Hotel Nagyerdő, Debrecen - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.08 / 5
942 vélemény alapján
4.35
Személyzet
3.96
Tisztaság
4.01
Ár / érték arány
3.8
Kényelem
(szoba)
3.94
Szolgáltatások
4.27
Étkezés
4.39
Elhelyezkedés
Hotel Nagyerdő, Debrecen - Legújabb vélemények
2019. április 18. csütörtök
5
Standard egyágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
2019. április 17. szerda
4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
3
Ennyire tetszett
4
Személyzet
5
Tisztaság
4
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
4
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés
"Hotel Nagyerdő"

2019. április 14. vasárnap
4.8
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Négy éjszakát töltöttünk ott,mindenki nagyon kedves volt.A wellness részt különösen ajánlom mindenkinek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. április 16. kedd
Tisztelt Nagy István Úr!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Örülünk, hogy jól érezték magukat, és elégedettel voltak szállodánkkal.
Javasoljuk, térjenek vissza hozzánk, szeretettel várjuk Önöket.
Tisztelettel:

Hotel Nagyerdő Debrecen csomagajánlatai - 13 ajánlat

megnézem ▼

"Hotel Nagyerdő"

2019. április 13. szombat
4.4
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Jó volt, rövid volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. április 16. kedd
Tisztelt Gubics Béla Úr!
Ha jó volt és rövid volt, akkor újra el kell jönni! Szeretettel várjuk!
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. április 12. péntek
4.8
Classic egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szállás szép környezetben volt.A személyzet segitőkész volt.Az ellátás is nagyon jó és bőséges volt. Maga a város is nagyon szép .Amit csak lehetett azt megnéztem/muzeumokra gondolok/ A Déri muzeumnál a park az is nagyon kellemes volt .Nagyon kellemes 4 napot töltöttem el.Ajánlom mindenkinek Debrecen szép város.Köszönöm.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. április 16. kedd
Kedves Titschka Győzőné!
Örülünk, hogy kellemesen telt a pihenése.
Szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Üdvözlettel:
"Szép idő, csendes szálló"
2019. március 24. vasárnap
3.1
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Rendkívül jó volt az, hogy a termálfürdő közel volt a szállodához. A szálloda wellness részlege eléggé kicsi volt egy ekkora szállodához képest. Az idő is gyönyörű volt. A többiről inkább nem írok.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 29. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Szállodánk wellness részlege (fürdője) valóban kicsi, mint ahogy arról korrekt módon tájékoztatjuk is vendégeinket a Hotelstart weboldalán. Ha foglalás előtt figyelmesen elolvasta volna a tájékoztató anyag ide vonatkozó részét, akkor nem éri kellemetlen meglepetés.
Az említett állapoton a szálloda tervezett felújítása során változtatni fogunk, nagyobb vízfelület fog vendégeink rendelkezésére állni.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. március 18. hétfő
3.4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az étterem jó, de az ára is ennek megfelelő. A szobában a WC hátsó kifolyócsöve csöpögött amitől igen kellemetlen szag volt. Az hogy egy régebbi szálloda az nem azt jelenti,hogy az ágy foltos, a székeken a huzatok koszosak, foltosak. Ma már rengeteg szállásból lehet választani,aki egyszer ide jön, még egyszer nem valószínű.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 29. péntek
Kedves Varga Erzsébet!
Műszaki meghibásodás bármelyik szállodában előfordulhat. Megnéztem, hogy az Ön által lakott szobával kapcsolatban érkezett-e március 15-17. között hibabejelentés a recepcióra, de nem találtam nyomát. Ha szól, azonnal megszüntettük volna a kellemetlen szag okát.
A bútorokat folyamatosan takarítjuk, a takarítható foltokat eltávolítjuk. A nem takarítható foltok esetében kicseréljük a kárpitot. Erre az Ön által lakott szobában még valóban nem került sor, ezért szíves elnézését kérem.
Nem kívánom kétségbe vonni az Ön által említett problémák fontosságát, ennek ellenére meg kell jegyeznem, hogy sok visszatérő vendégünk van (ezt a bejegyzések is alátámasztják).
Üdvözlettel:
"Jól éreutem"
2019. március 14. csütörtök
4.5
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A fürdőszoba nagyon leharcolt bár tiszta. Az erkély is felújításra vár A szoba berendezésén is lehetne javìtani
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 29. péntek
Tisztelt Vendégünk!
A szálloda felújításának előkészítése folyamatban van. A felújítás keretében az Ön által kifogásolt területeken is jelentős előrelépés várható.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. március 11. hétfő
3.6
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ami tetszett: Kérést a lehetőségekhez képest azonnal teljesítették. A pincérek udvariasak voltak. Csak egy pár lépés és már szép helyeken lehetett sétálni. Ami nem tetszett: A szoba standard kategória, ehhez képest pl. nem járt fürdőköpeny automatikusan, ezt külön kellett kérni (bérelni). A fürdőszoba tisztasága hagyott némi kívánnivalót maga után. Rögtön az elején két poloskát is kidobtam. (Tudom, ebben a szezonban jönnek befelé, de lehetne egy-egy ablakra hálót tenni, hogy szellőztetésnél ne jöjjenek be.) A fürdőszoba zuhany tartóváza, amire a zuhanyfej akasztható, szét volt esve, úgy kellett alkalmanként visszarakni. Vasárnap reggel a szauna még nem volt rendesen felfűtve… a zuhany részlegben a folyékony szappan üres volt. Az ebédlőben a terítők nagyon nem voltak tiszták. Amikor valakik elmentek az asztaltól, csak a piszkos edényt vitték el, a morzsákat nem söpörték le. Nem volt jó érzés leülni az asztalhoz.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 20. szerda
Kedves Volter Etelka!
Köszönöm, hogy megosztotta tapasztalatait.
A fürdőköntös nem része a szobai bekészítésnek. Azon a weboldalon, amelyen foglalt, a szállodánkat bemutató anyagban a következő információ szerepel:
"Térítés ellenében rendelkezésre álló szolgáltatások: fürdőköntös-kölcsönzés, külső telefonhívások, ajándékbolt." Ha elolvasta a leírást, nem érhette meglepetésként, hogy a fürdőköntös nem jár automatikusan.
A felsorolt problémákért szíves elnézését kérem, intézkedni fogok azok megszüntetése érdekében.
Üdvözlettel:
"Debrecen nagyon szép város"
2019. február 27. szerda
3.5
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Már 8 éve rendszeresen járunk a hotelbe. Az utolsó 2 évben nem voltunk. Most úgy éreztük, hogy csökkent a színvonal a tisztaságnál és az étkezésnél. A panoráma kilátás nem volt élvezhető a piszkos ablakok miatt. Az étkezés ízletes, de szegényes és egyhangú. Természetesen az árnak megfelelő volt minden.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 11. hétfő
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta észrevételeit.
Vélhetően a folyosói ablakok tisztaságát kifogásolta - okkal. Az időjárás javulásának függvényében gondoskodni fogunk a tisztításukról.
Az étkezés "szegényes" és "egyhangú" minősítéséhez annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a vacsoraválaszték kétféle levesből, négyféle főételből, desszertből, saláta büféből és gyümölcsből áll, a hét minden napján más ételválasztékot biztosítunk. Véleményem szerint a szállodánk minősítésének megfelelő kínálatot biztosítunk.
Tisztelettel:
"Pihenés a Nagyerdőben"

2019. február 26. kedd
4.6
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Már többször voltunk itt,mindig nyáron.Szeretjük ezt a szállodát!Köszönjük a rugalmasságot!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 11. hétfő
Tisztelt Koma István Úr!
Örülünk, hogy visszatérő vendégeink között köszönthetjük Önöket!
Tisztelettel:
"Kellemes időtöltés a Hotel Nagyerdőben."

2019. február 26. kedd
3.9
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Az épület funkcionális, kényelmesen használható, meg van a szállodai, de családias feelingje is. A dizájnját meghaladta az idő, ( ráférne egy külső-belső felújítás, nyílászárócsere ), de látszik, hogy karbantartják. A közösségi részek és a vizesblokkok kimondottan tiszták, a Classic szobák kevésbé. (pl. a bukóablak poros, piszkos, a duplaágy alja középen pókhálós. A termálmedence tusolójában és a szobai fürdőben elkélne még néhány akasztó. A TV műsor szegényes, az MTVA sulykolós műsorain kívül nem sok csatorna volt. A sötét bútorzat kissé nyomasztó, az éjjeliszekrény és polcos szekrény enyhén túlméretezett. Az öblös karszék kemény, kényelmetlen. Az első éjjel rosszul aludtunk, olyan fullasztó meleg volt a szobában, de aztán letekertük a radiátor szelepet. Az étterem viszont hűvös, huzatos. Az étkezés remek, többféle főétel és leves, a desszert viszont egyhangú, mindig ugyanolyan sütemény: piskótatészta valamilyen jellegtelen, vékony krémecskével. Lehetne rétest, pitéket, pohárkrémet, linzereket, somlói galuskát stb. is adni, ha nincs a házban cukrász, akkor cukrászüzemből rendelni. Reggelinél hiányzott a rozskenyér, péksütemény, ill. kávéhoz a dobozos kistejszín, a szacharin viszont kellemes meglepetést jelentett. Egyik vacsoránál a rántott szelet fenomenális volt ! Az idegenvezetés programja is nagyszerű lehetőség, de az élményfürdő is jó időtöltést biztosított számunkra. Összességében a szálloda nagyszerű helyen van és jó ár-érték arányt képvisel !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 11. hétfő
Kedves Kőházi Klára!
Köszönjük, hogy megosztotta észrevételeit.
A szálloda műszaki állapotával, bútorzatával kapcsolatos problémákat a tervezett felújítás orvosolni fogjuk. Vonatkozik ez a televíziós műsorszolgáltatásra is.
A desszertekre vonatkozó javaslatát figyelembe fogjuk venni. Van cukrászunk, átdolgoztatjuk vele a süteménykínálatot.
Köszönjük az egyéb javaslatait is.
Örülünk, hogy az ár-érték arányt jónak minősítette.
Üdvözlettel:
"Nem a vártnak megfelelő a Nagyerdei Hotel."

2019. február 25. hétfő
3.3
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda belső kialakítása szép, kellemes. A szobák és az erkély tisztasága már hagy némi kívánnivalót,látszik régen volt felújítva, az erkély korlát rozsdás, a szárító szintén rozsdás. A személyzet bizonyára fáradt volt, mert egy mosoly egy kedves szó a két nap alatt nem volt. A pincérek az étteremben "fásultan" bár gyorsan szolgáltak ki. A gyógymedencébeb a csempe kitöredezett,pihenésre alkalmas szék 2 db volt összesen. Nem a vártnak megfelelő volt ez a pihenésünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 11. hétfő
Kedves Déryné Kantó Edit!
Mi is aktuálisnak tartjuk szállodánk felújítását. Jelenleg a tervezési szakaszban vagyunk. Bízunk abban, hogy belátható időn belül elkezdődhet a munkavégzés is.
A fásultság, mosolytalanság nem jellemzője a személyzetünknek, valószínűleg a fáradtság jele volt. Szíves elnézését kérem.
Sajnálom, hogy a pihenésük nem a vártnak megfelelően alakult. Bízom abban, hogy a következő látogatásuk során kellemes pihenésben lesz részük.
Üdvözlettel:
"Kellemes napok a Hotel Nagyerdőben"
2019. február 25. hétfő
4.8
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Jól éreztük magunkat, szívesen megyünk máskor is. Az egyetlen nehézséget az okozta, hogy nagyon magas a fürdőkád oldala, idősebbként, főleg némi izületi betegséggel küzdve képtelenség bemászni. A fürdőben is lehet persze zuhanyozni, de jó lenne a fürdőszobában is használni a zuhanyt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. március 11. hétfő
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban, szeretettel várjuk vissza Önöket!
A fürdőkáddal kapcsolatos észrevételét a szálloda tervezett felújítása során figyelembe fogjuk venni.
Tisztelettel:
"A karbantartás fejlesztésével kiváló szálláshely"
2019. február 21. csütörtök
3.8
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Ami tetszett: A környezet, a személyzet kedvessége, szolgálatkészsége, finom ételek Ami nem tetszett: Recsegett az ágy és folyt a WC
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 25. hétfő
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit.
A karbantartásra nagyobb figyelemmel fogunk lenni.
Tisztelettel:
"Kellemes pihenés a Hotel Nagyerdőben"

2019. február 20. szerda
5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A fenti értékelés nem túlzás! A személyzet udvarias, segítőkész. A szálloda konyhája kitűnő, az ételek ízletesek, folyamatosan feltöltötték a svédasztalt. a reggeli is bőséges és változatos volt. Észrevették, hogy szülinapot ünnepeltünk, jól esett a köszöntő a szobában és kis meglepetés ajándék. Ha tehetjük, visszamegyünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 25. hétfő
Tisztelt Kiss Árpád Úr!
Bízunk abban, hogy módjukban áll visszatérni szállodánkba.
Szeretettel várjuk Önöket.
Tisztelettel:
"Szép helyen, jó közlekedéssel."

2019. február 13. szerda
3.5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló helyen található a hotel. Finom ételek, részben kedves személyzet. Kilátás a Nagyerdőre. Az épület megkopott, felújításra szorul kint és bent is. Lehasznált kád, túl süppedő ágyak stb. Az ára viszont kedvező!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 25. hétfő
Tisztelt Kováts Tamás Úr!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait.
Az épület felújítását, az ehhez segítséget nyújtó pályázat megjelenését mi is nagyon várjuk.
A tervezett munkák elvégzése után esztétikus kinézetű, megújult, modernebb, gazdagabb szolgáltatási tartalommal bíró szállodában tudjuk majd Önöket is fogadni.
Tisztelettel:
"Érdemes lesz visszamenni."

2019. február 09. szombat
4.5
Standard egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes volt a szállodában töltött idő! A wellness rész bár elég kicsi, de mivel majdnem minden alkalommal egyedül voltam ott,délelőttönként és délutánonként is jól éreztem magam. Kellemetlenül érintett,hogy bár minden alkalommal jeleztem /nyolcszor! /,hogy a wellness zuhanyozóban nincs föltöltve a tusfürdő tartálya, ottlétem alatt ez nem történt meg. Kellemesen fölfrissített a nagyon jutányos áron hozzáférhető masszírozás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 11. hétfő
Kedves Ispánki Gyuláné!
Szíves elnézését kérem, amiért munkatársaim nem töltötték fel a folyékony szappan adagolót. Intézkedtem, hogy hasonló probléma a jövőben ne forduljon elő.
Üdvözlettel:
"Hotel Nagyerdő"
2019. február 01. péntek
4
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Csendes nyugodt hely , a szoba bútorzata kicsit régies de esztétikus.Az ágyak kényelmesek ,az ellátás tökéletes, épp úgy mint a személyzet.Máskor is szívesen megyünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 11. hétfő
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Tisztelettel:
"Csodás 5 nap Debrecenbe a Hotel Nagyerdőben!"

2019. január 12. szombat
4.8
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat, a szoba kicsit szükös volt, a gyógyászatot is igénybe vettük! Nagyon megvoltunk elégedve,kedvessek voltak segitökész, odafigyeltek mindenre elláttak jótancsokkal lelkiismeretes kezeléseket kaptunk. Finomak voltak az ételek.Személyzet segítökész.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 05. kedd
Kedves Merkovits Péterné!
Örülünk, hogy kellemesen telt az üdülésük. Megtisztelő számunkra, hogy értékelték szállodánk munkatársainak hozzáállását, kedvességét.
A szobák méretein szállodánk tervezett felújítása keretében tudunk változtatni.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. január 09. szerda
3.5
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Általában azt kaptuk amit vártunk,a személyzet kedves volt és segítőkész.A szobában a tv gyenge minőségü volt, a wc nagyon alacsony időseknek gondot okoz.Afürdő medence kissé leromlott. Az étkezés megfelelő volt,azért jól éreztük magunkat, köszönjük az érdeklődést. Üdvözlettel W. József
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 05. kedd
Tisztelt Wuletin József Úr!
Köszönjük az észrevételeit.
A televíziós vételi lehetőséget (a hálózat korszerűsítését, a vételi lehetőségek bővítését, illetve a készülékek cseréjét szállodánk tervezett felújítása keretében tudjuk megoldani. Ugyanez vonatkozik a fürdőre is (természetesen a javítási, karbantartási munkákat folyamatosan elvégezzük).
A szobai WC szokványos méretű.
Tisztelettel:
"szilveszter"
2019. január 03. csütörtök
3.6
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A lift egy 10 emeletes szállodánál jó ha működőképes. A Szilveszeri "zenekar" pocsék volt, mind zenei tudás, mind ének, mind a választék, mind az előadásmód tekintetében. A zenés-táncos esték esetében szükséges nagyobb tános tér.A szálló és a személyzet egyébként jól helytállt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 23. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Köszönöm az észrevételeit.
A felvonók átmeneti működési zavaraiért szíves elnézését kérem. Az előre nem látható hibákat a karbantartást végző cég igyekezett a lehető leggyorsabban elhárítani.
A szilveszteri programon jelen voltam, és azt tapasztaltam, hogy a vendégek döntő része nagyon jól érezte magát, rengetegen táncoltak és megtapsolták a zenekart. Velük kapcsolatban a "pocsék" jelző használatát - annak ellenére, hogy az ízlések eltérőek - megalapozatlannak tartom.
A szilveszteri program helyszínéül szolgáló étterem befogadó képessége sajnos véges, ezért nagyobb táncfelületet nem tudtunk kialakítani.
Tisztelettel:
"Jo"

2019. január 03. csütörtök
4.3
Standard kétágyas szoba
Pótággyal
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jol ereztuk magunkat nagyon finom etelek voltak
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 23. szerda
Tisztelt Vaju László Úr!
Örülök, hogy jól érezték magukat. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Tisztelettel:
"karácsony a Hotel Nagyerdőben"
2018. december 30. vasárnap
4.5
Standard egyágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Mivel dr. B. E.-nekk nincs számítógépe így én intéztem a szállással kapcsolatos foglalást is. Dr. B E megkért, hogy válaszoljak kérdésükre az értékeléssel kapcsolatban. Véleménye megegyezett az enyémmel amit már elküldtem. Jól éreztük magunkat és jó véleményünk van a szállodáról. Két apróságot azért megjegyeznék ha már kérdeztek. A szállodában sok szép díszítést láttunk karácsonykor azonban nekem ill. nekünk a műfenyő korántsem jelenti azt mint az élő fenyő. A recepciónál elhelyezett közép mérető mű helyett sokkal szebb lett volna egy sudár magas élő fa igy láttam ezt korábban más szállodákban is pl. Sopronban 3 db is volt és sehol sem műfenyő. A halban levő kis asztalokon valamint a presszóban is az asztalokról ezt hiányoltam valódi fenyőággal esetleg valami kis bogyóssal kiegészítve. A presszó ezért karácsony viszonylatában kopár volt. A másik problémánk az volt, hogy az Élményfürdőt szerettük volna igénybe venni mint másutt és máskor is azonban nem kaphattunk sem törölközőt, sem köpenyt használatra hanem azt mondták vegyünk. Amikor elmondtam, hogy ilyent még nem tapasztaltam másutt a hölgy azt mondta ezt sokan kifogásolták. Mi vonattal utaztunk Pécsről nehéz bőröndökkel, hogy tudnánk még ilyen nagy vastag dolgokat is cipelni? Tudom, hogy nem az Önök hatásköre, de talán arra alkalmas fórumon ezt megemlíthetnék. Köszönöm a debreceni lehetőséget a csillagos 5-ös ellátással együtt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 23. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Szállodánk fogadóterében nem műfenyő volt, hanem élő. Mivel tiszteljük és védjük a természeti környezetünket, az egyik kertészettől béreltünk cserepes élő fenyőt, amit az ünnepek után visszavittünk. A karácsonyi díszítést szállodánk személyzete készítette, időnkből és hozzáértésünkből igyekeztünk kihozni a maximumot.
Szállodánkban nincs a szobai alapbekészítésben fürdőköntös, viszont jelképes összegért lehet a recepción kölcsönözni.
Tisztelettel:
"A karácsonyi ünnepek alatt kifejezett pihenési lehetőség"

2018. december 29. szombat
4.6
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Azt kaptam, amit vártam. Mint fent látszik szállással, étkezéssel, személyzet viselkedésével elégedett vagyok. A 9. emeleti elhelyezéssel meg különösen. A korlátozott (7+2) TV csatornaválasztéktól dührohamot kaptam, de már túl vagyok rajta. A 2 csillag csupán erre vonatkozik!!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 05. szombat
Kedves Bezzegh István Mihályné!
Örülök, hogy alapvetően elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival és személyzetével.
Sajnálom, hogy a fogható TV csatornák száma ekkor megrázkódtatást jelentett Önnek. A szálloda felújítása során erre is oda fogunk figyelni.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2018. december 28. péntek
3.8
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyjából minden rendben volt, kivéve a velnesz részleg, az nagyon gyenge.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Tisztelt Lányi Tibor Úr!
A wellness részleg - ha ez alatt a fürdőre gondolt - szolgáltatási tartalom szempontjából pont olyan, mint ahogyan arról a foglalás előtt olvashatott a szállodánkat bemutató leírásban. A leállást igénylő javítási, felújítási munkákat a töltöttség miatt sajnos csak január hónapban tudjuk elvégezni, ezen problémákért szíves elnézésüket kérjük.
Érdemi változást a szálloda komplex felújítása során tudunk végrehajtani. Tervezzük a medencék számának bővítését, a vízfelület és a szolgáltatások számának növelését.
Tisztelettel:
"6nap 5 éj. "

2018. december 28. péntek
3.5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Tisztaságra jobban kellene figyelni. Felújításra szorul a hotel. Étkezésekkel nem volt baj. Ízletes volt ~s változatos. 1db medence van. Ennyi emberre kevés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Tisztelt Kern József Úr!
Köszönjük az észrevételét, a tisztaságra jobban oda fogunk figyelni. Könnyebb helyzetben lennénk, ha tudnánk, mi volt a konkrét problémája.
A felújítással már többször foglalkoztunk ezen a felületen, mi is nagyon várjuk.
Valóban egy medence van, de erről minden kedves vendégünk előre tájékozódhat a szállodánkat bemutató leírásból. Tudjuk, hogy nagyobb vízfelületre és több medencére lenne szükség, de ezt csak az átépítés során tudjuk megoldani. Addig is szíves megértését kérjük.
Tisztelettel:
"Először Debrecenben. "

2018. december 28. péntek
4.5
Standard egyágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szálloda, annak kialakítása, elhelyezkedése meglepetést okozott, pozítív értelemben ,mert a szálloda hirdetésénél feltett képek nem tükrözik a tényleges helyzetet. A képeket jó lenne lecserélni mivel azokból nem sok jót lehet kivenni. Először jártunk Debrecenben s minden nagyon tetszett. Az étkezések kiválóak a szoba is megfelelő csak az erkélyajtó záródása nem tökéletes. Vannak felújítási hiányosságok, valamint a kicsi fürdő a szauna után lehetne nagyobb , modernebb, de ettől függetlenül a nagy távolság ellenére is szívesen mennék ismét szállodájukba. További jó munkát kívánva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Kedves Gyopárné Hamerli Sarolta!
Örülünk, hogy összességében jónak értékelte a karácsonyi üdülését.
A képekkel kapcsolatos javaslatát köszönjük.
Tervezzük szállodánk felújítását, melynek része lesz a nyílászárók cseréje is.
A szauna merülő medence azért lett ilyen kicsi, mert a fürdőcsarnokba nem lehetett nagyobbat beépíteni (sajnos így is eléggé kicsi a pihenő felület). Ezt a problémát is a felújítás során tudjuk orvosolni.
Használja ki a karácsonyi ajándékként kapott kedvezménykupont, és térjen vissza hozzánk 2019. első félévében.
Tisztelettel:
"Nagyon szép 5 napot töltöttünk itt."

2018. december 28. péntek
4.6
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon figyelmesek voltak.Kedves meglepetéssel készültek.Köszönjük szépen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Kedves Braunmüller Józsefné!
Örömünkre szolgál, hogy hozzá tudtunk járulni a kellemes karácsonyi pihenésükhöz.
Használják ki az ajándékkupont, és látogassanak meg minket 2019-ben is.
Tisztelettel:
"Ez nem volt az igazi..."

2018. december 21. péntek
2.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Éjjel-nappal kb. 17-18 C.fok volt a szobában.Nagyon húzott a teraszajtó és az ablak ! A takarítás felületes, a WC nagyon nagyon büdös !!! A Tv és a csatornák kritikán aluli. A szoba berendezése nagyon lelakott, gagyi. Gyenge , szerény választék a kajában. A termál vizet csak kérésre melegítették elfogadható hőmérsékletre -itt a teremben nem volt fűtés, kimondottan hideg volt .
"Remek hét a Hotel Nagyerdőben"
2018. december 15. szombat
5
Standard kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Remek volt a szálláshelyünk, ízletes és választékos volt az étkezési lehetőség,a gyógykezelésekkel maximálisan elégedettek vagyunk.Pihenésre és kikapcsolódásra kiválóan alkalmas hely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy mindennel meg voltak elégedve.
Térjenek vissza hozzánk!
Tisztelettel:
"Remek pihenés "

2018. december 08. szombat
4.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Többször voltunk már vendégek a szállodába és szívesen visszajövünk még.... Kicsit régies de tiszta...személyzet udvarias,az étel bőséges úgy a reggeli mint a vacsora is....tehát minden OK
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Tisztelt László Attila!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Örülünk, hogy minden OK, szeretettel várjuk vissza Önöket.
Mi is bízunk abban, hogy a felújítás belátható időn belül elkezdődik.
Tisztelettel:
"Hetvege baratokkal."

2018. december 03. hétfő
3.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves ,hozzaallo a szemelyzet. Egy kis felujitas jot tenne a szallodanak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Kedves Feyer Csilla!
Köszönjük, hogy megosztotta a tapasztalatait.
Egyetértünk abban, hogy a szálloda megújítása időszerű. Elkészültek a tervek. Bízunk abban, hogy a várt támogatási program minél gyorsabban meg fog jelenni, sikeres lesz a pályázatunk és belátható időn belül hozzákezdhetünk elképzeléseink megvalósításához. A tervezés során igyekeztünk hasznosítani minden korábbi vendégvéleményt és javaslatot.
Tisztelettel:
"Remek kikapcsolódás, pihenés."

2018. december 01. szombat
4.5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemesen éreztük magunkat, jó volt a szállásunk. remek a konyha, finom bőséges választékkal, udvarias kiszolgálással. Már harmadszor pihentünk itt és még szeretnénk is. Jó a megközelíthetősége remek sétákat lehet tenni, a fürdés is kiváló . Köszönjük, hogy ott lehettünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Tisztelt Fábián László Úr!
Mi köszönjük, hogy megtiszteltek minket látogatásukkal. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2018. december 01. szombat
4.1
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon hideg szobát kaptunk de át költöztünk másik bá ami már jó volt. Az étterem is hideg volt.
"Mindég jól érezzük magunkat"

2018. november 19. hétfő
4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tv csatornából lehetne több is
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. november 26. hétfő
Tisztelt Chromcsik Ferenc Úr!
A szálloda jelenlegi vételi lehetőségei nem teszik lehetővé a TV csatornák számának bővítését. A szálloda felújítása során korszerűsíteni fogjuk a műszaki hátteret és az eszközállományt is. Ennek következtében lehetőségünk lesz arra, hogy több csatornát biztosítsunk vendégeink számára.
Tisztelettel:
"Megdöbbentő"
2018. november 11. vasárnap
1.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Gyűrött ágynemű, kopott fürdőszoba, kopott bútorok, étteremben több napig ugyanaz a foltos, maszatos terítő, egysíkú, hideg vacsorák. Azért mert akciós áron van hirdetve a szoba, attól annak még ugyanolyan színvonalúnak kell lenni, mint a többi szobának, hiszen ha egy szálloda azt hirdeti magáról, hogy 3-4-5 csillagos, akkor az a teljes szálloda minden szobájára, helységére, éttermére, fürdőkomplexumára igaz kell legyen. Nem lehet egy szállodán belül egyik szoba 1 csillagos, vagy csillag nélküli, a másik meg 5 csillagos. A mi szobánk egy útszéli motelnek is szégyenére válna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Ami az észrevételének elvi részét illeti, abban teljes mértékben egyetértünk. Az anonimitás miatt nem tudhatom, melyik szobáról van szó, ezért az utolsó mondatára nem tudok reagálni (és az útszéli moteleket sem ismerem).
"Csodás őszi napokkal lettem megajándékozva.!"
2018. november 10. szombat
3.9
Classic egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda rendkivül jó levegőjű környezetben fekszik, kissé elavult, de a beltér szép, a welnessel elégedett voltam. Jó a közlekedés a környéken. A vasárnap esti vacsora kivánnivalót hagyott maga után.
"Hotel Nagyerdő"

2018. november 07. szerda
4
2 éjszakát töltött itt
Sajnos szoba foglalásnál egy kis baki történt.Nem figyeltem a részletekre.Oda érkezésünknél a recepciós hölgy mindjárt azon dolgozott,hogyan tudna segíteni.Az Igazgató Urat is bevonta a problémánkba. Nagyon köszönöm,a gyors közreműködést. A konyhával viszont ennyire nem voltunk megelégedve.Mivel a választék nagyon szegényes volt.Szerintem több gyümölcs,friss saláta kellene,hogy legyen.
"Szünidei ismerkedés Debrecennel"

2018. november 01. csütörtök
4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó helyen van a szálloda, étkezés és személyzet kiváló. A jelzett fürdő csak felnőtteknek és kicsi.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Kedves Kovácsné Ildikó!
Szállodánk gyógyvizes medencéje valóban nem túl nagy, a vízfelület 26 négyzetméteres. Mivel a medencét minősített gyógyvízzel töltjük, annak használata gyermekek számára kizárólag orvosi javallatra ajánlott, egyébként gyermekek valóban nem használhatják. Ezek az információk egyébként megtalálhatóak a szállodánkat bemutató leírásban (csak nem sokan olvassák el...).
Szállodánk közelében található a közelmúltban megújult városi gyógyfürdő, illetve a minden korosztály igényének megfelelő szolgáltatásokkal bíró Aquaticum Mediterrán Élményfürdő (az utóbbiba kedvezményes áron vásárolható belépő szállodánk recepcióján).
Tisztelettel:
"Hely, ahol a vendég érték ."

2018. november 01. csütörtök
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel maximàlisan elégedettek voltunk. Ez a csodàlatos helyen lévő szàlloda megérdemelne egy teljes felújítàst és még egy, nagyobb gyógyvizes medencét is. lyen nagyon egységesen vendégcentrikus személyzetet, ennyire kedves , udvarias viselkedést eddig még nem tapasztaltunk sehol. Bàtran ajànlani merjük màsoknak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Kedves Pénzes Margit!
Nagyon örülünk annak, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, és a személyzet munkájával / hozzáállásával.
A tervezett felújítás keretében nemcsak a szállórész újul meg és korszerűsödik, de az eltérő igényeknek megfelelően többféle medence is kialakításra kerül. Bízunk abban, hogy az új szálloda is el fogja nyerni a tetszésüket.
Tisztelettel:
"Jo kornyezet , figyelmes es igenyes etterem"
2018. október 31. szerda
3.9
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A bogar invazio kezelese tragikusan gyenge volt. Jeleztem a recepcion es javasoltam a nyilaszarok cserelyet mint megoldast.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Munkatársaink minden tőlük telhetőt megtettek a bogárinvázió megfelelő kezelése érdekében, sajnos valóban nem túl sok látható eredménnyel. Az alapvető problémát nem a nyílászárók állapota okozta (bár a Classic épületszárnyban valóban cserélni kellene azokat), hanem az, hogy a bogarak minden ajtónyitásnál (szállodai bejárati ajtókon, erkélyajtón) tömegesen rajzottak be az épületbe. Minden kedves vendégünktől elnézést kérünk a kellemetlenségért. Külön köszönet azoknak, akik megértéssel kezelték a helyzetet.
A szálloda tervezett felújítása ezt a problémát is meg fogja oldani.
Tisztelettel:
"Jó környéken egy szép családi hétvége"
2018. október 31. szerda
3.1
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
''Classzic'' szobát foglaltunk, azt nem gondoltuk, hogy ennyire szocreál lesz.Ez a szoba nem a képen látható 10 emeletes szálloda részben volt. A mosdó csaptelepére szerelt zuhany minősíthetetlen (filléres dolog... ) . Az ágyakat nem lehet összetolni. A TV állványát csak a lélek tartja, majd szét esik. A szállodáról mutatott képek szépek...., de nem ez a valóság. Az étel menza jellegű. A wellness részlegüket 14 év alatti nem használhatja, így azt nem próbáltuk, arról így véleményt nem tudok alkotni. A szálloda elhelyezkedése szuper, a személyzet kedves. A környék kisgyermekeseknek kiváló.
"Hotel Nagyerdő"
2018. október 31. szerda
3
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A fürdőszoba nem szellőztethető, a fürdőkád sarkaiban penész a nyílás zárók kritikán aluliak voltak. Ettől függetlenül, jól éreztük magunkat, mert a városrész gyönyörű. Csomagajánlatban lévő fürdőbelépő az élményfürdőbe szólt, amit idősebbeknek nem ajánlanék.
"Hétvége a Hotel Nagyerdőben"

2018. október 31. szerda
3.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves és segítőkész. Nagyon szép a környezet, közel van a fürdő. A reggeli kiváló, a vacsora gyenge volt. Nagyon megfáztunk nem volt fűtés és kint nagyon hideg volt. A folyosón nagyon mocskosság volt az ablakokon nem lehetett kilátni, és tele volt minden bogárral és legyekkel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Tisztelt Kolumban Ildikó!
Köszönjük az észrevételeit. A "vacsora gyenge volt" véleményéből sajnos nem tudjuk megállapítani, min kellene változtatnunk. Amikor Önök a szállodánkban tartózkodtak, már hetek óta fűtöttünk. Október végén városunkban - de tudomásom szerint az ország más részein is - bogárinvázió volt. A szobaasszonyaink rendszeresen takarították a folyosókat és az ablakpárkányokat, de a bőséges utánpótlás miatt valóban úgy tűnt, mintha nem is takarítottak volna. Bízunk abban, hogy a következő látogatásuk során már nem fognak ilyen kellemetlenséggel találkozni.
Tisztelettel:
"Pihenés a Hotel Nagyerdő-ben"

2018. október 30. kedd
4.8
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szobánk kicsit retrós, de a célnak megfelelt. A személyzet kedves , barátságos szívesen válaszolnak a kérdéseimre. Az étel minősége és mennyisége kifogástalan.A gyógyvizes medence és a szauna remek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. november 26. hétfő
Kedves Hamvas Antalné!
Örülünk, hogy összességében kellemesen telt a pihenésük. A szobák összképén a tervezett felújítás során tudunk és akarunk lényeges változtatást végrehajtani. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
"nagy csalódás,korábbi szép emlékek elhalványultak "

2018. október 27. szombat
2.4
Standard kétágyas szoba
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
a szoba poloskás volt,a fürdőszoba zuhanyzójánál fekete penészes a fuga,fűtés csövek rozsdásak,polcok pohártálca tv állvány poros,fürdőszobában a konektor lóg a falból,ágy alatt az előző lakótol ott maradt használt és használatlan papír zsebkendő,az ebédlő asztalterítője koszos.
"Debrecen nagyon tetszett, de a szálló jelenlegi állapotában nen méltó ehhez a városhoz!"

2018. október 20. szombat
2.5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szállóra erősen ráfér a felújítás!! Amit majd meg is tesznek de azért az időközi karban tartást rettenetesen elhanyagolták! Itt kevés lenne a hely ezt mind leírni! Talán a felújítás után, de addig nem ajánlanám!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 22. hétfő
Tisztelt Hajnal Irén!
Egyetértünk abban, hogy szállodánk felújítása időszerű. A karbantartást nem hanyagoljuk el, a szükséges javításokat (festés, mázolás, szerelvények cseréje, stb.) elvégezzük. A tárgyi feltételekben mutatkozó hiányosságokat igyekszünk a személyzet hozzáállásával ellentételezni, amit sok vendégünk méltányol.
Bízom abban, hogy módunk lesz találkozni a megújult Hotel Nagyerdőben.
Tisztelettel:
"Pihenes egy csodalatos kornyezetben."

2018. október 20. szombat
4
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Ôt ejszakat töltöttûnk a hotel regi szárnyàban talan egy kis felújitás rá fërne. A szemelyzet nagyon segìtokesz, kedves az ellatassal maximalisan elegedettek voltunk. Egeszsegugyi reszlegukkel a kezelesekkel is maximalisan elegedettek voltunk. Koszonjuk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 22. hétfő
Tisztelt Barra Miklós Úr!
Örülünk, hogy kellemesen telt a pihenésünk.
Tervezzük szállodánk felújítását, melynek előkészületei már zajlanak.
Tisztelettel:
"Kellemes, előzékeny fogadtatás a Hotel Nagyerdőben"

, Martfű 2018. október 15. hétfő
4.8
1 éjszakát töltött itt
Nagyon fontos volt számomra, hogy az Egyetemhez közel kapjak szállást kedvező áron. Mindkét elvárásom teljesült. Nem ismertem a szállodát, ezért kellemes meglepetés volt, hogy a 2. emeleti szobába már az érkezésemkor, 10 óra előtt, betehettem a bőröndömet. Sajnos, csak az éjszakát töltöttem a szobában, ami számomra kellemes, kényelmes volt. Egy kicsit retro, de tetszett, 50-éves jubileumra érkeztem, illett az eseményhez. A TV-t nem kapcsoltam be, de a kis hűtő nem üzemelt, minden képen javítani, cserélni kell. A személyzet minden szinten előzékeny, kedves, segítőkész volt. Keresni fogom Önöket a jövőben is. A Szállásvadász-cég rugalmas, megértő volt a rendeléskor, amit ismételten megköszönök.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 22. hétfő
Tisztelt Tóthné Dr. Gallyas Katalin!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Szeretettel várjuk, térjen vissza hozzánk.
A hűtőt megjavítjuk.
Tisztelettel:
"Szállás nyugdíjasoknak."

2018. október 15. hétfő
4
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szálloda alapvetően jó volt, alkalmas egy hosszú hétvége vagy akár ennél is hosszabb ott tartózkodásra. A személyzet barátságos és segítőkész az étkezés is kifogástalan. Az azonban nagyon nem tetszett, hogy a szobában érkezésünkkor rengeteg harlekinkatica és poloska volt amit nekünk kellett kiirtanunk az általunk vásárolt rovarirtóval.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 22. hétfő
Tisztelt Kalamár Antalné!
Szíves elnézésüket kérem a kellemetlenségért. A rovarirtással megbízott partnerünk a katicák ellen rendelkezett megfelelő szerrel, a mezei poloskára azonban sajnos jelenleg még nincs ilyen. Ekkora invázióval ok sem tudták felvenni a versenyt, annak ellenére, hogy a takarító személyzetünk is minden tőle telhetőt igyekezett megtenni.
Tisztelettel:
"Családi kikapcsolódás a családdal"
2018. október 09. kedd
3.9
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó és szép környezetben épült szálloda. A konyhája is jó, bőséges és ízletesek az ételek A tisztaság is rendben volt. A személyzet udvarias. Ami sajnos évek óta nem változik az szoba kényelme. Az üzemeltetetői nem fordítanak figyelmet legalább a részleges felújításra (a szoba, fürdőszoba, tv!!!).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 13. szombat
Tisztelt Vendégünk!
A szobákban, fürdőszobákban a legfontosabb munkákat (festés, mázolás, szerelvények cseréje, asztalos javítások) saját karbantartó munkatársaink folyamatosan elvégzik. Az ezt meghaladó nagyságrendű munkák egy átfogó felújítás keretében végezhetők el. Ennek tervezése folyamatban van. Bízunk abban, hogy belátható időn belül a kivitelezési munkálatok is elkezdődhetnek.
Tisztelettel:
"Kicsit csalódott voltam a Hotel Nagyerdőben."

2018. október 04. csütörtök
3.5
Classic kétágyas szoba
Pótággyal
4 éjszakát töltött itt
A Hotel Nagyerdő nagyon könnyen megközelíthető az állomásról villamossal. Kb. 200m a villamos megállótól. A közös helyiségek szép tiszták és gondozottak. Az ételek jóízűek voltak. Ami nem tetszett: Az erkély korlátja és a ruhaszárító csupa rozsda. A WC vízköves . A tusfürdő adagoló teteje koszos volt és a poharak alatti tálca is a szobában. A matracok lehúzható huzatán nagy pisi foltok éktelenkedtek. Mindezt elmondtam a recepción is távozáskor.
"A környék gyönyörű jó alevegő,"

2018. szeptember 29. szombat
3.5
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A fürdőszoba csaptelep nem működött,a gyógyviz néha hideg,nincs utántölés a technika nem műk ödött,a szauna enyhén szólva hüvös volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 05. péntek
Tisztelt Nyiri Nándor Úr!
A gyógyvizes medencét folyamatosan túlfolyóztatjuk, a víz hőfokát ellenőrizzük, azt a fürdőcsarnok falán lévő táblán feltüntetett hőmérséklet határok között tartjuk. Van, akinek ez a vízhőmérséklet hűvösnek tűnik, de a vendégek egészségének óvása miatt a felső határt nem léphetjük túl. A szauna hőmérsékletét automatika szabályozza, sajnos néha a műszerek is tévednek, ez tény. A vendégek jelzése alapján azonnal intézkedni szoktunk. Szíves elnézését kérem!
Tisztelettel:
"hosszu hétvége"
2018. szeptember 19. szerda
3
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szoba tájolása rossz volt.Szellőztető rendszer nem működött.Személyzet nem tájékoztatta a vendégeket a városban látható látványosságokról,helyekről,lehetőségekről.Fürdőköpenyek szakadtak voltak és egy vendégfogadó italt sem kaptunk.Ezért az árért kicsit több figyelmességet kellett volna kapni a vendégeknek.Előny hogy a közlekedés jó a szálloda környékén.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 13. szombat
Tisztelt Vendégünk!
Köszönettel vettük volna, ha a szoba tájolásával kapcsolatos problémáját részletesebben fejti ki, illetve utal arra, hol nem működött a szellőztető rendszer.
A recepció mellett egy nagy méretű táblarendszeren minden fontos debreceni látnivalóval, említésre méltó eseménnyel kapcsolatos tájékoztató megtalálható. A recepciós pulton lévő prospektus tárolókban szintén fellelhetők ilyen információk, illetve szállodánk programszervezőjének írott ajánlata is.
Tisztelettel:
"Egy szép hét a Hotel Nagyerdőben"
2018. szeptember 15. szombat
5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A személyzetet kiválóra értékeltük , a takarítok miatt , a köszönés nem erőssége a recepciósoknak és a szálloda vezetőjének. Egy kedves hölgynek köszönhetjük , hogy jól éreztük magunkat a szállodában . Köszönjük Éva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy alapvetően jól érezték magukat szállodánkban. A recepción dolgozók nevében szíves elnézésüket kérem a köszönés esetleges elmaradása miatt. Mivel személyesen is meg lettem szólítva: én mindenkinek köszönök, akivel találkozom, inkább naponta többször is, minthogy egyszer elfelejtsem. Halk ember vagyok, ezért előfordulhat, hogy a köszönésemet nem mindenki hallja meg.
Tisztelettel:
"Szép napok a hotel Nagyerdőben"
2018. szeptember 14. péntek
4.8
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Négy napot töltöttünk el,velünk volt az 5 éves unokánk is.A szoba tiszta volt.Az erkélyről a kilátás gyönyörű.10-ik emelet.A személyzet kedves és segítőkész volt,és az ételek is ízletesek voltak.Debrecen nagyon szép város.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Látogassanak meg minket máskor is, mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy ismételten jól érezzék magukat.
Tisztelettel:
"Nagyerdo kikapcsolodas"

2018. szeptember 14. péntek
3.6
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
TakRitas nem volt, furdokadban vastagon allt a szappan lerakodas, poharakat nem mostak el, furdo peneszes
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Varga Istvánné!
Szíves elnézését kérem a kellemetlenségekért. A "fürdő penészes" általánosító véleményt nem tudom értelmezni. A fürdőcsarnok párás helyiség, ahol a légtechnikai berendezés ellenére is van páralecsapódás, különösen a gipszkarton mennyezeti elemeknél. Ezeket az egyébként valóban penészesnek tűnő elemeket szükség szerinti gyakorisággal cseréljük, de a tartós megoldást a felújítás / átépítés fogja jelenteni.
Tisztelettel:
"Remek lazulás a Hotel Nagyerdőben"

2018. szeptember 04. kedd
4.7
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a hotel elhelyezkedése a kiszolgálással megvoltunk elégedve kellemesen kipihentük magunkat !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Szőrös Lászlóné!
Köszönjük az elismerő véleményét.
Tisztelettel:
"Remek nyári befejező hét "
2018. szeptember 02. vasárnap
4.5
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Gyönyörű időben, csodaszép helyen,kedves, segítőkész személyzet útbaigazitásával egy felejthetetlen nyárvégi pihenésben volt részünk, 10 év után újra.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy felejthetetlen élményben volt részük. Térjenek vissza hozzánk, szeretettel várjuk Önöket!
Tisztelettel:
"Még szívesen maradtunk volna!"

2018. augusztus 27. hétfő
5
Standard kétágyas szoba
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Erről a helyről egyszerűen nem lehet rosszat mondani. És persze nem is kell. Egy igazi család-barát hotel egy gyönyörű helyen. A személyzet mosolyog,a kiszolgálás remek. A szoba tiszta,kellemes. Az étkezés rendkívül bőséges, változatos. Mindenkinek szívből ajánlom, aki egy kényelmes,szimpatikus, ár-érték arányban elsőrangú helyre vágyik. Még maradtunk volna!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Bathó Istvánné!
Köszönjük az elismerő véleményét, jól esett olvasni. Jöjjenek el hozzánk máskor is, szeretettel várjuk Önöket!
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2018. augusztus 21. kedd
3.1
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nem volt klíma nem volt lift a szoba bútorzata kopott. Az étkezés jó volt A személyzet nagyon szolgálatkész kedvesek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Gedeon Endre Úr!
Csak ismételni tudom azt, amit itt, a vélemény oldalon már sokszor leírtam: foglalás előtt célszerű figyelmesen elolvasni, hogy mit vásárolnak meg. Ön a Classic épületszárnyba foglalt szobát. Mint ahogyan azt a szállodánkat bemutató anyag is egyértelműen tartalmazza, ebben a kétemeletes szárnyban nincs sem lift, sem klimatizált szoba. Az ilyen típusú szobák a felvonóval ellátott Standard szárnyban találhatók. A szoba bútorzatának cseréje a szálloda tervezett felújítása során meg fog történni.
Tisztelettel:
"Fárasztó négy nap."

2018. augusztus 15. szerda
4.1
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Sajnos nem volt szerencsénk pihenés tekintetében.Még éjjel is hangos zene volt, ami miatt nem tudtunk aludni. A személyzet figyelmes volt.Az étteremben a régi pincérek ismerősként üdvözöltek, hiszen már harmadszor találkoztunk egy-egy hétre.A takarító személyzetről ugyanez mondható el.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Vargáné Kosztolancsik Franciska!
Mivel Önök a Classic szárny utcafronton lévő, térre néző szobájában laktak, vélhetően valamelyik közelben lévő szórakozóhely zenéje hallatszott be. Jelezni fogjuk az észrevételét a szóba jöhető sz