A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!
Kastélyhotel Sasvár, Parádsasvár >>
2025. április 09. szerda
2025. április 10. csütörtök
Igazán örülünk, hogy a szállodánkban töltött idő feledhetetlen volt és sok jó élménnyel gazdagodtak!
Várjuk vissza még Önöket!
Kastélyhotel Sasvár Parádsasvár kiemelt csomagajánlatai
- félpanziós ellátással
- Bellevue kilátó látogatással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- sportolási és beltéri szórakozási lehetőségekkel
- félpanziós ellátással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- Bellevue kilátó látogatással
- sportolási és beltéri szórakozási lehetőségekkel
- félpanziós ellátással
- Bellevue kilátó látogatással
- wellnessrészleg és fitneszterem használattal
- sportolási és beltéri szórakozási lehetőségekkel
2025. április 08. kedd
2025. április 10. csütörtök
Mi köszönjük, hogy szállodánkat választották pihenésük helyszínéül!
Visszavárjuk még Önöket!
2025. április 07. hétfő
2025. április 07. hétfő
Köszönjük, hogy a Kastélyhotelt választotta pihenésük helyszínéül! A megosztott vélemény alapján igazán örölünk, hogy elnyerte tetszését a nálunk töltött idő.
Bízunk még a jövőbeli találkozásban.
2025. április 04. péntek
2025. április 07. hétfő
Köszönjük, hogy időt szánt szállodánk szolgáltatásainak értékelésére.
Az ágyneműk cseréje folyamatosan történik, vízforraló bekészítését pedig tervezzük.
Bízunk benne, hogy a leírtak ellenére jól érezték magukat!
2025. április 01. kedd
2025. április 03. csütörtök
Köszönjük visszajelzését! Az étkezések alatti aláfestő zenét illető javaslatát a jövőben figyelembe vesszük folyamatosan változó zenei palettánk összeállításakor. Bízunk benne, hogy legközelebb az Ön ízléséhez közelebb álló zenei aláfestést, netán élőzenés vacsoráink egyikét is élvezheti! Várjuk vissza Önöket sok szeretettel!
2025. március 20. csütörtök
2025. április 07. hétfő
Megosztott tapasztalait szállodánk szolgáltatásaival kapcsolatosan köszönjük! Számunkra is szükséges a visszajelzés, miben kell még erősödnünk!
Bízunk benne, hogy viszont látjuk még Önöket!
2025. február 27. csütörtök
2025. április 07. hétfő
Kollégáink nevében is engedje meg, hogy dícséretét megköszönjem. Büszkék vagyunk munkájukra.
Várjuk vissza még Önöket!
2025. április 07. hétfő
Sajnáljuk, hogy az érkezéskor nem kínáltuk Önöket welcome drinkkel, illetve a pezsgős reggeli elmaradását.
Következő látogatásuk alkalmával pótoljuk!
Köszönjük, hogy a figyelmetlenség ellenére is jól érezték magukat!
2025. április 07. hétfő
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait. Sajnáljuk, hogy az ágynemű nem volt megfelelő, ezek cseréjét már elkezdtük, hogy a későbbiekben ezen szolgáltatásunk is elnyerje tetszését.
Várjuk vissza Önöket!
2025. január 18. szombat
2025. április 07. hétfő
Igazán örülünk, hogy szállodánk szolgáltatásai és személyzetünk elnyerte tetszését.
Bízunk benne, hogy viszont látjuk még Önöket!
2025. január 16. csütörtök
2025. április 07. hétfő
Talán a két legfontosabb dolog egy szállodában, amit Ön is kiemelt. Köszönjük, és igazán örülünk, hogy elégedettek voltak velünk!
2025. január 03. péntek
2025. április 07. hétfő
Végtelenül hálásak vagyunk, hogy szállodánk személyzete, az ételek és minden más is ennyire elnyerte tetszését.
Igazán örülnénk, hogy viszont láthatnánk Önöket!
2024. december 24. kedd
2025. április 07. hétfő
Mi is büszkék vagyunk dolgozóink kedvességére és vendégszeretetére.
Várjuk még vissza Önöket!
2024. november 29. péntek
2024. december 07. szombat
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival!
Szeretettel várjuk vissza Önöket!
Üdvözlettel:
KHS Recepció
2024. szeptember 18. szerda
2024. december 07. szombat
Örömünkre szolgál, hogy visszatérő vendégei szállodánknak! Reméljük következő látogatásaik során, továbbra is elégedettek lesznek konyhánkkal és a személyzet vendégszeretetével!
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. szeptember 16. hétfő
2024. december 07. szombat
Örömünkre szolgál, hogy elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival!
Reméljük legközelebb is bennünket választanak!
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. szeptember 15. vasárnap
2024. december 07. szombat
Örömünkre szolgál, hogy hotelünket választották pihenésük helyszínéül!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. december 07. szombat
Sajnálattal értesültünk róla, hogy a szobában lévő matrac nem nyújtotta az Önök által elvárt kényelmet. Ezúton is elnézését kérjük!
A közel jövőben igyekszünk ezen kellemetlenség kiküszöbölésére. Foglalásában bármi ilyen jellegű igényét már érkezés előtt jelezni tudja. Hotelünk legfontosabb prioritása, hogy vendégeink előforduló panaszait mihamarabb orvosolja, ilyen esetben, ha rögtön jelzik a problémát, esetleges szobacserét biztosítunk vendégeink számára.
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. szeptember 14. szombat
2024. december 07. szombat
Örömünkre szolgál, hogy szállodánk vendégei voltak és hogy, pihenésük kellemesen telt!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. szeptember 13. péntek
2024. december 07. szombat
Először is köszönjük megtisztelő értékelését!
Szállodánk nem sorolható a kifejezetten wellness szolgáltatásra épülő hotelek közé. A kastély műemlék védelem alatt áll, ami a wellness részleg bővítésének lehetőségét jelentősen korlátozza. Mivel a környéken termál forrás nem található, így medencénk vízét fűtés által melegítjük 32C° -ra.
Sajnálattal értesültünk róla, hogy medencénk vizének hőfoka nem nyerte el tetszését.
Reméljük ez a kellemetlenség, nem riasztotta el Önöket véglegesen, és újra ellátogatnak hotelünkbe.
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. szeptember 06. péntek
2024. december 07. szombat
Örömünkre szolgál, hogy hotelünket választották pihenésük helyszínéül!
Elégedettséggel olvastuk pozitív visszajelzését!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. december 07. szombat
Örömünkre szolgál, hogy hotelünket választották pihenésük helyszínéül!
Elégedettséggel olvastuk pozitív visszajelzését!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. szeptember 03. kedd
2024. szeptember 06. péntek
2024. augusztus 10. szombat
2024. december 07. szombat
Örömünkre szolgál, hogy hotelünket választották pihenésük helyszínéül!
Elégedettséggel olvastuk pozitív visszajelzését!
Várjuk vissza Önöket szeretettel!
Üdvözlettel:
KHS Személyzete
2024. július 26. péntek
2024. szeptember 06. péntek
2024. április 02. kedd
2024. április 04. csütörtök
Kedves Látogatónk!
Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!
Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.
Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Kastélyhotel Sasvár szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.
Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.
Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.
Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.
Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.
Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.
8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.
Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.
Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.
Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.
Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.
A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:
1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.
2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.
3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.
Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Lakosztály, Akadálymentesített kétágyas szoba és Standard szoba.
Korábbi vendégeink közül a csoportok, a fiatal párok, a baráti társaságok és az egyéni utazók érezték magukat a legjobban.