Hotel Nagyerdő, Debrecen - értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét.

4.09 / 5
913 vélemény alapján
4.38
Személyzet
4.01
Tisztaság
3.99
Ár / érték arány
3.75
Kényelem
(szoba)
3.94
Szolgáltatások
4.34
Étkezés
4.42
Elhelyezkedés
Hotel Nagyerdő, Debrecen - Legújabb vélemények
"Kellemes pihenés a Hotel Nagyerdőben"

2019. február 20. szerda
5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A fenti értékelés nem túlzás! A személyzet udvarias, segítőkész. A szálloda konyhája kitűnő, az ételek ízletesek, folyamatosan feltöltötték a svédasztalt. a reggeli is bőséges és változatos volt. Észrevették, hogy szülinapot ünnepeltünk, jól esett a köszöntő a szobában és kis meglepetés ajándék. Ha tehetjük, visszamegyünk!

2019. február 20. szerda
4.7
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
5
Ennyire tetszett
5
Személyzet
5
Tisztaság
-
Ár / érték arány
4
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
5
Elhelyez-
kedés

2019. február 18. hétfő
4.3
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
4
Ennyire tetszett
4
Személyzet
4
Tisztaság
4
Ár / érték arány
5
Kényelem (szoba)
4
Szolgál-
tatások
5
Étkezés
4
Elhelyez-
kedés

Hotel Nagyerdő Debrecen csomagajánlatai - 7 ajánlat

megnézem ▼

"Szép helyen, jó közlekedéssel."

2019. február 13. szerda
3.5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kiváló helyen található a hotel. Finom ételek, részben kedves személyzet. Kilátás a Nagyerdőre. Az épület megkopott, felújításra szorul kint és bent is. Lehasznált kád, túl süppedő ágyak stb. Az ára viszont kedvező!
"Érdemes lesz visszamenni."

2019. február 09. szombat
4.5
Standard egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes volt a szállodában töltött idő! A wellness rész bár elég kicsi, de mivel majdnem minden alkalommal egyedül voltam ott,délelőttönként és délutánonként is jól éreztem magam. Kellemetlenül érintett,hogy bár minden alkalommal jeleztem /nyolcszor! /,hogy a wellness zuhanyozóban nincs föltöltve a tusfürdő tartálya, ottlétem alatt ez nem történt meg. Kellemesen fölfrissített a nagyon jutányos áron hozzáférhető masszírozás.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 11. hétfő
Kedves Ispánki Gyuláné!
Szíves elnézését kérem, amiért munkatársaim nem töltötték fel a folyékony szappan adagolót. Intézkedtem, hogy hasonló probléma a jövőben ne forduljon elő.
Üdvözlettel:
"Hotel Nagyerdő"
2019. február 01. péntek
4
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Csendes nyugodt hely , a szoba bútorzata kicsit régies de esztétikus.Az ágyak kényelmesek ,az ellátás tökéletes, épp úgy mint a személyzet.Máskor is szívesen megyünk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 11. hétfő
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy jól érezték magukat szállodánkban. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Tisztelettel:
"Csodás 5 nap Debrecenbe a Hotel Nagyerdőben!"

2019. január 12. szombat
4.8
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat, a szoba kicsit szükös volt, a gyógyászatot is igénybe vettük! Nagyon megvoltunk elégedve,kedvessek voltak segitökész, odafigyeltek mindenre elláttak jótancsokkal lelkiismeretes kezeléseket kaptunk. Finomak voltak az ételek.Személyzet segítökész.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 05. kedd
Kedves Merkovits Péterné!
Örülünk, hogy kellemesen telt az üdülésük. Megtisztelő számunkra, hogy értékelték szállodánk munkatársainak hozzáállását, kedvességét.
A szobák méretein szállodánk tervezett felújítása keretében tudunk változtatni.
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2019. január 09. szerda
3.5
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Általában azt kaptuk amit vártunk,a személyzet kedves volt és segítőkész.A szobában a tv gyenge minőségü volt, a wc nagyon alacsony időseknek gondot okoz.Afürdő medence kissé leromlott. Az étkezés megfelelő volt,azért jól éreztük magunkat, köszönjük az érdeklődést. Üdvözlettel W. József
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. február 05. kedd
Tisztelt Wuletin József Úr!
Köszönjük az észrevételeit.
A televíziós vételi lehetőséget (a hálózat korszerűsítését, a vételi lehetőségek bővítését, illetve a készülékek cseréjét szállodánk tervezett felújítása keretében tudjuk megoldani. Ugyanez vonatkozik a fürdőre is (természetesen a javítási, karbantartási munkákat folyamatosan elvégezzük).
A szobai WC szokványos méretű.
Tisztelettel:
"szilveszter"
2019. január 03. csütörtök
3.6
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A lift egy 10 emeletes szállodánál jó ha működőképes. A Szilveszeri "zenekar" pocsék volt, mind zenei tudás, mind ének, mind a választék, mind az előadásmód tekintetében. A zenés-táncos esték esetében szükséges nagyobb tános tér.A szálló és a személyzet egyébként jól helytállt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 23. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Köszönöm az észrevételeit.
A felvonók átmeneti működési zavaraiért szíves elnézését kérem. Az előre nem látható hibákat a karbantartást végző cég igyekezett a lehető leggyorsabban elhárítani.
A szilveszteri programon jelen voltam, és azt tapasztaltam, hogy a vendégek döntő része nagyon jól érezte magát, rengetegen táncoltak és megtapsolták a zenekart. Velük kapcsolatban a "pocsék" jelző használatát - annak ellenére, hogy az ízlések eltérőek - megalapozatlannak tartom.
A szilveszteri program helyszínéül szolgáló étterem befogadó képessége sajnos véges, ezért nagyobb táncfelületet nem tudtunk kialakítani.
Tisztelettel:
"Jo"

2019. január 03. csütörtök
4.3
Standard kétágyas szoba
Pótággyal
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jol ereztuk magunkat nagyon finom etelek voltak
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 23. szerda
Tisztelt Vaju László Úr!
Örülök, hogy jól érezték magukat. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Tisztelettel:
"karácsony a Hotel Nagyerdőben"
2018. december 30. vasárnap
4.5
Standard egyágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Mivel dr. B. E.-nekk nincs számítógépe így én intéztem a szállással kapcsolatos foglalást is. Dr. B E megkért, hogy válaszoljak kérdésükre az értékeléssel kapcsolatban. Véleménye megegyezett az enyémmel amit már elküldtem. Jól éreztük magunkat és jó véleményünk van a szállodáról. Két apróságot azért megjegyeznék ha már kérdeztek. A szállodában sok szép díszítést láttunk karácsonykor azonban nekem ill. nekünk a műfenyő korántsem jelenti azt mint az élő fenyő. A recepciónál elhelyezett közép mérető mű helyett sokkal szebb lett volna egy sudár magas élő fa igy láttam ezt korábban más szállodákban is pl. Sopronban 3 db is volt és sehol sem műfenyő. A halban levő kis asztalokon valamint a presszóban is az asztalokról ezt hiányoltam valódi fenyőággal esetleg valami kis bogyóssal kiegészítve. A presszó ezért karácsony viszonylatában kopár volt. A másik problémánk az volt, hogy az Élményfürdőt szerettük volna igénybe venni mint másutt és máskor is azonban nem kaphattunk sem törölközőt, sem köpenyt használatra hanem azt mondták vegyünk. Amikor elmondtam, hogy ilyent még nem tapasztaltam másutt a hölgy azt mondta ezt sokan kifogásolták. Mi vonattal utaztunk Pécsről nehéz bőröndökkel, hogy tudnánk még ilyen nagy vastag dolgokat is cipelni? Tudom, hogy nem az Önök hatásköre, de talán arra alkalmas fórumon ezt megemlíthetnék. Köszönöm a debreceni lehetőséget a csillagos 5-ös ellátással együtt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 23. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Szállodánk fogadóterében nem műfenyő volt, hanem élő. Mivel tiszteljük és védjük a természeti környezetünket, az egyik kertészettől béreltünk cserepes élő fenyőt, amit az ünnepek után visszavittünk. A karácsonyi díszítést szállodánk személyzete készítette, időnkből és hozzáértésünkből igyekeztünk kihozni a maximumot.
Szállodánkban nincs a szobai alapbekészítésben fürdőköntös, viszont jelképes összegért lehet a recepción kölcsönözni.
Tisztelettel:
"A karácsonyi ünnepek alatt kifejezett pihenési lehetőség"

2018. december 29. szombat
4.6
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Azt kaptam, amit vártam. Mint fent látszik szállással, étkezéssel, személyzet viselkedésével elégedett vagyok. A 9. emeleti elhelyezéssel meg különösen. A korlátozott (7+2) TV csatornaválasztéktól dührohamot kaptam, de már túl vagyok rajta. A 2 csillag csupán erre vonatkozik!!!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 05. szombat
Kedves Bezzegh István Mihályné!
Örülök, hogy alapvetően elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival és személyzetével.
Sajnálom, hogy a fogható TV csatornák száma ekkor megrázkódtatást jelentett Önnek. A szálloda felújítása során erre is oda fogunk figyelni.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2018. december 28. péntek
3.8
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyjából minden rendben volt, kivéve a velnesz részleg, az nagyon gyenge.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Tisztelt Lányi Tibor Úr!
A wellness részleg - ha ez alatt a fürdőre gondolt - szolgáltatási tartalom szempontjából pont olyan, mint ahogyan arról a foglalás előtt olvashatott a szállodánkat bemutató leírásban. A leállást igénylő javítási, felújítási munkákat a töltöttség miatt sajnos csak január hónapban tudjuk elvégezni, ezen problémákért szíves elnézésüket kérjük.
Érdemi változást a szálloda komplex felújítása során tudunk végrehajtani. Tervezzük a medencék számának bővítését, a vízfelület és a szolgáltatások számának növelését.
Tisztelettel:
"6nap 5 éj. "

2018. december 28. péntek
3.5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Tisztaságra jobban kellene figyelni. Felújításra szorul a hotel. Étkezésekkel nem volt baj. Ízletes volt ~s változatos. 1db medence van. Ennyi emberre kevés.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Tisztelt Kern József Úr!
Köszönjük az észrevételét, a tisztaságra jobban oda fogunk figyelni. Könnyebb helyzetben lennénk, ha tudnánk, mi volt a konkrét problémája.
A felújítással már többször foglalkoztunk ezen a felületen, mi is nagyon várjuk.
Valóban egy medence van, de erről minden kedves vendégünk előre tájékozódhat a szállodánkat bemutató leírásból. Tudjuk, hogy nagyobb vízfelületre és több medencére lenne szükség, de ezt csak az átépítés során tudjuk megoldani. Addig is szíves megértését kérjük.
Tisztelettel:
"Először Debrecenben. "

2018. december 28. péntek
4.5
Standard egyágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szálloda, annak kialakítása, elhelyezkedése meglepetést okozott, pozítív értelemben ,mert a szálloda hirdetésénél feltett képek nem tükrözik a tényleges helyzetet. A képeket jó lenne lecserélni mivel azokból nem sok jót lehet kivenni. Először jártunk Debrecenben s minden nagyon tetszett. Az étkezések kiválóak a szoba is megfelelő csak az erkélyajtó záródása nem tökéletes. Vannak felújítási hiányosságok, valamint a kicsi fürdő a szauna után lehetne nagyobb , modernebb, de ettől függetlenül a nagy távolság ellenére is szívesen mennék ismét szállodájukba. További jó munkát kívánva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Kedves Gyopárné Hamerli Sarolta!
Örülünk, hogy összességében jónak értékelte a karácsonyi üdülését.
A képekkel kapcsolatos javaslatát köszönjük.
Tervezzük szállodánk felújítását, melynek része lesz a nyílászárók cseréje is.
A szauna merülő medence azért lett ilyen kicsi, mert a fürdőcsarnokba nem lehetett nagyobbat beépíteni (sajnos így is eléggé kicsi a pihenő felület). Ezt a problémát is a felújítás során tudjuk orvosolni.
Használja ki a karácsonyi ajándékként kapott kedvezménykupont, és térjen vissza hozzánk 2019. első félévében.
Tisztelettel:
"Nagyon szép 5 napot töltöttünk itt."

2018. december 28. péntek
4.6
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon figyelmesek voltak.Kedves meglepetéssel készültek.Köszönjük szépen.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Kedves Braunmüller Józsefné!
Örömünkre szolgál, hogy hozzá tudtunk járulni a kellemes karácsonyi pihenésükhöz.
Használják ki az ajándékkupont, és látogassanak meg minket 2019-ben is.
Tisztelettel:
"Ez nem volt az igazi..."

2018. december 21. péntek
2.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Éjjel-nappal kb. 17-18 C.fok volt a szobában.Nagyon húzott a teraszajtó és az ablak ! A takarítás felületes, a WC nagyon nagyon büdös !!! A Tv és a csatornák kritikán aluli. A szoba berendezése nagyon lelakott, gagyi. Gyenge , szerény választék a kajában. A termál vizet csak kérésre melegítették elfogadható hőmérsékletre -itt a teremben nem volt fűtés, kimondottan hideg volt .
"Remek hét a Hotel Nagyerdőben"
2018. december 15. szombat
5
Standard kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Remek volt a szálláshelyünk, ízletes és választékos volt az étkezési lehetőség,a gyógykezelésekkel maximálisan elégedettek vagyunk.Pihenésre és kikapcsolódásra kiválóan alkalmas hely.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy mindennel meg voltak elégedve.
Térjenek vissza hozzánk!
Tisztelettel:
"Remek pihenés "

2018. december 08. szombat
4.4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Többször voltunk már vendégek a szállodába és szívesen visszajövünk még.... Kicsit régies de tiszta...személyzet udvarias,az étel bőséges úgy a reggeli mint a vacsora is....tehát minden OK
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2019. január 02. szerda
Tisztelt László Attila!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Örülünk, hogy minden OK, szeretettel várjuk vissza Önöket.
Mi is bízunk abban, hogy a felújítás belátható időn belül elkezdődik.
Tisztelettel:
"Hetvege baratokkal."

2018. december 03. hétfő
3.9
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Kedves ,hozzaallo a szemelyzet. Egy kis felujitas jot tenne a szallodanak.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Kedves Feyer Csilla!
Köszönjük, hogy megosztotta a tapasztalatait.
Egyetértünk abban, hogy a szálloda megújítása időszerű. Elkészültek a tervek. Bízunk abban, hogy a várt támogatási program minél gyorsabban meg fog jelenni, sikeres lesz a pályázatunk és belátható időn belül hozzákezdhetünk elképzeléseink megvalósításához. A tervezés során igyekeztünk hasznosítani minden korábbi vendégvéleményt és javaslatot.
Tisztelettel:
"Remek kikapcsolódás, pihenés."

2018. december 01. szombat
4.5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemesen éreztük magunkat, jó volt a szállásunk. remek a konyha, finom bőséges választékkal, udvarias kiszolgálással. Már harmadszor pihentünk itt és még szeretnénk is. Jó a megközelíthetősége remek sétákat lehet tenni, a fürdés is kiváló . Köszönjük, hogy ott lehettünk.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Tisztelt Fábián László Úr!
Mi köszönjük, hogy megtiszteltek minket látogatásukkal. Szeretettel várjuk vissza Önöket.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2018. december 01. szombat
4.1
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon hideg szobát kaptunk de át költöztünk másik bá ami már jó volt. Az étterem is hideg volt.
"Mindég jól érezzük magunkat"

2018. november 19. hétfő
4
Standard kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Tv csatornából lehetne több is
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. november 26. hétfő
Tisztelt Chromcsik Ferenc Úr!
A szálloda jelenlegi vételi lehetőségei nem teszik lehetővé a TV csatornák számának bővítését. A szálloda felújítása során korszerűsíteni fogjuk a műszaki hátteret és az eszközállományt is. Ennek következtében lehetőségünk lesz arra, hogy több csatornát biztosítsunk vendégeink számára.
Tisztelettel:
"Megdöbbentő"
2018. november 11. vasárnap
1.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Gyűrött ágynemű, kopott fürdőszoba, kopott bútorok, étteremben több napig ugyanaz a foltos, maszatos terítő, egysíkú, hideg vacsorák. Azért mert akciós áron van hirdetve a szoba, attól annak még ugyanolyan színvonalúnak kell lenni, mint a többi szobának, hiszen ha egy szálloda azt hirdeti magáról, hogy 3-4-5 csillagos, akkor az a teljes szálloda minden szobájára, helységére, éttermére, fürdőkomplexumára igaz kell legyen. Nem lehet egy szállodán belül egyik szoba 1 csillagos, vagy csillag nélküli, a másik meg 5 csillagos. A mi szobánk egy útszéli motelnek is szégyenére válna.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Ami az észrevételének elvi részét illeti, abban teljes mértékben egyetértünk. Az anonimitás miatt nem tudhatom, melyik szobáról van szó, ezért az utolsó mondatára nem tudok reagálni (és az útszéli moteleket sem ismerem).
"Csodás őszi napokkal lettem megajándékozva.!"
2018. november 10. szombat
3.9
Classic egyágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda rendkivül jó levegőjű környezetben fekszik, kissé elavult, de a beltér szép, a welnessel elégedett voltam. Jó a közlekedés a környéken. A vasárnap esti vacsora kivánnivalót hagyott maga után.
"Hotel Nagyerdő"

2018. november 07. szerda
4
2 éjszakát töltött itt
Sajnos szoba foglalásnál egy kis baki történt.Nem figyeltem a részletekre.Oda érkezésünknél a recepciós hölgy mindjárt azon dolgozott,hogyan tudna segíteni.Az Igazgató Urat is bevonta a problémánkba. Nagyon köszönöm,a gyors közreműködést. A konyhával viszont ennyire nem voltunk megelégedve.Mivel a választék nagyon szegényes volt.Szerintem több gyümölcs,friss saláta kellene,hogy legyen.
"Szünidei ismerkedés Debrecennel"

2018. november 01. csütörtök
4
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jó helyen van a szálloda, étkezés és személyzet kiváló. A jelzett fürdő csak felnőtteknek és kicsi.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Kedves Kovácsné Ildikó!
Szállodánk gyógyvizes medencéje valóban nem túl nagy, a vízfelület 26 négyzetméteres. Mivel a medencét minősített gyógyvízzel töltjük, annak használata gyermekek számára kizárólag orvosi javallatra ajánlott, egyébként gyermekek valóban nem használhatják. Ezek az információk egyébként megtalálhatóak a szállodánkat bemutató leírásban (csak nem sokan olvassák el...).
Szállodánk közelében található a közelmúltban megújult városi gyógyfürdő, illetve a minden korosztály igényének megfelelő szolgáltatásokkal bíró Aquaticum Mediterrán Élményfürdő (az utóbbiba kedvezményes áron vásárolható belépő szállodánk recepcióján).
Tisztelettel:
"Hely, ahol a vendég érték ."

2018. november 01. csütörtök
5
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel maximàlisan elégedettek voltunk. Ez a csodàlatos helyen lévő szàlloda megérdemelne egy teljes felújítàst és még egy, nagyobb gyógyvizes medencét is. lyen nagyon egységesen vendégcentrikus személyzetet, ennyire kedves , udvarias viselkedést eddig még nem tapasztaltunk sehol. Bàtran ajànlani merjük màsoknak is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Kedves Pénzes Margit!
Nagyon örülünk annak, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival, és a személyzet munkájával / hozzáállásával.
A tervezett felújítás keretében nemcsak a szállórész újul meg és korszerűsödik, de az eltérő igényeknek megfelelően többféle medence is kialakításra kerül. Bízunk abban, hogy az új szálloda is el fogja nyerni a tetszésüket.
Tisztelettel:
"Jo kornyezet , figyelmes es igenyes etterem"
2018. október 31. szerda
3.9
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A bogar invazio kezelese tragikusan gyenge volt. Jeleztem a recepcion es javasoltam a nyilaszarok cserelyet mint megoldast.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Munkatársaink minden tőlük telhetőt megtettek a bogárinvázió megfelelő kezelése érdekében, sajnos valóban nem túl sok látható eredménnyel. Az alapvető problémát nem a nyílászárók állapota okozta (bár a Classic épületszárnyban valóban cserélni kellene azokat), hanem az, hogy a bogarak minden ajtónyitásnál (szállodai bejárati ajtókon, erkélyajtón) tömegesen rajzottak be az épületbe. Minden kedves vendégünktől elnézést kérünk a kellemetlenségért. Külön köszönet azoknak, akik megértéssel kezelték a helyzetet.
A szálloda tervezett felújítása ezt a problémát is meg fogja oldani.
Tisztelettel:
"Jó környéken egy szép családi hétvége"
2018. október 31. szerda
3.1
Classic kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
''Classzic'' szobát foglaltunk, azt nem gondoltuk, hogy ennyire szocreál lesz.Ez a szoba nem a képen látható 10 emeletes szálloda részben volt. A mosdó csaptelepére szerelt zuhany minősíthetetlen (filléres dolog... ) . Az ágyakat nem lehet összetolni. A TV állványát csak a lélek tartja, majd szét esik. A szállodáról mutatott képek szépek...., de nem ez a valóság. Az étel menza jellegű. A wellness részlegüket 14 év alatti nem használhatja, így azt nem próbáltuk, arról így véleményt nem tudok alkotni. A szálloda elhelyezkedése szuper, a személyzet kedves. A környék kisgyermekeseknek kiváló.
"Hotel Nagyerdő"
2018. október 31. szerda
3
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A fürdőszoba nem szellőztethető, a fürdőkád sarkaiban penész a nyílás zárók kritikán aluliak voltak. Ettől függetlenül, jól éreztük magunkat, mert a városrész gyönyörű. Csomagajánlatban lévő fürdőbelépő az élményfürdőbe szólt, amit idősebbeknek nem ajánlanék.
"Hétvége a Hotel Nagyerdőben"

2018. október 31. szerda
3.5
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves és segítőkész. Nagyon szép a környezet, közel van a fürdő. A reggeli kiváló, a vacsora gyenge volt. Nagyon megfáztunk nem volt fűtés és kint nagyon hideg volt. A folyosón nagyon mocskosság volt az ablakokon nem lehetett kilátni, és tele volt minden bogárral és legyekkel.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. december 07. péntek
Tisztelt Kolumban Ildikó!
Köszönjük az észrevételeit. A "vacsora gyenge volt" véleményéből sajnos nem tudjuk megállapítani, min kellene változtatnunk. Amikor Önök a szállodánkban tartózkodtak, már hetek óta fűtöttünk. Október végén városunkban - de tudomásom szerint az ország más részein is - bogárinvázió volt. A szobaasszonyaink rendszeresen takarították a folyosókat és az ablakpárkányokat, de a bőséges utánpótlás miatt valóban úgy tűnt, mintha nem is takarítottak volna. Bízunk abban, hogy a következő látogatásuk során már nem fognak ilyen kellemetlenséggel találkozni.
Tisztelettel:
"Pihenés a Hotel Nagyerdő-ben"

2018. október 30. kedd
4.8
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szobánk kicsit retrós, de a célnak megfelelt. A személyzet kedves , barátságos szívesen válaszolnak a kérdéseimre. Az étel minősége és mennyisége kifogástalan.A gyógyvizes medence és a szauna remek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. november 26. hétfő
Kedves Hamvas Antalné!
Örülünk, hogy összességében kellemesen telt a pihenésük. A szobák összképén a tervezett felújítás során tudunk és akarunk lényeges változtatást végrehajtani. Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
"nagy csalódás,korábbi szép emlékek elhalványultak "

2018. október 27. szombat
2.4
Standard kétágyas szoba
Pótággyal
3 éjszakát töltött itt
a szoba poloskás volt,a fürdőszoba zuhanyzójánál fekete penészes a fuga,fűtés csövek rozsdásak,polcok pohártálca tv állvány poros,fürdőszobában a konektor lóg a falból,ágy alatt az előző lakótol ott maradt használt és használatlan papír zsebkendő,az ebédlő asztalterítője koszos.
"Debrecen nagyon tetszett, de a szálló jelenlegi állapotában nen méltó ehhez a városhoz!"

2018. október 20. szombat
2.5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szállóra erősen ráfér a felújítás!! Amit majd meg is tesznek de azért az időközi karban tartást rettenetesen elhanyagolták! Itt kevés lenne a hely ezt mind leírni! Talán a felújítás után, de addig nem ajánlanám!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 22. hétfő
Tisztelt Hajnal Irén!
Egyetértünk abban, hogy szállodánk felújítása időszerű. A karbantartást nem hanyagoljuk el, a szükséges javításokat (festés, mázolás, szerelvények cseréje, stb.) elvégezzük. A tárgyi feltételekben mutatkozó hiányosságokat igyekszünk a személyzet hozzáállásával ellentételezni, amit sok vendégünk méltányol.
Bízom abban, hogy módunk lesz találkozni a megújult Hotel Nagyerdőben.
Tisztelettel:
"Pihenes egy csodalatos kornyezetben."

2018. október 20. szombat
4
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Ôt ejszakat töltöttûnk a hotel regi szárnyàban talan egy kis felújitás rá fërne. A szemelyzet nagyon segìtokesz, kedves az ellatassal maximalisan elegedettek voltunk. Egeszsegugyi reszlegukkel a kezelesekkel is maximalisan elegedettek voltunk. Koszonjuk!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 22. hétfő
Tisztelt Barra Miklós Úr!
Örülünk, hogy kellemesen telt a pihenésünk.
Tervezzük szállodánk felújítását, melynek előkészületei már zajlanak.
Tisztelettel:
"Kellemes, előzékeny fogadtatás a Hotel Nagyerdőben"

, Martfű 2018. október 15. hétfő
4.8
1 éjszakát töltött itt
Nagyon fontos volt számomra, hogy az Egyetemhez közel kapjak szállást kedvező áron. Mindkét elvárásom teljesült. Nem ismertem a szállodát, ezért kellemes meglepetés volt, hogy a 2. emeleti szobába már az érkezésemkor, 10 óra előtt, betehettem a bőröndömet. Sajnos, csak az éjszakát töltöttem a szobában, ami számomra kellemes, kényelmes volt. Egy kicsit retro, de tetszett, 50-éves jubileumra érkeztem, illett az eseményhez. A TV-t nem kapcsoltam be, de a kis hűtő nem üzemelt, minden képen javítani, cserélni kell. A személyzet minden szinten előzékeny, kedves, segítőkész volt. Keresni fogom Önöket a jövőben is. A Szállásvadász-cég rugalmas, megértő volt a rendeléskor, amit ismételten megköszönök.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 22. hétfő
Tisztelt Tóthné Dr. Gallyas Katalin!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Szeretettel várjuk, térjen vissza hozzánk.
A hűtőt megjavítjuk.
Tisztelettel:
"Szállás nyugdíjasoknak."

2018. október 15. hétfő
4
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szálloda alapvetően jó volt, alkalmas egy hosszú hétvége vagy akár ennél is hosszabb ott tartózkodásra. A személyzet barátságos és segítőkész az étkezés is kifogástalan. Az azonban nagyon nem tetszett, hogy a szobában érkezésünkkor rengeteg harlekinkatica és poloska volt amit nekünk kellett kiirtanunk az általunk vásárolt rovarirtóval.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 22. hétfő
Tisztelt Kalamár Antalné!
Szíves elnézésüket kérem a kellemetlenségért. A rovarirtással megbízott partnerünk a katicák ellen rendelkezett megfelelő szerrel, a mezei poloskára azonban sajnos jelenleg még nincs ilyen. Ekkora invázióval ok sem tudták felvenni a versenyt, annak ellenére, hogy a takarító személyzetünk is minden tőle telhetőt igyekezett megtenni.
Tisztelettel:
"Családi kikapcsolódás a családdal"
2018. október 09. kedd
3.9
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó és szép környezetben épült szálloda. A konyhája is jó, bőséges és ízletesek az ételek A tisztaság is rendben volt. A személyzet udvarias. Ami sajnos évek óta nem változik az szoba kényelme. Az üzemeltetetői nem fordítanak figyelmet legalább a részleges felújításra (a szoba, fürdőszoba, tv!!!).
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 13. szombat
Tisztelt Vendégünk!
A szobákban, fürdőszobákban a legfontosabb munkákat (festés, mázolás, szerelvények cseréje, asztalos javítások) saját karbantartó munkatársaink folyamatosan elvégzik. Az ezt meghaladó nagyságrendű munkák egy átfogó felújítás keretében végezhetők el. Ennek tervezése folyamatban van. Bízunk abban, hogy belátható időn belül a kivitelezési munkálatok is elkezdődhetnek.
Tisztelettel:
"Kicsit csalódott voltam a Hotel Nagyerdőben."

2018. október 04. csütörtök
3.5
Classic kétágyas szoba
Pótággyal
4 éjszakát töltött itt
A Hotel Nagyerdő nagyon könnyen megközelíthető az állomásról villamossal. Kb. 200m a villamos megállótól. A közös helyiségek szép tiszták és gondozottak. Az ételek jóízűek voltak. Ami nem tetszett: Az erkély korlátja és a ruhaszárító csupa rozsda. A WC vízköves . A tusfürdő adagoló teteje koszos volt és a poharak alatti tálca is a szobában. A matracok lehúzható huzatán nagy pisi foltok éktelenkedtek. Mindezt elmondtam a recepción is távozáskor.
"A környék gyönyörű jó alevegő,"

2018. szeptember 29. szombat
3.5
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A fürdőszoba csaptelep nem működött,a gyógyviz néha hideg,nincs utántölés a technika nem műk ödött,a szauna enyhén szólva hüvös volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 05. péntek
Tisztelt Nyiri Nándor Úr!
A gyógyvizes medencét folyamatosan túlfolyóztatjuk, a víz hőfokát ellenőrizzük, azt a fürdőcsarnok falán lévő táblán feltüntetett hőmérséklet határok között tartjuk. Van, akinek ez a vízhőmérséklet hűvösnek tűnik, de a vendégek egészségének óvása miatt a felső határt nem léphetjük túl. A szauna hőmérsékletét automatika szabályozza, sajnos néha a műszerek is tévednek, ez tény. A vendégek jelzése alapján azonnal intézkedni szoktunk. Szíves elnézését kérem!
Tisztelettel:
"hosszu hétvége"
2018. szeptember 19. szerda
3
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
A szoba tájolása rossz volt.Szellőztető rendszer nem működött.Személyzet nem tájékoztatta a vendégeket a városban látható látványosságokról,helyekről,lehetőségekről.Fürdőköpenyek szakadtak voltak és egy vendégfogadó italt sem kaptunk.Ezért az árért kicsit több figyelmességet kellett volna kapni a vendégeknek.Előny hogy a közlekedés jó a szálloda környékén.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. október 13. szombat
Tisztelt Vendégünk!
Köszönettel vettük volna, ha a szoba tájolásával kapcsolatos problémáját részletesebben fejti ki, illetve utal arra, hol nem működött a szellőztető rendszer.
A recepció mellett egy nagy méretű táblarendszeren minden fontos debreceni látnivalóval, említésre méltó eseménnyel kapcsolatos tájékoztató megtalálható. A recepciós pulton lévő prospektus tárolókban szintén fellelhetők ilyen információk, illetve szállodánk programszervezőjének írott ajánlata is.
Tisztelettel:
"Egy szép hét a Hotel Nagyerdőben"
2018. szeptember 15. szombat
5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A személyzetet kiválóra értékeltük , a takarítok miatt , a köszönés nem erőssége a recepciósoknak és a szálloda vezetőjének. Egy kedves hölgynek köszönhetjük , hogy jól éreztük magunkat a szállodában . Köszönjük Éva.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy alapvetően jól érezték magukat szállodánkban. A recepción dolgozók nevében szíves elnézésüket kérem a köszönés esetleges elmaradása miatt. Mivel személyesen is meg lettem szólítva: én mindenkinek köszönök, akivel találkozom, inkább naponta többször is, minthogy egyszer elfelejtsem. Halk ember vagyok, ezért előfordulhat, hogy a köszönésemet nem mindenki hallja meg.
Tisztelettel:
"Szép napok a hotel Nagyerdőben"
2018. szeptember 14. péntek
4.8
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Négy napot töltöttünk el,velünk volt az 5 éves unokánk is.A szoba tiszta volt.Az erkélyről a kilátás gyönyörű.10-ik emelet.A személyzet kedves és segítőkész volt,és az ételek is ízletesek voltak.Debrecen nagyon szép város.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Látogassanak meg minket máskor is, mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy ismételten jól érezzék magukat.
Tisztelettel:
"Nagyerdo kikapcsolodas"

2018. szeptember 14. péntek
3.6
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
TakRitas nem volt, furdokadban vastagon allt a szappan lerakodas, poharakat nem mostak el, furdo peneszes
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Varga Istvánné!
Szíves elnézését kérem a kellemetlenségekért. A "fürdő penészes" általánosító véleményt nem tudom értelmezni. A fürdőcsarnok párás helyiség, ahol a légtechnikai berendezés ellenére is van páralecsapódás, különösen a gipszkarton mennyezeti elemeknél. Ezeket az egyébként valóban penészesnek tűnő elemeket szükség szerinti gyakorisággal cseréljük, de a tartós megoldást a felújítás / átépítés fogja jelenteni.
Tisztelettel:
"Remek lazulás a Hotel Nagyerdőben"

2018. szeptember 04. kedd
4.7
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon tetszett a hotel elhelyezkedése a kiszolgálással megvoltunk elégedve kellemesen kipihentük magunkat !
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Szőrös Lászlóné!
Köszönjük az elismerő véleményét.
Tisztelettel:
"Remek nyári befejező hét "
2018. szeptember 02. vasárnap
4.5
Standard kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Gyönyörű időben, csodaszép helyen,kedves, segítőkész személyzet útbaigazitásával egy felejthetetlen nyárvégi pihenésben volt részünk, 10 év után újra.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 26. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy felejthetetlen élményben volt részük. Térjenek vissza hozzánk, szeretettel várjuk Önöket!
Tisztelettel:
"Még szívesen maradtunk volna!"

2018. augusztus 27. hétfő
5
Standard kétágyas szoba
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
Erről a helyről egyszerűen nem lehet rosszat mondani. És persze nem is kell. Egy igazi család-barát hotel egy gyönyörű helyen. A személyzet mosolyog,a kiszolgálás remek. A szoba tiszta,kellemes. Az étkezés rendkívül bőséges, változatos. Mindenkinek szívből ajánlom, aki egy kényelmes,szimpatikus, ár-érték arányban elsőrangú helyre vágyik. Még maradtunk volna!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Bathó Istvánné!
Köszönjük az elismerő véleményét, jól esett olvasni. Jöjjenek el hozzánk máskor is, szeretettel várjuk Önöket!
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2018. augusztus 21. kedd
3.1
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nem volt klíma nem volt lift a szoba bútorzata kopott. Az étkezés jó volt A személyzet nagyon szolgálatkész kedvesek.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Gedeon Endre Úr!
Csak ismételni tudom azt, amit itt, a vélemény oldalon már sokszor leírtam: foglalás előtt célszerű figyelmesen elolvasni, hogy mit vásárolnak meg. Ön a Classic épületszárnyba foglalt szobát. Mint ahogyan azt a szállodánkat bemutató anyag is egyértelműen tartalmazza, ebben a kétemeletes szárnyban nincs sem lift, sem klimatizált szoba. Az ilyen típusú szobák a felvonóval ellátott Standard szárnyban találhatók. A szoba bútorzatának cseréje a szálloda tervezett felújítása során meg fog történni.
Tisztelettel:
"Fárasztó négy nap."

2018. augusztus 15. szerda
4.1
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Sajnos nem volt szerencsénk pihenés tekintetében.Még éjjel is hangos zene volt, ami miatt nem tudtunk aludni. A személyzet figyelmes volt.Az étteremben a régi pincérek ismerősként üdvözöltek, hiszen már harmadszor találkoztunk egy-egy hétre.A takarító személyzetről ugyanez mondható el.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Vargáné Kosztolancsik Franciska!
Mivel Önök a Classic szárny utcafronton lévő, térre néző szobájában laktak, vélhetően valamelyik közelben lévő szórakozóhely zenéje hallatszott be. Jelezni fogjuk az észrevételét a szóba jöhető szórakozóhelyeknek. Sajnáljuk, hogy a pihenésüket megzavarták, annak viszont örülünk, hogy ettől eltekintve jól érezték magukat.
Tisztelettel:
"Nyaralás"
2018. augusztus 15. szerda
2.4
Classic kétágyas szoba
Pótággyal
2 éjszakát töltött itt
A Hotel épülete nagyon jó helyen van, közel van az Egyetem, az állatkert, a park, fürdő. Gyerekes családoknak kiváló. De a szállás tisztasága és felszereltsége hagy némi kívánnivalót maga után. Felújítás nagyon ráférne!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Őszintén sajnáljuk, hogy nem tudtunk megfelelni az elvárásaiknak. Magunk is tisztában vagyunk azzal, hogy a szálloda felújításra szorul, éppen ezért már készülnek a szálloda megújítására vonatkozó tervek.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2018. augusztus 14. kedd
2.6
Standard kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Már három alkalommal töltöttem rövidebb, hosszabb időt a Hotel Nagyerdőben. Utoljára 2011-ben jártom ott egy hosszú hétvégén. Mindhárom alkalommal nagyon elégedettek voltunk a szállással, étkezéssel, tisztasággal, minden szolgáltatással kapcsolatban. Azonban az idén ott töltött hosszú hétvégén nagy csalódás ért. Az étkezésekkor az ételválaszték sokkal gyengébb volt, ami szerintem kisebb probléma ahhoz képest, hogy a személyzet cseppet sem volt figyelmes, a kifogyott ételeket nagyon sokára pótolták. Udvariatlanul szóltak rá a vendégekre, ha a reggel óta ott hagyott italautomatából este narancslevet engedtek, hiszen az este nem jár... legalábbis ingyen nem..(szerintem erre lett volna kultúráltabb megoldás, mondjuk hogy elzárják az automatát... A legfőbb problémát azonban a tisztaság okozta... az ágynemű .valószínűleg tiszta volt, de nem volt kivasalva, így nem keltette gusztusos, tiszta ágynemű benyomását. Az ágy és az éjjeli szekrény között piszkos papírzsebkendőt találtunk.(biztos nem a miénk volt) A WC csésze alja, a lefolyónál sötét barna színű volt. Az ebédlőben már reggel 8 órakor pecsétes abroszok vártak, amit biztosan nem akkor koszoltak össze a vendégek, minimum előző este.. de lehet, hogy még régebben. Néhány evőeszköz is maszatos, zsíros tapintású volt. Sajnáltam, mert a korábbi emlékeim sokkal szebbek voltak, és a tapasztalt problémák jelentő része véleményem szerint nem pénz kérdés. Bár akciós, nem túl drága csomagról volt szó, azt gondolom, hogy a legalacsonyabb ár mellett sem engedheti meg magának egy szálláshely a nem megfelelő tisztaságot, a hanyag munkát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Koczkáné Nagy Ágnes!
Osztom a véleményét, hogy egy szállodában a figyelmesség és a higiéniai mindenek felett áll. Sajnálom a történteket, nincs rá magyarázat. Mindent meg fogok tenni, hogy ilyen helyzet máskor ne forduljon elő.
Néhány észrevételére szeretnék reagálni:
- Az ételválaszték az ételek számát illetően nem változott 2011-hez képest.
- A reggeli italt biztosító gép a vízhálózatra van kötve, ezért marad folyamatosan az étteremben, illetve azért, mert abból lehet a vacsoránál hűtött vizet fogyasztani. A reggeli befejezésekor a gép kezelőfelületének azt a részét, amely a gyümölcslevek "csapolásához" szükséges, lefedjük, így csak az férhet hozzá, aki ezt a fedlapot leveszi. A reggeli italokat más szállodákban sem lehet este fogyasztani.
Bízom abban, hogy soron következő látogatásuk során érzékelni fogják a változásokat.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"
2018. augusztus 13. hétfő
3.4
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt 9 alkalommal voltunk a Hotel Nagyerdöben. De most már tapasztaltam hogy ráférne a felujítás. Kicsit a tisztaságra is jobban lehente ügyelni. Mivel hamarabb kellet az utolsó nap indulnunk kértem reggeli csomagot. Sajnos ebben nagyon csalódtam, mert mind a három csomagban romlott sonka volt betéva a két kenyér közé. Az ilyen dolgokra nagyon kell ügyelni. Ennek ellenére mindennel megvoltunk elégedve.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Elnézését kérem a reggeli csomag miatt. Abban biztos vagyok, hogy nem romlott sonkát tettek a szendvicsbe, a tárolással (hűtéssel) lehetett probléma. Megteszem a szükséges intézkedést, hogy ne történhessen hasonló eset.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"

2018. július 29. vasárnap
4.1
Classic kétágyas szoba
Pótággyal
5 éjszakát töltött itt
Igaz, "csoport" kategórát jelöltem meg, noha 3 nagymama és 6 unoka egy hetes nyaralása volt a Nagyerdő Hotelban, amit értékeltem. Szolgáltatásként egyedül a termál medence volt, amit sajnálatos módon - és ezt sehol nem jelezték - 14 éven aluli gyermek nem vehette igénybe. Szerencsére kárpótolt minket a közelben lévő aquaticum, ami viszont nagyszerű élményt adott mindannyiunknak. Ezzel együtt ajánlom másoknak ezt a szállodát.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. augusztus 18. szombat
Tisztelt Pozsonyi Károlyné!
Köszönjük az észrevételét, a szállodánkat bemutató leírást ki fogjuk egészíteni azzal, hogy 14 év alatti gyermekek a termálvizes medencét csak orvosi javallat alapján használhatják.
Tisztelettel:
"ezert voltunk pestrol mar negyedszer hogy jol erezzuk magunkat es bejott"

2018. július 22. vasárnap
4.9
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
jol ereztuk magunkat a 4eves unokatol a nagymamaig vegul is koszonjuk
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Vida Árpád Úr!
Örülünk, hogy a család minden korosztálya jól érezte magát szállodánkban. Debrecen, illetve a szálloda közvetlen környezete számos olyan programlehetőséggel, élményelemmel rendelkezik, amely a kisgyermektől a nagyszülőkig mindenki számára kínál valami vonzót, érdekeset.
Tisztelettel:
"Hétköznapok a Nagyerdő Hotelben"
2018. július 18. szerda
5
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes 6 napot töltöttünk el a hotelben, minden rendben volt, a reggeli és a vacsora is bőséges svédasztalon volt. A gyerekek is tartalmasan töltötték el az időt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. szeptember 14. péntek
Tisztelt Vendégünk!
Örömmel tölt el minket, hogy elégedetten távoztak szállodánkból. Térjenek vissza hozzánk, illetve ajánlják szállodánkat ismerőseiknek is!
Tisztelettel:
"Csendes szép helyen pihenjen"

2018. július 03. kedd
4
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztem magam, a személyzet kedves, segítőkész! Étkezés kiváló! Negatívum az ágy, az borzalmas kényelmetlen remélem az lesz az első a felújítások során, hogy lecserélik a betéteket! Légkondi sem ártana, igaz nekünk nem volt rá szükségünk az időjárás jóvoltából, és nem ártana több tv csatorna az egész napos esőzés miatt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. július 11. szerda
Tisztelt Kovácsné Kövesdi Erzsébet!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit. Mivel teljes körű felújítást tervezünk, az érinteni fogja a szobák berendezési tárgyait is. Minden szoba hűthető lesz. Korszerűsíteni fogjuk a televíziós hálózatot és bővítjük a fogható csatornák számát is.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"
2018. július 02. hétfő
3
Classic kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nehezen szántam el magam, hogy megírjam őszinte véleményem. Nem vagyok, egy nagyigényű idős Hölgy, de nagyon,nagyon csalódtunk a Hotel Nagyerdő elhelyezésénél. Én rendeltem meg a 30 000Ft/3 éj félpanziós ellátást. Kértem az 5, vagy 6. emeletre. Természetes,hogy nem kérdeztem meg, hogy van-e lift egy 10 emeletes épületben. Mikor a barátnömmel odaérkeztünk, akkor lepődtünk meg, hogy egy lepukkant 2 emeletes melléképület 2. emeletére akartak elhelyezni.Mivel a barátnőm lába nagyon fáj,természetes nem fogadtuk el. Igy mivel nemtudtunk mit csinálni elfogadtuk a 10 emeletes épület 5.emeletén lévő szobát. Ezt mind azért írtam le, hogy ami most következik világos legyen.Ugyanis, azért amit kaptunk a LIFTEL elérhető szobánkért ,rákellett fizetni még fejenként több mint 8000 Ft.-ot. Ha időben jelezték volna,hogy az 5.emeleten csak 38 000Ft-ért tudnak helyet adni, akkor meg sem rendeljük. Egyébbként a szoba nagyon rideg volt, sem egy kép a falon, az erkélyen egy szál virág sem, csupán 2 db kertiszék. Nagyon nem voltunk megelégedve és nagyot csalódtunk. Kérdezték a véleményem én megírtam. Tisztelettel
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. július 11. szerda
Tisztelt Hölgyem!
A megadott ár alapján Ön szállodánk Classic (kétemeletes, felvonóval nem rendelkező) szárnyába foglalt egy kétágyas szobát. Ebben a szárnyban értelemszerűen nincs 5. és 6. emelet. Erről - ha a foglaláskor figyelmesen elolvassa a szállodánkat bemutató anyagot - Ön is meggyőződhetett volna.
Munkatársunk - a foglalásának megfelelően - a megrendelt szobát biztosította Önnek.
Mivel a helyszínen kérte, hogy a másik - felvonóval rendelkező - szárnyban helyezzék el Önöket, munkatársunk biztosította a kért szobát. Ennek a szobának - mint ahogy azt Ön is le tudja ellenőrizni azon a weboldalon, ahol foglalt - magasabb az ára. Munkatársunk okkal és joggal kérte Önöktől az árkülönbözet megfizetését.
A tanulság az, hogy a foglalás során érdemes körültekintően eljárni, és megnézni, mit vásárol meg. Különösen egy olyan szálloda esetében - mint nálunk - ahol eltérő árkategóriájú és megközelíthetőségű szobák foglalhatók.
Tisztelettel:
"megelégedve"

2018. június 30. szombat
4.4
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Június utolsó hetében voltunk a szállodában.Az elhelyezés,szoba rendben.Az étkezés mennyisége és minősége jó,a vacsorák változatosak és ízletesek voltak.Mindig volt sütemény és gyümölcs.Szerintünk jó szakácsaik vannak. A személyzet-mindenki- figyelmes,segítőkész és udvarias.A szálloda környezete rendezett,tiszta.A Nagyerdő egésze csodálatos,az egész terület gondozott és tiszta ! Egész ott tartózkodásunk alatt nem észleltünk szúnyogot!Köszönünk mindent, ez jó választás volt.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. július 11. szerda
Tisztelt Horváth József!
Mi köszönjük, hogy megtiszteltek minket a látogatásukkal. Térjenek vissza hozzánk, szeretettel várjuk Önöket.
Tisztelettel:
"Remek hét az unokámmal! Nagyon jó volt minden!"

2018. június 30. szombat
4.8
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat.Szuper volt minden!,A személyzet udvarias kedves,a kiszolgálás és az ellátás tökéletes volt!, Nagyon jó szívvel ajánlom mindenkinek a Hotel Nagyerdőt!!!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. július 11. szerda
Tisztelt Kanyó Imréné!
Nincs számunkra nagyobb öröm annál, mint amikor vendégeink elégedetten, kellemes emlékekkel távoznak szállodánkból. Térjenek vissza hozzánk, és ajánljanak minket ismerőseiknek is!
Tisztelettel:
"Jo"
2018. június 27. szerda
4.1
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Az etelek nagyon finomak voltak, a masszazs kivalo. A szoba butorai elavultak, cserere erettek, a szemelyzet segito kesz, a wellnes resz is megfelelo. Nagyon jo helyen van aszalloda. Ha felujitanak kivalo lenne a pihenesre.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. július 11. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Már hónapok óta zajlik a szálloda felújításának tervezése. Elképzeléseink szerint egy nagyobb befogadó képességű, a kor igényeinek megfelelő színvonalú, bővebb szolgáltatási körrel és kapacitással (például nagyobb vízfelülettel, széleskörű wellness szolgáltatással) rendelkező szálloda fogja várni Önöket, a város legszebb, folyamatosan fejlődő részén.
A felújítás kezdésének időpontja (mivel azt külső körülmények is befolyásolják) még nem ismert.
Tisztelettel:
"remek 4 éjszaka a Hotel Nagyerdőben"

2018. június 23. szombat
4.3
Standard kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nekem nagyon tetszett a szobál, a folyosó, éttermek berendezése, nagyon szép a faborításos megoldás. A parkosítás is gyönyörű, csak a kültéri medencét hiányoltuk. A pincérek udvariasak, nagyon segítő készek. Persze a többi személyzet is.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. július 11. szerda
Tisztelt Nagy Katalin!
Örülünk, hogy elégedett volt szállodánk szolgáltatásaival.
Kültéri medencénk valóban nincs. Ha minden az elképzelések szerint alakul, a jövő évben szállodánk közvetlen közelében megnyílik az ország egyik legmodernebb strandja. Ugyanitt jelenleg is üzemelnek a városi gyógyfürdő nyitott termálvizes medencéi. Jelenleg ezeket a szolgáltatásokat tudjuk ajánlani.
Tisztelettel:
"Hotel Nagyerdő"
2018. június 22. péntek
4.8
Classic kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó volt minden,köszönjük.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. június 27. szerda
Tisztelt Vendégünk!
Örülünk, hogy kellemesen telt a pihenésük. Látogassanak meg minket a jövőben is.
Tisztelettel:
"Pihentetö, gondtalan hét."

2018. június 17. vasárnap
4.1
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
A szálloda a természet közepén van,jó a wellness részlege,jó a konyhája, segítőkész a személyzet. Visszatérünk jövőre!
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
Hotel Nagyerdő, Darvasi László - szállodaigazgató
2018. június 27. szerda
Tisztelt Molnár Anna!
Szeretettel várjuk Önöket!
Tisztelettel:
"Remek kultúrális feltöltődés"

2018. június 10. vasárnap
4.3
Classic kétágyas szoba
5 éjszakát töltött itt
Csodálatos kulturális élményben volt részünk a városban. Rendkívül segítőkész emberekkel találkoztunk, beszélgettünk. Mivel remek kerékpárutak vannak, ezért javaslom, hogy női, férfi kerékpárokat vásároljanak, hogy a vendégek igénybe tudják venni. A hotelek vagy nem tudják vagy nem akarják tudni, hogy a 70 évek felülieknek nem kell idegenforgalmi adót fizetni. Ezt tapasztaltuk Gyulán, Sopronban, Kőszegen Hajdúszoboszlón és Debrecenben is. Erről hazaérkezésünk után szereztünk tudomást mivel mi is mindketten 70