Novotel Szeged Hotel Szeged

szálláshely átmenetileg nem foglalható.
Novotel Szeged Hotel, Szeged - Értékelések, vélemények

A szállásértékeléseket olyan vendégek írták, akik már kipróbálták ezt a szálláshelyet. Az általuk írt megjegyzések, észrevételek és az adott pontok az ő véleményüket tükrözik, és nem feltétlenül azonosak a Szállásvadász álláspontjával. Ha Ön is szeretné értékelést írni, először szobát kell foglalnia, majd az elutazása után emailben kérdőívet kap, melyet kitöltve elmondhatja véleményét. Tudj meg többet!

4.6 / 5
KIVÁLÓ
597
vélemény
4.53
Személyzet
4.87
Tisztaság
4.47
Ár / érték arány
4.53
Kényelem
(szoba)
4.53
Szolgáltatások
4.53
Étkezés
4.73
Elhelyezkedés
A kijelzett pontszámokat az elmúlt 12 hónap értékelései alapján (15 darab) számoltuk ki.

Novotel Szeged Hotel, Szeged >>

Novotel Szeged Hotel, Szeged - Vélemények, értékelések
  
"4 csillag?"

2024. január 08. hétfő
3.6
Baráti társaságok
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Jó elhelyezkedés, szép szálloda. VISZONT! 15 órától lehetett a szállodába bejelentkezni, 4 órakor még 10 ember várt erre!! Valami megoldást találni lehetne erre!!! Nincs a 4 csillagos szállodában wellness!
"Novotel Szeged Hotel"

2023. november 05. vasárnap
4.3
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos most sem vették figyelembe a foglalásnál megadott kérésünket! (A 8. emeleti szobát nem fogadjuk el. ) Ennek ellenére ott akartak elhelyezni. A recepciós készségesen segített és 3. emeleti szobára cserélte. Ez mar nem először fordult elő. Szerencsére a helyszínen mindig sikerült a kérésünket teljesíteni.
"Novotel Szeged Hotel"
2023. október 02. hétfő
5
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Tiszta, kényelmes szoba. Kiváló reggeli
"családi hétvége"

2023. szeptember 25. hétfő
4.4
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden rendben volt a szállással mindenkinek ajánlom.
"Szabadtéri Szegedi játékok alatt jó szállás "

2023. augusztus 14. hétfő
4.6
Idősebb pár
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
A kulturált profi személyzet Az autóval való ki és belépési procesz nagyon nehézkes a személyzet ilyenkor nem segítőkész
"Remek hétköznapok a Novotelben"

2023. augusztus 12. szombat
4.1
Kisgyerekes család
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
Szép kilátás a Tiszára,tiszta szoba.
"Szállás a Novotel hotelben"

2023. augusztus 09. szerda
5
Kisgyerekes család
Superior szoba
5 éjszakát töltött itt
Kedves, segítőkész személyzet. Kiváló ételek. Erős wifi. Tiszta, rendezett, erkélyes szoba. Szép kilátás. Kényelmes sétával elérhető a központ. A közelben park, játszótérrel.
"Jó volt, de nem voltam elájulva "
2022. december 28. szerda
3.5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt
Tetszett a kitolt reggeli és vacsora. Az agy kényelmetlen volt, főleg a potagy katasztrófa. Hiányzott a cipokanal, a fürdőbe meg polc, zuhanyzoba szinten. A tv szuper volt. A tájékoztatás hiányos volt. A billiard szuper ötlet. A szoba elosztást nem értettem, igazából más lehetőséget nem ajánlottak 4 főre. A környező lehetőségekről fogalmuk sem volt, étterem, kultúra, bármi ami van, azért jó lett volna karácsonyra készülni belőle. A számlázás teljesen áttekinthetetlen.
"Kiváló "
2022. december 27. kedd
5
Fiatal pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden tökéletes volt, nem volt semmilyen negatív dolog!
"Szuper szállás, csodás város! "

2022. november 30. szerda
4.8
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Ahogy a nagykönyvbe meg van írva, már nem először, és remélem nem utoljára!
"Szuper 4 napos város látogatás volt !"

2022. október 28. péntek
4.6
Egyéni utazó
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Zuhany kialakítása nagyon jó ! Nem volt tus fürdő kitéve . Tv nagyon jó, hogy forgatható ! Kanapé is van, szuper!
"Nagyon elégedett voltam"

2022. október 17. hétfő
4.4
Idősebb pár
Superior szoba
1 éjszakát töltött itt
A parkolóhelyek bővítését javaslom!
"Kellemes éjszaka Szegeden"

2022. augusztus 29. hétfő
4.8
Fiatal pár
Superior szoba
1 éjszakát töltött itt
Párnak a kétágyas szoba nem a legmegfelelőbb. A zuhanyzó rendben volt, de én hiányoltam a fürdőkádat. A többi szolgáltatás tökéletes volt. Tisztaság, a személyzet kedves...stb.
"Újra fiatalok!!!"
2022. július 25. hétfő
5
Fiatal pár
Superior szoba
1 éjszakát töltött itt
Elvált, életét újrakezdő negyvenes párként érkeztünk....egy csoda volt...
"Novotel Szeged Hotel"
2022. július 12. kedd
4.8
Kisgyerekes család
Superior szoba
2 éjszakát töltött itt
Parkoló sorompóval ellátott, sokat kellett várni, amíg felnyitották.
"Kiváló kikapcsolódás"

2022. április 19. kedd
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Nagyon kedves személyzet, szuper reggeli, kényelmes párna (a matrac viszont puha), tiszta fürdő és jó elhelyezkedés. A parkoló sokszor teljesen tele volt, ami nem csoda, teltház volt.
"Remek napok a Novotel Hotelben"

2022. március 21. hétfő
4.9
Idősebb pár
2 éjszakát töltött itt
Köszönjük jól éreztük magunkat, amit ott tapasztaltunk minden rendben volt.Szeretnénk még vissza menni és pihenni a szállodába. Szeged városa nagyon szép és sok a látnivaló. Mindenkinek tudom ajánlani. Tisztelettel és üdvözlettel .Erdődi Attila és felesége Zsuzsa
"Kellemes három nap Szegeden"

2022. március 15. kedd
4.3
Egyéni utazó
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Kellemes szállodai szoba, reggeli nagyszerű. Néhány apró ésszerűtlenség csak a fürdőszobában volt megfigyelhető (nincs egyetlen polc, a fürdőszobából nyíló WC csak nyitott ajtóval használható)
"Novotel Szeged Hotel"
2021. november 01. hétfő
4.7
Kisgyerekes család
Standard szoba
1 éjszakát töltött itt
Az hogy a szobám a Tiszára nézett
"Novotel Szeged Hotel"
2021. október 10. vasárnap
3.6
Egyéni utazó
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Hideg volt a szobaban
"Novotel Szeged Hotel"
2021. augusztus 26. csütörtök
5
Fiatal pár
Superior szoba
3 éjszakát töltött itt
Minden szuper volt!Kedves személyzet,remek kiszolgálás,finom reggeli! Javasolnám,hogy a franciaágyas szobában ne 1 nagy takaró hanem két külön paplan legyen.
"Ha nem lett volna ez a légkondi gond akkor kellemes lett volna az ott tartózkodás. Minden évben megyünk a szabadtéri játékokra"

2021. augusztus 22. vasárnap
3.8
Idősebb pár
Comfort szoba
3 éjszakát töltött itt
A szobába csak búgott a legkondi, de nem hűtött és még levegő sem jött be rajta. Végül kaptunk egy asztali ventilátort, de hát 37 fok volt kint. Szobai kis hűtő sem működött tökéletesen. Egy üveg vizet három nap alatt hűtött le ihatóra. A többi rendbe volt. A takarítók kedvesek és segítő készek. Az ételek rendben, a felszolgálók nagyon udvariasak.
"Remek napok Szegeden"

2021. augusztus 06. péntek
4.9
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Tetszett: a hotel elhelyezkedése, szép,tiszta szoba,nagyon finom és választékos reggeli,személyzet udvarias. Kevésbé tetszett: minden kártyával működik,a kapott kártyát nem fogadta el a rendszer, így ki kellett cserélni (nehézkes működés), kevés parkolóhely ennyi szobához, úgy kellett vadászni a helyeket.
"Novotel Szeged Hotel"
2021. augusztus 03. kedd
4.4
Kisgyerekes család
2 éjszakát töltött itt
Udvarias dolgozók, szép, tiszta hotel.
"Visszarepít a szocializmusba a Novotel!"
2021. július 06. kedd
3.3
Család nagyobb gyerekkel
3 éjszakát töltött itt
Ez a szálloda inkább 3 csillagos.A recepción semmi tájékoztatást nem kaptunk a város látnivalóiról,csak hirdetőlapok voltak a recepció mellett,ha észreveszi a vendég!Szoba felszereltsége nagyon gyenge.Nyitott kukák,amik igen kicsi méretűek egy 5 fős családnak.Szúnyogháló elférne a Tisza partján az erkélyajtóra.Pici volt a szoba a pótággyal,ami kimerült egy földre letett matracban!A minibár teljesen üres volt a szobába!A tv nagyon gáz egy 4 csillagoshoz,a plafonon beázás.A szobakártyánk folyton feladta a szolgálatot,liftbe kicsit kínos,pláne a 4.emeleten.Távozáskor meg se kérdezték,hogy éreztük magunkat!És iszonyat zajos éjszaka,minden felhallatszik a negyedikre is,nyílászárókat cserélni kellene!
"Tökéletes őszi szünet Szegeden"

2020. október 30. péntek
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Minden szoba erkélyes és gyönyörű kilátás nyílik a kivilágított Dómra és Tisza-partra.Központi fekvése miatt minden látnivaló 10 percen belül elérhető.Nagyon közeli az Anna gyógyfürdő, még reggeli előtti frissítő úszásra is ajánlható! (a belépőjegy ára is nagyon kedvező most) A frissen felújított Móra múzeumba ajándék-belépőjegyet kaptunk a szállodától ; érdemes ellátogatni,mert az interaktív "Móra " élete kiállítás lenyűgözően szépre és érdekesre sikerült!
"Szuper 3 nap a Novotelben"

2020. október 29. csütörtök
4.9
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Higènia, udvariasság, segîtőkèszsèg, biztonság előîrások betartása, betartatása
"Nyárzárás a Novotelben"

2020. szeptember 11. péntek
4.5
Kisgyerekes család
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Négy napot töltöttünk a Novotelben, nagyon tetszett a hotel, a személyzet kedves, sajnos a wellnesst a vìrushelyzet miatt nem tudtuk kiprobálni. Az erkélyről csodás kilátás nyílt a Tiszára és a városra. Remélem máskor is megszállhatunk itt.
"Novotel Szeged Hotel"

2020. augusztus 15. szombat
4.3
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szép tiszta hotel!
"Családi nyaralás"

2020. augusztus 15. szombat
4.3
Család nagyobb gyerekkel
4 éjszakát töltött itt
A COVID miatti - szerintünk felesleges, ésszerűtlen - intézkedések rontottak a reggeli színvonalán.
"3 nap Szegeden"

2020. július 24. péntek
3.8
Egyéni utazó
3 éjszakát töltött itt
Sajnos a wifi gyenge volt a szobaba. Wellness reszleg nem volt hasznalhato gondolom a( jarvany helyzet miatt)amit nem ertek mert a napfenyfurdoben nem volt korlatozas. A svedasztalos kiszolgalas sem ment zokkenomentesen.
"Remek pihenés a Tisza parton"

2020. július 21. kedd
4.6
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Sajnos csak két éjszakát töltöttünk itt. Nagyon szép fekvésű szálloda, csodálatos kilátással a városra, és a Tiszára, nagyon kedves és profi személyzettel. Különös elismerés a reggeliknél dolgozóknak! A vírus miatt kialakult helyzet ellenére is gyors, és zökkenő mentes kiszolgálás. Mindenkinek csak ajánlani tudom a szállodát.
"Nagyszerű három napot töltöttünk itt a családdal."

2020. június 17. szerda
4.8
Kisgyerekes család
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Kényelmes, tiszta szoba, kedves személyzet, nagyszerű reggeli. Szuper volt az ajándék családi belépő a Vadasparkba, mi felhasználtuk. Sajnáltuk, hogy a vírus miatt a wellnes részleg nem működött.
"Novotel Szeged Hotel"

2020. június 08. hétfő
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Maximálisan figyeltek a higiéniára. Nagyon kedves személyzet.Kényelmes ágy,tetszett a plusz kanapé tévénézéshez szuper.
"Remek szálloda Szegeden."

2020. június 06. szombat
4.9
Kisgyerekes család
3 éjszakát töltött itt
Szép tiszta rendezett szálloda, előzékeny személyzettel ( vacsoránál külön dicséret jár Mátyásnak). Sajnos a Covid-19 miatt nem tudtuk használni a wellness részleget mint az előző alkalommal. Mindenkinek ajánlom a szállodát, családbarát, gratulálok a szállodavezetésnek.
"Szuper 4 nap a Novotel Hotelban"

2020. június 02. kedd
5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A hotel várakozáson felüli volt. A szoba tiszta, kényelmes, nagyon jól felszerelt. Nagyon szép kilátással a Tiszára. Minden gyalog megközelíthető, mert a hotel a belvárosban van. Ami a legkellemesebb volt számunkra az ellátás, az alkalmazottak kedvessége, vendégszeretete. Nagyon jól éreztük magunkat.
"Fantasztikus pünkösd Szegeden"

2020. június 02. kedd
4.7
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Az étterem kiszolgálása a " nehezítés " ellenére fantasztikus volt.A személyzet segítőkész , kedves. Az ajándék a gyerekeknek kedves gesztus számukra.Vadasparki belépő pótolta a welnest. A járvány miatt nem volt welnes szolgáltatás, ezt sajnáljuk. Kiváló pünkösdi napokat töltöttünk itt, annak ellenére , hogy nem voltak témacentrikus rendezvények.
"Ismerkedés Szegeddel"

2020. június 02. kedd
5
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon szépen felújított hotel, rendkívül jó helyen. A szoba világos, tágas, nagyon tetszik, hogy a bútorok is világosak. Gyönyörű kilátás nyílik a Tiszára. Az étteremben a felszolgáló személyzet készséges, kedves! Nagyon jól éreztük magunkat!
"Élményekben gazdag napok Szegeden!"

2020. június 02. kedd
4.6
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Szegeden most töltöttünk hosszabb időt. Igyekeztünk minden nevezetességet meg nézni. Rengeteg szép élménnyel gazdagodtunk. A városban és a szállodában is kedves,udvaris,segítőkész emberekkel találkoztunk. Csak pozitív élményekben volt részünk!
"Novotel Szeged Hotel"

2020. február 17. hétfő
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Wellness nagyon gyenge
"Szülinapi hétvége"

2020. február 10. hétfő
4.5
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Külön köszönet a szülinapi szoba dekorációért és a meglepetésért!
"Ajánlom a Novotel Szeged Hotelt!"

2020. február 09. vasárnap
4.8
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
2 éjszakát töltöttünk ott. A szálloda személyzete segítőkész volt, az ételek minősége, mennyisége is kiváló, valamint a választék is szuper. Ami viszont nem tetszett, hogy a wellness részleg nagyon pici, sorba kellett állni a jakuzzinál, valamint az infraszauna nem volt befűtve. Tudom, hogy nem kimondottan wellnesshotel, ennek ellenére kicsit többet vártam volna tőle. Összességében viszont ajánlani tudom mindenkinek, aki kényelmesen szeretne aludni, és finomakat szeretne enni.
"Csodálatos hétvégét töltöttünk a Novotel hotelben"

2020. január 20. hétfő
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat.
"Szilveszter a Novotel Szegedben"

2020. január 06. hétfő
4.8
Baráti társaságok
Comfort szoba
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
A szálloda a városon belül nagyon szép helyen van. A sétálóutcák nincsenek messze. A szoba és a szolgáltatások a várakozásomnak megfelelőek, kiválóak voltak. A reggeli fejedelmi.
" Szilveszter Szegeden a Novotel hotelben 2 éj"
2020. január 05. vasárnap
3.9
Fiatal pár
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Jól telt a szilveszterünk illetve is a novotel szeged hotelben ,2-ét estét töltöttünk a hotel ami a legjobban tetszett ,hogy olyan szobát kaptunk ,hogy nagyon szép volt a kilátás a városra ,a
"Egy szilveszteri pihenés a Novotelben"

2020. január 04. szombat
4
Baráti társaságok
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
Bőséges reggeli, és változatos vacsora! Ízletes a konyha! Jók a pincérek, fürgék, és figyelnek a részletekre. A 205-ös szobában a nyílászáró nem lett ellenőrizve, meg van vetemedve az erkély ajtó, lentről felfelé kb.80 nem zár, és ha nem barikádozzuk el párnákkal, 15 fok volt a szobában
"Fantasztikus 4 nap a szegedi Novotelben"

2020. január 04. szombat
4.9
Idősebb pár
Standard szoba
3 éjszakát töltött itt
A szálloda elhelyezkedése és az erkélyről való kilátás tökéletes. (Mi a Tiszára, a hídra és a dómra láttunk.) A személyzet kedves, barátságos, segítőkész volt. A tisztaság, a szobák nagysága, berendezése is fantasztikus. Azt kaptuk, amit vártunk, az ételek finomak, ízletesek, változatosak voltak. Tudjuk, hogy nem az Önök hibája, de a fürdőköntös hiányzott a wellnesshez. Ezen kívül, amin talán változtatni kellene, az az, hogy lehetne több kávégép a reggelihez, mivel szép számú vendég volt a szállodában, és sokat kellett sorban állni a kávégépek előtt. Mindezek mellett bármikor szívesen visszamennénk az Önök szállodájába, nagy élmény volt. Köszönünk mindent!
"Szuper Szilveszter"

2020. január 03. péntek
4.6
Baráti társaságok
Comfort szoba
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Nagyon jól éreztük magunkat. azt kaptuk, amit láttunk a hirdetésben. Szép gesztus volt a bekészített tea és kávé, illetve a belépő a fürdőbe. Nagyon jó helyen van a szálloda, mindent fel tudtunk gyalog fedezni. Remek volt a kilátás és nagyon örvendetes a szálloda hozzáállása a környezettudatossághoz. Szívesen ajánlom másoknak is.
"Nagyon kellemes pár nap!"

2020. január 03. péntek
4.6
Baráti társaságok
Standard szoba
2 éjszakát töltött itt
Elősször is a ránk illő kategóriámmal van gondom! Két 60-as hölgyről van szó,barátnőkről! Erre nincs "kategória"Nem "idős pár vagyunk",de nem tudok mást írni. /ezt már máskor is megírtam/ Egyébként nagyon elégedettek voltunk a szoba tisztaságával,kényelmével.Az étkezésről csak legekben lehet beszélni,bőséges választék,ízletes ételek. A személyzetről:fiatalok,udvariasak kedvesek segítőkészek. Egy kevésbé jó vélemény,a welness részleg nagyon pici egy ekkor szállodához.
"Jó Szilveszter volt a Novotelben :)"

2020. január 03. péntek
3.6
Család nagyobb gyerekkel
Standard szoba
4 éjszakát töltött itt
Tetszett a szálloda fekvése, gyönyörű volt a kilátás a Tiszára. Tisztaság volt, nagyon kedves volt a személyzet. A szilveszteri vacsora is jó volt. Ami nem tetszett: kicsi a wellness és elavult, a jakuzzi nem OK, a szobából hiányzott a festmény és dekorációk.

Kedves Látogatónk!

Kérdés - válasz formában próbálunk segíteni abban, hogy teljes képet kapj az oldalunkon szereplő értékelések írásáról, kikerüléséről, pontszámokról... Ha nem kaptál mindenre választ, keress minket bátran!

Mi a célja a Szállásvadászon megjelenő értékeléseknek?

Azt szeretnénk, hogy ne csak a szálláshelyek által közzétett információkból, hanem korábbi vendégek véleménye és tapasztalatai alapján is tájékozódhass. Ezáltal is segíteni szeretnék választásod és hozzájárulni ahhoz, hogy körültekintő és megfontolt döntést hozhass pihenésed lefoglalásakor.

Ki és hogyan írhat szállásértékelést? Miért hitelesek az itt olvasható vélemények?

Csak akkor írhatsz a Szállásvadászon megjelenő értékelést, ha az oldalunkon foglaltak szállást a Novotel Szeged Hotel szálláshelyre és igazoltan meg is szálltak ott. Elutazás után egy kérdőívet küldünk e-mailben, melyen pontozhatod a szálláshely szolgáltatásait és részletesen is kifejtheted véleményed.

Mikor és meddig írhatom meg a véleményem?

Elutazásod után 1 nappal már lehetőséged van értékelni. Azt javasoljuk és kérjük, hogy tedd ezt meg minél előbb. Idővel azonban az emlékek halványulnak, ezért úgy döntöttünk, hogy legkésőbb az utazásod követő 120. nap töltheted ki a kérdőívet. Nem kell aggódnod, ha közeleg a határidő és még nem értékeltél, e-mailben figyelmeztetni fogunk.

Válaszolhat a szálláshely az értékelésemre?

Igen. Ahogy neked megadjuk a lehetőséget, hogy kifejtsd tapasztalataid és elmondhasd, hogy telt az utazásod, úgy a szálláshelynek is lehetősége van, hogy reagáljon az általad leírtakra. Ennek is van időbeli korlátja, az érékelés közzétételét követő 120 nap áll a rendelkezésükre.

Mennyi idő múlva kerül ki az értékelés az oldalra?

Kollégaink minden értékelést elolvasnak és jóváhagynak. 7 napnyi időt kérünk erre, de leggyakrabban már három nap is elegendő, hogy megnézhesd, hogy jelenik meg oldalunkon véleményed.

Biztosan meg fog jelenni az értékelésem a Szállásvadászon?

Szinte biztos, hogy igen. Nagyon kivételes esetben előfordul, hogy nem jelenítünk meg egy véleményt. Példa lehet erre, ha az értékelésben durva, sértő nyelvezetet használtál, politikai, etnikai, vallási vagy szexuális vonatkozású megjegyzést tettél vagy mások jogait sértő tartalmat próbáltál közzétenni. Lekerülhet értékelésed a szálláshely kérésére is, amennyiben tényszerűen/igazoltan cáfolni tudják az általad leírtakat. Fontos tudnod, hogy a leadott értékelések több mint 99,6%-a kikerül és kinn marad az oldalon, 1000 véleményenként tehát csak kevesebb, mint 4 darabot érintenek a korlátozások, és ez teljesen független attól, hogy az adott vélemény pozitív vagy negatív a szálláshelyre nézve.

Módosíthatja a Szállásvadász az értékelésem, pontozásom?

Igen, fenntartjuk a jogot a szöveges értékelés módosításra. Erre nagyon kivételes esetben kerülhet sor, csak akkor, ha a szöveges értékelés kis része nem alkalmas a közzétételre, többi része azonban igen. Teljes nevén neveztél például egy szállodában dolgozó személyt, akinek személyiségi jogát sértené, ha változtatás nélkül jelenítenénk meg írásod. Fontos tudnod azonban, hogy ha módosítunk egy értékelést, az semmi esetre sem érinti mondanivalód lényegi részét. Helyesírási hibákat nem javítunk ki. Pontozásod semmilyen körülmények közt nem módosítjuk.

Hogyan számoljuk ki értékelésed és a szálláshelyek pontszámát?

8 faktort tudsz pontozni egy 5 fokozatú skálán. Ezek a következők: Ennyire tetszett általában / Személyzet / Tisztaság / Ár-érték arány / Kényelem / Szolgáltatások / Étkezés / Elhelyezkedés. Valamennyi leadott pontszámodat átlagoljuk, ez lesz értékelésed átlagpontszáma. A faktorokra leadott pontszámaid külön is kijelezzük. Ha valamelyik faktort nem értékeled, azzal nem számolunk. 0 pontszám tehát nem adható, a legrosszabb értékelés az 1-es.

Egy szálláshely kijelzett pontértéke az egyedi értékelések átlagpontszámainak az átlaga. A faktorokra leadott pontokat külön is átlagoljuk és kijelezzük. Minden esetben 2 tizedesre kerekítünk.

Minden értékelés beleszámít a szálláshely kijelzett átlagba?

Egy szálláshely szolgáltatási színvonala idővel változhat, így a régen leadott értékelések már nem feltétlenül relevánsak. Ezeket az értékeléseket sem távolítjuk el, de a pontozásba csak az elmúlt 12 hónap értékelési számítanak bele. Szeretnénk ugyanakkor, hogy a kijelzett pontszám több vendég véleményén alapulna, így amennyiben egy szálláshelynek nincs legalább 10 értékelése az elmúlt 12 hónapban, úgy a legfrissebb 10 értékeléssel számolunk. A szálláshely véleményösszegző oldalán pontosan láthatod, hogy korábban hányan értékeltek, továbbá az aktuális pontszám hány értékelésen alapul.

Tudok név nélkül is értékelni, vagy csak a nevem vállalásával?

Az értékelés leadásánál választhatsz, hogy az oldalon kijelezzük-e teljes neved, csak keresztneved, vagy név nélkül jelenjen meg az értékelésed. Kizárólag a szálláshely számára értékelésed mellé kijelezzük rendelési számod, mely alapján be tudnak azonosítani, hogy esetleges reklamációd, panaszaid kivizsgálhassák és érdemben tudjanak válaszolni rá.

Rengeteg az értékelés, hogy igazodjak el?

Az eligazodáshoz a legnagyobb segítséget a pontszámok adják. Nézd meg az átlagpontszámot, a faktoronkénti pontszámokat, és rögtön elhelyezheted a szálláshelyet egy képzeletbeli rangsorban. De vannak más fogódzkodók is: ha gyermekkel utazol, biztosan jobban számítanak a korábbi családosok véleményei. Ha pároddal, akkor a kettesben utazóké. Te választhatod ki, hogy az összes véleményben böngészel vagy csak az előre definiált 7 csoport valamelyikében. A megjelenő értékeléseket sorrendezheted is legújabbak, legjobbak, legrosszabbak szerint, kiválaszthatod, ha csak a szöveges blokkal is rendelkező értékeléseket akarod látni, vagy az összeset.

A kérdőívben számos egyéb kérdésre is válaszoltam. Mi szükség ezekre?

A szálláshelyek pontozása kizárólag a 8 faktorra adott pontszámokon alapul. Az egyéb kérdéseknek több funkciójuk lehet. Ezek a következők:

1.Adategyeztetés. Példa erre: Hány éjszakát töltöttél a szállodában? Az erre a kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha tartózkodásod időtartama a foglaláshoz képest módosult. Ez megkönnyíti egyeztetésünket a szálláshellyel.

2. Minőségbiztosítás. Példa erre: Olyan volt a szálláshely, mint a képeken? Az ilyen típusú kérdésre adott válaszodból megtudhatjuk, ha egy szálláshely adatállománya elavult és frissítésre szorul.

3. Szolgáltatási színvonal felmérése. Példák erre: Finom volt a kávé a reggelinél? Milyen volt a WiFI? Az ilyen típusú kérdésekből felmérhetjük, mik a szálloda erősségei és gyengéi. A válaszokat összegezzük, és ha egy szálláshely valamiben kimagasló, azt kijelezzük az oldalon.

Melyik szobákkal a legelégedettebbek a Novotel Szeged Hotel korább vendégei?

Legjobb értékelést sorrendben a következő szobák kapták: Comfort szoba, Superior szoba és Standard szoba.

Kiknek ajánljuk a Novotel Szeged Hotel szálláshelyet?

Korábbi vendégeink közül az idősebb párok, a fiatal párok, a kisgyerekes családok és a baráti társaságok érezték magukat a legjobban.

Sütiket használunk a jobb felhasználói élmény, elemzések és hirdetések megjelenítése érdekében.
Az üzenet bezárásával vagy a böngészés folytatásával elfogadod a sütik használatát. Részletek >>
Élvezd exkluzív akcióinkat!
Név:
E-mail cím: 
Kérdésed van?
Hívj minket:
(+36-1) 457-8450

Itt is megtalálsz minket:
Facebook  Youtube  Instagram

Szerzői jog © 2004-2024 Hotelstart Kft. Minden jog fenntartva.