodánkról.
Visszavárjuk Önöket!
2023. november 29. szerda
2023. december 10. vasárnap
Köszönjük szépen pozitív értékelését hotelünkről.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
2023. november 21. kedd
2023. november 25. szombat
Köszönjük szépen értékelését, véleményét szállodánkról. Észrevételét jelezzük az illetékes kollégák felé.
Bízunk benne,hogy legközelebb is hotelünket választják majd pihenésükhöz.
2023. november 20. hétfő
2023. november 25. szombat
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
2023. november 20. hétfő
2023. november 25. szombat
Köszönjük szépen értékelését és véleményét szállodánkról.
2023. november 13. hétfő
2023. november 20. hétfő
Köszönjük értékelését és véleményét szállodánkról.
Visszavárjuk Önöket!
2023. november 12. vasárnap
2023. november 20. hétfő
Köszönjük szépen pozitív értékelését és véleményét szállodánkról.
Bízunk benne, hogy legközelebb is hotelünket választják majd pihenésükhöz.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2023. október 30. hétfő
2023. november 02. csütörtök
Örülönk , hogy ilyen jól érezték Magukat!
Szeretettel várjuk Önöket későbbi időpontban is.
2023. október 26. csütörtök
2023. október 29. vasárnap
Nagyon szépen köszönjük pozitív értékelését és véleményét szállodánkról.
Legközelebb is visszavárjuk Önöket!
2023. október 23. hétfő
2023. október 26. csütörtök
Köszönjük szépen értékelését szállodánkról.
Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2023. október 14. szombat
2023. október 15. vasárnap
Örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésükhöz.
Üdvözlettel:
Hotel Napfény Zalakaros
2023. október 12. csütörtök
2023. október 15. vasárnap
Nagyon köszönjük visszajelzését.
Szeretettel várjuk Önöket későbbi időpontban is.
2023. szeptember 24. vasárnap
2023. szeptember 29. péntek
Köszönjük, hogy megosztotta velünk negatív tapasztalatait.
Örülünk, hogy összességében jól sikerült a nálunk eltöltött idő.
2023. szeptember 15. péntek
Nagyon köszönjük visszajelzését.
Szeretettel várjuk Önöket későbbi időpontban is.
2023. augusztus 31. csütörtök
2023. szeptember 15. péntek
Köszönjük visszajelzését.
Örülünk, hogy nálunk töltötték idejüket.
2023. augusztus 15. kedd
2023. szeptember 15. péntek
Örülünk, hogy nálunk jártak, jól érezték magukat szállodánkban.
Szeretettel várjuk Önöket ismételten
2023. augusztus 13. vasárnap
2023. szeptember 15. péntek
Köszönjük visszajelzését, örülünk, hogy szállodánkat választották pihenésükhöz.
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Hotel Napfény szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Superior háromágyas szoba, Standard háromágyas szoba és Superior kétágyas szoba.
Korábbi vendégeink közül az egyéni utazók, az idősebb párok, a nagygyerekes családok és a fiatal párok érezték magukat a legjobban.