Hotel Nagyerdő, Debrecen - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.06 / 5
1143 vélemény alapján
4.26
Személyzet
3.97
Tisztaság
4.10
Ár / érték arány
3.65
Kényelem
(szoba)
3.83
Szolgáltatások
4.41
Étkezés
4.44
Elhelyezkedés
Hotel Nagyerdő, Debrecen - Legújabb vélemények

2020. június 29. hétfő
4.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
5
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

2020. június 29. hétfő
4.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
4
Tisztaság
5
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
5
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés
2020. március 06. péntek
4
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
5
Személyzet
3
Tisztaság
3
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés

Hotel Nagyerdő Debrecen csomagajánlatai - 7 ajánlat

megnézem ▼

"Hotel Nagyerdő"
2020. március 01. vasárnap
3.5
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szobában az egyszemélyes matracok rá vannak téve egy régi ágyra,amelynek nincs kerete,megfordulni nagyon nehéz ,mert leesik az ember,ami velem megtörtént.70 évesen nincs mibe kapaszkodni és félni kellett a fordulásnál. Az ablak nem záródik rendesen, meg az erkély ajtó sem, vihar volt. Köszönettel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. március 14. szombat
Tisztelt vendégünk!
Elnézését kérjük a kellemetlenségekért.
A nyílászárók cseréjét a tervezett felújítás során tudjuk megoldani.
Tisztelettel:
"Retró érzés jó áron.."

2020. február 29. szombat
4.4
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Minden évben ide járunk az elhelyezkedés és az ár érték arány miatt.Nem értem, hogy idén a wifivel nem lehetett Youtbe-t használni idén.
"Kellemes hétvége a debreceni nagyerdőben"

2020. február 26. szerda
4.5
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Az egyébként kiváló vacsorát (és részben a reggelit is) kicsit kevésbé élvezetessé tette, hogy az ételek általában nem voltak elég melegek, inkább a langyos jelzővel lehetne jellemezni a hőmérsékletüket. Ez vonatkozott az étkezés kezdetére is (később legfeljebb tovább hűlt).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. március 14. szombat
Tisztelt Vértesy Miklós Úr!
Köszönjük az észrevételeit.
Az ételek hőmérsékletére jobban oda fogunk figyelni.
Tisztelettel:
"Nyugodt pihenés kitűnő ellátással"

2020. február 19. szerda
4.8
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Kellemes szálloda, de a szoba egy kicsit retro benyomást kelt, viszont tiszta, a fürdőkádban való zuhanyozás időseknek szerintem nem megfelelő, mert alig lehet belőle kiszállni. Az ellátás, a félpanziós ellátás bőséges és ízletes. A személyzet udvarias.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. március 14. szombat
Tisztelt Nemeskéri Úr!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait.
A szálloda felújítását tervezzük. Bízunk abban, hogy belátható időn belül sor fog kerülni rá. Ennek keretében a fürdőkádakat zuhanyfülkére szeretnénk cserélni.
Szeretettel várjuk vissza Önt!
Tisztelettel:
"Kiruccanás Debrecenbe"
2020. február 15. szombat
4
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Sajnos én vérnyomás problémák miatt két nap kezelést kihagytam, de nejemnél megvolt mind. Megfelelt minden. A személyzet készséges volt. Étel remek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. március 14. szombat
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy kellemesen telt a pihenése. Bízunk abban, hogy a következő látogatásuk során rendben lesz a vérnyomása, és igénybe tudja venni az összes gyógyszolgáltatást.
Tisztelettel:
"A vártnak megfelelő volt."

2020. február 06. csütörtök
3.6
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A reggelinél a menü választás elegendő volt, de a vacsora minősége gyengébb volt a tavalyinál
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Tisztelt Veres Antal Úr!
Sajnálom, hogy a vacsora minőségével nem volt elégedett. Többségében ugyanazok a szakácsok és cukrászok dolgoznak nálunk, mint az elmúlt évben. Jelezni fogom nekik az észrevételét.
Tisztelettel:
"Élményteli disznótoros hétvége"
2020. február 03. hétfő
5
2 éjszakát töltött itt
Remek programok, kedved kiszolgálás, izletes ételek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Tisztelt Vendségünk!
A disznótor már jelentős hagyománnyal bíró rendezvényünk, amit igyekeztünk új elemekkel színesíteni. Örülünk, hogy elnyerte a tetszését.
Tisztelettel:
"Kellemes napok Debrecenben"

2020. február 01. szombat
4
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Kellemes szálláshely, a személyzet szolgálatkész. A fakultatív program vezetője profin mutatta be Debrecen fontos látnivalóit. Összességében kellemes 4 napot töltöttünk itt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Tisztelt Erdei József Úr!
Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen telt a pihenésük.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Tisztelettel:
"A Hotel Nagyerdőbe vissza kell térni! "

2020. január 31. péntek
4.8
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szobában lévő televízió elavult, csak pár csatorna közül lehet választani.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Kedves Varga Krisztina!
A tervezett felújításnak része a műszaki háttér korszerűsítése, a vételi lehetőségek bővítése és a TV készülékek cseréje is.
Üdvözlettel:
"Hotel Nagyerdő"
2020. január 31. péntek
4.6
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Az apró TV készülék szerintem cserére vár, es zavaró az adás minősége. A szoba kényelmes, és tiszta.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Tisztelt Vendégünk!
A tervezett felújításnak része a műszaki háttér korszerűsítés, a vételi lehetőségek bővítése és a TV készülékek cseréje is.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2020. január 31. péntek
4.6
2 éjszakát töltött itt
Nagyjából minden OK ....a bútorzatot már ideje volna kicserélni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Tisztelt László Attila Árpád Úr!
Még kérünk egy kis türelmet, és ki fogjuk cserélni.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"
2020. január 27. hétfő
2.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda teljes felújításra szorul.A szoba tiszta volt ,de kopott a bútorzat. Az ágy nagyon rossz. Szétcsúszó ,puha matrac ,aludni alig lehet rajta. A szobába nagyon meleg volt ,folyamatosan nyitva kell tartani az ablakot. A vacsora és a reggeli finom, ízletes volt. Minden bőséges ,ha valami elfogyott azonnal pótolták.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Egyetértünk abban, hogy időszerű a szálloda felújítása.
A radiátorokon van fűtésszabályozó.
Nagyon érdekelne, a személyzet mivel érdemelte ki a 1-es "osztályzatot", amikor az ételeket finomnak, ízletesnek minősítette, az étteremben az elfogyott ételeket azonnal pótolták (azaz a konyha és az étterem munkájával valószínűleg elégedett volt).
Tisztelettel:
"Szörnyű, csak jó helyen van."

2020. január 21. kedd
1.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A wellness balesetveszélyes. Nagyon-nagyon retro, WC, bútorzat. A takarítás egy perc, hoznak törölközőt. Köntös nincs, csak térítés ellenében. Szörnyű, hogy ilyen szép helyen ilyen rossz minőségű szálloda még van Debrecenben. A vacsora nem volt olyan rossz.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Kedves Ferencz Vivien!
Sajnálom!
Üdvözlettel:
"5 nap pihenés a barátokkal."

2020. január 18. szombat
4.4
Classic egyágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Kellemes 6 napot töltöttünk el. Problémánk, hogy az ételek legtöbször csak langyossak vagy hidegek voltak. Ugy gondolom egy mikrohullámu melegitövel a kenyérpirito melett megoldható lenne. Az ételek egyébként izletessek. A személyzet segitökész volt. A Gyógyászaton kedvessek makszimálissan jó kezelésekeket kaptunk .Az idöpontok percre betartva pedig volt egy nagyobb létszámu csoport is. A 113, 114, szoba hideg volt. Egy hösugárzo volt.A takritás rendben volt.Jól éreztük magunkat
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Kedves Merkovits Erzsébet!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalataikat.
Örülünk, hogy összességében elégedettek voltak szállodánkkal.
Az ételek melegen tartására jobban oda fogunk figyelni.
Az üdülésük ideje alatt az időjárásnak megfelelően fűtöttünk. Sajnos műszaki okok miatt elég nagy az említett szobák hővesztesége, amit a tervezett felújítás során tudunk orvosolni.
Üdvözlettel:
"Remek pihenés hét közben"

2020. január 17. péntek
4.8
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Jól éreztük magunkat,hosszabbítottunk is. A személyzet baráti. Kevesen vannak,de mi nem érezhettünk abból. Felújításra szorul.,
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Kedves Délczegné Steyer Anikó!
Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Köszönjük, hogy méltányolják személyzetünk igyekezetét.
Egyetértünk abban, hogy időszerű szállodánk felújítása. Az előkészületek folynak, bízunk a minél korábbi megvalósulásban.
Üdvözlettel:
"Csalódás lett."

2020. január 16. csütörtök
3
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Többször voltunk a szállodában, de most sajnos nem azt kaptuk amit vártunk. A hűtőszekrény a fésülködőasztal alatt volt beállítva a földön ahol kerülgetni kellett. Az étterem - amelyet máskor istenítettünk - teljesen átlagossá vált és a választék mennyisége és minősége az előzőekben tapasztaltakhoz képest csalódást okozott. A fiatalabb személyzet minden feladatát ellátva - mind a recepcion, mind az étteremben - de teljesen személytelenül viselkedett a főleg nyugdíjas napokon jelen lévő vendégekkel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Tisztelt Drahos László Úr!
Köszönjük, hogy megosztotta észrevételeit.
Az Önök által lakott szobában a hűtőszekrény jelenleg a fésülködő asztal mellett, a földön van. A szoba méretét és bútorzatát alapul véve nem tudjuk máshová tenni.
A büféétkezés választékán semmiféle mennyiségi változtatást / csökkentést nem hajtottunk végre. A minőség megítélése egyéni ízléstől függ, természetesen tiszteletben tartjuk a véleményüket.
A fiatalabb éttermi személyzet gyakorlati képzésen részt vevő tanulókat jelent. Figyelmet szentelünk a személyiségük fejlesztésére, a mai világban a kis sikereknek (minden feladatukat ellátták) is örülünk.
Tisztelettel:
"Debreceni kikapcsolódás"

2019. december 31. kedd
4.3
Classic kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
A szauna több napon keresztül nem üzemelt, szenteste a halászlé legtöbbünknek nem ízlett, iszapos ízű volt, de ezt nem a szakács ak róható fel. A gyümölcsöt jobb szerettem volna reggelihez enni, de embere válogatja. Tudtam, hogy az épület nem mostanában épült. Ennek ellenére egész ízlésesen berendezést. Nagyon jó helyen helyezkedik el. Arányaiban több jót, mint rosszat tudnék mondani. Árban nagyon megfelelő, pihenésre, kikapcsolódásra alkalmas. A szobák kellemesen melegek
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. február 26. szerda
Kedves Keszthelyi Ildikó!
Köszönjük az észrevételeit.
Mivel a karácsonyi halászlé iránti igény (halminőségtől függetlenül) egyre csökken, a jövőben valószínűleg kivesszük a kínálatból.
Üdvözlettel:
"Debreceni csalódás"
2019. december 25. szerda
2.3
Classic egyágyas szoba
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ágy kritikán aluli volt, a fürdő csempézete értékelhetetlen ,a tisztaság 0.
"JÓl eltöltött 4 nap a H. Nagyerdőben"

2019. december 08. vasárnap
3.9
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Jó helyen lévő, közepes színvonalú, felújításra szoruló szálloda. A szemetes kosarakat kétnaponta kellene üríteni. A tv-ben azM1 ésM4 csatornák nagyon rossz minőségben érthetetlen hanggal jöttek be. Több poloskát észleltünk. Az ellátás igen jó volt, de néha lagyos volt a meleg étel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. január 10. péntek
Tisztelt Lassányi Ferenc Úr!
Köszönöm, hogy megosztotta észrevételeit.
A szálloda felújítására valóban szükség van, az előkészületek zajlanak. Bízunk abban, hogy belátható időn belül egy megújított, korszerű szállodában fogjuk fogadni Önt. A felújítás meg fogja oldani a televíziós vételi problémát is.
A mezei poloska előfordulása ellen minden tőlünk telhetőt megteszünk.
A kellemetlenségért szíves elnézését kérem.
Tisztelettel:
"A csodaszép hólepte város sok mindenért kárpótolt. "

2019. december 07. szombat
3.1
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szoba jó volt. A folyosó rettenetesen huzatos, az ételszagotfelhozza az emeletre. Vizes fürdőruhában nem volt kellemes. Beígért kezeléseknek csak töredékét kaptuk meg, pl az 5 masszázs helyett csak kettőt! Az éttermet nagytakarították, ezért a kis étteremben volt a kiszolgálás , ami így zsúfolt volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2020. január 10. péntek
Kedves Kovács Józsefné!
A szállodában - építészeti okok miatt - sajnos valóban van légmozgás. A tervezett felújítás során ez a probléma remélhetőleg megszűnik.
A kezeléseket a gyógyászat munkatársai az orvos által felírt módon biztosítják.
Az étterem nagytakarítására igyekeztünk olyan időpontot kiválasztani, amikor viszonylag kevesebb vendég volt a szállodában. A rendelkezésre álló két óra alatt mindenki kényelmesen elfogyaszthatta volna a vacsoráját a kis étteremben. A "zsúfoltság" abból következett, hogy mindenki egyszerre akart vacsorázni.
Üdvözlettel:
"Vegyes élmények a Hotel Nagyerdőben"

2019. december 02. hétfő
3.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép környezetben, kedves kiszolgáló személyzet, bőséges, finom ételek. Tiszta törölközők és ágynemű. A wellness részlegben a merülő medence létrája életveszélyes. Az egész szálloda kissé kopott, a fürdőszobában a kádról a zománc lepattogott. A szobánkban nyüzsögtek a poloskák, ott porszívózva nagyon rég nem volt, üvegszilánkok, sóder, por és kiszáradt poloskák a szőnyegen. Szerettünk volna masszázst is igényelni, de már az érkezéskor sem volt szabad időpont. Nagyon sajnálom, hogy így alakult, remélhetőleg sikerül felújítani a szállodát mihamarabb, mert úgy egy fantasztikus élményt nyújthatna az odalátogatóknak. Sok sikert kívánok ehhez!
"Remek hétvége a Hotel Nagyerdőben"

2019. november 28. csütörtök
4.9
Classic egyágyas szoba
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Szép , tiszta, rendezett környezetben, kedves segítőkész személyzet várt bennünket. Nagyon finom, ízletes ételekből bőséges választék volt az asztalon. A velnesz részleg is jó volt és nagyon tettszett, hogy még a fürdőbe is kaptunk belépő jegyet. Már nem először jártunk itt és szeretnénk máskor is itt pihenni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 11. szerda
Kedves Fodorné Hajdú Judit!
Örülünk, hogy kellemesen telt a pihenésük. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
"A hotelben remek volt, csak a termálfürdőt kicsinek találtuk."

2019. november 26. kedd
4.3
Classic kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
Kevésnek találtam a TV csatornákat,
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 11. szerda
Kedves Vida Lászlóné!
A televíziós vételi lehetőség bővítése, a hálózat fejlesztése része a tervezett felújítási programunknak.
A magánvéleményem az (és ezt számos európai országban szerzett szállodai tapasztalataim is alátámasztják), hogy egy szállodának nem feladata olyan választékot biztosítani, mint ami egy magánalkásban elérhető.
A termálvizes medencénkre vonatkozó információk (így a mérete is) megtalálhatók azon a weboldalon, ahol foglalt. A jelenlegi épületbe sajnos nem fér be nagyobb méretű.
Üdvözlettel:
"Egy iszonyatos nap, pihenès helyett."

2019. november 23. szombat
3.3
Classic kétágyas szoba
1 éjszakát töltött itt
Ha Debrecenbe járunk akkor mindig itt szállunk meg. Tudtam , hogy nem egy 5 csillagos szálloda és ennek tudatában is foglaltam. Azt évről évre tapasztaltam, hogy egyre jobban esik a színvonal de amit most tapasztaltam azt nem gondoltam volna. Ahogy elfoglaltuk a szobánkat szinte félóránként jött elő egy poloska. Éjszaka arra ébredtem, hogy mászik egy a lábamon. Reggel szintén ahogy leszedtem a függönyről, már jött is a következő. 16-ig számoltam őket. Az asztalon a párnán mindenhol találtam. A grátisz már csak az volt, hogy se este se reggel nem volt melegvíz. Így első nap után közöltem a recepción, hogy távozunk. A hölgy nagyon kedvesen felajánlott egy másik jobb szobát de nem éltünk vele. Pihenni , kikapcsolódni jöttünk nem poloskavadászatra és rémalom éjszakára. Biztos van megoldás erre a problémára. Egy biztos ide többet nem megyünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Kedves Máhonfai Attiláné!
A mezei poloska rajzása nem csak nálunk okoz problémát - megértem, hogy ez Önt nem nyugtatja meg. Vegyszerrel nem irtható. Védekezni csak úgy lehet ellene, ha a helyiséget hermetikusan elzárjuk, a nyitható felületekre rovarhálót teszünk (ez nálunk jelenleg csak részben megoldott). Munkatársaim minden tőlük telhetőt megtesznek, a fellelhető egyedeket eltávolítják (sajnos jól el tud bújni).
A kellemetlenségért elnézésüket kérjük.
Arról, hogy a szállodában - akár csak átmenetileg is - meleg víz ellátási probléma lett volna, nem tudok (távhőszolgáltatásra vagyunk kapcsolva).
Üdvözlettel:
"Debreceni kikapcsolódás"

2019. november 18. hétfő
3.8
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése nagyon jó. Pár perc sétával elérhető az állatkert, stadion, Aquaticum, villamosmegálló és a csodás Nagyerdei park. A szállodára viszont nagyon ráférne már egy tatarozás. Összességében szép élményekkel tértünk haza.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Kedves Horváth Ferencné!
Az észrevételével egyetértek, valóban indokolt a felújítás. Mi is nagyon várjuk.
Üdvözlettel:
"Régi idők báját idéző hétvége Debrecenben"

2019. november 18. hétfő
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba a célnak tökéletesen megfelel, még erkélye is van. A koszt kiváló, messze várakozáson felüli! Manapság elképzelhetetlen ilyen jó ár-érték arány, nem is tudom, hogy csinalják! Még a kis könyvtár is remek könyvekből áll, és az meg, hogy haza lehet őket vinniw és visszaküldeni, amikor az ember befejezte az olvasást, egyenesen megható. Debrecen pedig megér egy nagyobb kirándulást is! Szerencsére még mindig egy külön "respublika".
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Kedves Lantos-Nagy Andrea!
Nagyon jól esik - mint régen, az iskolában - jelest kapni egy vendégtől. Ez a legnagyobb elismerés, amit a munkánk során kaphatunk.
Szeretettel várjuk vissza, látogasson meg minket máskor is!
Üdvözlettel:
"Kellemes kikapcsolódás a Hotel Nagyerdőben"

2019. november 15. péntek
4.1
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Az ágy hagy némi kívánnivalót maga után!!)
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Tisztelt Víg Ferenc Úr!
Köszönöm a jelzését, intézkedni fogok.
Tisztelettel:
"Igazán pihentető napok voltak!"

2019. november 15. péntek
4.4
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda nem új, de tiszta, kényelmes, látszik, hogy karban van tartva. Talán a merülő medencére kicsit több gondot fordíthatnának, mert a korlátja kotyog, a víz habzik, így a harmadik naptól volt kedvem bele merülni. A szauna viszont kellemes. A szoba tágas, meleg, és tiszta. A takarítás zaja soha nem zavarta a pihenésünket. Az ágy matraca nekünk túl puha volt, ezért picit kényelmetlen, de nem vészes. A menü változatos, finom és bőséges volt. Alapvetően meg voltunk elégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Kedves Vajda Jánosné!
Örülünk, hogy összességében kellemesen telt a pihenésük. Az észrevételeket köszönjük.
Üdvözlettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. november 12. kedd
3.3
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A reggeli és a vacsora bőséges és finom volt,a szoba elég lepusztult volt,főleg a fürdőszoba!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Kedves Dénesné Éva!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Mi - a szálloda személyzete - is nagyon várjuk már a felújítást.
Üdvözlettel:
"Nagyon drága 2 nap."

2019. november 10. vasárnap
3.3
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Régi igazán retro szálloda,ami a lehetőségekhez képest tiszta.Leszámítva a padlószőnyegen lévő durva foltokat. A személyzet kedves, segítőkész. A svédasztalon reggel és este is igen sok és finom választék lenne, HA időben rögtön étterem nyitásra megy az ember.De fél-1 óra múlva üres edények gyümölcs és sütemény tálak. A WELLNESS-t le kéne venni a szolgáltatásról, mert az nincs. Nem átmenetileg hanem látványosan tartósan nem működik, se szauna,se merülő medence, semmi, csak egy erősen hibás, csempehiányos medence meleg vízzel, amiben semmi nincs.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Kedves Balla Ágnes!
Az étkeztetéssel kapcsolatos észrevételét túlzónak tartom ("üres edények gyümölcs és sütemény tálak"). Az ételek pótlásáról folyamatosan gondoskodunk. A hosszabb elkészítési időt igénylő ételeknél a pótlás nem oldható meg, ezek az ételek valóban elfogyhatnak, de frissensültekkel igyekszünk pótolni.
A szaunát néhány napra (nem "látványosan és tartósan") le kellett állítanunk, mert a szaunakályha üzemképtelenné vált, ki kellett cserélni. Ilyen helyzet bárhol és bármikor előfordulhat. Szíves elnézését kérjük.
A gyógyvizes medence burkolatát valóban fel kell újítanunk, ehhez azonban találnunk kell egy olyan hetet, amikor a lehető legkevesebb vendégnek okozunk kellemetlenséget. A "meleg víz" valójában minősített gyógyvíz, számos - a gyógyítás szempontjából hasznos - alkotóelem van benne.
Üdvözlettel:
"nagyon ráférne egy kis felújítás"

2019. november 10. vasárnap
3.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A szoba átlagos,a tisztaság közepes a bútorok régiek nyikorognak a szobában bogarak röpködnek.A tévé régi, pár csatorna van rajta.Az étkezés kiváló.A személyzet kedves.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Tisztelt Galló József Úr!
A kellemetlenségekét szíves megértésék kérem.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. november 09. szombat
4.4
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Jó éreztem magam.Menni fogok jövőre is Ajánlom másnak is.Deméné.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Kedves Deme Jánosné!
Örülünk, hogy jól érezte magát szállodánkban. Szeretettel várjuk vissza!
Üdvözlettel:
"Retró a javából!"
2019. november 06. szerda
3.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Retró a javából! Minden téren az 1990-es évek stílusa. A parkolóból gurulos bőrönddel nem egyszerű a köves rücskös betonon a csomag behozatala. Az elhelyezkedése a Nagyerdőben a legnagyobb értéke.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta véleményét.
A parkolóval kapcsolatos - jogos - észrevételét a felújítás során tudjuk orvosolni.
Tisztelettel:
"Kellemetlen élmények a Nagyerdei Hotelben"

2019. október 28. hétfő
3.5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A 107-es szobában laktunk. Erősen felújításra szorulna, gusztustalan fürdőkád, amelyben zuhanyozni sem volt "élmény" - csak a muszályság miatt. Az ablak felőli ágymatrac nagyon kifeküdt, kényelmetlen. A szőnyegpadló a 21. században nem elfogadható, még nekünk időseknek sem. A fürdőszobában a mosdókagyló lefolyószerkezete undorító látvány, a zuhanyfüggöny büdös, vízköves !!! Debrecenben éltünk 45 évig és az 50 éves osztálytalálkozómra érkeztünk, gondoltuk jó helyünk lesz a Nagyerdőben. Sajnáljuk, de nem tudtunk jó benyomással távozni. Az éttermi ellátás és kiszolgálás kárpótolt bennünket. Itt biztosan nem fogunk többé megszállni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 06. péntek
Tisztelt Szabó Gyula Úr!
Elnézését kérem a kellemetlenségekért. A szálloda felújítása valóban időszerű, az előkészületek folynak.
Tisztelettel:
"Nagyon meg voltunk elégedve a Hotel Nagyerdő szolgáltatásaival"

2019. október 17. csütörtök
5
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Többnyire 3*-os szállodában szoktunk elő- és utószezonban pihenni 4 éjszakát. Az elvárásunknak megfelelő volt az ellátás! Kellemes meglepetés volt Ilona idegenvezetése a városban, nagyon élvezetes, értékes és részletes volt! Hasznos volt a Trilógia megtekintése előadással és a Dérí Múzeum kiállításai. A reggeli és vacsora bőséges volt és ízletes, nagyon finomak voltak a sütemények is! A reggelinél volt bőven mindenféle ízesítésű danone joghurtok és minden választék ami ilyen szállodákban lenni szokott! Remélem még sokszor fogunk ilyen jó nyaraláson részt venni!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 05. csütörtök
Tisztelt Kállai Úr!
Örömmel tölt el, hogy kellemesen telt a pihenésük. Látogassanak meg minket máskor is, szeretettel várjuk Önöket!
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. október 17. csütörtök
2.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mint szakács mondom, kezdjen valamit a hotel az 1 főre jutó étel árával, mert szerencsétlen konyhai személyzet a semmibol nem tud várat épiteni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 05. csütörtök
Tisztelt Csondor Úr!
Nem igazán értem a felvetését, mivel a szállodánkban dolgozó szakácsoknak minden (megfelelő alapanyagok, gépek, berendezések, stb.) rendelkezésére áll ahhoz, hogy elláthassák feladatukat és a szálloda kategóriájának megfelelő ételválasztékot biztosítsanak.
A vendégek döntő része elégedett az általuk készített ételekkel.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő a nyugdíjasoknak is jó választás!"

2019. október 15. kedd
4.9
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Remekül éreztük magunkat, bár voltak kisebb hiányosságok, mint például asuobában hiányzott a hajszárító, vagy néha nem volt elé meleg a vacsora. A fürdőmedencére is ráférne a felújítás és kevés a két db, pezsgő-hely valamint annak csak kétóránkénti bekapcslása. Egyébként nagyon elégedettek voltunk az ételekkel a személyzet kedvességével is. A szálloda minden dolgozójának további jó munkát és sok vendéget kívánunk. Nyugdíjas barátok
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 03. kedd
Kedves Győri Ferencné!
Örülünk, hogy remekül érezték magukat szállodánkban.
A hajszárító jelenleg nem része a szobai bekészítésnek, a recepción azonban térítés nélkül lehet kölcsönözni.
A vacsora folyamatos melegen tartására jobban oda fogunk figyelni.
A medence burkolata valóban javításra szorul. Amint le tudjuk állítani a medencét legalább 5 napra, a javítást el fogjuk végezni.
Az élményelemek számán csak a medence átépítése során tudunk változtatni. Azt már megoldottuk, hogy gyakrabban be legyenek kapcsolva.
Térjenek vissza hozzánk!
Üdvözlettel:
"Remek négy napunk volt."

2019. október 12. szombat
4.6
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Igaz egy régi szálloda, de igyekeznek tisztaság, kedvesség ellensúlyozniAz étterem a 4* szállodával vetekszik, a választék, a pincérek gyorsassága ami még nagyon tetszett, hogy vizeskancsók voltak el lehetett venni.Nem utolsó sórban a szép környezett közel a villamos megállóhoz .Mindenkinek csak ajánlani tudom.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 02. hétfő
Kedves Molnár Lászlóné!
Köszönöm, hogy megosztotta tapasztalatait.
Örülök, hogy jól telt a pihenése.
Térjen vissza szállodánkba, szeretettel várjuk!
Üdvözlettel:
"Remek egy hetet töltöttünk itt!"

2019. október 07. hétfő
5
Pótággyal
5 éjszakát töltött itt
Kamasz unokáimmal voltam, szuperül érezték magukat. "Ugye jövőre is eljövünk ide?" kérdéssel fejezték be a közös nyaralást. Nagyon jó volt a választék, a finnyás unokák is megtalálták a kedvükre valót. Ajánlani tudom a gyerekes családoknak. Közelben minden lehetőség megvan a kikapcsolódáshoz.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 02. hétfő
Kedves Borosznoki Lászlóné!
Örülünk, hogy kellemesen telt a nyaralásuk. Térjenek vissza hozzánk a jövő nyáron is - ha minden a tervek szerint alakul, akkor már ki is tudják próbálni a felújított, modern és egyedi debreceni strandot, ami szállodánk közelében található.
Üdvözlettel:
"Debrecen Nagyerdei szállo majdnem pihenés"
2019. október 06. vasárnap
2.3
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Szoba koszos volt,ágy kényelmetlen ,kemény és ki volt feküdve,(teknősre).Fürdőszoba lelakott,rozsdás zuhanytálca,WC aljáról fojott ki a víz,így a kövezet állandóan úszott a vízbe.Hat napot töltöttünk el,ez idő alatt nem volt takarítás,szerintem alapvető lenne a fürdőszoba,WC fertőtlenítése mindennap.Szemetest egyszer ürítették.Étterme : ételek finomak voltak,jóra értékeltük.Gyógymedence zajos,medenceburkolata hiányos (darabosan málik szét.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 02. hétfő
Tisztelt Vendégünk!
Sajnálom, hogy az anonimitást választotta, mert így nem lehet beazonosítani, melyik szobában lakott.
Sajnos, a szobák fala és padozata (padlószőnyeg) olyan károsodásokat is elszenved, amelyet nem lehet eltüntetni. Nyilván nem tudjuk minden vendég után kicserélni a padlószőnyeget és kifesteni a szobát. A vendégek egy része ezért - és nem a takarítatlanságért - minősíti koszosnak a szobát. Ebben az esetben célszerűbb lenne konkrétabban megfogalmazni a problémát.
Ha egy matracot teknősre "kifeküdnek", annak az az oka, hogy a matrac szerkezete elhasználódott - ebben az esetben azonban nem lehet kemény.
A szobaasszonyok a lakott szobákba minden nap benéznek, elvégzik a legfontosabb feladatokat. Ezt általában akkor teszik meg, amikor a vendégek nem tartózkodnak a szobában.
A medence szellőztetése és az élményelemek gépészeti üzemeltetése valóban együtt jár némi "zajjal". A medence burkolatának állapotáért szíves elnézését kérjük, ki fogjuk javítani, amint 4-5 napra le tudjuk állítani a fürdőt.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. október 04. péntek
2.5
Standard kétágyas szoba
11 éjszakát töltött itt
Két éve is itt nyaraltunk azóta sokat romlott a minőség pl hideg reggeli kevesebb kinalatu vacsora a dragabbik szoba nem jobb mint az olcsóbb két hét alatt a liftet nem csináltak meg ezért sorba kellett állni a fel és le jutáshoz a mini hűtőbe nem fér bele semmi
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 02. hétfő
Tisztelt Endrédi Imre Úr!
A reggeli kínálatában van meleg és hideg étel egyaránt. A meleg ételeket frissen készítik, szükség szerint pótolják.
A vacsora kínálata - az ételek számát illetően - nem csökkent a két évvel ezelőttihez képest.
A Standard szobák mérete, felszereltsége és állapota szerintünk annyival biztosan jobb, mint amennyivel többet kell ezekért a szobákért fizetni, mint a Classic szobákért.
A felvonó meghibásodása olyan váratlan esemény volt, amire nem tudtunk felkészülni. A vezérlés hibásodott meg. A szerviz partnerünk mindent megtett, hogy találjon az országban egy olyan - használaton kívüli - vezérlőegységet, amelyet be tudott építeni a meghibásodott helyett. Sajnos ez időbe került, mivel egy ritkán előforduló vezérlésről volt szó.
A hűtőszekrény (más szállodákban a minibár) a legfontosabb dolgok hűtésére szolgál. Sok szállodában - a saját üzleti érdek védelme érdekében - nem is engedik meg, hogy idegen eredetű ételt és italt tároljanak benne.
Tisztelettel:
"100xszép tánccsoport Debrecenben"
2019. október 03. csütörtök
3.9
2 éjszakát töltött itt
Nem jutott eszembe, hogy a lift meglétére rákérdezzek. A csomagok föl és le szállításánál a személyzet segített. A kért konferencia terem nem volt előkészítve és hangosítás sem volt benne. Az asztalok és székek eltávolítását hamar megoldották a műszakiak, de a hangosítás nagyon hiányzott a táncpróbáról. Az étteremmel teljes mértékben elégedettek voltunk, sokféle finom ételt kaptunk, gyorsan pótolták azt ami elfogyott, hamar készítettek nekünk 11 személyes nagy asztalt, hogy egy asztalnál ehessünk.
"Szuper Hotel Nagyerdő"

2019. október 01. kedd
5
Classic kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Túl részletesen nem tudok írni .mivel mindennel elégedettek voltunk.Rossz tapasztalatom nem volt.Nem vagyok internet függő .jó lenne ha a szobákban is lehetne WIFI ha valamit megszeretne nézni a pihenni vágyó Ezt nem elégedetlenség miatt írtam.Jövőre ugyan itt. Üdvözlettel
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. november 22. péntek
Kedves Kaszás Józsefné!
Szeretettel várjuk vissza!
A WIFI hálózatunk terhelhetősége jelenleg korlátozott. Igyekszünk ezen változtatni.
Üdvözlettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. szeptember 28. szombat
4.5
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Az ágy matraca nagyon puha volt,párnák laposak és a fürdőkád ,zuhanyzó használhatatlan volt.Az étkezések kiválóak,a vacsorák finomak votak.Összeségébe jól éreztük magunkat,mert ami nem tetszet azt is megoldottuk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. december 02. hétfő
Tisztelt Nagy Tibor Úr!
A kellemetlenségekért szíves elnézését kérem.
Tisztelettel:
"Csalódás volt "

2019. szeptember 26. csütörtök
3
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Hirtelen kellett szállást találni. Elsőre ez jelent meg a keresőben. Nem vártam túl sokat a szállással szemben, de szempont volt hogy legyen wellness az épületben. No ez a rész volt a legnagyobb csalódás. (1 db szauna és 1 db kb 6*6 medence, leváló csempe, hideg környezet) Étkezés: reggeli bőséges és nagy választék, de a vacsorára ez már nem igazán mondható el -de, ha valaki bírja a nehéz, hideg ételeket annak tökéletes lehet-.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. november 22. péntek
Kedves Molnár Éva!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait.
Ha a foglalás előtt elolvasta az online partnerünk weboldalán a szállodánkat bemutató tájékoztató anyagot, nem érhette meglepetésként, hogy csak egy szaunánk és egy medencénk van, ez benne van a leírásban.
Ami a medence állapotát illeti, a mozaikcsempe leválása valós probléma, ezért elnézését kérjük. Kár, hogy nem írta le, hogy a "hideg környezet" konkrétan mit jelent (a hőmérséklet a medence vizének hőfoka és párolgása miatt nem lehet hűvös; ha a berendezésre gondolt, az agresszív gyógyvíz páráját a növények nem bírják és az anyagok zöme sem).
Az ételek hőmérsékletének tartását szolgáló eszközöket használjuk, azok működnek. Az lenne az ésszerű, ha ezekben az éttermi tároló berendezésekben csak kisebb mennyiségű ételt tartanánk, és az ételek többi része a konyhai nagyüzemi melegen tartó eszközökben várna a sorára. Ebben az esetben a vendégeknek is meg kellene érteni, hogy az ételeket rendszeresen pótolnunk kell, amihez kell egy kis idő.
A kínálatunkban vannak könnyebb ételek is (általában ezekből marad meg az étkezés végére).
Üdvözlettel:
"Enni, aludni, a szállás megfelelő, Jó helyen fekszik, parkolás megoldott, kiválóan alkalmas arra, hogy Debrecen nevezetességeit innen elérjük."

2019. szeptember 25. szerda
4.1
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nem volt fűtés, pedig az idő azt indokolta volna, de adtak takarót. Az étkezési idő múltával a választék is csökkent, de nem kellett éhezni. A TV csatornák tükrözték a város "szellemiségét". A szobákban az internet minősége a felhasználók számától függött. A szoba tiszta volt, az ágy kényelmes. A zuhanyozóból - az eredetileg rossz tervezés miatt - zuhanyozás közben kifolyt a víz.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. november 22. péntek
Tisztelt Urfi János Úr!
Szeptember második fele nem fűtési szezon még, és nem volt tartósan olyan hideg az időjárás, ami indokolttá tette volna a távfűtés beindítását.
Azt, hogy az étkezési idő múltával ne csökkenjen a választék, csak úgy lehetne biztosítani, hogy 100 fő vendégnek minden ételből elkészítünk 100-100 adagot (mondjuk négyféléből összesen 400 adagot), aztán a vacsora végén 150-200 adagot sajnos ki kellene dobnunk.
A másik megoldás az, hogy zömében csak frissensülteket kínálunk, amit folyamatosan lehet pótolni. Ebben az esetben okkal panaszkodhatnának a vendégek, hogy egysíkú a kínálat.
Ezeket azért írtam le, hogy érzékelhető legyen, nem egyszerű a konyhai étel-előállítás megtervezése, a vendégek igényeinek kitalálása (miből mennyit főzzünk). Az megnyugtató, hogy nem kellett éhezni.
A televíziós csatornák választékának semmi köze a politikához. A csatornák kiválasztását két fő szempont befolyásolja: a műszaki háttér és a költségek. Bízunk abban, hogy a tervezett felújítás után bőségesebb választékot és jobb szolgáltatási minőséget tudunk biztosítani.
A zuhanyfülkék átalakítását szintén a felújítás során tudjuk elvégezni.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"
2019. szeptember 14. szombat
3.9
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Hiányoltam a személyzet mosolygását.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. november 22. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Személyes tapasztalatból tudom, hogy a nálunk dolgozó, a vendégekkel kapcsolatot tartó munkatársaink zöme kedves, barátságos, és tudnak mosolyogni is. Ők is emberből vannak, időnként Ők is elfáradnak, nekik is lehetnek nehéz pillanataik, de ebből van kevesebb.
Bízom abban, hogy következő látogatása során Ön is sok mosolyt fog kapni.
Üdvözlettel:
"Nyár végi pihenés !!"

2019. szeptember 12. csütörtök
4
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat , A személyzet nagyon kedves és segítőkész , Tisztaság kifogástalan , Nagyon finomak voltak az ételek A szálloda környezete kellemes pihenésre alkalmas . A Békás tó esti fényjátékán jól szórakoztunk !!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. november 22. péntek
Kedves Sándorné Orosz Katalin!
Örülünk, hogy jól érezték magukat. Térjenek vissza hozzánk!
Üdvözlettel:
"Retro élmények "

2019. szeptember 10. kedd
3.4
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Classic szobában voltunk, tényleg nagyon le van amortizálódva. A fürdőszobában penèszes volt a kád. A szoba hangyás volt. A reggelinél volt választék, bár hiányoltuk az édes péksütiket. A vacsorànál nem volt nagy a választék, de az legalább finoman volt elkészítve. Kevés alkalommal van vega étel. A hotel személyzete kedves és segítőkész volt. Párszor használtuk a termál medencét, ami jó volt, bár az is felújításra szorulna. A hotel elhelyezkedése kiváló, a stadionhoz és az állatkerthez nagyon közel van, a Nagyerdőben jókat lehet sétálni.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. szeptember 30. hétfő
Kedves Tőzsérné Vajta Zsanett!
Köszönjük, hogy megosztotta észrevételeit.
A szálloda - különösen a Classic szárny - valóban felújításra szorul, erre szeretnénk is sort keríteni (az időpont még nincs eldöntve).
A fürdőkád nem penészes, a fugázás színeződött el (ez sem kellemes látvány, ezért újra fogjuk fugázni).
A pékárú beszállítónk kínálatában éttermi használatra, reggeliztetéshez használatos édes péksütemények nincsenek. A már említett felújítás során igyekszünk megteremteni a helyben sütés feltételeit.
A vacsora ételkínálatát igyekszünk úgy összeállítani, hogy az a vendégek többségének igényét elégítse ki. A főzelékek, húsmentes tészták korábban gyakran megmaradtak.
A fürdőben használt gyógyvíz - összetétele miatt - eléggé "agresszív", gyakran kell javítani a medence burkolatát és elhárítani a pára miatt okozott állagromlást a fa- és fémszerkezeteknél. Igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni, de itt is a felújítás idézhet elő érdemi változást.
Üdvözlettel:
"Jó volt itt pihenni."

2019. szeptember 09. hétfő
3
Standard egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szobában nagyon meleg volt. Az ablakokat - 2db. - csak bukóra lehetett kinyitni. A legnagyobb probléma a fürdőszobában és a szobában az éjjeliszekrényen rengeteg hangya volt. Az étkezés nagyon jó volt.
"Hotel Nagyerdő"
2019. szeptember 08. vasárnap
1.8
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A recepciós személyzet viselkedése kritikán aluli. A legminimálisabb információval sem szolgáltak. Vendéglátásra teljesen alkalmatlanok. A fürdőszoba szörnyű volt. A kád penészes. Az étterem rész régies, de rendben van. A reggeli és a vacsora kínálata egyszerű, de jó. Összességében elég lehangoló az egész hely. Több éjszakára senkinek sem ajánlanám.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. október 18. péntek
Tisztelt Vendégünk!
A recepciós személyzet alkalmasságával kapcsolatos észrevételét túlzónak tartom. Magam gyakran vagyok fültanúja az érkező vendégek tájékoztatásának. Olyannal még nem találkoztam, hogy az érkező vendég a legminimálisabb tájékoztatást sem kapta volna meg.
A szálloda valóban felújításra szorul, ebben egyetértünk. Bízunk abban, hogy a munkálatok belátható időn belül megkezdődnek.
Tisztelettel:
"csodás ősz Debrecen erdejében :-)"

2019. szeptember 07. szombat
4.9
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
nagyon tetszett a kedvesség , a figyelmes , gyors kiszolgálás , az étkek változatos és ízletes sora !!! a tisztaság !!! ami javítandó : a két liftközül végig csak az egyik működött .... a medence csempéje sok helyen javításra szorul ....
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. szeptember 30. hétfő
Kedves Csutor Zsuzsanna!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Örülünk, hogy a kisebb problémák ellenére jól telt a pihenése.
Az egyik felvonó szabályozása valóban elromlott, ezért le kellett állítani. Mi azonnal megtettük a szükséges intézkedést, de időbe tellett, amíg a karbantartó cégnek sikerült beszereznie az egyébként eléggé ritka panelt.
A medence burkolatát rendszeresen javítjuk, de az agresszív gyógyvíz folyamatosan rongálja a fugázást.
Üdvözlettel:
"2 éve jobb volt a Hotel Nagyerdőben."

2019. szeptember 02. hétfő
3.6
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Először nem a kért szobát kaptuk, majd cserélték, így 2 emeletet gyalogoltunk. Az ágy borzasztó kényelmetlen volt, a párna szörnyű! A személyzet kedves, a vacsora elég nehéz ételekből állt. 2 éve sokkal jobban éreztük magunkat. Semmi felújítás, pedig nagyon ráférne. Az árak viszont emelkedtek!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. október 18. péntek
Kedves Nagy Ilona!
Igyekszünk tiszteletben tartani vendégeink kérését, azt azonban nem tudjuk garantálni, hogy a kért szobát biztosítjuk.
A szállodáról megjelenő információk között jelezzük azt is, hogy a kétemeletes Classic szárnyban nincs felvonó.
A vacsora kínálatát igyekszünk úgy összeállítani, hogy a különböző igényeknek meg tudjunk felelni. Vendégeink zöme a laktató ételeket szereti, azért a választék valóban nagyrészt ilyen ételekből tevődik össze.
A felújítást tervezzük, konkrét időpont még nincs.
Az árakat csak olyan mértékben emeletük, amilyen mértékben az üzemeltetési költségek növekedtek.
Üdvözlettel:
"Akinek nincsenek nagy igényei, megfelelő."
2019. szeptember 02. hétfő
3.8
Classic kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
A pincérek nagyon kedvesek, segítőkészek, ez sajnos a recepción dolgozók közül többről nem mondható el. Az ételek finomak. A gyógykezelések közül többet kihagytak, időben mindig kevesebb volt, mint kellett volna. Egyszer sem takarítottak 8 napig. Kiürítették a szemetest, adtak tiszta törölközőt - ha kértünk - ennyi. A szálloda erősen retróhatású. 25 éve nem láttak festéket az ablakok. Az erkély korlát, szárító tiszta rozsda. Az ágymatrac puha, tisztának nem nevezhető. 10 emeletes épületben egy lift működik, a másik régóta rossz. Nagyon szép környezetben van, a kertben ingyen lehet parkolni. Összességében, mivel alig voltunk a szobában, alvásra megfelelő. Közel az állatkert, gyógyfürdő, a villamossal 15 perc alatt elérhető a belváros, Déri Múzeum.
"Hotel Nagyerdő"
2019. augusztus 31. szombat
3.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nem mindent kaptunk meg, ami a csomagban volt. ( ásványvíz nem volt bekészítve)! A wellness részlegre ráférne egy kis korszerűsítés! A kilátás szép volt a szobánkból, az ételek finomak voltak, a szoba rendben volt!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. október 18. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Az ásványvíz bekészítés elmaradásáért szíves elnézését kérem.
A fürdőrészleg korszerűsítése része a szálloda tervezett felújítási programjának.
Tisztelettel:
"Nagy élmény a Nagyerdőben"
2019. augusztus 31. szombat
4.5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A gyógyászati ellátás maximális. Személyzet korrekt, nem tolakodó,de segítőkész. Étterem, étkezés jónak mondható. A környék csodálatos, béke, nyugalom...
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. szeptember 30. hétfő
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Örülünk, hogy kellemesen telt a pihenése, és összességében kellemes benyomásokkal távozott. Térjen vissza hozzánk!
"Családi nyaralás Debrecenben"

2019. augusztus 29. csütörtök
3
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A gluténmentes étkezés biztosításával nem voltam elégedett.Kevés volt a választható vacsora.Kenyeret csak a második napon kaptam.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. szeptember 23. hétfő
Kedves Hellvig Gabriella!
Szállodánk személyzete igyekszik minden tőle telhetőt megtenni, hogy a különböző étkezési igényeknek megfeleljen. Az ételkínálatot alapvetően az étel-intoleranciában nem szenvedő vendégek igényei szerint állítjuk össze. Ezek között mindig található olyan, amely megfelel a gluténmentes étkezés követelményeinek. Sajnos még nem tartunk ott, hogy a gluténmentes ételekből is bő választási lehetőséget tudjunk biztosítani. Az, hogy az érkezési napon nem volt gluténmentes kenyér, a mi felelősségünk, mivel előre jelezték a lisztérzékenységet. Szíves elnézésüket kérem!
Üdvözlettel:
"Remek nyárzáró Debrecen és környéke!"

2019. augusztus 29. csütörtök
3.3
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nem tetszett a lift hiánya.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. szeptember 23. hétfő
Tisztelt Farkas Ferenc Úr!
A Standard épületben üzemelő két felvonó közül az egyik valóban meghibásodott, ezért üzemen kívül kellett helyezni. A másik lift üzemelt, ennek ellenére előfordulhatott, hogy várni kellett egy kicsit. Olyan, hogy egy felvonó sem üzemelt, csak percekig fordult elő (egy vendégünk megrongálta a működő felvonó ajtaját).
Elnézését kérjük a kellemetlenségért.
Tisztelettel:
"Nem luxus, de nagyon jó hely"
2019. augusztus 28. szerda
4.9
Standard egyágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Már több alkalommal voltunk ebben a hotelben. Most 2 unokával mentünk, és nemcsak mi, de a gyerekek is jól érezték magukat. Az ágyak kényelmesek voltak, de a szobák nagyon melegek./ A légkondi használatát kicsit drágállottuk./ A reggelit, vacsorát többféléből választhattuk, finomak voltak. A személyzet kedves és udvarias volt. Köszönjük. Idősebb házaspár két unokával
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. szeptember 23. hétfő
Kedves Vendégeink!
Köszönjük, hogy megosztották tapasztalataikat. Örömmel tölt el minket, hogy hozzájárulhattunk egy kellemes családi üdüléshez. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
"Lehetőség szerint szívesen visszamennénk."

2019. augusztus 27. kedd
4.8
Classic kétágyas szoba