Járja Panzió, Hajdúszoboszló - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.22 / 5
34
vélemény
4.33
Személyzet
4.50
Tisztaság
4.20
Ár / érték arány
4.40
Kényelem
(szoba)
4.20
Szolgáltatások
3.88
Étkezés
4.10
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat a legfrissebb 10 értékelés alapján számoltuk ki.

Járja Panzió, Hajdúszoboszló >>

Járja Panzió, Hajdúszoboszló - Vélemények, értékelések
  
"Nagyon kellemes két nap volt!"

2021. október 18. hétfő
4
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
2 éjszakát töltött itt
A Járja Panzió sajnos nagyon messze van a fő épülettől,a jelzett 800m helyett közel 1.5km! Mivel a társaságunkba 2személy nehezen mozog,ez gond volt.De a recepción orvosolták ezt a problémát és elhelyeztek-minimális ráfizetéssel az apartmanban. Így már minden tökéletes volt! Máskor is szívesen ellátogatunk a Járja apartmanba. Muszkatal Ilona
"Jó szállás gyenge étkeztetéssel"

2021. október 12. kedd
3.9
Idősebb pár
Kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Félpanziós étkezést fizettünk elő, a szálloda Al Hambra éttermében fogyasztott reggeli teljesen egyhagú, és kis választékú volt. A vacsoránál 4 alkalommal majdnem mindíg ugyanaz a leves volt más névvel elnevezve, a második fogás minősége sem volt sokkal jobb.
"Kellemes 4 nap a Járja panzióban."

2021. október 10. vasárnap
4.3
Idősebb pár
Kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Csendes utcában, parkolással, tiszta jól felszerelt konyhával, kényelmes tágas szobával rendelkezett. A svédasztalos reggeli és menüválasztásos vacsora változatos és ízletes volt. A szálláshelyet szívesen ajánlom másoknak.

Járja Panzió Hajdúszoboszló csomagajánlatai - 5 ajánlat

megnézem ▼

"Szuper pihenés a Hotel Járjában"

2021. május 10. hétfő
4.8
Idősebb pár
Kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Párommal 4 éjszakát töltöttünk el a Hotel Járjában. Nagyon jól éreztük magunkat. A személyzet kedves, segítőkész és barátságos. A szálloda tiszta volt, az ételek finomak és bőségesek.
"Hétvége a Hajdúságában"

2020. november 02. hétfő
4
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Tágas szoba, csendes helyen. A parkolás nem egyszerű, főleg nagyobb autóval. A reggeli nem túl változatos. A vacsora finom és bőséges.
"Járja Panzió"
2020. szeptember 07. hétfő
3.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Emeleten kaptunk szálást pedig kértük a recepciós hogyha lehet földszinten erkély nem volt csak egy kilépö így teljesen olyan érzés volt mintha beletünk volna zárva a szobába kiülni nem tudtuk esős időben nagyon kellemetlen volt
"Nagyon szép napokat töltöttünk a Panzióban."

2020. március 01. vasárnap
5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves,udvarias a személyzet,jól fel szerelt konyha.Csak jót tudok írni a szálláshelyről.Külön köszönet a recepciós hölgyeknek.
"Jó volt"

2019. november 04. hétfő
3.8
Kisgyerekes család
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Alapvetően kifogástalan volt a szállásunk. Egyedül annyi, hogy nem közölték előre, hogy a kulcs 1 km-re vehető át, ill. az étkezés nem a panzióban lesz. Odaérkezéskor derült.
"Kellemes előszezoni pihenés."

2019. június 03. hétfő
5
Baráti társaságok
6 éjszakát töltött itt
30 éve járok H.szoboszlóra. Sok magánszálláson laktam, de ez volt a legjobb. Csak az volt a problémám, hogy az emeletre kerültem, és elég nehéz volt feljutni. Nagyon kulturáltak a szobák, tiszta, kényelmes. A TV nem volt tökéletes, és az ágy melletti lámpák nem világítottak. Ezt jeleztük a recepción. Az étterem nagyon jó. A kiszolgálás első osztályú, udvarias, kedves, gyors. Az ételek is ízlettek. Legközelebb is szeretnék itt pihenni. Köszönöm: Csordás Lőrincné, Kiss Béláné dr.
"Kellemetlen rossz nyaralas"

2019. június 01. szombat
1.5
Idősebb pár
Kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
Sajnos nagyonmessze van a fürdötöl 20perc seta a legrosszabb udvari szobat kaptuk es negy öt auto allt ellötunk a szoba kicsi a TV elvezhetetlen ugy bug a vacsora rossz es mini adag. Nem volt jo valasztas nem ajanlanam senkinek.
"Szörnyű élménnyel tértünk haza."

2019. május 22. szerda
2
Idősebb pár
Kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
A szállás nem az én igényemnek megfelelő.Nem tájékoztattak,hogy van Hotel és panzió is.A szállás igénytelen,lelakott.Két napba került, hogy másik szobát kapjunk,mert folyt a zuhanyzó.Messze volt a fürdőhöz,A reggeli minden nap ugyan az. Legolcsóbb felvágott, zöldség csak a hétvégén.Nem erre számítottunk.A vacsora sok vendégnek kevés volt.Nekem és férjemnek elég volt,A minőség kielégítő.Összességében nagy csalódás volt.Egy ideig biztosan még Szoboszlóra sem megyünk.
" Kényelmes elhelyezés"

2018. szeptember 24. hétfő
3.1
Idősebb pár
Kétágyas szoba
6 éjszakát töltött itt
A szállás kényelmes, tiszta. Az étkezés egyhangú, a vacsora néha nem elég meleg. A központ /fürdő/ a vártnál messzebb van. Összességében jól éreztük magunkat.
"Járja Panzió"

2018. szeptember 19. szerda
4.6
Idősebb pár
Kétágyas szoba
4 éjszakát töltött itt
Nagyon jó volt a szoba elhelyezkedése épületen belül, a szeptemberi kánikulát nem lehetett érezni. Külön örömömre szolgált, hogy rendes belmagasság volt, nem tetőtér beépítéses szoba, melyhez szokatlanul nagy, ablakkal ellátott fürdőszoba tartozott. A panzió csendes környéken van, csendes üdülőkkel, aminek szintén nagyon örültem. A szoba berendezése igényesen volt kialakítva, 100 %-os volt a tisztaság! A személyzettel nem igen találkoztunk, csak ha hívtuk őket. A panzión belüli teendőket diszkréten oldották meg. Talán az éttermi menü választék lehetett volna szélesebb körű, esetleg desszert kiegészítéssel.
" Nosztalgia Hajdúszoboszlón "
2018. június 18. hétfő
3.8
Idősebb pár
Kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
A kérdésekre adott válaszom nem tükrözi az igazi problémámat a Járjával kapcsolatban. A problémám : elsősorban az volt, hogy az étkezésünk nem helyben hanem 750 m távolságra volt , ami azt jelenti, hogy egy alkalommal 15oo az az 1,5 km kellett megtenni és ezt kell 3 - szor szorozni. És még ehhez a távolsághoz kell hozzáadni a fűrdő távolságát, ami 250 m volt. Az ajánlatban helyben étkezés volt feltüntetve és mi ezért választottuk ezt a lehetőséget. Ugyanis több fajta reumatikus betegségben szenvedek és ez a probléma nagyban befolyásolta a komfort érzetemet. A feleségemnek pedig gerinc problémái vannak ami szintén nehezítette a helyzetünket. A szálloda panzió részében viszont voltak szabad szobák és ezért furcsának találom a mi elhelyezésünket.
"Gyenge minőség"
2018. április 03. kedd
2.1
Baráti társaságok
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon gyenge minosegu panzio. Jollehet nem volt tul draga, ez azonban meg is latszodott a szolgaltatason. A szobak regimodiak voltak, a tusbol alig folyt a viz. A furdoszoba teli volt pokhaloval. Az etterem szolgaltatasa borzalmas volt. Egy-egy pincerlany kicsit sokat gondolt magarol, es negativ velemenyet az Larchmont is lehetett latni. Vacsorara 3 menubol lehetett valasztani, amibol az egyik vegetarianus volt. Elso este: derelye, 2-3. este salata (par salatalevel, elvetve egy-egy darab uborka vagy paprika, tejfol es egy kis sajt a tetejen). Amikor jeleztem, h a csontleves nem tul vegetarianus, a pincerlany valasza az volt, hogy "nem fott benne hus". A husos foetel hideg volt, mire kihoztak. A panzio kb. negyedoras setara talalhato a gyogyfurdotol (ellentetben az 5-6 percnyi uttol, ahogyan azt hirdettek). A panzio falai nagyon vekonyak, mindent lehetett hallani a tobbi szobabol. A konyhaban a pohar, amit kivettem a szekrenybol koszos volt. Biztosan nem fogunk ide visszaterni.
"Járja Panzió"

2017. április 18. kedd
1.8
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
nem vagyok elégedett a panzio kb 2,5 km a fürdöttöl és nem 800 méter amit irtak a hirdetésükbe .A ellátás sem egy tökéletes volt a reggeli hiányos volt 9 kor már nem igen tudtunk választani valamiböl.A vacsora pocsék volt ez egy gyereknek is kevés a leves talán 2 dc volt és langyos a második fogásra sokat kellett várni és attol függetlenül hidegen lett feltálalva és minimális adag volt a tányéron .A szobába ,fürdöbe hangyák voltak a tv csatornák igen hiányosak a föbb csatornákat nem lehetet nézni.Sajnos nem voltunk megelégedve Rácz Zsuzsanna
"Remek pihenés"

2017. április 18. kedd
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Kétágyas szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat, mindennel megvoltunk elégedve kivéve a menűs főétkezéssel voltak problémáink, kevés volt ,húsvétkor mákos tészta.... Ami tetszett,hogy 12-től estig lehetett menni enni. A szobák tiszták voltak, meleg víz is volt.Köszönjük
"Bánom!!!"
2015. június 15. hétfő
2
Idősebb pár
Kétágyas szoba
7 éjszakát töltött itt
A Recepción is kifejeztük elégedetlenségünket. Az ár nem értékarányos a mai Panzióktól elvárható kényelmi szolgáltatásokkal! Mini szoba, mini TV (37cm), Mini hűtő (50L) az ágyak rendkívül kényelmetlenek. A zuhanyzó penészes volt. Szobaszám: 7 Kivételt képez a Svédasztalos reggeli, és az ott dolgozó felszolgálók!
"Elrontott hétvége a Járja panzióban"
2015. május 06. szerda
1.7
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Tisztelt szállásvadászat.Kisgyermekkel voltunk nagyon messze volt az étkezés a strand,és a melegvíz is csak pár percig jött utánna hidigben zuhanyoztunk.A éttermi kiszolgállás,hát mindenki olyan volt mintha kényszerből kellene kiszolgálni minket,egy kis kedvesség nem ártana mi is kereskedelemben dolgozunk de mi ezt a stílust nem engedhetjük meg magunknak.Nagyon szeretünk szoboszlóra járni nagyon sok szálláshelyen voltunk már ,és ezért a pénzért sokkal jobb aprtmanba tudtam volna menni.Sajnos ez most nemjól sikerült az autónkat is az úton kellett hagyni mert nem fért be az udvarra az autóktól.Többet biztos nem mennék erre a szálláshelyre de még a hoteljükbe sem.Tisztelettel.
"Kellemes meglepetés!"

Szolnok, Madyarország 2014. augusztus 11. hétfő
4.6
1 éjszakát töltött itt
Korrekt szálloda, nagyon jó helyen közvetlenül a thermál bejáratánál.Este sokáig van nyüzsgés az utcán, akit zavar annak nem ajánlom. Kényelmes tiszta szobák,közvetlen segítőkész személyzettel. Kellemes hétvégét tötöttünk itt, szívből ajánlom másoknak. Egy reggelit ettünk, azt kár volt, de lehet a vacsorájuk jobb lett volna.
"Hétvége a Járja Panzióban"

2014. július 07. hétfő
4.1
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Tetszett: Nagyon szép, csendes helyen fekszik a panzió. Kényelmes volt az ágy. Nem tetsztett: Nem volt meleg víz, csak az első este tudtunk zuhanyozni. Wc papírról és kéztörlő kendőről magunknak kellett gondoskodni.
"Húsvéti kiruccanás Hajdúszoboszlón"

2014. május 02. péntek
3.8
Kisgyerekes család
4 éjszakát töltött itt
Alapjában véve jó volt minden,néha voltak kis apró gondok,de azért nem volt különösebb probléma.
"Fergeteges kikapcsolódás! "

2013. január 02. szerda
4
Fiatal pár
2 éjszakát töltött itt
Amivel elégedett voltam:
+Fergeteges volt!

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Járja Panzió szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Járja Panzió korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Kétágyas szoba.

Kiknek ajánljuk a Járja Panzió szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül a nagygyerekes családok, az idősebb párok, a fiatal párok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2022 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.