In Hotel, Hajdúszoboszló - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

3.4 / 5
ÁTLAGOS
162
vélemény
3.60
Személyzet
3.40
Tisztaság
3.30
Ár / érték arány
3.10
Kényelem
(szoba)
3.20
Szolgáltatások
3.90
Étkezés
3.50
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

In Hotel, Hajdúszoboszló >>

In Hotel, Hajdúszoboszló - Vélemények, értékelések
  
"Borzalmas két éjszaka az In Hotelben "
2022. augusztus 14. vasárnap
1.6
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Koszos volt a szoba, használhatatlan ágyakkal. Összességében gusztustalan volt. Nagyon zajos volt, hajnali 1-ig szólt a zene az utcáról, pedig hétfőn és kedden aludtunk ott két kicsi gyerekkel.
"Retró hétköznapok."

2022. augusztus 01. hétfő
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Töbször voltunk a hotelben nekünk nagyon megfelelt a kaja szuper volt , a kilátás remek.
"Rettenet az In Hotelban"

2021. szeptember 04. szombat
1.8
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Voltunk már itt 3 éve, tudtuk, hogy retro a szálloda, de amit most tapasztaltunk az nagyon durva. Ütött kopott minden, ráadásul vastagon áll a kosz mindenen. Első nap a három pártból kettő zuhanyzáshoz lyukas szürke kéztörlőt kapott, ami nagyon kellemetlen volt hiszen a zuhanyzás után vették észre. Szóltunk a takarítóknak, ígérték.hoznak,majd másnap a recepción is, aztán zuhany előtt le kellett menni érte mert csak nem.sikerült.hozniuk. Az éttermi személyzet kedvessége figyelmessége ellensúlyozta ezt a borzalmat,bár a rántott leves és a finom főzelék szintén okozott meglepetést.. Összeségében egy hatalmas csalódás volt.
"Soha többé nem megyek"

2021. július 16. péntek
1.5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Irtózatos meleg volt és nem volt klíma. Soha többé nem megyek el A fürdőszoba teljesen lepusztult volt. A zuhany több helyen lyukas volt Egy árva ventilátor volt. Első nap nem is a hotelben kaptunk enni
"In Hotel"

2020. szeptember 09. szerda
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves,figyelmes személyzet.A reggeli és a vacsora kitünö volt a választék kiváló.Valószinü visszatérünk
"Azért jól éreztük magunkat "

2020. augusztus 06. csütörtök
2.4
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A szálloda kb 1970-80 évekre emlékeztet , azóta szerintem felújítva sem volt, a szoba nagyon meleg végig sütötte a nap és csak egy ventilátor volt, az étel elég jó volt, személyzet udvarias, a fizetésnél nagyon kell figyelni mert az vendégváró italt is kiszámlázta a szálloda amit oda sem adott. Ami viszont még nagyon jó volt esténként élőzenés műsor volt a szálloda előtti parkban,
"REMEKUL EREZTUK MAGUNKAT A HOTEL AURUM FAMILIBAN,"

2020. július 16. csütörtök
5
Idősebb pár
Standard szoba
6 éjszakát töltött itt
IN HOTELBA VOLT A FOGLALAS DE A HOTEL AURUM FAMILIBA SZALLASOLTAK EL AMI NAGYON JO VOLT LEGKOZELEBB CSAK IDE MEGYUNK NAGYON JOL EREZTUK MAGUNKAT , KOSZONJUK ,
"Kellemes pihenés a hotelben "

2020. július 04. szombat
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden csodálatos volt, a fogadás, a személyzet kedvessége, segítőkészsége, gyorsasága. A szoba tiszta, kényelmes volt. A svédasztalos reggeli és vacsora kínálata mindennap változatos és bőséges volt. A recepciós jó humorú, "szenzációs" fiatal srác , aki csak a vendégekre figyelt. Az étteremben a felszolgáló személyzetet észre sem veszed, halkan csendben végzik a munkájukat. A wellness szolgáltatást az Ambrózia Hotelben lehetett igénybe venni, ahol a személyzet szintén udvarias és segítőkész volt.
"ár-érték arányban csak ajánlani tudom"

2019. szeptember 11. szerda
4.6
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Ízletes ,bőséges ,választékos étkezés.
"Káosz a szállodában!"

2019. augusztus 29. csütörtök
2.4
Idősebb pár
Standard szoba
6 éjszakát töltött itt
Koszos volt a szoba ,törülköző szintén és wc papirért is szolni kellett .A kaja jó volt csak 5 nap már nem ida kellet járni ebédelni ,és ezt elfelejtették a vendégekkel közölni .Teljes zürzavar volt az alkalmazottaknál. Sajnáltam öket Rossz volt látni hogy ök is áldozatok mint a vendégek . Remélem meg oldodik
"Szülinapi ajándék"
2019. augusztus 22. csütörtök
4
Fiatal pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Megérkezéskor, a másik épületben kellett bejelentkezni. Túl sok információt nem kaptunk, csak odavetette a fiatal srác, hogy reggeli és vacsora mettől meddig van. Nekem ezzel nincs is bajom mert, nem szetetjük ha folyton a nyomunkban lihegnek. A szoba tiszta, jó illatú volt. Működött a hűtő és volt 1 ventilátor is. Minden este a szomszédos placcon élőzene volt, amit szívesen hallgattunk a teraszról. Az étterem kultúrált, elegendő választékkal, hogy akár reggelire akár vacsorára jól lakjon az ember. A személyzet tisztelettudó és nagyon segítőkész. A városnéző kisvonatot, az óriáskereket, az Aqua Palace-t és a strandot sem hagytuk ki. Jól éreztük magunkat.
"Kellemes Kikapcsolódás"

2019. augusztus 19. hétfő
5
Fiatal pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Szerintem ideális azoknak, akik kikapcsolódásra vágynak. Nem modern szálloda, de ez a leírásukban is benne van hogy retro hotel, és az is. Mondjuk abszolút nem bántuk, csak aludni mentünk a szobánkba, egész éjjel kint voltunk a városban, szórakoztunk stb. A célnak tökéletesen megfelelt, a kaja nagyon finom volt reggel is és este is. Egyedül egy dolgot nehezteltünk a párommal, hogy vacsoránál a vízért úgy kellett pincért vadászni, mert magától egyik se ajánlotta volna fel. De ezen kívül minden tökéletes volt, szerintem jövünk még ide többször is!
"Hajdúszoboszló még mindig jó vállasztás."

2019. augusztus 15. csütörtök
3.5
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kisunokánkkal voltunk, tavaly is. A személyzet kedves volt, szolgálat kész, sőt megismertek minek tavalyról. A baj csak az volt, hogy iszonyu meleg volt a szoba. Kaptunk egy ventillátort, de az nem sokat javitott a hőn. Kellene már klima a szállodába. Az jó volt, hogy átmehettünk az Ambroziába. A szálloda nagyon jó helyen van. Szeretnénk jövőre is elmenni
"Nyaralás a Hotel In Hajdúszoboszló-ban"
2019. július 29. hétfő
3.8
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
tetszett a fürdő közelsége, a kiszolgálás, a reggeli és vacsora bőséges és finom volt. kevésbé tetszett: az ágy és a párna kissé kényelmetlen volt, az üdvözőitalt elfelejtették felszolgálni.
"In Hotel"

2019. július 22. hétfő
1.4
Baráti társaságok
2 éjszakát töltött itt
A legmocskosab hotel amejikben jártam. Tehát nagyon drága a szolgáltatásoknak megfelelően az ara drága nincs legkondi,az érkezéskor nem volt törülköző kendő, az ebédlő mocskos nincs legkondi gyenge még hiányos regéli még vacsora,tehát nemajalom senkinek az In hotelt.
"Néhany kellemetlenséggel teli 3 nap a Hotel Inben"

2019. július 13. szombat
3.8
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szoba tiszta volt, az ágy szépen megágyazva, tiszta törölköző kikészitve. Negatívum, hogy a 3 nap alatt egyszer sem takarították ki a szobat, és a kis kukát sem ürítették ki. Viszont ami felháborított bennünket, hogy érkezéskor a recepciós mondta, hogy kapunk a strandra egy teljes napos belepőt két főre. Másnap reggel szerettük volna felhasználni, de kiderult hogy mégsem jár. A másik negatív dolog, hogy az udvozloital ami a csomagban benne volt, sem kaptuk meg. Másnap szerettük volna kérni, de természetesen ezt sem lehetett, mivel a lányok csak 14.00-18.00oraig készítik el, ekkor kB 19.00 volt. Harmadnap viszont indultunk haza, úgyhogy azért nem kaptuk meg.
A SZÁLLÁSHELY VÁLASZA
In Hotel, Kovács Klaudia - Értékesítés
2019. július 26. péntek
Kedves Pongracz Viktoria!

Köszönettel vettük a visszajelzést. Nagyra értékeljük, hogy minket választottak pihenésük helyszínéül. Szállodánk nagy hangsúlyt fektet a tisztaságra. Amennyiben szállodánk vendégei a recepción bármilyen, a szoba tisztaságával kapcsolatos problémát jeleznek, szobaasszonyaink azonnal intézkednek. Sajnos a recepciós kolléga félre tájékoztatta Önöket az ingyenes jeggyel kapcsolatban ezért szíves elnézésüket kérjünk a kolléga nevében is. Reméljük ezen negatívumok nem árnyékolták be nagy mértékben a kikapcsolódásukat Hajdúszoboszlón.

Üdvözlettel,
IN Hotel
"Pihenni nem lehetett az esti örjöngő közönség és zene miatt"

2018. szeptember 12. szerda
2
Idősebb pár
Standard szoba
8 éjszakát töltött itt
Voltunk hasonló árfekvésü hotelban az országban de ez egy lebontásra váró hotel látszatát keltette amit az étkezéssel kárpotoltak de ott meg a helyhiány miatt igencsak sietni kellett.
"Kelemes kikapcsolódás az IN Hotelben"
2018. szeptember 02. vasárnap
4.8
Fiatal pár
Standard szoba
5 éjszakát töltött itt
Az IN Hotelben való tartózkodásunk alatt: - nyugalmas és csendes volt a hotel - otthonos és békés - a recepciòn segítőkészek - az élelmezés minden igényt kielégítő - az étteremben dolgozó személyzet, gyors,ügyes, segítőkész, Ha legközelebb Hajdúszoboszlóra szeretnék menni kikapcsolódni a szálást csak és kizárólag az IN Hotelben tölteném
"Kellemes 4 nap az InHotelben"

2018. augusztus 30. csütörtök
4.9
Baráti társaságok
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat az In Hotelben eltöltött 4 nap alatt. Ár/érték arányban kiváló. Bőséges,finom és változatos reggeli és vacsora. A felszolgálást pincértanulók látták el,igyekeztek mindenben segíteni ,de van még mit tanulniuk. A szobák tiszták,minden nap kiürítették a szemetest,ha kértük kicserélték a törülközőt. A gyógyfürdő közelsége ,az Aurum hotel wellness részlege mind-mind még vonzóbbá teszik ,hogy legközelebb is az In Hotelt válasszuk.
"kellemes kikapcsolódás"

2018. augusztus 26. vasárnap
4.3
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
4 felnőtt és 5 gyerekkel töltöttünk el 3 éjszakát az In Hotelben.Kellemes kikapcsolódás volt számunkra.Az ételek kifogástalanok voltak talán a felszolgáló személyzet egy kicsit lassú.A szoba az éjszakai alvásra tökéletes volt,talán a fürdőszobát fel lehetne újjitani.Mindenelett a gyögyfürdőbe a gyerekek jól elfáradtak és jól aludtak,igy mi is kipihentük magonkat.
"Jó volt a HOTEL INN"

2018. augusztus 26. vasárnap
4
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda tiszta és rendezett.A szobánk kissé lepusztult állapotu,főleg a fürdőszoba,de ott is tisztaság volt.Az ellátás és a kiszolgálás tökéletes volt.Az étel nagyon finom,nem lehetett otthagyni csak pukkadás után.A személyzet végtelenül kedves és szolgálatkész. A sok jót erősen lerontja hogy éjszakai diszkóbárban laktunk.Ha kinyitottuk az ablakot akkor leestünk az ágyról a dübörgés miatt.Ha bezártuk megfulladtunk a levegőtlen hőségtől de a zenét nem tudtuk kizárni! Nem elég hogy az ablakunk alatt dübörgött de a szomszéd szállodákból is áthalatszott a zene.Tudom nyaraláskor éjfél még nem késő de aki pl,kilenckor szeretne aludni mert elfáradt annak polol ez a helyzet.Ezért a sok jó ellenére meggondolom hogy legközelebb ide jövök.Pedig nem először voltam itt!
"szállás csalodás"
2018. augusztus 19. vasárnap
2.3
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A szobákban a függönyt nem lehetett elhúzni ,a 38 fokban.A karnisból ki volt törve,Oda tűzőt a nap,de még egy ventilátort se lehetett bérelni.A fürdőben a szappanadagolóban nem volt szappan.A folyosón este nem volt világítás.A fürdőben villogott a lámpa.A reggelinél a tiszta poharak alatt koszos alátét volt,és még a poharak se voltak lefordítva.nem tudtam eldönteni tiszta, vagy koszos poharak. 5 napig voltunk egyszer sem cseréltek törölközőt.A szemetet egyszer vitték ki.Száz éves tol párna volt.Sajnos én allergiás vagyok a tollra.Nagyon sok helyen jártam de ilyen párnával még egy szállodába se találkoztam.
"Meleg napok Hajdúszoboszlón !"
2018. augusztus 18. szombat
3.3
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Sajnáljuk ,hogy a csodás pihenést rontotta az a tény:33fokban nem tudtak adni még egy ventilátort sem,a tv csatorna kiosztása szánalmasan kevés volt(Duna,Tv1,TV2,Tv4, RTL)
"Kellemes 2 nap az In Hotelben"
2018. augusztus 18. szombat
4.8
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Mindennel elégedettek voltunk, a személyzet kedves, segítőkész volt, az ételek minősége, mennyisége és a választék is kiváló. Biztos vagyok benne hogy visszalátogatunk még :)
"Álmatlan pihenés"

2018. augusztus 13. hétfő
3
Kisgyerekes család
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Ami tetszett: - közel a fürdő, - a város központjában van, - árnyékos a szálloda terasza, - jó a konyha, - sok a fiatal, készséges kiszolgáló. Ami nem tetszett: - udvariatlan fogadtatás, - a szoba berendezése szétesőben, - a presszó felkészületlen, szűk választék, - éjszaka a hajnalig tartó zenétől nem lehet pihenni.
"Hétvégi kikapcsolódás"
2018. augusztus 13. hétfő
3
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szállás nem volt túl extra, nagyon melegek a szobák és zajos a környezet, a felszereltég átlagos. De a város és a programok kivállóak, valamint az étkezés megfelelő volt.
"Borzasztó 3 èjszaka."

2018. augusztus 10. péntek
2
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Ide többet nem jövünk. Nem javasoljuk foidènyre. A szoba 2 szemèlyes ès csak egy szèk van a pici asztalhoz. A meleg elviselhetetlen. Kèrèsünkre egy ventillátorèrt nemleges volt a válasz mondván mások is kértèk de nincs. A este 11- ig tartó èlő zene zaja kibírhatatlan. Az ètkezés ízre jó volt. A tálalás hiányos evőeszköz stb. Az egèsz szálloda elhasznált elavult. A lift fèlelmetes de szerencsère nem akadtunk el.
"Denevéres szobák"
2018. augusztus 09. csütörtök
2.6
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szobák nagyon melegek voltak, mivel nincs bennük légkondi. Éjszaka a denevérektől nem lehetett szellőztetni!! mert ahol nem volt háló oda be is repültek a szobába, vagy csapkodták a hálót. kb 20-30 denevér folyamatosan ricsajozott hajnalig, amíg az első napsugarak megjelentek. A reggeli, bár volt választék, de minden szinte hideg volt. (Virsli, rántotta, tükör tojás). A vacsora az általában izletes volt és választék is volt. A személyzet igyekezett kedves lenni, ha tudott velünk kommunikálni.A tisztaság elég jó volt, bár első nap után nem vitték ki a szemetet és nem mosták fel a szobát, amit külön kértünk, mivel valamit kiborítottunk és ragadt tőle a padlózat.
"In Hotel"

2018. augusztus 09. csütörtök
4
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
eggy hiányzot nagyon hogy nincs légkondi vagy eggy ventilátor amugy nagyon jó volt másko is jövünk
"In Hotel"
2018. augusztus 04. szombat
2.7
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Nem ajánlanám senkinek.A konyha résszel vannak gondok.A személyzet igaz mosolyog meg kedves .De egy étkezőben több kell.Mi is lehet is Jogos elvárás a tiszta terítő szárazra törölt tányérok amit kiraknak a svédasztalhoz stb ezeken oda figyeléssel lehetne javítani..Jó lenne beszerezni több kancsót az asztalokra Ne keljen többször szólni vízért.Azt már meg sem említem hogy minden éjszaka 11 ig térzene az ablak alatt,hazajövetelkor tudtuk meg hogy valahova kis volt írva.( előre foglaláskor kellett volna )reggel fél5 kor meg járatják a buszmotorokat.Egy darabig elkerüljük nem csak a hotelt Hajdúszoboszlót is.
"Szörnyű térzene Hajdúszoboszlón"

2018. augusztus 02. csütörtök
3.5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szobában nagyon meleg volt, de nem igazán lehetett ablakot nyitni, mert 18:00 órától 23+ óráig lakodalmas zenét "szolgáltattak" (tiltott árukapcsolás?) iszonyú hangerővel. Majd ezt követően a nézőközönség még egy órán keresztül hahotázott, csörömpölt, morajlott. Szombat éjjel hajnali 5 óráig a szemben lévő étterem előtt discóztak. Nem lehetett pihenni! Esténként el kellett menekülni. A szoba viszonylag tiszta volt. A személyzet nagyon készséges. Az étkezés osztályon felüli. Ha nem lenne minden este térzene az ablak alatt, egészen jó hely lenne. Tudom erről nem a hotel tehet, de elrontja az összképet.
"5 nap az In Hotelben"

2018. július 28. szombat
3.8
Fiatal pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Alapvetően elég rossz helyen helyezkedik el az In Hotel abból a szempontból, hogy pont a hotel lábánál van egy minden éjszaka zajló esti muzsika, kb éjfélig énekelnek utána dj zene szól, annak ajánlom ezt a hotlet, akik inkább bulizni, hajnalig táncolni szeretnének nem pedig pihenni, időben lefeküdni!
"Kellemes pihenés az In Hotelben"

2018. július 24. kedd
3.9
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A személyzet nagyon kedves volt,elégedettek voltunk ezen a téren. A tisztasággal sem volt nagy gond, de a kiváló szintet nem érte el, az ár/érték arány jó volt.A kényelem az lehetett volna jobb, itt gondolok arra, hogy a szobában nem volt klíma ezért nagyon meleg volt,egy nehezen kezelhető régi tévé van,hiányoznak az ágyak mellől a kis éjjeli szekrények.A szolgáltatások jók voltak. Az étkezéssel is vannak kisebb megoldható problémák,itt gondolok arra, hogy ha nem mentünk az elején az étkezőbe, akkor nem volt evőeszköz, nem volt hely stb. Az elhelyezkedés az jó volt. Nem negatív kritikát akartam ide írni, hanem segítő szándékkal próbáltam leírni azt, amin jó lenne javítani. Tisztelettel Kristály József
"In Hotel"

2018. július 23. hétfő
4.4
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
minden rendben volt
"A sok hiányosság szinte kalandossá tette az ott tartózkodást!"

2018. július 21. szombat
2.4
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
A szoba elfoglalásánál a megadott idő túl másfél órát kellett várnunk. A kijelentkezés is nagyon körülményes volt. Egyáltalán nem volt a szobában takarítás: A szemetet se ürítették, WC-papírt is úgy kellett kérnünk. Az étteremben anarchikus állapotok vannak a terítés terén: koszosak az asztalok, hiányosak az evőeszközök. Mindenért szólni kellett, mert az étel, ital is kifogyott. 9 óra után már nem volt világítás a folyosókon: A sötétben alig tudtuk kinyitni az ajtót. A lift ijesztően hangos kattogásokat ad. Nem működött a jakuzzi, elromlott a kávégép.
"Kellemes kikapcscolódás volt az In Hotelban"

2018. július 18. szerda
4.8
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Azt kaptuk ami az ajánlatban szerepelt. A személyzet nagyon udvarias és szolgálat készek voltak.Étkezésben nagyobb kínálatot vártam.
"Kikapcsolódás az IN Hotelben"
2018. július 18. szerda
4.5
Idősebb pár
Standard szoba
7 éjszakát töltött itt
Jó az elhelyezkedés, megközelítés. Finom, bőséges az ételkínálat, bár 8. nap már kissé egyhangú. A felszolgálók (fiúk) nem álltak mindig a helyzet magaslatán, a lányok nagyon ügyesek, segítőkészítők voltak. A 11 óra utáni belépési kód rosszul van kiírva, nehéz volt bejutni, de végül udvariasan megoldották. Kevés a parkolóhely, zavaróan hangos az esti zene. Ennyi pénzért azt kaptuk, amit vártunk. Másodszor voltunk itt, jövünk még!
"Megfelelo"

2018. július 17. kedd
3
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Itt jartunk,valoban. Ami nem tetszett: Messzirol erkeztunk es mar odaertunk 13 h ra. A szobank uresen allt,megsem engedtek be csak 14 h utan. Jol esett volna ha mar erkezeskor elfoglalhattuk volna a szobat !!Az agy kifekudt,volt minden rugot a derekamba ereztem !!!. Az ellatas szuper volt,nekunk megfelelt !!! Megegyszer megprobalnank majd egy hetveget. Koszonom,hogy ertekelhettem. Radovics Marta.
"Kellemes pihenés"
2018. július 17. kedd
4.4
Idősebb pár
Standard szoba
5 éjszakát töltött itt
A szálláshely a csomagban meghirdetett ajánlatot mindenben teljesítette. A színvonal a besorolásnak megfelelő. Személyzet:kedves,figyelmes,segítőkész. Étterem tiszta. Az ételek finomak,ízletesek A gyakorlatot töltő fiatalok ügyesek,kedvesek,segítőkészek. Dicséretet érdemelnek. Köszönjük a munkájukat. Jól éreztük magunkat. Tisztelettel:
"..."
2018. július 15. vasárnap
2.4
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Két pozitívumot tudok felsorolni, kedves személyzet, finom, és bőséges ételek. A hotel iszonyatosan lepukkant, koszos,folyt a wc, a konektorokban nem volt áram és kijelentkezéskor nem volt internet, tehát SZÉP kártyával nem tudtunk fizetni.
"In Hotel"

2018. július 13. péntek
4
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Már a vendégkönyvbe leírtam.Zavaró volt az asztaloktól felszálló dohányfüst a szobába,hasonlóan a szemközti diszcó zaja,mely hajnali 5 óráig tartott.Dicséretes a konyhyi személyzet munkája,és a fiatal felszolgálóké,külön kiemelem a fonott hajú lányt,aki nemcsak kedves,de gyors volt. Köszönöm a gluténmentes étkezésem figyelembevételét és segítését.
"Családi nyaralás"
2018. július 13. péntek
4.1
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A fürdőszobában nem volt hajszárító,amit hiányoltam,mivel úgy volt hirdetve a szállás,hogy van.Az étel kifogástalan és bőséges volt,de nagyon sajnáltam a diákokat,akik próbálták a feladatot legjobb képességeik szerint elvégezni,de véleményem szerint sokkal gördülékenyebben ment volna a munka,ha egy tapasztaltabb ember is van velük,aki koordinálta volna a munkájukat.Sok esetben rajtuk csattant a vendégek elégedetlensége,holott lehetséges,hogy az első nyári gyakorlatukat teljesítik éhbérért.Talán némi terhet levett volna a vállukról,ha nem csak az asztalokra,hanem egy külpn asztalra is lennének kirakva evőeszközök és akkor nem kellene őket folyamatosan azzal zargatni,hogy nincs evőeszköz,mert esetleg szeretne az ember megkóstolni egy másik ételt is,de közben elvitték a piszkos tányért az evőeszközzel és nincs mivel enni.Szerintem.nagyon jó helyen van a szálloda,a szobák a célnak megfelelnek,de kis odafigyeléssel sokkal többet lehetne belőle kihozni.
"Egy jo nyaralás Hajduszoboszlon az In hotelban"

2018. július 13. péntek
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Mi már most voltunk ott másodszor ,ugyhogy tudtuk hogy hová megyunk. Tetszett ezelott egy évvel is ezért mentunk vissza. Persze az ár is nagyon jo volt amit megtudtunk engedni magunknak! Kiválo volt a personál ugy a hotelban mint az étkezésnél. Odaadoak és kedvesek ! Csak ajánlani tudom mindenkinek. Koszonjuk hogy ott lehetttunk! /amin még változtatnák- az a potágy ami a szobánkon volt a 10éves lányunk kevésbé fért el rajta.. de mivel fáradt volt aludt mint bunda / ..lehetett volna egy tágasabb esetleg kihuzhatos ágy. koszi mindent mégegyszer Adrianna
"3 ej az In hotelben egy fiatal párnak"
2018. július 13. péntek
3
Fiatal pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Ár arány kategóríában megfelelt. A tisztaság főleg az étteremben az evőeszközökön az abroszon kritikán aluli. Hiányos.A szoba szintén.
"In Hotel"

2018. július 11. szerda
2.4
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Recepciós hölgy értékelhetetlen!! Az étket nem mindig töltik fel.Azt tudom javasolni,hogy időbe menjenek az étkezőbe.
2018. július 10. kedd
1.5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Penészes szobák koszos előtér a folyosó ,függönyök szakadtak meg még nagyon sok hiányosságok voltak az IN hotelnek nem nevezhető objektumban.Mi nem foglaltuk el az IN hotel szobáját,és távozni akartunk de az Igazgató úr fel ajánlott egy másik szállodában egy elfogadható szobát,és így maradtunk csak ott.Nagyon el lett rontva a három naposra szervezett pihenésünk.Többet ezekben a szállodákban biztos,hogy nem fogunk menni,de még azokat is le beszéljük akik ide szeretnének menni.
"Csodás hétköznapok Hajdúszoboszlón"

2018. július 01. vasárnap
5
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat.A személyzet kedves, udvarias, segítőkész.A szálloda nagyon jó helyen van.Az ellátás, és a tisztaság , kifogástalan!
"Nyar"
2018. június 30. szombat
3.1
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Az ètelek nagyon finomak voltak.A dolgozók kedvesek, segîtőkèszek.A fürdőszoba dohos szagú, zuhanyfüggönye penèszes,Wckagyló folyt,mosdókagyló törött.Este 11 ig hangos zene/buli,jatèkautomaták az ablak alatt.Jakuzzi nem használható.
"Gyógykezelés pihenés az In Hotelben"

2017. szeptember 17. vasárnap
3.8
Idősebb pár
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Jól éreztük magunkat.
"Kellemes hetet töltöttem az In Hotelben. "
2017. szeptember 12. kedd
4.6
Egyéni utazó
Standard szoba
7 éjszakát töltött itt
Nagyon kellemes hetet töltöttem a szállodába, remek volt a reggeli és a vacsora is. Egyetlen probléma volt,nem szóltak róla, hogy utolsó nap a reggeli 7 óra helyett 8-tól van. Nekem nagy gondot okozott, mert 6 óra után beadtam az inzulint (14 egys) és nem tudtam enni utána. Szerencsére volt egy pár szem keksz nálam, de ez kevés volt. Elég rosszul voltam, telefon nem volt a szobában, szerencsére átvészeltem. Sajnos ez egy kicsit rontott a dolgokon. Ettől függetlenül máskor is igénybe veszem.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást az In Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek az In Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Standard szoba.

Kiknek ajánljuk az In Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a csoportok, a fiatal párok, az egyéni utazók és az idősebb párok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.